Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2009 |
Бас кеңсе | 420044, Татарстан, Қазан қ., Ямашев даңғылы, 36, оф. 325 |
Компания иесі | "Клиенттік База" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | [email protected]Live-чатФорумСайттағы кері байланыс нысаныАнықтама орталығыВКонтактеInstagramTwitterWhatsApp |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс |
Платформалар | |
Түрі | Коробочная, Облачная |
Енгізу мерзімі | 1 дней |
Құны | Тариф 3 / 1990 RUB в месяц Тариф 7 / 2990 RUB в месяц Тариф 12 / 3990 RUB в месяц Тариф 25 / 5990 RUB в месяц Premium / 7990 RUB в месяц Maximum / 13990 RUB в месяц Лицензия / От 13500 дейін 126000 RUB в год Техникалық қолдау / От 4050 дейін 37800 RUB в месяц |
Демо-қол жетімділік | Иә |
Тегін нұсқа | 14 күн |
Бонустар | Дейін 20 % Жазылым үшін жеңілдік |
Төлем әдістері | VISA, Mastercard, PayPal, Webmoney, Qiwi, Яндекс.Ақша, Альфа Басу, Промсвязбанк, Сбербанк, Байланысты, Евросет, Comepay, Банктегі түбіртек, Есеп айырысу шоты, Несие карталары, Дебеттік карталар |
Жобаның ерекшеліктері | Клиенттік базаны жүргізуге және бизнесті автоматтандыруға арналған кросс-платформалық CRM жүйесі |
Персоналды басқару | Қол жетімділікті шектеу, Күнтізбе, Тарату, Тестілеу, Жиналыстар, Кадрларды іріктеу |
Маркетинг және аналитика | Клиенттер базасы, Қызметкерлер базасы, Қойма есебі, Корпоративтік кітапхана |
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп | 1С-бухгалтерлік есеп |
Кіріктірілген байланыс | IP телефония, Пошта, SMS-хабарламалар, Тегін онлайн чат, Корпоративтік чат |
Қосымша қызметтер | CRM жүйелерін жетілдіру Техникалық қолдау Кәсіпкер, конфигуратор және серіктес курстары Тегін онлайн дерекқор құрастырушысы Жеке CRM құны калькуляторы |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Татарстан Республикасы бойынша № 5 Ресей Федерациясының ауданаралық инспекциясы Роскомнадзор |
Серіктестік бағдарламасы | Тіркеу"Оңай бастау": бірінші төлемнен 20% және одан кейін 5%. "Ресми серіктес": бірінші төлемнен 30%, кейінгіден 20%, лицензияны жаңартудан және жаңартудан 10% |
Артықшылықтары | Төмен бағалар және жүйені жылдам енгізу Бұлтты технологиялар және жоғары өнімділік Қауіпсіздік және ашықтық Икемді параметрлер және ондаған дайын шешімдер мен толықтырулар Ай сайынғы төлем немесе лицензияны біржола сатып алу Тек қажетті функцияларды таңдау мүмкіндігі Тегін дерекқор құрастырушысы Тегін сынақ мерзімі және дайын шешімдердің демо нұсқалары Тиімді серіктестік бағдарламасы және жазылым ақысы бойынша жеңілдіктер Сертификаттар беретін оқыту курстары |
Кемшіліктері | Пысықтаудың жоғары құны және техникалық қолдау жұмысына шағымдар |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Клиенттік База" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 420044, Татарстан Республикасы, Қазан қ., Ямашев даңғылы, 36, 325 кеңсе СТН: 1657102956 Бақылау пункті: 165701001 ОГРН: 1111690013600 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.6/10 |
Клиентская база бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
«Клиенттік база» -Бұл бизнес-процестерді автоматтандыру үшін қажетті функционалдығы бар жеке CRM әзірлеу платформасы. Бағдарламада клиенттердің және басқа ақпараттардың есебін жүргізуге, өтінімдерді қабылдауға, операторларға тапсырмалар беруге және оларды бақылауға, жіберулер жүргізуге, шот-фактуралар жазуға және басқа құжаттарды бір рет басу арқылы жасауға болады. Жұмыс үшін Сіз шотты жалға ала аласыз немесе қораптың нұсқасын сатып ала аласыз.
Клиенттер өнімге риза болып қалады, бұл туралы компания сайтында және үшінші тарап сайттарында оң пікірлер қалдырады. Бірақ бағдарламаның жұмысына шағымдар да бар. Пайдаланушылардың қайсысы дұрыс екенін анықтау және «клиенттік база» CRM қызметі алаяқтардың ажырасуы екенін білу үшін біз осы шолуды зерттеуді ұсынамыз.
Неліктен «клиенттік база»?
«Клиенттік база» – сатып алушылардың есебін автоматтандыруға, өтінімдерді қабылдауға, қызметкерлерге тапсырмалар беруге, қоңыраулар шалуға, хаттар мен СМС жіберуге, құжаттар жасауға және есептер қалыптастыруға арналған сервис. CRM тек қажетті кестелер мен өрістерді теңшеу арқылы жеке жүйелерді құруға мүмкіндік береді. Сіз сондай-ақ дүкенде ұсынылған дайын CRM-ді таңдай аласыз, жеке мобильді қосымшаларға тапсырыс бере аласыз және онлайн дерекқор құрастырушысын тегін пайдалана аласыз. Қызметтің артықшылықтарына мыналар жатады:
- Максималды икемділік. Бағдарламаны клиент қалағандай теңшеуге немесе арнайы конфигурациялар жасауға болады. Кең функционалдылық тек қажетті құралдарды таңдауға көмектеседі.
- Қол жетімді бағалар.
- Жылдам енгізу. Бірнеше минут ішінде сіз тіркелгіні тіркеп, жұмысты бастай аласыз.
- Веб-бағдарлау. Бағдарламаны компьютерге орнатудың қажеті жоқ, оны тікелей шолғыш арқылы пайдалануға болады.
- Көптеген дайын шешімдер.
Сайтта clientbase.ru қызметтер, лицензияны сатып алу және шотты жалға алу мүмкіндіктері, серіктестік бағдарлама, бейне курстар, қажетті құжаттар туралы толық ақпарат бар. Сондай-ақ форумға сілтемелер, шешім мысалдары, танымал сұрақтарға жауаптар бар.
