LiveTex
Барлығы пікірлер 6
Тағы да шағым жоқ
5.0
Расталған компаниясы
livetex.ru
Сайтқа өтіңіз
Компания кез-келген заманауи байланыс арналарында тұтынушыларға қызмет көрсетуді және қолдауды автоматтандырудың кешенді шешімін ұсынады.
Компания
Ресми сайт
Әлеуметтік медиа
Құрылған күні
2011
Бас кеңсе
191025, Санкт-Петербург, Маяковский к-сі, "А" литерасының 3-б үйі, 4 эт., 5-Н (30,31)
Компания иесі
"Омниканалдық технологиялар" ЖШҚ
Қолдау түрлері
[email protected]Сайттағы кері байланыс нысаныЧатСайттан кері қоңырау шалуTelegramВконтактеFacebook
Телефон
Телефонды қолдау
8 (800) 775-42-00Ресейде тегін
+7 (495) 401-66-00Мәскеу
+7 (812) 449-49-20Санкт-Петербург
Тілдер
Орыс
Жобаның ерекшеліктері
Заманауи байланыс арналары арқылы қызмет көрсету мен сатуды автоматтандыруға арналған қызмет
Мүмкіндіктер
Барлық сандық арналарды бір жерде біріктіру, Кері қоңырауды қосу, Контактілерді жинауға арналған Офлайн өтінімдер, Клиент серверлерінде жүйені орналастыру, Чатботтар
Қосымша мүмкіндіктер
Аналитика, Еркін операторға ауыстыру, Барлық құрылғылар мен платформаларда жұмыс істейді, Статистика
Реттелетін
Иә
Реттегіштер
Ресей Федерациясының Санкт-Петербургтегі № 25 ауданаралық инспекциясы
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер
ВКонтакте, Facebook, Instagram, Telegram, Twitter, WhatsApp, Viber, Сыныптастар
Тегін нұсқа және демо
Платформаның барлық мүмкіндіктері шектеусіз 14 күн тегін
Серіктестік бағдарламасы
ТіркеуӘр түрлі серіктестерге арналған бірнеше бағдарламалар
Артықшылықтары
Әр түрлі арналарда клиенттермен байланысу үшін көптеген мүмкіндіктер
Қарапайымдылық пен ыңғайлылық
Кез келген құрылғыларда жұмыс істеу
Көптеген қосымша қызметтер
Сынақ кезеңі
Серіктестерге арналған әртүрлі бағдарламалар
Кемшіліктері
Жоғары бағалар
Мобильді қосымшалардың тұрақсыз жұмысы
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
08.10.2023
Жалпы бағалау
6.7/10
    Мекен-жайы
    191025, Sankt-Peterburg, Mayakovskiy k-sі, "A" literasiniң 3-b үyі, 4 et., 5-N (30,31)

    LiveTex бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 15 Маусым 2020 Жаңартылды: 8 Қазан 2023


    LiveTex-кез келген цифрлық арналарда клиенттермен жұмыс істеуге арналған әмбебап чат-платформа: әлеуметтік желілер, мессенджерлер, e-mail, чат-боттар, сайттағы және мобильді қосымшадағы чат, Кері қоңырауға тапсырыс беру және кері байланыс нысаны. Ресей Федерациясы бойынша бірыңғай тізілімге кіреді.

    Бірақ жобаның жұмысы туралы оң ғана емес, теріс пікірлер де бар. Сондықтан LiveTex алаяқтардың ажырасуы екенін білу үшін осы шолуды зерттеңіз.

     

    Неліктен LiveTex

    LiveTex әртүрлі байланыс арналарында тұтынушыларды қолдау үшін көптеген мүмкіндіктерді ұсынады. Арналардағы өтініштер бір кезекке тұрады, компаниядағы процестерге байланысты бөлінуі мүмкін және бір аналитикалық жүйеге ие. LiveTex клиенттерге кез-келген арнада жоғары сапалы қызмет көрсетуге мүмкіндік береді. Платформа клиенттерді ұстап қалудың және кросс-сатылымдардың заманауи жүйесі арқылы сатылымды арттыруға көмектеседі.

    LiveTex ажырасу ма? Пікірлер

    Livetex шешімдерінің артықшылықтары:

    Livetex артықшылықтары

    Livetex Мүмкіндіктері

    Қызмет әр түрлі арналарда клиенттермен байланыс орнатудың көптеген мүмкіндіктерін ұсынады.

