Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2012 |
Бас кеңсе | 115280, Мәскеу, Ленинская слобода, 19 үй, "Омега-Плаза" БО, 4 қабат, 21 кеңсе |
Компания иесі | "Тірі Сайт" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | +7 (958) 100-32-91күн сайын МСК бойынша 9:00-ден 18:00-ге дейін |
Тілдер | Орыс, Ағылшын, Испан, Неміс, Португал тілі, Түрік, Индонезиялық, Голланд |
Жобаның ерекшеліктері | Кез-келген платформаға арналған көп тілді және көпфункционалды чатбот |
Бонустар | |
Реттелетін | Иә |
Реттегіштер | Мәскеу қаласы бойынша № 25 Ресей Федерациясы |
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер | 2Гис, E-mail, CRM жүйелері, Google Analytics, Facebook, Rest API, Telegram, Viber, Webhooks, Вконтакте, Сыныптастар, Яндекс.Диалогтар, Яндекс.Метрика, Avito, Apple Business Chat |
Тегін нұсқа және демо | Негізгі нұсқасы тегін, кәсіби нұсқасында сынақ мерзімі 14 күн |
Оператордың қосымшалары | |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуЖолдама төлемінің 10% |
Артықшылықтары | Барлық платформалар мен құрылғыларда жұмыс істеу Реттелетін келушілер тізімі Теңшелген дизайн Жылдам жауап үлгілері Автотасымалдау Төлемдерді қабылдау Тарихты 1 жылға сақтау Операторлардың кез келген саны Толық талдау Жүктеудің қажеті жоқ Оперативная техническая поддержка Бесплатный тестовый период |
Кемшіліктері | Техникалық ақаулар |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Тірі Сайт" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 115280, Мәскеу, Ленинская слобода, 19 үй, "Омега-Плаза" БО, 4 қабат, 21 кеңсе СТН: 7725745476 Бақылау пункті: 772501001 ОГРН: 1127746026792 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Жалпы бағалау | 9.1/10 |
JivoSite бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
JivoSite-бұл белгілі бизнес-менеджер ол сіздің сатылымыңызды едәуір арттыра алады. Онлайн кеңесші, бұл мақсатты клиенттерді тартудың және мәмілені аяқтаудың ең оңай жолы. JivoSite-бұл клиенттермен қарым-қатынас жасау құралы ғана емес, бұл көпфункционалды чат-бот, оның көмегімен сіз өз клиенттеріңізбен сайтта, әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, телефон арқылы немесе электрондық пошта арқылы сөйлесе аласыз.
Jivo көмегімен сіз бірде-бір апелляцияны жіберіп алмайсыз және клиенттеріңіздің барлық сұрақтарына уақтылы жауап бере аласыз және оларды тауарды немесе қызметті сатып алуға апара аласыз. Бірақ JivoSite ажырасқан жоқ па? Білуге тырысайық.
Неліктен JivoSite
Әрбір кәсіпкер клиентпен тікелей байланыс сатуды арттырудың ең тиімді әдісі екенін біледі. Сонымен қатар, көптеген адамдар суық қоңыраулардан бас тартты, бұл клиенттердің көпшілігінде тек тітіркенуді тудырады. Бүгінгі таңда маркетологтар сатылымды арттыру үшін өзіңізді интернетте таныстыру керек дейді. Веб-сайттар мен әлеуметтік желілерден бизнес белгілі бір өнімді сатып алуға қызығушылық танытатын көптеген мақсатты клиенттерді ала алады. Бірақ бұл жиі бола ма? бұл мүдделі адам сайтқа келеді, бірақ ол тауарға немесе қызметке тапсырыс беретінін әлі шешкен жоқ. Дәл осы кезеңде қызметкерлердің міндеті Клиентті тапсырысқа жеткізу болып табылады. Мұны хат алмасу кезінде онлайн чатта жасауға болады.
Бүгінгі таңда jivosite онлайн-кеңесшісі бұл мәселені шешудің ең ыңғайлы және жан-жақты құралдарының бірі ретінде танылды. Чатботтың бәсекелестерінен көптеген артықшылықтары бар, атап айтқанда:
- Бір терезеде әртүрлі арналардан өтінімдерді қабылдау.
- Индексті іздеуде пайдаланушының сұрауына жауап беру.
