Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2013 |
Бас кеңсе | Ресей, 115230, Мәскеу, Хлебозаводский өткелі, 7 үй, 9 ғимарат, 501-1 кеңсе |
Компания иесі | "РитейлДрайвер" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Ағылшын, Испан |
Платформалар | |
Түрі | Облачная |
Құны | Тегін / Тегін Кәсіби / От 1500 RUB в месяц |
Демо-қол жетімділік | 14 күн |
Тегін нұсқа | Бір пайдаланушы үшін айына 300 тапсырыстан артық емес |
Төлем әдістері | Шот бойынша төлем |
Жобаның ерекшеліктері | Тапсырыстарды өңдеуді автоматтандыруға және конверсияны арттыруға көмектесетін бірегей саудаға арналған CRM |
Маркетинг және аналитика | Клиенттерді сегменттеу, Тапсырыстарды өңдеу, Триггерлік пошталар, Маркетплейстерде сату, Instagram үшін CRM, CRM маркетинг құралдары, Аналитика |
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп | 1С-Менің Қоймам |
Кіріктірілген байланыс | Мессенджер, Пошта, Телефония, Мессенджерлерге автоматты түрде жауап беру, Чатботтар |
Қосымша қызметтер | Ақпараттық блог Вебинарлар Жұмысқа орналасу мүмкіндігі Сарапшылар каталогыЕнгізу және теңшеу бойынша көмек көрсететін серіктестердің тізімі Әзірлеушілерге арналған құжаттама Enterprise-шешімдерЖоғары жүктелген жобаларға арналған масштабталатын корпоративтік жеке шешім Глоссарий |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Мәскеу қаласы бойынша Ресей Федерациясының № 24 инспекциясы Роскомнадзор |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуЛицензиялық аударымдардың 50% - ға дейін және енгізу бойынша қызметтерден 100% - ға дейін |
Артықшылықтары | Ыңғайлы функционалдылық және түсінікті интерфейс Кейбір шектеулері бар тегін тариф және триггер ақпараттық бюллетень Көптеген танымал қызметтермен Интеграция және ыңғайлы аналитика Құзыретті техникалық қолдау және ыңғайлы мобильді қосымша Сервистермен және қызметтермен дайын интеграциялар Күнделікті сату процестерін автоматтандыру CRM енгізу және теңшеу мәселелерінде көмек Сынақ мерзімі 14 күн |
Кемшіліктері | Жоғары баға және дұрыс емес интеграция (интернет желісіндегі пікірлер бойынша) Ыңғайсыз төлем әдісі |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "РитейлДрайвер" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 115230, Мәскеу қ., Хлебозаводский өткелі, 7 үй, 9 ғимарат, 501-1 кеңсе СТН: 7724941710 Бақылау пункті: 772401001 ОГРН: 5147746272339 |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 9.3/10 |
RetailCRM бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
RetailCRM-бұл көп арналы сауда шешімін ұсынатын компания. Оның қызметтері конверсияны арттыруға, пайдаланушы деректерін жинауға және CRM маркетингін жүргізуге көмектеседі. Әмбебап құралдар ыңғайлы сауда және тұтынушылармен байланысты басқару үшін жарамды. Жүйе клиенттер базасын жүргізуге, тапсырыстарды қабылдауға, оларды жинақтауға, мерзімдері мен мәртебелерін бақылауға, құжаттар жасауға, қызметкерлер мен сатып алушылар бойынша аналитиканы зерттеуге мүмкіндік береді.
CRM қызметі ыңғайлы және интуитивті екенін оның клиенттерінің көпшілігі айтады. Бірақ кейбір тармақтарға шағымдар бар, сондықтан RetailCRM алаяқтардың ажырасуы ма, жоқ па және оның қызметтерін пайдалану керек пе, соны анықтаған жөн. Ол үшін біз оның жұмысына және компания жасаған құралдарға егжей-тегжейлі шолу жасадық.
Неліктен RetailCRM?
Интернет-саудаға арналған RetailCRM клиенттерге тапсырыстарды өңдеуді автоматтандыруға және көбірек ақша табуға көмектеседі. РитейлЦРМ ұсынатын мүмкіндіктер тапсырыстарды бір терезеде басқаруға, CRM маркетингін іске қосуға, әлеуметтік медиа мен мессенджерлердің жетекшілерін тапсырыстарға түрлендіруге көмектеседі. Сондай-ақ, компания клиенттер күнделікті қолданатын қызметтермен 90-нан астам дайын интеграцияны ұсынады.
Retailcrm серіктестері жүйені енгізуге және конфигурациялауға көмектеседі, ал мобильді қосымша қызметті кез-келген жерде қолдануға ыңғайлы етеді. Әрбір клиент жүйені сынау және оның функционалдығымен танысу үшін 14 күндік сынақ мерзімін пайдалана алады. РитейлЦРМ артықшылықтары:
- Бір терезе форматында жұмыс істеу мүмкіндігі.