    Сайтқа сөйлесу

    Онлайн чат-бұл сайтқа келушілерді тітіркендірмейтін, бірақ сатылымды 15-30% көтеруге көмектесетін шешім. Оның көмегімен сіз кеңес бере аласыз, сатумен айналыса аласыз, сұрақтарға жауап бере аласыз, кездесуге жазыла аласыз, сайтты шарлауға көмектесе аласыз. Livetex чатының артықшылықтары:

    • кез-келген құрылғыда ыңғайлы қарау мүмкіндігі;
    • ашылған кезде интрузивті жарнамалар мен артық дыбыстардың болмауы;
    • тұрақты чат жұмысы;
    • CRM және басқа қызметтермен байланыс.

    Сайтқа арналған чат функциялары:

    • «Қарау». Оператор келушінің терген мәтінін көреді.
    • Чатты әріптеске беру. Егер мәселе бір қызметкердің құзыретінен тыс болса, ол диалогты әріптесіне бере алады. Сондықтан клиент күтудің қажеті жоқ, ал оператор басқа мәселелерді шеше алады.
    • Диалог таймері. Ол қызметкердің келушіні ұзақ уақыт жауапсыз қалдырғанын көрсетеді.
    • Санаттары мен іздеулері бар дайын хабарламалар жүйесі. Жауаптардың жеке жиынтығын да жасауға болады.
    • Спаммерлер мен тролльдерді бір түймемен құлыптаңыз.
    • Клиент туралы ақпарат. Оператор хат алмасу тарихын, айналым аймағын, келуші орналасқан сайттың бетін көреді. Егер сіз чатты CRM-мен біріктірсеңіз, онда сіз клиенттің бүкіл картасын көре аласыз.

    Максималды тиімділік үшін сайттағы чатты қалай толықтыруға болады:

    • IOS және Android құрылғыларына арналған қосымшадағы Чат. Бұл қосымшаның құндылығын арттыруға мүмкіндік береді. Келушілер Call-орталыққа жүгінбей-ақ мәселелерді шеше алады.
    • Виджетте Кері қоңырауға тапсырыс беру. Егер оператор чатта жауап бере алмаса, ол Клиентке қоңырау тапсырысын ұсынады. Түйме чат терезесіне қосылады.
    • Кері байланыс нысаны. Онымен дәстүрлі офлайн форма қорғасын көзіне айналады, өйткені ол Клиентті мақсатты әрекетке итермелейді және тәулік бойы байланыстар жинайды.

    Мобильді қосымшадағы Чат

    Қызмет клиенттер үшін қосымшаның құндылығын арттырады. Бұл қоңырау шалудың немесе хабарлама жазудың қажеті жоқ байланыстың ыңғайлы тәсілі. Қолданбаға арналған Чат iOS және Android жүйелерін қолдайды. Мобильді қосымшаларға арналған чат мүмкіндіктері:

    livetex.ru мобильді қосымшаларға арналған чат

    Livetex чатын 30 минут ішінде енгізу арқылы сіз ыңғайлы техникалық қызмет көрсету құралдарын ала аласыз:

    • теңшелген дизайн;
    • PUSH хабарландырулары;
    • файлдарды жіберу мүмкіндігі;
    • пайдаланушылардың чатты бағалауы.

    Ұсыныстың артықшылықтары:

    • Call-орталыққа және басқа арналарға жүктемесіз клиенттердің сұрақтарын шешу;
    • көбірек мақсатты әрекеттер;
    • қолданбаны жою пайызын азайту;
    • Retention Rate өсуі;
    • қосымшаның әр бөлімінде өз тапсырмаларын орындау.

    Чат функциялары:

    Livetex мобильді қосымшаларға арналған чат

    Офлайн кері байланыс нысаны

    LiveTex кері байланыстың қарапайым түрін мақсатты жетек көзіне айналдыруға көмектеседі. Өтініш Клиентті диалогқа тартады және контактілерді жұмыс уақытынан тыс уақытта да жинайды. Кері байланыс формасы арқылы сайттың конверсиясын қалай арттыруға болады:

    Livetex кері байланыс

    Ақылды кері байланыс формасының функциялары:

    • қарым – қатынасқа тарту;
    • әр түрлі аудитория мен беттерге арналған жазбаларыңыз;
    • өтінішті контактілермен қалдыру немесе қоңырауға тапсырыс беру мүмкіндігі;
    • басқа арналардан өтініштермен бірге оператордың қосымшасына хабарламалар алу;
    • өтініштер бойынша статистика және жеке кабинетте қолжетімді арнаны талдау.

