Chatra
Барлығы пікірлер 1
Тағы да шағым жоқ
5.0
Расталмаған компаниясы
chatra.com
Сайтқа өтіңіз
Chatra-бұл сұрақтарға жауап беретін және келушілердің мәселелерін шешетін сайттар мен лендингтерге арналған көпфункционалды онлайн-кеңесші.
Компания
Ресми сайт
Құрылған күні
2016
Бас кеңсе
2200 Clarendon Blvd., Suite 1400A, Arlington, VA 22201, USA. 197110
Компания иесі
Roger Wilco LLC
Қолдау түрлері
Тілдер
Ағылшын, Орыс, Неміс, Қытай, Испан, Француз, Итальян, және т. б.
Жобаның ерекшеліктері
Веб-сайттарға арналған онлайн-кеңесші, пошта және Бизнеске арналған мессенджер
Бонустар
От 27 дейін 28 %Алу
Бір жылға төлеу кезінде жеңілдік
0 RUBАлу
Тегін тариф
14 күндерАлу
Тегін сынақ мерзімі
Реттелетін
Жоқ
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер
Facebook, AmoCRM, E-mail
Тегін нұсқа және демо
1 оператор үшін
Оператордың қосымшалары
Серіктестік бағдарламасы
ТіркеуЖолдама төлемдері сомасының 35% дейін
Артықшылықтары
Көп функциялы және пайдалану оңай
Тегін шифрлау
Жүктемені бөлу
Адамның қабылдауы
Браузерді жабу кезінде диалог тарихын сақтау
Кемшіліктері
Тегін тарифте опциялар аз
Танымал әлеуметтік желілермен интеграцияның болмауы
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
08.10.2023
Жалпы бағалау
7/10
    Мекен-жайы
    2200 Clarendon Blvd., Suite 1400A, Arlington, VA 22201, USA. 197110

    Chatra бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 10 Маусым 2020 Жаңартылды: 8 Қазан 2023


    Chatra-сұрақтарға жауап беретін және келушілердің мәселелерін шешетін, осылайша конверсияны арттыратын сайттар мен қонақтарға арналған онлайн-кеңесші. Чатра сатылымды арттыру үшін жасалған, бірақ таныс мобильді мессенджерге ұқсайды, Бұл онлайн-кеңесшімен жұмыс істеуді жеңілдетеді.

    Чатботтың көптеген мүмкіндіктері бар, бірақ олар тегін нұсқада жеткіліксіз. Клиенттердің пікірлері бойынша, жас компания өзін жағымды дизайны мен пайдалы функциялары бар қызықты жоба ретінде көрсете алды деген қорытынды жасауға болады. Бұл жағдайдың бар-жоғын анықтап, Чатраның алаяқтардың ажырасуы екенін білейік.

     

    Неліктен Chatra

    Чатра-келушілермен қарым-қатынас жасауға көмектесетін сайттарға арналған Онлайн чат. Қызмет chatra.com клиенттермен онлайн және офлайн мессенджерде диалог жүргізуге мүмкіндік береді. Интернеттегі кеңесші көп функциялы және қолдануға оңай. Оның артықшылықтарына мыналар жатады:

    • Диалог тарихын және сипатталмаған хабарламаны енгізу өрісінде сақтау. Келуші браузерді жапқан жағдайда да хат алмасу сақталады.
    • Адамның қабылдауы. Қызмет қызметкерлерге оларды шарлауды жеңілдету үшін бейтаныс келушілерді атайды және бояйды.
    • Топтық чаттар. Операторлар барлық келушілердің сұрақтарын көреді және бір-біріне көмекке келе алады.
    • Жүктемені бөлу. Клиентті тезірек әрекет етуге үлгергендер басқарады. Бірақ егер қызметкерлер жауап бере алмаса, Чатра келушіге басқа операторларға хат жазуды ұсынады.
    • Тегін шифрлау. Чатрада айтылғандар SSL арқылы шифрланған күйінде қалады.
    • тіл анықтамасы. Браузер тіліне байланысты чат клиентпен түсінікті тілде сөйлеседі.
    • Қателерді түзету. Оператор жіберілген хабарламаларды түзете немесе жоя алады.
    • Кез келген құрылғыларда жұмыс істеу.
    • Жұмысты автоматтандыру үшін чат-боттың болуы.
    • Автоматты әрекеттер құралы.
    • Оларға жылдам қол жеткізу үшін онлайн келушілер тізімі.
    • Facebook интеграциясы.

