MaED Тестілері
MaEd веб-сайтында маркетинг, SMM, әлеуметтік медиа жарнамасы, B2B, басқару бойынша ақысыз тесттер бар. Оларды «Оқу құралдары, тексеру парақтары, нұсқаулар» бөлімінен табуға болады. Бетті ортаға жылжыту керек, «курсты таңдау»батырмасын басыңыз. Сайтта барлығы maed.ru мазмұн маркетингінде, интернет-маркетинг Аналитикасында шығармашылық пен білімді тексеретін 12 тест ұсынылған. Онлайн-Академия тестілерінен өту кезінде курстарға жеке жеңілдік алуға болады. Әр жауап үшін бағдарлама соңында қосылатын және жеңілдікке айналатын ұпайларды есептейді.
Тесттерді аяқтағаннан кейін, жинақталған тәжірибе маркетингтің қолданыстағы талаптарына қаншалықты сәйкес келетінін, нарықтың ағымдағы процестерін қаншалықты түсінетіндігіңізді бағалауға болады. Тест нәтижелеріне сүйене отырып, компания білімді құрылымдауға, маркетингтің мықты маманы болуға көмектесетін курсты таңдайды.
Интернет-маркетолог жұмысқа орналаса ма?
Тест әлеуетті жұмысшыларға сұхбаттасу кезінде жиі қойылатын 8 сұрақтан тұрады. Оқушылар SMM анықтамасын береді, әртүрлі әлеуметтік желілерде бірдей посттар жариялауға бола ма, жоқ па, SMM-де қай салалар жақсы ілгерілеп жатыр деген сұраққа өз жауабын таңдайды.
Сіз мақсатты қаншалықты жақсы түсінесіз?
Клиент 15 сұраққа жауап береді, тест нәтижелері бойынша дайындық деңгейін бағалайды. 5-6 минут ішінде сіз геотаргетинг, мінез-құлық таргетингі және демографиялық таргетинг деген не екенін есте сақтауыңыз керек, ремаргетинг, ретагретинг және т.б. ұғымдарын түсінуіңіз керек.
Сіз шығармашылықпен жұмыс істей аласыз ба?
Тест шығармашылық деңгейін өлшеуге көмектеседі. Клиент белгілі компаниялардың ұсынылған логотиптерінің қайсысы дұрыс екенін анықтайды, маркетингтік зерттеулерге қатысты дұрыс мәлімдемелерді таңдайды, «түйеқұс эффектісі» деген не екенін еске түсіреді, «егер сайт беті ұзақ жүктелсе, адам қалай әрекет етеді»деген сұраққа жауап таңдайды.
Сізді интернет-маркетолог ретінде жұмысқа ала ма?
Студентке нақты сұхбаттарда қойылған сұрақтарға жауап беру ұсынылады. Олар cjm-ге, бәсекелестердің бұрынғы веб-сайтын көрсететін қызметтерге қатысты. Қорғасын деген не екенін анықтау керек, CPL есептеу керек және т. б.
Email-тарату
Сұрақтар, ең алдымен, мамандарды бақылауға арналған. Атап айтқанда: тиімді email-тарату базалары, тарату тақырыбын әзірлеу, пайдаланушылар қандай құрылғыларды пайдаланады, электрондық поштаны ашуды қалай арттыруға болады.
Мазмұнды маркетинг бойынша 19 сұрақ
Тапсырма нәтижелері бойынша оқушының өз сараптамасын клиенттерге қаншалықты жеткізе алатынын анықтауға болады. Тест клиенттің ойларына (ол шешім қабылдаудың қандай кезеңдерінен өтеді), клиент тастаған Себеттен кейінгі маркетинг деңгейіне арналған. Бетте сіз мазмұнды маркетингке анықтама беруіңіз керек, оның міндеттерін көрсетіңіз. Сондай-ақ, сапалы мазмұн үшін белгілердің қайсысы анықталмайтынын анықтаңыз.
Автоворонкалар туралы не білесіз?
CRM маркетингіндегі білімді тексеруге арналған Тест. CRM белсенділігі дегеніміз не, белсенділіктің негізгі көрсеткіштерін тізімдеу, нәтиженің KPI анықтамасын көрсету және аудиттің қалай жүргізілетінін таңдау керек.
Бәсекеге қабілетті барлаушы
Бәсекелестерді талдауды жоспарлап отырсыз ба? Тест қазіргі уақытта білімде қандай олқылықтар бар екенін түсінуге көмектеседі. 7 минут ішінде сіз мақсатты аудиторияны бюджетсіз қалай зерттеу керектігін шешіп, мінсіз және жетілмеген бәсекелестіктен айырмашылықты атауыңыз керек. Сондай-ақ, сіз жанама бәсекелестердің кім екенін есте сақтауыңыз керек, контекстік жарнаманың жиі қиылысында бәсекелестерді көрсететін қызметтің атын көрсетуіңіз керек.
B2B немесе интернет-маркетинг бойынша сарапшы?
Тест сұрақтары B2B-ге қатысты, клиенттерге осы тақырыптағы дайындық деңгейін бағалауға көмектеседі. B2B маркетингтегі ең қиын тақырып болып саналады, оны кез-келген маман иелене бермейді. Сұрақтарға жауап бере отырып, студент B2B мен B2C арасындағы айырмашылықты анықтайды, маркетинг шеңберінде сатып алу Комитетіне анықтама береді, B2B сегментациясын, маркетингтегі позицияны сипаттайды.
Digital-да басшы болуды жоспарлап отырсыз ба?
Бұл тестте директор күн сайын жауап беретін сұрақтар жиналады. Сіз аналитика және интернет-маркетинг саласында талқылауыңыз керек, жазылым базасындағы хаттардың ашылуы туралы статистикалық деректерді есте сақтауыңыз керек, әлеуметтік желілердегі жұмыс тиімділігін өлшеуіңіз керек.
Сіз санауды және талдауды білесіз бе?
Тест сұрақтары digital-маркетинг басшысының міндеттеріне қатысты, сандар, көрсеткіштер тақырыбын қозғайды. Студенттер сату шұңқыры деген не, CPO тапсырысының құнын есептеп, CTR үшін есептеулер жүргізуі керек деп жауап беруі керек.
Жалпы классикалық маркетинг бойынша білімді бағалау
Мұнда сізді бүкіл әлемде қабылданған маркетингтік стратегияларға, мақсатты аудиторияны зерттеу тәсілдеріне қатысты 33 сұрақ күтеді. Нарықтық экономика және қосылған құн стратегияларын пайдалану, сондай-ақ маркетингтік саясат және нарықтық сатып алушылардың күші туралы жауаптар дайындау қажет.
Отзывы