    Платформадағы кері байланыс формасының функциялары:

    • бір қосымшадағы өтінімдермен жұмыс;
    • жеке виджет параметрлері;
    • келушілерді тарту параметрлері;
    • интернет-сайттың мобильді нұсқасы түймесі;
    • арнаны талдау;
    • операторлардың жұмыс көрсеткіштері.

    Сайттан Кері қоңырауға тапсырыс беру

    Кері қоңырауға тапсырыс беру қызметтері клиенттерді интернет-ресурста ұстауға көмектеседі және көбірек жетекшілік етеді. Оларды клиенттердің мінез-құлқына бейімдеуге болады және көмек қажет болған кезде пайда болады. Ақылды параметрлер мақсатты емес келушілерді сүзуге көмектеседі, сондықтан операторлар босқа қоңырау шалмайды. Livetex платформасы арқылы сатып алуға дайын адамдармен сөйлесуге, пайдаланушыларға өздері қалаған кезде қоңырау шалуға және чатта жауап беру мүмкін болмаса, оларға кері қоңырау шалуға болады.

    X-widget көмегімен клиентке жылдам қоңырау шалыңыз. Бұл опция Клиентті сайттан кетуге, жетекшілерді жинауға, акцияларды жарнамалауға, тапсырыстарды азайтуға көмектеседі. Офлайн формадан немесе онлайн чаттан қоңырауға тапсырыс беру. Арнаның бұл түрі қызметкерлерден жүктемені алып тастайды, егер оператор жауап бермесе, қорғасын алуға көмектеседі және жұмыс уақытынан тыс уақытта ақпарат жинайды. Қызмет мүмкіндіктері:

    • қоңырауларды қолмен тарату;
    • бір нөмірге бірнеше қоңырау шалу;
    • қайта теру, егер сіз қоңырау шала алмасаңыз;
    • бақылау үшін қоңырауларды жазу;
    • қолмен теру моментін бақылау;
    • өтінімдерді тарату үшін өтініш тақырыбын таңдау;
    • компания нөмірін көрсету;
    • қоңырауды сайттан қызметкердің sip телефонына бағыттау.

    Кері қоңырау шалу мүмкіндіктері:

    livetex.ru кері қоңырау

    E-mail арнасы

    Электрондық пошта клиентінің орнына сервистің көмегімен хаттар оператордың қосымшасына келеді. Сонымен қатар, Электрондық поштаның барлық мүмкіндіктері бар: электрондық пошта тізбегі, қолтаңба қосу және хабарламаларды пішімдеу.

    Әлеуметтік желілер

    Facebook*, Instagram*, Вконтакте және Одноклассники әлеуметтік желілері арқылы клиенттермен байланыс орнатуға көмектеседі. Әлеуметтік желілердегі қолдау функциялары:

    • хабарламаларды қызметкерлер тобына бөлу;
    • диалогты басқа операторға беру;
    • келушінің жалпы тарихы;
    • әлеуметтік желідегі пайдаланушы профиліне қол жеткізу;
    • сайттың мобильді нұсқасындағы виджеттер;
    • жылдам хабарламалар;
    • кабинеттегі өтініштердің тарихы;
    • қызметкерлердің жұмыс көрсеткіштері;
    • Клиенттің өтініші келіп түскен тауар карточкасын қарау.

    Livetex чат платформасына Facebook*, Messenger қосуға болады. Әлеуметтік желі мен мессенджер бір хабарлама жүйесіне біріктірілгендіктен, оларды бірге қосуға болады. Facebook интеграциясы livetex бірыңғай интерфейсінде операторлардың клиенттердің өтініштерін алуын қамтамасыз етеді. Пайдаланушы ұйымды Facebook Messenger контактілер тізіміне қосып, оператормен тікелей сөйлесе алады. Facebook арқылы қызмет көрсету арнасын жылжыту үшін Messenger кодын пайдалануға болады. Facebook-тің оператор қосымшасындағы мүмкіндіктері:

    Instagram интеграциясы да мүмкін. Ливтекстен ВКонтакте шешімі:

    • ДК және гаджеттермен жұмыс істеуге арналған бөлек қосымшаларды қамтиды;
    • барлық сандық арналарда келушілерге қызмет көрсетуге мүмкіндік береді;
    • sms хабарламаларының орнына push хабарландыруларын жібереді;
    • қызметкерлерге мобильді құрылғылардан жауап беруге мүмкіндік береді;
    • сауалдарды Құзыретті қызметкерлерге беруге мүмкіндік береді;
    • өтініштер тарихын сақтайды;
    • қызмет сапасын талдайды.

