Біз компания ретінде селлерфокспен бір жарым жылдан бері жұмыс істеп келеміз. Жақында корпоративтік тариф пайда болды, енді қызметкерлер тобын ақшалай артық төлемсіз қосу мүмкіндігі бар. Менің ойымша, бұл үлкен плюс.
Біз әртүрлі маркетплейстерде тұрмыз, сондықтан талдаушылар талданатын маркетплейстердің санына қарай қызметті таңдады. Құралдардың сапасына риза, біздің тәжірибемізде бұл мәліметтер ең сенімді болып табылады
Артықшылықтары
Қол жетімді бағалар
Корпоративтік тарифтер бар, қызметкерлер тобымен пайдалану ыңғайлы
Техникалық қолдау өте кәсіби қызметкерлерден тұрады
Қызметті пайдалануды үйрететін оқу академиясы бар
Кемшіліктері
Кейбір санаттар тез жүктелмейді
Мен қызметті қалай пайдалану керектігі туралы жазбаша нұсқаулар алғым келеді
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері SellerFox
Игорь Ремарк1 ай бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тіпті ішкі санаттар бойынша егжей-тегжейлі талдау
Қызмет өте сауатты әзірленген, ең бастысы, бізге, маркетплейс сатушыларына ыңғайлы, бәрі түсінікті. Талдау егжей-тегжейлі, тіпті WB және Ozon сияқты пәндер бойынша болуы мүмкін.
Лилия Зуева2 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
-1
1
Ақшаны аямайтын қызмет
Баға бойынша тиімді бір айға арналған "Стандарт" тарифін ресімдедім, деректер толық көлемде, 5 негізгі маркетплейс бойынша, 6 - Мегамаркет - тек Тарихи деректер бойынша ашылды. Кез-келген сайт бойынша талдау ыңғайлы, плагин кеңейтімі бар, сіз тікелей маркетплейс сайтында жұмыс жасайсыз және SellerFox... Бұдан әрі оқып отыру
Владимир Флампов2 айлар бұрын
4.8
Пікірді бағалаңыз1
+1
0
Сапалы талдау
Сыртқы аналитика қызметтеріне сенуге немесе сенбеуге болады. SellerFox-та мен бұрыннан қолданатын тиісті деректер бар, өйткені мен WB-де сауда жасаймын, онда аналитикасыз көтерілмеу жақсы.
Үлкен команда үшін демократиялық нұсқа
Біз компания ретінде селлерфокспен бір жарым жылдан бері жұмыс істеп келеміз. Жақында корпоративтік тариф пайда болды, енді қызметкерлер тобын ақшалай артық төлемсіз қосу мүмкіндігі бар. Менің ойымша, бұл үлкен плюс.
Біз әртүрлі маркетплейстерде тұрмыз, сондықтан талдаушылар талданатын маркетплейстердің санына қарай қызметті таңдады. Құралдардың сапасына риза, біздің тәжірибемізде бұл мәліметтер ең сенімді болып табылады