Дауыстық Робот Арина: клиенттермен байланыс құралы бастап Контур

Жарияланды: 2 Шілде 2023 Жаңартылды: 8 Қазан 2023 жылғы

Контур компаниясы жаңа өнімді – Арин дауыстық роботын ұсынды. Бұл клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасаудың қуатты құралы. Арина суық базаға қоңырау шалуға, іс-шараларға шақыруға, маңызды оқиғаларды еске түсіруге және кері байланыс жинауға қабілетті. Сонымен қатар, ол кез-келген уақытта SMS жібере алады.

дауыстық Робот Арина

Дауыстық робот келесі функцияларды орындайды:

  • Әр түрлі дауыспен сөйлейді. Арина әйелдер мен муж сөйлеуін синтездей алады. Оның дауысын нақты адаммен қарым-қатынас елесін жасау үшін диктор айтуы мүмкін.
  • Есептер жібереді. Әр қоңыраудан кейін қызмет нәтижелер туралы хабарлайды, Қоңырау жазбасын және оның мәтіндік транскрипциясын жібереді, бұл клиенттердің өзара әрекеттесуін толық бақылауды қамтамасыз етеді.
  • Ол тез жұмыс істейді. Арина 5 минут ішінде 500-ге дейін қоңырау шала алады. Ол үзіліссіз және демалыс күндерінсіз жұмыс істей отырып, бір уақытта 50-ге дейін диалогты қолдайды.
    Нақты адамға еліктейді. Робот эмоцияларды жеткізеді, интонацияны өзгертеді және диалогты әдептілікпен дұрыс бағытқа бағыттайды, табиғи және жайлы қарым-қатынас атмосферасын жасайды.

Айта кету керек, Арина адамды алмастырмайды, бірақ оны толықтырады. Ол күрделі тапсырмаларды орындау үшін қызметкерлердің уақытын босатып, күнделікті процестерді өз мойнына алады. Робот ұсыныстардың өзектілігін нақтылай алады, Кері байланыс жинай алады және іс-шараға шақыра алады, ал компания қызметкерлері мүдделі клиенттерге назар аудара алады, шағымдарды жеке қарастыра алады және спикерлерді іздей алады.

Арина қазірдің өзінде жұмыс істеуге дайын және клиенттермен қарым-қатынас процестеріне сәтті енгізілді. Оның функционалдығы вебинарларды бастау туралы ескертулерді, шешім қабылдаушыларды іздеуді және кеңес беру сапасын бағалау және Тапсырыс берушінің ұсыныстарын ұсыну сияқты бірнеше тапсырмаларды бір уақытта орындауды қамтиды.

Аринаның іске қосылуы 5 кезеңде жүреді. Алдымен мақсаттар талқыланады, содан кейін таңдалған диктормен репликалар жазылады және сөйлесу логикасы реттеледі. Осыдан кейін сценарий тексеріліп, мәліметтер базасының көлемі мен құрамы анықталады. Ақырында, Аринаның жұмысы басталады және конверсияны түзету және жақсарту үшін қоңыраулардың бірінші ағыны тыңдалады.

Дауыстық робот-бұл кең функционалдығы мен ыңғайлы интерфейсі бар клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасаудың қуатты құралы. Оның мүмкіндіктері клиенттермен өзара әрекеттесу процестерін оңтайландыруға және сіздің бизнесіңіздің тиімділігін арттыруға көмектеседі.

Тарифтік жоспарлар

Тарифтер клиенттермен дауыстық байланыстың әртүрлі нұсқалары мен мүмкіндіктерін ұсынады. 3 пакет бар. Жарамдылық мерзімі-3 немесе 12 ай. Сіз қоңыраулардың мерзімі мен санын таңдай аласыз, тарифтің соңғы құны осыған байланысты болады.

Ағын

Жоспар стандартталған клиенттерді еске салу, хабарлау немесе шақыру сценарийлерін жүзеге асыруға арналған. Таңдалған жоспарда берілген қоңыраулардың белгілі бір санын пайдалануға болады. Қоңыраулар саны 1000 – нан 10000-ға дейін және 5000-нан 20000-ға дейін (таңдалған мерзімге байланысты). Тариф 5-тен 30 мың рубльге дейін. бейімделу жұмыстарының құны (стандартталған сценарий) – 4000 рубль.

Ақпарат

Деректер жоспары кері байланыс жинауға, сауалнама жүргізуге, жұмыс істемейтін клиенттерді қайта жандандыруға немесе ақпарат жинауға жарамды. Қоңыраулар саны-10-35, 35-70 мың құны – 10-нан 70 мың рубльге дейін.

Қорғасын генерациясы

Жоспар клиенттер базасын тексеруге, сатып алу қажеттілігін анықтауға және клиенттерді сату кезеңіне жеткізуге арналған. Қоңыраулар саны-15-60, 558-120 мың. құны – 15-120 мың рубль.

Аринаның іске қосылуы

Дауыстық байланысты пайдалану үшін сценарийді таңдалған деректер жоспарына бейімдеу (қосымша ақы төленеді) және Арина роботының телефониямен интеграциясын орнату қажет. Сондай-ақ, қоңырау шалу үшін дайындалған клиенттер базасы қажет.

Тарифтік жоспарларға Арин Робот бағдарламасын пайдалану құқығы және оны сүйемелдеу қызметтері (абоненттік қызмет түріндегі техникалық қолдау) кіреді. Тариф екі жағдайдың бірінде жұмыс істей бастайды: сценарийді бейімдеу жұмыстарын орындағаннан кейін Арин роботы бірінші қоңырау шалғаннан кейін немесе егер клиент қоңырау шалу базасын ұсынбаса және телефония интеграциясын орнатпаса, шот-фактураны төлегеннен кейін 30 күн өткен соң.

Тарифтік жоспардың қолданылу мерзімі белгіленген қоңыраулар саны орындалған кезде немесе 3 немесе 12 ай өткеннен кейін (таңдалған жарамдылық мерзіміне байланысты) аяқталады. Пайдаланылмаған қоңыраулар келесі кезеңге ауыстырылмайды.

Функционалдылыққа сөйлеу синтезі немесе сөйлеу жазбасы, қоңырау шалушылар мен автоматты жауап берушілердің сөйлеуін тану, Тапсырыс берушінің нөміріне қоңырау шалуды тестілеу, клиенттің телефониясымен интеграция, Жеке кабинеттегі Қоңыраулар туралы ақпарат (жиынтық есеп, жауап күйлері, қоңыраулардың аудио жазбаларына қол жеткізу, сөйлесудің мәтіндік транскрипциясы) кіреді.

Қызмет клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін заманауи шешімдерді ұсынады. Оның бірегей мүмкіндіктері мен икемділігі оны бизнес-процестерді автоматтандыру және оңтайландыру үшін таптырмас құралға айналдырады. Веб-сайтқа өтіңіз Контур, жаңалық туралы мәліметтерді зерттеңіз және өз бизнесіңізге енгізіңіз.

5.00 / 1
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта