Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2007 |
Бас кеңсе | 443069, г. Самара, ул. Авроры, д. 110, этаж 4, ком. 410 |
Компания иесі | "Интрум" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | 8 (800) 500-75-82Ресейде тегін +7 (495) 225-50-24Мәскеу +7 (812)313-22-22 (қосымша. 270)Санкт-Петербург +7 (846) 212-95-90Самара |
Тілдер | Орыс |
Платформалар | |
Түрі | Облачная |
Енгізу мерзімі | От 1 дней |
Құны | Бастау+ / От 9990 RUBБүкіл компания үшін алты ай Негізгі / От 4490 RUB в месяцКомпания үшін 5 қызметкерден Үлкен компания / От 330 RUB в месяц1 қызметкер үшін Росреестрден үзінді / 10 RUB1 үзінді үшін HTML орнату / От 3000 RUB Клиенттің меншікті домені / 5000 RUB Меншікті доменді жаңарту / 1000 RUB Домендік атауды өзгерту / 1000 RUB Кіріктірілген АТС / 1000 RUB в месяц |
Демо-қол жетімділік | Иә |
Тегін нұсқа | 14 күн |
Төлем әдістері | VISA, Mastercard, Әлем, Қолма-қол ақша, Яндекс.Ақша, Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу, Webmoney, Qiwi, Байланысты, Евросет, Корпоративішілік портал, Несие карталары, Дебеттік карталар |
Жобаның ерекшеліктері | Кең функционалдығы және интуитивті интерфейсі бар сатылымға арналған салалық CRM жүйесі |
Персоналды басқару | Тапсырмаларды басқару, Қол жеткізу құқықтары |
Маркетинг және аналитика | Клиенттер базасы, Тауарлар базасы, Сайттармен Интеграция |
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп | Құжат айналымын басқару, Шоттар мен төлемдерді басқару |
Кіріктірілген байланыс | Мессенджер, Онлайн чат, Пошта, IP телефония, SMS-хабарламалар, Корпоративтік портал |
Қосымша қызметтер | Блог Жаңалықтар Wiki Анықтамалығы CRM енгізу Жылжымайтын мүлік агенттігінің сайт құрастырушысы Бағдарлама мүмкіндіктерінің бейне презентациясы |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Самара қ. теміржол ауданы бойынша Ресей Федерациясының Салық инспекциясы Роскомнадзор |
Серіктестік бағдарламасы | Жоқ |
Артықшылықтары | Икемді функционалдылық параметрі және қол жетімді бағалар Салалық шешімдердің болуы және ыңғайлы төлем әдістері Көптеген анықтамалық ақпарат пен бейне нұсқаулар Жүйені орнатуға және енгізуге көмектесу Бизнес процестер мен есептерді орнату Жүйені пайдалану бойынша пайдалы мақалалар, лайфхактар Сайтпен, телефониямен, поштамен, SMS-хабарламалармен интеграциялау Қауіпсіздіктің жоғары деңгейі Оңтайлы шарттарды таңдау үшін бірнеше тарифтік жоспарлар |
Кемшіліктері | Жүйені пайдаланудағы қолайсыздықтар туралы шағымдар |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Интрум" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 443069, Самара облысы, Самара қаласы, Аврора көшесі, 110 үй, 4 қабат, 410 бөлме СТН: 6311102704 Бақылау пункті: 631101001 ОГРН: 1076311010082 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Жалпы бағалау | 4.7/10 |
Intrum бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Intrum-икемді функционалдығы мен интуитивті интерфейсі бар салалық CRM сату жүйесі. Бұл бизнес-процестерді автоматтандыруға, шоттарды, сату төлемдерін, құжат айналымын басқаруға, жұмыс тиімділігін талдау үшін есептер құруға мүмкіндік береді. Әмбебап CRM функционалдығынан басқа, Intrum оңай жұмыс істеу үшін бірнеше салалық шешімдерді ұсынады.
Компания ұзақ уақыт жұмыс істеді, сондықтан оның көптеген адал клиенттері бар. Бірақ олардың барлығы қызметтің жұмысына риза бола бермейді. Оң пікірлерден басқа, кейбір функциялардың дұрыс жұмыс істемеуі және қажетті құралдардың болмауы туралы шағымдарды табуға болады. Сондықтан Intrum алаяқтардың ажырасуы емес пе, соны анықтаған жөн. Ол үшін біз оның жұмысына толық шолу жасадық.
Неліктен Intrum?