    * Facebook және Instagram Ресейде экстремистік ұйым ретінде танылған meta компаниясына тиесілі

    Мессенджерлер

    Мессенджерлер барған сайын танымал бола бастағандықтан, клиенттермен осы арналар арқылы байланысу мүмкіндігі туралы қамқорлық жасау керек. Олар қызмет көрсету сапасын бақылай отырып, мәселелерді бірден шешуге мүмкіндік береді. Мессенджерлердің клиенттермен қарым-қатынас жасаудағы артықшылықтары:

    livetex.ru мессенджерлер

    Telegram-да клиенттерге қызмет көрсетудің артықшылықтары:

    • бейресми стильдегі байланыс;
    • клиентпен әрқашан байланыста болу мүмкіндігі;
    • диалог тарихын сақтау;
    • хабарламалар бірден көрінетін push-хабарламалар;
    • толық құпиялылық.

    Viber арқылы қолдау ерекшеліктері:

    • Жаңа аудиториямен байланыс. Бұл арна әлеуетті клиенттермен байланысты қалпына келтіруге көмектеседі.
    • Екі жақты байланыс. Мессенджерде пайдаланушылармен хабар алмасу мүмкіндігі көбірек қатысуға әкеледі; келушілер қауымдастығы. Ресми Қоғамдық чат құру арқылы аудиторияны пайдалы мазмұнмен тартуға болады. Сіз жаңалықтармен, өнімнің фотосуреттерімен бөлісе аласыз, акциялар туралы хабарлай аласыз.
    • Жылдам тапсырыстар. Егер сіз клиенттерге мессенджерде менеджерден тапсырыс беру мүмкіндігін берсеңіз, қоңырау немесе хат күтпестен сатып алу процесін жылдамдатуға болады.

    Viber интеграциясы көмектеседі:

    • барлық арналарды бір интерфейсте ұстаңыз;
    • жауап беру уақытын 1 минутқа дейін қысқартыңыз;
    • техникалық қызмет көрсету процесін жасаңыз;
    • пайдаланушы тарихын қалыптастыру;
    • тиімділігін талдау.

    Livetex платформасындағы WhatsApp:

    LiveTex WhatsApp

    • Business есептік жазбасын қосқан кезде клиент телефон нөмірінің орнына сіз көрсеткен атауды көреді. Жанындағы жасыл құсбелгі есептік жазбаның WhatsApp арқылы расталғанын және тексерілгенін білдіреді.
    • Бизнес-шот ай сайынғы жазылыммен жұмыс істейді + мессенджер «клиенттерге қызмет көрсету терезесінде»уақыт бойынша келмеген хабарламалар үшін қосымша ақы алуы мүмкін. Пайдалану туралы толығырақ livetex веб-сайтынан біле аласыз.

    On premises Deployment платформасын орналастыру

    Livetex платформасы клиенттің инфрақұрылымында орналастырылған. Шешімнің ерекшеліктері:

    • Деректерді қорғаудың сенімділігі. Барлық ақпарат компанияда сақталады. Сіз қорғаныс, кіру және қалпына келтіру әдістерін өзіңіз таңдай аласыз.
    • Күшейтілген бақылау. Пайдаланушы деректерінің ағынын, қызметтің қолжетімділігін және қалпына келтіруді бақылауға болады.

    Қызмет Kubernetes-те тұрақты конфигурациямен жұмыс істейді, бұл мүмкіндік береді:

    ЛайвТекс On Premises Deployment

    LiveTex Omni-channel

    Көп арналы қызмет көрсету платформасы келушінің бірыңғай профилін қалыптастыруға және ыңғайлы және жылдам қызмет көрсетуге көмектеседі. Көп арналы қызмет компанияға не береді:

    • Жаңа аудиторияға қол жеткізу. Әр арнаның өз аудиториясы бар.
    • Адалдықтың өсуі. Клиенттер күнделікті қолданатын арналардағы байланыс олардың адалдығын арттырады.
    • Процесті басқару. Аналитикалық құралдар қызмет сапасын бақылауға көмектеседі.
    • Шығындарды азайту. Жұмысты оңтайландыру өтініштерді өңдеу құнын төмендетеді.