    Сервистің жұмысымен танысу үшін толық ақпараты бар сайт әзірленді. Онда тарифтер мен функциялар, қызметтің артықшылықтары, құжаттар, нұсқаулар туралы мәліметтер бар бөлімдер бар. Сондай-ақ серіктестер туралы ақпарат, блог, қосымшалар, құпиялылық саясаты және пайдаланушы келісімі бар бөлімдер бар.

    Чатра Мүмкіндіктері

    Компания 2 тарифтік жоспарды ұсынады:

    Біріншісін тегін алуға болады. Ол 1 операторды қосуды қамтиды және келесі функцияларды қамтиды:

    • бір мезгілде чаттар мен сайттардың шексіз саны;
    • көптілділік;
    • офлайн мессенджер;
    • пошта арқылы сөйлесу журналдары;
    • хат алмасу тарихын сақтау;
    • оқу күйі;
    • операторлардың фотосуреттері мен лауазымдары;
    • басып шығару индикаторлары;
    • келушілер туралы негізгі мәліметтер;
    • клиенттер туралы ескертпелер;
    • хабарламалар;
    • виджеттің дизайнын теңшеу;
    • SSL шифрлау;
    • браузер қосымшасы, Windows және Mac, iOS және Android;
    • Google аналитикасымен және яндекспен интеграция.Метрика;
    • Әзірлеушілерге арналған API.

    Екінші тариф әр қызметкерге ақы төлеуді қарастырады. 1 оператор үшін 990 рубль алынады. айына (жылына төлеген кезде айына 720 рубль). Тегін пакеттің мүмкіндіктерінен басқа, бұл тарифке мыналар кіреді:

    • чатбот;
    • контактілерді жинауға арналған бот;
    • email-интеграция (helpdesk);
    • Facebook арқылы сөйлесу;
    • топтық және топтық чаттар;
    • автотасымалдау;
    • интернеттегі келушілер тізімі;
    • интернеттегі пайдаланушылар тізіміндегі ең көп келушілер: операторлар саны × 10;
    • мөрді бақылау;
    • виджетте Chatra логотипін өшіру;
    • файлдарды тасымалдау;
    • келуші туралы толық ақпарат;
    • жылдам жауаптар;
    • жұмыс сағаттарын көрсету;
    • клиенттерді бұғаттау;
    • «көрінбейтін»мәртебесі;
    • диалогты бағалау;
    • чат есептері;
    • пошта, Slack, Facebook, Help Scout, Omnidesk, Front, Zapier, amoCRM интеграциясы;
    • деректерді түсіру;
    • Шығыс веб-ілгектер.

    Чатра-бұл көп функциялы онлайн-кеңесші, онда келушілермен байланысты автоматтандырудың максималды нұсқалары бар. Сонымен, сіз клиенттермен тек онлайн режимінде сөйлесіп қана қоймай, сонымен қатар офлайн мессенджерді пайдаланып, сұраныстарға өз қарқыныңызбен жауап бере аласыз. Бұл опция келушілерге операторлардың Автоматты шақырулары мен фотосуреттерін көрсетеді. Пайдаланушыларға кері байланыс түрінде өтініш қалдырудан гөрі онлайн чатта хабарлама жазу оңайырақ. Чатра операторларға келушілерден олардың пошталарын жинау арқылы хабарламалар жеткізеді. Мессенджер режимінде желіде болудың қажеті жоқ. Сұрақтарға пошта арқылы немесе қосымшадан ыңғайлы уақытта жауап беруге болады. Келушілерге олар бірден жауап алмайтынын ескертуді ұмытпаған жөн. Егер мессенджер режимі жеткілікті жылдам көрінбесе, сіз онлайн чат режиміне ауысып, нақты уақыт режимінде сөйлесе аласыз.

    Электрондық поштаны және Facebook бизнес бетін қосу арқылы сіз бір панельдегі екі арнаның өтініштеріне жауап бере аласыз. Сондай-ақ, кеңесші сайтқа кірушілерді онлайн бақылауға мүмкіндік береді. Орналасқан жері мен қаралған беттер туралы ақпаратты пайдаланып, жеке хабарламалар жіберуге болады.

