Маркетплейсті талдау қызметтері: үздік 4 компания және олардың құралдары

17 Қараша 2022 9 Қазан 2023

Маркетплейстер сату үшін көбірек таңдалады, өйткені мұндай сайттар әртүрлі өнімдерді сату арналарын кеңейтуге және сатылатын тауарлардың айналымын арттыруға көмектеседі. Мұндай сайттарға шығу жаңа тарату арналарын ашуға көмектеседі. Маркетплейстердің өзіндік тұрақты аудиториясы және өнімге деген жоғары қызығушылығы бар. Бірақ трендтер үнемі өзгеріп отырады, бәсекелестігі жоғары тауашалар бар, олар көбінесе шағын бизнес үшін қол жетімді емес, өйткені қолмен бақылау қажетті нәтиже бермейді. 

Мұндай платформаларда сәтті алға жылжу үшін Сіз өз жұмысыңызға талдау жасап, бәсекелестеріңізді бақылауыңыз керек. Бірақ мұны қолмен жасау мүмкін емес, өйткені ақпарат көлемі өте үлкен.

Сатушыларға тапсырманы жеңілдету және олардың жұмысын талдауға көмектесу үшін маркетплейс аналитикалық қызметтері жасалады. Олардың құралдары сізге әртүрлі дүкендердің сатылымы, трендтері, жұмыс көрсеткіштері туралы қажетті деректерді алуға мүмкіндік береді. Мұндай қызметтердің функционалдығы Ozon, WildBerries, Yandex сатылымдарын оңтайландыруға көмектеседі.Нарық, Aliexpress және басқа маркетплейстер. Оны танымал тауашалар мен тауарларды табудан бастап тауарлық-материалдық құндылықтар мен жеткізілімдерді басқаруға дейін әртүрлі тапсырмалар үшін пайдалануға болады.

Көптеген маркетплейстер өздерінің аналитикалық құралдарын ұсынады, бірақ оларға кіру көбінесе тіркелген және тексерілген сатушылар үшін ашық. Басқа жағдайларда ақпарат Үстірт болуы мүмкін. Сондықтан, сіздің бизнес стратегияңызды құруға болатын аналитикалық деректерге ақысыз және ақылы қол жетімділікті ұсынатын үшінші тарап қызметтерін пайдалануға кеңес беріледі.

маркетплейстерді талдау қызметтерінің рейтингі

Функционал

Маркетплейстердегі аналитикалық қызметтер нақты уақыт режимінде немесе белгілі бір мерзімде әртүрлі деректерге қол жеткізуге көмектесетін құралдарды ұсынады. Әдетте, мұндай платформалардың функционалдығы сыртқы аналитика көрсеткіштерін бақылауға мүмкіндік береді:

  • белгілі бір позиция бойынша әртүрлі кезеңдердегі сатылымдар саны;
  • оңтайлы бағаны анықтау;
  • танымал тауарлар мен тауашалар;
  • бәсекелестердің айналымы;
  • ұқсас тауарларды қанша сатушы ұсынады және қандай жабдықта;
  • санаттағы бәсекелестік көрсеткіштері.

Ішкі талдау құралдары да қол жетімді. Ол өз тауарларын сату туралы ақпарат береді, кірістер мен шығынды позицияларды анықтауға, сатып алу мен жеткізуді жоспарлауға мүмкіндік береді. Мұндай аналитиканың міндеттері:

  • сату көлемін ұлғайту;
  • шығындарды азайту;
  • ақылы сақтау шығындарын үнемдеңіз;
  • тауар қорларын оңтайландыру.

Осындай көрсеткіштерді зерттей отырып, пайдаланушы әртүрлі өнімдерге қатысты өзекті суретті және деректерді көре алады. Аналитикалық қызметтерді кім пайдалануы керек:

  • пайдалы тауар санатын іздейтін және өз ассортиментін қалыптастыратын жаңадан бастаушылар;
  • өз жобасын кеңейтуді жоспарлап отырған сатушыларға;
  • Өз өнімдеріне сұранысты тексергісі келетін интернет-дүкен иелері;
  • қосымша сату арнасын алу үшін маркетплейстерді пайдалануды жоспарлап отырған өндірушілер.
талдау қызметтерінің функционалы

Маркетплейс аналитикалық қызметін қалай таңдауға болады

Қызметтердің бірінің тарифін төлемес бұрын, әртүрлі сайттардың жұмысын, олардың функционалдығы мен мүмкіндіктерін зерттеген жөн. Бағаға және тегін кезеңнің болуына назар аудару маңызды. Қызметтер әртүрлі нұсқаларды ұсынады. Платформаның функционалдығын төлемей-ақ қол жеткізуге болатын жер үсті деректері мен кезеңдерін жинауға көмектесетін ақысыз нұсқалар бар.

Бірінші жағдайда Сіз Қызметтің негізгі мүмкіндіктерін зерттей аласыз, екіншісінде-сайттың көптеген функцияларын қолданыңыз, бірақ шектеулі мерзімде. Осындай тестілеуден кейін сіз өзіңіздің жобаңыз үшін ең жақсы нұсқаны шеше аласыз. Тарифті төлегеннен кейін сіз барлық мүмкіндіктер жиынтығын ала аласыз және терең талдауды пайдалана аласыз. Бір немесе басқа нұсқаны таңдамас бұрын, әртүрлі тарифтік жоспарларда не ұсынылатынын, олардың қанша тұратынын, жеңілдіктер мен бонустар бар-жоғын зерттеген жөн.

Сондай-ақ, талдау платформасын таңдағанда назар аударуға кеңес беретін бірнеше критерийлер бар:

  • Компания жұмыс істейтін маркетплейстер. 1-3 сайттағы жұмысты талдауға мүмкіндік беретін қызметтер бар, бірақ барлық танымал нұсқаларды қамтитындар бар. Сіз қандай платформалармен жұмыс істейтіндігіңізді ескеріңіз. 
  • Талдау түрлері мен құралдары. Әр қызметтің өз мүмкіндіктері бар. Сондай-ақ, қанша тауар мен сатушыны талдауға болатындығы маңызды. 
  • Зерттеу жүргізуге болатын тауарлардың саны.
  • Бәсекелестермен салыстыру мүмкіндігі. Бұл басқа компаниялардың неліктен көбірек сататынын түсінуге және өздері үшін өсу нүктелерін табуға көмектесетін маңызды функционалдылық. 
  • Қосымша мүмкіндіктер. Мобильді қосымшаларды, мессенджерлердегі чатботтарды, есептерді экспорттауды және кестелерді ұсынатын қызметтер бар. Платформаның мүмкіндіктерін түсінуге және деректерді талдауды үйренуге көмектесетін Оқу материалдары мен курстары да жиі қол жетімді. 
  • Сынақ мерзімі. Тегін тарифтің болуы және оның ұзақтығы. 
  • Аналитика үшін Есепті кезең. Әр түрлі қызметтердің әр түрлі кезеңдері болуы мүмкін, мысалы, апта немесе ай. Сондай-ақ бір жыл немесе одан да көп талдауды ұсынатын платформалар бар.
  • Пікірлер. Біздің сайттағы және интернеттегі басқа сайттардағы қызметтер туралы пікірлерді мұқият оқып шығыңыз. 

Үздік аналитикалық қызметтер

Біздің сайтта әртүрлі аналитикалық қызметтердің рейтингі бар. Олардың ішінде маркетплейстердегі жұмысты талдауға мүмкіндік беретін компаниялар бар. Біз төменде ең сенімдісі туралы сөйлесеміз.

Маяк

Маяк платформасы (сайтқа кіру) пайдалы тауашаларды іздеуге көмектеседі және танымал және пайдалы тауарларды көрсетеді. Жұмыс wildberries және Ozon платформаларымен жүргізілуде. Google Chrome үшін ақысыз кеңейтім және Telegram-да бот бар, онда тапсырыс саны, сату көлемі және бағаның өзгеруі туралы гипотезаларды тексеруге болады. Тегін және ақылы мүмкіндіктер бар, қоймалық жеткізілімдерді есептеуге, ішкі және сыртқы аналитика, SEO және позицияларды бақылауға болады. 

