VisitWeb-бұл жаһандық аудиторияға қол жетімділігі, жарнамалық құралдардың көптігі, жеңілдіктер және жолдама бағдарламасы бар тизер желісі.
Компания
Ресми сайт
Әлеуметтік медиа
Құрылған күні
2008
Бас кеңсе
190020, Санкт-Петербург қ., қағаз көшесі, 4 "А" үй, оф. 305
Компания иесі
"Интермедия" ЖШҚ
Қолдау түрлері
[email protected][email protected][email protected][email protected]TelegramЖеке кабинеттегі кері байланыс нысаныВКонтактеFacebook
Тілдер
Ағылшын, Орыс
Жылжыту қызметтері мен құралдары
Трафикті сату
Трафикті сатып алу
Тизер жарнамасы
Тизер емес жарнама
Трафик алмасу
Бейне жарнама
Жобаның ерекшеліктері
Көптеген жарнамалық құралдары бар тизерлік және жарнамалық желі
Бонустар
Дейін 20 %Алу
Сервис қызметтерін 3 айға төлеу кезінде жеңілдік
Дейін 40 %Алу
6 ай ішінде қызметтерге ақы төлеу кезінде жеңілдік
Реттелетін
Иә
Реттегіштер
Ресей Федерациясының Санкт-Петербургтегі №11 ауданаралық инспекциясы
Толтыру әдістері
Банк картасы (Visa / MC), Cryptocurrency, Qiwi, Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу, Webmoney, ЮMoney, Enot, Capitalist
Шығару жолдары
Банк картасы (Visa / MC), Webmoney, Qiwi, ЮMoney
Мобильді қосымшалар
Жоқ, мобильді қосымшалар
Компанияның жұмыс режимі
Тәулік бойы
Жеке кабинеттің болуы
Иә
Сайтта тіркелу қажеттілігі
Иә
Серіктестік бағдарламасы
Тіркеу1-деңгейдегі жолдамалар үшін жүйе комиссиясының 20% және 2 - деңгейдегі жолдамалар үшін 6%
Артықшылықтары
82 елдегі жаһандық аудиторияға қол жеткізу
Жарнамалық құралдардың үлкен таңдауы
Көптеген сүзгілер мен жарнама параметрлері
Интуитивті трафикті сатып алу және сату жүйесі
Икемді тарифтер
Жарнама форматтары мен тақырыптарының кең таңдауы
Күнделікті төлемдер
Ыңғайлы ақпараттық сайт
Тиімді жолдама бағдарламасы
Кемшіліктері
Шығару проблемалары бар
Спам-боттарды пайдалану туралы шағымдар бар
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
08.10.2023
Жалпы бағалау
8.6/10
    Мекен-жайы
    190020, Sankt-Peterburg қ., қaғaz kөshesі, 4 "A" үy, of. 305

    VisitWeb бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 2 Маусым 2020 Жаңартылды: 8 Қазан 2023

    VisitWeb-бұл 2011 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан тизер желісі. Қазір компания 8 жарнама форматын, 20-дан астам сүзгіні және әртүрлі параметрлерді ұсынады. Visitweb 82 елдегі жаһандық аудиторияға қол жеткізуді қамтамасыз етеді. Күніне миллиардтан астам әсер бар.

    Қызмет жұмыс барысында трафикті сатып алу мен іске асырудың интуитивті жүйесін және оның сапасын бақылауды орнатты. Бұл оны соншалықты танымал етті. Жарнама берушілер де, веб-шеберлер де трафикті сатып алу және сату арқылы компанияның қызметтерін пайдаланады. Мұның бәрі жобаның сенімділігі туралы айтады, бірақ visitweb алаяқтардың ажырасуы емес екеніне сенімді болу үшін осы шолуды зерттеңіз.

