Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2014 |
Бас кеңсе | 197110, Санкт-Петербург қ., Малая Разночинная к-сі, 9 үй, оф. 306 |
Компания иесі | "АТ ДАҢҒЫЛЫ" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | [email protected]Сайттағы кері байланыс нысаныАнықтама орталығы+7 (911) 967-12-16ВКонтактеFacebookTelegramInstagram |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Ағылшын |
Жобаның ерекшеліктері | Сайтқа кірушілерді қолдау, сату және кеңес беру үшін чат орталығы |
Реттелетін | Иә |
Реттегіштер | Ресей Федерациясының Санкт-Петербургтегі № 25 ауданаралық инспекциясы |
Әлеуметтік Интеграция. желілер мен мессенджерлер | Telegram, Instagram, WhatsApp, Facebook, AmoCRM, Viber, Яндекс.Диалогтар, ВКонтакте |
Тегін нұсқа және демо | 7 күн |
Оператордың қосымшалары | |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуЖолдамаларды тартқаны үшін сыйақы |
Артықшылықтары | Қолдау көрсетілетін мессенджерлердің кең жиынтығы Қосымша құралдар Тарифтік жоспарды өзіңіз таңдау мүмкіндігі Ыңғайлы және қарапайым интерфейс Блог пен білім қорының болуы |
Кемшіліктері | Техникалық қолдауға байланысты мәселелер Техникалық ақаулар |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "АТ ДАҢҒЫЛЫ" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 197110, Санкт-Петербург қ., Малая Разночинная к-сі, 9 үй, оф. 306 СТН: 7811527760 Бақылау пункті: 781301001 ОГРН: 1127847409557 |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 5/10 |
Chat2Desk бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Instagram, Telegram, Facebook Messenger және тегін онлайн чатта тұтынушыларға кеңес беруге мүмкіндік беретін chat2desk қолдау және сату чат орталығы болып табылады. Қызмет ресей нарығында 2014 жылы пайда болды және осы кезеңде бүкіл әлем бойынша 1300-ден астам клиенттерді тартты.
Шолуда біз чатботтың ерекшеліктерін егжей-тегжейлі қарастырамыз және білеміз, chat2desk.com -бұл ажырасу және алаяқтар немесе клиенттерге хабарлама жіберу және кеңес беру үшін сенімді қызмет.
Неліктен Chat2Desk
Chat2Desk-бұл әлеуметтік медиа қауымдастықтары мен бизнес иелеріне клиенттермен байланыс орнатуды жеңілдететін чат орталығы. Қызметтің артықшылығы-ол көптеген мессенджерлерді қолдайды. Платформа белсенді дамып келеді және әр түрлі қосымша функциялар мен жаңартуларды үнемі шығарады.
Платформаның ерекшелігі-ол Viber және WhatsApp-пен API-сыз жұмыс істей алады, бұл сізге нөмірлік есептік жазбаларды толық пайдалануға мүмкіндік береді. Осылайша, пайдаланушы шағын бизнесті жүргізу үшін мессенджерлерді пайдалана алады. Ірі компаниялар үшін қол жетімді функционалдылықтың арқасында пайдалану салаларын кеңейтуге болады. Сондай-ақ, клиенттер call-орталықтар құра алады, сайтқа мессенджерлермен виджеттер орната алады, чат-боттарды теңшей алады және егжей-тегжейлі статистика ала алады. Пайдаланушының деректер жоспарының құны пакетке қосқысы келетін функционалдылық мөлшеріне тікелей байланысты. Осылайша, сайт шығындар калькуляторын ұсынады. Клиент өзінің тарифіне барлық қажетті функцияларды қосып, құнын алдын-ала көре алады. Сондай-ақ, компания 7 күнге тегін сынақ мерзімін ұсынады.
Платформаны мүмкіндігінше ыңғайлы пайдалану үшін пайдаланушылар үшін білім базасы құрылды. Бөлімде сайттағы жұмыс ерекшеліктері, виджеттерді қалай орнату және басқа нұсқаулар туралы ақпаратты таба аласыз. Егжей-тегжейлі нұсқаулардың арқасында жоба қызметтерін тәжірибелі пайдаланушылар да, жаңадан бастаушылар да пайдалана алады.
Сондай-ақ, клиенттер үшін компания пайдалы және ақпараттық блог құрды, онда пайдаланушылар мессенджерлер мен чаттар, сондай-ақ бизнес және оның ерекшеліктері туралы қызықты мақалалар таба алады. Мерзімді түрде бөлімде компанияның соңғы жаңалықтары туралы ақпарат пайда болады. Жобаның негізгі артықшылықтарының ішінде мыналарды атап өтуге болады:
- қолдау көрсетілетін мессенджерлердің кең жиынтығы;
- қосымша құралдар;
- тарифтік жоспарды өзіңіз таңдау мүмкіндігі;
- акциялар мен бонустар;
- ыңғайлы және қарапайым интерфейс;
- Блог пен білім қорының болуы.