    Чатра чат терезесінің көптілділігін қолдайды. Бұл дегеніміз, онлайн-кеңесші клиенттің шолғыш тіліне байланысты бірнеше тілде көрсетілуі мүмкін. Орыс, ағылшын, француз, неміс, голланд және испан тілдеріне қолдау көрсетіледі. Олардың әрқайсысы үшін компания қызметкерлерінің әртүрлі хабарламаларын, аттарын және лауазымдарын орнатуға болады. Түсініспеушіліктерді болдырмау үшін операторлар білетін тілдерді ғана қолданған жөн. Қызмет операторлар мен келушілер үшін хат алмасудың толық тарихын сақтайды. Пайдаланушы сайтқа кез келген уақытта оралып, басталған диалогты жалғастыра алады.

    Операторлар клиенттердің бірде-бір хабарламасын жіберіп алмауы үшін ДК-де аудио және қосымшаларда PUSH-нотификациялары бар қалқымалы хабарландырулар қол жетімді. Келушілер туралы жазбаларды өзіңізге немесе басқа қызметкерлерге қалдыру мүмкіндігі бар.

    Чатра көмегімен автоматтандыру үшін чатботтарды пайдалануға болады. Олар сізге автоматты хабарламалар жіберуге, байланыс мәліметтерін жинауға және клиенттер базасын толықтыруға мүмкіндік береді. Танымал сұрақтарға автоматты жауап беру тізбегін қолдана отырып, сіз келушілерге көмектесе аласыз және қызметкерлерге жүктеме жасамайсыз. Чатбот келушілерге өтініш тақырыбын таңдауға мүмкіндік береді. Олар не білу керектігін айтқан кезде, бот алдын-ала жасалған хабарлама жібереді. Осылайша, келуші көптеген ақпарат ала алады және компания қызметкерімен тікелей байланыса алмайды.

    Бот онлайн және офлайн режимінде жұмыс істейді. Команда желіде болған кезде бағдарлама танымал сұрақтарға автоматты түрде жауап бере алады және жұмысшыларға жүктемені азайтады. Сондай-ақ, ол операторға ауыспас бұрын клиенттің не қалайтыны туралы деректерді жинай алады. Команда желіден тыс болған кезде, бот жиі қойылатын сұрақтарға жауап береді және пайдаланушыға не қажет екендігі туралы ақпарат жинайды. Осылайша, оператор келушінің қажеттіліктерін кейінірек жауап бергенде біледі.

    Топтық чаттар күрделі мәселелерді шешу және қызмет деңгейін көрсету үшін бірнеше операторларды әңгімеге қосуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, командалық әріптестермен сөйлесу үшін онлайн-кеңесшіні пайдалануға көмектесетін топтық чаттар бар.

    Чат сатылымдар мен онлайн-чат қоңырауларының санын көбейту құралы ретінде автоматты әрекеттерді жасады. Олар клиентке, егер олар қиын жағдайға тап болса, оларға көмектесу үшін бірінші болып жүгінуге мүмкіндік береді. Қызмет негізгі әрекеттерді дайындады, бірақ оларды чатра максималды пайда әкелуі үшін конфигурациялау керек. Онлайн чатқа белсенді шақырулар алу үшін олар пайда болатын беттердің мекен-жайларын енгізіп, сайттың тақырыбы бойынша мәтіндер жазу керек.

    Белсенді әрекеттерді қолданудың бірнеше нұсқалары бар:

    • Басты бетте сәлемдесу. Егер клиент басты беттен ешқайда кетпесе, сіз оған жүгіне аласыз. Мысалы, сіз оған қандай көмек қажет екенін сұрай аласыз немесе танымал бөлімдерге сілтеме жасай аласыз.
    • Күрделі бетте көмек. Егер сайтта жұмыс істеу клиенттерге жиі қиындық тудыратын бөлім болса, оларға көмек ұсына аласыз. Мысалы, ұзын форма немесе тіркеуге өтініш.
    • Контактілер парағында чатты ашу. Егер келушілер әкімшілікпен қалай байланысуға болатынын көрсе, қызмет чатты ашады.
    • Тапсырысты рәсімдеуге көмек. Егер клиент біраз уақыт себетте болса, бірақ тапсырыс бермесе, Сіз чатты ашып, оған хабарласа аласыз.

    Интернеттегі келушілер тізімі клиенттерді нақты уақыт режимінде бақылауға көмектеседі. Бұл мүмкіндік қазіргі уақытта сайтта жүргендерге хабарласып, қолмен сөйлесуді бастауға мүмкіндік береді. Тізімде келушілер олармен қарым-қатынас болғанына немесе қазіргі уақытта диалог жүргізіліп жатқанына байланысты әртүрлі түстермен ерекшеленеді. Көрсетілетін клиенттердің саны төленген операторлар санына байланысты: бір жұмыс орнына 10 пайдаланушыдан.

