Ақылсыз, мүмкіндіктері шектеулі, көпшілігі жұмыс істемейді
Маяк қызметімен бұрыннан таныс. Мен олардың тегін кеңейтімін қолданамын. Бір күні олардың менеджері қоңырау шалып, аналитикпен сөйлесуді ұсынады, ол менің картамның мысалында аналитикалық қызмет туралы айтып, оның жұмысын көрсетеді. Мен ДБ + арқылы білемін-барлық қызметтер жақсы жұмыс істейді, көп нәрсені көрсетеді, мені озон көбірек қызықтырды (ол өз деректерін жасырады). Мен өз картама сілтеме бердім, қоңырау шалуға да келістім.
Сарапшы қоңырау шалып, ДБ картасын бөлшектей бастайды!. озон туралы менің сұрақтарыма жауап беру жағына шығады. Олардың пікірінше ең»күшті» функцияларды ғана көрсетеді. Олар супер ұсыныстарды ұсынады, үнемі мұндай ақшаға сіз бір аналитикалық қызмет сатып алмайтыныңызды айтады. Жақсы сатушы өз ісін біледі.
«Ал сізге несие беретіндігіңізді тексерейік, егер сіз бір апта ішінде бас тарта алсаңыз». Міне, мен осында болдым. Бір апта ішінде мен қызметті тексеремін деп үміттенемін, егер ол маған ұнамаса, мен бөліп төлеуден бас тартамын (жылына 90 ТР) – 2 жылдық аналитикалық қызмет үшін.
Бірнеше күн жұмыс істегеннен кейін мен озон емес екенін түсіндім, тіпті ДБ-де де басқа қызметтердің, тіпті ішінара мүмкін екенін көрсете бермейді. Биддер ашық жұмыс істемейді, тек жағдайды нашарлатады. Мақталған нейрондық желі-қараңғылық. Озон картасы туралы ақпарат-дәл осылай табу мүмкін емес-гауһар тастармен билеу қажет.
Мен жеке менеджерге жүгіндім, маған ұнамайды, келісімшартты бұзғым келеді, қайтаруды рәсімдегім келеді. Менеджер үнсіздік. Демалыс күндері, дүйсенбі күні бойы өтеді. Тағы да менеджерге жазамын. Сейсенбіде, күннің соңында сатушы менімен байланысып, құлағыма құя бастайды, мен 1 аптада ештеңені тексере алмадым, биддер жұмыс істемейді, өйткені ДБ дауыл болып тұр (шынымен де), көрсетпейді, өйткені Мен онша қарамадым, діңгек арқылы палуба керек, мен тікелей қаладым – міне, айлакер.
Біз тағы бір аптаға келістік.
Биддер ешқашан жұмыс істемеді, ақаулар қосылды, сайт баяулайды, деректер нашар және жиі дұрыс берілмейді. Менеджерге тағы да сатушы қоңырау шалып, олар маған ештеңе қайтаруға міндетті емес екенін айтады-ұсыныс пен келісім-шартқа мен қалай тіркелгеніме қол қойдым (тағы бір тосынсый), ал бір апта, егер мен басты адамның атына жазбаша өтініш жазсам ғана – сол кезде олар қарайды және мәселені шешеді. Жазбаша өтініш туралы ештеңе айтылмағаны туралы ескертуге-бас тартуға. Қысқасы, цирк-таза су ажырасу. Ұзақ уақыт бойы мен өзімді ақымақ деп атадым және атаймын.
Кейіннен жаңа фактілер ашылды. Маған сатып алу үшін 2 курс және қосымша жағымдылық қажет – менеджерге қол жетімділік немесе тағы 3 айлық қол жетімділік. Мен менеджерді таңдадым, мен менеджерге арналған деректерді шектей алмаймын (оған менің бірлігімді санау үшін нафига). Мен өзіме басқа апи кабинеттерді қоса алмаймын-әр апи үшін қосымша ақы төлеңіз. Жағымсыз.
Мен сатушыға Михаилге бергім келеді-түшкірмеңіз, жөтелмеңіз, мен сыйлық алдым деп үміттенемін.
Маяк өзінің функционалдығы бойынша қалған аналитикалық қызметтерді қуып жетеді деп үміттенеміз. Бұл кастрацияланған қызметтің функционалдығын қандай да бір түрде толықтыру үшін қосымша бүктемелер сатып алудың қажеті жоқ.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Маяк
Анонимді пайдаланушы6 айлар бұрын
4.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
жүйе жақсы
Мен оны бір жылға алдым, мен оны екі ай бойы қолданамын, бәрі жақсы, бәсекелестерге қарағанда арзан.
