Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2012 |
Бас кеңсе | 6090 бірлік, Перси көшесі, 5, Лондон, Ұлыбритания |
Компания иесі | "ORDERRY" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Ағылшын |
Түрі | Облачная |
Енгізу мерзімі | От 1 дней |
Құны | Хобби / От 9 EUR в месяц Стартап / От 19 EUR в месяц Бизнес / От 29 EUR в месяц Максимум / От 49 EUR в месяц |
Демо-қол жетімділік | Жоқ |
Тегін нұсқа | 7 күнге |
Бонустар | Дейін 10 % Тарифтерді төлеуге жеңілдік |
Төлем әдістері | VISA, Mastercard, Несие карталары, Дебеттік карталар |
Жобаның ерекшеліктері | Қызмет көрсету саласындағы бизнесті есепке алу және автоматтандыруға арналған бағдарлама |
Персоналды басқару | Қызметкерлер үшін ақпаратқа қол жеткізу құқығын шектеу, Тапсырмаларды орындау мерзімдерін бақылау, Құжаттардағы қызметкерлердің әрекеттерін бақылау, Қызметкерлердің жұмысын талдау |
Маркетинг және аналитика | Клиенттердің өтінімдерін есепке алу, Тапсырыстарды басқару, Басқару есебі, Басшының бақылау тақтасы, Алдын ала жазылу |
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп | Қойма есебі бағдарламасы, Қоймаларды түгендеу, Жалақыны есептеу, Онлайн касса, Қоймадағы кірістер, Тауар чектерін басып шығару, Штрихкодтау |
Кіріктірілген байланыс | SMS-ескертулер, Telegram, IP телефония |
Қосымша қызметтер | Ақпараттық блог Жаңалықтар |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Ұлыбритания Заңнамасы Роскомнадзор |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуЖыл ішінде әрбір жолдама төлемінен 10% |
Артықшылықтары | Интуитивті интерфейс және 7 күндік тегін тестілеу Бағдарламаны бағдарламашысыз іске қосу мүмкіндігі Бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған құралдардың кең жиынтығы Интернет бар кез келген жерден жұмыс істеу және тапсырыстарды жылдам өңдеу Барлық қоңырауларды жазу және сөйлесу жазбаларын тыңдау Клиентті автоматты түрде есте сақтау және excel бағдарламасына жүктеу мүмкіндігі Қызметкерлерді бақылау, тауарлар мен қосалқы бөлшектердің қоймалық есебі Клиенттерге өшіру туралы хабарлау, құжаттаманы тікелей шолғыштан басып шығару Көптеген алдын ала орнатылған шаблондар мен пішіндер, олардың қажеттіліктеріне оңай бейімделеді Танымал қызметтермен Интеграция, қауіпсіз сақтау және күнделікті сақтық көшірме |
Кемшіліктері | Бағдарламаның офлайн нұсқасы жоқ |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Orderry" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі Заңды мекен-жайы: 6090 бірлік, Перси көшесі, 5, Лондон, Ұлыбритания |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.8/10 |
РемОнлайн бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Жөндеу-бұл қызмет көрсету саласындағы бизнес-процестерді есепке алу және автоматтандыру бағдарламасы. Ол тапсырыстар мен клиенттер базасын, қойманы, қаржылық есепті жүргізуге, сатылымдарды талдауға, SMS-хабарламалар мен IP-телефондарды пайдалануға мүмкіндік береді. CRM қызметінде қызметкерлерге тиімді жұмыс істеуге және менеджерлерге оларды бақылауға мүмкіндік беретін оңай үйренуге болатын веб-бағдарлама бар.
Жүйе барлық көрсеткіштерді бір бетте жинақтайды, есептерді зерттеуге және кез келген құрылғыдан процестерді қашықтан басқаруға мүмкіндік береді. Жөндеу құралдары әртүрлі шеберханалар мен қызметтердің бизнесін жүргізу үшін жеткілікті. Клиенттердің көпшілігі жүйенің жұмысына және оның көмегімен қол жеткізілген тиімділікке риза. Қызметтің жұмысында бәрі жақсы ма, жоқ па, соны білу үшін және жөндеу жұмыстары алаяқтардың ажырасуы екенін білу үшін біз осы шолуды жасадық.
Неліктен жөндеу?
