Agile CRM
Әлі пікірлер
Тағы да шағым жоқ
0.0
Расталмаған компаниясы
agilecrm.com
Сайтқа өтіңіз
Шағын және орта бизнеске арналған интеграцияланған CRM жүйесі 10 пайдаланушыға тегін тарифпен сату, маркетинг және қолдау көрсеткіштерін бақылауға мүмкіндік береді.
Компания
Ресми сайт
Әлеуметтік медиа
Құрылған күні
2013
Бас кеңсе
12300 Ford Rd., Dallas, TX. Postal Code 75234
Компания иесі
Agile CRM Inc.
Қолдау түрлері
[email protected]Live-чатСайттан кері қоңырау шалуАнықтама орталығыFacebookTwitter
Телефонды қолдау
+44-14428-00729Ұлыбритания
+61-285-990-729Австралия
+91-99850-00259Үндістан
Тілдер
Ағылшын, Испан
Платформалар
Windows
Түрі
Облачная
Енгізу мерзімі
От 1 дней
Құны
Starter / 14.99 USD в месяц
Regular / 49.99 USD в месяц
Enterprise / 79.99 USD в месяц
Демо-қол жетімділік
Иә
Тегін нұсқа
10 пайдаланушыға тегін тариф
Төлем әдістері
Банк картасы (Visa / MC), PayPal
Жобаның ерекшеліктері
Шағын және орта бизнеске арналған интеграцияланған CRM жүйесі сату, маркетинг және қолдау көрсеткіштерін бақылауға мүмкіндік береді
Персоналды басқару
Контактілерді басқаруға арналған бағдарламалық жасақтама, Жұмыс процестерін автоматтандыру
Маркетинг және аналитика
Электрондық поштаны бақылау, Клиенттерге қызмет көрсету талдауы, Компаниялар үшін веб-трафикті талдау, Жарнамалық ақпараттық бюллетень, Ақпараттық бюллетеньдер, Бейне тарату, Көп арналы науқандар, Мақсатты маркетинг, Тег және триггер, Автоматты жекелендіру, Онлайн сауалнамалар, БАҚ-пен өзара іс-қимыл, және т. б.
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп
CRM есеп беру
Кіріктірілген байланыс
Google Plus, Gmail, Google Calendar, Google Analytics, Twitter, Facebook, TowerData, Linkedin, Google Apps, Microsoft Exchange, IP телефония, Электрондық пошта шлюздері, SMS шлюздері, Есепшот плагиндері, CMS интеграциясы, Веб-формалар және қону беттері, және т. б.
Әзірлеуші құралдары
API интерфейстері
Қосымша қызметтер
Блог
Оқу семинарлары
Орнату бойынша нұсқаулықтар
Практикалық мысалдар
Жұмысқа орналасу мүмкіндігі
Бақылаушы органдар мен заңдар
АҚШ ішкі кірістер қызметі
Роскомнадзор
Серіктестік бағдарламасы
ТіркеуКлиенттің бірінші сатып алуынан 10%
Артықшылықтары
Жүйені жылдам іске қосу және интеграцияның үлкен таңдауы
Шағын бизнес пен жеке кәсіпкерлерге бейімделу
Арзан тарифтік жоспарлар және бір жылға немесе одан да көп төлем кезінде құнын төмендету
Бір платформада сатуды, қызмет көрсетуді және маркетингті жетілдірілген автоматтандыру
Мобильді құрылғыларға бейімделу
Қарапайым енгізу және кәсіби қолдау
10 пайдаланушыға тегін нұсқаны алу мүмкіндігі
Кемшіліктері
Жұмыс кеңістігінің ескірген дизайны
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
08.10.2023
Жалпы бағалау
8.5/10
    Мекен-жайы
    12300 Ford Rd., Dallas, TX. Postal Code 75234

    Agile CRM бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 24 Мамыр 2021 Жаңартылды: 8 Қазан 2023


    Agile CRM-бұл тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруға арналған жан-жақты өнім. Бұл жүйе Үндістаннан шыққан CRM, 2013 жылы пайда болды. Компания өзінің 20 мыңнан астам пайдаланушысы және 300-ге жуық штаттық қызметкері бар екенін айтады. Agile CRM клиенттерге не ұсынатынын және бұл ажырасу ма екенін көрейік.