Intrum қызметінде бизнес-процестерді автоматтандыратын және жұмысты жеңілдететін көптеген мүмкіндіктер бар. Жүйе ішкі порталды, қызметкерлерге арналған әлеуметтік желіні және клиенттер базасын басқаруға және барлық процестерді оңтайландыруға арналған кең функционалды CRM қамтиды. Қызметтің әр түрлі бизнес салаларына арналған көптеген салалық нұсқалары бар, олардың әрқайсысы үшін арнайы мүмкіндіктері бар.
Интрум белгілі бір компаниялардың міндеттерін шешуге икемді. Ұсынылған құралдардың көмегімен жүйені кез-келген мақсатқа бейімдеуге болады. Қызметті енгізу кезінде де, жұмыс барысында да әр клиенттің барлық параметрлерге кеңес беретін және көмектесетін жеке менеджері бар. Компания өсіп келе жатқанда, оны қажетті құралдармен толықтыра отырып, функционалдылықты кеңейтуге болады. Қызметтің артықшылықтарына мыналар жатады:
- икемді функционалдылықты орнату;
- салалық шешімдердің болуы;
- ыңғайлы төлем әдістері;
- жүйемен танысуға арналған көптеген анықтамалық ақпарат пен бейне нұсқаулар;
- масштабтау ыңғайлылығы;
- жүйені орнатуға және оны енгізуге көмектесу;
- сайтпен, телефониямен, поштамен, SMS-хабарламалармен интеграциялау;
- қауіпсіздіктің жоғары деңгейі;
- оңтайлы шарттарды таңдауға арналған бірнеше жоспарлар.
Интрум сайтында қалай тіркелуге болады?
Сайтта тіркелу үшін intrumnet.com тегін сынақ нұсқасын 14 күнге қосу үшін басты беттегі нысанды толтыру қажет. Мұны істеу үшін сіз өзіңіздің компанияңыздың саласын таңдап, атын, электрондық поштасын және телефон нөмірін енгізуіңіз керек. Осыдан кейін көрсетілген электрондық поштаға тіркелгіге кіру үшін логин мен пароль бар хат келеді.
Жеке кабинет intrumnet.com
Жүйеге кіргеннен кейін барлық қажетті бөлімдермен жеке кабинет ашуға болады:
- жұмыс үстелі – таспа, еске салғыштар, жазбалар;
- фотоальбомдары мен бейнелері бар Интранет Корпоративтік порталы;
- қызметкерлер;
- байланыс;
- жетекшілер;
- тауарлар мен қызметтер базасы;
- белсенділік-есептеуге өтінімдер, жоба жабдықты таныстыру, кеңес беру, өнімге тапсырыс беру, өнім бойынша сұрақтар, Кері қоңырауға тапсырыс беру;
- мәмілелер;
- онлайн формалар;
- тапсырмалар;
- хаттар;
- құжаттар;
- файлдар;
- хабарламалар;
- шоттар;
- қойма;
- есептер;
- ресурстар;
- тарату;
- логинг;
- бизнес-процестер;
- параметрлер;
- HR панелі;
- қосымшалар;
- төлем;
- анықтама.
Сондай-ақ, оң жақта топтық чатқа және сыртқы диалогқа өту түймелері бар.
Мобильді қосымша
Intrum iOS және Android жүйелерінде гаджеттерге арналған мобильді қосымша әзірледі. Олар CRM-мен ыңғайлы форматта жұмыс істеуге арналған функцияларды ұсынады. Оқиғалар арнасын контактілер, тапсырмалар және жалпы компания арқылы көруге болады. Сондай-ақ, бағдарлама телефоннан тапсырмаларға түсініктеме беруге, күйлерді өзгертуге, клиенттердің контактілерін табуға және олармен өзара әрекеттесу тарихын көруге мүмкіндік береді. Мессенджер жұмыс мәселелері бойынша қызметкерлермен онлайн режимінде хат алмасуға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, қоңыраулардың бүкіл тарихын көруге немесе сөйлесулердің жазбасын тыңдауға болады. Телефонға кіріс қоңырау шалғанда, бағдарлама автоматты түрде жүйеден нөмірге сұраныс жасайды және экранда компанияның атын немесе клиенттің атын көрсетеді. Планшет үшін толық веб-нұсқасы бар. Бірақ клиенттер мобильді қосымшаның жұмысына шағымданады. Олардың кейбіреулері хабарландырулардың келуін тоқтатқанын, таспа ашылмағанын, нысандардың бір бөлігі жоқ екенін атап өтті. Сондай-ақ, жеке пайдаланушыларға тапсырмалар жоғалып кетті және ақпаратты немесе фотосуретті ашуға тырысқанда қателіктер жібереді.
Бизнеске арналған Intrum мүмкіндіктері
Қызмет жұмыс үшін қажетті функционалдығы бар ыңғайлы жүйені және салалық шешімдерді ұсынады.
