Хабарландыру тақтасы, маркетплейс, интернет-дүкен, әлеуметтік желілер: 2023 жылы сату үшін не таңдау керек
Интернетте өнімді сатқысы келетіндер, ең алдымен, жұмыс істейтін орынды таңдауы керек. Бүгінгі таңда бірнеше нұсқа бар:
- Хабарландыруларды мамандандырылған тақталарға орналастыру. Сіз біздің сайтта хабарландыру тақталарының рейтингін зерттей аласыз.
- Маркетплейсте өз сайтыңызды құру.
- Толыққанды интернет-дүкен ашу.
- Әлеуметтік желілердегі жұмыс: жеделхаттағы дүкен, Вконтактедегі қауымдастық және т. б.
Әр сайттың оң және теріс жақтары бар. Бүгін біз олар туралы сөйлесетін боламыз, осылайша әр түрлі жағдайларда қай платформа сәйкес келетінін түсінуге болады.
Хабарландыру тақталары
Өнімді сату туралы хабарландырулар орналастыруға болатын арнайы сайттар-онлайн сауданы бастаудың оңай жолы. Бұл опция ең аз уақыт пен қаражатты қажет етеді. Бірнеше минут ішінде сіз сайттардың біріне тіркеліп, өз өніміңізді орналастыра аласыз. Плюс-мұндай хабарландыру тақталарына сатып алуға дайын көптеген пайдаланушылар келеді. Өз өнімдеріңізді осындай платформаға орналастыра отырып, сіз тауарға деген сұраныстың қандай болатынын түсініп, шығындарды бағалай аласыз, сатып алушылардың қажеттіліктерін біле аласыз. Маңызды мәселе – сайтты таңдау. Қажетті Санаттар, ұқсас жарнамалар саны, аудитория белсенділігі үшін әртүрлі сайттарды зерттеңіз. Тауарды сату үшін хабарландыру тақтасына кіріп, пайдаланушыларға қауіпсіз мәмілелер сияқты қосымша қызметтерді ұсынуы керек.
Жариялау ережелері мен сайт тарифтерін зерттеу маңызды. Мысалы, Авитода барлық жарнамалар ақылы болатын санаттар бар. Хабарландыру тақталарының көпшілігі қосымша аналитикалық немесе жарнамалық қызметтерді ұсынбайды. Бірақ егер сіз сайттардың жұмыс жағдайларын зерттесеңіз, олардың кейбіреулері қызықты функцияларды дамытқанын байқай аласыз. Мысалы, қосулы avito.ru сіз «кеңейтілген» тарифті төлей аласыз және сұраныс аналитикасына қол жеткізе аласыз. Бұл жағдайда «іздеу сұраулары» бөлімінде тауашаның атын, қаласын немесе аймағын жазып, нақты іздеуді таңдауға болады. Нәтиже нарық көлемін анық көрсетеді. Сонымен, сіз белгілі бір тауарларды осы сайтта ұсынуға немесе басқаларын іздеуге тұрарлық па, соны шеше аласыз.
Тақтаны қалай таңдауға болады
Платформаны таңдағанда келесі критерийлерге назар аудару керек:
- Ресурстың рейтингі және танымалдығы. Тауарларды сату үшін сайтқа тіркелмес бұрын, оның келушілер арасында қаншалықты танымал екенін білу керек. Сондай-ақ, оны желіде қаншалықты жиі іздейтінін және шолуларды зерттеген жөн. Олар әртүрлі сайттарда болуы мүмкін, онда пайдаланушылар әртүрлі қызметтер туралы өз пікірлерін қалдырады. Клиенттер белгілі бір тақтада қандай артықшылықтар мен кемшіліктерді атап өтетінін білу үшін оларды мұқият оқып шығыңыз.
- Мәміле қауіпсіздігі. Желіде пайдаланушылардың назарынан тыс қалуға тырысатын алаяқтарды табу өте жиі кездесетіндіктен, таңдалған платформа мәмілелердің қауіпсіздігін ұсынуы маңызды. Сондықтан сатушылар мен сатып алушылар алдаудың болмайтынына сенімді бола алады.
- Өңірлік. Аймақтық және Бүкілресейлік хабарландыру тақталары бар. Егер сіз танымал өнімдерді сатқыңыз келсе, үлкен орынды таңдауға болады. Егер тар бағыттағы тауарлар ұсынылса, әсіресе орнату және конфигурациялау кезінде сіздің көмегіңізді қажет ететіндер аймақтық сайтта тіркелуі мүмкін.
- Ассортимент. Жарнаманы жариялау үшін ресурсты таңдағанда, сайттың ерекшелігіне назар аудару керек. Жарнамалар орналастырылатын санаттарды зерттеңіз. Егер дұрыс болмаса, онда сізде мұндай платформада ештеңе жоқ.
- Жариялау шарттары. Түсіну үшін сайт ережелерін оқып шығыңыз, оның шарттары сізге сәйкес келеді. Кейбір платформалар жарнамалардың белгілі бір санын ақысыз орналастыруды ұсынады, ал басқаларында тек белгілі бір санаттағы ақылы басылымдар бар. Бір немесе басқа сайтқа тіркелмес бұрын, сізден не талап етілетінін біліңіз.
Артықшылықтары мен кемшіліктері
Кез келген басқа сайттар сияқты, хабарландыру тақталарының да артықшылықтары мен кемшіліктері бар. Артықшылықтарға мыналар жатады:
- Ең аз инвестиция. Премиум-аккаунттар мен ақылы листингтер бар платформалар бар, бірақ кез-келген жағдайда мұндай қызметтердің бағасы жеке интернет-дүкен құрудан төмен.
- Ең аз уақыт. Сайтты әзірлеуге, маркетплейсте өз жобаңызды жасауға, карточкаларды жобалауға және суреттерді өңдеуге уақыт жұмсамаңыз. Тақтаға тіркеліп, жарнамаларды қосуды бастау жеткілікті.
- Тегін орналастыру мүмкіндігі. Қызмет көрсету шарттарына байланысты бір немесе бірнеше тегін хабарландыруларды жариялау қолжетімді.
- Кең гео. Үлкен алаңдарға келушілер елдің әр түкпірінен келеді, сондықтан көптеген аймақтарды қамтуға болады.
- Жылдам тіркелу немесе міндетті авторизацияның болмауы. Кейбір платформаларда жеке кабинет жасамай-ақ жарнамаларды орналастыруға болады. Бірақ егер сіз жарияланымдарды үнемі қосуды жоспарласаңыз, тіркелгіні тіркегеніңіз жөн.
