Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2003 |
Бас кеңсе | Ярославль қаласы, Угличская көшесі, 36-үй |
Компания иесі | "Тензор"компаниясы" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | [email protected]TelegramViberСайттан кері қоңырау шалуСайттан тегін қоңырау шалуВКонтакте Сыныптастар |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс |
Платформалар | Windows, MacOs, iOS, Android |
Орнату | Десктоп, Облако |
Компания мөлшері | Большие организации |
Қолдану салалары | Энергетика және ТКШ, Фармацевтика, Телекоммуникация, Өндіріс, Логистика, Бөлшек сауда және тамақтану, Банктер, Факторинг |
Қолдану бөлімдері | Бухгалтерлік есеп, Логистика, Персоналды басқару, Қойма есебі, Байланыс |
Енгізу мерзімі | От 1 дней |
Құны | Негізгі мүмкіндіктер Тіркелгі / 500 RUB в год Электрондық қолтаңба / От 900 дейін 1500 RUB в год SBIS.Диск Хабарламалар мен хабарламалар / От 200 дейін 46000 RUB в год Есеп беру және бухгалтерлік есеп / От 3000 дейін 25000 RUB в год Құжат айналымы / От 2000 дейін 55000 RUB в год Сатып алуды іздеу және талдау / От 1900 дейін 90000 RUB в год Қашықтан жұмыс / От 18900 дейін 39800 RUB в год Онлайн кассалар және FDD / Дейін 6800 RUB в год Сауда және өндіріс / От 2000 дейін 10000 RUB в год Персоналды басқару / От 4000 дейін 25000 RUB в год CRM / От 3000 дейін 4000 RUB в год Бейнебақылау / От 4000 дейін 66000 RUB в год Бұлтты АТС / От 4000 дейін 10000 RUB в год Клиентке шығу / 2100 RUB |
Демо-қол жетімділік | Иә |
Тегін нұсқа | Негізгі мүмкіндіктер |
Төлем әдістері | Банк картасы, Банктік шот |
Жобаның ерекшеліктері | Бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған көптеген құралдарды ұсынатын қызмет |
Мүмкіндіктер | Бухгалтер күнтізбесі, Мемлекеттік органдардың алгоритмдері бойынша есептерді тексеру, ҚҚС салыстыру, Электрондық аурухана, Жалақыны есептеу, және т. б. |
Қосымша қызметтер | Салалық шешімдер Таңбалау Жабдық дүкені Сервистік қызмет көрсету Орнату шебері Әзірлеушілермен тікелей байланыс Вебинарлар Ірі компаниялар үшін жеке SLA келісімі Ірі компаниялар үшін жеке менеджер |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Ресей Федерациясының 7 Ярославль облысы бойынша инспекциясы |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуБерілген өтінім үшін 5.24 USD |
Артықшылықтары | Бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған көптеген құралдар Қашықтан жұмыс істеу мүмкіндіктері Қажетті функцияларды төлеу мүмкіндігі бар икемді тарифтер |
Кемшіліктері | Күрделі интерфейс Хабарламалар мен есеп беру мәселелері Кейбір құралдардың дұрыс жұмыс істемеуі |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Тензор"компаниясы" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 150001, Ярославль қаласы, Мәскеу даңғылы, 12-үй СТН: 7605016030 Бақылау пункті: 760401001 ОГРН: 1027600787994 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Жалпы бағалау | 5/10 |
СБИС бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
VBIS-көптеген бизнес-процестерді, электрондық құжат айналымын автоматтандыруға және есептілікті мемлекеттік органдарға тапсыруға арналған құралдарды ұсынатын «Тензор» компаниясының дамуы. Жүйе сізге құжаттармен алмасуға, есеп жүргізуге, бейне кездесулер мен қоңыраулар жүргізуге, клиенттермен жұмыс істеуге, қызметкерлерді бақылауға және т.б. мүмкіндік береді.
Бірақ жоба туралы пікірлер аралас. Қанағаттанған клиенттердің оң пікірлерімен қатар, жұмыс кезінде туындайтын мәселелерге қатысты көптеген шағымдар бар. Сайттың шолуларын зерттей отырып, біз оның алаяқтардың ажырасуы екенін анықтадық. Мұны білу үшін құрастырылған шолуды оқыңыз.
Неліктен VLSI?
VLSI-бұл шағын дүкендерден бастап ірі жобалар мен желілерге дейін әр түрлі компаниялардың жұмысына ыңғайлы болу үшін көптеген құралдар бар жүйе. Бұл компанияның қашықтан жұмыс істеуін реттеуге, құжаттармен алмасуға, интернет арқылы есептерді дайындауға және тапсыруға, иелері мен компаниялары туралы ақпаратты білуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, әртүрлі салаларда бизнес-процестерді автоматтандыру, сауда жабдықтарын қосу және сатып алу мүмкіндігі бар. Корпоративтік әлеуметтік желі, қызметкерлердің жұмысын басқару мүмкіндігі, бейнекоммуникация және телефония бар. SBIS көмегімен бухгалтерлік есеп пен есеп беру, жұмыс уақытын бақылау, жұмысшыларыңызға электрондық қолтаңба жасау оңай.
Сайтта sbis.ru әр ұсыныс туралы ақпарат қана емес, сонымен қатар салалық шешімдер мен жағдайлар, жабдықтар каталогы туралы мәліметтер бар. «Пайдалы» бөлімінде сіз жұмыс үшін маңызды ақпаратпен таныса аласыз. Сіз компания туралы тиісті бөлімде біле аласыз, онда тек байланыстар мен қолдау ғана емес, сонымен қатар Тензор алған барлық лицензиялар мен сертификаттардың тізімі бар.
Sbis сайтында қалай тіркелуге болады?
Сервис компанияларға, жеке кәсіпкерлерге және жеке тұлғаларға тіркеуді ұсынады. Демо нұсқасын таңдау мүмкіндігі де бар. Жеке кәсіпкерлер мен компаниялар үшін олар қолданатын құралдарды таңдап, сайтта заңды және жеке деректерді енгізу қажет sbis.ru. жеке тұлғалар үшін аты-жөні мен телефон нөмірі көрсетілген тіркеу және әлеуметтік желілер арқылы авторизациялау қолжетімді. Бұл жағдайда кіру коды бар хат келетін поштаны қосымша көрсету қажет болады.
Демо сізге қызығушылық құралын таңдауға және жеке кабинеттің сыртқы түрімен танысуға мүмкіндік береді.
Жеке кабинет sbis.ru
Жеке кәсіпкерлер мен компаниялар үшін жеке кабинеттің интерфейсі таңдалған қызмет санатына байланысты. Жеке тұлғалар үшін контактілерді, құжаттарды қосу, күнтізбені пайдалану және әртүрлі компаниялардың бос орындарын зерттеу мүмкіндігі бар.