- Чатта төлемдерді қабылдау.
- CRM интеграциясы.
- Хаттар мен қоңыраулар туралы еске салғыштар.
- Қара тізімге спамерлер қосу.
- Әр түрлі аймақтардан операторларды тағайындау және т. б.
Бүгінгі таңда jivosite чат-ботын бүкіл әлем бойынша 267 346-дан астам сайт пайдаланады, сондай-ақ бот 20 632 кері қоңырау шалу сайтына, Вконтактедегі 37 651 топқа, 60 756 Facebook парақшасына және 25 253 Telegram аккаунтына қосылған.
Тірі Сайттың Мүмкіндіктері
Jivosite чатботы тек онлайн чат емес. Көптеген сайттар үшін ол мессенджерлерде, мобильді қосымшаларда және әлеуметтік желілерде клиенттермен байланыс орнатудың заманауи құралына айналды. Jivosite веб-сайтына орнату арқылы сіз пайдаланушының бірде-бір шақыруын жіберіп алмағаныңызға және одан да көп ақша таба алатындығыңызға сенімді бола аласыз.
Сайттағы Чат
Сайттағы Чат-бұл қызметке келушілермен қарым-қатынастың ең танымал форматы. Көптеген клиенттер, егер олар сайттың беттерінен қажетті ақпаратты таба алмаса, өздерін қызықтыратын сұрақтар қояды. Клиент сұрақ қойғаннан кейін сіз дереу ескерту аласыз және клиентке бірден жауап бере аласыз, бұл жылдам кері байланысты қамтамасыз етеді. Сайттағы jivosite чатының ерекше артықшылықтарының бірі-басып шығаруды бақылау, файлдарды тасымалдау, жылдам сөз тіркестері, аудармашы, көрсеткіш, спам.
Кері қоңырау
Хат алмасуда мәселені шешу мүмкін болмайтын жағдайлар бар. Бұл жағдайда клиентпен телефон арқылы тікелей сөйлескен дұрыс. Қоңырау шалу мүмкіндігі клиентпен жылдам байланысуға және барлық сұрақтарды талқылауға мүмкіндік береді. Чатқа қоңырау шалуды қолдау келесі артықшылықтарды ұсынады: клиенттің жоғалу қаупін азайту, қоңырау шалуға тапсырыс беру мүмкіндігі егер келуші қолдау қызметінен тыс уақытта келсе, клиентке жауап берудің максималды уақытын белгілеу мүмкіндігі және т. б.
Телефония
Сайттағы jivosite онлайн чатын қосу арқылы сіз виджетті ғана емес, сонымен қатар заманауи телефонияны, сондай-ақ бүкіл ел бойынша бірыңғай тариф бойынша байланысуға болатын виртуалды, қалалық және мобильді нөмірлерді аласыз. Көп арналы телефон ешқашан бос емес, өйткені ол бір уақытта пайдаланушылардан бірнеше қоңырауларды қолдайды.
Байланыс арналары
Jivosite чатботы барлық белгілі байланыс арналарымен интеграцияны қолдайды. Сіз әлеуметтік желілерден, мессенджерлерден, поштадан және т.б. хабарламаларды ала аласыз.
Клиент туралы ақпарат
Сіздің сайтыңызға jivosite чатын орнату арқылы сіз әрқашан клиенттеріңіздің қайда тұратынын, сайтта қанша уақыт өткізетінін, операторлардың қайсысы клиентпен жұмыс істегенін, клиенттердің ең көп саны қандай сілтемелер арқылы келетінін білесіз. Бұл ақпарат жарнамалық науқанды бейімдеуге және Қызметке трафикті арттыруға мүмкіндік береді.
Чатта төлемдерді қабылдау
Енді JivoSite-те клиенттерден төлемді тікелей чатта қабылдау мүмкіндігі бар. «Төлем шоты» функциясы транзакция аяқталған кезде операторлар үшін қиындықтарды айтарлықтай азайтады. Jivosite онлайн-чатында төлемді Яндекс сияқты Қызметтер арқылы қосуға болады.Касса және Тинкофф Банкі. Айта кету керек, төлемді қосу үшін компанияның заңды тіркеуі болуы керек.