- Сатып алушыларды іздеу. Хабарландыру тақталарында тауарлар сатылып қана қоймай, олар сатып алатын нәрсе іздейді. Осылайша, клиенттерді өзіңіз таба аласыз.
- Байланыс деректерін қалдыру мүмкіндігі. Тақталарда сатушылар телефон нөмірін қалдыра алады. Бұл жағдайда Сатып алушы дереу қоңырау шалып, төлем туралы келісе алады.
Хабарландыру тақталарының кемшіліктерінің арасында:
- Шектеулі ассортимент. Көптеген сайттарда сіз 10-15 тауар позициясын орналастыра аласыз.
- Сатуға арналған минималды құралдар. Мұндай сайттарда өнімдерді жаппай импорттау, бағаны БАСҚАРУ, Жеткізу немесе төлем әдісін таңдау мүмкіндігі жоқ.
- Сайттардағы жарнамалардың көптігі. Бұл сатып алушыларды қажетті заттарды іздеуден алшақтатуы мүмкін.
Алаяқтардан қорғау. Барлық платформалар алаяқтардан жақсы қорғаныс жүйесін ұсынбайды. Осы сәттің қаншалықты жақсы жұмыс істегенін білу үшін сайттың жұмыс жағдайларын зерттеу маңызды.
Қорытынды
Тақталарда сату сирек сауда жасайтындар үшін қолайлы, ассортименті аз немесе үлкен шығындарға дайын емес деген қорытынды жасауға болады. Мұндай сайттарды әртүрлі өнімдерді сынау үшін пайдалануға болады. Егер тауар сұранысқа ие бола бастаса, сатушы басқа платформаларда дами алады.
Маркетплейстер
Маркетплейстер-әртүрлі сатушылар өз позицияларын жариялайтын танымал тауар каталогтары. Бұл тұтынушыларға әртүрлі өнімдерді салыстыруға және дұрысын таңдауға көмектеседі. Мұндай платформалар сатушыларға өз дүкенін құру үшін дизайнер ұсынады. Маркетплейсте дизайнердің дамуы мен қызметтерін үнемдей отырып, өз сайтыңызды тегін құруға болады. Сайтта сатуды теңшеу үшін барлық қажетті мүмкіндіктер бар. Мысалы, тауарларды жаппай түсіру қол жетімді, бұл уақытты үнемдейді, онлайн төлем, банктермен немесе логистикалық компаниялармен интеграция.
Маркетплейс қызметкерлері жаңадан бастаушыларға кеңес беруге, бизнесті бастауға көмектесуге, жеткізушілерді қалай және қайдан табуға болатынын, тауарларды қалай жылжыту керектігін, позиция карталарын жасауға дайын. Егер бұл ақпарат аз болса, сіз маркетинг менеджері мамандығын игере аласыз. Онлайн мектептер бірнеше айдың ішінде мамандықты түсінуге және бастауға көмектесетін курстар ұсынады. Сіз осындай курстардан өте аласыз:
- Нетологиядан маркетплейс менеджері (2,5 ай).
- Маркетплейс менеджері (9 ай) және skillbox-тан маркетплейстерде жылдам бастау (2 ай).
- Geekbrains компаниясының маркетингтік маманы (12 ай).
- Eduson-дан 2023 жылы маркетплейстерде қалай сатуға болады (2 ай, сіз сайтқа жазыла аласыз).
- Сән фабрикасының сән брендтеріне арналған маркетингтік сатылымдары (54 сабақ). Толық ақпаратты мына жерден оқи аласыз fashionfactoryschool.com.
Сондай-ақ вебинарлар өткізетін және сатылымда жаңадан бастағандар үшін басқа оқу материалдарын беретін маркетплейстерді талдау қызметтері бар. Маркетплейстердің өздері жарнамамен айналысады. Мұндай сайттардағы тауарлар көбінесе іздеу жүйелерін шығарудағы алғашқы позицияларда болатындығын байқауға болады. Платформа каталогының ішіндегі жарнамалар да қол жетімді. Бұл сатушылар үшін әлеуметтік желілердегі немесе іздеу жүйелеріндегі жарнамаларға қарағанда арзанырақ. Пайдаланушыларға дүкен қауіпсіздігі туралы ойлаудың қажеті жоқ. Барлығы маркетплейсті жасаушылармен айналысады. Бұл үшін олар сатушылардан комиссия алады. Бұл әр түрлі, өйткені ол қызметке және тауарлар санатына байланысты. Сондықтан сайтта тіркелмес бұрын мәселені зерттеңіз. Орташа алғанда, төлемдер 5-25% құрайды.
Сондай-ақ айыппұлдар, қосымша төлемдер бар, мысалы, тауарларды қоймаға уақтылы жеткізбегені, тапсырыстардың аз өсуі, құжаттамадағы қателік, тапсырыстың қайтарылуы. Маркетплейстерде жұмыс істей отырып, тиімділікті талдауға және бәсекелестер туралы мәліметтер алуға, пайдалы тауашаларды таңдауға болады. Ол үшін маркетплейстерді талдау қызметін пайдалануға болады. Олардың құралдары сатылымдар әлі басталмаған кезде де көмектеседі. Көбінесе тауар әртүрлі маркетплейстерде әртүрлі сатылады. Бір жерде ол сұранысқа ие, ал басқа жерлерде ол аз тапсырыс береді. Сіздің өнімдеріңіз маркетплейстердің бірінде жақсы сатылмайтын жағдайға тап болмас үшін талдау жүргізу керек. Тауар түрі немесе тауашасы бойынша қандай заңдылықты, сату көлемін түсінуге болады.
Бүгінгі таңда бірнеше танымал маркетплейстер бар. Көбінесе сатушылар қайсысына артықшылық беру керектігін білмейді. Сарапшылар әр түрлі жерлерде және әр түрлі қоймаларда сатқан дұрыс дейді. Осылайша сіз белгілі бір платформаның тиімділігін талдай аласыз. Егер біреуінде сату басқаларға қарағанда жақсы болса, онда сіз оған тоқтай аласыз. Бірақ көбірек сатып алушылар алу үшін бірнеше сайтты қалдырған дұрыс. Көбінесе сатушы сатып алушылардың мінез-құлқына қатысты маркетингтік аналитикаға қол жеткізе алмайды: кейінге қалдырылған тауарлар, Себетке қосу, сайтта өткізген уақыт және т.б. бұл кемшілікті ішінара маркетингтік аналитика құралдарымен жоюға болады. Бірақ олардың қызметтері де ақшаға тұрарлық, яғни қосымша шығындар қажет болады.