Жөндеу-бұл шағын бизнесті автоматтандыруға арналған CRM. Жүйе сатылымдар мен пайдаланушыларға қызмет көрсетуді жеделдетуге, қоңыраулар мен SMS хабарламалары арқылы байланысты оңтайландыруға, пайда мен адалдық деңгейін арттыруға, жұмыс көрсеткіштерін талдауға және көптеген процестерді бақылауға көмектеседі. Сервис қойманы қолмен немесе Excel файлдарымен толтыру арқылы тауарлар мен қызметтер базасын құруға, бағаларды орнатуға, қызметкерлердің рөлдері мен қол жеткізу құқықтарын реттеуге, дайын құжаттама шаблондарын пайдалануға, клиенттер мен жеткізушілер базасын жүргізуге, тапсырыстар мен сатылымдарды басқаруға, қоймалардың жұмысын жандандыруға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, қаржылық есепті автоматтандыруға, IP-телефония мен СМС-хабарламаларды қосуға, қайтаруды рәсімдеуге және сатып алушылардың пікірлерін жинауға болады. Бағдарламаның артықшылықтары:
- интуитивті интерфейс;
- 7 күндік тегін тестілеу;
- бағдарламаны бағдарламашысыз іске қосу мүмкіндігі;
- бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған құралдардың кең жиынтығы;
- интернет бар кез келген жерден жұмыс жасаңыз;
- тапсырыстарды жылдам өңдеу;
- құжатты құру;
- барлық қоңырауларды жазу және сөйлесу жазбаларын тыңдау;
- Клиентті автоматты түрде есте сақтау және excel бағдарламасына жүктеу мүмкіндігі;
- қызметкерлерді бақылау;
- тауарлар мен қосалқы бөлшектердің қоймалық есебі;
- клиенттерді жұмыстың аяқталуы туралы хабардар ету;
- құжаттаманы тікелей шолғыштан басып шығарыңыз;
- танымал қызметтермен интеграция;
- көптеген алдын ала орнатылған шаблондар мен пішіндер, олардың қажеттіліктеріне оңай бейімделеді;
- Жұмыстың орындалуын оңай бақылау үшін тапсырыс мәртебесінің 6 тобы;
- қызметкерлердің құқықтарын шектеу;
- қауіпсіз сақтау және күнделікті сақтық көшірме.
Сондай-ақ, жақын арада келесі құралдар жұмысқа дайын болады: баланстар мен өзара есеп айырысулар, өнім қоймалары, «өтініштер» виджеті, оқиғалар журналы. Компанияның сайтында remonline.ru олардың кейбіреулері туралы бейне нұсқаулары бар барлық құралдардың сипаттамасы ғана емес. Әкімшілік компаниялардың әртүрлі түрлеріне арналған кеңестер мен мүмкіндіктер сипаттамасын әзірледі. Мысалы, сервистік орталық, ұялы телефондарды жөндеу, Автосервис, автокөлік жуу және шиномонтаж, ателье, бөлшек сауда, аяқ киім шеберханалары, Көлік және тазалау компаниялары, химиялық тазалау, сұлулық салоны, медициналық орталықтар, стоматология, зергерлік шеберхана, тамшылатқыштар және т. б. үшін бағдарламаны қалай пайдалану керектігі туралы ақпарат бар.
Сайтта қалай тіркелуге болады remonline.ru?
Тіркелу үшін формасы бар терезеге аттас батырманың көмегімен өту керек. Онда тек электрондық пошта мен парольді көрсету керек. Осыдан кейін жеке кабинетке кіру және жеке деректерді Енгізу терезесі ашылады. Барлық өрістерді толтырғаннан кейін поштаға тіркеуді растайтын хат келеді.
RemOnline жеке кабинеті
Бағдарламаның веб-қосымшасында ыңғайлы жұмыс істеу үшін барлық қажетті қойындылар бар. Сонымен, сіз тапсырмалармен, өтініштермен, тапсырыстармен, сатылымдармен, төлемдермен және қоймадағы тауарлар туралы ақпаратпен, клиенттермен, аналитикамен, есептермен және қоңыраулармен жеке таныса аласыз. Сондай-ақ, қызметкерлерді, орындарды, қоймаларды қосуға, күйлерді, тегтерді, ескертулерді орнатуға, қызметтерді, анықтамалықтарды, құжат үлгілерін, бағаларды және жеңілдіктерді қосуға болатын параметрлер бөлімі бар. Сол бөлімде интеграция орталығы, тарифтік жоспарлар және Серіктестік бағдарламасы туралы ақпарат бар.