Мүмкіндіктер chat2desk.com
Қызмет әртүрлі мүмкіндіктерді қамтиды. Ең бастысы-онлайн чаттар.
Чатботтар және автоматтандыру
Чатботтың арқасында пайдаланушылар күнделікті тапсырмаларды автоматтандыруға, сондай-ақ клиенттерге автоматты түрде жауап беруге мүмкіндік алады. Бұл функционалдылық тек чат-боттарды ғана емес, сонымен қатар сценарийлерді, өзіне-өзі қызмет көрсету мәзірін және жасанды интеллектті орнатуға мүмкіндік береді, бұл қызметкерлерді басқа тапсырмалар үшін босатуға мүмкіндік береді.
Сайтта ыңғайлы жұмыс істеу үшін автоматты жауаптар мен жауап шаблондары қарастырылған. Хабарламаларды өңдеуді автоматтандыруға көмектесетін мәзір де бар. Сонымен қатар, пайдаланушы жауаптарды жекелендіруді айнымалылар арқылы реттей алады. Осылайша, клиентке аты-жөні бойынша хабарласуға немесе тәулік уақытына байланысты әртүрлі тәсілдермен қарсы алуға болады.
Қосымша қызметтер Чат2Деск
Стандартты функционалдылықтан басқа, компания әртүрлі қосымша функциялар мен қызметтерді ұсынады:
Теңшеу
Клиенттің сұранысы бойынша компания кез-келген қызметті бейімдеу мүмкіндігін, сондай-ақ белгілі бір сайтқа сәйкес келетін шешімдерді әзірлеуді ұсынады.
Виджеттер
Виджеттер Сайтқа қосылған барлық мессенджерлерді біріктіреді, бұл келушіге ұйыммен тезірек байланысуға мүмкіндік береді. Пайдаланушы сайттағы виджеттердің орналасуын дербес реттей алады, сонымен қатар сәлемдесу мәтінін қосып, басқа параметрлерді орната алады.
API интеграциясы
Ашық API клиенттерге қызметтің функционалдығын сыртқы жүйелерде пайдалануға, сондай-ақ көптеген үшінші тарап қызметтерімен интеграцияны орнатуға мүмкіндік береді. Осылайша, пайдаланушы мессенджерлерді CRM жүйесіне тікелей қоса алады.
Жетілдірілген аналитика
Қосымша функционалдылықтың арқасында пайдаланушылар есептерді тікелей сайтта жасай алады немесе жүктей алады, сонымен қатар мессенджерлерді Google Analytics және Yandex сайттарына қоса алады.Метрика. Осылайша, стратегиялардың тиімділігін қадағалап, оларды реттеуге болады.
Chat2Desk – ті қалай бастауға болады?
Чат орталығымен жұмысты бастау үшін алдымен клиент тіркеуден өтуі керек.
Сайтта тіркелу chat2desk.com
Платформада тіркелу тез және қарапайым. Ол үшін сайттың басты бетіне өту керек chat2desk.com жоғарғы оң жақ бұрышта «Тіркеу» батырмасын басыңыз. Әрі қарай, пайдаланушының алдында келесі ақпаратты көрсететін пішін пайда болады:
- компания атауы;
- электрондық пошта мекенжайы;
- құпия сөз.
Жеке кабинет
Пайдаланушы өз есептік жазбасының көмегімен функционалдылықты өз жобасына қосып, оның тиімділігін бақылай алады, сондықтан есептік жазбаны тіркеу қызметпен жұмыс жасамас бұрын міндетті қадам болып табылады. Жеке кабинет келесі бөлімдерден тұрады:
- Dashboards. Пайдаланушы статистиканы жүктей алатын, сонымен қатар кеңейтілген және жалпы есептерді көре алатын бөлім.
- Чаттар. Мұнда клиент клиенттерден және компанияның өзінен хабарламаларды бақылай алады.
- Тарату және жаппай операциялар. Бұл бөлімде пайдаланушы бұрын жазған қолданыстағы клиенттерге жіберулер мен жаппай операцияларды жүзеге асыра алады. Сондай-ақ, бөлімде клиенттің мақсатты хабарламалар мен жаппай операцияларды конфигурациялауы үшін сүзгілер бар.