Яндекс іздеудегі Чат
Jivosite компаниясы Яндекспен тығыз жұмыс істейді және виджетті іздеуде сіздің сайтыңыздың жанында көрсету үшін қосымша параметрлерді орнатуға болады. Яндекстегі Чат клиенттерге сайтқа кірмей-ақ операторыңызбен бірден байланысуға көмектеседі. Сондай-ақ, чат бәсекелестік артықшылық болып табылады, өйткені ол сіздің сайтыңызды басқалардан ерекшелендіреді.
Басқа қызметтермен Интеграция
JivoSite сіз жұмыс істеуге дағдыланған басқа қызметтермен байланыса алады. Осының арқасында сіздің жұмысыңыз әлдеқайда жеңіл және ыңғайлы болады, ал операторларға клиентке сапалы қызмет көрсету үшін үшінші тарап қызметтеріне ауысудың қажеті жоқ.
Қосымша қызметтер jivochat.ru
JivoSite қызметі өз клиенттеріне онлайн-чаттың кең функционалдығын ұсынады, сонымен қатар жеке кабинетте сіз теңшей алады және қосымша опциялар. Jivosite сервисінің қосымша қызметтерінен мыналарды бөліп көрсетуге болады:
- Жұмыс хат-хабарларын қорғау.
- Телефония және кері байланыс туралы есептер.
- Операторлардың жұмыс уақытын орнату.
- Дауыстық сәлемдесу.
- JivoSite және менің қоймам.
- Кешіктірілген қоңырау.
- Менеджерлердің тірі фотосуреттері және т. б.
Jivo-ны қалай бастауға болады?
Jivosite қызметімен жұмыс жасамас бұрын пайдаланушыларға сайттың басты бетіндегі барлық ақпаратпен танысу ұсынылады jivochat.ru. мұнда сіз jivosite онлайн-кеңесшісінің артықшылықтары, чаттың негізгі мүмкіндіктері туралы білесіз, компанияның пікірлері мен құжаттарымен танысасыз. Жұмысты жалғастыру үшін Сайтта тіркелу қажет.
JivoSite сайтында тіркелу
Басты бетте jivochat.ru жылдам тіркеу формасы ұсынылған. Қызметке тіркелу үшін сізге тек e-mail енгізіп, «Тіркелу»түймесін басу керек.
Осы батырманы басқаннан кейін сіз тіркеуді аяқтауыңыз керек парольді көрсетіңіз. Сондай-ақ, дербес деректерді өңдеуге келісім беру және оферта шартының талаптарын қабылдау қажет. Стандартты тіркеуден басқа, қызмет Google есептік жазбасы арқылы тіркелуге мүмкіндік береді.
Құпия сөзді енгізіп, қызмет көрсету шарттарымен келіскеннен кейін «Жалғастыру»түймесін басыңыз. Енді сізден Профильді толтыру сұралады. Мұнда сіз клиенттермен диалогтарда көрсетілетін атыңызды, jivosite орнатқыңыз келетін сайттың мекен-жайын және байланыс үшін телефонды көрсетуіңіз керек. Осы деректерді толтырғаннан кейін «Жалғастыру»түймесін басыңыз. Әрі қарай, сізден Windows бағдарламасын жүктеу сұралады, бірақ бағдарламаны кейінірек орнатуға болады.
Жеке кабинет
JivoSite-ке сәтті тіркелгеннен кейін сіз өзіңіздің e-mail-ді растауыңыз керек және сіздің алдыңызда jivosite қызметін пайдаланушының жеке кабинеті ашылады. Мұнда сіз онлайн-кеңесшінің параметрлерін бірден бастауға болады. Жеке кабинетте сіз байланыс арналарын, сүйікті қызметтеріңізбен интеграцияны, виртуалды АТС-ты қоса аласыз, күйлерді реттей аласыз және т.б. сонымен қатар, жеке кабинеттен сіз техникалық қолдау қызметімен байланыса аласыз немесе білім қорындағы ақпаратпен таныса аласыз. Жалпы, JivoSite қызметінің жеке кабинеті интуитивті және түсінікті. Тіпті онлайн-Кеңесшіні өз сайтына алғаш рет орнатқан адам да осында жұмыс істей алады.