CRM
Жүйе көптеген бизнес-процестерді автоматтандыру үшін икемді функционалдылыққа ие. Орнату кітапханадан дайын шаблондардың болуына байланысты арнайы білімсіз жүзеге асырылады. Сонымен қатар, функционалдылықты өз қажеттіліктеріңізге бейімдеуге болады. Қосымша құралдарды қосу алгоритмдердің әртүрлі схемалары мен форматтарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Егер сізге күрделі процестерді орнату қажет болса, сіз өзіңіздің бағдарламашыларыңыздың немесе интрум серіктестерінің көмегін пайдалана аласыз. Сондай-ақ, компанияның техникалық қолдауынан көмек пен кеңес тегін ұсынылады.
CRM бизнесте қолданылатын көптеген модульдермен жұмыс істейді: контактілер, мәмілелер, қызметкерлер, тапсырмалар, хабарламалар, электрондық пошталар, құжаттар, онлайн формалар, статистика және т.б. қызмет әр түрлі сату шұңқырларын құра отырып, алғашқы байланыстан жабылуға дейін мәмілелер жасауға мүмкіндік береді. Қосымша параметрлер белгілі бір компанияның бизнес-процестерін автоматтандыруға мүмкіндік береді. Пайдаланушыларға оның тапсырысы бойынша жұмыс кезеңі туралы хабарлау жүйесін енгізуге болады. Қызметтің функционалдығы мыналарды қамтиды:
- Клиент бойынша белсенділік тарихы. Карточкаларда тек байланыстар ғана емес, сонымен қатар арнайы қосымша өрістер, мәмілелер, өтінімдер, қоңыраулар, хаттар туралы ақпарат, интернет-сайтқа кіру статистикасы, ол келген көздер және т. б. бар.
- Өрістерді теңшеудің икемді мүмкіндігі бар қызметтер мен тауарлар базасы. Ол «қойма» модулімен оңай байланысады. Сондай-ақ, өнімдерді базадан тіркеу және құжаттар мен сату шоттарын құру арқылы мәмілелер жасауға болады.
- Чат және құқықтарды бөлу арқылы тапсырмаларды басқару жүйесі.
- Кіріс және шығыс статистикасы және HR құралдары. Қызметкерлердің профилінде жұмысқа қабылдау, жұмыстан босату, демалыс және демалыс тарихы бар Кадрлық ақпаратты жүргізу мүмкіндігі бар.
Әлеуметтік желілермен, сайтпен, электрондық поштамен және телефониямен интеграция клиенттермен барлық өзара әрекеттесуді талдауға мүмкіндік береді. Сауда-саттықтың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу және Роботты процестерді автоматтандыруға үйрету арқылы алгоритмдерді қолдана отырып және клиенттердің өтініштерін жіберіп алмай, қызметкерлердің мәміле кезеңдерінде жүруіне қол жеткізуге болады. Жүйеге кез-келген қызметтегі пошта тіркелгілерін қосуға болады. Осыдан кейін сіз хаттарды тікелей CRM-ден жібере аласыз. Клиенттердің карталарында бүкіл Байланыс тарихы көрсетіледі. Хаттан сіз жаңа пайдаланушы жасай аласыз, тапсырмаға тіркей аласыз немесе сілтемені мессенджер арқылы әріптесіңізге жібере аласыз. Егер телефония қосылған болса, қолтаңбаға «маған қоңырау шалыңыз»сілтемесін қоюға болады. Ол арқылы клиент браузерден қоңырау шала алады. Әр түрлі көздерден пайдаланушылардың барлық хабарламалары CRM-ге түсуі мүмкін. Интрум Facebook, Vc, Viber, Instagram, Skype және Telegram -. қосуға мүмкіндік береді.
Телефония
IP телефониясын қосу арқылы CRM-ден қоңыраулар шалуға және қабылдауға болады. Виртуалды АТС кең функционалдылыққа ие. Оған кез-келген IP телефон провайдерін қосып, кез-келген нөмірге немесе клиенттің картасынан екі рет басу арқылы қоңырау шалуға болады. Барлық жазбалар пайдаланушыға байланысты қызметте сақталады, оларды оның профилінен тыңдауға болады. Қоңырау картасында түсініктеме қалдыруға немесе күйлерді өзгертуге болады. Сондай-ақ, жүйе алгоритмдер негізінде қоңырауларды өңдеудің интеллектуалды сценарийлерін жасауға мүмкіндік береді. Аналитикалық жүйе әртүрлі сүзгілермен және шарттармен барлық сөйлесулер бойынша есептер құруға мүмкіндік береді. Қосымша қосымшаларды қолдана отырып, байланыс орталығының жұмысын ұйымдастыруға болады.