    Қосымша қызметтер

    Компания «3 ай all inclusive» қызметін ұсынады. 200 мың рубльге.сіз 3 айға платформа ала аласыз, ол операторлардың шексіз саны мен чат-боттың жұмыс істеуі үшін барлық арналарды біріктіреді. Жеке менеджер сізге ыңғайлы болуға және қызметтің мүмкіндіктерін барынша пайдалануды үйренуге көмектеседі. Осы уақыт ішінде пайдаланушылармен хат алмасудың саны мен сапасын және платформаның мүмкіндіктерін бағалауға болады. Операторлар оларды пайдалану қаншалықты ыңғайлы екенін түсіне алады, ал супервайзерлер бақылау үшін жеткілікті мүмкіндіктер бар-жоғын біледі. Осыдан кейін Компанияның тарифтік жоспарларының бірін сатып алу керек пе деген қорытынды жасауға болады.

    Операторға арналған қосымша

    Клиенттер компаниялармен 8-ден астам байланыс арналарын пайдаланады. Livetex чаттан, электрондық поштадан, әлеуметтік желілерден және мессенджерлерден өтініштерді операторларға арналған бір қосымшаға біріктіруге мүмкіндік береді. Оператор қосымшасының артықшылықтары:

    • Жылдам оқыту.
    • Екі есе өнімділік. Қызметкерлер алаңдамайды, сондықтан олар көп жұмыс істей алады.
    • Клиенттерге жылдам жауаптар. Барлық арналар бір уақытта жұмыс істейді, ал пайдаланушылар сұрақ қайдан шықса да жедел көмек алады.
    • Қарым-қатынастың бірыңғай тарихы. Егер олар әртүрлі арналарды таңдаса, клиентпен Диалог үзілмейді.
    • Өлшенетін нәтижелер. Басшы әр қызметкердің және арнаның жұмысының нәтижесін біледі.
    • Белсенді сату. CRM интеграциясы артықшылық береді, өйткені әкімшілік клиенттердің қажеттіліктерін біледі.

    Қорғасын генерациясы

    LiveTex құралдың көмегімен конверсия мен сатылымды арттыруға мүмкіндік береді қорғасын генерациясы. Жетекші генерацияда LiveTex мүмкіндіктерін қалай пайдалануға болады:

    livetex.ru қорғасын генерациясы

    CRM интеграциясы

    CRM интеграциясы-бұл пайдаланушылар туралы ақпарат жинау мүмкіндігі. Сіз клиент туралы ақпаратты, оның компаниямен өзара әрекеттесуін оператордың қосымшасына және кері жібере аласыз. Интеграция қорғалған арнада жұмыс істейді.

    Nanotech42 мәтіндік боты

    Мәтіндік бот компанияның білім қорындағы мақалаларды пайдаланады. Клиент сұрақ қойғанда, бот сұранысқа сәйкес келетін мақалаларды іздейді және оларды таңдауға ұсынады. Бот кез-келген мәтіндік арналарда жұмыс істейді. Онымен сайт пен мессенджерлер үшін бөлек чатботтар қажет емес. Ұсыныстың артықшылықтары:

    Livetex NanoTech42

    Чатботтарды дамыту

    Чатбот-бұл сайтқа кірушілермен және мүмкін клиенттермен байланысатын автоматтандырылған жүйе. Жасанды интеллект, оның көмегімен бизнес маркетингтегі мәселелерді шешеді, қолдау қызметін күнделікті міндеттерден босатады. Чатбот әртүрлі функцияларды орындай алады және әртүрлі қасиеттерге ие. Оның негізгі міндеті-сату шұңқырының әр сатысында клиентпен өзара әрекеттесуді Автоматтандыру және қолдау қызметі бірдей мәселелерді шешуден. Livetex бот жасаудың бірнеше нұсқасын ұсынады:

    livetex.ru чатбот конструкторы

     

    Қалай бастау керек livetex.ru?

    Қызметпен жұмысты бастау үшін сайтта өз бетіңізше тіркеліңіз livetex.ru немесе менеджерлерге хабарласыңыз. Тіркелу үшін телефон нөмірін немесе электрондық поштаны енгізіңіз. Жаңа клиенттерге платформаның барлық мүмкіндіктеріне шектеусіз 14 күндік тегін сынақ мерзімі қол жетімді. Сондай-ақ, демонстрацияға тапсырыс беруге болады, бұл жағдайда 30 минут ішінде менеджер клиентпен тиімді жұмыс істеу үшін платформаның барлық параметрлерін көрсетеді.

