Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2008 |
Бас кеңсе | Мәскеу қ., Серебряническая набережная, 29 |
Компания иесі | "Вебим" ЖШС.ру" |
Телефонды қолдау | +7 (800) 550-41-25бүкіл Ресейге қоңырау шалу үшін +7 (495) 230-28-31Мәскеу +7 (812) 240-13-31Санкт-Петербург |
Тілдер | Орыс |
Жобаның ерекшеліктері | Әр түрлі арналардан пайдаланушыларға онлайн-кеңес беру қызметі |
Бонустар | 14 күндер Omnirabbit30 промокодының сынақ мерзімі 20 % Bestwishes20 жарнамалық коды бойынша жаңа пайдаланушылар үшін "Бизнес" тарифіне жеңілдік От 9 дейін 17 % Бірден 12 айға төлеген кезде жеңілдік 0 RUB Мүмкіндігі шектеулі тегін тариф |
Реттелетін | Иә |
Реттегіштер | Санкт-Петербург қаласы бойынша № 26 Ресей Федерациясы |
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер | Instagram, Facebook, Telegram, Twitter, Viber, WhatsApp, ВКонтакте, Сыныптастар |
Тегін нұсқа және демо | Иә |
Оператордың қосымшалары | |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуЖолдамаларды тарту үшін 25-тен 35% - ға дейін |
Артықшылықтары | Көптеген мобильді платформалармен, ОЖ және CMS-пен Интеграция Компанияның қажеттіліктері үшін чаттарды теңшеу мүмкіндігі бар Статистиканы жинаудың ыңғайлы жүйесі Тегін сынақ мерзімі Мобильді қосымша бар Жедел қолдау қызметі |
Кемшіліктері | Кейде мессенджерлермен чаттарды біріктіру кезінде техникалық ақаулар болуы мүмкін |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Вебим" ЖШС.ру" Заңды мекен-жайы: 109028 Мәскеу, Серебряническая набережная, 29 СТН: 7814411789 Бақылау пункті: 781401001 ОГРН: 1089847258016 |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.2/10 |
Webim бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Webim-бұл әртүрлі арналардағы пайдаланушыларды бір жерде біріктіруге мүмкіндік беретін онлайн кеңес беру қызметі. Сіздің клиенттеріңіз өздеріне ыңғайлы кез келген тәсілмен: сайттағы чат, мобильді қосымша, қосылған чат-ботты, әлеуметтік желілердегі мессенджерлерді, қарапайым мессенджерлерді және т.б. пайдалана алады. Сіз барлық хабарламаларды Басқару тақтасы немесе мобильді қосымша арқылы көресіз және оларға жедел жауап бересіз.
Компанияның 4 тарифі бар, олардың арасында Сіздің компанияңыз үшін арнайы конфигурацияланатын тегін және корпоративтік тарифтер бар. Барлығы өте пайдалы және ыңғайлы көрінеді, бірақ webim клиенттеріне онлайн кеңес беру қызметі ажырасу емес пе? Мұны анықтайық.
Неліктен Webim
Webim онлайн-кеңес беру қызметін әзірлеуші компания қазіргі уақытта көптеген ірі компаниялар, консалтингтік орталықтар, банктер және басқа ұйымдар пайдаланатын кеңесшілермен сөйлесу жүйесін іске қосты. Компания Сколковоның тұрғыны.
Webim тің көптеген артықшылықтары бар:
- клиентпен байланысуға арналған көптеген арналар;
- Жеке кабинетте батырма ботын құру мүмкіндігі, ол сайтта немесе мобильді қосымшада сөйлесуге енеді, әлеуметтік желілерде және мессенджерлерде қолданыла алады, егер ол қойылған сұраққа жауап бере алмаса, ол автоматты түрде тікелей операторға байланыс орнатады;
- операторлардың кез-келген санын қосу мүмкіндігі бар ыңғайлы тарифтер, тегін 7 күндік сынақ мерзімі және»өзіңіз үшін» тарифін орнату;
- жедел қолдау қызметі;
- ыңғайлы мобильді қосымша;
- статистиканы алудың ыңғайлы параметрі;
- бағдарлама шағын интернет-дүкендермен де, ірі байланыс орталықтарымен де жұмыс істей алады;
- тиімді серіктестік бағдарламасы.
Мүмкіндіктер Вебим
Webim клиенттермен жұмыс істеу үшін тамаша онлайн кеңес беру құралы бола алады. Компанияның төрт тарифтік жоспары бар:
- Тегін тарифті тек бір оператормен пайдалануға болады және оның бірқатар шектеулері бар: өтініштерді офлайн режимінде қабылдауға, чат дизайнын теңшеуге, файлдарды бөлісуге, басқа операторға аударуға және т. б.