Сайтта қалай тіркелуге болады clientbase.ru?
Тіркелу үшін Сіз басты бетте тіркелгі жасауыңыз керек немесе «шотты жалға алу» немесе «қорап лицензиясы» бөлімдеріндегі «тегін бастау»батырмаларын пайдалануыңыз керек. Ол үшін компания атауын, электрондық поштаны енгізіп, келесі нұсқауларды орындаңыз.
Client Base жеке кабинеті
Жеке кабинетте барлық ақпаратты қамтитын бірнеше қойындылар бар. Сонымен, «жұмысты бастау» бетінде сіз негізгі көрсеткіштермен таныса аласыз, клиенттерді, қызметкерлерді қосу, шот-фактураны жазу және тапсырманы тағайындау түймелерін пайдалана аласыз. Сондай-ақ, осындай негізгі қойындылар бар: клиенттер, жұмыс, өтінімдер, құжаттар, шығындар, қызметкерлер, анықтамалықтар және есептер. Қаласаңыз, реттелетін санаттарды қосып, қажетсіздерін жоюға болады. Жоғарғы оң жақ бұрышта келесі тіркелгі бөлімдерінің белгішелері орналасқан: параметрлер, еске салғыштар, іздеу, күнтізбелер және хабарламалар. Сондай-ақ, мұнда техникалық қолдауға өтінім қалдыруға болады.
Мобильді қосымша
Компания әртүрлі платформаларда мобильді құрылғыларға арналған қосымшалар жасады. Бағдарламада клиенттің шотынан барлық ақпарат бар. Оны интернет бар кез-келген ыңғайлы жерде пайдалану оңай.
Бизнеске арналған «клиенттік базаның» мүмкіндіктері
«Клиенттік база» дайын CRM шешімдерін және оны өзіңіз үшін теңшеу арқылы жеке жүйеге тапсырыс беру мүмкіндігін ұсынады. Қызметте жұмысты автоматтандыруға арналған көптеген ыңғайлы құралдар бар.
Кесте құрастырушы
CRM кестелерді өзіңіз жасауға және өңдеуге мүмкіндік береді. Ол үшін параметрлерде қол жетімді кіріктірілген конструктор ұсынылады. Кестелер бағдарламада пайда болады және қол жетімділік жеке тағайындалады. Әр түрлі кестелерді арнайы өрістермен байланыстыру мүмкіндігі бар. Конструктор олардың көптеген түрлерін, соның ішінде мәтіндерді, күндерді, сандарды, тізімдерді, суреттерді және т.б. қолдайды. Ыңғайлы болу үшін түрлі-түсті форматтау ұсынылады. Жеке өрістер мен жолдардың реңктерін орнату мүмкіндігі бар. Сондай-ақ, кестелерде сіз өзіңіздің еске салғыштарыңызды жасай аласыз. Кестелерде белгілі бір шарттар бойынша жолдарды таратуға көмектесетін сүзгілер де бар. Олар кестенің астындағы жолда көрсетіледі, олардың біреуін басқан кезде оның шартына сәйкес келетін жолдар ғана ашылады.
Тарату
Жүйе пошта үлгілерін жасауға мүмкіндік береді. Оларды қолдана отырып, электрондық пошта мәтініне электрондық поштаны жекелендірілген және қажетті ақпаратпен толтыру үшін кестеден кез-келген деректерді енгізуге болады. Редактордың көмегімен тұрақты ақпараттық бюллетеньдер құруға немесе HTML хаттарын жасауға болады. Әр хатқа суреттер мен кез-келген басқа файлдарды енгізуге болады. Әр ақпараттық бюллетень үшін сіз өзіңіздің кестеңізді реттей аласыз. Сондай-ақ, жазылудан бас тарту және спамнан қорғау сияқты құралдар бар.
Күнтізбелер
CRM-де әр түрлі оқиғаларға арналған күнтізбелердің кез-келген санын жасауға болады, мысалы, семинарлар, кездесулер, жеке тапсырмалар. Оларды кестелерге байланыстыруға болады, осылайша барлық тапсырмалар күнтізбеге автоматты түрде импортталады. Бірде-бір қызметкер жоспарларды ұмытпауы үшін еске салғыштар жүйесі жасалды.
Құжаттарды құру
Жүйеде көптеген бизнес-процестерді жеделдетуге көмектесетін құжаттаманы автоматты түрде жасау құралы бар. Ол қателерді азайтуды, сенімді сақтауды және қызметкерлердің құжаттарына қол жеткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Сіз құжатты онлайн жасай аласыз немесе шаблонды жүктей аласыз. Генерациядан кейін файлды клиентке бір рет басу арқылы электрондық пошта арқылы жіберуге болады.
Бэкап
Сақтық көшірме құралы күн сайын сақтық көшірме жасауға мүмкіндік береді. Бұл бағдарламаға енгізілген деректер қауіпсіз болады дегенді білдіреді. Файлдарды бағдарламаның бір бөлімінде немесе компьютерде сақтауға болады. Сондай-ақ, қашықтағы каталогқа сақтық көшірмелерді автоматты түрде көшіру оңай. Сақтық көшірменің көмегімен сіз ағымдағы немесе басқа шоттағы немесе лицензиядағы ақпаратты қалпына келтіре аласыз.
Корпоративтік чат
CRM-де барлық пайдаланушылар желіде хабар алмасуға болатын ішкі чат бар. Чатқа бағдарламаның оң жақ бұрышындағы тиісті белгішені басу арқылы өтуге болады, оның жанында оқылмаған хабарландырулар саны көрсетіледі. Чат әр түрлі пайдаланушылармен параллель бірнеше диалог жүргізуге және барлығы бір-бірінің хабарламаларын көретін ортақ чатқа жазуға мүмкіндік береді. Пайдаланушылар тізімінде сіз барлық қызметкерлерді көре аласыз, белсенді және жоқ. Хабарламаларды екеуіне де жазуға болады. Ыңғайлы болу үшін келіп түскен хабарламаларды көрсететін қалқымалы терезелер іске асырылады. Терезеде оны жазған пайдаланушы және мәтіннің өзі туралы ақпарат бар.
