Zendesk
Барлығы пікірлер 1
Тағы да шағым жоқ
3.0
Расталмаған компаниясы
zendesk.com.ru
Сайтқа өтіңіз
Zendesk-бұл чатбот және клиенттердің хабарламаларын өңдеуге арналған көптеген ыңғайлы құралдары бар қуатты онлайн платформа.
Компания
Ресми сайт
Әлеуметтік медиа
Құрылған күні
2006
Бас кеңсе
1019 Market St., San Francisco, CA 94103
Компания иесі
Zendesk Inc.
Қолдау түрлері
ЧатАнықтама орталығыhttps://www.facebook.com/zendesk
Телефонды қолдау
Тілдер
Ағылшын, Француз, Испан, Неміс, Орыс, 14 тіл
Жобаның ерекшеліктері
Қолдауды басқаруға арналған көптеген құралдары бар қуатты платформа
Реттелетін
Иә
Реттегіштер
АҚШ заңнамасы
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер
Twitter, Facebook, Электрондық пошта, Live-чат
Тегін нұсқа және демо
14 күн
Оператордың қосымшалары
iOS
Android
Windows
MacOS
Серіктестік бағдарламасы
Жоқ
Артықшылықтары
Көптеген өнімдері бар қуатты онлайн платформа
Қолданбаларды 14 күн бойы тегін тексеруге болады
Қолданбаларды компьютерлерде және мобильді құрылғыларда пайдалануға болады
Алынған файлдарды сақтау үшін виртуалды дискіні қосуға болады
Пайдаланушылардан шексіз сұраныстарды өңдеу мүмкіндігі
Тарихты 1 жылға сақтау
Жүктеудің қажеті жоқ
Толық талдау
Теңшелген дизайн
Кемшіліктері
Техникалық қолдаудың жедел жұмысы жеткіліксіз
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
08.10.2023
Жалпы бағалау
4.8/10
    Мекен-жайы
    1019 Market St., San Francisco, CA 94103

    Zendesk бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 5 Маусым 2020 Жаңартылды: 8 Қазан 2023

    Zendesk-бұл клиенттің және сіздің қызметіңіздің өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға арналған чатбот және басқа құралдары бар онлайн платформа. Платформа әкімшілердің, менеджерлердің және басқа клиенттерді қолдау мамандарының жұмысына арналған. Пайдаланушының сұрақтары мұнда билеттер түрінде көрсетіледі және оларды өңдеу үшін әртүрлі мүмкіндіктер бар. Компания клиенттермен қарым-қатынасты нығайтуға көмектесетін бағдарламалық жасақтама жасайды. Компанияның арсеналында кез-келген бизнестің қажеттіліктеріне бейімделе алатын қуатты икемді бағдарламалар бар.

    Бүгінгі таңда Zendesk компаниясының өкілдіктері әлемнің 20 елінде, соның ішінде АҚШ, Ұлыбритания, Польша, Италия, Германия, Үндістан, Канада, Австралияда және т.б. бар. Бірақ Zendesk платформасы ажырасқан жоқ па? Осы мақалада білуге тырысайық.

     

    Неліктен Zendesk

    Zendesk 2007 жылы құрылды. Оның негізгі мақсаты тұтынушыларға қызмет көрсету бағдарламалық құралын әзірлеу болды, оны пайдалану оңай және барлығына қолжетімді болады. Көптеген жылдар бойы компания бұл идеяны дамытты және бүгінде кез келген бизнесте тұтынушылармен қарым-қатынасты жақсартатын өнімдердің кең ауқымын ұсынады. Бүгінгі таңда Zendesk қызметі 160 ел мен аумақты біріктіреді, 40 тілде жұмыс істейді және 3200 қызметкерге қызмет көрсетеді. Қызметтің негізгі функциясы-билеттерді өңдеу жүйесі.

