Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2015 |
Бас кеңсе | Пермь қаласы, Стахановская көшесі, 54-үй, 307-кеңсе, 3-қабат |
Компания иесі | "КАРРОТ КВЕСТ" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Ағылшын |
Жобаның ерекшеліктері | Әр түрлі интеграциялары бар пайдаланушылармен маркетинг пен коммуникацияны автоматтандыру қызметі |
Мүмкіндіктер | Онлайн-кеңесші, Шұңқырды автоматтандыру, eCRM, Popup, Push хабарландырулары, Электрондық пошта маркетингі, Пайдаланушыларды бақылау, Android және iOS үшін SDK |
Қосымша мүмкіндіктер | Жетекші боттар, Хат құрастырушы, Диалогтар мен операторлардың статистикасы, Pro білім базасы, Қосымша 1000 электрондық пошта, Сіздің сайтыңыздың негізгі көрсеткіштері бар бақылау тақтасы және хаттар |
Бонустар | Дейін 20 % Тарифтерді төлеуге жеңілдік |
Реттелетін | Иә |
Реттегіштер | Пермь қаласының Мотовилиха ауданы бойынша Ресей Федерациясының Салық инспекциясы |
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер | ВКонтакте, Facebook, Telegram, Сыныптастар, Яндекс.Метрика, AmoCRM, Zendesk, retailCRM, Google Analytics, және т. б. |
Тегін нұсқа және демо | 14 күндік тегін демонстрация |
Оператордың қосымшалары | |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуСеріктестіктің үш деңгейі: жолдама ақысының 10-нан 20% - на дейін, сондай-ақ қосымша бонустар |
Артықшылықтары | Барлық платформалар мен құрылғыларда қызмет көрсету Операторлардың шексіз саны Интеграцияның әртүрлілігі және жауапты техникалық қолдау Қолайлы бағалар және кең функционалдылық Тегін сынақ мерзімі 14 күн Дайын интеграциялар, web, iOS және Android үшін ашық API |
Кемшіліктері | Орнатудың күрделілігі Толық емес мобильді қосымша |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "КАРРОТ КВЕСТ" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 614107, Пермь өлкесі, Пермь қаласы, Тургенев көшесі, 35-үй, а б., 88-пәтер СТН: 5906128591 Бақылау пункті: 590601001 ОГРН: 1155958048226 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.2/10 |
Carrot quest бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Carrot quest қызметі онлайн-бизнеске пайдаланушылармен қарым-қатынас орнатуға, конверсияны арттыруға және сатылымды арттыруға көмектесетін құралдар мен шешімдерді біріктіреді. Ол өз клиенттеріне клиенттер мен бизнес туралы ақпаратты жүйелеуді, компания қызметкерлерінің жүктемесін жеңілдету үшін негізгі процестерді автоматтандыруды ұсынады.
Сервис компанияның толыққанды қызметкері болады, ол команданың дамуына көмектеседі. Бірақ carrot quest чатботы ажырасқан жоқ па? Шолуда анықтайық.
Неліктен Carrot quest
Carrot quest қызметі онлайн-бизнеске пайдаланушылармен қарым-қатынас орнатуға, конверсияны арттыруға және сатылымды арттыруға көмектесетін құралдар мен шешімдерді біріктіреді. Платформа өз клиенттеріне клиенттер мен бизнес туралы ақпаратты жүйелеуді, компания қызметкерлерінің жүктемесін жеңілдету үшін негізгі процестерді автоматтандыруды ұсынады. Carrot quest команданың дамуына көмектесетін толыққанды қызметкер болады.
Каррот квестінің мүмкіндіктері
Carrot quest-ті сайтқа қосу арқылы сіз жетекші генерациялау және сату құралдары бар CRM қызметін аласыз, клиенттермен чаттар мен мессенджерлерде сөйлесе аласыз, e-mail ақпараттық бюллетеньдерін, қалқымалы терезелер мен автоматты жауаптарды орната аласыз, клиент туралы ақпарат жинай аласыз және аналитика жасай аласыз. Бұл сайттағы негізгі қызметтер пакетіне кіреді carrotquest.io.