    Жеке кабинет

    Тіркелгеннен кейін клиент жұмыс жүргізіліп жатқан жеке кабинетке қол жеткізе алады. Сондай-ақ, Қызмет оператордың қосымшасын құрылғыға жүктеуді ұсынады. Бұл әртүрлі арналарда қызмет көрсетуге ыңғайлы құрал. Бұл әртүрлі арналардан келетін пайдаланушылардың өтініштерін өңдеуге мүмкіндік береді. Операторлар әрдайым клиенттің бірыңғай профилі есебінен жүгіну контекстінде болады. Қосымшаға кіру кабинетке кіру үшін тіркеу кезінде көрсетілген логин мен парольмен жүргізіледі. Егер сіз бағдарламалық жасақтаманы компьютерге орнатқыңыз келмесе, сіз шолғыш қосымшасын пайдалана аласыз. Бұл опцияның артықшылықтары:

    • Әр оператор үшін қосымшаның жұмыс үстелі нұсқасын орнатудың қажеті жоқ. Жедел кіру браузерде логин мен пароль арқылы жүзеге асырылады. Жұмыс үстелінің нұсқасынан шығу автоматты режимде жүзеге асырылады.
    • Планшеттер үшін қол жетімділік. Web нұсқасымен жұмыс орнында болмай, планшетке ие бола отырып, қолдауды ұйымдастыруға және басқаруға болады.
    • Қолданбаны пайдалану клиенттік қызметті сапаны жоғалтпай ескірген бағдарламалық жасақтамада да теңшеуге мүмкіндік береді.

    Мобильді қосымша

    2022 жылы livetex чат платформасы App Store және Google Play дүкендерінде жүктеуге болатын мобильді қосымшаны шығарды. Оның көмегімен сіз кез-келген арнаның кез-келген жерінде барлық танымал арналардан өтініштер қабылдай аласыз. Сұраққа жауап беру үшін операторларға үнемі компьютердің жанында болудың қажеті жоқ. Қызметкерлер жаңа өтініштерді жіберіп алмауы үшін қосымша жаңа хабарлама кезінде push хабарламаларын жібереді.

    Қолданбаның негізгі мүмкіндіктері:

    • Тағайындалған өтініштерді қарау;
    • Жаңа өтініштерді қабылдау;
    • Өтініштегі хат алмасу (мәтіндік хабарламалар мен файлдар, хабарламаларға сілтеме жасау);
    • Өтінішті жабу;
    • Дыбыстық хабарландырулар;
    • Жаңа хабарлама туралы push-хабарлама бойынша жүгінуге көшу;
    • Өтініштердегі оқылмаған хабарламалардың индикациясы және есептегіші;
    • «Қол жетімді» және «желіден тыс» оператор мәртебесін көрсету.

    Чатты сайтқа қалай қосуға болады?

    Қызметті қалай бастау керектігі туралы толық ақпарат сайтта сипатталған livetex.ru. «Анықтама орталығы« бөлімінде.

    Livetex чатты сайтқа қосу

     

    Livetex Бонустары

    Компания жеңілдіктер мен бонустар ұсынбайды.

    Серіктестік бағдарламасы

    Қызмет серіктестер үшін бірнеше ынтымақтастық нұсқаларын ұсынады:

    • Серіктестер үшін. Өз клиенттерін көп арналы қызмет көрсету үшін livetex платформасымен қамтамасыз ете отырып, қосымша табыс табуға болады.
    • Технологиялық серіктестерге. Бағдарламалық жасақтама жасаушылар немесе функционалдылықты кеңейту арқылы өнімді тұтынушылар үшін тартымды еткісі келетіндер үшін ынтымақтастықтың өзіндік нұсқасы ұсынылады.
    • Сатушылар үшін. Бұл веб-студияларға, жарнамалық және сандық агенттіктерге арналған ұсыныс. Сайтта келушілермен байланыс орнатуға және сатылымды арттыруға мүмкіндік бере отырып, конверсияны жақсартуға және жұмыс нәтижелерін мүмкіндігінше тиімді етуге болады. Бағдарламаның осы түрінің арқасында тапсырыс берушілер үшін әзірленген сайттардың конверсиясын арттыруға болады.
    • Мобильді қосымшаны жасаушылар үшін. Компания бағдарламалық жасақтамаға оңай ендірілген мобильді SDK ұсынады. Онымен тұтынушыларға қолданбалардан тікелей пайдаланушылармен байланысуға мүмкіндік беруге болады. Бұл тұтынушылардың адалдығын арттырады және кері байланыс пен қарсылықтарды жылдам пысықтау арқылы қолдауды қамтамасыз етеді.
    • Аутсорсингтік байланыс орталықтары үшін. Мұндай серіктестер үшін жұмыс істеуге толық дайын платформа ұсынылады. Клиенттерге клиенттік қызмет үшін кешенді шешім ұсына отырып, сіз барлық сандық арналарға бір интерфейсте қызмет ете аласыз, пайдаланушыларды анықтай аласыз және байланыс тарихын қалыптастыра аласыз.
    • Жүйелік интеграторлар үшін. Үлкен тұтынушыларға күрделі шешімдерді енгізу арқылы жобалардың тиімділігін арттыруға болады. Livetex бағдарламасының көмегімен клиенттерге сандық арналарда қызмет көрсетуге болады.