Сондай-ақ, маркетплейстерде рейтинг маңызды. Бірақ биіктікті сақтау өте қиын. Бұл пайдаланушылардың бағалауына байланысты. Егер бәрі ұнаса, олар әрқашан жоғары баға қоюға асықпайды. Теріс пікірлер мен төмен ұпайлар жиі қалдырылады. Мұның себебі сатушы мен оның тауарының сапасында ЕМЕС, беру немесе жеткізу пунктінің жұмысында болуы мүмкін. Пікір жарияланғанға дейін негативті пысықтау нәтиже бермейді, өйткені клиентпен тікелей байланыс жоқ. Маркетплейстің проблемасы бизнесті иесіздендіру болып табылады. Сонымен, сатушылар өздері шешім қабылдай алмайды, тапсырыс беру және жеткізу процестерін бақылай алмайды. Сатып алушылармен байланыс пен статистиканың болмауына байланысты клиенттік базаны дамыту оңай емес. Платформаларда бірдей өнімдер бар, бірақ әртүрлі жеткізушілер бар, сондықтан көбінесе сатып алушыны тартудың жалғыз жолы-бағаның төмендеуі. Бұл әр жобаға сәйкес келмейді. Жеткізу және қызмет көрсету сапасы зардап шегуі мүмкін, тапсырыстардың көптігіне байланысты қайтару, тасымалдау мерзімдері проблемалары туындауы мүмкін. Мұның бәрі сатушының беделіне және оның кірісіне кері әсер етуі мүмкін.
Маркетплейсті қалай таңдауға болады
Сарапшылар онлайн-сауда үшін маркетплейсті таңдағанда назар аудару керек бірнеше негізгі критерийлерді атайды:
- Мамандандыру. Көп тауарлық және тауашалық алаңдар бар. Олардың кейбіреулері тек жеке тауарларды сатумен айналысады, мысалы, кітаптар мен мультимедиялық өнімдер, тұрғын үй жалдау қызметтері, киім-кешек, техника. Маркетплейс әмбебап болса да, онда кейбір өнімдер жақсы сатылатынын, ал басқалары нашар сатылатынын атап өтуге болады. Мысалы, жабайы жидектерде киім, Озон кеңсесі мен кітаптар, Яндекс жиі таңдалады. Маркет-электроника. Сондықтан тауарларды орналастырудан пайда алу үшін сайттың мамандануын зерттеу қажет.
- Шарттар. Әр түрлі компаниялардың талаптары әртүрлі. Мысалы, ЭДО-мен жұмыс істейтін сайттар бар, басқалары үшін бұл шарт міндетті емес. Бір жерде өзін-өзі жұмыспен қамтығандарға сатуға болады, ал біреу тек жеке кәсіпкерлермен, заңды тұлғалармен немесе сауда белгісі бар адамдармен жұмыс істейді. Сондай-ақ, қызметтер тұрақсыздықты болдырмау үшін шарттарды өзгертеді, тіркеуден бас тартуы немесе шоттарды бұғаттауы мүмкін. Кейбір сайттарда дау-дамай, мазмұн, дау-дамай туралы күрделі ережелер бар.
- Сатып алушылар саны. Трафик туралы мәліметтер, әдетте, сатушы сайтқа тіркелмес бұрын ала алады. Сатып алушылар неғұрлым көп болса, жақсы сату мүмкіндігі соғұрлым жоғары болады. Бірақ платформаның пайдаланушылары сіз сауда жасайтын тауашаға қызығушылық танытуы маңызды.
- Бәсекелестер саны. Егер сайтта бір санаттағы ұсыныстар көп болса, жоғары бәсекелестікке байланысты жұмысты бастау қиын болуы мүмкін.
- Қоймалар. Өз қоймаларында немесе сатушының меншігінде сақтауды ұсынатын маркетплейстер бар. Өнімдер тек олардың қоймаларында болуын талап ететіндер бар. Осы сәтті өз қалауыңызға қарай ескеріңіз.
- Жеткізу. Шағын платформаларда көбінесе жеткізілім болмайды, яғни сатушы бұл мәселені өзі шешуі керек. Егер сіз клиенттердің тапсырыстарын алу мәселелерін шешкіңіз келмесе, курьерлік жеткізілімі бар компанияларды таңдаңыз.
- Ынтымақтастық шарттары. Маркетплейспен ынтымақтастық сәттері де маңызды. Жұмысты бастамас бұрын, құжат айналымы қалай жүргізілетінін, сұрақтар немесе проблемалар туындаған жағдайда техникалық қолдау қаншалықты тез көмектесетінін, сатып алушылармен тікелей байланысуға болатындығын және т.б. жұмыс жағдайларын зерттеңіз, егер барлық нюанстар анық болмаса немесе барлық жауаптар сипатталмаса, сіз сайт қызметкерлеріне сұрақ қоя аласыз.
Сондай-ақ, сайтты таңдау сіз басында дайын болатын инвестицияларға байланысты. Егер көп ақша жұмсау мүмкіндігі болса, олардың жарнамалық құралдары мен қол жетімділігін пайдалану үшін бірден үлкен платформаларға баруға болады. Егер әзірге ақша аз болса, сіз кішігірім маркетплейстерді таңдай аласыз немесе жарнамаға ақша салуға асықпай біртіндеп бастай аласыз.
Артықшылықтары мен кемшіліктері
Сайттардың жалпы кемшіліктері мен артықшылықтары бар. Сондай-ақ, жеке сайттардың артықшылықтары мен кемшіліктері атап өтіледі. Маркетплейстерде сатудың жалпы артықшылықтары:
- Даму немесе дизайн дағдылары жоқ дүкенді жылдам іске қосу.
- Дайын веб-нұсқа және мобильді қосымша. Сатушы сайтқа келгенде, оған логика мен дизайн, төлем жүйелерін қосу, қосымшаны әзірлеу туралы ойлаудың қажеті жоқ. Ол тек комиссия төлейді, өнім карталарын толтырады, сатып алушылардың сұрақтарына жауап береді және өз тауарларын сатады.
- Үлкен қамту. Күн сайын көптеген пайдаланушылар сайттарға кіреді.
- Үшінші тарап қызметтерінің көмегімен жұмысты талдау мүмкіндігі.
- Көптеген шығару пункттері мен постоматтар. Кейбір платформаларда олар шетелде де бар, мысалы, Wildberries.
- Сатушылардың тауарлары сақталуы мүмкін жеке қоймалар. Қызметтер сонымен қатар Тапсырыс берушіге тапсырыстарды орау және жеткізумен айналысады. Сатушы өз өнімдерін қоймаға уақытында әкеліп, қорларын толықтыруы керек.