Сайтпен Интеграция
Интрум сайтпен CRM интеграциясын орнатуға мүмкіндік береді. Қызмет келесі функцияларды қамтиды:
- Сайттың өтінімдерін түсіру. Әрбір пішінге мәміле немесе өтінім жасалып, тікелей менеджерге өңдеуге ауысатындай етіп орнатуға болады.
- Кірістірілген онлайн кеңесші. Оның көмегімен сіз сайтқа кірушілермен сөйлесе аласыз.
- «Сайттан қоңырау шалу» батырмасы. Келуші қоңырауға тапсырыс бере алады немесе браузерден өзі қоңырау шала алады. Сөйлесу туралы барлық ақпарат, соның ішінде жазба CRM-де қол жетімді болады.
- Статистика. Егер келуші алаңға кіріп, онымен өзара әрекеттессе, онда жүйеде ол бойынша автоматты статистика, оның ішінде сайтқа кіру көзі туралы мәліметтер пайда болады. Бұл тиімді маркетингтік талдау жүйесін құруға мүмкіндік береді.
Каталог сайтына тікелей CRM-ден жүктеу.
Қосылатын сайттар санына шектеулер жоқ. Қорғасын көзі ретінде қайсысы тиімді болатынын бақылау үшін бірнеше отырғызу беттерін қосуға болады. Яндекспен интеграция да қол жетімді.Тікелей, Google Adwords, Facebook және Вконтакте кабинеттері, Бұл бизнес-процестер арқылы жарнаманы жүргізуді автоматтандыруға мүмкіндік береді.
Есеп құрастырушы
CRM барлық есептерді онлайн режимінде бақылауға мүмкіндік береді. Клиенттер өз компаниясына қажетті көрсеткіштерді өздері реттей алады. Оларға сату шұңқырлары, сатылардағы мәмілелерді конверсиялау, қызметкерлерге таратылатын жаңа жетектердің саны және т.б. кіреді. Графиктердің сыртқы түрі мен құрамын әр бағынушы үшін жеке-жеке реттеуге болады. Сондай-ақ, жұмыс үстелінде қызметкермен байланысты әрбір оқиға мен объект бойынша өзгерістерге шолу жасалады. Есептерді графикалық және кестелік түрде қалыптастыруға болады. Біріншісінде есепті сызықтық график, диаграмма немесе гистограмма түрінде метрика бойынша көруге болады. Екіншісінде шаблон ұяшықтарындағы параметрлерді есептеу формулалары беріледі, ал жүйе есептерді белгіленген уақыт аралығында құрастырады. Өзіңізге сәйкес опцияларды таңдау арқылы мүмкіндігінше тез бастауға мүмкіндік беретін көптеген негізгі есептер бар.
Құжаттарды автогенерациялау
Жүйе компания құжаттарының бланкілерін енгізуге мүмкіндік береді. Корпоративті сәйкестікті ескере отырып, құрылым мен дизайнды ерікті түрде жасауға болады. Бланкілерді жүктеу арқылы пайдаланушылар мәміле картасынан немесе клиенттен құжаттардың әртүрлі түрлерін жасай алады. Мәтіндерге Қажетті сипаттамалар автоматты түрде енгізіледі. Құжаттарды қарау және оларды жасау құқықтары оңай реттеледі. Барлық жасалған материалдар клиентке бекітіле отырып сақталады. Сондықтан кез-келген құжатты табу, басып шығару немесе электрондық поштаға жіберу оңай.
Корпоративтік мессенджер және чат
Кірістірілген мессенджер онлайн-чат режимінде бағыныштылар мен әріптестерге хабарлама жіберуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ бірнеше пайдаланушылармен онлайн конференциялар құруға болады. Чаттың көмегімен файлдарды бөлісу, карталарға, тапсырмаларға, құжаттарға сілтемелер жіберу оңай. Қызметкерлерді клиенттермен байланыстыру үшін мессенджерді де пайдалануға болады.
Жылжымайтын мүлік агенттіктеріне арналған CRM
Жылжымайтын мүлік агенттіктері үшін жүйенің жеке функционалдығы бар. Осылайша, сервисте компания объектілерін 200-ден астам хабарландыру тақтасына түсіру мүмкіндігі бар. Көмекші функциялар осы түсіру мен бюджетті бақылауға көмектеседі. Қызмет келесі мүмкіндіктерді ұсынады:
- Кіру құқықтарын орнату. Бұл қызметкерлердің қайсысы нысандарды және қандай тақталарды орналастыра алатынын орнатуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, орналастыруды басқаратын, шығындар мен жұмыс сапасын бақылайтын модераторды тағайындауға болады.