Синхрондау
Синхрондау құралы әртүрлі шоттар немесе лицензиялар арасында ақпарат алмасуға мүмкіндік береді. Мысалы, әр түрлі шоттар үшін клиенттердің бірыңғай тізімін жасауға және өзгерістерді бір бағдарламадан екіншісіне ауыстыруға болады. Белгілі бір өрістер бойынша бір немесе бірнеше кестені синхрондауға болады. Егер бір дерекқорға өзгертулер енгізілсе, белгілі бір уақыттан кейін деректер екіншісінде пайда болады. CRM синхрондаудың бірнеше түрін қолдайды: екі жақты (өзгертулер екі есептік жазбада жазылады), жүктеу (база тек ақпаратты қабылдайды) және жүктеу (база тек жүктейді).
Жеке CRM
Клиенттік база жеке crm жүйелерін құруға көмектеседі. Оның құралдары әр бизнес үшін жеке таңдалатын параметрлерді, мүмкіндіктерді және модульдерді пайдалануға көмектеседі. Жеке конфигурация кестелерді, қосымша есептерді, еске салғыштарды, түстерді пішімдеуді, сүзгілерді, кіру топтарын, басып шығару және тарату үлгілерін жасауға және теңшеуге, құжаттарды автоматты түрде қалыптастыруға, жұмысты басқа техникалық құралдармен біріктіруге мүмкіндік береді. Бағдарламаны сіздің бизнес қажеттіліктеріңізге сәйкес келтіру қызметкерлердің тиімділігін арттыра алады.
Жеке CRM-дің артықшылығы-тиімділік, бағдарламашылардан тәуелсіздік, тек қажетті есептерді жасау мүмкіндігі, өз бизнесі үшін қайрау. Клиенттік база командасы компанияның ерекшелігін зерттейді, ТТ келіседі, CRM әзірлейді және жобаны тапсырады. Әрбір жүйеге қосымша бейне-нұсқаулық жазылады, онда клиенттік базаның қызметкерлері бағдарламада қалай жұмыс істеу керектігін айтады. Жобаны алғаннан кейін клиенттің тестілеуге бір аптасы бар. Егер бірдеңе дұрыс жұмыс істемесе, компанияда түзетуге 5 күн бар.
«Жеке CRM» бөлімінде сіз тапсырыс беруге болатын қызметтердің сипаттамасымен, құнымен және әзірлеуге өтінім формасымен таныса аласыз. Онда сіз өзіңіздің компанияңыздың атауын, электрондық поштаны, телефонды, жоспарланған бюджетті, 1С-пен интеграциялау қажеттілігін көрсетіп, «қажетті конфигурацияның қысқаша сипаттамасы»өрісін толтыруыңыз керек. Сондай-ақ, техникалық тапсырма бланкісімен танысуға және егер бар болса, TZ файлын қосуға болады. Сондай-ақ, жеке бетте жеке CRM құны калькуляторы ұсынылған. Бұл сізге осы немесе басқа құралдар жиынтығының қанша тұратынын білуге мүмкіндік береді.
Қосымша client base мүмкіндіктері
Қызмет бірнеше қосымша қызметтер мен құралдарды ұсынады.
Модульдер
Бағдарламамен жұмыс істеу үшін жеке модульдерге тапсырыс беруге болады. Сатып алу үшін мұндай опциялар бар (тек лицензияларда):
- Онлайн кеңесші. Ол SaaS (шотты жалға алу) және веб-нұсқаларында ақысыз жұмыс істейді.
- SMS-хабарламалар-2 500 рубль. электрондық поштаны тікелей бағдарламадан конфигурациялауға болады. Клиенттердің тізімін әр уақытта үшінші тарап қызметтеріне импорттаудың қажеті жоқ. Тарату кез-келген кесте мен өріс бойынша шектеусіз жүзеге асырылады. Жеке хабарламаларды теңшеу және әрқайсысында жеке қолтаңбаларды қалдыру мүмкіндігі бар.
- Модуль клиенттерге тікелей кестеден бір рет басу арқылы қоңырау шалуға мүмкіндік береді. Бағдарламада кіріс қоңырауларды да қабылдауға болады. Оператордың алдында клиентпен жұмыс істеудің бүкіл тарихы бірден ашылады.
- DaData-тарифтер үшін тегін 25, Максимум, 5000 рубль – – қалған пакеттер үшін. Модуль кестелердегі өрістерді толтыруға уақытты үнемдеуге көмектеседі. Ол компанияның атауы, орналасқан жері және басқа да маңызды мәліметтері бар өрістерді толтыра алады. Қызметті қосқаннан кейін әр түрлі өрістерді 10 000 толтыруға болады.
- Электрондық пошта клиенті – 10 000 рубль. Модуль электрондық поштаны қосуға және бағдарламадан тікелей хаттармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Жұмысты бастау үшін тек жәшік мекенжайы мен құпия сөзді енгізу керек. Электрондық поштаның барлық хаттары клиенттің картасына тартылады, онда сіз бүкіл байланыс тарихын оңай қалпына келтіре аласыз. Сондай-ақ, кез-келген хабарлама үшін электрондық поштаға жауап қажет екендігі туралы еске салғыш қосуға болады.
- ВКонтакте модулі – 10 000 рубль. қызмет келесі мәселелерді шешеді: VK әлеуметтік желісінің көмегімен клиенттермен хат алмасу, топ атынан жазу мүмкіндігі, әлеуметтік желі қолданушыларының ақпаратын қолдана отырып, «контрагенттер» және «өтінімдер» кестелеріне жазбалар жасау.
- API-10 000 рубль.
- 1C интеграциясы-premium және Maximum пакеттері үшін тегін, 45 000 рубль – – басқа жоспарлар үшін.
- Иесіздендіру-5 000 рубль.
- Ю. Kassa-мен Интеграция – бұл тауарлар мен қызметтерге жылдам және бағытты төлеудің тамаша тәсілі, ал компаниялар үшін-төлемдерді қабылдаудың қарапайым және ыңғайлы тәсілі. Төлемді төлем жүйесінің карталары, Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay және Pay Pal арқылы алуға болады. Сондай-ақ, қызметте онлайн-кассаны жалға алу және 54-ФЗ сәйкес өз бизнесін жүргізу мүмкіндігі бар. Модуль құны – 10 000 рубль.