Sbis мобильді қосымшасы
VLSI командасы әзірлеген мобильді қосымша гаджеттермен ыңғайлы жұмыс істеу үшін көптеген құралдарды ұсынады:
- Мессенджер. Электрондық қолтаңбасы бар құжаттарды қоса, хабарламалар мен файлдарды бөлісу.
- Жаңалықтар арнасы. Компания жұмысындағы өзгерістер, бұйрықтар, ұнатулар, Пікірлер туралы ақпарат.
- Қоңыраулар мен бейнеконференциялар. Бір немесе бірнеше әріптестермен және клиенттермен кеңестер мен вебинарлар өткізу.
- Тапсырма менеджері. Тапсырмаларды қою және бақылау функциясы.
- Жетістіктер мен қателіктер үшін белгілер. Басшылықтан алғыс, сыйлықақы және жаза қосу мүмкіндігі.
- Күнтізбе. Міндеттері мен оқиғалары, демалыстарды, демалыстарды, жұмыс сапарларын және ауруханаларды рәсімдеу.
- Хабарламалар – құжаттар, есептілік және сатып алу туралы.
- Бұлт. Файлдармен жалпы жұмыс істеу үшін сақтау.
- Деректемелерді, иелерін, қаржылық жағдайын көрсететін ресейлік компаниялар туралы ақпарат.
Google Play қолданбасының ұпайы 3,8. Пайдаланушылар хабарландыруларға, бухгалтерлік құжаттардың жоғалуына, бейне қоңырауларға қатысты мәселелерге шағымданады. AppStore-да бағалау бірдей, бірақ қосымшаның жұмысы туралы оң пікірлер көп.
Бизнеске арналған VLSI мүмкіндіктері
Sbis-те бизнесті жүргізуге көмектесетін көптеген құралдар мен мүмкіндіктер бар.
Құжат айналымы
SBIS ұйым ішіндегі компаниялар мен клиенттер арасында құжаттарды бөлісуге мүмкіндік береді. Барлық шот-фактуралар мен шот-фактураларды тікелей қызмет шотында жасауға болады. Бір рет басу арқылы сіз құжаттарды клиентке жібере аласыз, ол оларға электрондық қолтаңбамен қол қойып, кері жібереді. Нәтижесінде екі тарапта да қол қойылған құжаттардың толық жиынтығы болады.
Сол сияқты, құжаттарды қызметкерлерге және қарапайым адамдарға, тіпті егер олар SBIS-те тіркелмеген болса да жіберуге болады. Кірістірілген бағдарламалар кез келген құрылғыда: смартфонда, планшетте және компьютерде кеңсе файлдары мен тіркелгі құжаттарын жасауға және өңдеуге мүмкіндік береді. Сіз оларды желіге қосылмай-ақ көре аласыз. Егер келісімшарт алған клиентте сұрақтар туындаса, оларды құжат бойынша чатта талқылауға болады. Сондай-ақ, бейнеконференциялар өткізуге және бейне хабарламалар жіберуге мүмкіндік бар. Құжаттардың мәтіндерін онлайн-редакторда немесе google docs-та бірлесіп өңдеуге болады. Бұл ретте құжат өзгерістерінің бүкіл тарихы сақталады және талқылаулар мен конференциялардың нәтижелері таспада жазылады. Сервис құжаттарды кез келген мобильді операторларға және электрондық пошта арқылы жіберуге мүмкіндік береді. Контрагент электрондық қолтаңба иесі өтуі мүмкін құжаттарға қорғалған сілтеме хатын алады. SBIS-тен құжат айналымының мүмкіндіктері:
- Кез келген ішкі құжаттарға қол қою.
- Жеткізушілердің құжаттарының, деректемелері мен қолтаңбаларының нысанын тексеру, контрагенттердің сатып алу/сату кітаптарымен салыстыру және ықтимал сәйкессіздіктер туралы ескерту.
- Электрондық және қағаз құжаттардың мұрағаты. Электрондық құжаттар мұрағатта сақталады, ал қағаз құжаттар сканер түрінде жүктеледі. SBIS сканерлеуді электрондық құжаттамамен байланыстыруға мүмкіндік беретін QR кодын қағаз құжатқа басып шығарады. Интернетсіз пайдалану үшін мұрағатты қорғалған бұлтта немесе жеке серверде сақтауға болады.
- Оңай интеграция. Қызмет компанияның жұмысына әсер етпестен кез-келген есеп жүйесіне құжат айналымын қосады. 1С және SAP сияқты танымал жүйелер үшін құжаттармен алмасуға және олардың қазіргі жағдайын көруге мүмкіндік беретін дайын қосқыштар бар. Егер жүйе нақты болса, құжаттарды кез-келген формада түсіру керек. VLSI оларды FNS форматына түрлендіреді және қол қою мен жіберуді өз мойнына алады. Кәсіпорын жүйелерімен интеграциялау үшін API құралдары ұсынылады.
- Таңбалау жүйесінде таңбаланған тауарларға электрондық құжаттармен алмасу жөніндегі операцияларды тіркеу.
- Автоматты генерация және қол қою. Құжатты шаблондар бойынша автоматты түрде құру және үшінші тұлғаларға беру процесінің әртүрлі кезеңдеріне ендіру мүмкіндігі.
- Құжаттармен бірлесіп жұмыс істеуге арналған корпоративтік портал.
- Интернет арқылы есептеулерді салыстыру.
- Жұмыс орнында электрондық қолтаңба беру үшін корпоративтік куәландыру орталығын ұйымдастыру.
Барлық құжаттар шифрланған арна арқылы беріледі, бұл ақпаратты ұстап қалуды немесе бөлісуді болдырмайды. Бұл жеткіліксіз деп санайтындарға кілт ретінде электрондық қолтаңбаны немесе парольді қолдана отырып, серіктестеріне құжаттарды шифрлау ұсынылады.
Есеп беру
Жүйе интернет арқылы электрондық есептілікті жеке кәсіпкерлер, ЖШҚ және басқа фирмалар үшін барлық мемлекеттік органдарға дайындайды, тексереді және тапсырады. Қызметте барлық қажетті бухгалтерлік және салықтық есептер бар. VLSI олардың өзектілігін тексереді және бекітілгеннен кейін бірден есеп беру формасын жаңартады.
Кез келген көлемдегі Бизнес қызметтері ұсынылады:
- Орта және кіші-онлайн есептер, толтыру бойынша көмек, тапсыру мерзімі бар күнтізбелер, нөлдік Робот, қаржылық талдау, салықты оңтайландыру бойынша кеңестер.
- Ірі компаниялар-филиалдар үшін есептілікті онлайн жіберу, үлкен құжаттармен жұмыс істеу, талаптарға жауап беру, қол жеткізу құқықтарын реттеу, барлық филиалдар бойынша салықтар бойынша салыстыру.