- Агенттердің виртуалды шоттары. Функционалдылық жарнама шығындарын бақылауға мүмкіндік береді. Агенттерге виртуалды ақша бөлуге болады, ол үшін олар жылжымайтын мүлікті ақылы тақталарға орналастыра алады.
- Жарияланымдарды қадағалау. Нысандарға сілтемелер тікелей CRM картасында орналасқан. Сондай-ақ, осы беттің қаралу саны көрсетіледі.
- Тақталардан қоңырауларды есепке алу. Жарнама арналарының тиімділігін талдауға көмектеседі.
- Тақталарға тек белгілі бір карта өрістерін жүктеу мүмкіндігі.
- Меншік иелеріне жарияланған объектілер туралы есеп жіберу.
Сонымен қатар, Ресейдің барлық қалаларында меншік иелері мен агенттер базасымен интеграция бар. Ол күн сайын 60 000 Жаңа нысан мен 25 000 Жаңа меншік иесімен толықтырылады. Мұрағатта 25,5 млн нысан бар. Ұсынылған картадан сіз белгілі бір объект туралы ақпарат жариялағандардың контактілерін оңай таба аласыз. Нысанның карточкасындағы өзгеріс туралы ақпарат алуға болады. Егер ол жарияланымнан алынып тасталса немесе бағасы өзгерсе, CRM-де тиісті хабарламалар пайда болады. 150-3000 рубль базасына жазылу қажет.елді мекенге байланысты айына.
Сондай-ақ, CRM-де арнайы жарияланымды бақылау жүйесі бар. Күн сайын хабарландыру тақталарына түсірілетін мыңдаған тұтынушы нысандары сканерленеді. Нәтижесінде сіз жарияланым туралы толық есепті көре аласыз: параққа сілтеме де, белгілі бір уақыт кезеңіндегі көріністер саны да. Үшін әзірленген CRM және объектілерді бағалаудың интеллектуалды жүйесі. Ол Ресейдегі 5 миллионнан астам нысанды қамтитын аналитикалық базаны ескереді. Жылжымайтын мүлік сипаттамалары мен дерекқор деректері негізінде орташа құнды бағалау жасалады. Есептеу сұрауын объект картасынан жасауға және онда сақтауға болады.
Қызметтегі тағы бір жүйе-тақталардан қоңырауларды бақылау. Ол объектінің кодын ескереді, соның арқасында клиенттердің қоңырауларын қабылдау кезінде олардың қай тақтадан келгенін түсінуге болады. Айдың соңында бұл сайттардың қайсысы тиімді болғанын талдауға мүмкіндік береді. Нысан картасынан сіз фирмалық дизайндағы презентацияны жасай аласыз және оны электрондық поштаға, әлеуметтік желілерге, мессенджерлерге жібере аласыз немесе басып шығара аласыз. Презентация формасын компанияның стиліне сәйкес келтіруге болады. Сондай-ақ, клиенттің қажеттіліктеріне сәйкес келетін нысандарды автоматты түрде жіберуге болады.
CRM және FIAS мекенжай анықтамалығына енгізілді. Мекенжайларды қолмен енгізудің қажеті жоқ. Жіктеуішті қолдана отырып, сіз нақты мекен-жайды бірнеше рет басу арқылы толтыра аласыз. Осы ақпаратқа сүйене отырып, аудан картасы да салынады. Бұл ақпарат объект туралы мәліметтер жүктелетін барлық хабарландыру тақталарында көрсетіледі. Жүйеге кіріктірілген және модуль, ол өз агенттігінің мүлкіне ұқсас нысандарды тақталардан іздеуге мүмкіндік береді. Риэлторларға арналған Қосымша модульдер:
- Шахмат. Оның көмегімен тұрғын үй кешенінің схемасында пәтерлерді сату мәртебесін көруге болады.
- Брондау күнтізбесі. Ыңғайлы күнтізбеде сіз жалға беру объектілерінің базасын жүргізе аласыз. Ол нысанның қашан бос болатынын және қашан бос болатынын көрсетеді.
- Меншік иелеріне арналған есептер. Жылжымайтын мүлік клиенттері үшін автоматты есептерді жіберуді теңшеуге болады.
CRM жүйесінде белгілі бір критерийлер бойынша немесе клиенттердің сұраныстары бойынша объектілерді кестелік таңдау бар. Таңдалған опцияларды электрондық поштаға жіберуге болады.
Қосымша мүмкіндіктер Интрум
Компанияда клиенттерге арналған бірнеше қосымша ұсыныстар бар.
Интранет
Интрум мамандары әр клиенттің барлық жұмыс құжаттамасын сақтайтын ішкі корпоративтік портал әзірледі. Модераторлар кез – келген материалдарды орналастыра алады, Бухгалтерия құжаттарды жариялай алады, ал жарнама берушілер өз ақпараттарын жариялай алады. Барлық қызметкерлер бұл деректерді жұмыста пайдалана алады. Кіру құқықтарын оларды өңдеуге және тек білікті қызметкерлер көре алатындай етіп реттеуге болады.