- Қауіпсіз мәміле. Кейбір компаниялар сатып алушыларды қызықтыратын қызметті ұсынады.
- Дауларды маркетплейс арқылы шешу. Егер сатып алушылар тарапынан шағымдар болса, сайт мұны өзі шеше алады. Бірақ егер шағымдар көп болса, қызмет сатушыға айыппұл салуы немесе олардың есептік жазбасын бұғаттауы мүмкін.
Маркетплейстер қосымша қызметтер мен құралдармен ерекшеленеді. Әр платформаның оң және теріс жақтары бар. Ең танымал бірнеше нәрсені қарастырыңыз. Артықшылықтарға wildberries.ru мыналар:
- Үлкен қамту. Күн сайын платформада 1,5 миллионнан астам мәміле жасалады.
- Жеке курьерлік қызметтің болуы.
- Жеке кәсіпкерлермен, заңды тұлғалармен және өзін-өзі жұмыспен қамтығандармен ынтымақтастық мүмкіндігі.
- Тауарлар саны бойынша минимум жоқ.
- Сатуды ұлғайтуға арналған көптеген қызметтер, соның ішінде фулфилмент, аналитикалық құралдар және брендті жылжыту.
Бұл маркетплейстің кемшіліктерінің қатарына мәжбүрлі сатылымдар, пакеттердің жоғалуы, тапсырыстардағы қателіктер және техникалық қолдаудың жауаптарын ұзақ күту жатады. Бірақ проблемалар негізінен шешіледі. Ресейде танымал және ozon.ru. оның артықшылықтары:
- Тіркеудің қарапайымдылығы.
- Шағын комиссиялар.
- Серіктестердің мамандандырылған жарнамасы.
- Ыңғайлы есептер.
- Жеткізушілерге ішкі несиелер.
- Қолданба мен сайттың тұрақты жұмысы.
- Техникалық қолдаудың жедел жұмысы.
Кемшіліктері-бұл қызмет Өзін-өзі жұмыспен қамтығандармен жұмыс істемейді. Сондай-ақ тауарларды қайтарудың кешіктірілген процесіне шағымдар бар.
Яндекс.Нарық (сайтқа кіру) сатушыларға үлкен аудитория, ынтымақтастықтың икемді шарттары, компанияның қоймаларында тауарларды сақтау мүмкіндігі, шағын комиссиялар есебінен ұнайды. Бірақ ақылы тапсырыстар үшін емес, ауысулар үшін комиссия алынатынын атап өткен жөн. AliExpress-танымал нарық, бірақ оның жаңа сатушылар үшін көптеген кемшіліктері бар. Олардың ішінде күрделі тіркеу процесі, қатаң талаптар (тек жеке кәсіпкер мен заңды тұлға сата алады), үлкен қайтару мерзімі деп аталады. Кемшіліктерге aliexpress.ru мыналарға жатқызуға болады:
- Жоғары бәсекелестік. Танымал тауашаларда көптеген сатушылар бар, сондықтан бәсекелесу қиын болуы мүмкін. Қызметке байланысты тауарлардың әртүрлі санаттары сұранысқа ие болуы мүмкін. Бір жерде киім сатушылар, бір жерде техника көп. Маркетплейстер максималды түрде сатқысы келеді, сондықтан ол пайдаланушыларға басқа сатушылардың өнімдерін «Сізге ұнайды» немесе «ұқсас»бөлімдерінде жарнамалайды. Сатып алушылар сіздің өніміңізді бетте зерттейді, бірақ бәсекелестердің ұсыныстарын көріп, оларды таңдай алады.
- Міндетті акциялар мен жеңілдіктер. Маркетингтік белсенділік акцияны жеткізуші емес, сайтпен реттеледі. Көбінесе олар бизнес үшін қолайсыз. Мысалы, сатушыларды тауарларды төмендетілген бағамен ұсынуға мәжбүр ететін міндетті сатылымдар немесе акциялар бар.
- Клиентпен тікелей байланыстың болмауы. Қызметтер көбінесе сатушыларға сатып алушылар туралы ақпаратты (имен, телефон нөмірі, e-mail) бермейді. Сондықтан себетте қалдырылған өнімді еске түсіруге, бағаның төмендеуі немесе жаңа түсім туралы хабарлауға, негативті пысықтауға болмайды.
- Комиссия. Сайттар өз қызметтері үшін жеткізушілерден ақы алады. Қызметке байланысты ол 30-40% жетуі мүмкін. Платформада тіркелмес бұрын мұны ескерген жөн.
Қорытынды
Осыны ескере отырып, маркетплейстердегі сатылымдар бизнесті тез және арзан бастағысы келетіндіктен қолайлы деп қорытынды жасауға болады. Сайтта қарапайым интернет-дүкен құру арқылы сіз пайдалы жоба ала аласыз. Әрбір платформаның жұмысын және тауар карталарын жасау бойынша сарапшылардың кеңестерін егжей-тегжейлі зерттеу маңызды. Сондай-ақ, өз өнімдерін өндіретіндерге және сату арналарын іздейтіндерге маркетплейстерді таңдауға, тауарларды әлеуметтік желілерде орналастыруға кеңес беріледі, бірақ трафикті тарту мүмкін емес, сайт ашып, әлеуметтік желілерде тауарлар ұсынады, бірақ қосымша сату арналары болғысы келеді. Сіз осындай платформаларда және офлайн дүкені немесе желісі бар адамдарға сата аласыз, бірақ онлайн-сауда арқылы сату көлемін арттырғыңыз келеді.
Сатушы тұратын қалада маркетплейс қоймасы болса жақсы. Осылайша сіз өнімді кейіннен сатып алушыларға жіберу үшін тез және қиындықсыз әкеле аласыз. Кейбір платформалар өнім уақытында жеткізілмеген болса, жеткізушілерден қосымша ақы алады. Егер сіз өнімге үлкен үстеме баға бере алсаңыз немесе ол кеңінен сұранысқа ие болса, мысалы, балаларға арналған ойыншықтар немесе киімдер болса, маркетплейске бару пайдалы болуы мүмкін. Бұл опция сатып алушыларға қосымша кеңес пен көмек қажет етпейтін өнімдер үшін де қолайлы. Сату үшін клиентпен сөйлесу керек тар бағытталған тауарларды өз дүкеніңізде сатқан дұрыс.