    Zendesk қызметінің ерекше артықшылығы-сіз өзіңіздің сайтыңыз үшін онлайн-чаттың сапасын 14 күн ішінде толығымен тегін бағалай аласыз. Чат жұмысын бағалау Zendesk жеткізетін барлық құралдарды тексеруге көмектеседі және қайсысы сізге қажет екенін және қайсысын кейінірек қосуға болатынын көре аласыз. Zendesk жүйесін компьютерде де, мобильді құрылғыда да қолдануға болады. Сіз пайдаланушылардан шексіз сұраныстарды өңдей аласыз, сонымен қатар алынған файлдарды сақтау үшін виртуалды дискіні қоса аласыз. Zendesk негізгі функциялары:

    • Әр түрлі байланыс арналарынан келетін сұраныстарды өңдеу.
    • Жаңа оқиғалар туралы билеттер түріндегі хабарламалар.
    • Пікірлер мен қорытындыларды қарау.
    • Телефон қоңырауларын қабылдау.
    • Қоңырауларды билеттерге автоматты түрде түрлендіру.
    • Суреттер мен басқа файлдарды тасымалдау.
    • Сұрауларға жылдам жауап беруге арналған шаблондар.

    Зендеск Мүмкіндіктері

    zendesk.com.ru өз клиенттеріне қолдау көрсету, сату және тұтынушылармен жұмыс істеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынады. Zendesk бағдарламалық жасақтамасы сізге қажетті көлемді оңай құруға және пайдаңызды арттыруға көмектеседі. Zendesk қосымшаларымен сіздің қызметкерлеріңіз әрқашан клиенттермен байланыста болады, яғни сіздің ресурсыңызға бірде-бір келуші назардан тыс қалмайды. Zendesk мүмкіндіктерін қарастырыңыз.

    Support Suite

    Бұл өнім операторлардың ыңғайлылығына арналған. Мұнда сіз әртүрлі қолдау арналарынан хабарламалар жинай аласыз. Бұл негізінен сіздің операторларыңыз жеке тәсілді қолдана отырып, тұтынушыларға жылдам қызмет көрсете алатын толық жабдықталған жұмыс орны. Support Suite чатта, электрондық поштада, әлеуметтік желілерде, телефон арқылы және мессенджерлерде байланысты біріктіреді.

     Zendesk Support

    Zendesk Support көмегімен сіз клиенттермен өзара әрекеттесу операцияларын қадағалап, орындай аласыз және оларға басымдықтар бере аласыз. Бұл өнім тұтынушыға веб-бетте немесе мобильді құрылғыда сізбен байланысуға, сондай-ақ тікелей электрондық пошта мен әлеуметтік желілерде сөйлесуді бастауға мүмкіндік береді. Билет формаларын қолдана отырып, сіз қолдау сұрауларының әртүрлі формаларын жасай аласыз.

    Zendesk Guide

    Zendesk Guide-бұл клиенттерге сапалы қызмет көрсету үшін сіздің сайтыңыздың білім базасы. Сіз өзіңіздің білім базаңызды өзіңіз құра аласыз және клиенттер өздеріне көмектесе алатын мамандандырылған өзіне-өзі қызмет көрсету пункттерін ұйымдастыра аласыз. Анықтама орталығы сайтқа немесе мобильді қосымшаға енгізілуі мүмкін.

    Онлайн чат

    Веб-сайтқа кіріктірілген онлайн чаттың көмегімен сіз клиенттермен байланыса аласыз және оларға нақты уақытта көмектесе аласыз. Осының көмегімен сіз қызмет көрсету сапасын едәуір арттырасыз және сатылым санын көбейте аласыз. Сіз чаттың қарқындылығын өзіңіз басқара аласыз және операторларыңыздың өнімділігін бақылай аласыз.

    Zendesk Talk

    Zendesk Talk мүмкіндігімен сіз шектеусіз бір уақытта қоңырау шалу арқылы жеке байланыс орталығын құра аласыз. Сіз тұтынушылардан шексіз қоңырауларды қабылдай аласыз және шығыс қоңыраулар арқылы белсенді қолдау көрсете аласыз. Бұл мүмкіндік 40-тан астам елде тегін немесе жергілікті Нөмірді таңдауға немесе бұрыннан бар Нөмірді импорттауға мүмкіндік береді.