Порталдың басты бетіне жаңалықтар қосуға болады. Әрбір қызметкер әртүрлі мәселелер мен оқиғаларды талқылайтын жазбалар жасай алады. Барлық бағыныштылардың жүйеде байланыс және кадрлық ақпаратты көрсететін өз профильдері бар. Интранет функционалдығын қолдана отырып, сіз корпоративті анықтамалықтар жасай аласыз.
Жүйені енгізуге көмектесу
Интрум CRM енгізуге көмектесетін 3 нұсқаны ұсынады:
- Негізгі қолдау. Барлық клиенттерге, соның ішінде сынақ нұсқасын қолданатындарға ұсынылады. Мамандар жүйеде онлайн чат арқылы параметрлер бойынша кеңес береді.
- Бағыныштылар саны 50-ден асатын клиенттерге кеңейтілген қолдау. Чаттан басқа телефон арқылы кеңейтілген көмек ұсынылады.
- CRM кілтін енгізу. Бұл қызметке тікелей Intrum немесе компания серіктестерінен тапсырыс беруге болады. Жүйені енгізу бойынша жұмыстар құрастырылған ТК бойынша жүргізіледі және консультацияны, процестерді бекітуді, баптауды, оқытуды және сүйемелдеуді қамтиды.
Жылжымайтын мүлік агенттігінің сайт құрастырушысы
Интрум жылжымайтын мүлік агенттіктеріне өз сайтын құруды ұсынады. Бұл үшін екі нұсқа бар: конструкторды өзіңіз қолданыңыз және сайтты ақысыз жасаңыз немесе компанияның серіктестеріне төлеңіз. SEO оңтайландырылған сайт танымал WordPress немесе Bitrix қозғалтқышында орналасады. Құрылған сайттағы объектілер каталогы CRM-мен біріктіріледі. Онда икемді өріс параметрі бар әртүрлі нысандарды жариялауға болады. Икемді іздеу сізге қажетті сипаттамаларға сәйкес әртүрлі нысандарды табуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, сайтта кері байланыс нысаны жұмыс істейді, ол барлық жетекші өтінімдерді жинауға көмектеседі. Сайтқа Кері қоңырауға тапсырыс беру формасын және қоңырау шалу түймелерін тікелей шолғыштан орнатуға болады.
Агенттер туралы Байланыс ақпараты мен фотосуреттер де Интрум жүйесімен синхрондалады. Нысанды қарау кезінде сайтқа келушілер оған жауапты адамның картасын бірден көреді. CRM-ден онлайн чат орнатуға болады. Бұл жүйенің интерфейсінен клиенттермен тезірек байланысуға мүмкіндік береді. Қаласаңыз, сайтқа жаңалықтар мен мақалалар бөлімін қосуға болады.
Wiki Анықтамалығы
«Wiki анықтамалығы» бөлімінде көптеген ақпараттық материалдар, жүйенің функционалдығы туралы бейне демонстрациялар, танымал сұрақтарға жауаптар және негізгі құралдардың сипаттамасы бар.
Қосылу қанша тұрады intrumnet.com?
Жүйенің бағасы қызметкерлердің санына байланысты. Бірнеше тарифтер ұсынылады:
- Бастау – 9 990 рубльден. бүкіл компания үшін жарты жыл. Сіз 1-ден 5-ке дейін қызметкерді қоса аласыз, шағын ұйым үшін барлық қажетті функцияларды және техникалық қолдау қызметтерін пайдалана аласыз.
- Негізгі-4490 рубльден.бір компания үшін 5 қызметкерден. Бұл барлық интеграциялары, кеңестері және техникалық қолдауы бар толық функционалды пакет.
- Үлкен компания-330 рубльден. айына 1 қызметкер үшін. Бұл пакетті 100-ден астам адам жұмыс істейтін компаниялар пайдалана алады. Барлық функциялар мен интеграциялардан басқа, ол кеңейтілген техникалық қолдауды ұсынады.
«Құн» бөлімінде тарифтерге кіретін барлық құралдар сипатталған. Келесі қосымша қызметтер де қол жетімді:
- Росреестрден үзінді – 10 рубль / дана.
- Меншік иелері үшін жылжымайтын мүлік базасы-1500 рубль. айына.
- HTML-ді интрум мамандары орнатады – 3000 рубльден / дана. бағасы үлгінің күрделілігіне байланысты.
- SSL сертификатын орнатумен клиенттің домені – 5000 рубль. бір реттік.