- «Бастапқы» ыңғайлы тариф, мысалы, шағын интернет-дүкендер үшін. Сіз бес операторға дейін қоса аласыз, хабарламаларды еркін операторға аудара аласыз, чат дизайнын реттей аласыз, хабарламаларды сақтай және жүктей аласыз және т.б., тариф бағасы – 458 рубль/ай.
- «Бизнес» – операторлардың кез-келген саны, кеңейтілген әкімшілік функционалдылық, бұлтты сақтау, бағасы 1667 рубль/ай.
- «Корпоративтік» – ірі байланыс орталықтары, банктер және ірі интернет-дүкендер үшін қолайлы тариф, онлайн-кеңес беру жүйесі Сіздің компанияңыздың қажеттіліктеріне толығымен бейімделеді.
Webim онлайн-кеңес беру жүйесінің жалпы мүмкіндіктері онлайн-чаттарды басқаруды барынша қарапайым етуге мүмкіндік береді:
- мобильді қосымшаларға интеграция;
- бірлескен шолғыш және статистикалық жүйелерді қосу Метрика / Аналитика;
- API;
- геотаргетинг және келушілер туралы мәліметтер жинау;
- Байланыс тарихы және операторға дереу пошта арқылы хабарласу мүмкіндігі;
- чаттағы операторды бағалау;
- дайын жауап шаблондары, сайттан қоңырау шалу мүмкіндігі;
- еркін операторға аудару және диалогтарды бөлу.
Компания онлайн-кеңес беру жүйесін толығымен теңшеудің ыңғайлы мүмкіндігін ұсынады.
Қосымша қызметтер webim.ru
Онлайн-кеңес беру жүйелерін әзірлеуден басқа, компанияда қосымша қызметтер жоқ. Бірақ егер сіз бизнеске арналған мәтіндік арналар туралы бәрін білгіңіз келсе, сайттағы блогты қарап шығуға болады webim.ru, webim-ді басқарады, онда осы саладан көптеген қызықты мақалалар жинақталған.
Webim-ді қалай бастауға болады?
Қызметті бастау өте оңай. Тарифті таңдағаннан кейін сіз сайтқа тіркелуіңіз керек webim.ru. барлық қажетті деректерді енгізіп, Қызметтерді басқару тақтасы болатын жеке кабинетте чаттарыңызды орнатуды бастаңыз. Келісімшарт жасалғаннан кейін сізге веб – сайтыңыз үшін html коды жіберіледі.
Сайтта тіркелу webim.ru
Сайтта жеке кабинетті тіркеу және құру webim.ru бұл көп уақытты қажет етпейді. Сіз сондай-ақ компанияның мобильді қосымшалары арқылы тіркеле аласыз. Тіркелу расталғаннан кейін сіз өзіңіздің тарифіңіздің мүмкіндіктеріне сәйкес жеке кабинетті орнатуға кірісе аласыз.
Жеке кабинет
Сервис сайтындағы жеке кабинет-бұл барлық Қызметтерді басқару тақтасы. Сіз тарифтерді, операторларды қосасыз, қызметтерге ақы төлейсіз, сыртқы түрін реттейсіз, жаңа мүмкіндіктер қосасыз және т.б. Компания деректерін қосыңыз, чаттарды конфигурациялаңыз, чатқа логотип қосқанға дейін сіз «Жалпы параметрлер»блогында жасай аласыз.
Мобильді қосымша
Қосылған чаттардан бірде-бір хабарламаны жіберіп алмау үшін Webim-де App Store және Google Play-де жүктеуге болатын мобильді қосымшасы бар. Мобильді қосымша сайттағы жеке кабинеттің функционалдығын қайталамайды, ол сіз компьютерде болмасаңыз да, чаттарға жіберілген хабарламаларға жауап беру мүмкіндігіне ие болу үшін жасалған.
Чатты сайтқа қалай қосуға болады?
Келісімшартқа қол қойып, төлем жасағаннан кейін сіз сайтта интеграциялау үшін HTML кодын аласыз. Код CMS-ті қайта іске қосудың қажеті жоқ етіп жасалған, оны мүмкіндігінше оңай енгізуге болады.
Webim Бонустары
Webim-де бонустық бағдарлама жоқ, бірақ тіркеу кезінде серіктестердің жарнамалық кодтарын пайдалану мүмкіндігі бар.