- Канбан модулі-тапсырмалар мен үлкен жобаларға сәйкес келетін көрнекі көрініс. Модуль құны – 10 000 рубль.
Толықтырулар
Жүйеде тағы бір пайдалы функционал – толықтырулар енгізілді. Бұл өрістер, есептеулер және белгілі бір тапсырма бойынша сүзгілері бар кесте. Мұндай дайын санатты бағдарламаңызға қосуға болады. Қондырманы параметрлерде 1 рет басу арқылы орнатуға болады. Оларда орнатылған қондырмаларды жаңартуға немесе жаңаларын сатып алуға болады. Толықтырулар тізімі үнемі толықтырылып отырады және дүкенде ұсынылады.
Дайын шешімдер дүкені
«Дайын шешімдер дүкені» бөлімінде белгілі бір бизнес түріне арналған конфигурациясы бар CRM таңдауға болады. Сонымен, әмбебап шешімнен басқа, сіз сұлулық салоны, стоматология, автомектеп, жылжымайтын мүлік агенттігі, білім беру курстары, жеткізу, тамақ, кадрлар агенттігі, гүлдер салоны және үй бухгалтериясы бойынша ұсыныстар таба аласыз. Бірте-бірте конфигурациялар ауқымы кеңейіп келеді.
Онлайн деректер базасын құрастырушы
Интернеттегі конструктор құралы бірнеше минут ішінде жеке мәліметтер базасын құруға және оны ақысыз пайдалануға көмектеседі.
Бейне курстар
Компания бағдарламада тез үйренуге көмектесетін бірнеше курстар әзірледі. Олардың әрқайсысынан өткеннен кейін пайдаланушылар сертификаттар алады. Қазір клиенттер базасы келесі курстарды ұсынады:
- КБ конфигураторының бейне курсы. Бұл бағдарламашыны тартпай жұмысты автоматтандыру үшін жеке шешімдер жасағысы келетіндерге арналған. Курс тапсырмалары бар 10 сабақты қамтиды. Өткеннен кейін нәтижелерді сәлемдесу хатындағы форма арқылы жіберу керек. Клиенттік базаның қызметкерлері тапсырмалардың орындалуын тексереді және конфигуратор сертификатын жібереді. Сондай-ақ сайтта курстың бейне және мәтіндік нұсқасы бар.
- КБ әзірлеуші курсы. Бұл бағдарлама платформасында өз шешімдерін әзірлеуді үйренгісі келетіндерге жарамды,бірақ бағдарламалау дағдылары жеткілікті. Пайдаланушылар мәліметтер базасының құрылымымен, КБ функцияларымен танысады, есептеулер, Қосымша әрекеттер жазуды, есептер шығаруды үйренеді. Сондай-ақ, 9 сабақтың бірінде олар код жазу бойынша ұсыныстар алады.
- Кәсіпкер курсы. Оның сабақтары бағдарламаға бейімделуге, қандай функционалдылық қажет екенін түсінуге, кестелерді өзіңіз үшін конфигурациялауға және т.б., содан кейін қызметті өз компанияңызға енгізуге көмектеседі. Курс 10 сабақтан тұрады.
Көмек
Сайттағы« Көмек » бөлімінде clientbase.ru бағдарламаны игеру бойынша сабақтарды оқып, жиі қойылатын сұрақтарға жауаптармен танысуға болады. Сондай-ақ, сервиспен жұмыс істеу бойынша бейне нұсқаулықтар бар.
Нұсқаларды салыстыру
Компанияның веб-сайтында «нұсқаларды салыстыру» бөлімі бар, онда әр пайдаланушы әр түрлі шоттардың негізгі сипаттамаларын зерттей алады және өзі үшін ең жақсысын таба алады.
Жаңалықтар және жаңа функционалдылық
«Жаңалықтар» бөлімінде компания жұмысындағы соңғы өзгерістермен танысуға болады. Ыңғайлы болу үшін Сіз тек оң жақтағы сүзгіден қызығушылық тудыратын тақырыптарды таңдай аласыз. «Жаңа функционалдылық» бетінде компания бағдарламаның әртүрлі нұсқаларында пайда болатын өзгерістерді жариялайды.
Табыс тарихы
«Табыс тарихы» бөлімінде кейстер жинақталған. Мақалаларда белгілі бір компанияның «клиенттік база» бағдарламасы арқылы қалай жетістікке жеткені туралы айтылады.
Қосылу қанша тұрады clientbase.ru?
Бағдарламаны пайдаланудың 2 нұсқасы бар: шотты жалға алу және қорап нұсқасын сатып алу. 2 апта ішінде сіз бағдарламаның барлық функционалдығын тегін тексеріп, тарифті таңдап, оны төлей аласыз. Шотты жалға алу-жұмыс істеудің оңай жолы. Таңдау үшін 6 пакет ұсынылады, олардың құны пайдаланушылар санына және оларға кіретін мүмкіндіктерге байланысты. Мұндай опциялар қол жетімді:
- Тариф 3 – 1990 рубль. айына 3 пайдаланушыға. Онда өнімді оқыту, онлайн-кеңесші және SMS-хабарламалар бар. Сондай-ақ, күніне 300-ге дейін хат жіберуге және 3 ГБ жадты пайдалануға болады.
- Тариф 7 – 2990 рубль. айына 7 қолданушы үшін. Оның КБ IP телефониясы, 4 Гб жады және күніне 700 хат жіберу мүмкіндігі бар.
- Тариф 12-3990 рубль. айына 12 пайдаланушы үшін. Жад көлемі 5 Гбайтқа дейін, ал хаттар саны 1000 – ға дейін өсті. Осыған байланысты пошта модулі де қол жетімді.
- Тариф 25-5990 рубль. айына 25 пайдаланушы үшін. Оның 10 Гб жады, күніне 2500-ге дейін электрондық пошта және API, DaData және иесіздендіру сияқты қосымша құралдар бар.
- Премиум-7 990 рубль. айына шексіз пайдаланушылар, 25 Гб жады және күніне 5000 электрондық пошта үшін. Бұл пакетте 1С интеграциясы бар.
- Максимум-13 990 рубль. айына шектеусіз пайдаланушылар саны, 2000 Гб жады және күніне 99 999 хат. Мұндай тариф жеке сервермен ұсынылады.