- Қарапайым байланыс. Қоңыраулар мен электрондық пошта әрқашан ыңғайлы байланыс құралдары бола бермейді. Қазір пайдаланушылар мессенджерлерді жиі пайдаланады.
- Клиенттер базасы. Барлық пайдаланушылар мен олармен байланыс тарихы сақталады.
- Сатудың өсуі. CRM-мен әлеуметтік желілер мен мессенджерлердің тапсырыстары енді назардан тыс қалмайды.
- Көптеген бизнес-процестерді автоматтандыру.
- Жеке ақпараттық бюллетеньдер.
- Автоматтандырылған триггерлер.
Сайтта retailcrm.ru қызметтер мен тарифтер егжей-тегжейлі сипатталған. Вебинарлар, блог, Анықтама орталығы, жұмыс бөлімі және глоссарий туралы ақпарат бар. Сондай-ақ Серіктестік бағдарламасы туралы мәліметтер, Enterprise шешімдері туралы мәліметтер және әзірлеушілерге арналған ақпарат бар беттер ұсынылады.
РитейлЦРМ сайтында қалай тіркелуге болады?
Қызмет 14 күндік сынақ мерзімін ұсынатындықтан, тіркелу үшін «тегін көріңіз» батырмасын басу керек. Пайда болған терезеде сіз өз еліңізді таңдап, электрондық пошта мен телефон нөмірін көрсетуіңіз керек. Электрондық поштаға тіркеуді растау үшін сілтеме бар хат келеді. Оған өтіп, сіз өзіңіздің компанияңыз туралы деректерді толтыруыңыз керек, атауын, веб-сайтын немесе әлеуметтік желілердегі парағын, қызмет аясын, айына қызметкерлер мен тапсырыстардың санын, лауазымын, байланыс арналарын, CMS және елді көрсетіңіз. Осыдан кейін клиент жеке кабинетке қол жеткізе алады.
Жеке кабинет retailcrm.ru
Сервистің жеке кабинеті-ыңғайлы және пайдалану оңай. Клиенттер, тапсырыстар, тапсырмалар, қызметкерлер және қаржы туралы барлық қажетті ақпарат бар.
Мобильді қосымша
Компания Android және iOS жүйелерінде гаджеттерге арналған мобильді қосымшалар жасады. Енді клиенттер мен тапсырыстар туралы ақпарат кез келген жерде, кез келген уақытта қол жетімді. Retailcrm Mobile Мүмкіндіктері:
- қызметкерлерге клиенттер мен тапсырыстар туралы ақпаратқа қол жетімділікті қамтамасыз ету;
- деректерді қарау, қосу, өзгерту және жою мүмкіндігі;
- жаңа тапсырыс жасау және ол бойынша негізгі ақпаратты енгізу;
- қолданбадан қоңырау шалу мүмкіндігі;
- әрбір байланыс ақпаратын, сегменттерді және белгілерді қарау мүмкіндігі бар клиенттер тізімі;
- қолданба мен веб-нұсқа арасындағы деректерді жаңарту;
- клиенттер мен тапсырыстарды іздеу;
- клиенттер мен тапсырыстар бойынша сүзгі;
- элементтер тізімін қарау және қалдықтарды қарау;
- тапсырмаларды құру.
Play Market қолданбасының бағасы-4,2. Клиенттердің көпшілігі бағдарламаға риза, бірақ олар аяқтағысы келетін сәттер бар. Сонымен, олардың көпшілігінде мобильді қосымша арқылы диалог жүргізу жетіспейді.
Бизнеске арналған RetailCRM мүмкіндіктері
Сервисте интернет-дүкендердің жұмысындағы процестерді автоматтандыруға арналған көптеген құралдар бар.
Тапсырыстарды өңдеу
RetailCRM-бөлшек саудагерлер мен дүкендер үшін тапсырысты өңдеуді басқарудың бірегей қызметі. Барлық жұмыс 1 терезе режимінде жүзеге асырылады. Сондықтан операторлар қажетті ақпаратты енгізу немесе іздеу үшін қызметтер арасында ауыспай-ақ тапсырыстарды өңдей алады. Барлық процестер автоматтандырылған, сондықтан қызметкерлерден ең аз әрекет қажет болады. Сайттар мен лендингтерден, маркетплейстерден, қосымшалардан, әлеуметтік желілерден, танымал мессенджерлерден, онлайн чаттардан, телефондардан, поштадан және СРА желілерінен жүйеге тапсырыстар мен жетектерді іске қосуды қосу мүмкіндігі бар. Клиенттермен келесі байланыс мүмкіндіктері бар:
- IP телефония. Қоңыраулар қызметкерлер арасында автоматты түрде таратылады. Кіріс қоңырау кезінде клиент туралы қысқаша ақпараты бар карта көрсетіледі. Барлық сөйлесулердің тарихы мен жазбасы Тапсырыс картасында және телефон қоңырауларының журналында қол жетімді болады.
- Электрондық пошта және sms хабарламалар. Қажет болса, клиенттермен e-mail және SMS арқылы байланыс операторлар емес, триггерлер арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
- Мессенджерлер. Клиенттермен кез-келген жерде сөйлесу үшін кез-келген мессенджерлерді қосу мүмкіндігі бар.