     

    Неліктен visitweb

    VisitWeb-бұл күніне миллиардтаған әсерлері бар және күніне 15 миллион рет басылатын тизер желісі. Әкімшілік сапалы ойын-сауық пен тақырыптық трафикті таңдауға және сатып алуға көмектеседі. Жарнама берушілер мен веб-шеберлер үшін сатып алу-сату үшін бірнеше жарнама форматтары, нақты уақыттағы статистиканың ыңғайлы интерфейсі, қызмет көрсету қызметтерін тексеруге арналған көптеген нұсқалар, икемді параметрлер мен бағалар ұсынылған. Интернет-сайттардың иелері үшін компания ақша табуға мүмкіндік жасады. Олар форматтарды, тақырыптарды таңдай алады, жарнамалық блоктардың стильдерін реттей алады, жұмыс үшін ең тиімді нұсқаларды тексере алады. Төлемдер күн сайын жүргізіледі.

    Барлық серіктестер үшін қызмет онлайн режимінде статистиканы ұсынады. Максималды нәтижеге жету үшін науқандарды қадағалап, параметрлер мен блок түрлерін реттеуге болады. Жарнама берушілер үшін трафикті сатып алудың икемді параметрлері дайындалды. Сіз тақырыпты, геотаргетингті, платформаларды, ОЖ-ны, браузерлерді, құнын, форматтарын, көрсету уақытын таңдай аласыз. Жұмыс компанияның сайтында жүргізіледі. Жарнама берушілерге, веб-шеберлерге, қызмет қызметтері туралы мәліметтерге арналған бөлімдер, сондай-ақ кірістер калькуляторы және трафиктің көлемі мен бағасы бар бөлім бар.

     

    Жобаларды Визитвебке жылжыту құралдары

    Қызмет visitweb.com трафикті әртүрлі форматта сатып алуды ұсынады. Жарнамалық науқандарды мүмкіндігінше тиімді жүргізуге және пайда табуға көмектесетін көптеген құралдар бар. Сонымен, жүйеде макростарға қол жетімділік бар. Клиенттер ауысулар туралы ақпарат ала алады, сайттарды, жарнамаларды, орналасқан жерді, платформаларды, басу нөмірін және т.б. қадағалай алады.

    Сервис клиенттің нөмірі бойынша мақсатты пайдалануды ұсынады. Бұл ақша кликтерін үнемдеуге және төлеуге көмектесетін бірегей құрал. Жүйе келушіні тақырып бойынша шертуді қарастырады және ақпаратты макро арқылы жібереді. Клиент мұны статистикада көреді және параметрлерде төлем жасалатын белгілі бір басу нөмірлерін таңдай алады. Қалғаны басқа жарнама берушілерге жіберіледі. Сондай-ақ, компания postback пайдаланады. Бұл конверсия туралы мәліметтерді беретін танымал опция. Нәтижелер бойынша әрбір жеке мақсаттың маңыздылығын бағалауға болады.

    «Біреудің шертулерін сатып алу» опциясы ұқсас тақырыптағы басқа жарнама берушілердің тизерлерінен трафикті сатып алуға мүмкіндік береді, егер жоғары баға ұсынылса. Қара / ақ парақтар-бұл арбитражға конверсия жолында көмектесетін құралдар. Трафиктің үлкен көлемін сүзу керек. Клиент белгілі бір сайттардан трафикті бұғаттай алады немесе оны тек таңдалған ресурстардан сатып ала алады.

    Тақырыптық трафикті сатып алу

    Тизер желісі ойын-сауық қана емес, сонымен қатар тақырыптық трафикті, соның ішінде жаңалықтарды, тауарларды және т. б. сатып алуға мүмкіндік береді. желіде әртүрлі тақырыптағы 50 мыңға жуық ресурстар бар: машиналар, қаржы, тамақ, үй, жаңалықтар, денсаулық, спорт, отбасы, жылжымайтын мүлік және т. б. жұмыс үстелі мен мобильді трафикті сатып алу арқылы сіз форматтармен тәжірибе жасай аласыз, көрсету уақыты және геотаргетинг. Қолдау әрқашан дұрыс опцияны таңдауға және оны реттеуге көмектесуге дайын.

    Ойын-сауық трафигін сатып алу

    Visitweb желісінде Ресей мен ТМД елдерінің бүкіл нарығынан адалт-трафиктің 1/3 бөлігін сатып алу жүзеге асырылады. Жұмыс үстелі мен мобильді трафиктің максималды әсерін қамтамасыз ететін кең мақсатты мүмкіндіктері бар. Қызмет сапаға жоғары талаптар қояды және жарнамалық алаңдарды ерекше күтіммен басқарады. Ойын-сауық трафигінің көптеген параметрлері мен мақсаттары бар.

