Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2017 |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Украин |
Түрі | Облачная |
Құны | Стандарт2 пайдаланушыға дейін Кеңейтілген іздеу / 250 UAH в месяц |
Демо-қол жетімділік | Жоқ |
Тегін нұсқа | Сынақ мерзімі ұзартылған тарифке 10 күн, шектеулі функционалдығы бар тегін тариф |
Бонустар | 15 % бір жылға төлеу кезінде жеңілдік От 20 дейін 50 % 3-тен 16-ға дейін қосымша пайдаланушылар қосылған кезде |
Төлем әдістері | VISA, Mastercard, Банктік шот |
Жобаның ерекшеліктері | Шағын және орта бизнеске арналған қарапайым CRM жүйесі |
Персоналды басқару | Жауапты қызметкерлерді тағайындау |
Маркетинг және аналитика | Сату статистикасы |
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп | Қаржылық белсенділік туралы есептер, Құжат үлгілері, Құжаттарды құру |
Қосымша қызметтер | Блог Ақпараттық материалдар Істер Жаңарту дайджесті CRM енгізу |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Украина Заңнамасы Роскомнадзор |
Серіктестік бағдарламасы | |
Артықшылықтары | Қарапайым және қарапайым интерфейс Кең функционалдылық 2 пайдаланушыға арналған тегін тариф Қол жетімді бағалар Жеңілдіктер |
Кемшіліктері | Мобильді қосымшаның болмауы Сайттың кейбір бөлімдері аяқталмаған |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.9/10 |
KeepinCRM бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Keepincrm-бизнесті автоматтандыруға арналған 2017 жылы жасалған жүйе. CRM бизнес-процестерді басқару үшін көптеген функционалдылықты біріктірді. Бұл өтінімдермен жұмысты оңтайландыруға және тапсырмаларды құрылымдауға көмектеседі. Жүйе жұмысты оңтайландыру, персоналды басқару, қаржы жүргізу және т. б. үшін түсінікті құралдарды алғысы келетін шағын және орта бизнеске жарамды.
Компания жақында жұмыс істегенімен, оның тұрақты клиенттері бар. Олар бұл қызметті пайдалану оңай және оның функционалдығы шағын және орта бизнес процестерін автоматтандыруға жеткілікті екенін атап өтті. Мұның бар-жоғын білу үшін, сондай-ақ keepincrm алаяқтардың ажырасуы екенін білу үшін біз компанияның жұмысына және оның мүмкіндіктеріне шолу жасадық.
Неліктен KeepinCRM?
KeepinCRM-конверсияны жақсартатын сатып алушылармен жұмыс істеуге, бизнес-процестерді ұйымдастыруға және автоматтандыруға арналған құралдар жиынтығы. Байланыс деректері, өтінімдер, төлемдер, құжаттар, қоңыраулар сияқты барлық ақпарат бір жүйеде, уақытты үнемдейді. Тапсырыстарды автоматты түрде немесе қолмен жасауға болады, құжаттарды тез жасайды, SMS жібереді және күнделікті әрекеттерді автоматтандырады. Жүйе сату шұңқырларын, төлемді, жеткізуді, тапсырмаларды орындауды, қызметкерлердің белсенділігін және т.б. реттеуге және бақылауға көмектеседі. Автоматты әрекеттерді орнату арқылы қателерді азайтуға және қызметкерлерді құнды жұмысты орындауға босатуға болады. Жұмыстың тиімділігі туралы көрнекі мәліметтерді ала отырып, нәтижелерді бағалауға және түзетулерді қайда енгізу керектігін түсінуге болады.
KeepinCRM артықшылықтары:
- кең функционалдылық;
- тұрақты жаңартулар;
- жүйені орнатуға көмектесу;
- клиенттердің өтініштеріне жылдам реакция;
- интуитивті және шамадан тыс жүктелмеген бағдарлама;
- 2 пайдаланушыға арналған тегін тариф;
- қол жетімді бағалар.
Егер қызметте қандай да бір құралдар болмаса, функционалдылықты жеке жетілдіруге болады. Оның күрделілігіне байланысты компания сату құны мен уақытын бағалайды. Сайтта компания, бағалар, болашақ жоспарлар, блог, бағдарлама функционалдығын, қауіпсіздікті орнату туралы мақалалар туралы ақпарат бар. Сіз әртүрлі салалардың мүмкіндіктерімен, жаңарту дайджестімен, байланыстармен және құжаттамамен таныса аласыз. Сондай-ақ, жүйе құралдары туралы ақпарат және серіктестік бағдарлама туралы мәліметтер бар жеке беттер әзірленуде.