Тегін жоспарда бәсекелестерді талдау үшін күніне 50 тексеру және шолғышта орнатылған плагин бар. Сондай-ақ, айналымы 500 мың рубльге дейінгі сатушылар үшін.айына Сіз қаржылық және тауарлық аналитиканы, тапсырыстарды тегін көре аласыз, жеткізілімдерді есептей аласыз. Қосымша мүмкіндіктердің ішінен-Қытайдағы жеткізушілерді іздеу және жақсы сатылатын позициялар. Ақылы жоспарларда кірісті арттыруға және пайдалы тауашаны табуға арналған құралдар бар. Тегін аналитика соңғы айдағы ақпаратты көрсетеді, ақылы – 2020 жылдан бастап.

mayak қызметі туралы пікірлер
Экспертное мнение

– Кому нужна аналитика на маркетплейсах? Подходят ли инструменты новичкам?

Аналитика на маркетплейсах необходима еще до старта бизнеса на маркетплейсах. Для того чтобы проанализировать конкурентов, понять, какие товары наиболее выгодны для захода, какие ниши стоит выбрать для старта бизнеса. Потому что ни в коем случае нельзя ориентироваться на свою интуицию или советы друзей, а только лишь на цифры и факты.

Маяк предоставляет инструменты для новичков, это более чем 15 инструментов для исследования ниш и для конкурентного анализа. Сравнение по выручке, по упущенной выручке, по объёмам продаж, по количеству карточек и товаров с продажами и т.д. Наш сервис – это бесплатное расширение, в котором есть возможности для конкурентного анализа, возможность мониторить остатки товаров с распределением по складам и по размерам и т.д.

– Есть ли у вашего сервиса бесплатный тариф? Какие инструменты в него входят?

Да, бесплатный тариф есть. В него входят аналитика по конкурентам(до 50 запросов в сутки), плагин для браузера и анализ собственных продаж.

– Доступны ли обучающие материалы или курсы?

Есть такие предложения:

  • Внедрение – всем: кто хочет выйти на WB, действующим селлерам и менеджерам МП.
  • Акселерация – действующим селлерам, у которых есть продажи, даже если небольшие.
  • Быстрый старт на WB – тем, кто собирается выходить на WB.

Также у нас есть телеграмм канал, где анонсируем все новости и нововведения в сервисе, публикуем всевозможные гайды и видео материалы для лучшего изучения сервиса аналитики Маяк

Евгения Сонц Маркетолог с 22-летним опытом работы, директор по развитию сервиса аналитикиМаяк

SellerFox

6 ірі маркетплейстегі бәсекелестерді талдауға арналған қызмет. Сіз Ozon, Aliexpress, Sbermegamarket, Wildberries және Yandex-пен жұмыс жасай аласыз.Нарық бір уақытта. SellerFox құралдары сату аналитикасын зерттеуге, бағаның өзгеруін, сұраныстарды бақылауға, кірісті білуге және қандай тауарлар танымал болатынын болжауға көмектеседі. Егер пайдаланушы аналитикамен айналысқысы келмесе, қызмет оған сатушылар тауарлар, брендтер мен бағалар туралы аналитикалық есептер дайындайды. Өтінімді сайтта қалдыру жеткілікті sellerden.ru. Қызмет басқа да қызықты жобаларды әзірлеген SellerDen компаниясына тиесілі. Сіз олар туралы экожүйенің веб-сайтынан біле аласыз. 

Тек маркетплейске шығатын жаңадан келгендер қызметтің функционалдығын қолдана отырып, оңтайлы тауашалар мен өнімдерді таңдай алады. Тегін сынақ мерзімі (барлығы үшін 1 сағат және API қосылған кезде 24 сағат) және таңдауға болатын бірнеше тарифтер бар. 3 айдан 12 айға дейін төлеген кезде 10-нан 20% – ға дейін жеңілдік ұсынылады.