Сондай-ақ, Pro тарифіне өту және барлық қол жетімді модульдерді SaaS есептік жазбаңызға алу мүмкіндігі бар:
- 3 Pro тарифі – 2490 рубль. айына 3 пайдаланушыға.
- 7 Pro тарифі – 3790 рубль. айына 7 пайдаланушы үшін.
- 12 Pro тарифі – 4990 рубль. айына 12 пайдаланушы үшін.
- 25 Pro тарифі – 7490 рубль. айына 25 пайдаланушы үшін.
- Премиум Pro-9 990 рубль. шексіз пайдаланушылар үшін айына.
Pro тарифтік желісі қосылған Модульдер санымен ерекшеленеді. Тарифтердің барлық нұсқаларына мынадай Модульдер кіреді: СМС-тарату модулі, КБ IP-телефония, пошта модулі, API, DaData, иесіздендіру, 1С-пен Интеграция, Ю.касса, Facebook Lead Ads-пен Интеграция, Канбан.
«Клиенттік базаны» қалай қосуға болады?
Тиісті жұмыс опциясын таңдап, сіз тегін сынақ мерзімін пайдалана аласыз. Осыдан кейін сіз қызметке ақы төлеуіңіз керек. Бағдарламаны пайдалануды бастау үшін сізге қажет:
- 3.0.1 SaaS клиенттік базасы үшін тіркелгі жасаңыз;
- 3.0.1 Web және LOCAL клиенттік базасы үшін сайтта орналасқан дистрибутивтерді жүктеп алыңыз.
Client base тарифін қалай төлеуге болады
«Клиенттік база» өз қызметтеріне ақы төлеудің осындай тәсілдерін қарастырды:
- Есеп айырысу шотынан. Бұл опция заңды тұлғаларға қол жетімді.
- PayPal Арқылы.
- Банк карталарымен Visa, MasterCard, Maestro.
- Электрондық төлем жүйелерінің әмияндарының көмегімен: WebMoney, Яндекс.Ақша, QIWI.
- Альфа-Клик, Промсвязьбанктің интернет-банкингі, Сбербанк Онлайн, MasterPass.
- Телефон балансынан (Beeline, MegaFon, MTS).
- Байланыс желілерінде қолма-қол ақша, Еуро желісі, Comepay.
- Түбіртек бойынша.
«Клиенттік база»бонустары
Компания сыйлықтар мен жеңілдіктер ұсынады. Барлық ниет білдірушілер Серіктестік бағдарламаның қатысушысы бола алады.
Сыйлық
Есептік жазбаны 3 айдан бастап төлеген кезде, бастау кезінде орнату тегін ұсынылады. «Клиенттік база» командасы импорттайды, сүзгілерді орнатады және қажет емес нәрсені өшіреді. Қораптың нұсқасын сатып алғанда, сыйлық ретінде бір жыл техникалық қолдау көрсетіледі.
Жеңілдіктер
Шоттарды ұзақ мерзімге төлейтін клиенттер мұндай жеңілдіктерді ала алады:
- 3 айда 5% ;
- 6 айда 10% ;
- 12 айда 15% ;
- 24 айда 20%.
Әзірлеушілермен ынтымақтастық
Жаңа конфигурацияларды әзірлеу арқылы пайдаланушылар бүкіл қызмет ету мерзімі ішінде әр төлемнен 50% – ға дейін пайда ала алады. Алдымен сіз әзірлеуші ретінде тіркеліп, жеке кабинетке кіруіңіз керек. Конфигурацияларыңызды жасай отырып, оларды конфигурация дүкеніне қою керек. Төлемдерді жеке кабинет арқылы бақылауға болады. «Әзірлеушілер» бөлімінде ынтымақтастықты қалай бастау керектігі туралы нұсқаулықпен, конфигурацияны әзірлеу регламентімен және коммерциялық ұсыныспен танысуға болады. Жеке кабинетте өтінімдерді қалыптастыру арқылы қаражат алуға болады. Шығару үшін Минимум – 1000 рубль.
Серіктестік бағдарламасы
«Клиенттік база» Серіктестік бағдарламаның 2 нұсқасын қарастырды:
- Оңай бастау. Бұл өз веб-сайты, әлеуметтік медиа парағы немесе іскери қауымдастыққа кіру мүмкіндігі бар адамдар үшін қолайлы. Бұл бағдарлама үшін сыйақылар 20% құрайды бірінші төлем (SAAS және лицензиялар), 5% – кейінгілерден (SAAS). Компания алғашқы төлемге 5% серіктестік жеңілдік, 3 айлық шот және жылжыту бойынша кеңес ұсынады.
- Ресми серіктес. Бұл өнімді түсінуге, білім деңгейін растауға және клиенттерге өз бетінше кеңес беруге дайын адамдарға арналған нұсқа. Сыйақылар – бірінші төлемнен 30% (SAAS және лицензиялар), одан кейінгі төлемдерден 20% (SAAS), техникалық қолдау мен жаңартуларды ұзартудан 10%, лицензияларды жаңартудан. Мұндай серіктестерге бірінші төлемге 7% жеңілдік, бір жылға арналған шот, жылжыту бойынша кеңес және сайтта ақпаратты орналастыру ұсынылады.
Серіктес болу үшін бағдарламаға тіркеліп, жолдама сілтемесін алу, оны кез келген тәсілмен жылжыту кезінде пайдалану, Жеке кабинеттегі төлемдерді қадағалау және олар үшін сыйақы алу қажет. Серіктес жеке және заңды тұлға бола алады. Алғашқы сыйақыны алғашқы 2 пайдаланушыға төлегеннен кейін алуға болады. Қаражат алу үшін ең аз сома-1000 рубль.
Шағымдар clientbase.ru
Компанияның сайтында clientbase.ru клиенттердің оң пікірлерін жинайтын Пікірлер бөлімі бар. Үшінші тарап сайттарына келетін болсақ, олардағы барлық шолулар «клиенттік базамен»жұмыс істеудің оң сәттеріне қатысты емес. Сонымен, қызметтің ыңғайлылығы туралы түсініктемелерден басқа, техникалық қолдау жұмысына, қымбат пысықтауға, ыңғайсыз функционалдылыққа және ескірген технологияларға шағымдар бар.