     

    Неліктен Agile CRM?

    Компанияның негізін қалаушы-Манохар Чапаламадугу. Ол сонымен қатар компанияның бас директоры қызметін атқарады. Оның алдыңғы жобасы өте сәтті clickdesk фирмасы болды. Манохар стартаптармен он жылдық тәжірибе жинады, бұл оған CRM өнімдерімен жұмыс істеу кезінде шағын бизнес мәселелерін анықтауға көмектесті. Даму барысында Agile CRM – ге нақты міндеттер қойылды-жеңіл және арзан өнімді құру, тіпті шағын кәсіпорындарға интеграциялау мүмкіндігі бар. Сол кезде нарық қызметкерлерді оқытуға уақытты қажет ететін қымбат жүйелерді ұсынды.

    Agile фрилансерлерге, шағын және орта бизнеске пайдалы болады. Біріншісі тегін нұсқаны қолдана алады. Бұл он пайдаланушыны қосуға және 50 мың клиенттік контактілер базасын жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, электрондық поштаны бақылауға болады және мәмілелер мен тапсырмалар шектелмейді. «Чиптердің» бірі – геймификация. Жүйе сатып алу мүмкіндігіне байланысты қорғасын ұпайларын пайдаланады және оларға ұпай береді. Бұл сізге ең тартымды клиенттерді бөліп көрсетуге және уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, жүйеге функционалдылықты кеңейтетін әртүрлі плагиндер қосылады.

    Agile CRM ажырасу ма? Пікірлер

     

    Ajail SRM веб – сайтында қалай тіркелуге болады?

    Жүйеге қосылу үшін сайттың басты бетіне өту жеткілікті agilecrm.com және Get Started түймесін басыңыз. Тіркелу үшін шағын форма пайда болады. Мұнда көрсету керек:

    • Жүйеде домендік атау. Әдетте, пайдаланушылар өздерінің бизнес атауын енгізіп, өздерінің қосалқы доменін алады.
    • Толық аты-жөніңіз бағанында есептік жазбаны жасайтын жауапты адамның аты-жөні жазылуы керек.
    • Электрондық пошта мекенжайы-электрондық пошта мекенжайын көрсету керек. Agile қоғамдық операторларда тіркелген электрондық жәшіктерді қабылдамайды. Компанияның бизнес доменінде пошта қажет болады.
    • Password-күшті құпия сөзді ойлап табыңыз. Кем дегенде алты таңба.

    Сауалнама толтырылған кезде Get Started түймесін басу керек. Жүйе тіркелгі жасайды. Құрылған есептік жазбаға кіргеннен кейін бірден пайдаланушы басқа пішінді көреді. Онда сіз тарифтік жоспарды таңдап, пайдаланушылар санын көрсетуіңіз керек. Сондай-ақ, ашылмалы тізімдерде сіз пайдаланушының рөлін, компания түрін таңдап, телефон нөмірін енгізуіңіз керек. Пішінді жібергеннен кейін әріптестерді тарту үшін нұсқаулық бейне және терезе пайда болады. Бұл кезеңдерді өткізіп жіберуге және кейінірек оралуға болады.