Онлайн-кеңесші
Диалогтар ортақ арнаға түседі, онда кеңесшілер бір-біріне көмектесе алады, ал егер диалог көп болса, менеджер кеңесшілерге диалог тағайындау тәртібін орната алады.
Шұңқырды автоматтандыру
SaaS, eCommerce сценарийлері және ірі компаниялар үшін басқа шешімдер. Қызмет Бизнестің түрін және оның қажеттіліктерін ескереді. Шұңқырды автоматтандыру қандай міндеттерді шешуді ұсынады: клиенттердің кетуін азайту, қызметкерлерге жүктемені азайту, клиентпен кері байланыс орнату, кемшіліктерді анықтау және түзету.
әр сайтқа кіруші туралы мәліметтері бар eCRM
Carrot quest-тегі CRM функциялары ұқсас қызметтерден ерекшеленбейді. Клиенттің барлық деректері мен оқиғалары картаға жиналады. Онда кіру, жазылымдар немесе сатып алулар, қоңыраулар мен қолдау қоңыраулары туралы ақпарат жазылады. Клиент туралы ақпарат қажет болған кезде сіздің көз алдыңызда болады және операторлар оны іздеудің қажеті жоқ.
Қалқымалы терезелер
Қалқымалы немесе поп-ап (pop-up) терезелері клиенттің контактілерін немесе пікірлерін жинауға көмектеседі. Бұл көптеген сценарийлерде кездесетін көмекшілер. Клиентке жаңалықты хабарлау, бір реттік науқан жасау, Клиентті жеңілдікпен марапаттау немесе ұмытылған себет туралы еске салу керек пе? Поп-ап терезелерін триггер бойынша реттеңіз немесе қолмен жіберіңіз. Ақпараттық бюллетеньді жаппай немесе жеке етіп жасаңыз. Назар аударатын үлкен поп-ап терезесін жіберуге болады; немесе негізгі мазмұнмен қабаттаспайтын кішкентай.
CMS, CRM және онлайн қызметтермен интеграция
Қызметтің артықшылығы-20-дан астам интеграцияланған бағдарламалар бар. 1с-Bitrix, InSale, Roistat, Bitrix24, Opencart, OneBox, PrestaShop, WordPress, amoCRM, Юздеск, Zapier, ВКонтакте, Facebook, retailCRM, Telegram, Slack, Zendesk, Omnidesk, Calendly, Google Analytics, Mixpanel және т.б. Барлығы бір жерде біріктірілген.
Push хабарландырулары
Клиенттерді тартудың ең тиімді әдістерінің бірі. Шағын хабарландырулар қалқымалы терезелер сияқты браузерде немесе смартфон экранында пайда болады, оларда қысқа және түсінікті мәтін бар. Клиентке тек хабарламаны басу керек, сонда толық ақпарат ашылады. Мұндай хабарламалардың артықшылығы-олар клиентке сайтты жапса да жетеді. Олар интрузивті емес және ақпаратты қысқаша және іс бойынша жеткізеді. Клиенттің өзі қазір сілтемені басуды немесе оны кейінірек ашуды, осындай хабарламаларға жазылуды немесе одан бас тартуды шешеді.
Чатты қолдау және білім базасы
Егер бірдей сұрақтар қолдау қызметіне үнемі келіп тұрса, оларға толық мақалалар-жауаптар жазып, Білім қорына салыңыз. Негізгі пакет 30 мақаланы сақтауға мүмкіндік береді.
Электрондық пошта маркетингі
Қызмет конверсияны арттыруға және сатылымды арттыруға көмектесетін Электрондық поштаның сценарийін жасауға көмектеседі. Жекелендіру және икемді сегментация сізге қажетті пайдаланушыларға қажетті уақытта хаттар жіберуге мүмкіндік береді. Бұл қызмет стандартты қызметтер пакетінде ұсынатын құралдар. Көптеген компаниялар үшін бұл жеткілікті.
Қосымша қызметтер carrotquest.io
Әрі қарай, сайттан сатып алуға болатын құралдар туралы сөйлесейік carrotquest.io негізгі пакетке қосымша.