Мобильді қосымша
RemOnline-де мобильді қосымша жоқ. Қызметпен тек веб-нұсқада жұмыс істеуге болады. Осы кезде кейбір клиенттер шағымданады, өйткені олар гаджеттермен жұмыс істеуге ыңғайлы мобильді қосымшаны алғысы келеді.
Бизнеске арналған жөндеу мүмкіндіктері
Жөндеу жүйесінде шеберханалардың, сауда компанияларының, сұлулық салондарының, қызмет көрсету орталықтарының және басқа бизнестің жұмысын автоматтандыруға арналған көптеген ыңғайлы құралдар бар.
Клиенттердің өтінімдерін есепке алу
Жүйе пайдаланушылардың өтініштерін әртүрлі арналардан тіркеуге, өтінімдерді өңдеуді бақылауға, өтінімдерден тапсырыстарға конверсияны бақылауға, әлеуетті клиенттермен жұмыс істеу арқылы кірісті арттыруға мүмкіндік береді. Барлық өтінімдер мәртебесі мен оны басқаратын менеджері көрсетілген бір кестеде болады. Бейдждердің көмегімен шұғыл, жаңа, кешіктірілген және кейінге қалдырылған өтінімдердің санын тез анықтауға болады. Мәртебелер өтінім өтетін барлық кезеңдерді сипаттауға мүмкіндік береді. Бір мәртебеден екіншісіне ауысу ережелері әртүрлі өңдеу сценарийлерін және қызметкерлердің әрекет ету тәртібін орнатуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, ең көп пайда әкелетіндерді бақылау үшін жарнамалық арналарды түсіру мүмкіндігі бар. Бұл маркетингтік бюджетті оңтайландыруға ғана емес, сонымен қатар тиімді байланыс арналарына ақша салу арқылы кірісті арттыруға көмектеседі.
Тапсырыстарды басқару
Бұл құрал тапсырыстардың, төлемдердің, қарыздардың орындалу мерзімін бақылауға, тауарлар мен материалдардың есебін жүргізуге, клиенттер мен жұмысшылар үшін автоматты хабарламалар жасауға көмектеседі. Жүйе бірнеше компаниялары бар адамдар үшін клиенттер мен тапсырыстарды бір базаға біріктіруге мүмкіндік береді. Адалдық бағдарламасын құру және тапсырыстарды басқа филиалдарға аудару оңайырақ. Өрістер мен тақырыптарды қосу және жою оңай дайын шаблондар тапсырыстарды тездетуге көмектеседі. Тапсырыстарда сіз контактілерді және барлық қажетті ақпаратты сақтай аласыз: клиенттерге беру уақыты, сипаттамалары, алдын-ала төлем мөлшері және т.б. жөндеу барлық жұмыстарды бақылауға мүмкіндік береді. Іс-шаралар арнасында тапсырыс беруге байланысты барлық әрекеттер көрінеді.
Сондай-ақ, тапсырыс мәртебесінің кезектілігін және басқасына ауысу уақытын орнатуға болады. Бұл тапсырыстың жалпы мерзімін реттеуге мүмкіндік береді. Клиенттерге дайындық туралы хабарлау үшін күйлерге sms хабарламаларын қосуға болады. Тағы бір пайдалы құрал – құжат шаблондарын жасау, мысалы, түбіртектер, жұмыс актілері, чектер, жапсырмалар, баға белгілері және т.б. remonline командасы және «Тапсырыс күйі»виджеті әзірледі. Оны қызметкерлерге жүктемені азайту және клиенттерге Тапсырыс күйін өз бетінше тексеруге мүмкіндік беру үшін сайтқа орналастыруға болады.
Қойма есебі бағдарламасы
Бағдарлама тауарлардың қозғалысын бақылауға, жетіспеушіліктен аулақ болуға, айналымды талдауға және қойма тапсырмаларын тездетуге мүмкіндік береді. Қалған барлық позицияларды қарап, тауарлардың қалдықтарын бақылау, өнімдерді қол жетімділігі мен санаттары бойынша сұрыптау мүмкіндігі бар. Қажет болса, тауарларды импорттауға/экспорттауға, баға белгілерін басып шығаруға болады. Сондай-ақ, өнімді кіріске алу кезінде бағаны басқару, оны штрих-код, мақала немесе тақырып бойынша іздеу мүмкіндігі бар. Түгендеу үшін 4 әдіс қарастырылған: экспорт/импорт, штрих-код сканері, ведомость немесе қалдықтар тізімін жүктеу.