    Sales Suite

    Sales suite функциясы клиентпен сенімді қарым-қатынас орнатуға және мәмілені аяқтауға мүмкіндік береді. Мұнда сатушылар жеке теңшелген шаблондарды пайдаланып хаттарға жауап бере алады және қорғасын мен контактілермен хат алмасуды тіркей алады. Сатушылар кез-келген деректерге бір интерфейстен қол жеткізе алады, бұл жүйенің бір қойындысынан екіншісіне өту қажеттілігін болдырмайды.

    Zendesk Sell

    Интернет-дүкенде өнімділікті арттыру және техникалық процестерді жақсарту үшін сатуды автоматтандыру жүйелерін пайдаланыңыз. Бұл мүмкіндік сатушылар мен қолдау операторларына әр клиент туралы толық ақпаратты ашатын жан-жақты құралдарды пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл бизнестен хабардар болуға және іскерлік мүмкіндіктерді жіберіп алмауға көмектеседі.

    Zendesk Explore

    Бұл функция клиенттердің маңызды аналитикалық деректеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл мүмкіндіктің көмегімен сіз өзіңіздің бизнесіңіздің жетістіктерін бақылау үшін қажетті көрсеткіштерді беретін кіріктірілген аналитикалық құралдарды аласыз. Мұнда сіз команданың жұмысын талдай аласыз, операциялық көрсеткіштерді бағалай аласыз немесе клиенттердің тәжірибесін зерттей аласыз.

    Zendesk Gather

    Клиенттеріңізге қауымдастық форумының бағдарламалық жасақтамасы арқылы байланысуға мүмкіндік беріңіз. Форумды орнату арқылы сіз өз клиенттеріңізге өз тәжірибелерімен бөлісуге, кеңес сұрауға немесе өзара білім алмасуға мүмкіндік бересіз. Сіздің сайтыңыздағы мүмкіндікті қосу арқылы сіз клиенттерге бір-бірінен қосымша қолдау көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар олардың сіздің ресурсыңыз туралы пікірлерін біле аласыз.

    Zendesk Connect

    Zendesk Connect сіздің Support және Talk есептік жазбаларыңызға қосылып, клиенттерді тартуға көмектеседі. Бұл мүмкіндіктің көмегімен сіз пайдаланушыларды сегменттей аласыз, Нақты уақыттағы хабарламалар жібере аласыз және қайталанатын хабарламалар жасай аласыз. Мұнда сіз хабарлама жіберген кезде белгілі бір алушыға арналған мәтіндер мен суреттерді кірістіре аласыз.

    Қосымша қызметтер

    Zendesk қызметі клиенттердің тілектеріне ашық және сіздің бизнесіңіз одан да тез дамып, сіз армандаған жетістікке жету үшін қосымша қызметтерді ұсынуға дайын. Zendesk сервисінің қосымша қызметтерінің ішінде мыналарды атап өтуге болады:

    • Кәсіби қызметтер. Сервис мамандары Сіздің бизнесіңіздің бірегей мақсаттарын ескере отырып шешімдер әзірлеуге дайын. Қызмет қызметкерлері сіздің сапарыңыздың әр кезеңінде сізбен бірге болады. Сарапшылар сізге жұмысқа тез қосылуға және клиенттің қажеттіліктеріне сәйкес бизнесіңізді оңтайландыруға көмектеседі.
    • Оқыту. Zendesk курстарының көмегімен сіз қызмет өнімдерінің барлық әлеуетін пайдалана аласыз. Сіз онлайн режимінде таныс ортада және сұраныс бойынша және нұсқаушының басшылығымен курстарды пайдалана аласыз. Сондай-ақ, сіз жақын маңдағы қаладағы аудиториялық сабақтарда сарапшылар тобына қосыла аласыз.
    • Сертификаттау. Сертификат алғаннан кейін сіз Zendesk растай алатын біліктілікке қол жеткізгеніңізді дәлелдей аласыз. Емтихан тапсырғаннан кейін сіз өзіңіздің парағыңызға немесе визиткаңызға орналастыруға болатын сертификатталған әкімші немесе support қосымшасын жасаушы белгішесін аласыз.

     

    Қалай бастау керек zendesk.com?