Жетекші боттар
Бұл клиентті диалогқа тартуға және ақпарат жинауға арналған құрал. Ол осылай жұмыс істейді: сайт бетінің төменгі оң жағында бот жетекші сұрақтар қоятын диалогтық терезе пайда болады. Сонымен, диалог түрінде бот клиент туралы ақпарат жинайды, жетекші картаны жасайды және оны сақтайды, Клиентті кездесуге жазады немесе қажетті операторға аударады. Чатбот жиі қойылатын сұрақтарға жауап береді және операторға күрделі сұрақтарды береді. Чатботты визуалды конструкторда қосымша бағдарламаларды орнатпай-ақ орнатуға болады. Мұнда әр түрлі бизнес түрлеріне арналған дайын сценарийлер бар, оларды өзіңіз үшін реттеуге немесе нөлден бастап түпнұсқа сценарий жасауға болады.
Хат құрастырушы
Пошта хаттарын тез жинауға көмектеседі. Жиналған шаблондар жазу құрылымын анықтауға көмектеседі. Суреттерді салыңыз, түймелерді реттеңіз, түстерді өзгертіңіз. Ең бастысы, мәтін жазуды ұмытпаңыз.
Диалогтар мен операторлардың статистикасы
Тұтынушыларды қолдау сапасы бұл компания туралы әсер қалыптастыратын критерийлердің бірі. Егер клиенттің сұрақтары мен мәселелеріне жауапсыз қарайтын болса, онда көп ұзамай мұндай компания туралы жаман атақ пайда болады. Клиент қызметтерге риза болмайды және мұндай компанияға достарына кеңес бермейді. Бұған жол бермеу үшін қызмет Қолдау қызметі мен операторлардың жұмысы туралы ақпарат жинайды. Келесі көрсеткіштер ескеріледі:
- операторлардың жауап беру жылдамдығы;
- жаңа сұрақтар саны;
- сұрақ қоятын пайдаланушылар саны;
- шешілген мәселелер саны;
- сағат бойынша жүктеме;
- операторлардың жұмысын бағалау;
- операторлардың статистикасы;
- диалог тегтері бойынша статистика.
Осы деректерге сүйене отырып, қолдау қызметі қаншалықты жақсы жұмыс істейтіні, қай жерде пысықтау керек және не іздеу керектігі белгілі болады.
Pro білім базасы
Білім қорындағы мақалалар санына ешқандай шектеулер жоқ. Мақалалар компанияның веб-сайты ретінде стильдендірілген және санаттарға бөлінеді.
Carrot quest брендін өшіру
Хаттар мен чаттарда Carrot quest жапсырмасы жоғалады.
Қосымша 1000 электрондық пошта
Егер тарифке енгізілген хаттар пакеті пайдаланылса, ол автоматты түрде қосылады.
Дизайн және интерфейс
Сәбіз қызметінің жұмыс аймағы сұр бейтарап түсті. Қаріптер қою сұр, түймелер қою жасыл және қызғылт сары. Дизайнерлер қосымша мәтіннен түсіру үшін интерфейске шағын векторлық кескіндерді, ИНФОГРАФИКА мен белгішелерді енгізді. Қызмет Клиенттің Веб-сайтына біріктіретін құралдар сайттың дизайнына сәйкес келеді, сондықтан ол орынды және қысқа көрінеді.
Carrot quest-ті қалай бастауға болады
Егер сіз өзіңіздің сайтыңызға carrot quest сервис көмекшісін қосу туралы шешім қабылдаған болсаңыз, алдымен сайтта тіркелуіңіз керек.
Сайтта тіркелу carrotquest.io
Сайтқа тіркелу үшін carrotquest.io. жоғарғы оң жақ бұрышта тіркеу түймесін басу керек. Ашылған терезеде сіз өзіңіздің электрондық поштаңызды және телефон нөміріңізді көрсетуіңіз керек. Жүйе сізге жолда көрсетілуі керек коды бар SMS жібереді. Бұл телефон нөмірі Сізге тиесілі екенін растау үшін қажет. Тіркеудің келесі кезеңінде сіз қызметті қосқыңыз келетін сайттың атын және URL мекенжайын енгізуіңіз керек. Тіркеудің тағы бір нұсқасы бар. егер сіз сынақ мерзімін іске қосқыңыз келсе, оны қолданыңыз. Сайттың басты бетінде e-mail енгізуге болатын терезе орналасқан.