Тапсырыстармен жұмыс істеу оларды ағынмен өңдеу үшін қажет көптеген құралдарды қамтиды. Сонымен, қызмет сізге тапсырмаларды Автоматты және қолмен тағайындауға, сатып алуларды байланыстыруға, біріктіруге, бөлуге және көшіруге мүмкіндік береді. Жүйедегі барлық көшірмелер танылады, сондықтан оларды анықтаған кезде біріктіру оңай. Тапсырыстардағы барлық өзгерістер оларды кім енгізгенін көрсете отырып жазылады. Келесі мүмкіндіктер де қол жетімді:
- Клиенттердің мінез-құлқын талдау. Сайтта пайдаланушыны қандай позициялар қызықтырғанын немесе бұрын не сатып алғанын көруге болады. Бұл қосымша сатылымға көмектеседі.
- Мәртебелер және олардың топтары. Олармен тапсырыстарды басқару ыңғайлы.
- Белгілі бір әрекеттерді шектеу үшін валидация ережелерін орнату.
- Топтық әрекеттер. Менеджерлерді тағайындауға және өзгертуге, күйлерді немесе пайдаланушы өрістерін көрсетуге, бірнеше тапсырыстар үшін құжаттарды бірден басып шығаруға болады.
CRM сонымен қатар өнімнің қалдықтарын көруге, тауарлардың қай жерде орналасқанын бақылауға және оларды тасымалдауды басқаруға, сатып алушыларға аналогтарды ұсынуға, позициялар мен Тапсырыс күйлері арасындағы сәйкестікті реттеуге мүмкіндік беретін каталогты ұсынады. Жүйе картадан жеткізуді басқару үшін пайдаланылатын қызметтер мен курьерлерді қосуға мүмкіндік береді. Ыңғайлы болу үшін келесі құралдар ұсынылады:
- Есептеу және құн конструкторы. Жеткізу бағасы тікелей тапсырыс картасында қарастырылады. Аймақты, тауардың салмағын және сатып алу сомасын ескере отырып, динамикалық құнды пайдалануға болады.
- Өтінім жіберу. CRM-ден шықпай-ақ, сіз жеткізу қызметіне өтініш жібере аласыз.
- Клиенттермен байланыс кезінде немесе автоматты хабарландыру параметрлерінде пайдалану үшін жеткізу күйлері.
- Жөнелтуді басқару.
- Жеке курьерлерді қосу және оларды жеткізуге тағайындау.
- Жапсырмалар мен ілеспе құжаттарды басып шығару.
- Дайын интеграция дүкенде қолданылатын жеткізу қызметтерімен.
RetailCRM автоматтандыруға көмектесетін тағы бір сала – тапсырыстарды төлеу. Сервис сілтеме жасай отырып шот-фактура жасауға және төлемді, соның ішінде Сбербанк карталары үшін SMS арқылы қабылдауға, жеке мәртебелер жиынтығын пайдалануға, төлемді бірнеше төлемдерге бөлуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, тапсырыс картасында төлем немесе қайтару чектері бар. Процестерді автоматтандыру үшін келесі құралдар ұсынылады:
- Күй матрицасы. Тапсырыс түрін немесе клиенттер тобын ескере отырып, күйлердің қажетті реттілігін орнатуға болады.
- Ақылды тарату. Рәсімдеу әдісіне немесе олардың түріне байланысты тапсырысты бөлу ережелерін теңшеу.
- Уақыт шектеулері. Кешіктірулерді бақылау үшін белгілі бір мәртебеде сатып алудың рұқсат етілген уақытын көрсету.
- Жеке бас тарту және қайтару күйлері.
- Geohelper. Пайдаланушының уақыт белдеуін, уақытын және индексін анықтайтын қызмет.
- Триггерлер. Олар хаттар, SMS жібереді, операторларға тапсырмалар қояды, күйлері мен өрістерін өзгертеді.
Триггерлік пошталар
Retailcrm тобы дүкендер үшін 8 триггер ақпараттық бюллетень әзірледі. Қызмет қолда бар ақпаратқа негізделген жеке электрондық пошта хабарларын іске қосуға көмектеседі, бұл кірісті арттыруға көмектеседі. RetailCRM көптеген интернет-дүкен платформаларымен біріктірілуі мүмкін. Жүйеде Customer Data Platform қолданылады. Бұл әртүрлі көздерден тұтынушылар туралы ақпаратты жүйелеуге мүмкіндік береді. Бұл мәліметтерді хабарламаларды сегменттеу және жекелендіру үшін пайдалануға болады. Сондай-ақ, клиенттер базасын әр түрлі сегменттерге бөлу мүмкіндігі бар, тек оларды қызықтыратын ұсыныстарды жібереді. Ол үшін транзакциялық, мінез-құлық және жеке деректерді пайдалануға болады. Мұндай құралдар да бар:
- Артта қалған себет. Егер пайдаланушы затты себетке салса, бірақ тапсырыс бермесе, біраз уақыттан кейін оған себеттегі позициялардың тізімі және сатып алуды аяқтау туралы ұсыныс келеді.