Жеке кабинеттегі барлық параметрлерден басқа, сіз өзіңізге қажетті тарифті таңдай аласыз. Сайтта барлығы jivochat.ru үш тариф ұсынылған, бұл:
- Негізгі нұсқасы. Негізгі нұсқада пайдалану мерзіміне шектеулер жоқ. Сіз 5 операторға дейін ақысыз және кез-келген сайтты қоса аласыз. Нұсқа 20 тілді қолдайды, барлық құрылғыларда жұмыс істейді, 24/7 қолдауы бар және мұнда хат алмасу 2 айға созылады.
- Кәсіби нұсқасы. Кәсіби нұсқасы 743 рубльді құрайды. айына бір оператор үшін бір жылға төлеген кезде. Бұл нұсқа кез-келген сайттар мен чаттарды, 20 тілді, корреспонденцияның шексіз сақтау мерзімін қолдайды, барлық құрылғыларда жұмыс істейді, 24/7 қолдауы бар, беттің уақытын реттейтін белсенді шақыруларды, жылдам сөз тіркестерін, операторлар арасында сөйлесуді және басқаларын қолдайды.
- Кәсіпорын нұсқасы. Бұл нұсқаның құны жеке есептеледі. Құнын білу үшін менеджермен байланысу керек. Кәсіпорын нұсқасы кәсіби нұсқаның барлық мүмкіндіктерін қолдайды + әзірлеушілерге арналған кеңейтілген API, бірегей стильді әзірлеу мүмкіндігі, бөлімдер бойынша диалогтарды бөлу, жеке қосымшалар сервері, жеке шот менеджері және т. б.
Сонымен қатар, жеке кабинетте сіз кері қоңырауды қосуға болады. Бұл қызметтің құны тарифке байланысты. Сондықтан Ресейдегі ұялы телефондарға қоңырау шалу 1,88 рубль/мин тұрады, Ресейдегі қалалық қоңыраулар 0,97 рубль/мин тұрады.
Мобильді қосымша
JivoSite мобильді қосымшасы-бұл әрдайым клиенттермен байланыста болуға көмектесетін бизнес-менеджер. Мобильді қосымшаның көмегімен сіз сайттағы чаттан, мессенджерлерден және әлеуметтік желілерден өтініштерге жауап бере аласыз. Jivosite қосымшасы:
- Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер сайтынан өтініштер қабылдау.
- Клиенттерге хабарлама жіберу.
- Алдын ала орнатылған сөз тіркестерімен жауап беріңіз.
- Көрсету сайтқа келушілер қайдан келді.
- Диалогтарды басқа операторларға жіберіңіз.
- Суреттер мен файлдарды жіберіңіз.
- Оператордың күйін көрсету.
- Клиентпен хат алмасу тарихын сақтаңыз.
- Push хабарландыруларын жіберіңіз.
JivoSite қызметіне тікелей мобильді қосымшадан тіркелуге болады, бірақ онлайн-менеджер кодын сайтқа орнату үшін компьютерді пайдалану қажет. JivoSite қосымшасы тегін таратылады. Сіз оны App Store және Google Play дүкендерінен жүктей аласыз.
Чатты сайтқа қалай қосуға болады?
Веб-сайтыңызға чат орнату үшін кез-келген өтінішті жіберіп алмау үшін қосымшаны компьютерге және телефонға жүктеу керек. Бағдарламаны жүктеу үшін амалдық жүйені таңдап, «Жүктеу»батырмасын басу керек. Қолданбаны жүктеп алғаннан кейін, жабу тегінің алдында сайттың әр бетіне кодты орнату керек. WordPress-те чат кодын орнату мысалында сайтқа виджетті қалай орнату керектігін қарастырыңыз. Виджет кодын WordPress-ке орнатудың 4 әдісі бар. Осы төрт жолдың әрқайсысын толығырақ қарастырайық.
Кодты плагин арқылы орнату
Бұл әдіс чатты бірінші рет орнатқандар үшін қолайлы. Егер сізде басқару тақтасында бір сайт қосылған болса және сіз қосымша сайт қосқыңыз келсе, ол үшін осы нұсқаулықтағы кез-келген басқа әдісті қолдануыңыз керек. WordPress-те онлайн-кеңесші плагинін орнату үшін плагин бетін ашып, оны компьютерге жүктеу керек.