Жеке кабинет
Қиындықтар жеке кабинетті орнатқан сәттен басталады. Негізгі басқару тақтасының сол жағында сіз белгішелерді таба аласыз: жеке кабинет, Live, жетекшілер, Диалогтар, Авто, Аналитика, бақылау, интеграция, Параметрлер және төлем. Сіз элементтердің әрқайсысын өзіңіз теңшей аласыз, бірақ сіз тақырыпқа енуіңіз керек. Carrot quest әзірлеушілері орнатудың біркелкі жүруін қамтамасыз етті және Қызметке түс индикаторын, кеңестер мен теңшеу деңгейінің индикаторын енгізді. Бұл чиптер параметрді интуитивті етуге арналған. Еркін қол жетімділікте сервистің жұмысы бойынша бейне курс бар. Оны қарап шыққаннан кейін компания қызметкерлері ұсынылған құралдармен тиімді жұмыс істеуді үйренеді.
Каррот квест мобильді қосымшасы
Мобильді қосымша клиенттермен оңай байланысу үшін жасалған. Бұл тегін және чат, пошта, мессенджерлер мен әлеуметтік медианы біріктіреді. Кіріс хабарларды шарлауды жеңілдететін диалогты сүзу мүмкіндігі бар. Қолданбаны белгілі бір жұмысшыға теңшеуге болады. Қосылған жұмыс шоттарының саны шексіз. Сізге қажет нәрсенің бәрі бар: жазбалар,жылдам жауаптар, арнайы. командалар, эмодзилер. Қолданбадан пайдаланушы картасын көруге және өңдеуге болады. Егер сіз бұрын жұмыс компьютерінен клиентпен диалог жүргізген болсаңыз, онда мобильді қосымшада бұл диалог та көрінеді. Алайда мобильді қосымшаның пайдаланушылары үзілістерді атап өтеді
Чатты сайтқа қалай қосуға болады
Сайтта қарапайым интуитивті тіркеуден кейін carrotquest.io. сіз өзіңіздің сайтыңыздың header бөліміне қою керек сценарийді аласыз. Орнату нұсқаулығын сіз Carrot quest веб-сайтының білім қорынан таба аласыз. Сіз маманның қатысуынсыз қызметті орнатуды жеңе аласыз. Бірақ егер сұрақтар туындаса, қолдау бәрін түсіндіреді. Орнату алдында қызметтің YouTube арнасында бейнені көруге немесе мақалаларды оқуға кеңес береміз. Қызметтің жұмысын түсіну үшін әлеуетті пайдаланушыға қажет ақпарат бар. Орнату кезінде бәрі салыстырмалы түрде қарапайым.
Тарифтер мен жеңілдіктер
Сервис қызметтерінің бағасы сайтқа кіруге байланысты. Сайтқа әлеуетті клиенттер неғұрлым көп кірсе, айына қызмет көрсету құны соғұрлым жоғары болады. Тариф келушілер саны артқан сайын өседі, демек пайда да артады. Мұндай баға саясаты әдеттен тыс, бірақ шағын онлайн компаниялар үшін ыңғайлы. Бірақ егер пайда сапарларға байланысты емес немесе сайтқа суық клиенттер жиі барады деп ойласаңыз (тек қарау, бағаларды салыстыру және т.б.), онда мұндай тариф тиімді болмайды. Әрине, Бизнестің қажеттіліктерінен бас тартқан дұрыс. Қызметті жасаушылар мұны түсінеді және қолайлы шарттарды талқылауға дайын. Ол үшін кеңесшіге сайттың ресми бетінде көрсетілген телефон арқылы хабарласыңыз.
Сатып алынған тарифке енгізілген сайтқа кірушілер санынан асып кеткен жағдайда, әрбір келуші үшін Лимиттен жоғары қосымша ақы алынады (құны таңдалған тарифке байланысты). Артық шығын үшін төлем төленген кезеңнің соңында жинақталады және есептен шығарылады. Сіз 3, 6 немесе 12 ай бұрын төлеу арқылы сервис қызметтеріне жеңілдік ала аласыз. Егер сіз 3 ай төлесеңіз, сізге 5% жеңілдік, 6 ай – 10% жеңілдік беріледі, бір жылға жазылымды төлеген кезде максималды Жеңілдік – 20%.