    Қызметпен жұмысты бастамас бұрын zendesk.com.ru әрбір жаңа клиентке барлық өнімдермен және олардың мүмкіндіктерімен танысу ұсынылады. Бұл сізге Zendesk-пен ынтымақтастықтан не алуға болатындығы туралы жалпы түсінік береді. Егер сізде сайтта ақпарат аз болса, сіз онлайн оқуға жазыла аласыз немесе ең көп таралған сұрақтарға жауап алатын білім қорына кіре аласыз. Сервиспен танысқаннан кейін жұмысты бастау үшін тіркелу қажет.

    Зендекс сайтында тіркелу

    Zendesk қызметіне тіркелу үшін сайттың басты бетінің жоғарғы сол жақ бұрышындағы «жұмысты бастау» батырмасын басу қажет.

    Осыдан кейін сізден жұмыс электрондық пошта мекенжайын көрсету сұралады. Электрондық поштаны енгізгеннен кейін «Келесі»түймесін басыңыз.

    Әрі қарай, сіздің атыңызды, фамилияңызды және телефоныңызды көрсетуіңіз керек. Осы деректерді толтырғаннан кейін тіркеудің келесі кезеңіне өтіңіз. Осыдан кейін сіз соңғы қадамнан өтуіңіз керек. Тіркеу нысанында компанияның деректерін көрсету қажет. Мұнда Сіз компанияның атын, қызметкерлер санын жазып, тапсырмаңызды таңдап, қосалқы домен атауын, тілін таңдап, пароль ойлап табуыңыз керек. Әрі қарай, сіз өзіңіздің электрондық пошта мекенжайыңызды растауыңыз керек және сіз Zendesk жүйесінің жеке кабинетіне бағытталасыз.

    Жеке кабинет zendesk.com.ru

    Жеке кабинетке кіргеннен кейін сіз кез-келген қызмет қызметтерін танысу кезеңіне қоса аласыз. Мұнда сіз әртүрлі қызметтерді қосуға арналған егжей-тегжейлі нұсқаулар мен нұсқаулықтарды көре аласыз. Танысу кезеңі аяқталғаннан кейін сізге қызмет өнімдерін сатып алу қажет болады. Жалпы, Zendesk пайдаланушысының жеке кабинеті қарапайым және қарапайым. Тіпті жаңадан бастаушы да онымен күресе алады.

    Егер жұмыс барысында Сізде қандай да бір сұрақтар немесе мәселелер туындаса, сіз анықтама орталығына немесе Қолдау қызметіне жүгіне аласыз. Zendesk платформасы өз клиенттеріне үш негізгі қызмет пакетін ұсынады:

    • Қолдау Пакеті. Бұл пакет жұмысты бастауға арналған. Мұнда сіз қолдау билеттерін қадағалап, орындай аласыз, электрондық пошта, веб-бет, мобильді қосымшалар және әлеуметтік медиа арқылы басымдықтарды тағайындай аласыз. Айына бір оператор үшін суппорт пакетін қосу құны 4 49 құрайды.
    • Support Suite Пакеті. Бұл пакет сіздің клиенттеріңізге толық қызмет көрсету сезімін береді. Мұнда кез-келген арнада клиенттермен табиғи қарым-қатынас жасау үшін қажет нәрсенің бәрі бар. Пакетке Support, Guide, Chat, Talk және «әлеуметтік медиа мессенджері»қосымшасы кіреді. Бір операторға арналған пакеттің құны-8 80.
    • Жеке пакет. Жеке пакетті таңдау арқылы сіз өзіңіздің бизнесіңізге арналған Zendesk өнімдерінің кез-келген қоспасын өзіңіз жасай аласыз. Жеке қызмет пакетіне жазылу құны таңдалған өнімдерге байланысты. Бір операторға арналған Zendesk өнімдерінің толық жинағы жылына 1 1704 тұрады.

    Зендеск Ком мобильді қосымшасы

    Zendesk Support мобильді қосымшасы кез келген уақытта және кез келген жерде тұтынушыларға қолдау көрсету үшін жасалған. Қосымша агенттерге, топ жетекшілеріне және менеджерлерге арналған олар үнемі қозғалыста болады. Қолданба лездік билет суреттері, тегтерді, ұйым деректерін қарау, сұрау жазбалары және т.б. сияқты мүмкіндіктерді қолдайды. әңгіме барысында жаңа билеттер жасау, push хабарландырулары, сондай-ақ қызметкерлердің жұмысын бақылау.