- Параметрлер. Пайдаланушы барлық қол жетімді функционалдылықты реттей алатын бөлім. Параметрлер бөлімдерге бөлінеді, бұл сізге қажетті санатты тезірек табуға мүмкіндік береді.
- Анықтама. Мұнда клиент компанияның соңғы жаңалықтарын таба алады, нұсқаулықтармен, API сипаттамаларымен және сценарийлермен таныса алады.
- Жаңалықтар. Сайтта компания өзінің соңғы әзірлемелері мен жаңартуларын сипаттайтын құжат үнемі пайда болады.
Мобильді қосымша
Пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін компания мобильді қосымша жасады. Қолданбаның көмегімен клиент смартфон арқылы қызмет функционалдығына толық қол жеткізе алады. Осылайша, пайдаланушы кез-келген уақытта және кез-келген жерде тиімділікті бақылап, функционалдылықты реттей алады.
Чатты сайтқа қалай қосуға болады?
Қызметтің қол жетімді функционалдығын қосу үшін клиент жылдам орнатуды қолдана алады немесе сайттағы профиліне кіре алады chat2desk.com және «Параметрлер» қойындысын нұқыңыз. Мұнда сіз өзіңіздің сайтыңызға немесе әлеуметтік желіге қажетті функцияларды жеке қосуға болады. Артықшылығы-сайтта сіз қызметтің барлық қол жетімді функцияларының егжей-тегжейлі нұсқаулары мен сипаттамаларын таба аласыз. Осылайша, кез-келген пайдаланушы қажетті функционалдылықты тез қоса алады.
Чат2Деск Бонустары
Кейде компанияның сайтында chat2desk.com қол жетімді әр түрлі акциялар мен бонустар туралы ақпарат пайда болады. Қазіргі уақытта ұйым клиенттерге арналған арнайы ұсыныстарды қарастырмайды.
Жолдама бағдарламасы
Қосымша табыс тапқысы келетін пайдаланушылар үшін ұйым серіктестік бағдарламасын жасады. Сайтта серіктестік it интеграторларының фрилансерлері үшін де, жарнама агенттіктері үшін де өте қолайлы екендігі көрсетілген. Сондай-ақ, серіктестер сервисті пайдалануға, жаңа нарықтарды қамту мүмкіндігіне және жаңа интеграцияларға жеңілдіктер алады.
Бағдарламаға қатысу үшін клиент сайттың тиісті бетінде өтінімді толтыруы керек. Сыйақы берілген Клиентті кім басқаратынына байланысты. Егер компания жолдама қызметтерін қолдауды және конфигурациялауды қамтамасыз етсе, онда төлем мерзімі 6 айды құрайды. Егер Қатысушының қолдауын серіктестің өзі қамтамасыз етсе, онда төлемдер өмір бойы жүзеге асырылады. Сыйақы мөлшері сайтта көрсетілмейді.
Chat2Desk шағымдары
Сайт 6 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқанымен, интернетте сіз клиенттерден өте аз пікір таба аласыз. Компания оң беделге ие, бірақ жобаға қатысты жағымсыз пікірлер мезгіл-мезгіл кездеседі. Артықшылықтардың ішінен пайдаланушылар өз тарифтеріне қажетті функционалдылықты, көптеген құралдарды, қарапайым және түсінікті интерфейсті қосу мүмкіндігін бөледі. Кемшіліктердің ішінде техникалық қолдауға байланысты проблемалар, хабарламаларды жеткізу проблемалары, сайтта қателер бар. Айта кету керек, алаң белсенді дамып келеді және өзінің кемшіліктерін түзетуге тырысады.
Егер chat2desk қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар мен заңдар
Қызметпен ынтымақтастықты бастамас бұрын заңды ақпарат пен құжаттаманы тексеру қажет. Жоба 1127847409557 нөмірімен тіркелген «it Prospect» ЖШҚ-ға тиесілі екені белгілі. Сайтта сіз барлық қажетті құжаттарды таба аласыз. Негізгі кеңсенің байланыс деректері мен орналасқан жері жасырын емес.
Пайдаланушы келісімі chat2desk.com
«Пайдаланушы келісімі» – бұл компаниямен ынтымақтастықты бастамас бұрын клиентпен танысқан жөн негізгі құжат. Келісімде алаңның ережелері туралы барлық ақпарат, сондай-ақ пайдаланушылар мен әкімшіліктің құқықтары мен міндеттері көрсетілген. Негізгі тармақтарды толығырақ қарастырайық. Құжатта компания пайдаланушылар платформаны пайдалану арқылы жібере алатын немесе ала алатын кез келген түрдегі мазмұн үшін жауапкершілікті алып тастайтыны туралы ақпарат көрсетіледі. Егер Сайт әкімшілігі клиенттің келісімді бұзу фактісін анықтаса, онда оның есептік жазбасы кейіннен бұғатталады және жойылады.