Carrot quest бонустары
Сервис қызметтерінің бағасы сайтқа кіруге байланысты. Сайтқа әлеуетті клиенттер неғұрлым көп кірсе, айына қызмет көрсету құны соғұрлым жоғары болады. Мұндай баға саясаты әдеттен тыс, бірақ шағын онлайн компаниялар үшін ыңғайлы.
Адалдық бағдарламасы
Пайда сайтқа кіруге байланысты емес деп елестетіп көрейік: мысалы, егер сайтқа тек көруге, бағаларды салыстыруға келетін суық клиенттер жиі кірсе, онда бұл тиімді болмайды. Әрине, Бизнестің қажеттіліктерінен бас тартқан дұрыс. Сатып алынған тарифке енгізілген сайтқа кірушілер санынан асып кеткен жағдайда, әрбір келуші үшін Лимиттен жоғары қосымша ақы алынады (құны таңдалған тарифке байланысты). Артық шығын үшін төлем төленген кезеңнің соңында жинақталады және есептен шығарылады. Қосымша құралдар қажет болса:
- Жетекші боттар-2000 рубль. айына.
- Хат құрастырушы-1000 рубль. айына.
- Диалогтар мен операторлардың статистикасы-1000 рубль. айына.
- Pro білім базасы-2000 рубль. айына.
- Carrot quest брендін өшіру-1000 рубль. айына.
- 1000 хаттың қосымша пакеті-50 рубль. 1000 хатқа.
Жеңілдіктер
Сіз 3, 6 немесе 12 ай бұрын төлеу арқылы қызметке жеңілдік ала аласыз. Егер сіз 3 ай төлесеңіз, сізге 5% жеңілдік, 6 ай – 10% жеңілдік беріледі, бір жылға жазылымды төлеген кезде максималды Жеңілдік – 20%.
Жолдама бағдарламасы
Қызмет серіктестіктің үш нұсқасын ұсынады: ресми және сертификатталған жолдама серіктестігі:
- Жолдама серіктесі берілген клиенттердің төлемдерінің 10% алады. Carrot quest қарсы болмайды егер жолдама серіктесі берілген клиенттерден қызметті орнату үшін ақы алса.
- Ресми серіктес 30 000-нан 150 000 рубльге дейін табады. қызметке қосылған әрбір клиент үшін және әрбір ұзартылған жазылымнан +20%. Сондай-ақ, ресми серіктес Carrot quest жазылымына 20% жеңілдікті пайдаланады.
- Сертификатталған серіктес ресми сияқты ақша табады және сол жеңілдіктерді алады, бірақ олардың жағдайлары қызметтің блогында жарияланады және насихатталады. Осы жағдайлардың аудиториясының жетекшілері тікелей серіктестерге жіберіледі.
Каррот квест туралы пікірлер
Біз 2020-2021 жылдарға арналған қызмет туралы пікірлер жинадық. Пікір қалдырған пайдаланушылардың 80% – ы бұл қызметтің тиімді екенін атап өтті: оның көмегімен сатылымдарды көбейтіп, клиенттерді қайтарып алды. Сонымен қатар, қызметтен алынған ақпарат, тіпті жазылымды сатып алмағандарға да пайдалы. Мақұлдамайтын Пікірлер барлығы қызмет орнату қиын екендігі туралы. Техникалық мәселелер бойынша кемшіліктер бар: дыбыстық хабарландырулардың болмауы және мобильді қосымшаның аяқталмауы.
2018-2019 жылдардағы шолуларды қарап шыққаннан кейін біз сол кездегі қызметтің басты кемшілігі Құзыретті қолдау қызметінің жоқтығы екенін түсіндік. Бұл өзгерді және 2021 жылы пайдаланушылар қолдаудың өте жауапты және уақтылы екенін атап өтті. Бұл carrot quest басшылығы мен жұмысшылары өз жұмыстарын талдайды, кемшіліктерге назар аударады және оларды түзетеді дегенді білдіреді. Ағымдағы мәселелер бойынша жұмыс қазірдің өзінде жүргізілуде және жақын арада пайдаланушылар сәбіз қызметінің жетілдірілген нұсқасын алады деп күтуге болады.