Жөндеу тапсырыс бойынша тауарларды есептен шығаруға немесе оларды бірнеше рет басу арқылы сатуға мүмкіндік береді. Сіз әр позиция үшін минималды қалдықты белгілей аласыз және қажетті өнімді уақтылы сатып алуға көмектесетін есепті қолдана аласыз. Сериялық есепті қосу арқылы әрбір жеке өнімнің қозғалыс тарихын бақылауға болады. Мекенжайды сақтау функциясы қоймада ұяшықтар құруға және оларға позициялар орналастыруға мүмкіндік береді. Осылайша сіз әрқашан белгілі бір тауардың қай жерде екенін біле аласыз. Жүйе бірнеше рет басу арқылы бірнеше қойма есептерін құрайды: айналымдар, есептен шығару және қалдықтар. Бұл уақытты үнемдеуге, жұмысты талдауға және тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Қызметкерлерді бақылау
«Қызметкерлерді бақылау» қызметі белгілі бір қызметкерлерге қол жеткізу құқығын шектеуді, тапсырмалардың орындалу мерзімін бақылауды, құжаттардағы әрекеттерді бақылауды, бағыныштылардың өнімділігін талдауды қамтиды. Қызметкерлермен және клиенттермен байланысты автоматтандыру, сөйлесулерді сақтау және тыңдау үшін IP телефониясын қосуға болады. Бұл қызметті жақсартуға және қызметкерлердің жұмысына әсер етуге көмектеседі.
Тапсырмаларды құра отырып, сіз орындаушыны көрсете аласыз, осылайша бағыныштылар Клиентке қоңырау шалуды, шот-фактураны немесе тауарларға уақытында тапсырыс беруді ұмытпайды. Сіз тапсырмалар тізімін көре аласыз, оның орындалуын орнатып, тексере аласыз. Өтінімдер, жұмыстар, түсініктемелер, жалақы бойынша есептер шығару арқылы қызметкерлердің тиімділігін талдауға болады. Барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде бағалау үшін күнделікті басшының есебін электрондық пошта арқылы алуға болады.
Жалақыны есептеу
Бұл мүмкіндіктің көмегімен қызметкерлердің жалақысын тікелей CRM-де excel және калькуляторды пайдаланбай есептеуге, есептеулердің әртүрлі түрлерін реттеуге және бағыныштылардың кірістері туралы есептер шығаруға болады. Жүйеде сіз таңдай аласыз: қызмет құнының пайызын немесе белгілі бір сомасын төлеңіз. Жеке қызметкерлерді олардың тәжірибесін, еңбек өтілін немесе қымбат тауарларды немесе қызметтерді сатуды ескере отырып ынталандыру коэффициенттерін көрсету мүмкіндігі бар. Әр түрлі көрсеткіштер бойынша есептер құра отырып, жұмыстың тиімділігін талдауға болады. Бұл жалақы мен есептеу формуласын түзетуге мүмкіндік береді.Қызмет жалақыны есептеуді автоматтандыруға мүмкіндік береді, бұл уақытты үнемдейді және қателіктер ықтималдығын азайтады.
Басқару есебі
Бұл құрал қаржылық есепті автоматтандыруға, бағалар құруға және бағалар мен үстемелерді белгілеуге, жалақыны есептеуге және шығындар мен кірістердің жаңа баптарын қосуға көмектеседі. Барлық операциялар жөндеу қызметінде көрсетіледі, сондықтан талдау үшін есептерді оңай және жылдам алуға болады. Сондай-ақ, тауар айналымын бақылауға, қызметкерлердің жұмыс тиімділігін өлшеуге, шығындар мен сатып алуларды жоспарлауға, тапсырыстарды, сатылымдарды, қайтаруларды есепке алуға, жұмыс көрсеткіштерін бақылауға және бұл туралы күнделікті есеп алуға болады.
Бақылау тақтасы
Басшының бақылау тақтасы бір терезеде негізгі көрсеткіштерді зерттеуге көмектеседі. Функция мүмкіндіктері:
- Тапсырыс мәртебесі бойынша статистиканы талдау. Жабық өтінімдер мәртебе бойынша топтастырылған, қай өтінімдердің көбірек екенін тез түсінуге болады, шұғыл және кешіктірілген тапсырыстардың санын және олардың барлық мәмілелер санының пайызын көруге болады.