- Қараусыз қалған көрініс. Егер клиент тауарларды қараса, бірақ ештеңе сатып алмаса, оларға ұнайтын позицияларды таңдау хаты келеді.
- Келесі тапсырыс бойынша ұсыныстар. Сатып алғаннан кейін бірнеше күн өткен соң, пайдаланушы алдыңғы тапсырысына негізделген ілеспе өнімдердің таңдауын алады.
- Welcome-тізбек. Ақпараттық бюллетеньге жазылудан немесе тіркеу процедурасынан өткеннен кейін клиент бірқатар хаттар алады. Олар дүкенмен және ұсынылған тауарлармен таныстырады, алғашқы тапсырыстарды жасайды.
- Тұрақты тұтыну тауарлары туралы хабарламалар. Пайдаланушы мұндай өнімдердің жақын арада аяқталатыны туралы автоматты түрде еске салады.
- NPC сауалнамасы. Пайдаланушыларға дүкен жұмысын бағалау немесе Пікір қалдыру туралы ұсыныстар келеді.
- Мерекелер. Автоматты құттықтаулар және әртүрлі себептерге байланысты тауарлық жинақтар.
- Соңғы тапсырыстың уақыты. Сатып алуды тоқтатқан клиенттер біраз уақыттан кейін қайта оралуға ынталы хаттар сериясын алады.
Маркетплейстерде сату
РитейлЦРМ каталогында Goods, BYU және Ozon маркетплейстерінің модульдері бар. Интеграция ұсынылады, оның көмегімен тауар базасын маркетплейстің ақпараттық жүйесімен синхрондауды оңай автоматтандыруға болады. Тауарларды тікелей сатушының қоймасынан сатуға болады. Бұл жағдайда Тапсырыс CRM-ге түседі, дүкен пакетті аяқтайды, содан кейін оны курьерлік қызметке немесе жеткізу пунктіне жібереді.
Тапсырыстарды ыңғайлы өңдеу үшін сайт пен жүйе мәртебелермен алмасады. Операторлар бір терезе режимінде тапсырысты қадамдардың әрқайсысы бойынша – түсуден жөнелтуге дейін жылжыта алады. Жөнелту алдында өнімді затбелгілермен белгілеу керек, онсыз тауар жиі қабылданбайды. Модульді қосқаннан кейін оны тапсырыс картасынан жасауға болады. Сондай-ақ, жүйе нақты қалдықтар туралы ақпаратты сақтайды және оларды сайт пен маркетплейске автоматты түрде жібереді. Сайтта retailcrm.ru маркетплейстердің қалай жұмыс істейтіні, олар қалай жұмыс істейтіні және компанияның құралдары процестерді автоматтандыруға қалай көмектесетіні туралы ақпарат бар.
Instagram үшін CRM
Жүйе тікелей хабарламалар мен түсініктемелерді қабылдай алады, storis-ке реакцияларды тани алады. Егер сатуға арналған бірнеше бет болса, бірден бірнеше есептік жазбаны қосуға болады. CRM чатында өнім туралы өзекті ақпарат бар. Каталогты қосуға немесе өнімді қолмен қосуға болады. Бұл тауарларды жылдам табуға және пайдаланушыларға олар туралы ақпаратты бір рет басу арқылы жіберуге, тапсырыс жасауға және Instagram-да тұтынушыларға өнімді жеткізуге мүмкіндік береді.
Жеткізу қызметтерін жүйеге жылдам өтінімдер жасау, трек нөмірі мен жеткізу күйін алу және осы ақпаратты чаттарда, пошта арқылы немесе SMS-хабарламада бөлісу үшін қосуға болады. Instagram үшін CRM-қауіпсіз қызмет. Операторларға шоттардан рұқсат берудің қажеті жоқ, оларды жай ғана RetailCRM Chat-қа қосуға болады. CRM жүйесі сатып алушылардың профильдерін жинауға көмектеседі. Сонымен, карточкада телефон, мессенджерлер, электрондық пошта, өріс, сатып алу тарихы мен қалауы, RFM көрсеткіштері және пайдаланушы өрістеріндегі деректер туралы ақпарат болады.
RetailCRM Chat
Жүйеде байланыс үшін чат бар. RetailCRM Chat WhatsApp, Telegram, Viber және танымал әлеуметтік желілерден хабарламаларды бір терезеге жинап, қызметкерлер арасында диалог таратады. Байланыс үшін қойындылар немесе қызметтер арасында ауысудың қажеті жоқ. Чат қалқымалы терезе сияқты іске қосылады. Пайдаланушы аты, мекен-жайы, телефондары электрондық пошта картаға қолмен терусіз қосылады. Жеткізу, төлеу және өнім туралы мәліметтер сатып алушыларға бірнеше рет басу арқылы жіберіледі. Клиенттермен байланысу үшін бірнеше құралдар бар:
- Жеке менеджерге бекіту. Егер пайдаланушы бір оператормен байланыс орната бастаса, келесі өтініштер бойынша ол сол қызметкерге жіберіледі.