    Ынтымақтастыққа қатысты барлық сұрақтар бойынша телефон нөмірлері бойынша хабарласуға болады: +7 (495) 401-66-00, +7 (812) 449-49-20 және пошта арқылы: [email protected].

     

    Livetex шағымдары

    Қызметтің жұмысы туралы әр түрлі пікірлер бар, оң және теріс. кейбір клиенттер техникалық қолдаудың нашар жұмысына шағымданады. Мобильді құрылғыларда жобаның нашарлағанын байқағандар да бар.

    livetex.ru Пікірлер Livetex Пікірлер

    Егер LiveTex қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде ақпаратты әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Бақылаушы органдар мен заңдар

    Ресей Федерациясының Санкт-Петербург қаласындағы №25 ауданаралық инспекциясы «Livetex» ЖШҚ-ны 2006 жылы тіркеді.

    Пайдаланушы келісімі livetex.ru

    Компанияның сайтында livetex.ru ынтымақтастық шарттарымен танысуға арналған құжаттар бар. Сайтты пайдалану туралы келісімнің, жария оферта мен жеке ақпаратты өңдеу саясатының мәтіндері бар.

    livetex.ru сайтты пайдалану шарттары

    Қолдау қызметі

    Сервис сайтында livetex.ru «қолдау» бөлімі бар. Онда жобамен жұмыс істеу туралы толық ақпарат бар анықтама орталығына сілтеме табуға болады. Қажет болса, техникалық қолдау қызметіне хабарласуға болады. Ол жұмыс күндері Мәскеу уақытымен 9:00-ден 19:00-ге дейін және демалыс күндері 10:00-ден 18:00-ге дейін жұмыс істейді. Сіз осындай арналар арқылы көмек сұрай аласыз:

    Livetex қолдау қызметі

     

    LiveTex ажырасу ма?

    LiveTex-бұл клиенттермен байланысты автоматтандыруға және пайдаланушыларға хабарламаларды қабылдау мен жіберуді реттеуге мүмкіндік беретін компания. Тұтастай алғанда, клиенттер қызметтің көп функционалдығын және оны пайдаланудың қарапайымдылығын атап өтеді. Бірақ техникалық қолдаудың жауаптарын ұзақ күтуге және мобильді құрылғыларда жұмыс істеуге қатысты шағымдар бар.

    Компания 2006 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқанын және осы уақыт ішінде көптеген пайдаланушылар қызметтің тұрақты клиенттеріне айналғанын ескере отырып, LiveTex алаяқтардың ажырасуы емес деген қорытынды жасауға болады. Сайтта заңды Ақпарат және құжаттардың мәтіндері туралы толық ақпарат бар.

     

    Қорытынды

    Livetex сияқты жобалар әртүрлі байланыс арналарында қызмет көрсетуді орнатуға және чатботтар арқылы жұмысты автоматтандыруға көмектеседі. Олардың көмегімен сіз қызметтің жоғары деңгейін қамтамасыз ете аласыз және клиенттермен әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшаларда, сайттарда, мессенджерлерде байланыс орната аласыз. LiveTex осындай жоспардың ең көп функциялы және ыңғайлы жобаларының бірі болып саналады. Егер сіз оның қызметтерін пайдаланған болсаңыз, компания туралы өз пікіріңізбен бөлісіңіз. Осы беттегі мәселелер немесе оң тәжірибе туралы сөйлесіңіз.

    Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
    100%
    Бағалар
    100%
    Жұмыс тұрақтылығы
    100%
    Техникалық қолдау
    100%
    5.0

    Отзывы

      LiveTex пікірлер

      6
      Пікір қалдыру
      • Өсуі бойынша бағалау
      • Кемуі бойынша бағалау
      • Алдымен жаңа
      • Алдымен ескі
      • Алдымен танымал
    • 5
      Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Тұрақты қызмет

      Бұл қызмет шетелдік бағдарламалық жасақтамадан отандық бағдарламалық жасақтамаға шұғыл ауысу қажет болғандықтан қосылды. Ауысу тез болды, ештеңе жоғалмады, менеджер байланыста болғанына көп көмектесті. Сізге аналитикалық мүмкіндіктер ұнайды, жауап беру уақытын, сондай-ақ операторлардың диалогтарын бақылау… Бұдан әрі оқып отыру

      Артықшылықтары
      • операторлардың жұмысына арналған құралдар: жылдам жауаптар, жылдам пернелер және т. б.
      Кемшіліктері
      • ақаулар бар, бірақ қызмет жақсы жұмыс істейді, барлық мәселелер тез шешіледі
      • LiveTex Дмитрий 8 Маусым 2023 в 17:07
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Пікіріңіз үшін рахмет!