Компания клиентпен шартты біржақты тәртіппен бұзу, сондай-ақ кейіннен жойылуы мүмкін оның есептік жазбасын бұғаттау құқығын өзіне қалдырады. Сондай-ақ, пайдаланушы кез-келген уақытта компанияның қызметтерін пайдаланудан бас тарта алады. Бұл жағдайда ол өзінің есептік жазбасын жою туралы сұрауды мүмкіндігінше тезірек ұйымның электрондық поштасына жіберуі керек: [email protected].
Пайдаланушының жеке кабинеті қандай да бір жолмен спам, қорлайтын ақпарат, сондай-ақ Ресей Федерациясының заңнамалық базасына қайшы келетін заңсыз әрекеттерді немесе басқа ақпаратты шақыратын хабарламалар жіберген болса, себептерге байланысты бұғатталуы мүмкін. Сондай-ақ, компания шотты бұғаттаудың себептерін мүлдем көрсетпеу құқығын өзіне қалдырады. Егер пайдаланушының келісімді бұзуы салдарынан не басқа жағдайларда компанияның бастамасы бойынша клиенттің есептік жазбасы бұғатталған немесе жойылған болса, онда клиент төлем деректемелерін көрсете отырып, ақшалай қаражатты қайтаруға арналған сұрау салуды электрондық поштаға жіберуге құқылы. Бұл жағдайда пайдаланушы Профильді өшірген сәттен бастап қызмет көрсету кезеңінің соңына дейін пайдаланылмаған күндер саны үшін алдын ала төлемнің бір бөлігін қайтара алады. Жоба әкімшілігі келісімді өзгерту құқығын өзіне қалдырады. Пайдаланушылар өзгерістер туралы клиенттің электрондық поштасына хабарлама жіберу немесе жаңа құжатты өз сайтында жариялау арқылы хабарлайды.
Келісім шарттарын қабылдай отырып, клиент өзінің жеке кабинетіне үшінші тұлғаларға кіруге рұқсат бермейтінін автоматты түрде растайды, сондай-ақ олардың өз есептік жазбасына кіру деректеріне кіруіне жол бермейді. Егер клиент өз шотына кез келген рұқсатсыз кіру туралы білсе, ол бұл туралы дереу Сайт әкімшілігіне кері байланыс нысанында хабарлама жіберу немесе техникалық қолдау арқылы электрондық поштаға хабарлауы тиіс. Компания Клиенттің бейініне үшінші тұлғалардың қол жеткізуі үшін жауапкершілікті, сондай-ақ оның шотына рұқсатсыз қол жеткізген үшінші тұлғалардың әрекеттері салдарынан пайдаланушының болуы мүмкін зиянды өзінен алып тастайды.
Жоба әкімшілігі үшінші тұлғалардың іс-әрекеттері, сондай-ақ еңсерілмейтін күш жағдайлары мен байланыс арналарымен проблемалар, террористік актілер, компания пайдаланушыны алдын ала ескертуі мүмкін профилактикалық және жөндеу жұмыстарын жүргізу, оның ішінде сайтта тиісті хабарламаны жариялау арқылы сервистердің қолжетімсіздігі үшін жауапкершілікті өзінен алады. Сонымен қатар, ұйым платформаның қызметтерін пайдалану нәтижесінде клиентте туындауы мүмкін шығындар мен жоғалған пайда үшін жауапкершілікті өзінен алып тастайды.
Шарттарға сәйкес пайдаланушы қызметтерді өз қорқынышы мен тәуекеліне пайдаланады. Ұйым клиенттерге тиімділік, рентабельділік, тиімділік, сондай-ақ платформа функционалдығының кез-келген мақсатқа жарамдылығы туралы кепілдік бермейді. Барлық қызметтер «сол қалпында»қағидаты бойынша ұсынылады. Жоба әкімшілігі жіберілген және қабылданған барлық хабарламалардың жеткізілуіне кепілдік бермейді. Пайдаланушы шотты тіркеу кезінде көрсеткен кез келген пошта және электрондық пошта мекенжайлары бойынша компания тарапынан ақпараттық таратуларды жүзеге асыруға өзінің толық келісімін беретіндігін түсінеді және қабылдайды.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдауға қол жеткізу үшін келесі әдістерді қолдануға болады:
- телефон: 8-800-511-93-30;
- электрондық пошта: [email protected];
- кері байланыс нысаны;
- әлеуметтік медиа.