- Уәкілетті Бухгалтерия-есептердің кез келген санын бір рет басу арқылы жіберу, сенімхаттарды басқару, Тапсырыс берушілермен келісу және хат алмасу, құжаттарды автотолтыру.
Жүйе төлемдер туралы есеп беру үшін бухгалтердің жеке күнтізбесін қалыптастырады. Онда белгілі бір компанияға қатысты құжаттар мен мерзімдер ғана көрсетілген. Сервис есепті SMS-хабарламада, электрондық пошта арқылы немесе қосымшадағы хабарламада тапсыру уақыты келгенін еске салады. Сондай-ақ, ол мемлекеттік органдарға электрондық есептілікті тапсыру туралы немесе туындаған талаптар туралы хабарлайды. Бірнеше филиалдары бар компаниялар үшін VLSI әр түрлі бухгалтериялар арасында жұмысты бақылау және бөлу үшін кестелер жасайды.
Жүйеде есептерді толтыру бойынша көмекші де бар. Оны ашу үшін сұрақтар туындаған ұяшыққа тінтуірді апару керек, ал қызмет бәрін түсіндіреді. Сондай-ақ, бағдарлама бұрын жасалған есептерден тасымалданатын немесе оңай есептелетін жолдарды автоматты түрде толтырады. ҚҚС бойынша декларацияны тапсырар алдында сервис осындай деректерді тексереді:
- контрагенттер деректемелерінің дұрыстығы;
- оның жұмысы мәміле сәтінде ЕГРЮЛЬДІҢ деректері бойынша;
- клиент пен контрагенттің сомалары конвергентті ме.
Тексеру нәтижелері бойынша ҚҚС барлық мәмілелер бойынша талаптарды түсіндіре отырып, ҚҚС қосымша есептеу қаупі бар-жоғын көрсетеді.
Сондай-ақ ұсынылады:
- Бюджетпен салыстыру. Салық сұрауын жіберудің қажеті жоқ. Сервис барлық инспекциялардан үзінді көшірмелер алады, оларды транскрипциялайды және кестеге жинақтайды. Бұл барлық өсімпұлдар мен артық төлемдерді көруге мүмкіндік береді.
- Мемлекеттік органдардың алгоритмдері бойынша РСВ тексеру. Жүйе шекті базадан асып кету туралы ескертеді, дубльдерді, «ұмытылған» және «артық» жұмысшыларды көрсетеді, соманы тарифтер бойынша бөледі.
- «Тікелей төлемдер» жобасына қатысушылар үшін жәрдемақы төлеу үшін мәліметтер тізілімін қалыптастыру.
- Электрондық еңбек кітапшаларымен жұмыс.
- Несие алу үшін банкке есептерді жүйеден интернет арқылы немесе электрондық пошта арқылы жіберу.
Есептіліктен басқа, ЕҚЫҰ-ға инспекторларға кез келген құжаттарды, жазбаларды, заң нормалары бойынша сұрақтарды, сканерлер мен ашық хаттарды жіберуге болады. Әрбір құжат электрондық қолтаңбамен расталады және шифрланады, бұл құпиялылық пен заңды маңыздылықты қамтамасыз етеді. Сол сияқты сервис пайдаланушыларға мемлекеттік органдардан құжаттар мен сұрауларды жеткізеді. Жұмыс үстелінде тіпті хабарландыру тақтасындағы жаңалықтар немесе осындай ұйымдардың сайттарындағы өзгерістер көрінеді.
Компаниялар мен иелер туралы ақпарат
SBIS барлық көздерден алынған компаниялар туралы ең толық ақпаратты ұсынады: ішкі кірістер қызметі, Орталық банк, статистика қызметі, Жоғарғы Сот, қазынашылық және Роспатент. Сіз телефондарды, мекен-жайларды, Мысырдан, Мысырдан және Росстаттан үзінді көшірмелерді, иелерінің аттарын, сауда-саттыққа қатысуды және мемлекеттік келісімшарттардың болуын, компанияның қаржылық жағдайы мен құнын, нарықтағы жұмыс ұзақтығы мен жұмысшылар санын біле аласыз. Қызмет ақылы, бірақ пайдаланудың алғашқы 8 күні төленбейді. Мұндай сынақ кезеңі қызметті және оның қажеттілігін әр жағдайда бағалауға мүмкіндік береді. Бұл қызмет нені білуге мүмкіндік береді:
- Компанияның төлем қабілеттілігі мен тұрақтылығы: аванстарды төлеуге немесе қарызға жұмыс істеуге бола ма, несиеге қанша сома беруге болады.
- Нарықтағы орны: аймақтар мен салалар бойынша рейтингтер.
- Иелері мен менеджерлері: таныс немесе қызығушылық танытқан адамның не екенін, онымен қандай компаниялар байланысты екенін, бизнесті көлеңкелі құрылымдар арқылы алып бара жатқанын білуге болады.
- Компания бәсекелестерінің жұмысы: тауарларды кім жеткізеді, қызмет көрсетеді, тендерлерде кіммен бетпе-бет келуге тура келеді.
- Сенімділік: компания бір күндік емес пе.
- Инвестициялық тартымдылық: компанияға инвестиция салу тиімді ме.
- Бизнес құны: оны өз компанияңыздың бағасымен салыстыруға болады.
Сондай-ақ, компаниялар мен иелер туралы ақпарат жаңа клиенттерді табуға көмектеседі. Ағымдағы Байланыс ақпараты бар әлеуетті сатып алушылар базасын алуға болады. Жеке компания бойынша өзгерістерге жазылу мүмкіндігі бар. Бұл оған сот процестері қашан берілетіні немесе қаржылық жағдайы, басшылығы және т. б. өзгеретіні туралы уақтылы мәліметтер береді.
Сатып алуды іздеу және талдау
VLSI әр түрлі сауда орындарындағы тендерлердің өзекті деректері мен талдауларын ұсынады. Аймақтарды, өнім немесе қызмет санаттарын, сомаларды, ерекшеліктерді және кілт сөздерді орнату арқылы іздеу жүйесі құжаттама сканерлерін қарау арқылы пайдаланушыларға қажет нәрсені табады.
Соңғы жылдардағы тендерлер туралы ақпаратқа ие бола отырып, VLSI әлеуетті қатысушыларды, олардың бағаларын және ықтимал жеңімпазды анықтайды. СБИЖ-дан тендерлерді жеке тарату электрондық пошта, СМС және қосымшада қолайлы сатып алулардың пайда болуы туралы хабарлайды. Ақылды сүзгі ұсынылады, ол сұранысқа сәйкес келетін тендерлерді табады және сәйкес келмейтіндерді кесіп тастайды. Сөз тәртібі мен аяқталуы маңызды емес. Сонымен қатар, VLSI жарияланғанға дейін Сауда-саттықты көрсетеді. Бұл тұтынушылармен алдын-ала байланыс орнатуға және барлық мәліметтерді талқылауға мүмкіндік береді. Жоспарды қызықты деп атап, сатып алуды жариялау туралы хабарламалар алуға болады.
