• Компания туралы пікір Destra
    5
    Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тарифтер
    100%
    Қызметтердің сапасы
    100%
    Өтініштерді өңдеу жылдамдығы
    100%
    Қолдау қызметі
    100%

    Мен айыппұлды қалай алып тастадым

    Көгалдарға арналған тұрақ дело әлі сотта болса да, мен пікір қалдыруды шештім. Маған осы құқық бұзушылық үшін 150 мың айыппұл сомасы тағайындалды. Бір қызығы, менің көлігім менің компаниямның атына тіркелген, сондықтан Жарлық заңды тұлғаға жазылды. Мен мұны бірден байқамадым (менің көлігім лизингте, мен қаулының көшірмелерін алған жоқпын), сонымен қатар мекен-жайдағы қателіктерге және құжаттағы уақытқа назар аудардым. Алайда, Мен дереу Destra командасына көмек сұрадым. Шағым беру үшін небәрі 5 күн болғаныма қарамастан, олар жақсы шағым жасады (стандарттар бойынша маған тиесілі), менің атымнан қол қойды және сенімхат бойынша жіберді – сондықтан маған жеке күш қажет емес еді. Мұндай қызмет мені толығымен қанағаттандырды!

    Мен болашаққа кеңес беремін: айыппұлдарға шағымдануды соңғы сәтке дейін кешіктірмеңіз. Егер мен кешігіп шағым берсем, айыппұл сомасы екі есе артатынын білдім (алдымен 150 мың, содан кейін тағы 300 мың). Егер көлік, тіпті заңды тұлғаға тіркелген болса да, жұмыс уақытынан тыс уақытта және жеке мақсатта пайдаланылса, айыппұлды алып тастау мүмкіндігі бар. Мен жетістікке жетемін деп үміттенемін және айыппұлға ақша тастаудың қажеті жоқ… бұл көгалдарға арналған тұрақ үшін болмаса да. Өйткені, сайып келгенде, онда шөптер болған жоқ.

    • Yandex Travel Кирилл Маликов 11 Қыркүйек 2023 в 13:32
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Сәлеметсіз Бе, Александра! Біз жағдайды түсінгіміз келеді. Брондау нөміріңізді жазыңыз, ол «YA-дан басталады..»- біз бәрін тексереміз.

    • Наталья Смоликова Кирилл Маликов 11 Қыркүйек 2023 в 21:09
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Брондау нөмірі YA-4203-8825-3887. Айтпақшы, бізге тапсырыс нөмірі берілмеді. Техникалық қолдау операторы арқылы анықтауға тура келді.

    • Yandex Travel Кирилл Маликов 12 Қыркүйек 2023 в 12:18
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Ақпарат үшін рахмет! Олар командамен бірге бәрін білуге кетті. Сізге жаңалықтармен оралыңыз.

    • Наталья Смоликова Кирилл Маликов 12 Қыркүйек 2023 в 14:03
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Біз асыға күтеміз. Қонақ үйде тұру тағы бір рет төленді. Сізден ақша қаражатын қайтаруды күтеміз.

    • Наталья Смоликова Кирилл Маликов 12 Қыркүйек 2023 в 22:37
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Жауап жоқ. Біздің ақша жылады!

    • Наталья Смоликова Кирилл Маликов 13 Қыркүйек 2023 в 13:55
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Жауап қайда? Біздің ақшамыз да сол жерде шығар

    • Yandex Travel Кирилл Маликов 25 Қыркүйек 2023 в 14:29
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Сәлеметсіз Бе, Александра! Кешіріңіз, сіз ұзақ күтуіңіз керек. Жағдайды түсіну үшін командаға көп уақыт қажет болады. Біз мәселені бақылауда ұстаймыз. Жаңалықтар пайда болғаннан кейін біз бірден жазамыз.

    • Наталья Смоликова Кирилл Маликов 25 Қыркүйек 2023 в 15:40
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Жауап үшін рахмет. Бірақ сену қиын. Олар шағымды Яндекске және шағымды Роспотребнадзорға жіберді.

    • Yandex Travel Кирилл Маликов 3 Қазан 2023 в 10:28
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Сәлеметсіз Бе, Александра! Жедел көмек көрсете алмағаным үшін кешіріңіз. Сіздің тапсырысыңыз бойынша қайтару жүргізілді, команда поштаға ақпарат пен чек жазылған хат жолдады.

      Біздің қызметімізден мұндай эмоцияларды алғаныңызды біз мүлдем қаламадық. Жағдайды қандай да бір жолмен тегістеу үшін біз сізге сыйлық кодын да жібердік. Сіздің пікіріңізді ескеріп, бұдан былай бұған жол бермеу үшін жағдайды пысықтауды ұмытпаңыз.

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Destra

  • Варвара Филимонова 6 айлар бұрын
    5
    Пікірді бағалаңыз 0
    -1
    1

    Мен әрқашан қонақүйде бөлмені осында брондаймын

    Мен Yandex Travel қонақүйлерін брондау тәжірибесімен бөліскім келеді, әсіресе сіздің кішкентай балаңыз болған кезде. Біріншіден, сайтта брондау процесі тек балалары бар аналарды құтқару болып табылады. Мен мұны кез-келген құрылғыдан бірнеше рет басу арқылы жасай аламын. Ыңғайлылық басымдыққа ие, әсіресе... Бұдан әрі оқып отыру
  • Manoloulis Florentios 6 айлар бұрын
    5
    Пікірді бағалаңыз 0
    -3
    3

    тамаша қызмет

    Мен бірнеше жылдан бері белсенді және жиі саяхаттап келемін және шытырман оқиғаларым кезінде Яндекс қызметіне жиі сенемін.Саяхат. Бұл тамаша қызмет мені ешқашан ренжіткен емес және өз саласындағы ең жақсылардың бірі. Бұл әсіресе қуантады, ол жыл сайын жақсарып келеді, үнемі жетілдіріліп отырады.
  • ya1744941550 7 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 1
    +1
    0

    Егер сіз ақша жоғалтқыңыз келмесе, араласпаңыз

    Қайырлы күн! Кеше мен қонақүйге тапсырыс бердім. Төлемнен кейін бірден мен күндердің шатастырылғанын байқадым (броньды жою тарифте қарастырылмаған). Әрине, мен дереу қолдау қызметіне хабарластым, онда олар маған қонақүйге хабарласып, күнді Бір күннен кейін ауыстыру туралы мәселені шешуге уәде берді... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Яндекс.Путешествия
1.6
25 отзывов
7%93%
Қызмет
33%
Ыңғайлылық
32%
Сапасы
32%
Құны
33%
Карта сайта