Олармен шарт жасасты. Олар шоттарды төледі, олардан қызметтер алды. 4 айдан кейін бізге олардың қызметтері қажет болмады, біз шоттарды төлеуді тоқтаттық, сәйкесінше қызметтерді алмадық. Бірақ!!! нәтижесінде бізден сотқа дейінгі тәртіпте біз алмаған қызметтерге ақы төлеуді талап етті және олар дұрыс, өйткені шартта келісімшартты бұзу туралы тармақ бар, егер сіз оларға хабарлама жібермеген болсаңыз, онда сіз автоматты түрде қарыздарсыз. Менің ойымша бұл клиенттерге құрметпен қарау емес және сіз олармен жұмыс істегіңіз келмейді және сізге кеңес бермейсіз!!!
Артықшылықтары
-
Кемшіліктері
Өз клиенттерін құрметтемеңіз
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Calltouch
Владимир6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Көп түйме сынып
Маған calltouch мульти түймесі өте ұнайды. Оның көмегімен сіз көптеген сұрауларды жаба аласыз: әлеуметтік желілерге жылдам ауысудан бастап, үшінші тарап чаттарын бастауға дейін. Жалпы, қызмет жақсы, оның жұмысына ешқандай шағым жоқ.
Влада Исаева6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Біз шайқауды және олардың жарнамалық сілтемелерін ұсынамыз!)
Клиенттерге бір рет басу арқылы қону бетіне кіруге мүмкіндік беретін жарнамалық сілтемелер сияқты керемет құрал үшін Колтачқа үлкен рахмет. Қолдау платформа кез-келген проблемалық мәселелерді тез шешеді.
Никита Полозков6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жақсы қызмет, Мен ұсынамын
Колтачтың арқасында біз тиімді және сапалы мақсатты SMS жіберуді орната алдық. Бұл, біріншіден, біздің өнімге қызығушылық танытатын, бірақ қандай да бір себептермен сатып алмаған пайдаланушылармен байланысуға мүмкіндік берді. Екіншіден, сатуды және тиісінше пайданы бірнеше есе арттыру.
Өз клиенттерін құрметтемеңіз
Олармен шарт жасасты. Олар шоттарды төледі, олардан қызметтер алды. 4 айдан кейін бізге олардың қызметтері қажет болмады, біз шоттарды төлеуді тоқтаттық, сәйкесінше қызметтерді алмадық. Бірақ!!! нәтижесінде бізден сотқа дейінгі тәртіпте біз алмаған қызметтерге ақы төлеуді талап етті және олар дұрыс, өйткені шартта келісімшартты бұзу туралы тармақ бар, егер сіз оларға хабарлама жібермеген болсаңыз, онда сіз автоматты түрде қарыздарсыз. Менің ойымша бұл клиенттерге құрметпен қарау емес және сіз олармен жұмыс істегіңіз келмейді және сізге кеңес бермейсіз!!!