    Сондай-ақ, жарнаманы көрсету үшін тек белгілі бір кезеңді таңдау мүмкіндігі бар. Тек тиімді сайттармен жұмыс істеу үшін жарнаманы орналастыру үшін сайттарды қосуға болатын «қара» және «ақ» тізімдер қарастырылған. Сондай-ақ, «басу нөмірі» бірегей параметрі ұсынылады, ол тек белгілі бір басу нөмірлерін сатып алуға мүмкіндік береді (мысалы, біріншісі немесе басқаларының бәрі). Пайдаланушыларды мобильді құрылғының құны бойынша да сүзуге болады.

    Мобильді трафик

    Тизер желісі мобильді трафикті сатып алудың кең мүмкіндіктерін ұсынады. Жарнама берушілер гаджет түрлері, тасымалдаушылар, ОЖ және браузерлер бойынша мақсатты пайдалана алады. 7 копадан ауысу бағалары әртүрлі форматтарды, мақсаттарды, параметрлерді белсенді түрде тексеруге, осындай трафикті өз сайттары мен қосымшаларына сатып алудың оңтайлы нұсқаларын таңдауға мүмкіндік береді. Жүйеде әртүрлі елдерден 500 мыңнан астам алаң бар. Ойын-сауық, тауар және жаңалықтар трафигінің көптеген тақырыптары бар. Кез-келген уақытта жарнама беруші өз аудиториясын көбейту үшін статистиканы бақылай алады.

    Жарнама

    Трафикті сатып алудан басқа, қызмет visitweb.com жарнаманы пайдалануды ұсынады. Бұл тизер және нетизер болуы мүмкін (сайтта блоктарды орнатудың қажеті жоқ). Бірінші нұсқа трафикті монетизациялау үшін ең танымал болып саналады. Мұндай Жарнама блогы икемді параметрлерге ие және сурет пен мәтіннен тұрады. Онда жаңалықтар немесе тауарлар туралы хабарландырулар таратылады. Пішім ұсынысты толығымен көрсетпейді, тек келушіні қызықтырады, олардың назарын аударады. Таңдау үшін бірнеше жарнама форматтары бар:

    • CPC. Төлем тизерлік жарнама бойынша әрбір бірегей басу үшін жүргізіледі. Бұл опция компьютерден және мобильді құрылғылардан трафикке жарамды;
    • ClickUnder. Сайттың кез келген жерін басқан кезде жарнамаланған бет жаңа қойындыда ашылады. Жұмыс үстелі Және мобильді трафикпен жұмыс істейді;
    • LiteBlind. Ресурстың кез-келген аймағын басқаннан кейін фокус жарнамаға ауысады, ал бастапқы сайт төменгі қойындыға ауысады. Компьютерлер мен гаджеттерге жарамды;
    • MobileBlind. Кірген интернет-ресурсты жарнама берушінің веб-сайтына ауыстыру. Келуші, әдетте, өзгерістерді байқамайды және жарнама алаңын зерттейді. Тек мобильді құрылғыларға жарамды;
    • FullScreen. Вебмастер ресурсының мазмұны жарнама берушінің веб-сайтымен қабаттасады, оның жоғарғы оң жақ бұрышында крест бар. Бұл опция кез-келген құрылғыларда жұмыс істейді.
    • Embed. Бұл опцияны таңдағанда, Жарнама блогы тінтуірді апарған кезде контейнердің жоғарғы жағында пайда болады. Контейнер ойнатқышты, суретті немесе iframe таңдауы мүмкін.

    Сіз Messenger деп аталатын опцияны таңдай аласыз. Бұл формат пайдаланушылардың әлеуметтік желілердегі хабарламаларға алаңдау әдетіне негізделген. Жарнама қалқымалы хабарлама ретінде стильдендірілген. Қажет болса, пайдаланушы терезені жаба алады. Бұл формат жоғары CTR-ге ие және кез-келген сайт пен тақырыпқа сәйкес келеді. Жарнама блогына назар аудару үшін жүгірткіні таңдауға болады.