Егер Carrot quest қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар мен заңдар
«КАРРОТ КВЕСТ» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі веб-сайт пайдаланушыларының дербес деректерінің операторы болып табылады Carrotquest.Io. компания Пермь қаласында тіркелген және компьютерлер мен мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеумен айналысады. Компанияның қызметі Пермь қаласының Мотовилиха ауданы бойынша Ресей Федерациясының Салық органының инспекциясымен реттеледі.
Пайдаланушы келісімі carrotquest.io
Лицензиялық келісіммен және дербес деректер туралы саясатпен компанияның сайтында «Оферта және саясат»бөлімінде танысуға болады. Ол сайттың әр бетінің төменгі жағында орналасқан. Келісімде тараптардың құқықтары мен міндеттері, есеп айырысу, сыйақы беру, дауларды шешу және келісімді бұзу тәртібі жазылған. Сондай-ақ, келісім Тараптар ұсынатын дербес ақпаратты қорғауды, оны заңды түрде беру тәртібін көздейді.
Пайдаланушы шартты айтарлықтай бұзған жағдайда немесе пайдаланушы қызмет ресурстарын Ресей Федерациясының қолданыстағы заңына қайшы келетін мақсаттарда пайдаланса, қызмет көрсетуші тарап Шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқылы. Өзара келісім бойынша шартты бұзудың болжамды күнінен 30 күнтізбелік күн бұрын тарапқа хабарлау арқылы бұзуға болады. Сервистің негізі бағдарламалық жасақтама болып табылады, ал қызмет провайдері carrot quest жүйесі пайдаланушының талаптарына немесе үміттеріне сәйкес келетініне немесе оның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетініне нақты немесе болжамды кепілдік бермейді. Пайдаланушы Carrot quest-ті өз тәуекеліне пайдаланады, ал провайдер сервисті пайдалану мақсатына немесе пайдаланушының экономикалық үміттеріне сәйкестігі үшін жауапкершілікті өз мойнына алмайды.
Қолдау қызметі
Carrot quest қызметін қолдау қызметі күн сайын Мәскеу уақытымен сағат 09:00-ден 18:00-ге дейін жұмыс істейді. Қолдау қызметіне келесі байланыстар арқылы хабарласа аласыз:
- телефон: +7 (495) 105-91-69;
- электрондық пошта: [email protected]:
- сайттағы чат;
- әлеуметтік медиа.
Сервис пайдаланушылары операторлар сұраныстарға тез жауап беретінін және жұмыс күні ішінде сұрақтарды шешетінін атап өтеді. Бірақ егер сіз Мәскеу уақытымен сағат 18.00-ден кейін сұрау жіберген болсаңыз, Сізге келесі күні ғана жауап беріледі.
Carrot quest ажырасу ма?
Егер сіздің онлайн-бизнесіңізде қолдау болмаса, клиенттерге байланыс арналары жетіспесе, сіз барлық процестерді қадағалай алмайсыз,сізге Carrot Ques t көмекшісі қажет. Сіз әрқашан клиенттермен байланыста боласыз және маңызды мәліметтерді жіберіп алмаңыз. Carrot Quest ті қосыңыз Егер:
- Сізде интернетте бизнес жүргізетін компания бар.
- Сіз тұтынушылар туралы ақпаратты жүйелеуді, қызметкерлерді ақпарат жинаудың ескірген тәсілдерінен босатуды қалайтын кәсіпкерсіз.
- Сіз өсіп келе жатқан сұранысқа ілесе алмайсыз немесе керісінше, сұранысты арттырғыңыз келеді.
Қызмет құралдары бір-бірімен байланысты және толықтырады, бұл дайын өнім сезімін тудырады. Ия, барлық жерде сияқты кемшіліктер бар, бірақ олар жұмыс істейді және түзетіледі. Қызмет компаниялардың өсуіне көмектеседі және өздігінен өседі.