Егер «клиенттік база» қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде ақпаратты жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
«КБ» ЖШҚ қазанда 2011 жылы тіркелген. Сайтта компанияның мекен-жайы туралы ақпарат бар, бірақ оның деректемелері, сондай-ақ құжаттама (мысалы, оферта мәтіні және Құпиялылық саясаты) еркін қол жетімді емес.
Client base пайдаланушы келісімі
Пайдаланушы келісімімен және Құпиялылық саясатымен клиенттік база есептік жазбаны құру кезінде бірден Негізгі экранда танысуды ұсынады.
Сайт қауіпсіздігі
«Клиенттік база» деректерді жоғалтуды болдырмайтын көп деңгейлі қорғаныс жүйесін енгізді. Сервис дербес деректердің құпиялылығын кіру топтары бойынша қорғау, пароль, толық жоюға тыйым салу, IP-мекен-жайы мен https бойынша қорғау, клиенттің іс-қимыл журналын жүргізу және барлық деректердің бэкапы сияқты тетіктер есебінен қамтамасыз етеді.
Барлық жазбалар үш мәртебенің біріне ие: Белсенді, мұрағат және қашықтағы. Соңғыларын бір рет басу арқылы қалпына келтіруге немесе жоюға болады, бірақ тек әкімші ғана. Бағдарламаның бұзылуын болдырмау үшін оған IP мекен-жайы бойынша кіруді шектеуге болады. Бұл жағдайда басқа мекенжайларды бұғаттау қосылады. Https протоколы бойынша қосымша қорғаныс қабаты GoDaddy SSL сертификаты арқылы жасалады. Бұл жағдайда барлық жіберілген деректер шифрланады, бұл оларды ұстап қалуға жол бермейді.
Сақтық көшірме жасау сәтсіздікке ұшыраған немесе мәліметтер жаппай өзгерген жағдайда жұмысты қалпына келтіруге мүмкіндік береді. Бағдарлама журналы онда болып жатқан әрекеттерді жазады. Оның көмегімен өзгертілген жазбаның және жаңа ақпарат енгізген пайдаланушының мағынасын анықтауға болады. Қажет болса, алдыңғы мәнді қайтаруға болады.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдаумен келесі арналар арқылы байланысуға болады:
- электрондық пошта: [email protected];
- телефондар 8-800-1000-936 (Ресейде тегін), +7 (495) 789-3815 (Мәскеу), +7 (843)203-57-57 (қазан);
- онлайн чат;
- WhatsApp: +7 (952) 035-84-27;
- компанияның Twitter, ВКонтакте, Instagram парақшалары.
Сондай-ақ, сайттағы техникалық қолдау туралы өтінішті толтыруға болады. Сондай-ақ шұғыл өтініш беру формасы бар бет бар. Оны тек SaaS есептік жазбасы төленгендер ғана пайдалана алады және егер бағдарлама бар сайт ашылмаса ғана. Мұндай өтінімдер тәулік бойы қаралады. Сондай-ақ, «шағымдармен жұмыс» бөлімі бар, онда сіз тиісті өрістерді толтырып, туындаған мәселе туралы айта аласыз. Техникалық қолдау туралы сұрақ қоймас бұрын, сайтта жарияланған шешімдердің мысалдарымен және танымал сұрақтарға жауаптармен танысуға болады. Құжаттама бөлімінде пайдаланушы нұсқаулықтары, бағдарламаны үйрену сабақтары және басқа да пайдалы ақпарат бар.
«Клиенттік база» ажырасу ма?
«Клиенттік база» -дайын CRM-ді пайдалануға немесе бизнес-процестерді автоматтандыру үшін өз жүйелерін құруға арналған сервис. Сайттың жұмысын, клиенттердің пікірлерін, бағдарламаның функционалдығын зерттей отырып, оның ең үлкен кемшілігі – пысықтаудың жоғары бағасы екенін атап өтуге болады. Қалған проблемалар барлық пайдаланушыларда бола бермейді және жүйемен жұмыс істеудің ыңғайлылығына қатысты субъективті сипатқа ие.
Компанияның CRM жүйелері нарығында ұзақ уақыт жұмыс істегенін, көптеген тұрақты клиенттері бар екенін ескере отырып, олардың көпшілігі қызметтің артықшылықтары туралы көбірек айтады, «клиенттік база» алаяқтардың ажырасуы емес деген қорытынды жасауға болады. Бұл бизнес жұмысындағы көптеген процестерді жеделдетуге көмектесетін ыңғайлы бағдарлама.
Қорытынды
«Клиенттік базаның» жұмысын талдау пайдаланушыларға бағдарламаны ұсынуға мүмкіндік береді. Бұл белгілі бір компанияға қажет құралдар мен функциялары бар CRM жүйесін құру және конфигурациялау мүмкіндігі бар қызмет. Әрбір клиент сатып алушылармен, қызметкерлермен және басқа процестермен жұмысты автоматтандыру арқылы бәрін өзі реттей алады. Егер сіз бағдарламаны қолданған болсаңыз, бұл туралы осы бетте айтыңыз. Басқа оқырмандар компания клиенттерінің нақты пікірлері бойынша қызметтің жұмысын объективті бағалай алады.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Автоматтандырудың жақсы шешімі
Біз бұл бағдарламаны бірінші жыл емес қолданамыз. Маған оның түсінікті, еш қиындықсыз интерфейсі ұнайды. Онда әрі қарай жұмыс істеуді жоспарлап отырмыз. Орнату сұрақтары мезгіл-мезгіл пайда болады. Олардың бір бөлігі өздігінен шешіледі. Қалғанын әрдайым техникалық қолдау немесе менеджер түсіндіреді… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Түсінікті бағдарлама
Кемшіліктері- Ең толық құжаттама емес
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 000Бағдарлама туралы Жеке Пікір
Жақсы бағдарлама. пайдалану оңай, техникалық қолдау әрқашан байланыста болады. Мен ұсынамын
Артықшылықтары- Пайдалану оңай
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Жоғарғы
Мен өте ұзақ уақыт бойы CRM конструкторын клиенттік базаға іздедім, өйткені ол әдеттегі CRM-ге сәйкес келмеді. Мен КБ-ға тап болдым және жалпы өте риза болдым.