    Қызмет жарнаманың пайда болу уақытын белгілеуге мүмкіндік береді, бұл пайдаланушылардың назарын аударуға көмектеседі, ал көптеген параметрлер оны кез-келген ресурстың дизайнына енгізуге мүмкіндік береді. Жарнаманың ең тиімді форматтарының бірі-тікелей сілтеме. Жарнама беруші тек бір сілтемені (тизер немесе мәтін) орналастырады, онда келуші көптеген тизерлері бар дисплейге ауысады. Веб-шебер витринада жасалған әрбір ауысу үшін ақша алады.

    Трафик алмасу

    Жүйеде трафик алмасу мүмкін. Бұл осылай болады: веб-шебер айырбастау пайызы 0-ден асатын блоктарды орналастыратын орынды қосады. Жарнама берушінің есептік жазбасында алмасу шертулерін қайтару үшін «алмасу» түрін көрсететін науқан жасалады. Жинақталған кликтер оған оралады. Айырбас 100 уникаға жеткенде қайтарылады.

    Бейне жарнама

    Қазір қызмет бейне жарнамалары бар бөлімді әзірлеуде. Әзірге бұл қызмет тек жарнама берушілер үшін қол жетімді және бета нұсқасында жұмыс істейді. Жарнаманы преролдар мен мазмұн түрінде орналастыруға болады. Науқандарды теңшеу жарнама берушінің Жеке кабинетінде ұсынылады.

     

    Тарифтер visitweb.com

    Трафикті сайттан сатып алыңыз visitweb.com сіз CPC (басу ақысы) және CPA (әрекет ақысы) моделі бойынша аласыз. Бірінші нұсқа ең танымал болып саналады. Оны пайдалану үшін арнайы білім қажет емес. Жарнама беруші науқанды құрып, балансты толтырғаннан кейін арзан трафик алады. Әрекет үшін төлеу-шығындар тұрғысынан ең тиімді нұсқалардың бірі. Клиент тек тауарды сатып алу, тіркеу процедурасынан өту, сауалнаманы толтыру және т.б. үшін төлейді. Тіркеу процедурасынан өткендердің барлығы Basic жазылымын пайдаланады. Ол тегін және келесі опцияларды қамтиды:

    • тоқтату тізімінен сөздері бар беттерден трафикті сатып алуға тыйым салу;
    • уақытты бағыттау;
    • тақырыптық емес трафикті сатып алу;
    • балансты автоматты түрде толтыру;
    • геотаргетинг;
    • басқа адамдардың шертулерін сатып алу мүмкіндігі;
    • трафикті сатып алуға арналған лимиттер;
    • дайын тизерлер;
    • платформаны, операторды, шолғышты таңдау мүмкіндігі;
    • оңтайлы бағаны көрсету;
    • серіктес бонусы 10%;
    • Postback;
    • науқандарды көшіру;
    • бағалар мен әсерлерді талдау;
    • IP сүзгісі;
    • сайттар тізімі.

    Техникалық қолдау кез-келген уақытта көмектесуге дайын, сіз онымен билетті рәсімдеу арқылы сөйлесе аласыз. Қаласаңыз, business жазылымын сатып алуға болады. Негізгі пакеттің опцияларынан басқа, бұл тарифке мыналар кіреді:

    • басу нөмірі, жынысы мен жасы, тілі бойынша таргеттеу;
    • екінші баға аукционы;
    • сақтау кезінде қара тізімді оңтайландыру;
    • бір уақытта бірнеше құрылғыдан жұмыс істеу мүмкіндігі;
    • басу статистикасы;
    • макростардың кеңейтілген тізімі.

    Одан да кеңейтілген Люкс пакеті ұсынылады. Оның құны 9 900 рубль. 1 айда, 23 760 рубль. 3 айда және 35 640 рубль. жарты жылда. Негізгі тариф пен Бизнес жоспарының функцияларынан басқа, бұл пакетте қосымша опциялар бар.

