АmoCRM
Әлі пікірлер
Тағы да шағым жоқ
0.0
Расталмаған компаниясы
amocrm.ru
Сайтқа өтіңіз
Сату бөлімдері үшін құрылған Ресейдегі жетекші CRM жүйелерінің бірі көптеген пайдалы және қолдануға ыңғайлы құралдарды қамтиды.
Компания
Ресми сайт
Әлеуметтік медиа
Құрылған күні
2009
Бас кеңсе
Ресей, 109004, Мәскеу, Николоямская көшесі, 28/60, 1 бет
Компания иесі
"АМОЦРМ" АҚ
Қолдау түрлері
[email protected]Анықтама орталығыКеңсеWhatsAppViberMessengerВКонтактеFacebookTwitterTelegram
Телефонды қолдау
8 (800) 555-73-64Ресейде тегін
+7 (495) 134-45-64Мәскеу
+1 (415) 689-3152Нью-Йорк
+1 (415) 689-3152Сан-Франциско
Тілдер
Орыс, Ағылшын
Платформалар
Түрі
Облачная
Құны
Базалық тариф / 499 RUB в месяц
Ұзартылған тариф / 999 RUB в месяц
Кәсіби тариф / 1499 RUB в месяц
"Микро-бизнес"пакеті / От 499 дейін 4999 RUB в год
"Старт-Ап"Пакеті / 14999 RUB в год
Демо-қол жетімділік
Иә
Тегін нұсқа
Жоқ
Бонустар
0 RUBАлу
Тиісінше 9, 12 және 24 айға тарифтік жоспарды төлеген кезде 1, 2 және 3 ай сыйлық ретінде
Төлем әдістері
Банк картасы, Банктік аударым, Qiwi, Webmoney, Яндекс.Ақша
Жобаның ерекшеліктері
Сату бөлімінің және бүкіл компанияның жұмысына арналған құралдардың толық жиынтығын ұсынатын Компания
Персоналды басқару
Messaging API, Чатботтар, Қызметкерлерді шақыру, Қызметкерлер туралы есеп, Күнтізбе, Google күнтізбесімен синхрондау, Оқиғалар туралы хабарламалар, Тапсырмаларды басқару, Әрбір клиент бойынша іс-қимылды жоспарлау, Клиентпен жұмыс тарихы, Бірлескен жұмыс
Маркетинг және аналитика
Сатуды талдау, Жиынтық есеп, Оқиғалар тізімі, Басшыларға арналған Басқару тақтасы, Тұрақты есеп және Statsbot, Қызметкерлердің жұмысы туралы есептер, Болашақ сатылымдардың болжамы, Менеджерлерге арналған KPI және сату жоспары, Менеджер қоңырауларын талдау, Google Analytics интеграциясы
Құжат айналымы және бухгалтерлік есеп
1С-бухгалтерлік есеп
Кіріктірілген байланыс
Мессенджер, Пошта, Телефония, Пішіндер мен түйме веб-сайтқа, Клиенттермен сөйлесу, Мессенджерлерге автоматты түрде жауап беру, Әріптестермен сөйлесу үшін кіріктірілген мессенджер, Жауап үлгілері, Жарнама кабинеттерімен Интеграция
Қосымша қызметтер
Корпоративтік мессенджер
Соңғы жаңартулар
Блог
Істер
Кешенді енгізу
Бақылаушы органдар мен заңдар
Мәскеу қаласы бойынша Ресей Федерациясының № 31 инспекциясы
Роскомнадзор
Серіктестік бағдарламасы
ТіркеуӘрбір өнімді енгізуден 100%
Артықшылықтары
Түсінікті және қарапайым платформа интерфейсі
Техникалық қолдаумен байланысуға арналған көптеген арналар
Жұмыс байланысы үшін кірістірілген мессенджердің болуы
Визитка сканері бар ыңғайлы мобильді қосымша
Сервис жұмысын тестілеу үшін функционалдылықты шектемей сынақ мерзімі
Көптеген жүйелермен Интеграция және көптеген виджеттердің болуы
Сколково инновациялық орталығының резиденті
Кемшіліктері
Техникалық қолдау жұмысына шағымдар (Интернеттегі шолулар бойынша)
Компания деректемелері
Өзектендіру күні
09.10.2023
Жалпы бағалау
5/10
    Мекен-жайы
    Resey, 109004, Mәskeu, Nikoloyamskaya kөshesі, 28/60, 1 bet