VLSI бәсекелестердің қандай сауда-саттыққа қатысатынын көрсетеді және оларға құжаттама береді. Мұндай ақпарат көрсетіледі:
- иелері, байланысты тұлғалар және компаниялар;
- нарықтағы жұмыс кезеңі;
- қызметкерлер саны;
- қаржылық жағдайы және құны;
- сатып алынатын жеткізушілер мен ұйымдар;
- соттардың және атқару парақтарының болуы;
- қарызға беруге немесе авансқа бөлуге болатын сомалар;
- төлем қабілеттілігі, банкроттық ықтималдығы.
SBIS сатып алуды жоспарлаудан бастап келісім-шарт жасасуға дейінгі жұмысты ұйымдастырады. Қажетті Сауда-саттықты белгілеуге, жауапты тұлғаларды тағайындауға, тапсырмаларды әріптестеріне бөлуге, орындалу мерзімдерін бақылауға, тендер өткізу туралы хабарламалар алуға, құжаттармен алмасуға және СБИЖ-де шарттарға қол қоюға мүмкіндік бар. Сондай-ақ, Қызмет тендерлерде командалық жұмысты ұсынады:
- әріптестермен және басшылықпен талқылау;
- міндеттерді шешу;
- бейне кеңес беру;
- құжаттарды қосу;
- өтінімдерді қалыптастыру;
- тендерге дайындық тарихын және құжаттарды сатып алумен бір жерде сақтау.
SBIS-тің тағы бір ұсынысы-банкроттық және мүлікті сату туралы сауда-саттық туралы ақпарат. Бұл 90% – ға дейін жеңілдіктермен автомобильдер, жабдықтар, ғимараттар және басқа да мүліктерді сатып алуға мүмкіндік береді. Лоттар санаттар мен орындарға бөлінеді, бұл сізге жақын жерде қажетті мүлікті тез табуға мүмкіндік береді. Лоттар бойынша сипаттамалар, суреттер, мүлікті бағалау туралы ақпарат, борышкер мен Сауда-саттықты ұйымдастырушы басқарушының құжаттамасы бар.
Фискалдық деректер операторы
SBIS FDD бойынша қызметтердің барлық кешенін ұсынады:
- Кассаларды орнату. Каталогта көптеген нұсқалар бар: фискалдық Тіркеуші, автономды касса, POS-терминал.
- Қызметкерлерді оқыту.
- ЭҮ беру.
- ККТ тіркеу.
- Кассаларды FDD және EGAIS-ке қосу.
- Кассаларға техникалық қызмет көрсету.
ФСҚ – ға барудың қажеті жоқ – құжаттар электронды түрде қол қойылады, ал сіз кассаны 3 ай бойы төлей аласыз. VLSI FDD әр дүкен үшін көптеген параметрлерді жинайды және жаңартады, нәтижесінде ол егжей-тегжейлі аналитика мен осындай деректерді береді:
- Дүкен статистикасы. Нақты уақыт режимінде жұмысты объективті бағалау үшін ақпарат беріледі.
- Нарықпен салыстыру. Жүйе сату динамикасын көрсетеді және оны нарық динамикасымен салыстырады.
- Рейтинг. ЧЕКТЕРДЕН өнімдерді талдау технологиясын қолдана отырып, VLSI не сатылатынын немесе одан да нашар екенін көрсетеді.
- Кассирлердің жұмысы туралы есептер. Олардың әрқайсысы үшін VLSI кірісті, чектер санын және тіпті жалақыны есептейді.
- Сату нүктелерін бақылау. Егер кассадан фискалдық құжаттар шықпаса немесе дискіні өзгерту қажет болса, VLSI хабарлайды.
- Ауысымдардың ашылу және жабылу уақыты.
- Чектерді оңай салыстыру.
FDD бар есеп жүйесі қоймалар мен сатып алуларды жүргізуге, қызметкерлердің жұмысын бақылауға, жалақыны есептеуге, өнім, нүктелер мен жұмысшылар бойынша сатылымдарды талдауға, мемлекеттік органдарға есептер дайындауға және тапсыруға көмектеседі. Жүйенің артықшылықтары:
- Қарапайым бастау. SBIS жабдықтары мен жұмысын бір күнде орнатуға болады.
- Дайын тауарлар каталогы. Қосу үшін тек штрих-кодты сканерлеу керек, қалған деректерді қызмет өзі толтырады.
- Логистика және бағаны бақылау. Жүйе жеткізушілердің қажеттіліктері мен тапсырыстарын жеткізу құны мен мерзімін ескере отырып қалыптастырады.
- SBIS-те бухгалтерлік есеп жүргізу мүмкіндігі. Сервистің өзі салықтарды есептейді және барлық мемлекеттік органдар есепті тапсырады.
- Тәулік бойы қолдау қызметі.
- Техниканы жылдам жөндеу.
- Техникалық қызмет көрсету.
- Қызметкерлерді жұмысқа оқыту.
Сайтта шағын дүкендер мен курьерлер үшін дербес кассаларды, стационарлық жұмыс үшін фискалдық тіркеушілерді және «кілтпен»жабдықтауға арналған жабдықтар жиынтығын таңдауға болады.
Дүкендер мен дәріханалардың жұмысын автоматтандыру
Компания кассалық орындарды жарақтандыруды, сатып алуды есепке алуды, сатуды талдауды және есептерді мемлекеттік органдарға тапсыруды ұсынады. Ұсыныс мүмкіндіктері:
- кассалық бағдарлама;
- жеңілдіктер мен адалдық жүйелерін қолдау, акцияларды, жинақтаушы карталарды, сыйлық сертификаттарын қосуға, таратуды пайдалануға болады;
- интернеттегі сату туралы есептер;
- таңбалау;
- ҚҚҚ;
- штрих-кодты оқу арқылы элементтерді оңай қосатын каталог;
- ассортиментті бақылау;
- интернет-дүкенмен интеграция;
- жұмыс уақытын есепке алу;
- бухгалтерлік есеп;
- қызметкерлерге арналған сабақтар.
- «қоймадағы СБИЖ» қосымшасымен түгендеу және қойма есебі;
- қызметкерлерді бонустармен, айыппұлдармен, сыйлықақылармен және т. б. ынталандыру.
Кафелер мен мейрамханаларды автоматтандыру
VLSI зал мен асүйдің жұмысын автоматтандыруға, азық-түлік есебін жүргізуге, тағам мәзірінің калькуляциясын, ауысым кестесін жүргізуге, адалдық жүйелерін пайдалануға және жеткізу қызметін бақылауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ төсбелгілері, сыйлықақылары, бонустары және жарыстары бар қызметкерлерді ынталандыру қолжетімді.