    Таңдалған деректер жоспарына байланысты чат келуші туралы негізгі ақпаратты, соның ішінде аты-жөнін, электрондық поштасын және телефон нөмірін немесе ол туралы егжей-тегжейлі деректерді көрсете алады. Бұл жағдайда клиенттің IP-мекен-жайы мен орналасқан жерін, ол қолданатын шолғышты, амалдық жүйені және қазіргі уақытта тұрған бетті көруге болады. Басып шығаруды бақылау-ең жылдам жауаптар үшін ыңғайлы құрал. Оператор хабарламаны жібермес бұрын келуші терген мәтінді көре алады, бұл жауапты тезірек дайындауға мүмкіндік береді.

    Ақылы жазылымда танымал сұрақтарға жауаптарды сақтау мүмкіндігі бар. Кейінірек оларды ұқсас сұраулармен басқа диалогтарда қолдануға болады. «Көрінбейтін» мәртебесін ашық чаттарды аяқтау және жаңаларын қабылдамау үшін жұмыс күнінің соңында қосуға болады. Сондай-ақ, оны басқа операторларға жауап беру кезінде кешіктірілген жағдайда көмектесу арқылы пайдалануға болады.

    Қажет болса, диалог үшін операторлардың қай уақытта қол жетімді болатынын көрсетуге болады. Жұмыс уақыты функциясы қызметкерлерді жұмыс күнінің басында автоматты түрде қосады және оларды соңында көрінбейтін етеді. Келушілер үшін диалогты бағалау қол жетімді. Бұл қызметкердің рейтингтерін қалыптастыруға және олардың жұмысын бақылауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, чаттар саны мен сервис сапасын бақылау үшін диалог бойынша есептер қарастырылған. Чатраның басқа функцияларына мыналар жатады:

    • пошта арқылы сөйлесу журналдары;
    • басып шығару индикаторлары;
    • оқу күйі;
    • қызметкерлердің фотосуреттері мен лауазымдары;
    • SSL шифрлау;
    • яндекспен интеграция.Метрика және Google-аналитика;
    • Браузер қосымшасы, Windows және Mac;
    • Әзірлеушілерге арналған API;
    • байланыс деректерін жинауға арналған бот;
    • пошта және Facebook арқылы байланыс;
    • файлдарды тасымалдау
    • пайдаланушыларды бұғаттау;
    • виджетте Chatra логотипін өшіру;
    • Slack, Help Scout, Omnidesk, Front, Zapier, amoCRM интеграциясы;
    • Шығыс веб-ілгектер.

    Қосымша қызметтер

    Чатра кітапханада мүлдем тегін қол жетімді клиенттерге қызмет көрсету туралы 10 ағылшын тіліндегі кітап шығарды.

     

    Chatra-ны қалай бастауға болады?

    Алдымен Сайтта тіркелу керек chatra.com және есептік жазбаңызды орнатыңыз. Осыдан кейін сіз әріптестеріңізді шақырып, өз сайтыңызға чат орната аласыз.

    Сайтта тіркелу chatra.com

    Тіркелу үшін электрондық поштаны енгізу керек, содан кейін бірден жеке кабинет құрылады. Көрсетілген электрондық жәшікке «Чатраға кіру» тақырыбы бар хат келеді. Онда «пароль жасау» батырмасы болады, ол тиісті параққа бағытталады, онда таңбалар жиынтығы мен телефон нөмірін көрсету қажет болады (міндетті емес). Тіркелгеннен кейін 10 күндік сынақ мерзімі қосылады. Осы уақытта ақылы тарифтің барлық мүмкіндіктері қолжетімді болады. Осы кезең аяқталғаннан кейін Чатра тегін жоспарға ауысады.

    Жеке кабинет

    Жеке кабинетте, ең алдымен, сіз өзіңіздің есептік жазбаңызды орнатуыңыз керек. Сіз өзіңіздің атыңызды, лауазымыңызды көрсетіп, нақты фотосуретті тіркеуіңіз керек. Бұл бетте оператор жаңа хабарламаларға жауап бермесе, қолданба тілін, уақыт белдеуін, жұмыс уақытын, күйді офлайн режимде өзгерту уақытын таңдауға болады. Электрондық пошта мекенжайы мен құпия сөзді де өзгертуге болады.