Интернет-дүкендер
Көптеген компаниялар өздерінің интернет-дүкенін құруды таңдайды. Ол бизнестің сақтық көшірмесі немесе маркетплейске және басқа сайтқа бірдеңе болған жағдайда сақтандыру болып саналады. Мысалы, маркетплейс сатушымен ынтымақтастықты ескертусіз біржақты түрде аяқтайды. Сондықтан өз сайтыңыздың болуы кейде қауіпті емес, бірақ мұнда басқа факторларды ескеру қажет. Интернет-дүкенмен маркетплейстің немесе басқа сайттың ережелері мен талаптарына бағынудың қажеті жоқ. Сіз өзіңіздің ережелеріңізді орната аласыз, қалаған кезде акциялар жасай аласыз, маркетингтік әрекеттер туралы ойлана аласыз. Сондай-ақ, сіз тауарларды орналастыру шарттарына, карточкаларды құруға қойылатын талаптарға, рейтингке тәуелді емессіз.
Сонымен қатар, сіздің сайтыңыз компанияның визит картасы бола алады. Пайдаланушылардың компаниямен байланысын қалыптастыру үшін корпоративті сәйкестікті, белгішелерді, жарнамалық баннерлерді пайдалануға болады. Әр түрлі компаниялардың өз сайттарын қалай пайдаланатынын көру үшін біздің интернет-дүкен рейтингін зерттеңіз. Мысалы, сіз өз сайтыңызда блог жасай аласыз. Онда сіз жаңалықтар, қызықты мақалалар жариялай аласыз, бренд тарихын айта аласыз, құндылықтарыңызды көрсете аласыз. Осылайша сіз адал аудиторияны таба аласыз және келушілерді көбірек тарта аласыз. Интернет-дүкенде тіркелу кезінде Сатып алушы өзінің байланыс мәліметтерін, тегін, атын, кейде туған күнін немесе басқа ақпаратты қалдырады. Пайдаланушының контактілерімен сіз жеңілдіктер, акциялар, жаңа түсімдер, бонустар туралы ақпаратты жібере аласыз, себеттегі заттарды еске түсіре аласыз немесе қайта тапсырыс беруді ұсына аласыз. Сондай-ақ, тікелей байланыстармен пікірлерді жинау, адалдықты арттыру үшін негативтерді пысықтау оңайырақ.
Егер сіз CRM жүйесін қоссаңыз, ол сатып алушылардың өтініштерін әртүрлі арналар арқылы жинайды. Сондай-ақ, мұндай қызметтер сатып алушылардың байланыстарын тіркейді, оларға жіберілімдерді біріктіруге мүмкіндік береді. Интернет-дүкенге басқа үшінші тарап қызметтерін қосуға болады: тауарлық есеп жүйелері, жеткізу қызметтері, төлем жүйелері, бухгалтерлік бағдарламалар. Басқа платформалар мұндай мүмкіндік бермейді. Мұндай қосымша бағдарламалар қоймадағы қалдықтарды бақылауға, каталогты немесе тауарларды, тапсырыстарды жүктеуге, қойма мен сайт арасындағы күйлерді жаңартуға көмектеседі. Интернет-дүкенде сату статистикасы, клиенттік аналитика, сайтты жылжыту туралы ақпарат бар. Осы деректердің барлығына сүйене отырып, сіз клиенттің портретін құрып, жұмысыңызды реттей аласыз.
Осылайша сіз мақсатты аудиторияны анықтай аласыз, ол үшін жарнамаларды орнатып, клиенттерді дүкеніңізге тарта аласыз. ОА-ны білу жарнаманы мүмкіндігінше тиімді етуге мүмкіндік береді. Тапсырыс тарихы бойынша Аналитика танымал өнімді сатып алуды болжауға көмектеседі. Жетілдірілген аналитиканы алу үшін қосымша деректерді білуге көмектесетін үшінші тарап қызметтерін қосуға болады. Өз сайтында бәсекелестік жоқ пайдаланушылар тек сіздің тауарларыңыздың ішінен таңдай алады және басқалардың назарын аудармайды. Маркетплейстерде немесе хабарландыру тақталарында сіздің жарияланымдарыңыз басқа карталардың фонында жоғалуы мүмкін. Өз дүкеніңізде сіз ілеспе тауарларды ұсына аласыз, белгілі бір сомадан жеңілдік бере аласыз, бірнеше тауарларға тапсырыс беру үшін сыйлықтар бере аласыз, орташа чекті көбейте аласыз.
Бірақ интернет-дүкенмен жұмыс істеудің артықшылықтары ғана емес. Сонымен, иесіне әр түрлі жерлерде қойманы немесе бірнешеуін ұстау, тапсырыстарды жеткізу және өңдеу туралы алаңдау, қайтаруды ескеру қажет. Егер Сіз логистикалық қызметтерді дүкенге қоссаңыз ғана қоймасыз жасай аласыз. Бірақ бұл қосымша шығындарды талап етеді. Сондай-ақ, дайындық кезеңінде көп жұмыс қажет болуы мүмкін екенін ескеру маңызды. Жобаға дейінгі талдауды жүргізу, жылжыту стратегиясын құру, сатып алушылардың мінез-құлқын зерттеу, қаржылық модельді есептеу, дизайн мен прототипті әзірлеу, әртүрлі форматтағы мазмұнды ойластыру қажет.
Егер конструктор сайтты құру үшін пайдаланылса, сіз кейбір сәттерді үнемдей аласыз, бірақ бәсекелестер мен сатып алушыларды талдау қажет болады. Дүкенді дамытқаннан кейін де шығындар қажет болады. Сонымен, Сайтқа қызмет көрсету үшін сізге дәмдеуіштер қажет. Фрилансерлерді жалдауға болады. Егер сізге көмек қажет болса, мысалы, бағдарламашы, бір нәрсені өзгерту немесе қызметтің бір бөлігін сайтқа қосу қажет болғанда. Мәтінді жазатын және мазмұнды жариялауға жауапты копирайтер интернет-маркетологтың жұмысы қажет болуы мүмкін. Клиенттермен қарым-қатынас жасау үшін менеджер қажет болады. Кейбір дүкен иелері тұтынушылармен өздері сөйлесе бастайды, бірақ жоба өсе бастағанда бір қызметкер аз болады.
Дүкен құру қызметін қалай таңдауға болады
Дүкенді дамытудың 3 негізгі нұсқасы бар. Олардың бірі-сайт жасаушылар. Функционалдығы қарапайым типтік жобаны жасауға мүмкіндік беретін көптеген ыңғайлы қызметтер бар. Мұндай дизайнерлердің кемшілігі шектеулі функционалдылықта, бірақ егер сізге арнайы құралдарсыз немесе қосымша қызметтерсіз қарапайым интернет-дүкен қажет болса, сіз дизайнерлердің бірін пайдалана аласыз. Біздің сайтта осындай компаниялардың рейтингі бар. Сенімді жобаны таңдауға көмектесетін қызметтердің функционалдығы және басқа пайдаланушылардың пікірлері туралы білу үшін олардың шолуларын зерттеуге болады.