- Күніне негізгі көрсеткіштерді қарау. Сатылымдар санын, тапсырыстарды, төлемдер мен қайтару сомасын көрсетеді.
- Орташа чек мөлшері. Қызмет соңғы айдағы тапсырыс пен сатылымның орташа чегін көрсетеді.
- Қызметкерлердің жұмыс жүктемесін бағалау. Жүктемені бөлу үшін бағыныштының жұмысында қанша тапсырыс бар екенін көруге болады. Сондай-ақ, Тапсырыс берушілерді алдын-ала жазып, еркін орындаушыларды табуға болатын тапсырыс жоспарлаушы бар.
- Қаржылық көрсеткіштерді зерттеу. Тапсырыстар бойынша төлемнің жалпы сомасы, қайтарулар, төлемді күтетін өтінімдер сияқты көрсеткіштерді білуге болады.
- Компанияның рейтингі және бас тарту себептері.
- Ағымдағы нәтижелерді өткен аймен салыстыру және динамиканы талдау.
Тапсырысты жоспарлаушы
CRM жүйесінде тұтынушыларды алдын ала жазу өтінімдердің тұрақты санын, бағыныштылар мен шеберханалардың жүктелуін қамтамасыз етуге көмектеседі. Құралда қажетті күндерді тексеруге мүмкіндік беретін күнтізбе бар. Пайдаланушымен байланыс кезінде нақты жазу уақытын тағайындауға болады. Тапсырысты жоспарлаушы еркін Орындаушыны тез табуға, жүйеде тапсырыстар жасауға, қоңырау уақыты мен жұмыс ұзақтығын белгілеуге көмектеседі.
SMS-ескертулер
Жүйені SMS тарату қызметтерімен біріктіру клиенттерге ескертулер мен жеке хабарламалар арқылы тапсырыстардың өзгеруі мен дайындығы туралы хабарлауға көмектеседі. SMS жіберу мүмкіндіктері:
- Үлгілер. Алдын ала орнатылған шаблондар және айнымалылар арқылы өзіңізді құру мүмкіндігі ұсынылады.
- Тапсырыстағы өзгерістер туралы автоматты ескерту.
- Жазба туралы еске салу. Еске салғыш үлгісін жасағаннан кейін, пайдаланушы еске салғышты алған кезде жазылғанға дейін уақытты орнатуға болады.
- Кешіктірілген хабарлама жіберу және компанияның кестесін есепке алу.
- Пікірлер жинау.
- Жіберілген ескертулерді бақылау.
IP телефония
IP телефония интеграциясы клиенттермен байланысты жеделдетеді. Қызмет тұтынушыларға бір рет басу арқылы қоңырау шалуға мүмкіндік береді, пайдаланушы картасына бірнеше нөмір қосады, кіріс қоңыраулармен қарапайым жұмысты қамтамасыз етеді, сөйлесулердің есебін жүргізеді. Сондай-ақ, қоңырауларға қол жеткізудің икемді параметрі ұсынылады. Басшы бағыныштылардың қайсысы қоңырауларды көретінін және тыңдайтынын шеше алады.
Онлайн кассалар
Онлайн-кассаны қызметке қосу 54-ФЗ Заңына сәйкестікті, ақша қозғалысы кезінде фискалдық чектерді басып шығару мүмкіндігін, соманы автоматты түрде есептей отырып тапсырыстар мен сатылымдарды есепке алуды, тауарлардың болуын және олардың бүкіл қозғалыс тарихын бақылауды, қалдықтарды бақылау үшін түгендеуді және дамыған есеп беру жүйесін қамтамасыз етеді. Интеграция Атол, Штрих-М және Эвотор сияқты онлайн-кассалармен мүмкін.