     

    Веб сапарға ақша табудың негізгі жолдары

    Жарнама желісі visitweb.com трафикті сатуды ұсынады. Қызмет тіпті аз қатысатын ресурстарды қабылдайды (тәулігіне 50 адамнан). Ойын-сауық, жаңалықтар, тақырыптық және әйелдер трафигін сатуға арналған 30-ға жуық тақырып бар. Сондай-ақ, компания блокты бөлуді тестілеуді, нақты уақыттағы статистиканы және күнделікті төлемдерді қолдануды ұсынады. Жұмыс үстелі мен мобильді трафикті монетизациялау 8 жарнама форматы арқылы қол жетімді.

    Жарнаманың жұмыс үстеліндегі нұсқаларынан басқа, мобильді трафикті монетизациялау мүмкіндігі ұсынылады. Әр түрлі гаджеттерге сәйкес форматтағы жарнамаларды орналастыру арқылы сіз өз табысыңызды көбейте аласыз. Қызметте бірнеше орналастыру форматтары, әртүрлі тақырыптар және блок дизайны бар. Жүйе мобильді құрылғылардың пайдаланушыларын таниды және оларға смартфон немесе планшет моделіне, операциялық жүйеге және тасымалдаушыға байланысты мақсатты жарнамаларды көрсетеді. Мобильді құрылғылар үшін әртүрлі форматтар бар.

    Веб-шеберлер үшін тақырып бойынша жарнамалық материалдарды сүзу мүмкіндіктері бар, тоқтату сөздері, таңқаларлық тизер жарнамаларын бұғаттау мүмкіндігі бар. Қызметтің веб-сайтындағы «Веб-шеберге» бөлімінде шамамен пайда табуға болатын кіріс калькуляторы ұсынылған. Сайттың мәзірінде осындай құрал бар. Visitweb-тен ақша табуды бастау үшін бірнеше әрекеттерді орындау керек.

    Бір рет басудың минималды құнын веб-шебер белгілемейді. Ставканы жарнама беруші анықтайды, бірақ ол қызмет ұсынған ең төменгі бағадан төмен болмауы керек. Құны мазмұнға, жарнамаға, нарықтағы жағдайға, экономикалық тұрақтылыққа, бәсекелестікке, тауарға немесе қызметке деген сұранысқа байланысты қалыптасады. Бағалар тұрақты емес, сондықтан олар тіпті бір күн ішінде өзгеруі мүмкін. Әдетте, құны пайдаланушылардың осындай сипаттамаларына байланысты: география, платформа, оператор, жарнама мәтінінің болуы.

     

    Visit Website сайтында қалай бастау керек

    Қызметті бастау үшін visitweb.com. тіркелгіні тіркеу керек. Жеке кабинетте жарнама берушілер мен веб-шеберлер үшін ақпарат бар. Жұмысты бір уақытта екі бағытта жүргізуге болады.

    Визитвеб жүйесінде тексеру

    Сайтқа тіркелу үшін тек электрондық поштаны енгізу керек. Оған пароль бар хат келеді (егер ол ортақ қалтада болмаса, спамды тексеру керек). Тексеру қажет емес.

    Visitweb жеке кабинеті

    Жеке кабинетте жарнама берушілер мен веб-шеберлерге арналған бөлімдер бар. Біріншісі үшін келесі беттер қарастырылған:

    • пакеттер. Бұл қазіргі уақытта тарифтің қандай қосылғанын көрсетеді және қалған жоспарлардың опцияларымен танысып, оларды 1, 3 немесе 6 айға қосуға болады;
    • сайттардың тізімдері. Бұл бөлімде қара және ақ тізімдер жасауға болады;
    • статистика. Шоулар, шертулер, CTR, әрекеттер ақша және бонустар туралы толық ақпарат. Ақпаратты күн, сағат, науқан, хабарландыру және кезеңдер бойынша сүзуге болады. Сол бетте тұрақты серіктестің бонусы көрсетілген. Қаласаңыз, бонус сомасының өсуімен кестені және хэштер бойынша үлкен статистиканы ашуға болады.

    Веб-шеберлер үшін келесі бөлімдер ұсынылады:

    • сүзгілер. Бұл бетте тыйым салынған сөздер мен сөз тіркестерінің тізімін жасауға болады;
    • статистика. Бөлім жарнама беруші үшін бірдей бетке ұқсас;
    • Push-статистика.