Әрі қарай, WordPress – тегі сайт әкімшісіне өтіп, плагинді жүктеңіз. Орнатқаннан кейін оны іске қосу керек. Виджет сайтта пайда болуы үшін чатты есептік жазбаға қосу үшін деректерді көрсету керек. Ол үшін тиісті өрістерде E-mail және JivoSite есептік жазбасының құпия сөзін, сондай-ақ оператордың атын көрсетіңіз. Егер сізде JivoSite сайтында тіркелгі жасалмаған болса, деректерді енгізген кезде ол автоматты түрде жасалады. Енді чат дайын.
Виджет мәзірі арқылы кодты орнату
Орнатуды бастау үшін Виджет кодын jivosite қосымшасында, басқару – байланыс арналары – сайт атауымен параметрлер – орнату бөлімінде көшіріңіз. Әрі қарай, WordPress – те веб-сайтыңыздың басқару тақтасын ашып, көрініс-виджеттер бөліміне өтіңіз. HTML виджетін қосыңыз. Кодтар өрісіне көшірілген чат кодын қойып, өзгертулерді сақтаңыз. Осы әрекеттерден кейін чат сіздің сайтыңызда пайда болады.
Кодты header арқылы орнату.php
Ең алдымен, виджет кодын JivoSite қосымшасынан көшіру керек. WordPress сайтының басқару тақтасына өтіп, бөлімге өтіңіз көрініс-редактор, таңдаңыз файл тақырып және оны өңдеуге өтіңіз. Виджет кодын тегтің алдына қойып, түймесін басыңыз файлды жаңарту. Осыдан кейін чат орнатылады.
FTP арқылы орнату
Егер қандай да бір себептермен алдыңғы әдістер сізге сәйкес келмесе, сіз header файлын өзгерте аласыз.php. Ол үшін веб-сайтыңыздың хостингіне кіріп, wp-content/themes/шаблон/header жолымен жүріңіз.php. Әрі қарай, header файлын таңдаңыз.php және Өңдеу түймесін басыңыз. Тегтің алдына кодты қойып, басыңыз Өзгерістерді сақтау. Осыдан кейін виджет сіздің сайтыңызда пайда болады.
Сондай-ақ, чат кодын басқа платформаларға қалай орнатуға болатындығы туралы егжей-тегжейлі нұсқауларды JivoSite қызметінің Білім базасынан оқи аласыз. Сондай-ақ виджетті орнату, дизайнды өзгерту, мүмкіндіктерді қосу және оператор қолданбаларымен жұмыс істеу бойынша нұсқаулар бар.
JivoSite Бонустары
JivoSite қызметі әр клиентке қамқорлық жасау. Сервисте әр түрлі акциялар мен жеңілдіктер үнемі өткізіліп тұрады, бұл клиенттерге ақылы тарифтерді сатып алуға үнемдеуге және сервис серіктестерінен пайдалы сыйлықтар алуға мүмкіндік береді.
Jivo кәсіби нұсқасы тегін
«Бұл ажырасу» клиенттеріне арналған арнайы ұсыныс: тіркелу кезінде etorazvod промокодын қолданыңыз және Jivo-ның кәсіби нұсқасын 31.01.2021 дейін тегін алыңыз.
Жеңілдік
Қоңыраулар балансын 3000 рубльге толтырған кезде. jivosite компаниясы сізге тағы 500 рубль қосады. шотқа бонус. Бұл жеңілдікті JivoSite қызметінің кез келген пайдаланушысы пайдалана алады.
JivoSite қызметінен жеңілдіктерден басқа, сіз қызмет серіктестерінен сыйлықтар мен жеңілдіктер ала аласыз. JivoSite серіктестерінің жақсы ұсыныстары бизнес шығындарын үнемдеуге көмектеседі. Серіктестердің сыйлықтарының ішінде сіз Tinkoff Банкінен алты ай тегін қызмет таба аласыз, туристік фирма үшін CRM-ге 30% жеңілдік немесе 200 рубль таба аласыз.виртуалды хостинг шотына. Сіз сайтта серіктестердің барлық сыйлықтарымен таныса аласыз jivochat.ru.
