-
-
Kwork Юрий Никифоров 4 Мамыр 2022 в 17:08Бағалаңыз жауабы бар 000
Юрий, жалпы қызметтен және әсіресе қолдаудан жағымсыз әсер қалдырғаныңыз өте өкінішті. Біз сервистің өзін де, қолдау сапасын да жақсарту бойынша үнемі жұмыс жүргізіп отыратынымызға сендіргіміз келеді.
Біз, әрине, сатып алушы мен сатушы арасындағы сындарлы емес қарым-қатынасқа үзілді-кесілді қарсымыз және мұндай жағдайдың болмауын қамтамасыз ету үшін шаралар қабылдаймыз, соның ішінде іскерлік тонды ұстануға келіспейтін пайдаланушылардың қызметін шектейміз.
Комиссияға келетін болсақ, оның мөлшері қызмет көрсету ережелерінде көрсетілген және ресурсқа тіркелгенге дейін пайдаланушы оқи алады. Осылайша, сайтта тіркелген әрбір пайдаланушы осы ақпаратпен танысқанын және келісетінін растайды.
Kwork командасы пайдаланушылардың барлық ұсыныстарын мұқият қарастырады, талқылайды және көбінесе жұмысты жақсарту үшін қызметке енгізеді. Бұл әрдайым пайдаланушылар қалағандай жақын арада бола бермейді, бірақ біз мұндай фидбэкті ешқашан қалдырмаймыз, бұл біз үшін өте құнды және қызметті дамытуға көмектеседі.
Күшін жою себебімен келісуге немесе келіспеуге келетін болсақ, бұл мәселе негізінен қолдау қызметіне бағынбайтынын атап өткім келеді. Бұл жағдайда біз тапсырыс берушінің Жеке әсерлері туралы айтып отырмыз – ол себебін дұрыс деп санайды ма, жоқ па. Қолдау менеджері, әрине, Тапсырыс берушінің әсері мен пікірін бақылауға құқылы емес, сондықтан біз мұндай жағдайларды бағаламаймыз, оларға әсер етпейміз және араласпаймыз. Біз рейтингтің төмендеуі, әсіресе осындай себептермен жағымсыз екенін түсінеміз, бірақ мұндай жағдайлар ерекше жағдай екенін есте ұстаған жөн, сондықтан олар рейтингтің бір жағына да, екінші жағына да сәйкес келмейді.
ИЯ, шектеу шаралары бар, өйткені оларсыз тәртіпті сақтауды елестету және ережелерді сақтау өте қиын. Жағдайлар әртүрлі және біз олардың көпшілігін жеке қарастыруға дайынбыз.
-
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Kwork
- Алексей Керкежа 6 айлар бұрын4.8Пікірді бағалаңыз 000
Мен ұсынамын
Интернетте жұмыс істеу үшін клиенттерді табуға арналған тамаша алаң, кворкта дизайнер және артқы және артқы әзірлеуші ретінде жұмыс істеймін, төлемдер әр дүйсенбі мен бейсенбіде ыңғайлы, жалғыз минус-бұл 20% - дық комиссия, бұл минус, бірақ онша маңызды емес Мен бұл қызметті ұсынамын! - Денис Фурин 6 айлар бұрын4.3Пікірді бағалаңыз 000
Kwork штаттан тыс биржасы: бәрі жақсы, бірақ сүзгіден өткізіңіз
KWork-жалпы, фриланс үшін тамаша орын. Мен оны 5 жылдан астам уақыт қолдандым. Клиент үшін Кворктың артықшылығы - барлық мәмілелер қауіпсіз, яғни баланстағы ақша тапсырыстың орындалғаны расталғаннан кейін ғана резервтеледі және Орындаушыға аударылады. Орындаушы үшін Кворктың кемшілігі-орындаушы іс... Бұдан әрі оқып отыру - Алина Мурсалимова 6 айлар бұрын5Пікірді бағалаңыз 000
Неліктен мен Кворкты таңдаймын: тәжірибе мен ұсыныстар
Мен бірнеше жылдан бері kwork платформасында үлкен қуанышпен жұмыс істеп келемін және бұл фрилансерлер үшін ең жақсы таңдау деп сенімді түрде айта аламын. Жақсы интерфейс, ыңғайлы төлем жүйесі және қолдау әрқашан жоғары. Клиенттерді тез тауып, өз жұмысы үшін лайықты жалақы алу мүмкіндігі ерекше қуантады... Бұдан әрі оқып отыру
- Интернеттегі теріс пікірлермен қалай жұмыс істеуге боладыЮрийНаурыз 26 2021
- Мазмұн және мәтін биржалары: бұл не және қайсысын таңдау керек?ЮрийҚыркүйек 14 2020
- 2020 жылғы еңбек нарығына шолуЮрийСәуір 30 2020
Құрметті Сайт әкімшілігі https://kwork.ru. 1. Сіздің сайтыңыздың...
Құрметті Сайт әкімшілігі https://kwork.ru.
1. Сіздің сайтыңыздың проблемасы-бұл Рунеттегі барлық қызметтердің ішіндегі ең сапасыз техникалық қолдау. Олар оқи алмайды және талдай алмайды, ашық өтірік айтады!
2. Дөрекі сатып алушылар алдында орындаушылардың құқықтарын қорғаңыз, егер қаламасаңыз, өз құқықтарыңызды қорғауға кедергі жасамаңыз.
3. Егер сіз комиссияның 20% алсаңыз, оны сатып алушылардан жасырудың қажеті жоқ. Олардың түсінігінде Орындаушы 100% алады. Орындаушылардан ақша алу және оны сатып алушылардан жасыру этикалық емес.
4. Мен сізге хат жаздым [email protected] Сіздің ұсыныстарыңыз, сіз оларды неге елемейсіз?
Ұсыныс 1. Пайдаланушылардың сұрақтарына жауап беру үшін «филиалдар» жасаңыз. Менеджерлерді жекелендіру-аватар, аты, тегі және маман рейтингі.
Ұсыныс 2. Сатып алушының тапсырыстарды жоюмен өзінің «келіспеуімен» бас тарту құқығынан бас тарту себебі: «сатып алушы тапсырыс бойынша барлық қажетті ақпаратты берген жоқ.». Себебі бұл келіспеушілікті сіздің менеджерлеріңіз сапасыз бақылайды. Және сатушы туралы теріс пікірге тең. Осы жерден сатушының рейтингі төмендейді, сатушының танылуының төмендеуі, сатушыға кіріс тапсырыстарының төмендеуі, сатушының күтілетін кірісінің төмендеуі. Егер сатып алушы осындай әрекеттермен рейтингтерді төмендете алса және жауап бермесе, онда рейтинг жүйесінің мәні неде? Сатып алушылар ең жақсы орындаушыларды қалай дұрыс таңдай алады?
Ұсыныс 3. Әрбір 100 орындалған тапсырыс бойынша сатушыларға қатаң ескертулерді нөлге келтіріңіз. Менеджер сатушыға 3 қатаң ескерту жасайды және сатушының шоты бұғатталады немесе коннекторлар нөлге теңестіріледі. Бірақ егер әрбір 100 тапсырыста ескертулер саны нөлге тең болса, сатушы сайтта жұмыс істегісі келеді.
Дағдарыс менеджері. Консалтинг. IT әзірлеу. Графика. Дизайн
https://kwork.ru/user/yuriweb