- Доменді және SSL сертификатын ұзарту (1-3 жыл) – 1000 рубль.
- Домендік атауды жаңа форматқа ауыстыру-1000 рубль.
- 2-әріптік формат домені-5000 рубль.
Intrum-Как қалай қосуға болады?
Сайтта тіркелу intrumnet.com тегін сынақ мерзімін қосу арқылы сіз саланың әдепкі параметрлерін пайдалана аласыз немесе жүйенің функционалдығын өз міндеттеріңізге бейімдей аласыз. CRM енгізу кезеңдері:
- Бағыныштылардың шоттарын құру. Барлық қызметкерлерді жүйеге енгізу немесе оларға электрондық поштаға шақыру жіберу қажет.
- Клиенттердің, тауарлардың және мәмілелердің карталарында өрістерді орнату. Сіз барлық өрістерді жеке теңшей аласыз және олардың арасындағы байланыстарды ұйымдастыруды пайдалана аласыз.
- Қол жетімділікті шектеу. Әкімші қызметкерлерге кіру құқығын реттей алады және IP мекенжайларына шектеулер қоя алады.
- Ақпаратты енгізу немесе импорттау. Сіз клиенттерді, тауарларды, өтінімдерді жүйеге өзіңіз енгізе аласыз, excel-ден экспорттай аласыз немесе ескі дерекқордан импорттай аласыз.
- Телефония орнату, поштамен және SMS хабарламалармен біріктіру. Қызметкерлер мен компаниялардың барлық телефондарын жүйеге қосуға болады. Бұл әңгіме тарихын жазуға және жазбаларды тыңдауға көмектеседі.
- Процестер мен есептердің тұнбалары.
Интрум тарифін қалай төлеуге болады
Төлемді бірнеше жолмен жасауға болады:
- банк картасымен;
- электрондық ақшамен WebMoney, QIWI, Яндекс.Ақша;
- «Байланыс» және «Евросеть»салондары арқылы;
- қолма-қол ақшасыз есеп айырысу бойынша. Бұл жағдайда төлем құжаттары ай сайын поштаға жіберіледі.
Төлем балансты толықтыру қағидаты бойынша жүргізіледі. Жүйені, қосымша Сервистерді, жасалған қоңыраулар мен SMS пайдаланғаны үшін одан есептен шығару сервис жүйесі іске қосылғаннан кейін күн сайын жүзеге асырылады. Теріс теңгеріммен жүйеге хабарлама келеді, ал поштаға-шотты толтыру қажеттілігі туралы ескерту. Бұл жағдайда баланс толтырылғанға дейін жүйеге кіру әкімшіден басқа барлық пайдаланушылар үшін шектеледі.
Демалыс және мереке күндері теріс тепе-теңдікке қол жеткізген кезде жүйе бұғатталмайды. Бұл жұмыс күндері басталған кезде шотты толтыруға болатындығын білдіреді. Сондай-ақ, шотта қаражаты таусылған клиенттер үшін уәде етілген төлем қызметі қарастырылған. Бұл жағдайда жүйенің құлпы 3 күнге дейін жойылады. Осы уақыт ішінде оң балансқа жеткенше шотты толтыру қажет.
Бонустар intrumnet.com
6, 9 және 12 айлық тарифтік пакеттерді төлеу арқылы сыйлықтар алуға болады. Сондай-ақ, интрум клиенттерді тарту арқылы ақша табуды ұсынады.
Сыйлық
Компания бірнеше ай ішінде қызметтерге ақы төлейтін пайдаланушылар үшін келесі ынталандыруларды қарастырды:
- 6 ай төлеген кезде 30 күн;
- 9 ай төлеген кезде 60 күн;
- 12 ай төлеген кезде 90 күн.
Серіктестік бағдарламасы
Интрум әзірлеушілер мен интеграторларды, бизнес-консалтинг және оқыту өкілдерін ынтымақтастыққа шақырады. Бағдарламаға қатысу үшін аты-жөнін, электрондық поштасын, телефонын және паролін көрсете отырып, тіркеу формасын толтыру қажет. Осыдан кейін серіктес жеке кабинетке және серіктестік коды, тартылған клиенттер, аударымдар, қаражат алуға өтінімдер туралы ақпаратқа қол жеткізе алады. Сондай-ақ барлық қажетті жарнамалық материалдар бар.