Артем6 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
СКОЛКОВО қолшатырының астындағы алаяқтардың қызметі
Құрметті достар. Бұл тамаша ком пания алаяқтар бар штаты тамаша менеджерлер психолог және іліп, Сізге несие үлкен рахат. Ауыстыруда сіз қызметті де ақшаны да қайтара алмайсыз! Бұл менеджерлер тобы мені 3 ай бойы өңдеп, мені сатып алуға итермеледі (телефонды іліп қоюға немесе ойлануға мәжбүр етпеді)... Бұдан әрі оқып отыру
Станислав Кочетков6 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бұл қызмет емес түбі
Деректер мүлдем шындыққа жанаспайды, қолдау сұраққа бірнеше күн жауап береді, егер ол мүлдем жауап берсе. Жарнаманы оңтайландыру жұмыс істемейді. Бұл қызметті иіскеуге тырысатын менеджерлерді тыңдамаңыз. Шындығында ештеңе жұмыс істемейді. Ақшаны сізге ешкім қайтармайды.
Ақылсыз, мүмкіндіктері шектеулі, көпшілігі жұмыс істемейді
Маяк қызметімен бұрыннан таныс. Мен олардың тегін кеңейтімін қолданамын. Бір күні олардың менеджері қоңырау шалып, аналитикпен сөйлесуді ұсынады, ол менің картамның мысалында аналитикалық қызмет туралы айтып, оның жұмысын көрсетеді. Мен ДБ + арқылы білемін-барлық қызметтер жақсы жұмыс істейді, көп нәрсені көрсетеді, мені озон көбірек қызықтырды (ол өз деректерін жасырады). Мен өз картама сілтеме бердім, қоңырау шалуға да келістім.
Сарапшы қоңырау шалып, ДБ картасын бөлшектей бастайды!. озон туралы менің сұрақтарыма жауап беру жағына шығады. Олардың пікірінше ең»күшті» функцияларды ғана көрсетеді. Олар супер ұсыныстарды ұсынады, үнемі мұндай ақшаға сіз бір аналитикалық қызмет сатып алмайтыныңызды айтады. Жақсы сатушы өз ісін біледі.
«Ал сізге несие беретіндігіңізді тексерейік, егер сіз бір апта ішінде бас тарта алсаңыз». Міне, мен осында болдым. Бір апта ішінде мен қызметті тексеремін деп үміттенемін, егер ол маған ұнамаса, мен бөліп төлеуден бас тартамын (жылына 90 ТР) – 2 жылдық аналитикалық қызмет үшін.
Бірнеше күн жұмыс істегеннен кейін мен озон емес екенін түсіндім, тіпті ДБ-де де басқа қызметтердің, тіпті ішінара мүмкін екенін көрсете бермейді. Биддер ашық жұмыс істемейді, тек жағдайды нашарлатады. Мақталған нейрондық желі-қараңғылық. Озон картасы туралы ақпарат-дәл осылай табу мүмкін емес-гауһар тастармен билеу қажет.
Мен жеке менеджерге жүгіндім, маған ұнамайды, келісімшартты бұзғым келеді, қайтаруды рәсімдегім келеді. Менеджер үнсіздік. Демалыс күндері, дүйсенбі күні бойы өтеді. Тағы да менеджерге жазамын. Сейсенбіде, күннің соңында сатушы менімен байланысып, құлағыма құя бастайды, мен 1 аптада ештеңені тексере алмадым, биддер жұмыс істемейді, өйткені ДБ дауыл болып тұр (шынымен де), көрсетпейді, өйткені Мен онша қарамадым, діңгек арқылы палуба керек, мен тікелей қаладым – міне, айлакер.
Біз тағы бір аптаға келістік.
Биддер ешқашан жұмыс істемеді, ақаулар қосылды, сайт баяулайды, деректер нашар және жиі дұрыс берілмейді. Менеджерге тағы да сатушы қоңырау шалып, олар маған ештеңе қайтаруға міндетті емес екенін айтады-ұсыныс пен келісім-шартқа мен қалай тіркелгеніме қол қойдым (тағы бір тосынсый), ал бір апта, егер мен басты адамның атына жазбаша өтініш жазсам ғана – сол кезде олар қарайды және мәселені шешеді. Жазбаша өтініш туралы ештеңе айтылмағаны туралы ескертуге-бас тартуға. Қысқасы, цирк-таза су ажырасу. Ұзақ уақыт бойы мен өзімді ақымақ деп атадым және атаймын.
Кейіннен жаңа фактілер ашылды. Маған сатып алу үшін 2 курс және қосымша жағымдылық қажет – менеджерге қол жетімділік немесе тағы 3 айлық қол жетімділік. Мен менеджерді таңдадым, мен менеджерге арналған деректерді шектей алмаймын (оған менің бірлігімді санау үшін нафига). Мен өзіме басқа апи кабинеттерді қоса алмаймын-әр апи үшін қосымша ақы төлеңіз. Жағымсыз.
Мен сатушыға Михаилге бергім келеді-түшкірмеңіз, жөтелмеңіз, мен сыйлық алдым деп үміттенемін.
Маяк өзінің функционалдығы бойынша қалған аналитикалық қызметтерді қуып жетеді деп үміттенеміз. Бұл кастрацияланған қызметтің функционалдығын қандай да бір түрде толықтыру үшін қосымша бүктемелер сатып алудың қажеті жоқ.