    Сондай-ақ, жеке кабинетте «Баланс»бөлімі бар. Онда жарнама беруші мен веб-шебердің шотында қанша ақша бар екендігі туралы ақпарат, айырбастау балансы бар. Сондай-ақ, шотты толтыру, автотолтыру параметрлері және қаражат алу нысандары бар. Параметрлерде трафикке арналған URL мекенжайын көрсетуге болады. Бұл жағдайда АВТО төлемдер соңғы төлемнен кейін бір аптадан кейін және ең төменгі сома 100 рубльге жеткенде жүзеге асырылады.

    Сондай-ақ, мұнда әмияндар тізімі, пароль мен поштаны өзгерту. Қызмет әкімшілігіне хабарлама қалдыруға болатын «қолдау» бөлімі және танымал сұрақтарға жауаптары бар «FAQ» бөлімі бөлек ұсынылған. «Серіктестік бағдарлама» бетінде сіз сілтемелерді тарту үшін сілтеме таба аласыз, жарнамалық материалдарды жүктей аласыз, тартылған пайдаланушылар тізімімен және статистикамен таныса аласыз. Қазір компания жеке кабинеттің жаңа нұсқасын әзірлеуде. Қаласаңыз, бір нұсқадан екіншісіне ауыса аласыз.

    Мобильді қосымша сапар Веб

    Қызмет жүйемен жұмыс істеуге арналған мобильді қосымшаны жасамады.

     

    Қаражатты енгізу және шығару

    Шотты толтыру visitweb.com Сіз Жеке кабинет арқылы аласыз. Мұнда теңгерімге қаражат салу, автотолтыру параметрлері және ақша алу формалары бар.

    Веб-сайтқа ақшаны қалай аударуға болады visitweb.com

    Сіз шотты бірнеше жолмен толтыра аласыз. Төлем жүйелері арқылы: Яндекс.Ақша, QIWI, сондай-ақ Bitcoin, WMZ, WMR, MTS, MegaFon, Tele2 және басқа операторлар жүйелері арқылы. Сондай-ақ, шотты Visa, MasterCard, Maestro, world дебеттік немесе несиелік карталарынан немесе қолма-қол ақшасыз төлеммен толтыруға болады. Сервис тарапынан теңгерімді толтыру кезінде Комиссия алынбайды. Автотолтыруды да конфигурациялауға болады. Бұл функция жарнама берушінің балансында функция қосылған кезде көрсеткеннен аз қаражат қалған кезде автоматты түрде толтыруға мүмкіндік береді. Клиенттің өзі күн мен айдың лимитін анықтайды, оған қол жеткізген кезде автотолтыру өшіріледі.

    Веб-сайттан ақшаны қалай алуға болады

    Төлемдер күн сайын жасалады. Ақшаны алуға тапсырысты клиенттің жеке кабинетінде рәсімдеуге болады. Күндіз сервис Мәскеу уақытымен сағат 4:00-ге дейін жасалған өтінімдерді өңдейді. Кейінірек толтырылған нысандар келесі күні қарастырылады. Төлем үшін ең аз сома-15 рубль. жедел төлемдер тапсырыстан бірнеше минут өткен соң жүзеге асырылады. Мұндай айналымдарға жеткенде олар автоматты түрде қосылады:

    • алдыңғы 30 күндегі жалпы айналым кем дегенде 15 мың рубльді құрайды.;
    • осы 30 күннің 15 күніндегі ең төменгі айналым кем дегенде 300 рубль болуы керек.күніне.

    Қаражатты веб-шебердің балансынан әмиянға шығарған кезде комиссиялық сыйақы алынбайды. Жарнама берушінің шотынан ақша алу кезінде комиссия 3% құрайды. Веб-шебердің балансынан жарнама берушінің шотына аударылған кезде 3% бонус есептеледі. Сіз тапқан қаражатты банк карталарына, QIWI әмиянына, WMZ, WMP және WMR электрондық әмияндарына, сондай-ақ Яндекс жүйесінің шотына ала аласыз.Ақша.

     

    Visitweb Бонустары

    Өз клиенттері үшін сервис жеңілдіктер мен серіктестік бағдарламаға қатысу мүмкіндігін ұсынады.