Маркетплейстермен Интеграция
Сервисті маркетплейстермен біріктіру тек қойма есебін жүргізуге, сатылымдар мен қаржыны басқаруға ғана емес көмектеседі. Бұл құрал өнімді маркетплейстің жеке кабинетіне түсіруді автоматтандыруға, клиенттерден өтінімдер алуға және оларды тапсырыстарға айналдыруға мүмкіндік береді. Тауарлардың қалдықтарын қоймадан маркетплейске түсіру үшін екі рет басу арқылы интеграцияны орнатуға болады. Remonline-да өтінімдерді тіркеудің бірнеше әдісі бар, содан кейін оларды әдеттегі сценарий бойынша өңдеуге болады. «Ассортиментті талдау» есебі қай тауардың сұранысқа ие және қайсысы жоқ екенін анықтауға көмектеседі. Сондай-ақ, рентабельді емес тауарлардан құтылу және бағаны түзету үшін өнімнің маржасын талдауға болады. Жөндеу базарлармен біріктірілген deal.by және satu.kz.
Клиенттерді есепке алу
Жөндеу клиенттер мен жеткізушілерден база құруға мүмкіндік береді. Ол контактілерге жылдам қол жеткізуді, сатып алу тарихын, ақпаратты автоматты түрде жинауды, жеке жеңілдіктерді орнату мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құрал Сауда-саттықты басқаруға, әлеуетті клиенттермен байланыс орнатуға, оларды сату шұңқырының қадамдары бойынша жүргізуге көмектеседі. Тапсырыстардың күйін олардың орындалу процесін автоматтандыру, адалдық бағдарламалары мен sms хабарламаларын теңшеу арқылы басқаруға болады. Барлық филиалдарға ортақ болатын клиенттер базасында ыңғайлы болу үшін сүзгілер мен ақылды іздеу бар.
Сайттың қосымша мүмкіндіктері remonline.ru
Қосымша мүмкіндіктердің ішінде Remonline блог материалдары мен оқиғалар бөлімін зерттеуді ұсынады.
RemOnline-ді қосу қанша тұрады?
RemOnline бірнеше тарифтік жоспарларды ұсынады:
- Хоббиі, 1 орын және 1 қызметкер үшін айына 9 евродан. Айына 2 Еуроға тағы 1 қызметкерді қосуға болады. Бұл пакетте ең көбі 5 адам жұмыс істей алады. Тағы бір шектеу-30 күнде 100-ден аспайтын Тапсырыс. Бұл тарифке Тапсырыс жоспарлаушы, sms хабарламалар, сату, қаржыны басқару, тауарларды сериялық есепке алу және қойма есебі, API кіреді.
- Стартап, 1 орынға айына 19 евро және 1 қызметкер. Әрбір қосымша пайдаланушы айына 3 евро тұрады, орналасқан жері-9 евро. Тапсырыстар, адамдар және орындар санына шектеулер жоқ. Пакетке сонымен қатар тапсырмалар менеджері, өтініштер, аналитика, жалақы, SMS жіберушінің аты-жөні, Интеграция және түгендеу кіреді.
- Бизнес, 1 орынға айына 29 евро және 1 қызметкер. Әрбір қосымша адамның құны 4 Еуро, орналасқан жері айына 19 Еуро. Тарифте қосымша кейінге қалдырылған SMS жіберу, күй уақытының нормасы, мекенжайды сақтау және тапсырыстың бастапқы күйі бар.
- Ең көбі, 1 орын және 1 қызметкер үшін айына 49 еуро. Әрбір келесі жұмысшының құны 5 еуро, орналасқан жері айына 29 Еуро. Пакет қосымша жеке менеджердің қолдауына ие.
Сондай-ақ бағдарламаны сынау үшін 7 күндік тегін кезең бар. Ол кез-келген пайдаланушылар мен орындар жиынтығымен функционалдылықты шектемей ұсынылады. Remonline тест режимінде жұмыс істеу үшін қосымша 20 sms-хабарлама береді.
Жөндеуді қалай қосуға болады?
Қызметті пайдалануды бастау үшін Сайтта тіркелу керек remonline.ru және жеке кабинетке 7 күнге тегін кіруге болады. Осы кезең аяқталғаннан кейін немесе одан кейін сіз ақылы тарифтік пакетті төлей аласыз. Сынақ мерзімі аяқталғанға дейін төленген жағдайда, клиент сыйлық ретінде тағы 7 күн алады. Жазылым бетіндегі Параметрлер бөлімінде құны мен сипаттамасы бар жоспарлар тізімі бар. Қолайлы опцияны таңдап, «төлеу» түймесін басып, пайдалану мерзімін бір айдан бір жылға дейін көрсету керек.
