Мектепте заңгерлерге білім сатып алғанда, Актион менімен менеджер жұмыс істеді, өте жағымды және жалпы сынып. Жұмысқа шағымдар жоқ.
Бір жылға оқу сатып алып, «дербес деректер» бағдарламасы бойынша оқуды бастағаннан кейін менде оқыту бойынша сұрақтар туындай бастады.
Іс-әрекеттің түріне байланысты мен нақты сұрақтар қойып, оларды «иә/жоқ»деп жауап бердім
Сұрағыңыздан кейін мен жауап алдым: «сіздің сұрағыңызға жауап беру үшін мұғалім сіздің жұмыс жағдайыңызды шешуге мәжбүр болады. Бірақ мектеп регламенті бойынша оқытушы біздің студенттер үшін қорытынды жасауға құқылы емес. Оқыту бағдарламасы аясында мұғалім тек бағдарламаға қатысты сұрақтарға жауап бере алады, яғни сабақтар мен онлайн дәрістердің мазмұнына қатысты. Сіздің сұрағыңыз құқықтық талдауды қажет ететін жеке жағдай. Біз жалпы құқықтық консалтингті жүзеге асырмаймыз. Егер сізде сабақтарда немесе онлайн дәрістерде қамтылған ақпарат туралы сұрақ туындаса, мұғалім жауап беруге көмектесуге қуанышты болады. Оқу бағдарламасына жатпайтын мәселелер бойынша кеңес алу үшін Сіз жүйеге демо қол жеткізе аласыз заңгер ***
Менің ойымша, жарайды, мен бұрылып, басқаша сұрақ қоямын. Бастапқыда мені сауатты және тез жіберетін немесе сұрақтарға жауап беретін маманның болуы мен үшін ең маңызды фактор болды. Мылқау оқу және мылқау тест тапсыру мен үшін емес. Маған мүмкіндігінше ақылды адамдардан толық ақпарат қажет болды.
Сұрақ қоюдың екінші әрекетінен мен жауап алдым: «қызығушылықты жоғалтудың дәлелі туралы: бұл ақпарат оқу бағдарламасында жоқ.»
Яғни, бұл жағдайда мен «жеке деректерге деген қызығушылықты жоғалту» дегеннің не екенін түсінбедім. Жан? Моральдық? мен тәжірибе сұрадым, менің ойымша, адамдар мәтінді жазып, бір нәрсені көрген шығар, бірақ жоқ, орманға барып, өзіңіз іздеңіз.
Үшінші әрекет, әдетте, Мен үшін көңілсіздіктің соңғы сатысы болды.
Дәріс барысында менде болған диссонанс пен қайшылыққа қатысты сұрақ болды. Бірінші блокта «персданның ағып кету қаупі әрқашан бар» деп айтылды, ал басқа блокта «деректердің ағып кету қаупі бар-жоғын көрсету керек (яғни ұсынылады)» деп көрсетілген. Огонек, тек Мен сұрадым (кері байланыс үшін сұрақты тарылтыңыз): «қандай тұжырымдаманы көрсету керек….»
Сонымен қатар, мәтіндерде қателіктер бар (емле емес), бірақ сөздер жоқ және т. б.
Жалпы, мағынасы тек қыртыста.
Жасаушылар жақсы, орындаушылар солай.
Артықшылықтары
Плюс-сертификат/дипломды тез алуға болады
Кемшіліктері
Оқытушылармен сөйлесу жұмыс істемейді
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Актион
Ирина Снежанова6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бухты сәтті жүргізу үшін барлық қажетті ақпарат. тек бір жүйеде есепке алу
Біз Актионнан Главбух жүйесінде барлық бух бөлімімен жұмыс істейміз. Шынында да, біз үшін құтқарушы ретінде. Заңнамадағы барлық өзгерістер қолда. Бастапқы өңдеудегі уақыт тиісінше айтарлықтай қысқарды және жалпы жұмыс тиімділігі артты. Сонымен қатар, жүйе Главбух мектебінің арқасында біліктілікті арттыруға... Бұдан әрі оқып отыру
Алёна Самохина6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бұл журнал тек пайдалы ақпараттың қоймасы!