Онлайн брондау нысанын Facebook және ВКонтакте әлеуметтік желілеріндегі сайтта немесе беттерде орналастыру мүмкіндігі бар. Бұл клиенттерге сүйіктісін брондауға мүмкіндік береді үстелдер, мәзірге алдын ала тапсырыс беру және оларды онлайн төлеу. Сондай-ақ, кез-келген маркетингтік акцияларды, абонементтерді, сыйлық сертификаттарын, жинақ карталарын қосуға болады. Жүйеге кіріктірілген бейнебақылау, ол әрбір чекті бекітеді. Қызметті пайдалана отырып, тапсырыс беруші келген сәттен бастап тапсырыс алғанға дейін жеткізуді басқаруға және бақылауға болады.
SBIS бір күнге, аптаға, айға қажетті өнімдердің санын есептейді, қорлары аяқталуға жақын адамдарға тапсырыстар жасайды. Сонымен қатар, жүйе көптеген жеткізушілердің бағаларын жинайды және жаңартады, оларды салыстырады және қайдан сатып алу тиімдірек екенін көрсетеді. Сондай-ақ, Қызмет мейрамхананың жұмысы туралы мәліметтерді көптеген көрсеткіштер бойынша есептерге, кестелерге жинайды және бухгалтерлік есепті жүргізуге көмектеседі. Жұмысты бастау үшін бірнеше әрекеттерді орындау керек:
- Мәзірді қалыптастыру. Базада фотосуреттер, рецепттер және технологиялық карталар бар тағамдардың бірнеше мың сипаттамасы бар. Бірнеше мәзір опцияларын қалыптастыру үшін оларды немесе тағамдардың жеке сипаттамасын пайдалануға болады.
- Залдың жоспарын сызыңыз. Бағдарламада ыңғайлы редактор бар, онда бірнеше минут ішінде үстелдердің орналасу схемаларын салуға болады. Ол резервтерді, бос емес және бос үстелдерді, өтініш беру және есептеу мәртебесін көрсетеді.
- Жабдықты орнатыңыз. Жұмыс істеу үшін сізге бюджеттік Тіркеуші, планшет, принтер, бірнеше смартфон және аспаздарға арналған ас үй мониторы қажет. Сіз барлық модельдерді SBIS каталогынан таңдай аласыз.
- Қызметкерлерді оқыту. Қызмет оқу материалдарының дайын жиынтығын ұсынады. Жұмыс туралы кеңестер онлайн режимінде де қол жетімді.
Сұлулық салондарын автоматтандыру
Сұлулық салондарына арналған VLSI автоматтандыру мүмкіндіктері:
- Онлайн жазу. Сайтқа, Facebook парақшасына немесе ВКонтактеге онлайн-жазу нысанын интеграциялау ұсынылады. Ол шебердің немесе жаттықтырушының жұмыс кестесін қамтиды, қызмет құнын көрсетеді, ыңғайлы уақытты таңдауға көмектеседі.
- Жазу журналы. Жүйе ауысым, демалыс, аурухана кестелерін ескереді және жұмыста кім және қашан болатынын еркін шеберлерді көрсетеді. Клиентті жазу кезінде әкімші оны қызметкердің кестесіне қосады. Журналға онлайн жазба да қосылады.
- Зал кестесі. Жалпы жабдықта немесе бір залда жұмысты реттеуге көмектеседі.
- Қызметкерлерге арналған мобильді қосымша, ол Клиентті өз бетінше жазуға, ауруханада демалуға, демалысқа шығуға немесе жазбаны ауыстыруға көмектеседі.
- Қоңырау, пошта, Viber немесе SMS арқылы келу туралы ескерту.
- Жеңілдіктермен, жинақтаушы карталармен, бонустармен, сыйлық сертификаттарымен жұмыс.
- Құттықтау, тарату параметрлері және еске салғыштар мүмкіндігі бар барлық клиенттер туралы ақпарат.
- Байланыс орталығы. Ол клиенттерді нөмір бойынша таниды, қабылданбаған қоңыраулар туралы хабарлайды, барлық сөйлесулерді жазады.
- Нақты уақыттағы иесіне арналған есептер.
- Есептерді тапсыру және жалақыны есептеу.
- Онлайн касса және FDD.
Тапсырыстар мен жеткізілімдер (EDI)
Сервис сауда нүктелері мен жеткізушілер арасында тапсырыстарды, бағаларды, құжаттамаларды және тауарлар туралы ақпаратты бөлісуге мүмкіндік береді.
Ұсыныс мүмкіндіктері:
- Бірыңғай каталог. Жүйе жеткізушілерден тауарлар туралы ақпаратты жинайды және жаңартады.
- Деректерді бір құжаттан екіншісіне автоматты түрде тасымалдау, бұл қолмен енгізу қателерін болдырмайды.
- Жеткізушілердің бағаларын салыстыру.
- Тапсырыс беру және жеткізу мерзімдерін бақылау.
- Электрондық құжаттар мен цифрлық қолтаңба арқылы айналым капиталын жылдам қаржыландыру.
- Бағаларды электронды түрде келісу және оларды өзгерту.
Бизнес-процестерді басқару
VLSI бағдарламалауды қажет етпестен BPM стандарттары бойынша электрондық келісімдерді, құжаттардың қозғалыс маршруттарын, процестерді орнатуды ұсынады.
Қызмет құралдары:
- «АВТО тармақтау» технологиялары;
- икемді визуализация параметрі;
- құжаттама шаблонын құрастырушы;
- адаптивті интерфейс;
- бухгалтерлік жазбаларды конфигурациялау;
- баспа құжаттамасының көрнекі редакторы;
- осы процестерді құрылымдау;
- нөмірлеу ережелерін құрастырушы.
Жүйенің дайын шешімдері:
- Шарттарды келісу, редактline-редакциялау.
- Өтінімдер мен төлем туралы бұйрықтар. Төлем күнтізбесі, клиент-банкпен интеграция.
- Хат-хабарларды тіркеу. Жауаптыларға хаттарды бекіту, хат алмасу тарихы, жауап беру мерзімдерін бақылау.
- Алдын ала есептер және іссапарлар.
- Өтініштер мен жарнамалар.
Деректерді қорғауға кепілдік беретін құқықтар мен операцияларды басқарудың икемді жүйесі де ұсынылады. Рөлдік құрылымды орнату кез-келген өзгерістер кезінде құқықтарды жаңартуға мүмкіндік береді. А ауыстыру технологиясы демалыс немесе аурухана қызметкерлерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді.
CRM
VLSI барлық арналардан өтінімдерді бір терезеде жинайды, олардан қорғасын жасайды және қызметкерлерге жұмысқа жібереді. Әрі қарай, қызмет сату шұңқыры бойынша көшбасшыны басқарады, қоңырауларды, кездесулерді жоспарлайды, мәміле мәртебесін өзгертеді және оның тарихын сақтайды. SBIS сату бөлімінің жұмысын онлайн режимінде көрсетеді: қорғасын саны, мәмілелер және сомалар.