Бүгінгі таңда Тильда типті Дизайнерлер, онда сіз оның кітапханасынан блоктарды пайдаланып сайт жасай аласыз, олардың ыңғайлылығына байланысты танымал болып қала береді. Олардағы әрбір блок құрылғының кез келген түріне бейімделген. Конструктормен жұмыс істеу tilda.cc қарапайым, өйткені интерфейс бағдарламалау дағдыларынсыз да түсінікті. Стандартты дайындамалар сайтты тез және қажетсіз құруға көмектеседі. Бұл опция типтік жобаны тез алғысы келетіндерге немесе таңдалған шешімді сынақтан өткізгісі келетіндерге жарамды. Мұндай дизайнерлер сатып алулар мен клиенттер туралы мәліметтерді жинау үшін төлем жүйелері мен қызметтерін қосуға мүмкіндік береді. Бірақ көбінесе мұндай қызметтер шектеулі ассортиментті орналастыруға көмектесетінін ескерген жөн. Егер сіз өсіп, каталогты үнемі жаңа тауарлармен толықтыруды жоспарласаңыз, сізге басқа нұсқа қажет болуы мүмкін.
Компания | Бонусы | Регистрация |
---|---|---|
1 | Дейін 50 % Тарифтерді төлеуге жеңілдіктер | Перейти |
2 | Дейін 20 % Бір жыл ішінде төленген жеңілдіктер | Перейти |
3 | 0 RUB Жеке әкімші бар 7 күндік тегін сынақ мерзімі | Перейти |
4 | 300 RUB 2000 рубльден толықтыру бонусы | Перейти |
5 | Дейін 10 % Тарифтерді төлеуге жеңілдік | Перейти |
Сіз бірнеше жағдайда дизайнердің көмегімен интернет-дүкенді өзіңіз жасай аласыз:
- Шағын ассортимент (100 өнімге дейін).
- Егер дүкен өте тез қажет болса. Жұмыс тәжірибесінсіз және менеджердің көмегінсіз өзгерістер енгізуге болады.
- Әр түрлі сипаттамаларға сәйкес күрделі сүзгілер қажет емес.
- Күрделі жеткізу модулі қажет емес.
Неғұрлым күрделі нұсқа-бұл дүкеннің өзіндік құрылымы. Бұл кодты пайдаланып қажетті функционалдылықты таңдауға мүмкіндік береді. Бірақ бұл әдіс ірі жобаларға жарамды, өйткені қажетті әзірлеушілер, нұсқаларды басқару, құжаттаманы жүргізу және басқа процестер. Егер ақша мен уақыт болса, Сіз бұл опцияны пайдалана аласыз. CMS-ті де пайдалануға болады. Бұл дайын қозғалтқыштар, олардың негізінде сіз өзіңіздің интернет-дүкеніңізді жасай аласыз. Әр түрлі қызметтер бар, сондықтан дұрысын таңдау үшін олардың функционалдығын, мүмкіндіктері мен тарифтерін мұқият зерделеу керек.
Дүкендердің артықшылықтары мен кемшіліктері
Өзіңіздің интернет-дүкеніңізді құруды жоспарласаңыз, онлайн-сауданың осы әдісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеуіңіз керек. Оларды талдағаннан кейін сіз ықтимал тәуекелдерге дайын боласыз және проблемалардан аулақ бола аласыз. Өз сайтыңызды құрудың артықшылықтары:
- Меншікті ережелер. Маркетплейс әкімшілігіне бағынудың қажеті жоқ. Сіз сауда, акциялар ережелерін дербес белгілей аласыз, сайттың талабы бойынша емес, кез-келген уақытта сатылым жасай аласыз.
- Бонустық жүйені құру мүмкіндігі. Сіз өзіңіздің адалдық бағдарламаңызды жасай аласыз немесе бар бағдарламаны қоса аласыз. Осылайша сіз көбірек сатып алушыларды тарта аласыз.
- Өз брендін дамыту. Дүкен сіздің брендіңізді құруға және оны бірегей етуге мүмкіндік береді. Статистика атаудың дамуы кірісті 20-23% – ға арттыратынын көрсетеді.
- Қызметкерлердің жалақысын үнемдеу мүмкіндігі. Интернеттегі сайт үшін офлайн дүкенге қарағанда аз адамдарды жалдауға болады. Сату менеджерлері немесе чат операторлары қашықтан жұмыс істей алады, кеңсені жалдаудың қажеті жоқ және қызметкерді техникамен қамтамасыз етеді.
- Клиентпен тікелей байланыс және сатып алушылар базасын кеңейту. Дүкенмен пайдаланушылармен байланыс орнату оңайырақ. Статистикаға сәйкес, тұрақты сатып алушылар шамамен 30% – ға көп ақша жұмсайды.
- Аналитика. Сіз сатылымның қалай жүріп жатқанын бақылай аласыз, қандай өнімдерге үлкен сұраныс бар екенін, сайттағы пайдаланушылар қалай әрекет ететінін біле аласыз. Мінез-құлық пен сатып алуды талдау қиындықтардан арылуға және көбірек сатып алушыларды тартуға көмектеседі.
- Сайтта бәсекелестіктің болмауы. ИЯ, интернет-дүкендер өте көп, желіде бәсекелестік көп. Бірақ пайдаланушы сізге веб-сайтқа кіргенде, ол тек сіздің тауарларыңызды көреді, маркетплейстердегідей әр түрлі сатушылардың өнімдерін емес.
- Үшінші тарап қызметтерімен интеграциялау мүмкіндігі. Сіз әртүрлі төлем жүйелерін, талдау және есеп беру қызметтерін және т.б. қосуға болады.
Өзіңіздің интернет-дүкеніңіздің кемшіліктеріне мыналар жатады:
- Іздеу нәтижелеріндегі жоғары бәсекелестік. Дүкендер сайттың сапасы, жеткізу жылдамдығы және басқа параметрлер бойынша бәсекелеседі.
- Логистикамен айналысу қажеттілігі. Егер тауар карточкаларын маркетплейстерге орналастырған жағдайда, платформа жеткізіліммен айналысады, содан кейін сіз өзіңіздің дүкеніңізбен бәрін өзіңіз жасауыңыз керек немесе үшінші тарап қызметтерінің қызметтерін пайдалануыңыз керек.