Жолдама бағдарламасы
JivoSite қызметімен сіз өзіңіздің сайтыңызға заманауи көпфункционалды онлайн-кеңесшіні орнатып қана қоймай, сонымен қатар клиенттердің сайттарына JivoSite орнату арқылы қосымша табыс таба аласыз. Сервистің серіктесі бола отырып, сіз берген клиент лицензияны төлеген сайын 10% сыйақы аласыз. Сыйақы мөлшері сіздің клиенттеріңіздің соңғы 12 айдағы төлем сомасына байланысты. JivoSite сервисінің серіктестері қазірдің өзінде 77 миллион рубльден астам табыс тапты. енді сіз серіктестік бағдарламаға тіркелу арқылы JivoSite-пен бірге ақша таба аласыз.
Чивосайтқа шағымдар
JivoSite қызметі өз клиенттеріне сайтқа әртүрлі байланыс арналарынан мақсатты клиенттерді тартуға көмектесетін онлайн-кеңесші орнатуды ұсынады. Бір терезеде сіз мессенджерлер мен әлеуметтік медиа клиенттерімен байланыса аласыз, олардың сатып алу қабілетін бағалай аласыз және оларға мәртебе бере аласыз. Jivosite онлайн чаты қызметкерлердің жұмысын оңтайландыруға және операторлар мен тіпті бөлімдер арасында қоңырауларды ауыстыруға мүмкіндік береді. Онлайн чат-бұл клиенттермен жұмысты жеңілдетуге және олармен үнемі байланыста болуға тамаша мүмкіндік. Jivosite қызметі туралы пайдаланушылардың пікірлерін талдағаннан кейін біз оң және теріс жазбаларды таптық. JivoSite клиенттері не шағымданатынын қарастырыңыз.
Jivosite онлайн чатын бірнеше жылдан бері пайдаланып келе жатқан кейбір пайдаланушылар бұл қызмет нашарлағанын айтады. 2015 жылмен салыстырғанда қызмет техникалық мәселелерге жиі тап болды. Кейбір хабарламалар жеткізілмейді және бағдарламада мезгіл-мезгіл бір айлық чаттар пайда болады. Кейбір пайдаланушылардың пікірінше, қызмет жай ғана айналды және барлық бұрынғы артықшылықтармен бүгінгі күні JivoSite жұмсалған ақшаға тұрарлық емес.
Сондай-ақ, пайдаланушылар баяу қолдау қызметіне, қоңырау шала алмауына және сайттағы онлайн чатта жауапсыз қалған сұрақтарға жиі шағымданады. Дегенмен, jivosite веб-сайтындағы интернет желісінде теріс пікірлерден әлдеқайда көп оң пікірлер бар. Көптеген пайдаланушылар ыңғайлы интерфейсті, әлеуметтік желілермен интеграцияны, хабарландыруларды, әдемі чат дизайнын атап өтеді. Бұл пайдаланушылар онлайн кеңесшіні пайдаланғанына өте риза және оны тез орнатуға және ыңғайлы пайдалануға болатынын атап өтеді. Жалпы, интернет желісін пайдаланушылар jivosite онлайн чатын сенімді, қолдануға оңай және көп функциялы онлайн-кеңесші ретінде бағалайды. Олардың көпшілігі тұтынушылармен қарым-қатынас жасау оңайырақ болғанын және оларға мүмкіндігінше қысқа мерзімде жауап бере алатынын атап өтті.
Егер JivoSite қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде ақпаратты әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар мен заңдар
JivoSite қызметі «тірі сайт»жауапкершілігі шектеулі серіктестігіне тиесілі. Компания 2012 жылы тіркелген және орналасқан Мәскеу қаласы, Ленинская слобода көшесі, 12 үй, 21 кеңсе. Компанияның бақылаушы органы-Ресей Федерациясының Мәскеу қаласы бойынша № 25 инспекциясы.
Пайдаланушы келісімі jivochat.ru
Сайттағы» құжаттар » бөлімінде jivochat.ru сіз демо-нұсқаға лицензиялық шартты, кәсіби нұсқаға лицензиялық шартты және жеке деректерді өңдеуге қатысты саясатты таба аласыз. Мысал ретінде демо-нұсқаға лицензиялық келісімшартты қарастырыңыз. Шарттың мәні лицензиардың jivosite сервисіне қол жеткізуді ұсыну арқылы қарапайым эксклюзивті емес лицензия шарттарында лицензиат бойынша айрықша пайдалану құқығын беруі болып табылады. Лицензия лицензиатқа демонстрациялық мақсатта беріледі және БҚ-да қол жетімді функциялар жиынтығы бойынша, сондай-ақ операторлар саны бойынша шектеулерді көздейді. Лицензиат мынадай тәсілдермен пайдалануға құқылы:
-
- Техникалық жұмыстарды жүргізу кезеңін қоспағанда, БҚ-ға тәулік бойы қол жеткізу.