    Сондай-ақ компанияда zendesk.com.ru Zendesk Chat мобильді қосымшасы бар. Бұл қолданба сөйлесулерді басқаруға және кез келген жерден келушілердің сұрақтарына жауап беруге мүмкіндік береді. Мұнда сіз соңғы бет кірулерін, чат тарихын және қолдау сапасын көре аласыз. Сонымен қатар, сіз өзіңіздің сайтыңызға кім кіретінін нақты уақытта көре аласыз. Бұл сізге бірінші кезекте әлеуетті клиентпен байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Мобильді қосымшада клиенттерге сапалы қызмет көрсетуге көмектесетін көптеген керемет мүмкіндіктер бар.

    Чатты сайтқа қалай қосуға болады?

    Клиенттер сізбен сайтта байланыса алуы үшін сіз өзіңіздің ресурсыңызға чат виджетін орнатуыңыз керек. Ол үшін Виджет сценарийін HTML бастапқы кодына чат көрсетілетін беттерге қою керек. Веб-бетке виджет қосу үшін сізге қажет:

    • Құралдар тақтасында параметрлер-виджет қойындысын таңдаңыз. Әрі қарай, «жұмысты бастау» қойындысына өтіңіз.
    • Сайтқа ендіру үшін сценарийді көшіріңіз.
    • Веб-беттің бастапқы кодында сценарийді бет тақырыбы тегтерінің арасына қойыңыз.
    • Бетті сақтаңыз және жаңартыңыз.
    • Осыдан кейін Zendesk чаты сіздің сайтыңызда пайда болады және сіз өз клиенттеріңізбен еркін сөйлесе аласыз және олардың барлық сұрақтарына жауап бере аласыз.
    • WordPress платформасы үшін компания дайын плагинді ұсынады, оны сіз өзіңіздің сайтыңыздың әкімшілік тақтасындағы мәзір арқылы орната аласыз.

     

    Zendesk Бонустары

    Zendesk қызметі өз клиенттеріне үнемі түрлі бонустар мен жеңілдіктер береді. Акцияны пайдалану үшін науқан кезеңінде платформаның белгілі бір өнімін сатып алу қажет. Бүгінгі таңда Zendesk қызметі өз клиенттеріне келесі бонустар береді.

    Жеңілдік

    Zendesk қызметінің әрбір пайдаланушысы Support suite пакетін сатып алғанда 35% дейін жеңілдік ала алады. Жеңілдік алу үшін 1 жыл мерзімге 5 операторға қосымша сатып алу қажет.

    Жолдама бағдарламасы

    Бүгінгі күні сервис zendesk.com.ru өз клиенттеріне жолдама бағдарламасын ұсынбайды. Алайда, Zendesk Серіктестік бағдарламасы кейбір серіктестік желілерде бар, онда сіз Zendesk веб-сайтына клиенттерді тарту шарттарымен таныса аласыз.

     

    Зендескке шағымдар

    Біз қызмет нашар деп айтпайтын бірнеше шолуларды таптық, бірақ тұтынушылар қарапайым өнімді көргісі келеді. Шын мәнінде, Zendesk веб-сайтында түсіну қиын емес. ИЯ, мұнда көптеген ақпарат бар және сізге не қажет екенін түсіну үшін сізге қызметте бір сағаттан артық уақыт жұмсауға тура келеді.

    Zendesk өнім желісінің функционалдығын түсініп үлгерген клиенттер риза болды. Олар сайтқа кірушілермен қарым-қатынас жасау әлдеқайда жеңіл болғанын, сатылымдар көбейгенін және форумды қосу олардың өнімдері туралы тұтынушылардың шынайы пікірлерін білуге мүмкіндік бергенін айтады. Тұтастай алғанда, Zendesk өнімдерінің шолулары жақсы деп айтуға болады, кейбір пайдаланушылар шағымданатын жалғыз нәрсе-бұл қолдау қызметі қалағандай тез жауап бермейді.