    аджайлсрм.ком тіркеу

     

    Жеке кабинет agilecrm.com

    Agile CRM пайдаланушысының жеке кабинеті теңшеуге мүмкіндік береді:

    • Тіркелгі ақпараты: аты, тегі, паролі, хабарламалар астындағы қолы.
    • Уақыт белдеуі, күні.
    • Әр түрлі шоттардан кіріс және шығыс электрондық хаттарды жинау.
    • Телефония, әлеуметтік медиа, запорт виджеттері. Сауда виджеттері және арнайы кеңейтімдер жасау мүмкіндігі бар.
    • Google Contacts немесе Office 365 сияқты үшінші тарап қызметтерімен деректерді синхрондау.
    • Онлайн күнтізбе, хабарландырулар.

    Сондай-ақ, пайдаланушылар қызметтің визуалды тақырыбын теңшейді. Түс гаммасын, мәзір орналасуын таңдауға, анимацияларды өшіруге немесе қосуға болады.

    Agile CRM жеке кабинеті

    Мобильді қосымша

    Жүйеге қосылған қызметкерлер әрдайым мобильді қосымшалардың көмегімен байланыста бола алады. Олар App Store және Play Market дүкендерінде қол жетімді. Android қосымшасы он мыңнан астам рет орнатылған. Орташа балл-бестен 3,2 балл. IOS астындағы Интерфейс App stor-да нашар бағаланады-мүмкін бес ұпайдың 1,7-сі ғана. Пайдаланушылар қолданбаның сирек жаңартылатынына шағымданады. Функционалдығы бойынша ол жұмыс үстелінің нұсқасынан едәуір артта қалады.

    Аджайл СРМ мобильді қосымша

     

    Бизнеске арналған Agile CRM мүмкіндіктері

    Agile CRM ұсынатын мүмкіндіктер үш топқа бөлінеді: сату, маркетинг және қызмет. Сатып алынған тарифке байланысты пайдаланушы әр топтан қол жетімді қызметтердің әртүрлі жиынтығын алады.

    Сату

    Сатуға арналған құралдар жинағы елуден астам түрлі мүмкіндіктерді қамтиды. Олардың негізгілері:

    • «360 градус» контактілерге шолу. Қоңыраулар тарихын, сөйлесулерді, жазбаларды, әлеуметтік медиа тіркелгілері туралы деректерді, интернеттегі әрекеттерді сақтайтын телефон кітабы.
    • Мәмілелер. Барлық жасалған мәмілелерді есепке алу. Сатуды бақылауға, бақылау нүктелерін орнатуға көмектеседі, циклдің сатудан кейінгі кезеңдерін жеңілдетеді.
    • Құжаттама. Бұл құрал құжаттарды кез-келген форматта беруге, оларды хаттарға тіркеуге, қызметкерлер мен клиенттер арасында жылжытуға мүмкіндік береді.
    • Кесте және күнтізбе. Уақыт бойынша есептердің таралуы мен шешілуін талдауға мүмкіндік беретін байлам. Бірлескен іс-шараларды, кездесулерді, конференцияларды жоспарлау үшін Google күнтізбесімен синхрондауға болады.
    • Жобаны басқару. Шағын тапсырмаларды орындау үшінныеам командалар құруға мүмкіндік беретін оңай басқарылатын функция.
    • Есеп беру. Аналитикалық материалдарды жасауға және көруге арналған визуалды интерфейс. Қызметкерлерге жұмыс туралы есеп беру оңайырақ, ал басшы есепті қабылдайды.

    Қуатты қосымша функциялар үшінші тарап қызметтерін біріктіретін телефония, қорғасынды бағалауға арналған баллдық жүйе, ұжым ішіндегі қатынастарды геймификациялау, сондай-ақ Авто теру сияқты функцияларды ұсынады. Егер пайдаланушы қымбат пакетті сатып алса,» сатушы жиынтығы » кеңейеді. Дегенмен, тіпті тегін режимде де сату тобы үшін пайдалы мүмкіндіктер бар.

    agilecrm.com сату

    Маркетинг

    Ajail SRM-дегі маркетингтік функциялардың негізі-қысқа уақыт ішінде процестерді автоматтандыру. Жүйе ұсынады:

    • Веб-өзара әрекеттесу. Бұл қалқымалы терезелер, тіркеу формалары, купондар мен жарнамалық кодтар, сауалнамалар. Яғни, сайттағы немесе қону бетіндегі келушілердің белсенділігін арттыру құралдары.
    • Әлеуметтік маркетинг. Компанияның белсенділігін әлеуметтік желілерге біріктіруге, нәтижелерді бақылауға болады.
    • Аналитика. Қызметкерлердің, клиенттердің және пайдаланушылардың барлық әрекеттерін арнайы мәзірде талдаңыз.
    • Жарнамалық ақпараттық бюллетеньдер. Қызмет ақпараттық бюллетеньдер, хаттар, жеке мазмұн жасайды. Мұның бәрін тексеруге мүмкіндік береді.
    • E-Mail науқаны. Жіберілгеннен кейін науқан шығындарын нәтижемен байланыстыру, әлсіз жақтарын табу және «қатайту» үшін электрондық пошта көрсеткіштерін бақылауға болады.
    • Бет құрастырушылар. CRM жақсы конверсиямен және мобильді құрылғыларға автоматты түрде бейімделумен қону алаңдарын жасайды. Дизайнерлер мен әзірлеушілерге шығындарды азайтады.

    Функционалдылық үнемі өсіп келеді. Мысалы, қалқымалы хабарландырулар функциясы пайда болды.

    Agile маркетингі

    Қызмет

    Agile CRM мәліметтері бойынша, қолдау – бұл жақсы компанияларды керемет компаниялардан ерекшелендіретін нәрсе. CRM пайдаланушыларын алға жылжыту үшін фирма қолдауды оңтайландыруға арналған құралдар жинағын әзірледі:

    • Топтастыру. Менеджерлер өтінімдерді проблема түріне қарай жіктей алады, оларды дұрыс маманға жібере алады. Бұл клиенттердің мәселелерін тез және жақсы нәтижемен шешуге мүмкіндік береді.
    • «Ақылды шолу». Жүйе менеджер үшін ең маңызды ақпаратты көрсетеді. Мысалы, мәселенің басымдығы немесе тақырыбы.
    • Дайын жауаптар. Жылдам жауаптарды танымал сұрақтарға байланыстыруға болады. Осылайша менеджер сатып алушыға қызмет көрсету уақытын қысқартады.
    • Әлеуметтік желілермен және үшінші тарап қызметтерімен Интеграция. Бағдарлама клиенттердің сұрақтарын, мысалы, Сіздің компанияңыздың ресми Instagram-дан ала алады. Ақпарат жинау және запорттың жауаптылығы артады.

    CRM менеджерлердің сұранысына байланысты әр бөлім бойынша стандартталған, бірақ икемді есептер дайындайды. Мысалы, сіз жауаптың орташа уақытын, алғашқы байланыстарды, өтінімдердің күйін көре аласыз.

    Ajail қолдау

    Қосымша мүмкіндіктер agilecrm.com

    Сайтта agilecrm.com қызметтің демо-нұсқасы бар. Бірақ бұл сынақ үлгісіне қарағанда жарнамалық материалға көбірек ұқсайды. Егер сіз осы өнімді тексергіңіз келсе, free пакетімен тіркелу оңайырақ. Мұндай есептік жазбаны ашқан кезде жүйе ұялы нөмірді немесе электрондық поштаны Растауды сұрамайды.

    Блог

    Сайтта пайдалы мақалалары бар блог бар. Компания туралы материалдар, бизнес және маркетинг туралы мәтіндер жарияланады. Қызықты жазбалар жеткілікті. Мұнда сіз кәсіпкерлік және онлайн-маркетинг трендтері, теориялар, тәжірибелер, техникалық құралдар туралы біле аласыз.

    agilecrm.com блог

    Клиенттердің пікірлері

    Әлеуметтік қабырға бөлімінде agile CRM туралы тұтынушылардың пікірлері жарияланады. Бұл Facebook және Twitter әлеуметтік желілеріндегі жазбалар. Егер хабарлама мәтінінде өнім туралы немесе компания атауы бар хэштег болса, олар осында жүктеледі.