- Мақсатты трафикті тарту үшін уақыт пен жарнамалық бюджеттің үлкен шығындары. Өз сайтыңызды жылжыту үшін гипотезаларды сынау, мақсатты аудиторияны талдау және оған көзқарас іздеу үшін әртүрлі арналарды пайдалану қажет. Дүкенді бастапқы жылжыту үшін пайданың шамамен 20% кепілге қою керек. Бірақ бұл шығындар қайта сату және ұсыныстар арқылы өтелуі мүмкін. Сонымен қатар, кейінірек жарнамаланған, сайттың мазмұнымен толтырылған, іздеу нәтижелерінде жоғары болады, соның арқасында клиенттер келеді. Сондай-ақ, мұндай сайттар шолулары бар карталар мен порталдарда жиі пайда болады.
- Дамудың жоғары құны. Сайтты толтыру және интеграция көп уақытты қажет етеді және үлкен шығындарды талап етеді. Бірақ сапалы дүкенге инвестиция салу арқылы сіз бірнеше жыл бұрын дайын шешім ала аласыз. Сіздің сайтыңызды құру кезінде дұрыс бюджетті дайындау үшін көптеген ойларды ескеру қажет. Сонымен, әзірлеуге хостинг, домен, CRM жүйесінің лицензиясының құны, техникалық қолдау, интеграция, төлем жүйелерін қосу, жылжыту және т. б. кіреді.
Қорытынды
Егер сатылатын тауарлар техникалық дағдыларды, жеткізудің немесе орнатудың ерекше шарттарын қажет етсе, интернет-дүкен құру керек. Егер компания өзі сатып алған жабдықты өзі орнатып, оған үнемі қызмет көрсетуі керек болса, онда маркетплейстер жұмыс істемейді. Сондай-ақ, b2b (қоғамдық тамақтану, дүкендер, жүз, құрылыс) саласына бағытталған, эксклюзивті тауарларды (мысалы, қолдан жасалған бұйымдар), тар мақсатты аудиторияға арналған өнімдерді ұсынатындар үшін өз дүкеніңізді таңдаған дұрыс.
Егер сіз өзіңіздің интернет-дүкеніңізді ашқыңыз келсе, бірақ қойманы іздеп, ондағы көптеген тауарларды сақтағыңыз келмесе, сіз Dropshipping онлайн-сату моделіне жүгіне аласыз. Бұл жағдайда тауарларды сатып алудың, курьерді немесе байланыс орталығын ұстаудың қажеті жоқ. Барлық осы уайымдарды жеткізуші өз мойнына алады. Қызметтері үшін ол әр тапсырыстан шағын комиссия алады. Дүкеннің табысы өнімнің көтерме бағасы мен сатушы оны сатып алушыға ұсынатын арасындағы айырмашылықтан тұрады. Бұл жағдайда басты міндет-өз сайтыңызды дамыту және сатып алушыларды тарту.
Telegram дүкенінде
Бүгін мессенджер тек қарым-қатынас орны болуды тоқтатты. Көптеген компаниялар оны сату үшін қолдана бастайды. Сайттың негізінде ыңғайлы дүкендер құруға және тапсырыс беруге болады. Ол үшін барлық қажетті құралдар, соның ішінде жарнаманы жылжыту мүмкіндіктері бар. Жеделхатта тауарлармен каталогты құрудың артықшылықтарына мыналар жатады:
- Жылдамдық. Сайттың беттерінде интрузивті жарнамасыз және ұзақ серфингсіз тауарларды жылдам қарап шығу және өнімдерді табу ыңғайлы.
- Төмен бәсекелестік. Әзірге мессенджердегі дүкендердің тауашасы дамып келеді, демек бәсекелестер көп емес. Лайықты орын алуға мүмкіндік бар.
- Жұмыстың қарапайымдылығы. Барлық процестерді көптеген чатботтар, соның ішінде төлем және төлем арқылы автоматтандыру оңай.
- Артық болмауы. Пайдаланушылар көптеген құралдар мен басқа да алаңдататын нәрселердің жоқтығын жақсы көреді. Іздеу, таңдау және есеп айырысу аз уақытты алады, ал ештеңе кедергі болмайды.
- Үнемдеу. Жеделхаттармен сіз сайтты әзірлеуге ғана емес, сонымен қатар Қолдау қызметіне де үнемдей аласыз. Чат қызметкерлеріне ақы төлеудің қажеті жоқ, оларды боттар ауыстырады. Олар тегін жұмыс істейді. Клиенттерде қосымша сұрақтар немесе байланыс проблемалары туындаған жағдайда, бот сатып алушыны менеджердің шотына бағыттайды.
Сондай-ақ, плюс-бұл байланыс тек мессенджер арқылы жүзеге асырылады. Көптеген пайдаланушылар сайттағы бланкілерді толтырғысы келмейді немесе сатушылармен телефон арқылы сөйлескісі келмейді. Олар жеделхат арқылы безендірудің ыңғайлы және жылдам әдісін ұнатады. Дүкенді іске қосу үшін сіз сату үшін чат-боттарды әзірлеу қызметтерінің бірінің қызметтерін пайдалануыңыз керек. Олардың қызметтері арзан және сатуды тез және қиындықсыз бастауға болады.
Viber-дегі сауда беті
Viber мессенджері онлайн-сауда үшін де жиі қолданылады. Бұл сіздің тауарларыңызды сату үшін топтар мен қауымдастықтар құруға болатын ыңғайлы және функционалды алаң. Көбінесе мессенджер сатып алушыларды тартудың қосымша арнасы ретінде таңдалады, оның трафигі дүкеннің веб-сайтына ауысады. Бірақ тек Вайберде сататындар да бар. Қызмет құралдары клиенттермен тікелей байланысты қамтамасыз етеді. Олар Құлыпталған экранда хабарламаларды көреді, ал ашылу деңгейі шамамен 80% құрайды. Мессенджерді пайдалану тегін болғандықтан, тіркелу бірнеше минутты алады, ал функционалдылық бүкіл әлемдегі достармен сөйлесуге мүмкіндік береді, Viber аудиториясы үнемі өсіп келеді. Бұл белсенді және байланыс, сондықтан ізбасарларды тарту және сауда топтарын жарнамалау жеткілікті.