SellerFox талдау қызметі

Moneyplace

Moneyplace құралдары трендтер мен пайдалы өнімдер мен тауашаларды табуға көмектеседі. Жұмыс барлық танымал маркетплейстермен жүргізіледі. Барлық платформаларды тауарлар мен сатылымдарды басқару, сұранысты талдау, позиция рейтингі, қалдықтарды бақылау үшін бір кабинетте біріктіруге болады. Осы қызметті таңдай отырып, сіз соңғы 2 аптада кірістер бойынша көшбасшы болған өнімнің жоғарғы жағы туралы ақпарат ала аласыз. Сондай-ақ, дүкенді қалдықтар, кірістер немесе сатылымдар туралы деректерді жинау үшін API арқылы қосуға болады. Бонус ретінде платформа жеткізілімдерді бақылауды және хабарламаларды жіберу арқылы есептеулерді орындауды ұсынады. Талдау құралдарынан басқа, moneyplace.io тегін аналитика курсын және жұмысты бастау үшін сарапшының тегін көмегін ұсынады. 

Тегін кезең 7 күнге созылады. Осы уақыт ішінде сіз қызметтің барлық мүмкіндіктерін тексере аласыз. Шағын компаниялар, ірі брендтер және талдаушылар үшін 3 ақылы тариф бар. Сондай-ақ, Moneyplace-те Telegram-да жабық премиум арнасы бар, ол маркетплейстердегі сатылымды арттыруға көмектеседі. Онда сіз жоғары деңгейлі тауашалардың таңдауларымен, нарық туралы эксклюзивті ақпаратпен, сарапшылардың пікірлерімен, әртүрлі жерлерде жылжыту жағдайларын талдаумен таныса аласыз. Арнаға жазылу тек 399 рубльді құрайды.

Moneyplace-тегі бәсекелестік талдау

Stat4market

Бұл қызмет Ozon және Wildberries сатушыларына басқа сатушылардың көрсеткіштерін, жеткізілімдерді жоспарлауды және өз өнімдерінің позицияларын жақсартуды қоса алғанда, Ашық талдау арқылы сатылымдар мен кірістерді арттыруға көмектеседі. Stat4market сыртқы талдау құралдарын ұсынады:

  • Сатуды талдау. 2 минут ішінде сіз бәсекелестердің сату көлемін біле аласыз және маркетплейстерде танымал өнімді таңдай аласыз.
  • Шолғыш плагині. Сатушылар туралы негізгі ақпаратты көрсететін платформа сайтындағы талдау құралы: кірістер, қалдықтар және сату көлемі.
  • Трендтер. Қызмет басқаларға белгілі бір санаттағы кірістер мен сатылымдардың көрсеткіштері қандай тауарлардың максималды қарқынмен өсетінін ертерек білуге мүмкіндік береді. Бұл ассортиментті қандай өнімдермен толықтыруға болатындығы туралы түсінік береді.

Ішкі аналитика құралдарына мыналар жатады:

  • Жалпы есеп. Онлайн режиміндегі негізгі көрсеткіштер: тапсырыстар, қайтарулар, кірістер.
  • Жеткізуді есептеу. Сұраныс пен сату жылдамдығын ескере отырып, әр қойма үшін жеткізілімдерді дәл көрсетеді.
  • Логистика. Логистиканың нақты құнын көрсетеді. Қайтару статистикасы сатып алушыларға қандай позициялар аз ұнайтынын көрсетеді.
  • Шығындар туралы мәліметтер бар тапсырыс таспасы. 
  • Рентабельділік және рентабельділік, әрбір карточка бойынша салымдардың өтелімділігі.
  • Сұраныстар бойынша және санаттардағы тауарлардың позицияларын талдау. 

У stat4market.com аналитикалық құралдарды үйренуге арналған демо-балансы бар тегін сынақ кезеңі бар. Компанияның тарифтік пакеттері жоқ, ол тек қажетті модульдерді төлеуді және қазіргі уақытта қажет функцияларды пайдалануды ұсынады. 

stat4market талдаушы қызметі

Қорытынды

Ыңғайлы құралдары бар Аналитикалық қызметтер сатушыларға бизнесті дамытуды жоспарлауға, ассортиментті кеңейтуге, бәсекелестердің жұмысын талдауға және кірісті арттыруға көмектеседі. Тағы бір плюс осындай платформа бір уақытта бірнеше маркетплейстермен жұмыс істеуде. Көптеген қызметтер сатушыларға функционалдылықты зерттеуге және жобаның ағымдағы қажеттіліктеріне сәйкес келетін опцияны таңдауға мүмкіндік беретін ақысыз сынақ мерзімін ұсынады.

Sitemap