     

    Agile CRM-ді қосу қанша тұрады?

    Аджайлдың төрт негізгі тарифі бар:

    • Free. Бұл тегін. Он пайдаланушыны қосуға болады. Байланыс базасы, телефония интеграциясы және электрондық пошта қызметтері сияқты негізгі функциялар қол жетімді.
    • Starter. Бастапқы бағасы – айына 1 14.99. Бірнеше жыл бұрын төленген жеңілдіктер. Егер сіз бірден бір жылға төлесеңіз, онда ай сайынғы баға 9 9.99 болады, егер екі жыл ішінде – 8 8.99.
    • Regular. Компания бұл тарифті ең танымал деп атайды. Айына 49.99 доллар тұрады. Егер сіз бір жыл бұрын төлесеңіз, отыз күн үшін 39.99 тұрады. Егер екі жыл бұрын төлем айына 2 29.99 болса.
    • Enterprise. Бұл тариф орта және ірі компанияларға арналған. Айына стандарт 79.99 стандартты бағасы бір жыл бұрын төленсе, 64.99 дейін төмендейді. Егер сіз екі жылға алдын-ала төлесеңіз, айына 4 47.99.

    Тариф мәртебесі неғұрлым жоғары болса, жүйеге соғұрлым көп пайдаланушыларды қосуға болады. Сонымен қатар, әр қадам сайын Қосымша функционалдылық артады. Enterprise тарифін сатып алушылар жүйені Stripe және Shopify-пен біріктіре алады, Chrome браузері үшін арнайы кеңейтімді қоса алады, электрондық пошталардағы есептерді кеңейте алады.

    Agile CRM тарифтері

    Ajidsrm қалай қосуға болады.ком?

    Agile CRM-ге қосылу үшін қызметтің ресми сайтына өту керек agilecrm.com және Get STARTED түймесін басыңыз. Содан кейін сіз тіркеуден өтуіңіз керек. Есептік жазбаны рәсімдеп, тарифтік жоспарды таңдағаннан кейін клиент жүйеге кіру үшін өзінің ішкі доменіне ие болады.

    Тарифті қалай төлеуге болады

    Есептік жазбаны жасағаннан кейін пайдаланушы тарифті таңдау үшін арнайы форманы көреді. Егер сіз free жоспарын көрсетсеңіз, онда төлем қажет емес және сіз жүйемен жұмыс істеуге бірден кірісе аласыз. Егер клиент басқа тарифті көрсетсе, онда ол төлем бетіне қайта бағытталады. Мұнда сізге несие картасының мәліметтерін көрсету және транзакцияны растау қажет. Клиенттер бастапқыда тегін тарифті таңдай алады, содан кейін жетілдірілген, ақылы жоспарлардың біріне ауыса алады. Ол үшін жеке кабинетті ашып, оң жақ бұрыштағы аватарды басып, Plan & Upgrade түймесін басыңыз. Қол жетімді тарифтері бар бет пайда болады. Төменде сіз жүйені пайдаланушылардың санын таңдап, төлем циклін көрсете аласыз.

     

    Бонустар Аджайл СРМ

    Agile CRM компаниясы бонустар ұсынбайды, акцияларды іске қоспайды. Үнемдеудің жалғыз жолы-қызметке бір жыл немесе екі жыл бұрын төлеу. Жеңілдік сәйкесінше 20% және 40% болады.