    Есептік жазбада келесілер бар бөлімдер:

    • Мәртебесі. Онлайн, көрінбейтін және офлайн арасында таңдауға болады. Көрінбейтін режимде оператор жаңа чаттар туралы хабарлама алмайды және қызмет оның атынан шақыру жібермейді. Басқа қызметкерлер бұл операторды қажет болған жағдайда чатқа қоса алады. Диалогқа қосылу үшін оған теруді бастау керек. Көрінбейтін режимге ауысқан кезде оператор бұрын басталған чаттарда желіде қалады.
    • Диалогтар. Олар менікі, жаңа және бәрі санаттарына бөлінеді.
    • Онлайн келушілер. Олар туралы негізгі ақпараты бар клиенттердің тізімі.
    • Чат командалары. Сіз операторлардың өзара қарым-қатынасының әртүрлі тақырыптары үшін арналар жасай аласыз.
    • Арналар. Бұл бөлімде сіз пошта, Facebook, Яндекс қосуға болады.Диалогтар және веб-сайтқа чатты орнату үшін виджетті табыңыз.
    • Параметрлер. Бұл бетте операторлардың біліміне байланысты қолдау тілдерін таңдауға, IP мекенжайлары мен келушілердің орналасуын, рұқсат етілген тіркеме түрлерін және поштаға жіберуді орнатуға болады.

    • Автоматты әрекеттер. Қажет болса, белгілі бір функцияларды қосуға және өшіруге болады.

    • Жылдам жауаптар. Жалпы сұрақтарға жауап беру үшін шаблондар жасауға болады.
    • Интеграция. Әр түрлі қызметтерге қосылу.

    • Чатбот. Бұл бөлімде сіз байланыс формасын және автоматты жауаптарды толтыра аласыз.
    • Жеке. Тіркелгі деректерінен басқа, хабарландыруларды орнататын бет бар. Онда хабарландыру дыбысын таңдауға, жоғары дыбыс деңгейін қосуға және жаңа Диалогтар үшін дыбыстарды қайталауға болады.
    • Команда. Бөлімде бірнеше бет бар. «Операторлар» барлық қызметкерлердің тізімін көрсетеді және олардың поштасын көрсетіп, күйін (әкімші немесе оператор) таңдау арқылы жаңа адамды қосу мүмкіндігі бар. «Бөлімдер» – бұл клиенттерді белгілі бір қызметкерлер тобына бекітуге мүмкіндік беретін ақылы құрал. Мысалы, диалог басталған бетке байланысты сіз келушіні «сатылымға» немесе «техникалық қолдауға»жібере аласыз. Егер бірнеше сайт болса, олардың әрқайсысын өз операторлары бар бөлім тағайындай алады. «Есептерде» диалогтар мен қанағаттанған келушілер саны бар статистика берілген. Ыңғайлы болу үшін байланыс уақыты мен орны бойынша сүзгілер бар. Сондай-ақ, клиенттердің e-mail жүктеу мүмкіндігі бар. Бұл бөлімде ақылы пакетті қосуға болатын «тарифтік жоспар» беті бар.

    • Қолданбалар. Мұнда Mac және Windows үшін чатты, сондай-ақ мобильді қосымшаларға сілтемелерді жүктеу мүмкіндігі бар.

    Мобильді қосымша

    IOS және Android қосымшасы кез-келген жерде операторға клиенттің жаңа байланысы туралы хабарлама алуға мүмкіндік беру үшін жасалған. Бірақ Android пайдаланушылары хабарландырулар жиі келмейтінін атап өтеді. IOS-та гаджеттерді қолданатындар хабарландырулардың төмен дыбысы және бағдарламалық жасақтаманың жиі қатып қалуы туралы айтады. Дүкендердегі қосымшаның бағасы-3,5 балл. Әкімшілік клиенттердің шағымдарына назар аударып, жағдайды түзетуі керек.

    Чатты сайтқа қалай қосуға болады?

    Чатра жұмыс істей бастауы үшін сайтқа виджет кодын орнату керек, оны «сайттағы Чат»бөлімінен табуға болады. Бойынша chatra.com барлық танымал ресурстарды басқару жүйелеріне арналған Орнату нұсқаулары бар: WordPress, Joomla, Drupal және т.б. Егер клиентте сұрақтар туындаса, олар әкімшіліктен чатты өз сайтына қалай дұрыс қосу керектігін сұрауы мүмкін.