- Қызметкер мәртебесі. Егер менеджер жұмысты бастамаса немесе түскі асқа шықпаса, оған жаңа Диалогтар келмейді.
- Сөйлесулерді бөлу. Диалог операторларға немесе боттарға реттелген ережелерге сәйкес тағайындалады.
- Әріптестерге қарым-қатынасты қайта тағайындау. Егер қызметкер пайдаланушыға не жауап беру керектігін білмесе, ол әңгімені әріптесіне қайта тағайындай алады.
- Автоматты жауаптар. Автоматты жауаптар хабарламаларға жауап беру уақытын жылдамдатуға көмектеседі.
Сондай-ақ, Қызмет төлем, тауарды жіберу немесе қайта сату туралы ұмытпау үшін еске салғыштармен тапсырмалар жасауға мүмкіндік береді. Сервистің көмегімен жылдам байланыс үшін сайтқа онлайн-чат немесе әлеуметтік желілер мен мессенджерлер виджеттерін қосуға болады. Чат-боттарды API арқылы қосу арқылы да пайдалануға болады. Олардың көмегімен сатылымды жасау оңай. Каталог чатқа біріктіріледі, сондықтан сіз байланысқа алаңдамай-ақ заттарды қоса аласыз. Қызметкер қалдықта қанша позиция бар екенін бірден көреді. Арналардың танымалдығы мен хабарламалар динамикасы бойынша статистиканы зерттеу арқылы жұмыстың тиімділігін талдауға болады. Таңдалған кезеңдегі негізгі көрсеткіштерді көрсететін жалпы статистика да ұсынылады.
CRM маркетингі
CRM-де клиенттің LTV-ін көтеруге көмектесетін құралдар бар. Оларға мыналар жатады:
- Клиенттің жиынтық профилі. Онда ұсыныстарды сегменттеу және жекелендіру үшін қолдануға болатын барлық пайдаланушы ақпараты бар. Ақпарат дүкенмен әрбір байланыста толықтырылады.
- Икемді базалық сегментация. Сатып алушыларды сайттағы мінез-құлық, RFM, сатып алу, пайда, жалпы белгілер және пайдаланушы өрістері бойынша сегменттеу мүмкіндігі бар.
- Ақпараттық бюллетеньдерді жекелендіру. Сегменттер бойынша SMS және e-mail жіберуге болады. Хаттарға сатылымды барынша жекелендіру және арттыру үшін ұсыныстар мен мазмұн енгізіледі. Маркетингтік стратегияны әзірлеу үшін ақпараттық бюллетеньдердің тиімділігін статистика арқылы талдауға болады.
- Триггерлік пошталар. Бөлімде бұл үшін 6 дайын ереже бар. Оларға тұрақты тұтыну тауарлары, маусымдар мен мерекелер, тауарды қарау, қосымша сату, жеке Күндер және соңғы сатып алу мерзімі кіреді.
- Кез-келген күрделіліктегі байланыс тізбектері.
- Жеңілдіктер мен жеңілдік карталарын икемді шарттармен басқару.
Аналитика
Retailcrm аналитикалық құралдары Сіздің компанияңыздың бизнес көрсеткіштерін бақылауға мүмкіндік береді. Тапсырыстарды талдау сатып алу, сату шұңқырлары бойынша негізгі көрсеткіштерді зерттеуге, есептерді құру үшін Виджет құрастырушысын пайдалануға, бизнес-процестерді және тапсырыстың белгілі бір күйдегі орташа уақытын талдауға мүмкіндік береді. Клиенттің аналитикалық құралдарына пайдаланушы көрсеткіштері мен RFM талдауы кіреді. Тауар аналитикасы келесі құралдарды ұсынады:
- ABC / XYZ талдау;
- бас тарту туралы есеп;
- өнімнің қасиеттері бойынша статистика;
- сату және сауда ұсыныстары туралы есептер.
Менеджерлердің талдауы бөлек ұсынылады, бұл қызметкерлердің кірістілігі, тапсырыстары, орташа чек сатылымы бойынша рейтингін құруға көмектеседі. Сондай-ақ қоңыраулар, мерзімі өткен тапсырыстар, тапсырмалар және әрекеттер туралы есеп бар. Коммуникациялық аналитика құралдары операциялық және бұқаралық коммуникация, SMS және email-пошталар бойынша статистиканы қарауға, мессенджерлердегі жіберулер динамикасын және байланыс мәліметтерін зерделеуге мүмкіндік береді. Қаржыға келетін болсақ, келесі деректерді қарауға болады:
- кірістер мен шығыстардың динамикасы;
- рентабельділікті талдауға арналған есептер;
- тапсырыстардың нақты құнын есептеу;
- Маркетингтік шығындар туралы KPI;
- маркетинг туралы есептер.