    Серіктестік бағдарламасы

    Agile CRM-де жолдама бағдарламасы бар. Онымен бірнеше жолмен жұмыс істеуге болады. Біріншісі – берілген клиенттер үшін комиссия. Сайтқа тіркеліп, Affiliates бөліміне өтіп, идентификаторыңызды PayPal-ге қосып, сілтемелер алуыңыз керек. Бұл әдіс тұтынушы жұмсаған соманың бір реттік 10% -. білдіреді. Яғни, егер адам сілтеме бойынша өтіп, 49 долларға тариф сатып алса, онда серіктес 4.9 доллар алады. Баланста 100 доллар жиналғаннан кейін оларды PayPal-ге алуға болады.

    Серіктестіктің екінші тәсілі-сатушы. Серіктес сатылымның пайызын ала отырып, тіркелуі, оқуы және клиенттерді тартуы керек. Ajail SM-мен сертификатталған серіктестік деңгейінде ынтымақтасуға болады. Бұл сатушылардың вариациясы, бірақ ірі маркетингтік фирмалар мен sales бөлімдері үшін. Компания қызметкерлерді оқытуды, ал серіктес сатуды өз мойнына алады.

     

    Agile CRM шағымдары

    Компания 2013 жылдан бері жұмыс істейді және оның флагмандық өнімі көптеген шолулар жинады. Біз клиенттердің түсініктемелері бар сайттарды талдадық. Жалпы, AgileCRM оң бағаларды жинайды. Пайдаланушылар жүйені Мақтайды:

    • Жылдам іске қосу және біріктіру.
    • Шағын бизнес пен жеке кәсіпкерлерге бейімделу.
    • Керемет тегін пакет.
    • Арзан тарифтік жоспарлар.
    • Алдын ала сатып алу кезінде айтарлықтай жеңілдіктер.
    • Жетілдірілген автоматтандыру.

    Теріс пікірлер де бар. Кемшіліктері-жұмыс кеңістігінің ескірген дизайны, әлсіз анықтамалық материалдар. Сондай-ақ, жүйе кейде Электрондық поштаның көшірмесін жасайды, бұл клиенттерге теріс әсер етеді.

    Аджайл СРМ Пікірлер

    agilecrm.com Пікірлер

    Егер Agile CRM қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Бақылаушы органдар

    Қызметті Agile CRM INC басқарады. Заңды тұлға АҚШ-тың Делавэр штатында тіркелген. Бұл мемлекет бизнес ақпаратын қорғаумен және икемді салық заңнамасымен танымал. Тіркеу нөмірі-5962397. Сондай-ақ, компанияның Үндістанда еншілес құрылымдары бар, онда техникалық кеңсе және негізгі қызметкерлер орналасқан.Agile CRM INC заңды түрде американдық резидент болғандықтан, бұл компанияны АҚШ Салық басқармасы мен тұтынушылардың құқықтарын қорғау бюросы бақылайды. Сондай-ақ, фирма АҚШ Федералды сауда комиссиясының бақылауында.

    Agile CRM деректемелері

    Пайдаланушы келісімі agilecrm.com

    Пайдаланушы келісімі өнімнің ресми сайтында орналастырылған және компания атынан жазылған. Бұл қызметті пайдалануды, фирма мен клиенттердің құқықтары мен міндеттерін реттейтін негізгі құжат. «Пайдалану шарттары» бөлімінде компания кез-келген әлеуетті клиенттен өз қалауы бойынша бас тартуға құқылы екенін айтады. Бұл фирмаға клиенттің тарифтік жоспарын үзуге, сондай-ақ «жоғары тәуекел»сегментінің клиенттерімен іскерлік қарым-қатынас жасамауға құқық береді.

    Ajail SRM пайдаланушы келісімі

    Төлемдер бөлімінде компания қызметтер үшін төленген ақшаны қайтармайды делінген. Клиенттер қызметті пайдаланбауды шешсе, ақшаны қайтара алмайды.

    agilecrm.com ақшаны қайтару

    «Жалпы шарттар» бөлімінде жүйені электрондық пошта мекенжайларына немесе SMS-ке спам-хабарламалар жіберу үшін пайдалануға болмайды делінген. Қандай хабарламалар спам болып саналады, компания өзі анықтайды. Егер мұндай хаттар кездейсоқ жіберілсе, есептік жазбаны бұғаттамау үшін Қолдау қызметіне хабарласып, жағдайды түсіндіру қажет.