- Jivosite сайтында көрсетілген барлық функционалдылықты опциялар жиынтығының шектеулерін және тариф бойынша операторлар санын ескере отырып пайдаланыңыз тегін нұсқа.
JivoSite сайтының әрбір пайдаланушысы бағдарламалық құрал мүмкіндіктерінің шектеулерін алып тастау үшін лицензиясын кеңейте алады. Лицензияны кеңейту үшін оны тарифтерге сәйкес Pro-нұсқа бөлімінен сатып алу қажет. Кәсіби нұсқаны сатып алғаннан кейін БҚ функционалы бойынша барлық шектеулер таңдалған тарифке сәйкес алынып тасталады.
Пайдаланушыға тыйым салынады:
- Бастапқы кодты өзгертіңіз.
- Үшінші тұлғаларға көшіру немесе беру.
Егер пайдаланушы тәулігіне 10 000-нан астам бірегей келушілері бар сайтқа чат орнатуды жоспарласа, ол орнатудан бір апта бұрын бұл туралы қызмет әкімшілігіне хабарлауы керек. Әйтпесе, қызмет әкімшілігі чаттың үздіксіз жұмысына кепілдік бермейді.
Қолдау қызметі
Сіз сайтта қолдау қызметіне хабарласа аласыз jivochat.ru әр түрлі жолдармен. Сервис әкімшілігінің өтініштері бойынша қолдау қызметі сіздің сұрауыңызға жедел жауап беріп, сізге барынша көмек көрсетуі тиіс. Қолдау қызметіне хабарласпас бұрын, Сервис әкімшілігі Сіздің сұрағыңызға «білім базасы» айдарынан жауап іздеуді ұсынады, мұнда пайдаланушылардың ең танымал сұрақтарына жауаптар, сондай-ақ онлайн чатты орнату және конфигурациялау бойынша әртүрлі нұсқаулар жинақталған. JivoSite сервисінің қолдауымен сіз келесі контактілер арқылы байланыса аласыз:
- Қоңыраулар мен SMS: +7 (958) 100-32-91
- E-mail: [email protected]
- Сайттағы Чат
Айта кету керек, сіздің сұрағыңызға мүмкіндігінше тез жауап алу үшін оны нақты тұжырымдау қажет. Егер сізде қандай да бір мәселе туындаса, сіз бұл туралы мәлімдеп қана қоймай, мүмкіндігінше скриншоттарды қоса беруіңіз керек, байланыс үшін контактілерді қалдырып, мәселені мүмкіндігінше егжей-тегжейлі сипаттаңыз. Бұл жағдайда қолдау сіздің мәселеңізбен ұзақ уақыт айналысудың қажеті жоқ және қызметкерлер сізге жағдайды қалай түзетуге болатыны туралы нақты кеңес бере алады.
JivoSite ажырасу ма?
JivoSite-бұл көп тілді, көпфункционалды онлайн-кеңесші. Веб-сайтыңызға чат орнатқаннан кейін, сіз әлеуметтік желілер мен менеджерлерді пайдаланушылардың жаңа хабарламаларына бақылау қажет екенін ұмыта аласыз. JivoSite барлық хабарламаларды жинап, оларды бір терезеде шығарады, бұл сіздің клиенттеріңізбен жұмыс істеуді жеңілдетеді. Интернеттегі қызмет пен пайдаланушылардың пікірлерін талдағаннан кейін біз JivoSite ажырасу емес деген қорытындыға келдік. Шын мәнінде, JivoSite-бұл ең ыңғайлы және функционалды құралдардың бірі, ол сіздің клиенттеріңізбен жұмыс істеуді едәуір жеңілдетеді және сатылымдар санын көбейтеді.