Сайтта қалай тіркелуге болады keepincrm.com?
Сайтқа тіркелу үшін keepincrm.com.тегін, атын, әкесінің атын, паролін және электрондық поштасын көрсете отырып, нысанды толтыру қажет. Осыдан кейін Сіз e-mail-ді растап, тіркеудің соңғы кезеңінен өтуіңіз керек. Ол компанияның атауын, телефон нөмірін көрсетіп, тілді таңдап, доменді көрсетіп, қажет болған жағдайда кейбір сұрақтарға жауап беруі керек. Процедура аяқталғаннан кейін шотты құру басталады. Уақыт немесе деректер санына шектеусіз пайдалануға болатын тегін тариф автоматты түрде қосылады. Сондай-ақ, қаласаңыз, кеңейтілген тариф бойынша 10 күндік сынақ мерзімін пайдалануға болады. Ол үшін техникалық қолдау қызметіне жазу керек.
КипинЦРМ жеке кабинеті
Бағдарламаның веб-нұсқасы бар, оны түсіну және жұмысты бастау оңай. Сол жақта барлық функционалдығы бар мәзір элементтері бар. Қойындыларды таңдағанда, олармен жұмыс істеу үшін қажетті бөлімдерге өтуге болады.
Мобильді қосымша
Әзірге компанияда мобильді қосымша жоқ, бірақ оны әзірлеу жоспарлануда. Қазір команда жаңа құралдарды құрумен және әртүрлі қызметтермен интеграциялаумен айналысады.
Keepincrm бизнес мүмкіндіктері
CRM мәмілелерді рәсімдеу, жұмысты жоспарлау және тапсырмалардың орындалуын бақылау процестерін автоматтандыруға мүмкіндік береді. Жүйеге қажетті функционалдылыққа, филиалға, құжаттар мен олардың шаблондарына, қаржылық операциялар туралы ақпаратқа қол жеткізу арқылы клиенттерді, қызметкерлерді қосуға болады. Қызметтің негізгі функциялары:
- Сатуды және пайдаланушыларды басқару. Сату шұңқырын орнату, маржа, өзіндік құн, жеңілдіктер, Тапсырыс мұрағаты, құжаттаманы құру, тапсырмалар, төлемдер, әмияндар, кірістер/шығыстар, ТТН құру және SMS хабарламаларын жіберу, мерзімдерді бақылау, қосымша сату, жетекшілер және олармен жұмыс тарихы, клиенттерді белгілеу және т. б.
- Әр түрлі көздерден – сайттардан, маркетплейстерден, әлеуметтік желілерден, поштадан тапсырыстар мен өтінімдерді алу.
- Жеткізу қызметтерімен Интеграция. TTN құру, курьер тізімі, клиент пен өнім туралы ақпаратты автоматты түрде толтыру, жеткізу күйін бақылау, бірнеше шоттарды қосу, TTN нөмірі бар автоматты SMS, барлық шот-фактуралармен бөлек бөлім.
- Автоматтандыру. Өнімді есептен шығару және қоймаға қайтару, қаражат жүргізу, көшбасшыдан клиентке көшу, сату шұңқырының кезеңдерін өзгерту, SMS жіберу, Prom-мен тапсырыстарды автоматты түрде қабылдау, туған күнімен құттықтау.
- SMS және қоңыраулар. Binotel интеграциясы, CRM қоңыраулары, қоңыраулар тарихы және жазбаны тыңдау, автоматты, қолмен және жаппай SMS, SMS шаблондары, жіберу статистикасы.
Контрагенттер базасы
Қызметке жетекшілер мен клиенттерді қосуға болады. Мұндай пайдаланушының карточкасында Байланыс ақпараты, мәмілелер, қаржы, адамға немесе компанияға қатысты міндеттер және олардың орындалуы туралы мәліметтер болады.