Интеграция
RetailCRM-де компанияның клиенттері жиі қолданатын танымал қызметтердің көпшілігімен интеграция бар. Олардың арасында осындай ұсыныстар бар:
- CMS: 1C-Bitrix, Open Cart, Woocommerce, Tilda, Magento және басқалары;
- маркетплейстер: Goods, Yandex.Базар, Озон, тиу;
- Instagram, Facebook, Яндекс, Вконтакте, Telegram, WhatsApp, Viber мессенджерлері мен чаттары.Чат, онлайн кеңесшілер;
- боттар: көмекші және диалогты автоматты түрде бөлу;
- жеткізу қызметтері: Ресей поштасы, СДЭК, SPSR-Express, DPD және т. б.;
- телефония: MANGO OFFICE, UIS, қарапайым қоңыраулар, МегаФон, гравитация, Beeline және т. б.;
- қойма жүйелері: Менің Қоймам және 1С: сауданы басқару;
- қаржы және төлем: Яндекс.Касса, Тинкофф Эквайринг, Сбербанк Эквайринг, Robokassa және т. б.;
- электрондық пошта: UniSender, Mailchimp, SendPulse;
- жарнама жүйелері;
- қорғасын генерациясы: Sarrot quest, Envybox, Popmechanic;
- аналитика: Qlik Sense және Universal Analytics;
- retailrocket ұсыныстары;
- анықтамалықтар;
- коллтрекинг: CallTouch және CoMagic.
Қосымша мүмкіндіктер retailcrm.ru
Компанияның өз клиенттері үшін бірнеше қосымша ұсыныстары бар.
Сарапшылар каталогы
Компанияның сайтында retailcrm.ru қызметті енгізуге және конфигурациялауға көмектесетін серіктестердің тізімі бар. Сіз өзіңіздің телефон нөміріңізді ритейлЦРМ серіктестерге жіберуі үшін қалдыра аласыз және олар қайта қоңырау шалады. Сондай-ақ, мұндай компанияны каталогтан өзіңіз таңдай аласыз. Ыңғайлы болу үшін аймақ пен Құзыретті көрсету мүмкіндігі бар. Егер сізге кілтпен интеграция қажет болса, сіз форманы толтыра аласыз, оған аты, поштасы, телефоны, сайт мекен-жайы және сіз шешкіңіз келетін тапсырмаларды сипаттай аласыз.
Enterprise-шешімдер
Компания жоғары жүктелген жобалар үшін ауқымды корпоративтік дербес шешім әзірлеуді ұсынады. Олар толық сүйемелдеуімен, жоғары жүктемелерге төзімділігімен және толық функционалдылығымен ерекшеленеді. Сайтта retailcrm.ru жобаға RetailCRM enterprise енгізуді талқылау үшін пішінді толтыру қажет бөлім бар.
Блог және жаңалықтар
Сайттағы блогта пайдалы мақалалар, кейстер, жаңартулар туралы ақпарат жинақталған. Жаңа материалдар туралы бірінші болып білу үшін ақпараттық бюллетеньге жазылу мүмкіндігі бар. «Не жаңалық» бөлімінде компания өз шығарылымдарымен бөліседі.
Вебинарлар
«Вебинарлар» бөлімінде болашақ оқиғалар туралы хабарлама алу немесе өткенін көру үшін ақпараттық бюллетеньге жазылуға болады. Сондай-ақ қысқаша мазмұны бар барлық өткен вебинарлардың тізімі бар.
Жұмысқа орналасу мүмкіндігі
«Жұмыс» бетінде компания өзі туралы әңгімелейді және пайдаланушыларды өзінің кеңсесімен таныстырады, оның суретін жариялайды. Сондай-ақ, қазіргі уақытта қол жетімді барлық жұмыс орындарының тізімі бар. Олардың әрқайсысы туралы мәліметтерді «мәліметтерді білу»батырмасы бойынша ақпарат бетін ашу арқылы білуге болады. Онда талаптар сипатталады, жалақы көрсетіледі және жауап беру формасы ұсынылады.
RetailCRM-ді қосу қанша тұрады?
Бөлшек сауда орталығының екі тарифі бар: тегін және кәсіби. Бірінші жағдайда 1 пайдаланушының айына 300 тапсырыспен және транзакциялық хаттарға арналған триггерлермен жұмыс істеуі мүмкін. 300-ден асатын әр тапсырыс үшін сізге 25 рубль төлеу керек.дана үшін. Кәсіби пакеттің минималды құны-1 500 рубль. айына (сіз 1, 6 және 12 ай төлей аласыз). Бағаға пайдаланушылар саны әсер етеді:
- айына 5-1900 рубльге дейін. 1 адамға;
- айына 10-1700 рубльге дейін.;
- 10 – 1500 рубль/ай.