    Серіктестік бағдарламасы

    Жолдама бағдарламасына қатыса отырып, жарнама берушілердің айналымынан пайыз табуға болады. Ынтымақтастық келесі схема бойынша жүзеге асырылады: серіктес қызметтен алынған сілтеме арқылы жолдаманы тартады. Сілтемеге келген адам дәл осылай жасайды. Клиент 1-ші және 2-ші деңгейдегі әр жолдамадан сыйақы алады.

    Жеңілдіктер

    Ақылы пакеттерге жазылу кезінде жеңілдік ұсынылады. 3 айға төлеген кезде сіз 20% үнемдей аласыз, 6 айға ресімдеген кезде – 40%.

     

    Веб сапарға шағымдар

    Сервис жұмысы туралы пікірлер visitweb.com желіде жеткілікті. Олардың көпшілігі теріс. Клиенттер боттарды қолдануға, трафиктің сапасыздығына, ақша алу проблемаларына, техникалық қолдаудың нашар жұмысына шағымданады. Оларға ақылы тарифтер де ұнамайды. Мұндай бәсекеге қабілетті нарықта басқа компаниялар ақысыз ұсынатын опцияларды ақшаға сату біртүрлі болып көрінеді.

    Бұл қызметте оң пікірлер жеткілікті, онда пайдаланушылар жақсы кірісті, сапалы қолдау қызметін және тұрақты төлемдерді атап өтеді.

    Егер visitweb қызметі туралы жаңа пікірлер пайда болса, онда біз ақпаратты әлеуметтік желілерде жариялайтынымызға сенімдіміз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Visit Website бақылау органдары

    «Интермедия» ЖШҚ ұйымын 2014 жылы Санкт-Петербургте №15 федералды салық қызметінің ауданаралық инспекциясы тіркеді. Сондықтан компанияның жұмысы Ресей Федерациясының заңдарымен реттеледі.

    Пайдаланушы Келісімівеб

    Пайдаланушы келісімінің мәтінімен сайттың «ережелер» бөлімінде танысуға болады. Мұнда жалпы ережелер, веб-шебер мен жарнама берушінің жұмыс ережелері, айыппұлдар туралы ақпарат және баға саясаты жинақталған.

    Қолдау қызметі

    Техникалық қолдаумен келесі арналар арқылы байланысуға болады:

    • электрондық пошта [email protected] (жарнама беруші үшін) және [email protected] (веб-шебер үшін);
    • Skype [email protected] (жарнама беруші үшін) және [email protected] (веб-шебер үшін);
    • Telegram @VisitWeb support;
    • компанияның Facebook және ВКонтакте парақшалары;
    • Жеке кабинетте билет жасау.

     

    Visitweb ажырасу ма?

    VisitWeb-бұл 2014 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан тизер желісі. Ол көптеген жарнамалық форматтарды, жұмыс үстелі мен мобильді трафикті сатып алу мүмкіндігін, көптеген сүзгілерді, параметрлерді және мақсатты ұсынады. Серіктестік бағдарламаға қатысу да ұсынылады. Қызметпен жарнама берушілер де, өз сайттарынан ақша тапқысы келетін веб-шеберлер де ынтымақтасады. Қаласаңыз, бір уақытта екі бағытта жұмыс істей аласыз.

    Бірақ компанияның артықшылықтары ғана емес, кемшіліктері де бар. Олар туралы сервис қызметтерін пайдаланған және қанағаттанбаған клиенттер айтады. Сонымен, олардың көпшілігі спам-роботтардың болуы және трафиктің нашар сапасы туралы айтады. Техникалық қолдау жұмысына қатысты көптеген шағымдар бар. Ол пайдаланушылардың сұрақтарына жауап бермейді немесе байланыс өрескел түрде жүреді. Қаражатты шығаруда да проблемалар бар. Кейбір жағдайларда әкімшілік тапқан ақшасын клиенттердің шоттарына аудармаудың себептерін табады. Пайдаланушыларға ақылы жазылымдар ұнамайды. Мұндай компаниялардың көпшілігі опциялар мен параметрлерді ақысыз ұсынады және visitweb-те олар үшін ақы төлеуге тура келеді.