Chat2Desk ажырасу ма?
Instagram, Telegram, Facebook Messenger және тегін онлайн чатта WhatsApp Business API, тұтынушыларға қолдау көрсетуге, сатуға және кеңес беруге мүмкіндік беретін chat2desk чат орталығы болып табылады. Қызмет ресей нарығында 6 жылдан бері жұмыс істейді және бүкіл әлем бойынша 1300-ден астам клиенттерді тарта алды. Чатбот өз клиенттеріне көптеген түрлі функционалдылықты ұсынады. Осылайша, пайдаланушылар чат-боттарды қоса алады, сайтқа виджеттерді орната алады, API интеграциясын жүзеге асыра алады, сұраныс бойынша жетілдірілген аналитика мен теңшеуді ала алады. Компанияның артықшылығы-клиент өзінің тарифтік жоспарына функционалдылықты өздігінен қоса алады, бұл оның құнын автоматты түрде өзгертеді.
Сайт қарапайым және қарапайым навигациямен ерекшеленеді. Жаңадан бастаушылар үшін оқу орталығы, сондай-ақ пайдалы және ақпараттық блог құрылды. Пайдаланушылар үшін мезгіл-мезгіл түрлі акциялар өткізіліп, серіктестік бағдарлама әзірленді. Жоба халықаралық нарықта 6 жылдан бері бар болса да, интернетте клиенттердің пікірлері аз. Кейбір пайдаланушылар жоба олар үшін ұсынатын шарттарға риза болып қалады, бірақ кейбір клиент платформаның кемшіліктерін көрсетеді. Чат қызметі жүзеге асырған мүмкіндіктерді зерттей отырып, Сhat2Desk ажырасу және алаяқтық деп айтуға бола ма? Жоқ, жобаның кейбір кемшіліктері болса да, компания Ресейдің заңнамалық базасына сәйкес жұмыс істейді және сайтта барлық қажетті құжаттамаға ие.
Қорытынды
Чатботтар, виджеттер және басқа құралдар сияқты функционалдылықтың арқасында пайдаланушылар процестердің бір бөлігін автоматтандыруға және олардың саудасын немесе басқа әрекеттерін тиімдірек етуге мүмкіндік алады.
Chat2desk қызметі пайдаланушыларға әртүрлі пайдалы функционалдылықты ұсынады. Сайт әр қызмет туралы егжей-тегжейлі ақпарат береді, сонымен қатар сайтты қауіпсіз ететін барлық қажетті заңды ақпарат бар. Егер сіз chat2desk клиенті болсаңыз немесе болсаңыз, тәуелсіз чатбот рейтингін қалыптастыру үшін біздің сайттағы сайттың жұмысы туралы өз әсеріңізді қалдырыңыз.
Отзывы
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 1+10Chat2Desk
Бәрі жақсы. Мен тағы екі қызметті сынап көрдім, бұл жақсы. Сонымен қатар, қажетті жаңартулар бар.
Артықшылықтары- Түсінікті интерфейс, функционалдылық.
Кемшіліктері- Кейде ақаулар болады, бірақ олар бірден шешіледі
-
Пікірді бағалаңыз 000Біз braidershop интернет-дүкеніміз. Біз қызметті 4 ай...
Біз braidershop интернет-дүкеніміз. Біз қызметті 4 ай бойы қолданамыз. Біз WhatsApp, telegram, VK, instagram, viber интеграцияларын қолданамыз. Осы уақыт ішінде қызмет құлап кетпеуі немесе бірдеңе бұзылмауы үшін бір апта болған жоқ.
Клиенттер сапасыз байланысқа байланысты жоғала бастады.
Қолдау, әрине… Бұдан әрі оқып отыру -
Пікірді бағалаңыз 00Жақында біздің компания Chat2Desk платформасын қолдана бастады
Жақында біздің компания Chat2Desk платформасын қолдана бастады. Біз үшін CRM WhatsApp интеграциясы өте маңызды болды
Біз жүйенің жұмысына ризамыз. Сервисті қолдаудың кәсібилігін ерекше атап өткім келеді. Мен бұл платформаны ұсынамын. -
Пікірді бағалаңыз 00Chat2Desk платформасы 2014 жылдан бері жұмыс істейді
Chat2Desk платформасы 2014 жылдан бері жұмыс істейді, бірақ әлі күнге дейін бұл туралы пікірлер жоқ. Егер сіз осы онлайн чатпен жұмыс істеп үлгерген болсаңыз, оқырмандарымыздан бізге және басқа оқырмандарға оның артықшылықтары мен кемшіліктері туралы жазуды сұраймыз.
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0
Chat2Desk пікірлер