Бағдарламада топ немесе қауымдастық құруға болады. Форматтардың ұқсастығына қарамастан, егер сіз Вайберде сатуды жоспарласаңыз, олардың айырмашылықтары бар. Сонымен, топтарға қатысушылардың аз санын қосуға болады, ал қауымдастықтарда жазылушылар саны шектелмейді. Қауымдастыққа 1000-нан астам адам жазылғанда, әкімшілер статистикаға қол жеткізе алады. Қанша пайдаланушының белсенді екенін, қайда тұратынын, мазмұнды қаншалықты жиі бөлісетінін көруге болады. Сондай-ақ, қауымдастықтарда мүшелерді қосу/жою ғана емес, сонымен қатар хабарларды орналастыруға немесе қайта қосылуға кіруді жабу мүмкіндігі бар. Топ шағын аудиториясы бар адамдарға, мысалы, бірлескен сатып алуды Ұйымдастырушыларға, Сұлулық саласының шеберлеріне, қолмен жұмыс жасаушыларға жарамды деп қорытынды жасауға болады. Қауымдастықты аудиториясы көп адамдар, басқа сату арнасын алғысы келетін интернет-дүкендер таңдайды.
Қауымдастық құрылғаннан кейін оны мазмұнмен толтыру маңызды. Егер сауда беті тек сату үшін жасалса, оған өнімнің фотосуретін, қысқаша сипаттамасын, бағасын қосу керек. Сондай-ақ, өнім туралы ақпаратты пайдаланушылар мессенджер арқылы тапсырыс беру кезінде көрсете алатын мақаламен толықтыруға кеңес беріледі. Егер сіздің веб-сайтыңыз болса, өнімнің сипаттамасына Сілтемелер қосу арқылы оған трафикті қайта бағыттауға болады. Топтың дамуы үшін оны үнемі жаңа ізбасарлармен толықтыру қажет. Қауымдастық құру кезінде смартфондағы контактілер тізімінде бар адамдарды тартуға болады. Бір адамды 50-ге дейін жазылушы қосуға болады. Пайдаланушыларға достарын қосымша жеңілдіктер мен бонустармен ынталандыру арқылы шақыруды ұсынуға болады. Егер сайт болса, пайдаланушыларды тарту үшін оған мессенджер виджетін орналастыруға болады. Сондай-ақ, ұқсас аудиториясы бар басқа топтарға сілтеме хабарламаларын орналастыру арқылы өзара немесе ақылы постинг жасауға болады. Клиенттерді тартудың тағы бір тәсілі – крауд-маркетинг. Бұл қауымдастыққа әртүрлі форумдарға, кері байланыс, сұрақ-жауап қызметтеріне және т.б. сілтемелерді орналастыру. әлеуметтік желілер мен мессенджерлердегі әртүрлі жарнамалық қызметтер пайдаланушыларды тартудың басқа құралдарын ұсынады.
Вконтактедегі қауымдастық
ВКонтакте әлеуметтік желісінде сіз өзіңіздің интернет-дүкеніңізді құрып, насихаттай аласыз. Ол үшін қызмет мақсатты, қауымдастық биржасын және басқа да көптеген мүмкіндіктерді ұсынады. Тауарларды орналастыру үшін топ құру оңай. Оны тыйым салуға әкелмейтін әдістерді қолдану арқылы алға жылжыту қиынырақ. Дүкенді жарнамалауға және әлеуметтік желі ережелерін бұзбай жаңа сатып алушыларды алуға көмектесетін бірнеше негізгі әдістер бар:
- Мақсатты жарнама. Компанияның өзі осы әдісті қолдануды ұсынады. Мұндай жарнама тек белгілі бір аудиторияға көрсетіледі, оны кеңседе орнатуға болады. Сіз жасын, жынысын, геосын, отбасылық жағдайын, үй жануарларының болуын, білімін, хоббиін және т.б. ескеруге болады.
- Қауымдастықтардағы және блогерлердегі жарнама. Сіз әртүрлі тақырыптық қоғамдарда және блогерлер тобында жарнамалық жазбаларды сатып ала аласыз. Ол үшін көптеген жарнама биржалары бар. Олар сізге постты тез құруға және орналастырылатын орынды таңдауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, жұртшылықты өз бетінше іздеуге және олардың әкімшілерімен тікелей есептен шығаруға болады. Екінші әдіс жиі арзанырақ, бірақ жариялау үшін қауымдастықты табу және талдау үшін ұзағырақ уақыт қажет. Бұл жағдайда сіздің өнімдеріңізге қызығушылық таныту үшін тиісті аудиториясы бар топты табу маңызды. Әйтпесе, жарнамаға ақша босқа кетеді. Егер өнім жаппай болса, үлкен қауымдастықтарды таңдауға болады. Егер өнім ең сұранысқа ие болмаса, мүдделері бойынша тар көпшілікке артықшылық беру керек.
- Ұтыс ойындары. Әлеуметтік желі сыйлықтар ойнауға мүмкіндік береді. Ол үшін тақырыптық өнімдерді немесе қызметтерді таңдаған дұрыс. Сіз жазылушылардан тапсырманы орындауды, ұнатуды немесе бөлісуді сұрай аласыз. Бірақ жарияланымда достарды белгілеу, бірнеше қауымдастыққа жазылу (біреуіне мүмкін) және жеңімпазды ұнатулар саны бойынша анықтау талаптары көрсетілмеуі керек.
- Ұсыныстар. Сіз ВК-да ақысыз жүре аласыз, бірақ бұл үшін пайдаланушылардың реакциясын алатын және ұсыныстар арнасына ене алатын қызықты мазмұн жасауыңыз керек. Егер қызмет алгоритмдері хабарламалардың жауап беретінін байқаса, олар сізге жазылмаған адамдарға да көрсетіледі.
Жазылушылардың алдауын немесе спам-поштаны пайдаланбаңыз, өйткені әлеуметтік желі көпшілікті бұғаттай алады. Боттардың мағынасы аз. Олар мазмұнға жауап бермейді немесе сатып алмайды. Нәтижесінде, қызмет Жарияланымдар қызықты емес деп шешеді және оларды нақты ізбасарларға көрсетуді тоқтатады.
Жалпы қорытынды
Егер сіз Интернетте сауда жасағыңыз келсе, сізге әртүрлі сату арналарын тексеру қажет болуы мүмкін. Бірақ алдымен сіз өзіңіздің өнімдеріңізді қайдан жақсы сатып алатындығын түсіну үшін өз орныңыздағы статистиканы зерттеуіңіз керек. Тек бір нұсқаға назар аудару ең жақсы нұсқа болмауы мүмкін. Сіз хабарландыру тақтасында немесе маркетплейсте сатуды бастай аласыз және өз интернет-дүкеніңізді дамыта аласыз. Базарлардан аудиторияны өз сайтына шақыруға болады. Әлеуметтік медиа немесе мессенджерлер қосымша сату арнасын алудың жақсы нұсқасы болып табылады.
Отзывы