    • 5
      Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Ұсынамын!

      Жауапты қолдау, параметрлерге көмектеседі. Артықшылықтардың ішінен мен чат пен офлайн форманы өз стиліңізде және корпоративті түсіңізде теңшеу мүмкіндігі бар екенін айта аламын. Біз бірнеше арналарды, сондай-ақ сайттағы өз чатымызды, жұмыс уақытынан тыс уақытта жұмыс істейтін және клиенттердің байланыстары… Бұдан әрі оқып отыру

      • LiveTex Светлана Новикова 8 Маусым 2023 в 17:06
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Пікіріңіз үшін рахмет!

    • 5
      Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Жақсы чат платформасы

      Біз сайттағы чат пен мессенджерлерді ( WhatsApp, Telegram), сондай-ақ сценарийлік чат-ботты қолданамыз. Ыңғайлы, ботты әртүрлі арналарға теңшеуге болады. Олар livetex-ті таңдады, өйткені олар бағаны қанағаттандырды және платформаның қарапайым және түсінікті интерфейсін ұнатты. Арналарды қосу, чатбот… Бұдан әрі оқып отыру

      Артықшылықтары
      • қарапайым, түсінікті интерфейс, жауап беретін қолдау
      Кемшіліктері
      • бірнеше рет проблемалар, бірақ тез шешілді
      • LiveTex Владислав 8 Маусым 2023 в 17:06
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Пікіріңіз үшін рахмет!

    • 5
      Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Тамаша чат платформасы

      Біз қызметті алты ай бойы қолданамыз. Біз WhatsApp, Telegram, Вконтакте, Viber Қолданамыз. Қызметті таңдаудың маңызды критерийі CRM интеграциясы болды. Платформа жақсы жұмыс істейді, ілулі емес. Мен ұсынамын.

      • LiveTex Евгения 8 Маусым 2023 в 17:06
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Жоғары баға бергеніңіз үшін рахмет!

    • 5
      Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Жақсы қызмет

      Бізге әр түрлі мессенджерлер мен әлеуметтік желілердің барлық өтініштері бір жерге келуі үшін қызмет қажет болды. Бұл қызмет барлық тапсырмаларды қолайлы бағамен жауып тастады. Қосымша мүмкіндіктерден біз чат-ботты сайттағы чатқа қосып, кері қоңырау қостық. Жалпы, біз бірнеше жылдан бері жақсы қызмет… Бұдан әрі оқып отыру

      Артықшылықтары
      • Барлық арналарға арналған бір бағдарлама, жақсы баға, чат-ботты орнатуда түсінікті.
      Кемшіліктері
      • Тегін тариф жоқ
      • LiveTex Елена Николаевна 8 Маусым 2023 в 17:04
        Бағалаңыз жауабы бар 0
        0

        Пікіріңіз үшін рахмет!

    • 5
      Пікірді бағалаңыз 0
      0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Жақсы мессенджер агрегаторы

      Біз сайттағы чатты және барлық мессенджерлер мен әлеуметтік желілерді қолданамыз. Маған сценарий ботын әр түрлі арналарда басқаша конфигурациялауға болатындығы өте ұнайды (бізде ИД Елена сайтында жеделхатта сөйлесудің бір жолы бар). Жақсы техникалық қолдау-олар бірнеше рет хабарласып, бәрін егжей-тегжейлі… Бұдан әрі оқып отыру

      Артықшылықтары
      • қарапайым, түсінікті, менеджерлердің жұмысы ұнайды. Чатботтар керемет.
      Кемшіліктері
      • түнде бірнеше рет проблемалар болды, бірақ бәрі туралы ескертті. Және бұл өте жақсы.
    Продвижение в соц. сетях
    КомпанияОрын
    Тизерные и рекламные сети
    КомпанияОрын
    Регистраторы доменов
    КомпанияОрын
    Reg.ru
    1/17
    Белсенділік
    0шағымдар
    • Жаңа0
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді0
    Жаңа компанияның сайтында
    • Orimon
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • Freshworks
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • LiveChat
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    Sitemap