Жөндеу тарифін қалай төлеуге болады.ру
Төлемге Visa немесе MasterCard қабылданады. Сайтта remonline.ru бағалар Еурода көрсетілген, бірақ сіз картамен басқа валютада төлем жасай аласыз. Одан еуродағы көрсетілген бағаға тең сома алынады.
Remonline Бонустары
Сервис өз клиенттері үшін жеңілдіктер мен серіктестік бағдарламаға қатысуды қарастырды.
Жеңілдік
Пакетті алты айға сатып алғанда, клиент 5%, бір жылға – 10% жеңілдік алады.
Серіктестік бағдарламасы
Жолдама бағдарламасы бонустар алуға және Қызметті тегін пайдалануға мүмкіндік береді. Мен сіздерді remonline-ға шақырамын, клиенттер жазылымды ұзарту есебінен олардың әр төлемінен 10% алады. Жолдамалар бірінші төлемге 10% жеңілдік алады. Бағдарламаға қатысу үшін жөндеуге тіркелу керек, жеке кабинетте «жолдама бағдарламасы» бетіне өтіп, онда жасалған сілтемені тауып, оны көшіру керек.
Осыдан кейін оны пайдалы болуы мүмкін кез келген адамға жіберуге болады remonline.ru. серіктес тіркелген сәттен бастап бір жыл ішінде жолдаманың әр төлемінен 10% алады. Пайдаланушы сілтеме бойынша ауысқан сәттен бастап бір ай ішінде жолдама болып саналады, оның барысында ол бірінші төлемге 10% жеңілдікті пайдалана алады. Бағдарлама күндерді жинақтау емес, ұзарту есебінен жұмыс істейді. Бұл дегеніміз, серіктес жолдама арқылы тегін жазылым ала алатындай белсенді есептік жазбаға ие болуы керек.
Жөндеу туралы шағымдар
Үшінші тарап сайттарында жөндеу жұмыстары туралы көптеген пікірлер бар. Олардың көпшілігі оң, өйткені клиенттер бағдарламаның ыңғайлылығы мен функционалдығын, қарапайым интерфейсті, көптеген процестерді автоматтандыруды, құжатты басып шығару мүмкіндігін және олардың шаблондарын теңшеуді ұнатады. Сондай-ақ, пайдаланушылар техникалық қолдау құзыреттілігін, онлайн-кассалармен, маркетплейстермен, SMS-сервистермен, IP-телефониямен интеграциялау мүмкіндігін, орындарды қосуды, барлық филиалдар бойынша жеткізушілер базасын біріктіруді, қолжетімді бағаларды атап өтеді.
Кемшіліктерге келетін болсақ, клиенттерге мобильді қосымшаның және жеке бағдарламаның жоқтығы, тек веб-нұсқасы ұнамайды. Офлайн опция да жоқ, сондықтан Интернет байланысы болған жағдайда ғана жұмыс істеуге болады.
Егер жөндеу қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
Лицензиялық келісім-шартта Ұлыбритания мен Солтүстік Ирландия заңнамасына сәйкес тіркелген және жұмыс істейтін «ORDERRY» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі қызметтерін ұсынатыны көрсетілген.
Пайдаланушы келісімі remonline.ru
Компанияның веб-сайтында пайдаланушы келісімі мен құпиялылық саясатының мәтіні бар. Шартта тараптардың құқықтары мен міндеттері, бағдарламаны пайдалану тәртібі мен шарттары, оның құны, төлем туралы ақпарат сипатталған. Сондай-ақ шектеулерді, тараптардың жауапкершілігін, дауларды шешуді және форс-мажорлық жағдайларды сипаттайтын тармақтар бар. Келісім парағында «Басып шығару» және «жүктеу»батырмалары ұсынылады. Құпиялылық саясаты жиналуы мүмкін деректерді және олардың қалай пайдаланылатыны туралы ақпаратты сипаттайды.
Сайт қауіпсіздігі
Трафик SSL сертификаты арқылы шифрланады. Ол қорғалған HTTPS арнасы арқылы беріледі. Пайдаланушылардың барлық деректері серверлерде, қауіпсіздік деңгейі жоғары деректер орталығында сақталады. Жүйе күн сайын автоматты түрде аккаунттың сақтық көшірмесін жасайды. Компания келушілердің құпиялылығын сақтайды және жеке деректердің қорғалуына кепілдік береді.