Артықшылықтары- Қуатты конструктор
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Бақытты олжа
«Клиенттік база» Интернеттен кездейсоқ табылды. Біз клиенттердің бір бөлігін бағдарламаға ауыстыруға тырысамыз деп шештік. Көп ұзамай олар excel-ге қаншалықты ыңғайлы екенін байқады және бағдарламамен толық жұмыс істей бастады. Ұнайды техникалық қолдау қызметі және менеджерлер.
Артықшылықтары- Ыңғайлы
Кемшіліктері- Әлі табылған жоқ
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Деректерді сақтауға және сұрыптауға арналған жақсы бағдарлама
Жақында «клиенттік базаны» қолдана бастады. Бізге тегін кезең ішінде деректерді импорттауға және белгілі бір шарттар бойынша ақпаратты іздеуге көмек көрсетілгені ұнады. Біз оны әрі қарай пайдалануды жоспарлап отырмыз және оны басқа компанияларға ұсынамыз.
Артықшылықтары- Жақсы және жедел қолдау
Кемшіліктері- Тегін нұсқадағы дискілік кеңістіктің аз мөлшері
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Есеп айырысу үшін тамаша CRM
Біздің компания «GS Group Laboratory» ЖШҚ осы CRM-ді 2017 жылдан бері қолданып келеді. Бұл жүйемен жұмыс істеуде қиындықтар жоқ. Клиенттердің барлық деректері әрқашан қолында, шот-фактуралар жасауға, менеджерлердің жұмысын бақылауға ыңғайлы. Техникалық қолдау қызметкері Константин әрдайым байланыста… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Ыңғайлы, интерфейс, пайдалану оңай, қолайлы құны, техникалық қолдау әрқашан жедел әрекет етеді және көмектеседі
Кемшіліктері- Жоқ
-
Достоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 1+10Керемет CRM
Қызметкерлер үшін өте қажет нәрсе, өкілдік ету және өзін-өзі басқару мүмкіндігі.
Қарапайым интерфейс, серверлердің жұмыс істеуі, ең жақсы техникалық қолдау!
Константинге ерекше рахмет, әрдайым жедел, байланыста және клиенттердің кез-келген сұраныстарын жүзеге асырады!Артықшылықтары- Қарапайым және ыңғайлы интерфейс
- Керемет қолдау
- Ақпараттық бюллетеньдер құру
- Ыңғайлы еске салғыштар
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Кез келген тапсырмаға икемді орнату
Тапсырмаларды әр түрлі деңгейдегі қызметкерлерге тапсыруға арналған керемет бағдарламалық жасақтама, интуитивті интерфейс, оны түсіну оңай және өз қалауыңыз бойынша теңшеу оңай. Бағдарламаға ризамын және клиенттік базаны қолдауға алғысымды білдіргім келеді. Стандартты емес тапсырмалар үшін әрқашан шешімдер… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Қолдау
Кемшіліктері- Жоқ
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Мен бәріне кеңес беремін
Біз оны ұзақ уақыт қолдандық, біз ризамыз. Біз бәрін біздің сұрауларымызға бейімдедік, менеджерлердің жұмысын бақылауға, оларға тапсырмалар қоюға және т.б. ыңғайлы. біздің менеджер Болат әрқашан бізбен байланыста болады, көмектеседі, айтып береді және сұрақтарымызды тез шешеді. Барлығына ұсынамын!
Артықшылықтары- Ыңғайлы интерфейс, әрқашан қолыңызда.
Кемшіліктері- Олар жоқ.
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Мен бәріне кеңес беремін
Біз оны 2021 жылдан бері қолданамыз, бәріне ризамыз. Өте ыңғайлы негіз, әрқашан қолыңызда. Біз оны біздің сұрауларымызға бейімдедік. Ал менеджер Болат әрқашан бізбен байланыста болады, көмектеседі, сізге не қажет екенін айтады-бұл өте ыңғайлы. Барлығына ұсынамын!
Артықшылықтары- Ыңғайлы интерфейс, сол қолдау жауап береді және тез көмектеседі, менеджер әрқашан байланыста болады.
Кемшіліктері- Олар жоқ.
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Гидроникалық Жүйелерді Еске Түсіру
Бұл жүйе әлеуетті клиенттердің есебін жүргізуге мүмкіндік берді, менеджерлерді жақсы бақылауға мүмкіндік берді, ал жүйені қабылдауда шамадан тыс жүктеме жоқ
Біз әр уақытта бір нәрсені аяқтаймыз және бұл керемет!Артықшылықтары- Қарапайым интерфейс, жүйені теңшеудің бай мүмкіндіктері, компаниядағы нақты мақсаттарды шешуге арналған арнайы дизайнер
Кемшіліктері- Enter батырмасын бір рет басу арқылы іздеу түймесі жұмыс істемейді
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 1+10Гидроникалық Жүйелерді Еске Түсіру
Өз ісінің мамандарымен жұмыс істеу өте жақсы! Мен бәріне кеңес беремін!
Артықшылықтары- Пайдалану оңай, түсінікті интерфейс, теңшелген параметрлер
Кемшіліктері- Сүзгіде Enter батырмасынан іздеу жұмыс істемейді
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Өте жақсы бағдарлама
Мен ұзақ уақыт бойы клиенттік базаны қолдандым. Өте ыңғайлы, барлық ақпарат қолында. Ол менің серверімде орнатылған. Балалар өте жақсы жұмыс істейді, жақсы техникалық қолдау. Олар әрқашан кездесуге барады. Мен тіпті әкімшінің және бағдарламашының жүйесінсіз бір нәрсені өзім орната аламын
Сізге көбірек… Бұдан әрі оқып отыруАртықшылықтары- Өте ыңғайлы, ақпарат әрқашан қолында
Кемшіліктері- Олар жоқ
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Мен оны ұзақ уақыт қолдандым және жалпы ризамын
Мен 2011 жылдан бері клиенттік базаны пайдаланып келемін, сондықтан мен бұл жобаның қалай дамығанын өз көзіммен көрдім.