Тапсырмалармен жұмыс
Жүйе жұмыс уақытын пайдалануды жазып қана қоймай, жүктеуді болашаққа жоспарлауға мүмкіндік береді. Барлық жоспарларды «тапсырмалар» бөліміне қосуға болады. Жаңа тапсырманы қосу түрінде сіз аяқталу уақытын көрсете аласыз, еске салғыш қоя аласыз, оны клиентке тіркей аласыз және жиілікті жасай аласыз. Сондай-ақ, әр тапсырмаға чек парағын қосуға болады. Бұл қадамдық тапсырмалар үшін жақсы нұсқа. Онда жұмысты аяқтау үшін кезекпен орындалуы керек бірнеше тармақты жазуға болады. Басқару тақтасында тапсырмаларды көруге, қосуға немесе өзгертуге және аяқтауға болатын күнтізбе көрсетіледі.
Мәмілелермен жұмыс
«Мәмілелер» бөлімінде клиенттермен барлық өзекті істерді көруге болады. Онда 3 қойынды ұсынылады:
- тізім;
- кезеңдер бойынша визуалды көрсету;
- Мұрағат.
Мәмілелер жасау кезінде клиенттерді, жауапты қызметкерді, соманы көрсету керек, қызметтер мен тауарларды қосуға болады. Мәміле жасалғаннан кейін сіз оның картасына өтіп, ол туралы ақпаратты көруге, қосуға, өңдеуге болады. Сонымен, сіз «Статистика» блогымен таныса аласыз, онда тапсырмалар саны мен қаржы туралы ақпарат көрсетіледі, мәміле кезеңдерін өзгертеді, тауарларды, тапсырмаларды қосады. Төлем туралы ақпараты бар «қаржы» және «құжаттар»қойындылары бар. Соңғысында сіз құжаттаманы құру процесін автоматтандыруға болады, бұл жұмысты жеңілдетеді, мысалы, шот-фактураны, шот-фактураны, орындалған жұмыс актісін жасау. Қажет болса, мәмілеге әртүрлі форматтағы файлдарды қосуға болады.
Баға тізімін жасау
«Прайс-лист» бөлімінде жаңа санаттар жасауға, өнімдер қосуға, компьютерден бағаларды өңдеуге және импорттауға болады. Қажет болса, материалды, соманы және құнын көрсету қажет пішінді толтыру арқылы қоймамен байланыс орнатуға болады. Әдепкі бөлім бас кеңсенің бағалар тізімін көрсетеді, бірақ егер компанияның филиалдары қосылған болса, олардың жұмысын бақылауға, импорттауға, өнімдер мен бағаларды қосуға болады.
Қоймамен жұмыс
«Қойма» бөлімінде сіз өнімді басқару процесін автоматтандыруға, тауарлардың түсуін және оларды сатуды есепке алуға, бағаларды импорттауға және барлық ақпаратты бір кестеге жинақтауға болады. Бетте тауарларды қосу және олар туралы ақпаратты өзгерту үшін қажетті функционалдылық бар. Өнімнің түсуі мен жұмсалуын тексеру және бақылау үшін Сіз операциялар тарихын пайдалана аласыз. Сондай-ақ, қажет болған жағдайда филиалдардың қоймаларымен жұмыс істеуге болады. Қоймалармен жұмыс істеу мүмкіндіктері:
- қалдықтарды бақылау;
- қоймалардың шексіз саны;
- реттелетін өрістер;
- өнімнің өзіндік құны, маржасы және әртүрлі баға түрлері;
- модификация;
- көп валюта;
- сату тарихы;
- қалталар бойынша каталогтау;
- филиалдар арасында өнімді беру;
- импорт, экспорт
- бағаның жаппай өзгеруі;
- шоттар мен актілерді қалыптастыру;
- автосписание және тауарларды қоймаға қайтару.
Қаржымен жұмыс
Қызмет қаражаттың келуін, шығыстарын, аударымдарын бақылауға, жоспарланған операцияларды қосуға және транзакция тарихын көруге мүмкіндік береді.
Қаржымен жұмыс істеу функциялары:
- шексіз әмияндар және бірнеше валюталарды пайдалану;
- кірістерді, шығындарды және аударымдарды жүргізу;
- төлем тарихы;
- есептер;
- файлдарды жүктеу;
- өз үлгілері бойынша құжаттарды жасау;
- клиенттер мен тапсырыстар бойынша айнымалылар;
- мәмілелер мен пайдаланушыларға қаржы мен құжаттаманы бекіту.