Жүйенің мүмкіндіктері:
- қызметкерлердің Тапсырмалар тақтасы;
- топтарға бөлу, диалогтарды жазу, жетіспейтіндер бойынша жетекші генерация, сандарды анықтау арқылы кіріктірілген телефония;
- байланыс және сату тарихы;
- каталог, жөнелту және төлем;
- шарттар мен шоттардың конструкторы;
- поштаға, SMS-ке және танымал мессенджерлерге жіберу;
- жарнамалық белсенділіктің тиімділігін бағалау; қорғасын генерациясы;
- Компанияның Корпоративтік порталы;
- сценарийлермен, чек-парақтармен және оқу материалдарымен білім қорын ұйымдастыру;
- жаңалықтарды жариялау;
- жаңа өнімдер мен бағаның өзгеруі туралы ескертулер;
- жалақы мен сыйлықақыларды есептеу.
Корпоративтік әлеуметтік желі
SBIS жалпы жұмыс пен коммуникация үшін бір кеңістік пен құралдарды ұсынады. Портал мен әлеуметтік желіге жаңалықтар лентасы, репосттар мен ұнатулар, хабарламалар мен құжаттамалармен алмасу, топтар, іс-шаралар, бейне кездесулер, конкурстар мен сауалнамалар кіреді.
Сондай-ақ, қызметкерлерді материалдық және материалдық емес ынталандыру бағдарламаларын қалыптастыруға арналған құралдар жиынтығы бар. Әр қызметкердің Байланыс ақпараты, дағдылары, қалауы бар жеке парағы бар.
Бухгалтерлік есеп және есеп
Есептік жүйеде кіріктірілген FDD, EGAIS, EDO және электрондық есептілік бар. VLSI-де Бухгалтерлік есеп схемалары мен барлық жағдайларға арналған шаблондар бар.
Құралдар:
- қарапайым шот-фактура және құжаттардың толық пакетін ұсыну;
- онлайн төлемдер және қаржыны бақылау (банктермен интеграция, кіріктірілген контрагенттерді тексеру, есептер, қосымшадағы жұмыс);
- құжаттарды оңай енгізу;
- жалақыны есептеу, кадрлар;
- қойма есебі;
- бағаны автоматты түрде есептеу;
- ағымдағы құны;
- түгендеу;
- есептеулерді электрондық салыстыру;
- қарыздарды есепке алу және борышкерлердің рейтингі;
- салықтарды автоматты түрде есептеу;
- мемлекеттік органдарға есеп беру;
- 1С синхрондау.
Персоналды басқару
Сервис қызметкерлерді қабылдаған күннен бастап ішкі құжаттарда пайдалану үшін электрондық қолтаңба жасауға мүмкіндік береді. Қызметкерлерді ынталандыру бағдарламаларын қалыптастыруға арналған құралдар жиынтығы және қызметкерлердің келуін/кетуін бақылау мүмкіндігі бар.
Қолданбадағы геопозиция кеңседен тыс жұмыс істейтіндерді басқаруға мүмкіндік береді. Жұмыс уақытын белгілі бір тапсырмаларды орындаумен байланыстыруға болады. Күнтізбеде қызметкер жұмыс уақытының бөлінуін көру үшін белгілер қояды. Сондай-ақ, сервис жұмыс кестелері мен демалыстарды, жалақыны есептеудің барлық түрлерін, кадрлық және әскери есептерді қамтиды.
Жұмыс уақытын есепке алу және бақылау
Қызмет мыналарды қамтиды:
- келу және кету уақытын есепке алу;
- «зиянды» сайттарды бақылау;
- мобильді жұмысшылардың мониторингі;
- демалыстар мен табельдердің жұмыс кестесі;
- демалыс және қайта өңдеуді есепке алу;
- жалақыны есептеу;
- GPS белгілері;
- СКУД-пен интеграция;
- кассалық ауысым бойынша сатушыларды бақылау;
- бұзушылықтарды тіркеу;
- жұмыс, жеке және жалпы күнтізбелер;
- кездесулерді жоспарлау;
- жалақы кестесі және 1С айырбастау;
- басшыға қабылдауға жазылу;
- веб-сайтта немесе әлеуметтік желілердегі беттерде жазу виджеттері бар пайдаланушылар үшін онлайн жазу және электрондық кезек.
Корпоративтік куәландыру орталығы
SBIS-ті бірнеше минут ішінде жұмыс орнындағы қызметкерлерге өз қолтаңбаларын беру үшін жеке куәландыру орталығын ұйымдастыру үшін пайдалануға болады.
Бейнекоммуникация
Қызмет қызметкерлер мен серіктестер арасында бейне қоңыраулар шалуға, бейне және дауыстық жиналыстар, вебинарлар, тіркеусіз қоңыраулар өткізуге мүмкіндік береді. Байланыс веб-шолғыш немесе мобильді қосымша арқылы жүзеге асырылады, сондықтан экрандарды күрделі конфигурациялау және бағдарламалық жасақтаманы немесе плагиндерді орнату қажет емес.
Бейне кездесу барысында мессенджердің барлық мүмкіндіктері қол жетімді – чат, файлдарды бөлісу, интернетті қарау және құжаттарды жалпы редакциялау. Барлық ақпарат «бұлтта» сақталады, сондықтан байланыс үзілген жағдайда да ештеңе жоғалмайды. Сондай-ақ, қызметкер қол жетімсіз болған кезде қабылданбаған кіріс қоңыраулар мен дауыстық пошта енгізіледі. Қашықтағы жұмыс орнын басқаруға арналған арнайы шешім де бар. Бұл құрал басқа кеңседегі әріптестерге немесе мобильді интернеттегі клиенттерге бағдарламалық жасақтаманы, бағдарлама параметрлерін орнатуға немесе үйде жұмыс істейтін компьютерде жұмыс істеуге көмектеседі.
Мобильді қызметкерлер
VLSI мобильді қызметкерлердің жұмысын ұйымдастырады және бақылайды. Сервис өтінімдерді тіркейді және кімге және қайда бару керектігін таратады, шығу кезінде чектерді бұзады және сатылымдар жүргізеді, жұмыс сапасын бақылайды және жалақыны есептейді.
Сыртта жұмыс істеу үшін келесі функциялары бар мобильді қосымша әзірленді:
- орынға келу және жұмыстың аяқталуы туралы белгілер;
- нақтылау және түсініктеме алу үшін кеңсемен байланыс;
- мекенжайлары, келу уақыты және сатып алу құны бар бір күндік клиенттер тізімі;
- қоңырау немесе SMS-хабарлама арқылы келу туралы ескерту мүмкіндігімен клиентпен байланыс;
- тексеру парақтары;
- офлайн жұмыс, жүктелген файлдар сақталады және интернет пайда болған кезде киімге қосылады;
- фото есептер;
- төлемдерді қабылдауға арналған кассалық бағдарлама.