Қорытынды
Сонымен, Carrot quest қызметі дегеніміз не? Бұл сіздің бизнес сайтыңызға тікелей қосылған бағдарламалық жасақтама. Ол сіздің клиентіңіз сайтқа кірген сәттен бастап өнімді сатып алғанға дейін орындайтын әрекеттер тізбегін құру арқылы сату процестерін реттейді. Жүйе оқиғаларды дамытудың барлық нұсқаларын ескереді: клиент сатып алуларды себетте қалдырса да, дұрыс таңдалған әрекеттер оны еске салады.
Carrot quest-бұл әр түрлі бизнес түрлері үшін дайын шешім. Қызмет чатбот арқылы қолдау мен сатуды ұйымдастыруға көмектеседі. Popup хабарландырулары жаңа жетектерді тартады. Мобильді қосымшаның көмегімен сіз барлық тапсырмаларды кеңседен тыс жерде де шешесіз және қажет болған жағдайда клиенттермен байланыста боласыз.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Сыртқы жағынан әдемі, бірақ тәжірибеде күмәнді қызмет
Мен Carrotquest қызметімен өте көңілсіз тәжірибеге тап болдым. Мен білместен, бірегей пайдаланушылардың квотасын асыра пайдаланғаны үшін қосымша қаражат есептен шығарылды, бірақ мен олардың ресурстарын іс жүзінде пайдаланбадым. Менің ақшаны қайтару туралы өтінішім назардан тыс қалды және маған берілген… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Дизайн
Кемшіліктері- Бағалар
- Техникалық қолдау
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Қорқынышты қателіктерге тап болды
Біздің міндетіміз – әлеуметтік желілерден, мессенджерлерден және электрондық пошталардан хабарламаларды бір жерде біріктіру, сервистен хабарламаларға тікелей жауап беру мүмкіндігі болды. Әрине, мұның бәрі қолайлы ақша үшін. Бұл қызмет біздің міндеттерімізді жауып тастады. Біз әлеуметтік желіде көбірек… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Әлеуметтік желілерден, мессенджерлерден және электрондық пошталардан хабарламаларды бір жерде біріктіру мүмкіндігі. Сіз тікелей осы қызметтен клиентпен барлық байланыс арналарына жауап бере аласыз және хабарламаға қандай әкімші жауап беретінін көре аласыз. Қолайлы тариф.
Кемшіліктері- Әзірлеушілер бір жылға жуық уақыт бойы өз жүйесін құра алмайды. Біз жұмысқа шынымен кедергі келтіретін қорқынышты қателіктерге тап болдық. Мұның бәрі сервистің ВК-ға хабарлама жіберу кезінде қате жіберуінен басталды. Бірақ хабарламалар жіберіледі. Бұл жай ғана жүйелік ақаулық. Бірақ әр уақытта бәрі жұмыс істейтінін тексеру керек, жаңа әкімшілер үнемі дүрбелеңге түсіп, қызмет бұзылды. Бұл жай ғана жұмыс кеңістігін бұзады, өйткені бұл қателер әр әкімші хабарламасынан кейін қатарынан 2 рет шығады! Бір кезде техпод бізге барлық топтарды бір интеграцияға қосуға кеңес берді. Қызмет интеграцияны сақтамаған кезде біз күлдік және жыладық. Дәлірек айтқанда, ол оны сақтап қалды және бәрі жақсы сияқты, бірақ сіз параметрлерді тексеруді шешкен кезде, интеграциядағы барлық таңдалған топтар ұшып кеткенін білесіз! Ал торттағы шие сияқты, бір күні жұмыс істейтін интеграция өзін-өзі кесіп тастады! Біз жарты күн бойы клиенттердің бізге не жазып жатқанын білмедік.
-
Пікірді бағалаңыз 0-11carrotquest Basu
Бастау үшін, carrotquest кликджекингті пайдаланады. Пайдаланушы сайтқа кірген кезде, көрінбейтін қабат (жақтау) жүктеледі, онда әлеуметтік желіден Like (маған ұнайды) батырмасы орналасқан. ВКонтакте желілері. Сондықтан әдеттегі курсордың орнына саусақты көресіз. Міне: 1451779195_024 бұл меңзерді түймеге… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- құжаттама
Кемшіліктері- алаяқтар
- басу
Carrot quest пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0