Жолдама бағдарламасы
Компанияның серіктестік бағдарламасы бар, Сіз Компанияға тіркелу және онымен жұмыс істеу арқылы 25-35% ала аласыз. Сонымен қатар, сіз өзіңіздің жобаңызды дамытуға және жарнамалық қолдауға көмектесетін 5 webim лицензиясын ала аласыз. Серіктестік бағдарлама сілтеме сілтемелері арқылы жаңа клиенттерді тартып қана қоймай, сонымен қатар webim ресселлері бола алатындай етіп жасалған.
Вебимге шағымдар
Компания біраз уақыттан бері жұмыс істеп келе жатқанына қарамастан, Webim-де көптеген шолулар жоқ. Компания клиенттерінің пікірлерін сайттан таба аласыз webim.ru немесе оларды Интернеттен іздеңіз. Біз жиі қайталанатын webim чат жазбаларын жинадық. Компанияның жұмысы туралы пікірлердің көпшілігі оң, клиенттер Мақтайды: қолдау қызметі, ыңғайлы тарифтер, қызметтің көпфункционалдығы және басқалары. Теріс пікірлер кейде әртүрлі операциялық жүйелермен интеграциялау кезінде техникалық қиындықтар туындайтындығына және кішігірім компаниялар үшін қызмет өте қолайлы емес екендігіне байланысты. Сондай-ақ, теріс пікірлердің арасында олар компанияның қызметтерінің бағасы туралы жазады.
Егер Webim қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар мен заңдар
«Вебим» ЖШС.RU » заңды тұлға ретінде тіркелген және өз қызметінде Ресей Федерациясының заңнамасымен бақыланады. Тіркеу туралы куәліктің нөмірі: 1089847258016. Компания 2008 жылғы 1 шілдеде Санкт-Петербург қаласы бойынша № 26 ФСҚ-да тіркелген. OKVED Компаниясының негізгі қызметі – «Компьютерлік бағдарламалық жасақтама жасау».
Пайдаланушы келісімі webim.ru
Webim сайтында компанияның қызметтерімен жұмыс істеу ережелері мен шарттары туралы білуге мүмкіндік беретін «лицензиялық келісім» орналастырылған.
Қызметке тіркелу арқылы сіз келісім шарттарын қабылдайсыз және сізге компаниядан бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынасыз.
Тіркелгеннен кейін бағдарламаға құқық беру актіге қол қою арқылы расталады. Оған 10 жұмыс күні ішінде қол қою керек, содан кейін сіз өзіңіздің сайтыңызға енгізу кодын аласыз. 7 күндік сынақ мерзімінен кейін сізде тарифті төлеуге 3 күн болады.
Компания Ресей заңнамасына сәйкес жұмыс істейді, берілген талаптарды қарау мерзімі – Өтініш берілген сәттен бастап 10 жұмыс күні.
Шарттың қосымшаларында сіз қызметке жүктеме деңгейіне, құпиялылық туралы ережеге және басқа құжаттарға байланысты техникалық шарттарды таба аласыз.
Қолдау қызметі
Егер сізде қызметтің жұмысына қатысты сұрақтарыңыз болса, олардың көпшілігіне жауаптарды «білім базасы»бөлімінен табуға болады. Қолдау қызметі сағат 10.00-ден 18.00-ге дейін телефон, электрондық пошта, кері байланыс формасы және сайттың әр бетінен қол жетімді кеңесшімен сөйлесу арқылы жұмыс істейді.
Webim ажырасу ма?
Webim-Бұл онлайн-кеңес берудің ең үлкен жүйелерінің бірі. Компания әзірлеген және іске қосқан тарифтер кез-келген компанияның Webim-мен жұмыс істеуге мүмкіндік береді: шағын интернет-дүкеннен бастап ірі байланыс орталығына дейін. Компанияның клиенттеріне банктер, туристік операторлар және ірі интернет-дүкендер кіреді. Webim қалай жұмыс істейтінін, оның тарифтік ұсыныстарын, мүмкіндіктері мен мүмкіндіктерін, тұтынушылардың пікірлерін және бағдарламалық сипаттамаларын зерттей отырып, «Вебим» ЖШС-нің онлайн-кеңес беруі сенімді деп айтуға болады.ру » ажырасу емес.