    Сайт қауіпсіздігі

    Негізгі сайт пен реттелетін қосалқы домендер HTTPS және TLS сертификатымен қорғалған. Бұл барлық трафиктің шифрланғанын білдіреді. Тіркелгіге пароль енгізілгеннен кейін ғана қол жеткізуге болады. Тіркелгілерді тек корпоративтік поштаға тіркеуге рұқсат етіледі, бұл жобаға пайдаланушыға үшінші тарап пошта жәшігімен қосылуға мүмкіндік бермейді. Клиенттер кәсіпорын кеңістігін рұқсат етілген IP мекенжайлары арқылы одан әрі қорғай алады. Техникалық тұрғыдан, сіз тек клиенттің кеңсесінен кіре аласыз. Кез-келген мультиплеер жүйесі сияқты, Ajile SRM пайдаланушылардан қауіпсіздік параметрлерін мұқият өңдеуді талап етеді.

    Қолдау қызметі

    Егер сұрақтар туындаса, клиенттер жақшаға жүгіне алады. Мұны арқылы жасауға болады:

    • Жеке кабинетте сөйлесу. Ол оң жақ бұрышта орналасқан.
    • Меншікті байланыс парағы – компания мамандары әдепкі бойынша қосылады.
    • Электрондық мекен-жайы: [email protected].
    • Сенім телефоны. АҚШ нөмірі: +1-800-980-0729, Ұлыбритания: + 44-144-28-00729, Үндістанда + 91-998-500-0259, Австралияда +61-285-990-729.

    Компания Twitter, Facebook, LinkedIn және Github әлеуметтік желілерінде ұсынылған.

     

    Agile CRM ажырасу ма?

    Agile CRM 2013 жылдан бері жұмыс істейді. Оның 20 мыңнан астам тұтынушысы бар – бұл нарықтағы ең танымал өнімдердің бірі. Біздің пікіріміз: Agile CRM ажырасу емес. Біз өнімді, компанияның веб-сайтын, заңды ақпаратты, тәуелсіз сайттардағы тұтынушылардың пікірлерін талдадық. Компанияның командасы көптеген елдерде танымал болған жұмыс жүйесін құрды.

    Фирманың негізін қалаушы-жақсы іскерлік беделі бар танымал кәсіпкер. Компания заңды талқылауларда байқалмайды, алаяқтық немесе салық қылмыстары үшін айыпталмайды. Техникалық тұрғыдан, өнім сауатты жасалған және жақсы қорғалған. Клиенттердің ақпараты үшін қауіпсіздік технологиялары қолданылады, ал қызметтерге ақы төлеу арнайы төлем шлюзі арқылы жүзеге асырылады.

     

    Қорытынды

    Agile CRM-Бұл шағын бизнестің қажеттіліктеріне негізделген клиенттермен қарым-қатынас жүйесі. Қызметте сату және маркетинг мәселелерін шешуге арналған жақсы құралдар жиынтығы бар. Бағалар қалыпты, нарық пен пайдаға сәйкес келеді. Шағын командалар мүлдем ақша жұмсамауы және тегін деректер жоспарын пайдалануы мүмкін.

    Отзывы

    Компания рейтингтері
    Регистраторы доменов
    КомпанияОрын
    Reg.ru
    1/17
    Хостинг-провайдеры
    КомпанияОрын
    Fornex
    2/83
    Beget
    3/83
    Чаты и чат-боты для сайта
    КомпанияОрын
    Белсенділік
    0шағымдар
    • Жаңа0
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді0
    Жаңа компанияның сайтында
    • Sapling
      Пікірлер0
      • CRM жүйелері
    Sitemap