Құжаттармен жұмыс
«Құжаттар» бөлімінде сіз жаңа файлдарды қосып, жасай аласыз, шаблондарды өңдей аласыз, олардың негізінде автоматты құжаттар жасалады.
Модульдер
Қызметке таңдау үшін бірнеше модульдерді қосуға болады:
- Веб-сайтқа онлайн-кеңесші. Бағдарламада чаттың көрінісін реттеу, қызметкерлерден операторларды таңдау және көрсетілетін хабарламалардың мәтіндерін көрсету оңай.
- Мердігерлер. Модуль басқа серіктес компанияға өз тапсырыстарының бір бөлігін беруге болатын шоттар құруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, клиенттің тұрақты клиенттері болып табылатын компаниялар үшін есептік жазбалар жасауға болады. Оның көмегімен серіктес өкілдері жүйеде өз өтінімдерін көре алады немесе өз тапсырыстарын жасай алады.
- Жазбалар. Бұл бетте клиенттердің қабылдау, кеңес беру немесе диагностикалық жазбаларын жасауға болады. Мұнда жазу күйін, жұмыс уақытын, SMS еске салғыштарын жіберуді, жазу ұзақтығын, кеңселерді орнату оңай.
Rozetka интеграциясы
КипинЦРМ танымал маркетплейспен интеграцияны ұсынады Розетка. Мұндай функционалдылық жұмыс үшін қол жетімді:
- Тапсырыстарды сервиске автоматты түрде беру. Барлық ақпарат бірден сату шұңқырының қажетті кезеңіне түседі.
- Rozetka мен CRM арасындағы күй мен өнімді синхрондау. Өзгерістер туралы ақпарат автоматты түрде маркетплейс пен бағдарлама арасында беріледі.
- Шот-фактураны жасау және розеткаға беру. Қызмет TTN жасайды және оны автоматты түрде тапсырысқа жібереді.
- Маркетплейсте орналастыру үшін өнімдермен, бағалармен және қалдықтармен XML генерациясы.
- Клиенттермен хат алмасу. Сұрақтарға тікелей CRM-ден жауап беруге болады.
- Тапсырмалар мен клиенттік базаны автоматты түрде құру. Жаңа тапсырыс алған кезде сатып алушының карточкасы жасалады.
- Сату статистикасы.
- Тапсырыстар мен өтініштер туралы хабарламалар.
- Бірнеше тіркелгі. Розеткадағы кез-келген есептік жазбаны бір KeepinCRM есептік жазбасына қосу мүмкіндігі бар.
Интеграция Prom.ua
Prom маркетплейсімен интеграциялау сайттан тауарларды автоматты түрде импорттауға, импорттау үшін файлдар жасауға, сипаттамалармен және тапсырыстармен жұмыс істеуге, бағаларды енгізуге, клиенттер базасын құруға, мәртебелерді өзгертуге мүмкіндік береді. Қызмет мүмкіндіктері:
- Тапсырыстарды сервиске автоматты түрде беру. Барлық өтінімдер CRM-ге келеді. Клиент картасы автоматты түрде жасалады.
- Сату шұңқырының күйлері мен кезеңдерін синхрондау.
- Қоймадан немесе маркетплейстен өнімді автоматты түрде импорттау / экспорттау.
- Сату талдауы.
- Бірнеше есептік жазбаны қосу.
- Клиенттермен хат алмасу. Жүйе өтініш түскеннен кейін тапсырма мен жетекші картаны автоматты түрде жасайды.
- Өнім қалдықтарын бақылау. Жөнелту кезінде тауарды автоматты түрде жазу, қайтару және толық бақылау.
- ТТН генерациясы және SMS-хабарламалар жіберу.
Сайттың қосымша мүмкіндіктері keepincrm.com
Компанияның сайтында КипинЦРМ клиенттері үшін бірнеше қосымша бөлімдер бар. Сондай-ақ, сервис CRM енгізу қызметін ұсынады.
Енгізу
Keepincrm мамандары жүйені енгізуге және конфигурациялауға көмектесе алады. Олар бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін білетіндіктен, оларды орнату белгілі бір компания үшін оңтайлы болады. Егер интеграция кезінде кейбір мүмкіндіктер жетіспейтіні байқалса, КипинЦРМ командасы оларды клиент үшін аяқтайды. Енгізілгеннен кейін мамандар қызметкерлерге қызметті түсінуге көмектеседі. Енгізу кезеңдері:
- Процестерді талдау. Жұмысты талқылау, мәселелерді қалыптастыру, құнын бағалау.
