11:35-те Вильнюс-Варшава нөмірі 4056222 қызға билет тапсырды
Автобус 4-6 сағатқа кешігіп келді, бұл туралы хабарлама болған жоқ(бірақ тасымалдаушы олар қоңырау шалмады деп мәлімдейді). Белгілі болғандай, олар сапарға бір күн қалғанда кешкі 5-те 1 рет қоңырау шалды(кіріс жәшігінде нөмір қоңырау шалып, 1 минут сөйлескенін көруге болады) кешігу туралы ешкім ештеңе айтқан жоқ. Қыз жүргізушіні жалдады, ол өзі кеш екенін және ақшаны қайтаруға болатынын айтты. Олар тырыса бастады, бізді бір нөмірден екіншісіне жіберді және әрқайсысы: «не көмектесе алмайды, сол жерге қоңырау шалыңыз», – деді. Нәтижесінде олар қоңырау шалып, бізге тасымалдаушыдан «ақшаны қайтарудан бас тартылды, автобус уақытында келді»деген жазбаша жауап келді. Тек алаяқтар! Олар өздері бұл туралы хабарлауға тырысқанын айтады автобустың кешігуі, жүргізушінің өзі кешіктірілгенін айтты, ал қайтаруға жауап ретінде олар уақытында болғанын жазады! Және мұндай жағдайлар өте көп. Олар 7 күн бойы еленбеген хатты қайта жазды, қоңырау шалыңыз, бізге 30 күн күтіңіз дейді. Тасымалдаушының өзі 3 күн ішінде жауап беретінін айтады.
Біз әлі де жауап пен ақшаны қайтаруды күтеміз
Мен хаттар мен байланыс экрандарын қоса аламын
Кемшіліктері
Обан, өздерінің кешігуі үшін ақшаны қайтармайды
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері INFOBUS
Анастасия Джерихова1 жыл бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тонау және ажырасу
Елена Калашникова1 жыл бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қорқынышты қызмет
Қайырлы күн!
Менде жағымсыз оқиға болды, бөлісу керек деп ойлаймын)
Bussone тасымалдаушысы INFOBUS компаниясымен осындай жағдай орын алды телефон: +380952218117.
Біз Таллин Львов бағыты бойынша Клайпед Львов билетін сатып алдық.
Билет бойынша автобус сағат 19.00-де жөнелді. Құны шамамен 100 Еуро... Бұдан әрі оқып отыру
Евгений3 жылдар бұрын
1.5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ақшаны қайтарғысы келмейді. Билет 3574129
Қайырлы күн .
Бүгін мен Тернопольден Кельнге 2 билет сатып алдым. Жылдам тіркеу және төлем өтті ...мұнда ешқандай проблема болған жоқ. Бірнеше сағат өтті
жағдай өзгерді. Адамдардың бірі бара алмайды. Мен билетті қайтарғым келді, дереу жеке кабинетке кірдім, "болдырмау" түймесін басыңыз, сонда билетті... Бұдан әрі оқып отыру
Билеттер үшін ақшаны қайтармаңыз
11:35-те Вильнюс-Варшава нөмірі 4056222 қызға билет тапсырды
Автобус 4-6 сағатқа кешігіп келді, бұл туралы хабарлама болған жоқ(бірақ тасымалдаушы олар қоңырау шалмады деп мәлімдейді). Белгілі болғандай, олар сапарға бір күн қалғанда кешкі 5-те 1 рет қоңырау шалды(кіріс жәшігінде нөмір қоңырау шалып, 1 минут сөйлескенін көруге болады) кешігу туралы ешкім ештеңе айтқан жоқ. Қыз жүргізушіні жалдады, ол өзі кеш екенін және ақшаны қайтаруға болатынын айтты. Олар тырыса бастады, бізді бір нөмірден екіншісіне жіберді және әрқайсысы: «не көмектесе алмайды, сол жерге қоңырау шалыңыз», – деді. Нәтижесінде олар қоңырау шалып, бізге тасымалдаушыдан «ақшаны қайтарудан бас тартылды, автобус уақытында келді»деген жазбаша жауап келді. Тек алаяқтар! Олар өздері бұл туралы хабарлауға тырысқанын айтады автобустың кешігуі, жүргізушінің өзі кешіктірілгенін айтты, ал қайтаруға жауап ретінде олар уақытында болғанын жазады! Және мұндай жағдайлар өте көп. Олар 7 күн бойы еленбеген хатты қайта жазды, қоңырау шалыңыз, бізге 30 күн күтіңіз дейді. Тасымалдаушының өзі 3 күн ішінде жауап беретінін айтады.
Біз әлі де жауап пен ақшаны қайтаруды күтеміз
Мен хаттар мен байланыс экрандарын қоса аламын