Бұл тарифке операциялық қызмет, CRM маркетингі, мессенджерлік жұмыс және Vip қолдау кіреді. Сервис пайдалану жоспарланбаған осы қызметтер үшін артық төлем жасамау үшін тек қажетті функцияларды таңдауға мүмкіндік береді. Сонымен, сіз осындай функцияларды теңшей аласыз:
- операциялық қызмет: қосуға / өшіруге және пайдаланушылар санын көрсетуге болады;
- RetailCRM Chat: қосуға/өшіруге, пайдаланушылар санын көрсетуге және арналарды таңдауға болады;
- маркетинг: сегменттеу, тарату, ережелер. Сондай-ақ, осы модульде базадағы клиенттердің санын көрсету керек;
- хаттар пакеті: айына 5-тен 1 250 мыңға дейін.
Қалай қосуға болады retailcrm.ru?
Жұмысты бастау үшін сіз поштаны және телефон нөмірін көрсете отырып, форманы толтыруыңыз керек. Тіркелу хаттың сілтемесі арқылы расталғаннан кейін клиент жеке кабинетке кіре алады. Сондай-ақ, компанияның серіктесінен CRM енгізуге тапсырыс беруге болады. Мұны істеу үшін сіз оны сайттағы тізімнен өзіңіз таңдай аласыз немесе ұсынылған форманы толтыра аласыз. Осыдан кейін ритейлЦРМ серіктесі пайдаланушымен байланысып, жүйені орнатуға көмектеседі.
Бөлшек сауда тарифін қалай төлеуге боладыcrm
Сервис қызметтерін жеке кабинетте қалыптастырылатын шот бойынша төлеуге болады.
Retailcrm Бонустары
Компанияның сайтында retailcrm.ru тек Серіктестік бағдарлама туралы ақпарат бар. Бонустар мен жеңілдіктер туралы ақпарат жоқ.
Серіктестік бағдарламасы
Retailcrm серіктестік бағдарламасының қатысушылары лицензиялық аударымдардың 50% – на дейін және енгізу қызметтерінен 100% – могут ала алады. Компанияның серіктестері жолдамалардан ақша таба алады: қызметті ұсынуға және роялтиден кіріс алуға болады. Клиенттерді контекстік жарнама, әлеуметтік желілер, іс-шаралар және басқа арналар арқылы сілтеме сілтемесін қолдана отырып әкелуге болады. Ол үшін бағдарламаға тіркеліп, келісімшарт жасасып, сілтеме алу керек.
Сондай-ақ, жүйені енгізуге және клиенттің төлемдерінен тұрақты кіріс ала отырып, оған қолдау көрсетуге болады. Пайдаланушының Лицензиялық аударымдарынан клиентпен жұмыс істеген барлық уақыт ішінде 10-40% төленеді. РитейлЦРМ өз кезегінде серіктестерге олар туралы ақпаратты компанияның веб-сайтына орналастыру, блог үшін бірлескен кейстер құру, Profi мәртебесіне жеткендерге көшбасшылар жіберу арқылы дамуға көмектеседі. Бұл жағдайда сіз бағдарламаға тіркеліп, сілтеме алып, келісімшарт жасасып, негізгі және техникалық сертификаттаудан өтуіңіз керек.
Модульдерді компанияның маркетплейсінде сату ұсынылады. Сіз жаңа интеграция жасай аласыз немесе қол жетімдісін жақсарта аласыз, олардың көмегімен қызметтің функционалдығын толықтыра аласыз және оларды ақылы негізде орналастыра аласыз. Ол үшін серіктестік бағдарламаға тіркеліп, келісімшарт жасасқаннан кейін модульдерді әзірлеу ережелерін зерделеп, жеке кабинет арқылы тексеруге өз нұсқаңызды жіберу керек. Серіктес қандай ынтымақтастық нұсқасын таңдаса да, бөлшек сауда орталығы оны қамтамасыз етеді:
- Оқыту және қолдау. Сіз оқу материалдарын оқып, орнату бойынша кеңес ала аласыз, кез-келген сұрақтар қоя аласыз.
- Қарым-қатынас. Серіктестер Facebook пен Slack-тегі жабық топқа қосылады, олар арнайы іс-шараларға қатыса алады.
- Әзірлеу құралдары. Компанияда жылдам жұмыс істеуге арналған заманауи API бар.
Шағымдар retailcrm.ru
Үшінші тарап сайттарында бөлшек сауда туралы көптеген пікірлер барcrm. Клиенттердің көпшілігі қызметтің ыңғайлы функционалдығы мен түсінікті интерфейсін, пайдалы құралдардың, триггерлердің болуын және көптеген танымал қызметтермен интеграцияны атап өтеді. Сондай-ақ, алаңмен жұмыс істеудің артықшылықтарына Құзыретті техникалық қолдау, ыңғайлы аналитика және кейбір шектеулермен тегін тарифтің болуы жатады.
Бірақ кейбір шағымдар бар. Көбінесе пайдаланушылар Ақылы тарифтің жеткілікті жоғары бағасын атап өтеді, бұл әрдайым шағын компаниялардың қолында бола бермейді. Клиенттерге ұнамайды және ақпаратты ретроактивті түрде енгізу мүмкіндігі жоқ, сайтпен және мессенджерлермен интеграциялау, әртүрлі бөлімдер бойынша деректерді көрсету проблемалары бар. Сондай-ақ, төлем әдісі бәріне бірдей жарамайды, ал кейбіреулері шотқа ақша салуды ұзақ уақыт күтуге тура келетінін айтады.