Сондай-ақ, материалдар мен жанар-жағармай есебін жүргізу, жалақы мен мотивацияны есептеу қол жетімді.
Бұлтты телефония
VLSI Телефония мыналарды қамтиды:
- компания ішінде тегін байланысы бар корпоративтік телефон желісі және ұялы телефондарға қысқа кеңсе нөмірлері арқылы қоңырау шалу;
- Қызметкерлерді сату және бақылау құралдары бар CRM: Клиентті менеджермен автоматты түрде байланыстыру, клиенттің карточкасында сөйлесулерді сақтау, жетіспейтіндерден қорғасын жасау;
- қолдау қызметінің байланыс орталығы: топтарға бөлу, тарихы бар клиенттік карта, қызмет көрсету сапасын бақылау статистикасы, білім базасы.
Ұсыныс мүмкіндіктері:
- кез келген қиындықтағы маршрут құралдары, соның ішінде топтарға бөлу, қабылдау уақытын реттеу, бағыттау және дауыстық пошта;
- клиент картасының нөмірін анықтау және экранға шығару;
- бұлттағы барлық сөйлесулерді сақтау жазбалары;
- клиентке дауыстық хабарлама қалдыруды ұсыну мүмкіндігі;
- сайттан қоңырау шалу және қоңырау шалу сілтемесі;
- онлайн мониторинг;
- талдау кезеңдері бойынша статистика.
Бұлтта және серверде A/TS орналастыру опциялары ұсынылады.
Сайттың қосымша мүмкіндіктері sbis.ru
Компания өз клиенттері үшін бірнеше қосымша мүмкіндіктер ұсынады.
Салалық шешімдер
Әрбір бизнес саласы үшін VLSI-де дайын шешімдер және нақты процестерді орнату тәжірибесі бар. Сайтта әр салаға арналған ұсыныстардың толық сипаттамасы және істер тізімі бар.
Таңбалау
Жүйе таңбалауды бизнес процесіне енгізе алады. Тек тауарлардан кодтарды сканерлеу керек-VLSI тексереді және барлық операциялар бойынша таңбалау жүйесіне есеп береді:
- Өндіріс. Есептен тапсырыс беру, жапсырма редакторы, 1 рет басу арқылы енгізу.
- Импорт. Барлық келісімшартқа тапсырыс беру, экспорттаушыларға жапсырмаларды жіберу, жеткізуді бақылау.
- Жөнелту. УПД-ға кодтар енгізу, көліктік қаптамалар жасау.
- Қабылдау. Өнімге және УПД-ға кодтарды салыстыру, УПД-ны есепке алу жүйесіне жүктеу.
- Сақтау. Түгендеу, есептен шығару, Қоймалар арасында жылжу.
- Бөлшек сауда коды, қайта сатуды бақылау.
Сондай-ақ, ыңғайлы «қоймадағы VLSI» мобильді қосымшасы, қалдықтарды таңбалау, 1С және кез-келген есептік жүйемен интеграция ұсынылады.
Жабдық
Сайтта жабдықтар жиынтығын, онлайн-кассаларды, кассалық компьютерлерді, штрих-код сканерлерін, ақша жәшіктерін, сатып алушының дисплейлерін, банкнот детекторлары мен есептегіштерін, жапсырмалар мен чек принтерлерін, электрондық таразыларды, деректерді жинау терминалдарын, керек-жарақтарды және даяшыны шақыру түймелерін таңдауға болады. Сондай-ақ, уақытты есепке алу жабдықтары, бейнебақылау, Теледидарлар, адаптерлер, батареялар, қызметкерлердің карталары, пернетақталар, медиа ойнатқыштар, банк терминалдары, маршрутизаторлар, тышқандар және сенсорлық қалам бар.
Тауарларды сату тензор кеңселерінен алып кету шарттарымен жүзеге асырылады. Сатып алғаннан кейін менеджер шот-фактура жасау үшін клиентпен байланысады. Тапсырысты банктің кассасында немесе заңды тұлғаның есеп айырысу шотынан қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы төлеуге болады.
Сервистік қызмет көрсету
Кешенді қызмет көрсетуді Тензор сервис орталығы жүргізеді. Оған мыналар кіреді:
- техниканы жөндеу;
- қызметкерлерді онлайн-кассаларда жұмыс істеуге үйрету;
- ККТ жұмысы бойынша тәулік бойы кеңес беру;
- техникалық қызмет көрсету;
- 54-ФЗ бойынша жұмыс істеу үшін кассаларды жаңғырту, баптау және тіркеу.
Орнату шебері
SBIS сервис құралдарымен жұмыс істеу үшін компьютерді тексеруді және дайындауды ұсынады.
Әзірлеушілермен тікелей байланыс
Компания клиенттерді әзірлеушілермен және бір-бірімен байланыстыру үшін алаң құрды. Ол жақсарту бойынша ұсыныстар енгізуге, пысықтауларға дауыс беруге және оларды іске асыруды бақылауға, мәселелер мен шешімдерді талқылауға, жаңалықтар мен жаңартулармен танысуға мүмкіндік береді.
Вебинарлар
VLSI үнемі клиенттерді қызықтыратын әртүрлі тақырыптар бойынша вебинарлар өткізеді. Инженерлер, оқу орталығының қызметкерлері, әзірлеушілер мен бухгалтерлер VLSI қалай жұмыс істейтінін көрсетеді, заңнама туралы әңгімелейді және сұрақтарға жауап береді. «Қолдау» бөлімінде барлық вебинарлар тізімі бар бетке өтуге болады.
Ірі бизнес үшін қосымша мүмкіндіктер
Үлкен компаниялар үшін VLSI қосымша ұсынады:
- жеке SLA-мамандардың өтініштеріне және консультацияларына тұрақты реакция уақыты бар келісім;
- жеке менеджердің болуы;
- шешімді технологиялық сүйемелдеу, қолдау және нақтылау.
Пайдалы
Сайтта маңызды ақпаратпен танысуға болатын «пайдалы» бөлімі бар. Ол келесі беттерді қамтиды:
- Білім базасы.
- Электрондық еңбек кітапшалары.
- Электрондық аурухана.
- Есептерді қалай толтыруға болады.
- Бастапқы құжаттардың форматтары.
- Кеңсені қашықтан қалай ауыстыруға болады.
- 54-ФЗ туралы не білуіңіз керек.
- ЭДО.
- ЖК тендерлерге қалай қатысуға болады.
- 44-ФЗ бойынша Аукцион.
- Арнайы шотты қалай ашуға болады.
SBIS-ті қосу қанша тұрады?