Сыйақыға келетін болсақ, ол туралы толық ақпарат серіктестік келісімшартында бар, оны тіркеуден бұрын танысу керек. Клиентті тарту бонусы серіктестік деңгейіне байланысты есептеледі. Ол келесі формула бойынша есептеледі: 1500 + (серіктестік деңгейі – 1) *1000. Серіктестерге арналған арнайы ұсыныстар:
- кез келген сұрақтарға басым тәртіппен жауап беретін жеке менеджер;
- серіктестерді онлайн форматта оқыту;
- қызметтерді сатуға арналған арнайы материалдарға қол жеткізу;
- ақпараттық материалдардың үлкен базасы;
- серіктестердің клиенттеріне бонустық қаражат есептеу.
Intrum шағымдары
Компанияның сайтында intrumnet.com қанағаттанған клиенттердің жұмысы туралы бірнеше пікірлер бар. Үшінші тарап сайттарында қызмет туралы көптеген пікірлер бар. Жүйені ұнатқан пайдаланушылар икемді параметрлер жүйесін, Құзыретті техникалық қолдауды, көптеген анықтамалық материалдарды, бейне нұсқаулықты, ыңғайлы мүмкіндіктердің болуын, қол жетімді бағаларды, Достық интерфейсті және қателер қаупін азайтатын құжаттарды автоматты түрде толтыру мүмкіндігін атап өтеді.
Бірақ кейбір клиенттер кемшіліктерді де айтады. Көптеген пайдаланушылар атайтын негізгі қызметтердің бірі-бұл қызметтің жарамдылығы нашар. Сонымен қатар, жұмыс үстелі нұсқасы мен мобильді қосымшаның ыңғайсыз жұмысы байқалады.
Егер Intrum қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз ақпаратты міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
«Интрум» ЖШС 2007 жылы Самарада тіркелген.
Пайдаланушы келісімі intrumnet.com
Компанияның сайтында «Пайдалану шарттары» бөлімі бар, онда оферта-шарт жарияланған. Құжатта қызметті пайдалану ережелері мен компанияның деректемелері сипатталған. Сондай-ақ, жеке бетте «құпиялылық саясаты»бар.
Сайт қауіпсіздігі
Жүйе SaaS қызметі сияқты салынған. Бұл деректер деректер орталығының бұлтты серверлерінде орналастырылғанын білдіреді. Ақпаратты беру шифрланған хаттама бойынша жүргізіледі. Тұрақты сақтық көшірме жасау да ұсынылады. Серверлерге қол жетімділік реттеледі және техникалық бөлім басшылығының қолында. Қызметкерлерге кіруді тек әкімші бөле алады. IP мекен-жайы бойынша шектеулер, поштаға немесе FTP-ге барлық деректердің жеке сақтық көшірмелері, сондай-ақ қызметкерлердің барлық әрекеттерін логтау функционалдығын қосу қол жетімді.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдаумен келесі арналар арқылы байланысуға болады:
- электрондық пошта: [email protected];
- телефон: +7 (495) 225-50-24 Мәскеу үшін, + 7 (812) 313-22-22 (доб.270) Санкт-Петербург үшін, +7 (846)212-95-90 Самара үшін, 8 (800) 500-75-82, аймақтар үшін тегін.
Сондай-ақ, сіз кері байланыс формасын толтырып, Компания қызметкерлеріне Facebook және ВКонтакте парақшаларына жаза аласыз. Хат-хабарды мына мекен-жайға жіберуге болады: 443080, Самара қ., Мәскеу тас жолы 43, 7 қабат, оф. 710.
Intrum ажырасу ма?
Көптеген сауда компаниялары, жылжымайтын мүлік агенттіктері, қызмет көрсететін қызметтер үшін қолайлы бизнес – процестерді автоматтандыруға арналған интрум жүйесі. CRM-де икемді теңшеу мүмкіндігі бар көптеген ыңғайлы мүмкіндіктер бар. Бұл сәт, Құзыретті техникалық қолдау, масштабтау ыңғайлылығы, ыңғайлы төлем әдістері сияқты, пайдаланушыларға ұнайды. Бірақ клиенттер жұмыс үстелі нұсқасы мен мобильді қосымшаның жарамдылығын аяқталмаған деп санайды. Қызметтің функционалдығын, пайдаланушылардың пікірлерін, бағаларын ескере отырып, Intrum алаяқтардың ажырасуы емес деген қорытынды жасауға болады. Бұл әкімшіліктің ыңғайлылығымен жұмыс істеуге тұрарлық көпфункционалды жүйе.
Қорытынды
Intrum жұмысын зерттей отырып, біз бұл CRM-ді пайдаланушыларға ұсына аламыз. Онда күнделікті жұмыс процестерін автоматтандыруға көмектесетін пайдалы функциялар, көптеген интеграциялар, мессенджердегі Байланыс мүмкіндігі және корпоративтік портал бар. Егер сіз қызмет қызметтерін пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз пікіріңізді қалдырыңыз.
Отзывы
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0
Intrum пікірлер