Жақында біздің бастық журналға жазылуды сатып алды Action360. Мен оның құрамында қанша қажетті және пайдалы ақпарат бар екеніне қуаныштымын! Құқықтық база өте кең, барлық өзекті өзгерістер бірден жарияланады. Оны пайдалану өте ыңғайлы және қарапайым, барлығы нақты бөлінген. Егер қандай да бір қиындықтар... Бұдан әрі оқып отыру
Ярослав Сечкин7 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Үлкен көмек және сапалы оқыту
"Актион 360" бізде алты айдан астам уақыт болды. Бастапқыда олар қызметкерлерді оқыту жүйесін жеңілдету үшін сатып алды, өйткені желі үлкен және барлығын жеке жинау мүмкін емес. Бірақ іс жүзінде жүйе әлдеқайда функционалды болды. Тренинг, әрине, бізге сәйкес келді, бірақ сонымен бірге әр түрлі бөлімдерге... Бұдан әрі оқып отыру
Мен мектептен оқу сатып алғаныма өкіндім
Қайырлы күн!
Мектепте заңгерлерге білім сатып алғанда, Актион менімен менеджер жұмыс істеді, өте жағымды және жалпы сынып. Жұмысқа шағымдар жоқ.
Бір жылға оқу сатып алып, «дербес деректер» бағдарламасы бойынша оқуды бастағаннан кейін менде оқыту бойынша сұрақтар туындай бастады.
Іс-әрекеттің түріне байланысты мен нақты сұрақтар қойып, оларды «иә/жоқ»деп жауап бердім
Сұрағыңыздан кейін мен жауап алдым: «сіздің сұрағыңызға жауап беру үшін мұғалім сіздің жұмыс жағдайыңызды шешуге мәжбүр болады. Бірақ мектеп регламенті бойынша оқытушы біздің студенттер үшін қорытынды жасауға құқылы емес. Оқыту бағдарламасы аясында мұғалім тек бағдарламаға қатысты сұрақтарға жауап бере алады, яғни сабақтар мен онлайн дәрістердің мазмұнына қатысты. Сіздің сұрағыңыз құқықтық талдауды қажет ететін жеке жағдай. Біз жалпы құқықтық консалтингті жүзеге асырмаймыз. Егер сізде сабақтарда немесе онлайн дәрістерде қамтылған ақпарат туралы сұрақ туындаса, мұғалім жауап беруге көмектесуге қуанышты болады. Оқу бағдарламасына жатпайтын мәселелер бойынша кеңес алу үшін Сіз жүйеге демо қол жеткізе аласыз заңгер ***
Менің ойымша, жарайды, мен бұрылып, басқаша сұрақ қоямын. Бастапқыда мені сауатты және тез жіберетін немесе сұрақтарға жауап беретін маманның болуы мен үшін ең маңызды фактор болды. Мылқау оқу және мылқау тест тапсыру мен үшін емес. Маған мүмкіндігінше ақылды адамдардан толық ақпарат қажет болды.
Сұрақ қоюдың екінші әрекетінен мен жауап алдым: «қызығушылықты жоғалтудың дәлелі туралы: бұл ақпарат оқу бағдарламасында жоқ.»
Яғни, бұл жағдайда мен «жеке деректерге деген қызығушылықты жоғалту» дегеннің не екенін түсінбедім. Жан? Моральдық? мен тәжірибе сұрадым, менің ойымша, адамдар мәтінді жазып, бір нәрсені көрген шығар, бірақ жоқ, орманға барып, өзіңіз іздеңіз.
Үшінші әрекет, әдетте, Мен үшін көңілсіздіктің соңғы сатысы болды.
Дәріс барысында менде болған диссонанс пен қайшылыққа қатысты сұрақ болды. Бірінші блокта «персданның ағып кету қаупі әрқашан бар» деп айтылды, ал басқа блокта «деректердің ағып кету қаупі бар-жоғын көрсету керек (яғни ұсынылады)» деп көрсетілген. Огонек, тек Мен сұрадым (кері байланыс үшін сұрақты тарылтыңыз): «қандай тұжырымдаманы көрсету керек….»
Сонымен қатар, мәтіндерде қателіктер бар (емле емес), бірақ сөздер жоқ және т. б.
Жалпы, мағынасы тек қыртыста.
Жасаушылар жақсы, орындаушылар солай.