Сайтта sbis.ru «тарифтер» бөлімі бар. Онда қызмет көрсету топтары бойынша бірнеше тармақ бар, олардың әрқайсысында бағалар мен қол жетімді құралдармен танысуға болады. Бөлек, сіз есепшотты төлеуіңіз керек, оның құны 500-ден 1350 рубльге дейін өзгереді.мерзіміне байланысты. Барлық қызметтерді бір жылға, екі-үшке сатып алуға болады. 2 жыл ішінде төлеген кезде 5% жеңілдік ұсынылады. 3 жылға тапсырыс беру арқылы сіз 10% жеңілдік ала аласыз. Сондай-ақ, бірнеше тегін негізгі мүмкіндіктер мен демо-нұсқа бар.
Sbis-ті қалай қосуға болады?
SBIS – ті қосу үшін «тарифтер»бөлімінде қажетті қызметтерді таңдау керек.
Тарифті қалай төлеуге болады sbis.ru?
Компанияның қызметтерін төлеу үшін картадан қаражат аудару ұсынылады. Сондай-ақ, VLSI құралдарын банк кассасындағы түбіртек бойынша төлеуге болады.
SBIS бонустары
Бонустар ретінде SBIS жеңілдіктер ұсынады.
Жеңілдіктер
Сайтта сіз екі жеңілдік ұсынысын таба аласыз:
- 2 және 3 жылға қызметтерді төлеу кезінде жеңілдік тиісінше 5 және 10% құрайды.
- Жаңа жеке кәсіпкерлер мен компанияларға арналған Акция. Электрондық есептілікті қосу арқылы олар 50% жеңілдік ала алады.
Серіктестік бағдарламасы
SBIS схемалардың бірі бойынша серіктестік бағдарламаға қатысуды ұсынады:
- Серіктестік. Клиент тұрақты төлемдерді алу арқылы пайдаланушыны толығымен басқарады. Ол лицензияларды өз атынан сатады, қосады және қолдайды. Серіктес сатылған лицензия сомасының 40-50% аударады.
- Агенттік. Сатып алушыны тапқан кезде клиент бір реттік сыйақы алады.
Sbis шағымдары
Компания ұзақ уақыт жұмыс істегендіктен, үшінші тарап сайттарында ол туралы көптеген пікірлер табуға болады. Оң пікірлер қызметтің ыңғайлылығына, қателерді көрсететін құжаттарды толтыруды автоматты түрде тексеруге, есептерді жіберуге және көптеген процестерді автоматтандыруға қатысты. Сондай-ақ, пайдаланушыларға көмекке келуге және тәуліктің кез келген уақытында қолдау көрсетуге дайын компания қызметкерлерінің ұқыптылығы мен құзыреттілігі ұнайды. VLSI-дің артықшылығы-бұл тек қажетті құралдарды таңдауға мүмкіндік беретін бағалар мен икемді тарифтік тор. Бағдарлама сонымен қатар ыңғайлы құралдардың арқасында уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді.
VLSI жұмысына қатысты шағымдар интерфейс параметрлеріндегі қиындықтарға, хабарламалар мен есептерді жіберуге байланысты мәселелерге, кейбір компаниялар туралы дұрыс емес ақпаратқа, тапсырыс берілген қызметтердің шоттарында дұрыс көрсетілмеуге, уәде етілген процестерді автоматтандырудың болмауына байланысты. Сондай – ақ, клиенттерге ең төменгі төлем мерзімі 1 жыл екендігі ұнамайды. Қажет болса, қызметтерден ертерек бас тарту үшін ай сайын төлеуге мүмкіндік жоқ. Техникалық қолдауға да шағымдар бар. Көптеген пайдаланушылар оның құзыреттілігі және өтініштерге реакцияның жеделдігі туралы айтқанымен, наразы болғандар да табылды. Кейбір клиенттер жауаптарды ұзақ күтті немесе өз сұрақтарын мүлдем шешпеді.
Егер SBIS туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
SBIS-ті жасаған «Тензор» ЖШС 2009 жылы тіркелген. Сол кезден бастап ол Ресей заңнамасына сәйкес жұмыс істейді және көптеген лицензиялар мен сертификаттарға ие, олармен сайтта танысуға болады. Сондай-ақ сайтта пайдалану РЕГЛАМЕНТІ, дербес деректерді қорғау және мәліметтерді өңдеуге келісім туралы ақпарат орналастырылған.
VLSI пайдаланушы келісімі
Келісімнің мәтінімен «пайдалану РЕГЛАМЕНТІ» бетінде танысуға болады. Онда бағдарламаны пайдаланудың жалпы шарттары, тіркеу ережелері, Тараптардың құқықтары мен міндеттері, Жеке мәліметтер, Регламенттің қолданылуы және оны өзгерту тәртібі туралы ақпарат сипатталған.
Sbis Қауіпсіздігі
«Дербес деректерді қорғау» бетінде жеке деректерді қорғау шарттары сипатталған. Қауіпсіздік туралы басқа ақпарат жоқ.
Қолдау қызметі sbis.ru
SBIS қолдау қызметі тәулік бойы жұмыс істейді. Операторлармен байланысу үшін көптеген арналар ұсынылады:
- телефон: +7-495-123-34-07 және +7-495-532-02-28 (резервтік);
- онлайн чат;
- Viber: sbis_tensor;
- кері қоңырау;
- сайттан қоңырау шалу;
- әлеуметтік желілердегі беттер.
Сондай-ақ, компанияның жұмысымен танысу және операторларға хабарласпай-ақ қажетті ақпаратты білу үшін білім базасын және танымал сұрақтарға жауаптарды зерттеуге болады.
VLSI ажырасу ма?
VLSI-Бұл бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған көптеген құралдары бар жүйе. Бірақ кейбір тұтынушылар атап өткендей, олардың барлығы уәде етілген түрде жұмыс істемейді. Хабарламалар, құжаттарды уақтылы жіберу және пайдаланушылардың жұмысын бұзатын басқа жағдайлар жиі кездеседі. Қызметтің көптеген кемшіліктері бар, сонымен қатар тұрақты болып қалған клиенттер бағалаған көптеген артықшылықтар бар. Бұл VLSI алаяқтардың ажырасуы емес деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Әкімшілік болашақта олардың пайда болуын болдырмау үшін пайдаланушылар айтқан мәселелерге назар аударуы керек.
Қорытынды
VLSI жұмысын зерттей отырып, біз оны бизнес-процестерді автоматтандыруға ыңғайлы қызмет ретінде ұсына аламыз. Бірақ компанияның қызметтерін сатып алмас бұрын, құралдарды пайдалану туралы ақпаратты мұқият зерттеп, қажетті опцияларды таңдап, бір жылдан аспайтын уақытқа тапсырыс берген жөн. VLSI функционалдығы қажет екеніне сенімді болғаннан кейін тарифті 2 және 3 жылға ұзартқан дұрыс. Егер сіз жүйенің мүмкіндіктерін пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз тәжірибеңізбен бөлісіңіз.
Отзывы
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0
СБИС пікірлер