     

    Чатра Бонустары

    Сераис chatra.com ақылы тарифтің жылдық төлеміне тегін тариф пен жеңілдікті пайдалануды ұсынады.

    Жеңілдік

    Бір жылға төлеген кезде сіз 27% жеңілдік ала аласыз. Егер сіз бір айға ақылы тариф сатып алсаңыз, ол 990 рубльді құрайды. 1 оператор үшін. Бір жылға төленген жағдайда баға 720 рубльге дейін төмендейді. 1 қызметкер үшін.

    Тегін тариф

    Тегін пакетке сайттардың шексіз санында 1 оператордың жұмыс істеу мүмкіндігі кіреді. Оның функционалдығы шектеулі, ал кейбір клиенттер максималды жұмыс тиімділігі үшін опциялар аз екенін айтады.

    Жолдама бағдарламасы

    Серіктестік Чатра бағдарламасы веб-студиялар мен сайт иелеріне арналған. Сервис жолдама төлемдері сомасының 35% сыйақы ұсынады. Бағдарламаға қосылу үшін «серіктестер» бөлімінде көрсетілген мекен-жайға өтіп, Чатрада логин мен парольмен кіру керек. Бұл ағылшын тілді сайтта бағдарлама бойынша барлық статистика жиналады.

    Комиссия 3 мың рубльден бастап баланста төленеді. және жүйеде 3 Белсенді клиенттен. Ақшаны банктік төлеммен, Paypal немесе Яндекс арқылы алуға болады.Ақша. Мұндай трафик түрлеріне тыйым салынады:

    Бағдарламаның мүмкіндіктері:

    • Ыңғайлы панель. Онда сіз барлық қосылған жолдамаларды, олардың төлемдері мен комиссияларын онлайн көре аласыз;
    • Клиентті сілтеме арқылы қосу. Қолмен қосуға немесе әртүрлі ресурстарға сілтемелерді орналастыруға болады.

     

    Chatra шағымдары

    Желіде қызметтің жұмысы туралы көптеген пікірлер бар. Клиенттердің бір бөлігі компания туралы сенімді және ыңғайлы жоба ретінде айтады. Олар чаттың жағымды интерфейсі мен көп функционалдығын атап өтеді.

    Бірақ сіз Чатраның жұмысына қатысты шағымдарды таба аласыз. Олар тегін тарифтегі опциялардың жеткіліксіздігіне, танымал әлеуметтік желілермен интеграцияның жоқтығына (тек Facebook бар), қолданбалардағы хабарландыруларға қатысты мәселелерге қатысты.

    Егер Chatra туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Бақылаушы органдар мен заңдар

    Roger Wilco LLC АҚШ-та Limited Liability Company ретінде тіркелген. Ресейде компанияның филиалы «Дарвин»ЖШҚ-мен ұсынылған. Оны 2016 жылы Санкт-Петербург қаласындағы №25 Федералды салық қызметінің ауданаралық инспекциясы тіркеді. Сайтта chatra.com/ru құпиялылық саясаты мен оферта мәтіні бар. Сондай-ақ, компанияның мекен-жайы және Ресейдегі Филиал туралы заңды ақпарат көрсетілген.

    Chatra пайдаланушы келісімі

    Пайдаланушы келісімінің мәтінімен «ұсыныс» бетінде танысуға болады.

    Құжатта тараптардың міндеттері жазылған:

    Егер пайдаланушы қызметінің түрі жоғары тәуекелді (казино, қаржы пирамидалары, өте жоғары пайыздық инвестициялық компаниялар және т.б.) болса және ол қолданыстағы заңнаманы бұзса, компания клиентке сервисті біржақты тәртіппен пайдалану құқығынан бас тартуға құқылы. Құжатта жеке деректерді өңдеуге және құпиялылық саясатына келісілген беттерге сілтемелер бар.

    Қолдау қызметі chatra.com

    Қызығушылық тудыратын нюанстарды нақтылау үшін чат арқылы жұмыс күндері сағат 10:00-ден 23:00-ге дейін Мәскеу және пошта арқылы хабарласуға болады [email protected]. сондай-ақ, «бізге хабарласыңыз» бетінде компанияның АҚШ-тағы және Ресейдегі филиалының мекенжайлары көрсетілген.