    Егер Zendesk қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Бақылаушы органдар мен заңдар

    Zendesk қызметі Zendesk Inc компаниясына тиесілі. Компания Нью-Йорк қор биржасында Zen белгісімен тіркелген және Russell 2000 индексінің құрамдас бөлігі болып табылады. Компанияның Штаб-пәтері орналасқан Сан-Франциско Калифорния АҚШ. Компания өз қызметін Америка Құрама Штаттарының заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

    Пайдаланушы келісімі zendesk.com

    Қызметтің саяси келісімі zendesk.com.ru сайттың тиісті бетінде жарияланған. Осы құжатқа сәйкес Zendesk сервисінің кез келген клиентіне сайттағы онлайн-нысан арқылы тіркелу мүмкіндігі беріледі. Тіркелу барысында Сіздің есептік жазбаңыз сервисте жасалады. Тіркелу арқылы сіз тіркеу формасында берген барлық ақпараттың өзекті дәл және толық екендігіне кепілдік бересіз. Сіз тіркеу ақпаратын жаңартып отыру үшін оны сақтауға және уақтылы жаңартуға келісесіз.

    Сайттың барлық материалдарына мәтін, графика және фотосуреттер, сондай-ақ сауда белгілері, логотиптер мен белгішелер кіреді Zendesk компаниясы, бұл мазмұн авторлық құқық, сауда белгілері, бренд стилі және басқа да зияткерлік меншік туралы заңдармен қорғалған. Осыған сәйкес сіз коммерциялық мақсатта жарияланымдар мен мазмұнды көшіруге, таратуға, көбейтуге, көрсетуге немесе көпшілікке көрсетуге құқығыңыз жоқ. Сіз өзіңіздің жеке коммерциялық емес мақсатыңыз үшін сайттан мазмұнды көрсете, көшіре және жүктей аласыз.

    Zendesk веб-сайтына тіркелу арқылы сіз өзіңіздің тәуекеліңіз үшін веб-сайтты пайдаланғаныңызға келісесіз. Сайт әкімшілігі және басқа мүшелер веб-сайтты пайдаланудан алынуы мүмкін нәтижелерге ешқандай кепілдік бермейді. Zendesk Веб-сайты кез-келген түрдегі кепілдіктерсіз сол күйінде беріледі. Сайт әкімшілігі Сіздің жеке ақпаратыңызға рұқсатсыз кіру немесе оны пайдалану үшін кез келген Жауапкершіліктен бас тартады. Сонымен қатар, сіз Zendesk компаниясы мен оның филиалдарын барлық шағымдар мен шығындардан, соның ішінде сіздің веб-сайттарды пайдаланудан туындайтын адвокаттардың төлемдерінен босатуға келісесіз.

    Зендеск ком қолдау қызметі

    Кез келген сұрақтар туындаған кезде Сіз Жеке кабинеттен қолдау қызметіне хабарласа аласыз. Zendesk сервисін қолдау қызметі өз клиенттеріне қысқа мерзімде барынша көмектесуге тырысады. Сонымен қатар, Сіз компанияның кеңселерінің біріне қоңырау шалу арқылы қолдау қызметіне хабарласа аласыз. Кеңселердің телефондарын «контактілер» бетінен таба аласыз.

     

    Zendesk ажырасу ма?

    Zendesk-бұл клиенттермен байланыс орнатуға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және енгізу бойынша ғаламдық қызмет. Қызметте сіз өзіңіздің клиенттеріңізге ең жақсы қызмет пен қолдауды қамтамасыз етуге көмектесетін өнімдердің толық желісін таба аласыз. Zendesk өнімдерімен сіз өз клиенттеріңізбен тікелей эфирде байланысып қана қоймай, сатылымды да арттыра аласыз. Заманауи бағдарламалық жасақтама ең ыңғайлы қызметтермен бір терезеде жұмыс істеуге және сайттағы чаттан ғана емес, сонымен қатар мессенджерлерден, әлеуметтік желілерден, электрондық поштадан және басқа байланыс арналарынан хабарламалар қабылдауға мүмкіндік береді. Веб-сайтқа онлайн чат орнатудан басқа, сіз оған қоңырау шалуға және клиенттермен дауыспен сөйлесуге көмектесетін өзіңіздің шағын АТС қосуға болады.