- Құжаттаманы бекіту. Тараптардың әрқайсысы не болатынын және қалай жұмыс істейтінін түсінуі үшін бүкіл процесс құжатталады.
- Орнату. Қызметті толық конфигурациялау және қажет болған жағдайда қосымша мүмкіндіктерді әзірлеу.
- Тестілеу және түзетулер енгізу.
- Қолдау. Интеграция аяқталғаннан кейін клиентке менеджер тағайындалады, ол өз компаниясын басқарады, параметрлерге көмектеседі және кез-келген сұрақтарға жауап береді.
Бағыттар
Бағыттар бөлімінде бизнестің әртүрлі салаларына арналған функционалдық сипаттамалар және keepincrm бағдарламасын пайдаланып компаниялар ала алатын нәтижелер бар.
Мұндай салалар үшін жүйенің мүмкіндіктерімен танысу ұсынылады:
- Сall-орталық үшін. Клиент туралы ақпарат, тапсырмалар мен мәмілелер тарихы, қызметкерлердің түсініктемелері, тапсырмалар мен қажетті алгоритмдер бойынша әрекеттерді автоматтандыру, SMS жіберу, коллтрекинг қызметімен интеграциялау, қоңырауларды қабылдау, қызметкерлерге АВТО бөлу және қоңырауды өткізіп жіберген кезде тапсырмаларды құру, тапсырмаларды жоспарлау және бақылау, еске салғыштар.
- Сату үшін. Сатылған тауарлар саны, чектер, кезеңдер бойынша бөлу, менеджерлер туралы Статистика, клиенттік база, сатылымды бақылауға арналған егжей-тегжейлі сату шұңқыры, коллтрекинг қызметімен интеграция, қоңырауларды қабылдау, менеджерлерге АВТО бөлу, іс-әрекеттерді автоматтандыру, SMS жіберу, кезеңдер бойынша мәмілеге көшу, клиенттердің тапсырмалары мен карточкаларын құру.
- Бөлшек сауда үшін. Өнімді қоймада жүргізу, тапсырыстарды жинақтау, қосымша сату, тауарларды автоматты түрде жазу, қалдықтарды бақылау, сату статистикасы, клиенттік база, процестерді автоматтандыру, SMS жіберу, тапсырмалар жасау, қаржыны талдау және басқару, төлем мониторингі, ішкі құжат айналымы, құжат шаблондарын жасау.
- Шағын бизнес үшін. Өнімді қоймада жүргізу, тапсырыстарды жинақтау, қосымша сату, тауарларды автоматты түрде жазу, қалдықтарды бақылау, сату статистикасы, клиенттік база, процестерді автоматтандыру, SMS жіберу, тапсырмалар жасау, қаржыны талдау және басқару, төлем мониторингі, ішкі құжат айналымы, құжат үлгілерін жасау, тапсырыстарды жүйе ішіндегі мердігерлерге беру.
- Интернет-дүкен үшін. Өнімді қоймада жүргізу, тапсырыстарды жинақтау, қосымша сату, тауарларды автоқосу, қалдықтарды бақылау, сату статистикасы, процестерді автоматтандыру, SMS жіберу, тапсырмалар жасау, қаржыны талдау және басқару, төлем мониторингі, ішкі құжат айналымы, құжат үлгілерін жасау, тапсырыстарды жүйе ішіндегі мердігерлерге беру, коллтрекинг сервисімен интеграциялау.
Блог, кейстер, жаңарту дайджесті
Блогта қызмет туралы пайдалы материалдар, бағалар туралы ақпарат, жаңалықтар және т.б. «кейстерде» keepincrm компанияларға жұмыста қалай көмектесетіні туралы материалдар жиналады. Әзірге бөлімде осы тақырып бойынша тек 1 мақала бар. Жаңарту дайджестінде КипинЦРМ командасы не енгізіп жатқанын білуге болады.
Кипинцрмді қосу қанша тұрады?
