• Компания туралы пікір INFOBUS
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Сервисті пайдалану ыңғайлылығы
    20%
    Бағалар
    40%
    Турлардың әртүрлілігі
    20%
    Қолдау қызметі
    40%

    Ақшаны қайтарғысы келмейді. Билет 3574129

    Қайырлы күн .
    Бүгін мен Тернопольден Кельнге 2 билет сатып алдым. Жылдам тіркеу және төлем өтті …мұнда ешқандай проблема болған жоқ. Бірнеше сағат өтті
    жағдай өзгерді. Адамдардың бірі бара алмайды. Мен билетті қайтарғым келді, дереу жеке кабинетке кірдім, «болдырмау» түймесін басыңыз, сонда билетті таңдау функциялары мүлдем жанбайды (яғни сіз қозғала алмайсыз
    әрі қарай).
    Автобус нөмірімен, билет нөмірімен қолдау қызметіне хат жазып, барлық скриншоттарды қосты . Ресми алды
    жауап: қайтару кезінде сіз соманың бір бөлігін жоғалтасыз (нақты жазылған – жөнелтуге қанша уақыт қалғанда, сіз қандай соманы жоғалтасыз). Ешқандай проблема жоқ, бірақ терезе әлі де белсенді емес …Мен ұялы телефонға техникалық қолдау көрсету үшін қоңырау шалып жатырмын, олар сізге тасымалдаушыдан ақша қайтарылмайды дейді. Бұл әдеттегі алдау , өйткені мен қайтару туралы ақпаратты қарадым (сіз әрқашан адамның жүре алмау қаупін түсінуіңіз керек). Яғни, ақпарат болған жоқ және жай ғана алданып қалды . Мүмкін олар автобус билеттерін жинап алған шығар, олар тіпті тыныш келмейді (тіпті жоқ
    мен таң қаламын ) . Клиенттерді қорғау болмаса , бұл bussystem делдалының мәні неде? Мен сол қолдауда жазамын
    мен жағдайды сипаттаймын, олар: «күте тұрыңыз, өтінемін» деп жауап береді. Және одан да көп жауап
    олар жоқ, экрандар бере алады . Мұндай уақытта елде мұндай алдау тонаудан да жаман .

    Артықшылықтары
    • Жоқ
    Кемшіліктері
    • сипатталған
    • INFOBUS Евгений 27 Шілде 2022 в 15:42
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Қайырлы күн, құрметті клиент.
      Осы сайттағы кеш шолу үшін кешірім сұраймыз.
      Олар сізге басқа ресурстарда да жауап берді.
      Шынында да, билет жойылған кезде техникалық ақау болды және сіз оны өз бетіңізше жоюға мүмкіндігіңіз болмады. Билет құнының 80% қайтаруға жатады.
      Сіздің өтінішіңіз кешкі уақытта тіркелді, тиісінше біздің қызметкерлер билетті бірден бас тарта алмады.
      Билетті алып тастау және ақшаны қайтару келесі күні жүзеге асырылды.
      Қолайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз және болашақта тек ыңғайлы және жайлы сатып алуды тілейміз.

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері INFOBUS

  • Анастасия Джерихова 8 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Тонау және ажырасу

  • Елена Калашникова 10 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Қорқынышты қызмет

    Қайырлы күн! Менде жағымсыз оқиға болды, бөлісу керек деп ойлаймын) Bussone тасымалдаушысы INFOBUS компаниясымен осындай жағдай орын алды телефон: +380952218117. Біз Таллин Львов бағыты бойынша Клайпед Львов билетін сатып алдық. Билет бойынша автобус сағат 19.00-де жөнелді. Құны шамамен 100 Еуро... Бұдан әрі оқып отыру
  • Арина 2 жылдар бұрын
    1.8
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Билеттер үшін ақшаны қайтармаңыз

    11:35-те Вильнюс-Варшава нөмірі 4056222 қызға билет тапсырды Автобус 4-6 сағатқа кешігіп келді, бұл туралы хабарлама болған жоқ(бірақ тасымалдаушы олар қоңырау шалмады деп мәлімдейді). Белгілі болғандай, олар сапарға бір күн қалғанда кешкі 5-те 1 рет қоңырау шалды(кіріс жәшігінде нөмір қоңырау шалып... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика INFOBUS
1.7
8 отзывов
25%75%
Сервисті пайдалану ыңғайлылығы
28%
Бағалар
32%
Турлардың әртүрлілігі
40%
Қолдау қызметі
36%
Карта сайта