Егер RetailCRM қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
«Ритейлдрайвер» ЖШҚ 2014 жылы Мәскеуде тіркелген. Компанияның сайтында қажетті құжаттар мен мәліметтер бар.
Пайдаланушы келісімі retailcrm.ru
Компанияның сайтында пайдаланушы келісімі мен оферта шартының мәтіндері бар. Бірінші құжатта сайтпен жұмыс істеудің жалпы ережелері мен шарттарымен, пайдаланушылардың міндеттемелерімен, жеке деректерді өңдеу шарттарымен танысуға болады.
Оферта-шартта тараптардың құқықтары мен міндеттері, құқықтарды беру тәртібі, есеп айырысу, жауапкершілік, құпиялылықты сақтау шарттары, дауларды реттеу, форс-мажорлық мән-жайлар сипатталған. Сондай-ақ, бұл құжатта тарифтер мен қосымша ақылы қызметтер сипатталған.
Сайт қауіпсіздігі
Компания сайтта деректердің қауіпсіздігін қалай қамтамасыз ететіні туралы ақпарат жоқ.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдаумен келесі арналар арқылы байланысуға болады:
- электрондық пошта: [email protected];
- WhatsApp: +7 (906) 685-56-85;
- Telegram: RetailCRM;
- Телефон: +7 (495) 268-06-49;
Сондай-ақ Facebook, Instagram және Вконтакте әлеуметтік желілерінде парақшалар бар.
RetailCRM ажырасу ма?
RetailCRM-бұл көп арналы шешімді ұсынатын қызмет сауда интернет-дүкендер. Жүйе құралдары көптеген бизнес-процестерді автоматтандыруға, пайдаланушылар мен тапсырыстар туралы деректерді жинауға, маркетингті бастауға мүмкіндік береді. Мұндай мүмкіндіктер конверсия мен пайданы арттыруға мүмкіндік береді. Жұмыс үшін ақылы және ақысыз тариф ұсынылады. Соңғысы функционалдылықты шектейді, бірақ кішігірім дүкендер үшін бұл жұмыс нұсқасы да қолайлы болуы мүмкін.
Клиенттер көбінесе бөлшек сауда орталықтарымен жұмыс істеуге риза. Олар ыңғайлы функционалдылықты, түсінікті интерфейсті, егжей-тегжейлі аналитиканы, триггерлердің болуын және танымал қызметтермен интеграцияны ұнатады. Компания жұмысының кемшіліктеріне ақылы тарифтің жоғары бағасы және интеграция мәселелері жатады. Сондай-ақ, қызметтерге ақы төлеу әдісі бәріне ұнай бермейді. Жоғарыда келтірілген тармақтарды ескере отырып, RetailCRM алаяқтардың ажырасуы емес, сауданы автоматтандырудың сенімді жүйесі деп қорытынды жасауға болады.
Қорытынды
RetailCRM қызметінің жұмысын зерттей отырып, біз оны интернет-дүкеннің жұмысын автоматтандырғысы келетін пайдаланушыларға ұсына аламыз. Құралдар жұмыс істеуге ыңғайлы және түсінікті, сондықтан оларды тіпті жаңадан бастаушы да шеше алады. Егер сіз RetailCRM қызметтерін пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз тәжірибеңіз туралы айтып беріңіз. Бұл басқа оқырмандарға өз бизнесі үшін CRM таңдау туралы шешім қабылдауға көмектеседі.
Отзывы
-
Пікірді бағалаңыз 000Біздің дүкен үшін ең жақсы CRM
Негізінде, ол бәрін оң және теріс жақтарымен сипаттады. Бірақ жүйе шынымен үнемдеуге мүмкіндік береді. Бұл уақыт туралы ғана емес. Жұмыс бірнеше есе ыңғайлы болды. Instagram-мен жұмыс істеу сияқты басқаларда кездеспеген чиптер бар.
Бірақ баға демократиялық болуы мүмкін. Не Тегін, не 2400 біздің барлық… Бұдан әрі оқып отыруАртықшылықтары- керемет автоматтандыру
- жақсы және түсінікті интерфейс
- Техникалық қолдау нақты және жылдам көмектеседі
Кемшіліктері- Ұзақ уақыт бойы теңшеу және әрқашан өзіңіз үшін мүмкін емес
- қымбат
-
Пікірді бағалаңыз 0+10Керемет компания, керемет жылдам және сапалы қызмет!
Керемет компания, керемет жылдам және сапалы қызмет!
Ұзақ уақыт бойы RetailCRM енгізу туралы шешім қабылданды, өйткені барлық жұмыс 1с-да жүргізілді және біздің компанияның қызметкерлері (менеджерлер, логисттер және т.б.) сол жерде жұмыс істеді. Мен 1с-тен кеткім келмеді, құнды ақпаратты, клиенттерді… Бұдан әрі оқып отыру
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0
RetailCRM пікірлер