Webim қызметтері ұқсас компанияларға қарағанда сәл қымбатырақ, бірақ оның қосымша мүмкіндіктері бар, мысалы, операторлардың шексіз санын қосу немесе мобильді қолданбаларға чаттарды ендіру мүмкіндігі. Ірі компаниялар үшін үлкен артықшылық дербес менеджермен, тәулік бойы қолдау қызметімен және кеңейтілген функционалмен корпоративтік тарифті сатып алу мүмкіндігі болады.
Қорытынды
Егер сіздің компанияңыз нақты уақыт режимінде клиенттермен үнемі байланыста болғысы келсе, онлайн-кеңес беру мүмкіндіктері сұранысқа ие болады. Webim барлық байланыс арналарын бір жерде жинауға мүмкіндік береді. Сіздің клиенттеріңіз сізбен әлеуметтік желілердегі мессенджерлер, сайттағы чат, хабар алмасу қосымшалары, мобильді қосымшалар және т. б. арқылы байланыса алады.
Чатты көптеген танымал CMS арқылы жұмыс істейтін сайттарға енгізуге болады, хабарламалар тарихы сақталады және қажетті тарифті таңдамас бұрын оны 7 күн бойы тегін тексеруге болады. Webim жұмысы туралы пікірлер негізінен оң.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Мен ұсынамын
Мен олардың чат-боттарын бұрыннан қолданамын. Мен үшін бәрі өте жақсы. Мен ешқандай шағым ашқан жоқпын. Пайдаланудың барлық уақытында бірнеше үзіліс болды, бірақ бұл менің осы боттан алғаныммен салыстырғанда ештеңе емес. Мен бәріне өте қуаныштымын және әрқайсысына оларды мұқият қарауды ұсынамын! Сізге… Бұдан әрі оқып отыру
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Мен ұсынамын
Біз көптеген мүмкіндіктерді жақында қолданамыз, бірақ мүмкіндіктердің саны жағымды таң қалдырады. Біріншіден, барлық арналарды қосуға болады (бізде әлеуметтік желілер мен танымал мессенджерлер бар), екіншіден, чаттың дизайнын компанияның брендбукіне өзгертуге болады, үшіншіден, мессенджерлерден әлеуметтік… Бұдан әрі оқып отыру
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Оң пікір
Жауапты қызметкерлер және сенімді бағдарламалық жасақтама. Қызметтің айқын артықшылықтарының ішінен мен икемділік пен пысықтау мүмкіндігін бөліп көрсете аламын. Біз CRM-ді қостық, типтік сұрауларға жауап беретін сценарийлік чат-ботты орнаттық. Барлығы ұнайды, кемшіліктерден сіз қызметті өзіңіз қосуыңыз… Бұдан әрі оқып отыру
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Тұрақты қызмет
Біз қызметті үш жылдан бері қолданып келеміз және барлығы қанша болды, сәтсіздіктер бар, бірақ қызмет жақсы жұмыс істейді! Артықшылықтары: Автоматты жауаптарды конфигурациялауға болады, сұрауларды өңдеудің әртүрлі сценарийлерін қосуға болады, бөлімдер бойынша ыңғайлы маршруттау.Кемшіліктердің ішінен:… Бұдан әрі оқып отыру
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1+10Мен ұсынамын
Өте жағымды қызмет және ыңғайлы интерфейс бұрын басқа қызметті қолданған, сондықтан біз webim-ді таптық және өте қуаныштымыз.. операторлар үшін бөлек қосымша бар. Кемшіліктердің ішінен мен орнатудың күрделілігін бөліп көрсете аламын, бірақ Webim қолдауына көмектесті және Біз бәрін шештік. Қызмет ұсынамыз… Бұдан әрі оқып отыру
-
Пікірді бағалаңыз 1+10Көруге тұрарлық
Жақсы платформа, алдымен тек чатты тегін пайдаланды. Содан кейін олар басқа арналарды сорып, оларды біріктіре бастады-бұл өте ыңғайлы, әсіресе менеджерлерді бақылау үшін.
Артықшылықтары- Жұмыстағы ыңғайлылық, жедел қолдау
Кемшіліктері- Біріктіру үшін уақыт қажет
-
Пікірді бағалаңыз 00Webim қызметі 2008 жылдан бері жұмыс істеп...
Webim қызметі 2008 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқанына қарамастан, біз бұл туралы пайдаланушылардың жаңа пікірлері жоқ екенін байқадық. Бұл шолулар бізге қызметтің кең функционалдылықты ұсынатындығы туралы хабарлайды, бірақ кішігірім компаниялар үшін онша қолайлы емес. Сондай-ақ, шағымдардан мессенджерлермен… Бұдан әрі оқып отыру
Webim пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді1
- Емес, шешілді0