    Zendesk веб-сайтында сіз өзіңіздің бизнесіңізді дамыту және тұтынушыларыңызды бақытты ету үшін арнайы жасалған өнімдердің кең желісін таба аласыз. Zendesk қызметі мен интернеттегі тұтынушылардың пікірлерін талдағаннан кейін, біз Zendesk бұл ажырасу емес, ірі компанияларға да, стартаптарға да клиенттермен қарым-қатынас орнатуға және сатылымды арттыруға көмектесетін шынымен маңызды компания деген қорытындыға келдік. Zendesk өнімдерінің көмегімен сіз өз клиенттеріңізге шынымен көмектесесіз. Шынында да, чат пен қоңыраулардан басқа, сіз өзіңіздің жеке білім базаңызды құра аласыз, онда сіздің клиенттеріңіз жиі кездесетін сұрақтарға жауап таба алады, сіздің сайтыңызға кірушілер өзара сөйлесе алатын форум құра алады және тағы басқалар.

     

    Қорытынды

    Сайттағы Онлайн чат, бұл клиентпен байланыс орнатудың алғашқы қадамдарының бірі. Бірақ көбінесе қарапайым онлайн чат жеткіліксіз, өйткені клиент өз сұрағына уақтылы жауап алмайды және ресурстан кетеді. Егер сіз әр клиентті бағалайтын болсаңыз және бірде-бір өтінішті жіберіп алғыңыз келмесе, Zendesk веб-сайтына тіркеліп, бизнесіңізді жүргізуге көмектесетін өнімдерді таңдаңыз. Zendesk ұзақ уақыт бойы өзін сенімді серіктес ретінде танытты және оның қызметтерін бүкіл әлемдегі ең ірі компаниялар пайдаланады.

    Zendesk клиенттерінің арасында Faberlic, Loreal, Cupibilet, Alpha Bank сияқты нарық алыптарын кездестіруге болады, wargaming.net және басқалар. Егер сіз де осындай жетістікке жетуді қаласаңыз, ең жақсылардан үйреніңіз. Zendesk қызметінің басты артықшылығы-оқыту. Мұнда сіз онлайн курстарға жазыла аласыз және тапсырмаларды шешуге көмектесетін толық оқу курсын аяқтай аласыз. Zendesk өнімдерінің қаншалықты жақсы екенін түсіну үшін кез-келген өнімді сынақ кезеңінде ақысыз пайдалануға болады. Егер сіз өзіңіздің компанияңызға сәйкес өнімді таппаған болсаңыз, тапсырыс бере аласыз жеке бағдарламалық жасақтама ол сіздің барлық талаптарыңыз бен тілектеріңізге сәйкес келеді.

    Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
    60%
    Бағалар
    60%
    Жұмыс тұрақтылығы
    60%
    Техникалық қолдау
    60%
    3.0

    Отзывы

      Zendesk пікірлер

      1
      Пікір қалдыру
      • Өсуі бойынша бағалау
      • Кемуі бойынша бағалау
      • Алдымен жаңа
      • Алдымен ескі
      • Алдымен танымал
    • 3
      Пікірді бағалаңыз 0
      -1
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      60%
      Бағалар
      60%
      Жұмыс тұрақтылығы
      60%
      Техникалық қолдау
      60%
      Zendesk-сайттағы клиенттердің хабарламаларымен жұмыс істеуге арналған онлайн...

      Zendesk-сайттағы клиенттердің хабарламаларымен жұмыс істеуге арналған онлайн платформа. Соңғы шолуларды зерттей отырып, біз көптеген клиенттер қызметке риза емес екенін түсіндік. Олар жиі техникалық ақаулар, ұзақ жүктеу және қолдау қызметінің баяу жұмыс істеуі туралы хабарлайды. Сіз Zendesk платформасын… Бұдан әрі оқып отыру

    Продвижение в соц. сетях
    КомпанияОрын
    Тизерные и рекламные сети
    КомпанияОрын
    Регистраторы доменов
    КомпанияОрын
    Reg.ru
    1/17
    Белсенділік
    0шағымдар
    • Жаңа0
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді0
    Жаңа компанияның сайтында
    • Orimon
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • Freshworks
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • LiveChat
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    Sitemap