     

    Чатра ажырасу ма?

    Chatra-бұл клиенттермен қарым-қатынасты жеңілдетуге және сатылымды арттыруға көмектесетін онлайн-кеңесші. Сервис өз сайтыңызға онлайн-чат орнатуға, офлайн мессенджерді пайдалануға, поштаға, Facebook-ке және мобильді қосымшаға жаңа Диалогтар туралы хабарлама алуға мүмкіндік береді, дегенмен соңғысына клиенттердің шағымдары бар. Компания операторлар саны мен функциялары бойынша ерекшеленетін ақылы және ақысыз тарифтерді ұсынады. Тегін пакетте көптеген нұсқалар бар, бірақ пайдаланушылар олардың толық жұмыс істеуі үшін жеткіліксіз деп санайды. Жұмыс істеуге арналған қолданба интерфейсі қарапайым және ыңғайлы, ал икемді параметрлер тұтынушылармен және басқа қызметкерлермен қарым-қатынасты мүмкіндігінше тиімді етуге мүмкіндік береді. Қызметтің артықшылығы және Елеулі шағымдар мен даулы жағдайлардың болмауы Чатра алаяқтардың ажырасуы емес, сенімді жоба екенін көрсетеді.

     

    Қорытынды

    Чатра-бұл сіздің сайтыңызға онлайн чат орнатуға және оны пошта Мен Facebook-пен біріктіруге мүмкіндік беретін қызмет. Жобаның мүмкіндіктерінің ішінде коммуникацияны автоматтандыруға арналған чат-боттың, офлайн мессенджердің, топтық және командалық чаттардың, Автоматты әрекеттердің, сайттағы келушілер тізімінің оларға бірінші болып қол жеткізу мүмкіндігі бар екенін атап өткен жөн. 1 оператор үшін тегін тариф жеткілікті болуы мүмкін, бірақ барлық мүмкіндіктерге қол жеткізу және бірнеше қызметкерді қосу үшін ақылы жазылымды сатып алған дұрыс. Ол бір жылға төленген кезде жеңілдікпен қол жетімді.

    Онлайн-кеңесшілер клиенттермен қарым-қатынас жасауға көмектеседі. Бүгінгі күні сіз осындай ұсыныстарды таба аласыз, бірақ чатраның тұрақты клиенттері бұл жоба ең жақсылардың бірі дейді. Компания командасы жаңа мүмкіндіктерді қосу арқылы өз қызметін үнемі жетілдіріп отырады және барлық пайдаланушыларға жұмыстың қыр-сырын түсінуге көмектеседі. Егер сіз Чатра қызметтерін пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз пікіріңізді қалдырыңыз. Пікірлер қызметтің сенімділігі мен қауіпсіздігін бағалауға көмектеседі.

    Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
    100%
    Бағалар
    100%
    Жұмыс тұрақтылығы
    100%
    Техникалық қолдау
    100%
    5.0

    Отзывы

      Chatra пікірлер

      1
      Пікір қалдыру
      • Өсуі бойынша бағалау
      • Кемуі бойынша бағалау
      • Алдымен жаңа
      • Алдымен ескі
      • Алдымен танымал
    • 5
      Пікірді бағалаңыз 0
      0
      Әлеуметтік желілермен интеграциялаудың ыңғайлылығы
      100%
      Бағалар
      100%
      Жұмыс тұрақтылығы
      100%
      Техникалық қолдау
      100%
      Chatra онлайн кеңесшісі және мессенджері шағын және...

      Chatra онлайн кеңесшісі және мессенджері шағын және ірі бизнес үшін қолайлы. Қызмет туралы пікірлерді талдай отырып, біз көптеген клиенттер оның жұмысына риза екенін және оны қарапайымдылығы мен сенімділігі үшін бағалайтынын түсіндік. Қызмет пен шағымдар бар, бірақ оларды кеңесшіні немесе жалпы сөз тіркестерін… Бұдан әрі оқып отыру

    Продвижение в соц. сетях
    КомпанияОрын
    Тизерные и рекламные сети
    КомпанияОрын
    Регистраторы доменов
    КомпанияОрын
    Reg.ru
    1/17
    Белсенділік
    0шағымдар
    • Жаңа0
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді0
    Жаңа компанияның сайтында
    • Orimon
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • Freshworks
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    • LiveChat
      Пікірлер0
      • Сайтқа арналған Чат-боттар
    Sitemap