Қолдау қызметі
Жөндеу қызметкерлерімен +7 (495) 204-10-44 телефоны арқылы байланысуға болады. Сондай-ақ сайтта онлайн чат бар. Қаласаңыз, компания өкілдеріне және Facebook және ВКонтакте әлеуметтік желілерінде жаза аласыз.
Жөндеу бұл ажырасу ма?
Жөндеу – қызмет көрсету саласындағы бизнес-процестерді есепке алуға және автоматтандыруға көмектесетін CRM жүйесі. Бағдарлама клиенттер мен жеткізушілер базасын құруға, қойма есебін жүргізуге, тапсырыстарды жүргізуге, бағыныштылардың сатылымы мен тиімділігін талдауға SMS, IP-телефония, маркетплейстермен, онлайн-кассалармен, 1С және аналитикамен интеграцияны пайдалануға мүмкіндік береді. Бірнеше тарифтік пакеттер бар, олардың құны клиенттер қол жетімді деп атайды.
Сайтта бағдарламаның барлық құралдарының егжей-тегжейлі сипаттамасымен және бизнестің әртүрлі түрлері үшін пайдалану мүмкіндіктерімен танысуға болады. Бағдарламамен жұмыс браузерде, онлайн нұсқада жүргізіледі. Бұл қызметтің бірнеше кемшіліктерінің бірі. Офлайн бағдарлама немесе мобильді қосымша жоқ. Компанияның жұмысы мен оның функционалдығы туралы оң пікірлерді зерттей отырып, жөндеу жұмыстары алаяқтардың ажырасуы емес, жұмысты автоматтандыруға арналған ыңғайлы бағдарлама деп қорытынды жасауға болады.
Қорытынды
Сервистің жұмысын талдай отырып, біз пайдаланушыларға жөндеуді ұсына аламыз. Бұл бизнес жүргізуге және күнделікті процестердің көпшілігін автоматтандыруға арналған ыңғайлы және арзан бағдарлама. Егер сіз жүйені қолданған болсаңыз, осы бетте өз пікіріңізді қалдырыңыз. Өз тәжірибеңіз туралы айтыңыз, бұл басқа оқырмандарға осы CRM-мен жұмыс істеу керек пе, жоқ па, соны шешуге көмектеседі.
Жөндеу – қызмет көрсету саласындағы бизнес-процестерді есепке алуға және автоматтандыруға көмектесетін CRM жүйесі. Бағдарлама клиенттер мен жеткізушілер базасын құруға, қойма есебін жүргізуге, тапсырыстарды жүргізуге, бағыныштылардың сатылымы мен тиімділігін талдауға SMS, IP-телефония, маркетплейстермен, онлайн-кассалармен, 1С және аналитикамен интеграцияны пайдалануға мүмкіндік береді. Бірнеше тарифтік пакеттер бар, олардың құны клиенттер қол жетімді деп атайды.
Сайтта бағдарламаның барлық құралдарының егжей-тегжейлі сипаттамасымен және бизнестің әртүрлі түрлері үшін пайдалану мүмкіндіктерімен танысуға болады. Бағдарламамен жұмыс браузерде, онлайн нұсқада жүргізіледі. Бұл қызметтің бірнеше кемшіліктерінің бірі. Офлайн бағдарлама немесе мобильді қосымша жоқ. Компанияның жұмысы мен оның функционалдығы туралы оң пікірлерді зерттей отырып, жөндеу жұмыстары алаяқтардың ажырасуы емес, жұмысты автоматтандыруға арналған ыңғайлы бағдарлама деп қорытынды жасауға болады.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 000УралСервисКомплект
Жұмыс бағдарламасы және өте қымбат емес
Артықшылықтары- процестердің кең спектрі (қойма. техниканы есепке алу, БП, контрагенттермен есеп айырысу) біреуінде
Кемшіліктері- Ресей Федерациясында төлем жасау кезіндегі қиындықтар
-
Пікірді бағалаңыз 2+20Адамдар олардан қашады
Мен сізге осы CRM-мен байланысуға кеңес бермеймін, қызмет көрсетудің жоғары бағасы не үшін қажет??? Айына 5500 не үшін???? Күннің жартысы мүлдем жұмыс істемейді, қателеседі, ұзақ жүктейді, қолдау таңғы асты тамақтандырады, бұл қатені түзетеді! Клиент барлық деректерді көшірмеуі үшін қойма экспортын бұғаттады… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Жоқ
Кемшіліктері- Олардың көпшілігі бар
РемОнлайн пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0