Дегенмен, онлайн-кеңесшіні сайтқа орнату сатылымды арттырудың алғашқы қадамы екенін түсіну керек. Клиентті мәміле жасау үшін клиенттің қажеттіліктерін анықтай алатын және оған қолайлы нұсқаны ұсына алатын мықты операторлар тобы болуы керек екенін есте ұстаған жөн. Жалпы, интернеттегі jivosite онлайн кеңесшісі туралы пікірлер оң. Сайт иелері көбінесе онлайн чатқа және оның кең функционалдығына риза.
Қорытынды
Қазіргі заманғы бизнес ұзақ уақыт бойы офлайн сатудан асып түсті. Тіпті танымал брендтер де өз өкілдіктерін интернетте ашты, өйткені көптеген адамдар интернетте сатып алулар жасайды. Егер сізде тауарлар немесе қызметтер ұсыныстары бар өз сайтыңыз болса, онлайн-кеңесші сіздің клиенттеріңізбен қарым-қатынаста таптырмас көмекші болады.
Jivosite-ті өз сайтыңызға орнату арқылы сіз клиенттермен байланысып қана қоймай, сонымен қатар толық статистиканы жинай аласыз, трафик көздерін көре аласыз, клиенттерге ең жақсы қызметті ұсына аласыз және төлемдерді тікелей онлайн чатта қабылдай аласыз. Егер сіз өз клиенттеріңізге қамқорлық жасасаңыз және осы жерде және қазір не сату керектігін түсінсеңіз, jivosite онлайн чатын орнатыңыз, күшті команда жинаңыз және сатылымыңызды бірнеше есе арттырыңыз.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Өмірді жеңілдетеді
Барлығы керемет, ыңғайлы, түсінікті интерфейс, тірі техникалық қолдау, қалыпты бағалар. Jivo болмаса, әрине, нашар болды-сұраныстарды жіберіп алды, клиенттер жоғалды. Олар Jivo-ны қосып, біздің CRM-мен бірден біріктірді (техникалық қолдаудың арқасында), барлығы 20 минутқа созылды. Мен тек бір нәрсеге… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- CRM байланысы, клиенттерге жеке көзқарас, ыңғайлы байланыс
Кемшіліктері- біраз уақыттан бері қосылу керек болды
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Бақылау ыңғайлы
Біз таныстарымыздың ұсынысы бойынша қызметті таңдадық. Қазір нарықта мұндай ұсыныстар көп, сондықтан олар пікірлерге назар аударды. Сәтсіздікке ұшыраған жоқ, бәрі жақсы
Артықшылықтары- Барлығы керемет, чат 2 жыл бұрын 3 күндік пайдалану үшін өз жемісін берді. Ыңғайлы және қарапайым, егер сұрақтар туындаса, менеджерлер әрқашан көмектеседі.
Кемшіліктері- Альфа-банк арқылы төлем бірден іске қосылмайды, он минут ішінде сіз белсендіруді күте аласыз.
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Клиенттерге жауап беру ыңғайлы
Клиенттерге жауап беру ыңғайлы, сіз Jivo ашып, барлық хабарламаларды көресіз. Егер сұраныстар аз болса, тегін нұсқа жеткілікті. Біз оны шамамен екі жыл бойы қолданамыз, әзірге бәрі жеткілікті.
Артықшылықтары- тегін нұсқасы бар
Кемшіліктері- ақылы нұсқасы бар
-
Пікірді бағалаңыз 101Жұмыс емес бағдарламалық жасақтама, қаражатты қайтарудан бас тарту
Чат жұмысын тоқтатты, сол қолдауға жүгінді, жағдай шешілмеді. Олар қаражатты қайтаруды сұрады-бас тартылды.
-
Пікірді бағалаңыз 0-10Jivosite онлайн-кеңесшісі-бұл клиенттермен сөйлесуге арналған ең танымал...
Jivosite онлайн-кеңесшісі-бұл клиенттермен сөйлесуге арналған ең танымал қосымшалардың бірі. Көптеген сайттар осы кеңесшімен жұмыс істейді, өйткені чат кең функционалдылықты және кірудің егжей-тегжейлі статистикасын ұсынады. Бірақ кейбір пайдаланушылар жақында қолданба жүйені айтарлықтай жүктейді деп… Бұдан әрі оқып отыру
-
Пікірді бағалаңыз 1+771Мақала ақымақ жарнама...
Мақала ақымақ жарнама
JivoSite пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0