Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Ozon
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Ozon29 отзывов
44%56% 
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Тапсырыс жеткізілмеген, ақша қатып қалған, қолдау 5 күн өтірік айтады, мәселе шешілмейді
Озон дүкенінің жұмысында жаппай ақаулар бар. Клиенттердің ақшасы қатып қалады, олар тауар алмайды, шағымдар бірнеше күн бойы өңделмейді.
Мен сізге 81965569-0006 тапсырысы туралы айтып беремін.
2023 жылдың 24 маусымында кешке мен шамамен 5000 ит тағамына 3 пакетке тапсырыс беруді шештім. Озон 3 сағаттан кейін сол күні жеткізуді ұсынды, мен қуандым, жеткізу мерзімі 22 сағатқа дейін болды. Ешкім қоңырау шалған жоқ.
Озон дүкеннің жеткізуге уақыты жоқ деп жазды. Келесі күні таңертең (25 маусым) 11-12 ауыстыруды ұсынды. Мен курьерден екіншісінің жартысына дейін қоңырау күттім, сатушыға сұрақ қойдым, ол тауарды курьерлік қызметке 11-13 сағат әкелу керек деп жауап берді.
Менің жеткізу мерзімім 11-12 өтті, озон дүкені маған жеткізілім жүзеге асырылғанын жазды. Маған ешкім қоңырау шалмады!
Сағат 16-да мен сатушыға тағы да хат жаздым, ол менің тапсырысымнан бас тарттым деп жауап берді.
Бір қызығы, егер мен тапсырыстан бас тартсам, бұл жеткізілім қалай жүзеге асырылды?
Сайтта жеткізілім туралы хабарламаның астында «Егер сіз жеткізуді алмаған болсаңыз, Мында басыңыз» батырмасы болды, Мен оны 25 маусым күні түстен кейін бастым.
Мәселе 1 күнде шешілуі керек еді, бұл туралы маған қолдау чатында айтылды.
Мен 29 маусымда пікір жазамын (күтудің бесінші күні). Менің сұрағымды ешкім шеше алмады. «Өңдеуге жүгіну» тапсырысының мәртебесі. Қолдау операторлары қолайсыздықтарға қалай өкінетіні туралы сыпайы өтірік жазады және бұл мәселені әріптестер Мұқият шешеді және олар маған кез келген уақытта жазғалы жатыр.
Алғашқы 3 күнде мен шыдамдылық таныттым, 5-ші күні өте жаман болдым.
Айта кету керек, 24 маусымдағы басқа тапсырыс беру пунктіне жеткізіліммен еш қиындықсыз өтті, келесі күні мен тауарды алдым.
Бірақ мен қыста жеткізу мерзімін бірнеше рет ауыстырдым. Нәтижесінде мен тапсырысты белгіленген мерзімнен 2-3 аптадан кейін ала алдым.
Айтпақшы, озонның жұмысындағы тағы бір мәселе-пошта мен телефонға хабарламалар келмейді. Ол бұл туралы бірнеше рет жазды, олар өз тарапынан хабарламалар жіберілді деп мәлімдеді, Бұл менің поштам кінәлі. Ал басқа дүкендерден бәрі қандай да бір себептермен келеді. Бұл олардың серверлері мен дерекқорларының дұрыс жұмыс істемеуінің тағы бір дәлелі.
Менің қорытындыларым:
1. Озоннан сатып алу қауіпті. Мен ешкімге кеңес бермеймін, мен өзіме алдын-ала төлеммен тапсырыс бермеймін. Егер мен төлемесем, сол күні басқа жерден сатып алғаным маған бәрібір болар еді. Бірақ олар бірден ақша алады, ал сатып алушыда проблемалар бар.
2. Озонда серверлерде немесе деректерді бір дерекқордан екіншісіне беру кезінде ақаулар орын алады, ал бағдарламашылар оны қалай түзетуді білмейді.
3. Озонда қызметкерлер жетіспейді және оны проблемалармен күресуге ешкім үйретпейді.
4. Дүкенде мұздатылған Озон клиенттер ақшаны қайтара алатынына күмәнданамын.
5. Клиенттер тапсырыстардың жартысынан көбін алмайды. Сатушыларға жаппай бас тарту туралы хабарламалар келеді.