Keepincrm-де клиенттер санына, өтінімдерге және дискілік кеңістіктің көлеміне шектеусіз ақысыз тариф бар. Онымен 2 пайдаланушыға дейін жұмыс істей алады. Бұл жоспардың функционалдығы шектеулі. Сонымен, оған кірмейді:
- құжаттармен жұмыс;
- қосымша сату;
- тегтер;
- туған күнді автоматты түрде құттықтау;
- жеке бөлімдерді құру;
- мәміле жасау немесе төлем жасау кезінде тұтынушыларға автоматты түрде ауысу;
- филиалдар бойынша іздеу;
- API;
- сайттан тапсырыстарды автоматты түрде алу;
- өнімді синхрондау;
- көп валюта;
- бірнеше баға;
- жинақтау;
- қойма және баға тізімімен байланыс;
- модификация;
- біріктірілген қойма;
- филиалдардың қоймаларымен жұмыс;
- автосписание және өнімді қоймаға қайтару;
- әмияндар арасындағы аударым;
- қаржыны автоөткізу;
- интеграция;
- жүйені орнатуға және интеграциялауға көмектесу;
- деректерді импорттау;
- деректерді басқа CRM-ден тасымалдау.
Кеңейтілген пакет барлық функционалдылық үшін айына 250 UAH және 1 қосымша пайдаланушы тұрады. Тестілеу үшін кеңейтілген тарифтерді пайдаланудың 10 күні тегін беріледі. Ол үшін «Параметрлер»бөлімінде техникалық қолдау қызметіне сұраныс жасау керек. Қосымша пайдаланушыларға бөлек төлеуге болады. Олардың санына байланысты құны да төмендейді.
KeepinCRM-ді қалай қосуға болады?
Сіз сайтқа тіркеле аласыз keepincrm.com және жүйені тестілеу үшін тегін тарифті пайдаланыңыз. Қаласаңыз, қосымша пайдаланушыларға ақы төлеуге болады. Сондай-ақ, КипинЦРМ мамандары сервисті клиенттің қажеттіліктеріне бейімдеу үшін жүйені енгізу қызметіне тапсырыс беруге болады.
Кипинцрм тарифін қалай төлеуге болады.ком
Сервис қызметтеріне ақы төлеу үшін кез келген валютадағы банк карталарынан онлайн-төлем қолжетімді. Сондай-ақ, осы әдісті пайдалану үшін қолдау қызметінен шот-фактураны сұрауға болады. Төлем 3, 6, 9 және 12 айлық кезеңдер үшін жүзеге асырылады.
КипинЦРМ Бонустары
Ұзақ мерзімді төлеммен және көптеген пайдаланушыларды қосумен компания жеңілдіктер ұсынады:
- Бір жылға төленген кезде 15%.
- Қосымша пайдаланушылар үшін төлем кезінде жеңілдіктер (3-5 үшін 20%, 6-10 үшін 30%, 11-15 үшін 40%, 16 пайдаланушыдан қосылу үшін 50%).
Серіктестік бағдарламасы
Сайтта «Серіктестік бағдарлама» бөлімі бар, бірақ әзірге ұсыныс туралы толық ақпарат жоқ. Мүмкін, бет әзірленуде, яғни Бағдарлама туралы ақпарат кейінірек пайда болады. Пайдаланушы келісімінде серіктестік бағдарламаға жеке кәсіпкер ретінде тіркелген пайдаланушы ғана қатыса алатындығы көрсетілген.
Keepincrm шағымдары
Сайтта keepincrm.com қанағаттанған клиенттердің пікірлері бар. Олар бағдарламада білікті менеджерлер жұмыс істейтін ыңғайлы интерфейс бар екенін атап өтті. Сондай-ақ, жүйенің артықшылықтарына үнемі жаңартылып отыратын кең функционалдылық, қол жетімді бағалар, сайтпен интеграция, мессенджер, телефония және танымал маркетплейстер кіреді.
Үшінші тарап сайттарында тек оң пікірлер ғана емес. Сонымен, кейбір клиенттер бұл қызмет Украинадан келген компанияларға көбірек сәйкес келеді деп шағымданады. Шетелдік ұйымдарға функционалдылық жеткіліксіз болуы мүмкін. Сондай-ақ, жеке пайдаланушылар жүйенің әлі аяқталмағанын айтады. Оның себебі 2 жыл бұрын жасалған болуы мүмкін. Жаңа мүмкіндіктерді дамыту жалғасуда.
Егер keepincrm туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
КипинЦРМ-украиналық компания. Сайтта тек телефон нөмірлері, мекен-жайлары мен деректемелері жоқ.