Ең үлкен ыңғайлылық-бұл стандартты конфигурацияны өз міндеттеріңізге сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін кестелік көрініс. Тапсырыс бланкілерінің шаблондары мен қосымша есептері бар… Бұдан әрі оқып отыруАртықшылықтары- Кестелер мен есептерді теңшеу ыңғайлы
- Шот фактуралар жасауға және құжаттарды тікелей бағдарламадан жабуға болады
Кемшіліктері- Отандық серверлерге көшуге байланысты бағалар өсті
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Шағын бизнес бағдарламасы
Біз клиенттік базаны екі жыл бойы белсенді қолданамыз. Оның интерфейсінің салыстырмалы қарапайымдылығы және қосымша кестелердің болмауы ұнайды. Екі жыл ішінде олар өз өндірістері үшін жақсы және жұмыс базасын құрды.
Артықшылықтары- Икемді, салыстырмалы түрде қарапайым
Кемшіліктері- ЭДО-мен дайын интеграция жоқ
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Жүк тасымалы
Осы өніммен 2022 жылдың басынан бастап жұмыс істеймін. Жүк тасымалындағы процестерді басқару үшін ол өте қолайлы болды, сіз өзіңіздің компанияңызға оңай бейімделе аласыз. Құжаттаманы жасау және құжаттарды Тапсырыс берушіге жіберу мүмкіндігі бар. Мен тасымалдаумен айналысатындардың барлығына кеңес беремін… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Көп функциялы, жұмыс істеу оңай, арзан
Кемшіліктері- Табылған жоқ
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Бизнес жүргізуге арналған тамаша платформа
Cәлеметсіз бе.
Менің атым Николай, мен уақытша персонал қызметтері агенттігінің иесі және басшысымын кадрлық әлеует.
Мен бұл платформаны 2019 жылдың көктемінен бастап қолданамын.
Бір жылға жуық уақыт бойы біз өз бағдарламамызды клиенттік база платформасы негізінде дербес және платформаның техникалық… Бұдан әрі оқып отыруАртықшылықтары- бағдарламаны орнатудың қарапайымдылығы мен ыңғайлылығы, аналогтарға қатысты арзан баға, платформа нұсқаларын үнемі жаңартып отыру
Кемшіліктері- смартфонға жетілмеген қосымша
- деректерді сақтауға арналған жадтың аз мөлшері
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Зоосалон
Өте икемді интерфейс құралдары жүйесі, хайуанаттар бағын теңшеуге көмектесті. Біз оны 6 жылдан бері қолданамыз. Бақытты.
Артықшылықтары- Менеджер әрдайым байланыста болады және кез-келген мәселені тез шешуге көмектеседі
Кемшіліктері- Жоқ
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Керемет бағдарлама күрделі ештеңе жоқ және бәрі...
Керемет бағдарлама күрделі ештеңе жоқ және бәрі түсінікті.
Өз менеджері бар , кез-келген мәселеде көмектеседі және А-дан Я-ға дейін корреспонденция арқылы да, қоңырау арқылы да таныстырады.Артықшылықтары- Бағдарламаны пайдалану өте оңай
Кемшіліктері- Барлығы ұнайды, сондықтан мен кемшіліктерді көрмедім
-
Пікірді бағалаңыз 1+10"АиФ-Курск"директоры Андрей Федотовтың пікірі
Мен 5 жылдық мерейтойлық клиенттік базаны қолданамын. Өте ыңғайлы-бұл, мүмкін, ең бастысы. Клиенттер туралы барлық ақпарат, барлық статистика, барлық мұрағаттар әрқашан қол жетімді. Бірдей маңызды-жылдамдық, кез-келген құжаттар жылдам, басу жылдамдығымен жасалады. Бұл кез-келген кеңсе бухгалтериясынан… Бұдан әрі оқып отыру
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Ыңғайлылық және ұтқырлық
Мен 5 жылдық мерейтойлық клиенттік базаны қолданамын. Өте ыңғайлы. Мен оның барлық мүмкіндіктерін игердім деп айта алмаймын, керісінше маған қажет. Ең бастысы – ұтқырлық. Ол менімен әрқашан және барлық жерде. Барлық статистика, клиенттер туралы, олардың қызметі туралы барлық ақпарат, сіз маған ыңғайлы… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Жылдамдық, көпфункционалдылық, ыңғайлылық, қарапайымдылық.
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Деректерді ыңғайлы сақтау
Біз 2019 жылдан бастап «клиенттік базаны» қолданамыз. Барлығы ыңғайлы, қарапайым және қол жетімді. Жұмыста таптырмас көмекші. Клиенттер мен серіктестердің барлық деректері бір жерде сақталады. Күнтізбе ыңғайлы, ағымдағы жұмыс көлемін үнемі көруге және бақылауға болады. Жұмысыңыз бен бизнесімізді қолдағаныңыз… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- жылдам
- ыңғайлы
- сапалы
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Клиенттік базаны жүргізуге арналған керемет CRM
Біздің компания «стандарттау орталығы» ЖШҚ клиенттік базаны жүргізу үшін осы CRM-ді 8 жылдан бері қолданып келеді. Бағдарламада баға саясаты, дизайнердің мүмкіндіктері, платформаның икемділігі, менеджерлермен байланыс, сондай-ақ жаңа функционалдылық ұнайды. Әдетте, өзін – өзі баптау оңай, тек ерекше… Бұдан әрі оқып отыру
-
Пікірді бағалаңыз 000Деректерді бірыңғай базада ыңғайлы сақтау
Біз бағдарламамен Жақында жұмыс істеп жатырмыз, бірақ ақпаратты бір кестеге енгізу және сақтау қаншалықты ыңғайлы екенін байқадық. Сондай-ақ, бұл компания өз клиенттерінің пікірін тыңдайды және олардың пайдаланушыларының тиімділігін арттыратын бағытта дамуға дайын. Қазіргі уақытта КБ барлық міндеттерді… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Ыңғайлылық, қарапайымдылық, клиентке бағдарлану
Кемшіліктері- Интерфейс параметрін ұзақ уақыт зерттеу керек
-
Пікірді бағалаңыз 000Ыңғайлы бағдарлама. Алғашқы кезеңдерде параметрлерді түсінуде қиындықтар...
Ыңғайлы бағдарлама. Алғашқы кезеңдерде параметрлерді түсінуде қиындықтар туындауы мүмкін, бірақ туындаған сұрақтарға көмектесетін менеджерлер бар. Жалпы, жүйе ұнайды.
Клиентская база пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0