    Көбінесе жарнама берушілердің инвестициялары жобаның осы сапасына байланысты өтелмейді. Сондықтан, үлкен тәжірибе мен көптеген мүмкіндіктер мен параметрлердің болуына қарамастан, visitweb-ті ашық және адал қызмет деп атауға болмайды. Бізбен ынтымақтастықтың артықшылықтарынан гөрі оның проблемалары көп. Сондықтан әкімшілік даулы мәселелерді шешу туралы ойлануы керек. Бұл алаяқтардың ажырасуы емес, сонымен қатар трафикті сатып алу және сату үшін ең сенімді қызмет емес.

     

    Қорытынды

    VisitWeb-бұл ұзақ уақыт бойы жұмыс істеп келе жатқан желі. Бірақ бұл оның сенімділігі туралы айтпайды. Клиенттер бұл жобаның адалдығына күмәндануда. Мұның себебі-спам-роботтарды пайдалану, трафиктің сапасыздығы туралы айтатын клиенттердің шағымдары, бұл шығындар пайдасыз болуы мүмкін, ақшаны алу проблемалары және техникалық қолдаудың жауабын ұзақ күту. Сондықтан, осы компаниямен жұмыс жасамас бұрын, оның жұмыс жағдайларын және желідегі пайдаланушылардың пікірлерін мұқият зерделеген жөн.

    Бұл қызметті объективті бағалауға көмектеседі. Егер сіз оның қызметтерін пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз пікіріңізді қалдыра аласыз. Оның көмегімен жұмыс істеу үшін орын іздейтін жарнама берушілер мен веб-шеберлер бұл компанияға хабарласудың қажеті бар-жоғын біле алады. Сондай-ақ, шолулар мен шолулар негізінде біз осындай жобаларды салыстыруға мүмкіндік беретін рейтинг жасаймыз.

    Пайда
    40%
    Төлемдер
    60%
    Интерфейс
    40%
    Қолдау қызметі
    60%
    2.5

    Отзывы

      VisitWeb пікірлер

      2
      Пікір қалдыру
      • Өсуі бойынша бағалау
      • Кемуі бойынша бағалау
      • Алдымен жаңа
      • Алдымен ескі
      • Алдымен танымал
    • 3
      Пікірді бағалаңыз 0
      0
      Пайда
      60%
      Төлемдер
      60%
      Интерфейс
      60%
      Қолдау қызметі
      60%
      Желі бірінші жыл жұмыс істемейтін сияқты, дамып...

      Желі бірінші жыл жұмыс істемейтін сияқты, дамып келеді, жаңа мүмкіндіктер мен параметрлерді қосады, бірақ сонымен бірге біз трафиктің сапасыздығы туралы пікірлерді жиі кездестіреміз, жеке шоттан қаражат алу қиын және кейде мүмкін емес. Жақында көптеген visitweb клиенттері қолдау қызметінің дұрыс жұмыс… Бұдан әрі оқып отыру

    • 2
      Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Пайда
      20%
      Төлемдер
      60%
      Интерфейс
      20%
      Қолдау қызметі
      60%
      Тағы қандай ажырасу. Төлемдер жасалмайды, акки бұғаттайды

      Тағы қандай ажырасу. Төлемдер жасалмайды, акки бұғаттайды.

      • Дмитрий cyruillpetroff 20 Мамыр 2022 в 17:21
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Қайырлы күн, айтыңызшы, шолу жазылғаннан бері VisitWeb туралы ойыңыз өзгерді ме?

    Продвижение в соц. сетях
    КомпанияОрын
    Онлайн-образование
    КомпанияОрын
    EDPRO
    3/365
    Хостинг-провайдеры
    КомпанияОрын
    Fornex
    1/83
    Beget
    3/83
    Белсенділік
    1шағым
    • Жаңа1
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді1
    Жаңа компанияның сайтында
    • Tapfiliate
      Пікірлер0
      • Тизер және жарнама желілері
    • Push.House
      Пікірлер11
      • Тизер және жарнама желілері
    • PopCash
      Пікірлер2
      • Тизер және жарнама желілері
    Sitemap