КипинЦРМ пайдаланушы келісімі
Сайттағы аттас бетте Пайдаланушы келісімінің мәтіні жарияланған. Онда тіркеу, тараптардың жауапкершілігі, тарифтік жоспарлар және есеп айырысу тәртібі туралы ақпарат бар.
Жеке бетте Құпиялылық саясатының мәтіні ұсынылған. Құжатта әкімшілік қандай жеке ақпаратты және қандай мақсатта жинайтынын айтты. Сондай-ақ, деректерді беру және оған қол жеткізу, сақтау және қауіпсіздік туралы тармақтар бар.
Сайт қауіпсіздігі
Keepincrm өз клиенттерінің деректерін мүмкіндігінше қорғау үшін барлық шараларды қолданады. Олардың негізгілері:
- COMODO CA Limited компаниясының SSL сертификатын негізгі Сайтта және қосалқы домендерде пайдалану;
- нұсқаларды жаңарту үшін серверлердегі бағдарламалық жасақтаманы үнемі жаңартып отыру;
- күніне бірнеше рет жасалатын мәліметтер базасы мен файлдардың сақтық көшірмелері;
- ақпаратты шифрлау;
- сенімді жеткізушілерде орналасқан деректер орталықтарымен жұмыс және тәулік бойы қол жетімді;
- қауіпсіздік жүйесінің тұрақты аудиті.
Әрбір клиент қызметкерлердің жүйедегі мүмкіндіктерге құқықтарын шектей алады және деректерді есептік жазбадан түсіре алады, қызметкерлердің іс-әрекеттерін көре алады. Сондай-ақ, компания SMS-хабарламада келетін кодты қолдана отырып, 2 факторлық кірісті әзірлеумен айналысады.
Қолдау қызметі keepincrm.com
Техникалық қолдаумен байланысу үшін компанияға нөмірлер бойынша қоңырау шалуға болады+38 (095) 635-77-75, +38 (066) 555-72-41, +38 (068) 555-72-41 дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 10.00 – ден 18.00-ге дейін немесе электрондық поштаға жіберіңіз [email protected]. сондай-ақ,»Байланыстар» бөлімінде кері байланыс нысанын толтыруға болады немесе есептік жазба арқылы, төменгі оң жақ бұрыштағы «+» бөлімін нұқыңыз.
Keepincrm ажырасу ма?
Keepincrm-Бұл бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған қарапайым бағдарлама. Бұл интуитивті навигациямен және жұмыс үшін толық функционалдылықпен ерекшеленетін шағын және орта бизнес үшін жақсы нұсқа. Сонымен қатар, әртүрлі қызметтермен мүмкіндіктер мен интеграцияларды дамыту жалғасуда. Мүмкіндігі шектеулі 2 пайдаланушыға тегін тариф және қосымша қызметкерлерді ақылы түрде қосу мүмкіндігі ұсынылады. Сондай-ақ, барлық функционалдылық қол жетімді болатын ақылы тарифтік пакетті сатып алуға болады. Сіз жүйені өзіңіз немесе компания мамандарының қызметтерін пайдалана отырып орната аласыз. Клиенттердің пікірлері бағдарлама өте ыңғайлы және бағалар қол жетімді екенін көрсетеді. Қызметтің жұмысын және клиенттердің пікірлерін зерттей отырып, KeepinCRM алаяқтардың ажырасуы емес, қарапайым жұмыс жүйесі екенін атап өтуге болады.
Қорытынды
KeepinCRM-жұмысты автоматтандыруға, тапсырмалар мен клиенттер базасын құруға, тапсырыстардың орындалуын және қаржылық айналымды бақылауға арналған онлайн-жүйе. Оны функционалдығы жеткілікті шағын және орта бизнеске ұсынуға болады.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 000Ал, қалай қолдануға болады!?
Поштаны біріктіру мүмкін емес. Телефония-бұл жай ғана. Қайғылы
Кемшіліктері- Шикі
-
Пікірді бағалаңыз 0-22SM govno
СРМ боқ, жазылмағаныңыз жөн. Техникалық қолдауға қол жеткізу мүмкін емес. Қате жүйесінде қате бар.
Кемшіліктері- Техникалық қолдау ағаш, қол жеткізбеңіз
- Қателер
- Тесіктер
- Жұмыстағы ақаулар
KeepinCRM пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0