    АmoCRM бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы

    Жарияланды: 21 Қазан 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023


    Amocrm-бұл сату бөлімдері үшін құрылған Ресейдегі жетекші CRM жүйелерінің бірі. Онда қарапайым және жұмыс істеуге ыңғайлы көптеген пайдалы құралдар бар. Жүйе қызметкерлердің жұмысын бақылауға, клиенттердің сұраныстарын тіркеуге, мәмілелер, клиенттер мен сатылымдардың есебін жүргізуге мүмкіндік береді.

    Amocrm-де сату шұңқырлары, телефониямен, электрондық пошта клиенттерімен және сайттармен интеграция, кіріктірілген мессенджер, API және виджеттер бар. Бірақ қызмет туралы пікірлер аралас. Осы компаниямен жұмыс шынымен қалай жүріп жатқанын қарастырайық. Ол үшін біз сізге зерттеуді ұсынатын шолу жасадық. Бұл сізге АmoCRM алаяқтардың ажырасуы екенін түсінуге көмектеседі.

     

    Неліктен AmoCRM?

    AmoCRM-бұл электрондық пошта, телефон, чаттар, кері байланыс формалары және мессенджерлер арқылы алынған барлық сұраулар автоматты түрде түсетін клиенттермен қарым-қатынас жүйесі. Бағдарламада бизнес-процестерді автоматтандыруға көмектесетін көптеген ыңғайлы мүмкіндіктер бар. Амоцрмның артықшылықтарына мыналар жатады:

    • түсінікті және қарапайым интерфейс;
    • техникалық қолдаумен байланысуға арналған көптеген арналар;
    • жұмыс байланысы үшін кірістірілген мессенджердің болуы;
    • визитка сканері бар ыңғайлы мобильді қосымша;
    • Сервис жұмысын тестілеу үшін функционалдылықты шектемей сынақ мерзімі;
    • көптеген жүйелермен интеграциялау және көптеген виджеттердің болуы.

    Сайт amocrm.ru компанияда қарапайым. Негізгі құралдар, тарифтер және оларды салыстыру, шолулар мен жағдайлар, блог, байланыс деректері туралы ақпарат бар. Сондай-ақ серіктестік бағдарламаға қатысу шарттарымен және негізгі құжаттамамен танысуға болады.

    AmoCRM ажырасу ма? Пікірлер

     

    Амоцрм сайтында қалай тіркелуге болады?

    Тіркеуден өту үшін «сынақ нұсқасы» батырмасын басып, форманы толтыру керек. Оған өз еліңізді таңдап, электрондық поштаны, атын және телефон нөмірін енгізу керек. Осыдан кейін қызмет жеке кабинетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Тіркелгеннен кейін бірден жүйенің функционалдығын шектемей, 14 күндік сынақ мерзімі қол жетімді. Бұл қызметтің жұмысын тексеруге мүмкіндік береді.

    Amocrm тіркеу

    Жеке кабинет amocrm.ru

    Есептік жазбада жұмысты реттеуге арналған бірнеше қойынды бар:

    • Жұмыс үстелі. Бетте мерзімі өткен және орындалған тапсырмалардың тізімдері, орындау тапсырмалары, тапсырмасыз және менеджер мәмілелері, мәміле көздері, мақсаттар, белсенділік және соңғы файлдар бар. Сондай-ақ, сату мақсаттары мен қоңыраулар тізімі, тұтынушылардың адалдық индексі, жүйені бір аптаға пайдалану уақыты, хабарламалар және орташа жауап беру уақыты көрсетілген. Сіз өзіңіздің және жалпы тапсырмалар мен мәмілелер арасында ауыса аласыз, сонымен қатар интерфейстің көрінісін реттей аласыз.
    • Мәмілелер. Бүгінгі күннің міндеттері, міндеттері жоқ, мерзімі өткен және жаңа мәмілелер туралы ақпарат көрсетілген. Сондай-ақ шешімдер қабылданатын және шарттар келісілетін бастапқы байланыстар, келіссөздер, мәмілелер туралы ақпарат бар. «Жылдам қосу» батырмасы бар. Ашылған терезеде мәміленің атауын, сомасын және контактілерді көрсету керек. Қаласаңыз, «Параметрлер»түймесін пайдаланып мәмілелер мен келісімшарттар өрістерін өзгертуге болады.
    • Тапсырмалар. Бетте бүгін және ертеңге арналған тапсырмалар тізімі жинақталған, сіз апта мен айдағы деректермен күнтізбеге ауыса аласыз, деректерді Google күнтізбесімен синхрондап, жаңа тапсырмалар қоса аласыз.
    • Тізімдер. Мұнда барлық компаниялар мен клиенттердің байланыстары көрсетілген.
    • Пошта. Барлық шығыс, кіріс және жойылған хаттар ұсынылған.
    • Аналитика. Бұл бетте бірнеше қойындылар бар: сатуды талдау, жиынтық есеп, қызметкерлер туралы есеп, оқиғалар тізімі, қоңыраулар және мақсаттар.
    • Параметрлер. Бөлімде әртүрлі қызметтермен интеграцияларды қосуға, тарифтік пакеттерді төлеуге және жаңартуға, жеке деректерді өзгертуге, мәзір элементтерін және сақтық көшірме уақытын реттеуге болады. Сондай-ақ, пайдаланушылар тізімі және «байланыс»беті бар. Егер хабарлама оқылмаған болса, оған жауап үлгілерін және сөйлесуді автоматты түрде жабу уақытын қосуға болады.

    Мобильді қосымша

    AmoCRM iOS және Android жүйелерінде гаджеттермен жұмыс істеуге ыңғайлы мобильді қосымша әзірледі. Бағдарлама контактілерді қосуға, мәмілелерді, қызметкерлердің жұмысын бақылауға, кездесулерді жоспарлауға және тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. Қолданбада күрделі мүмкіндіктер жоқ, оны пайдалану оңай және оңай. Ол мәміле нәтижелерін тікелей кездесу орнында синхрондауға мүмкіндік беретін визитка сканерімен жабдықталған. Бірақ қосымшадан тек хабарламалар жіберілетіні туралы шағымдар бар, ал фотосуреттер мен файлдарды жіберу бағдарламадан шығуға әкелуі мүмкін. Сондай-ақ, қосымшаға логин мен пароль арқылы кіре алмайтын клиенттер бар.

    АмоСРМ мобильді қосымшасы

     

    Бизнеске арналған AmoCRM мүмкіндіктері

    Жүйеде көптеген бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған бірқатар ыңғайлы құралдар бар.

    CRM

    AmoCRM жүйесі жұмыс істеу үшін барлық қажетті функционалдылықты және қарапайым интерфейсті қамтиды. Кез-келген қызметкер жұмысқа оңай қосыла алады. Бұл қосымша дайындықты немесе бейімделу уақытын қажет етпейді. Интерфейсте көптеген түймелер, қосымша беттер және көптеген әрекеттерді орындау қажет емес. Барлығы қарапайым және жылдам. Сонымен қатар, кез-келген жерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін планшеттерге арналған оңтайландыру бар.

    amocrm.ru CRM

    Жүйе сату шұңқырларын құруға мүмкіндік береді және кез-келген арна бойынша клиенттердің сұраныстарын автоматты түрде түсіреді және оларды жасалған шұңқырға қосады. Сондай-ақ, AmoCRM келесі құралдарды қамтиды:

    • E-mail-мен толық интеграция. Кез келген көздерден жіберілетін кіріс және шығыс хаттар клиенттің тиісті картасына автоматты түрде қосылады. Бұл Пайдаланушының бүкіл байланыс тарихын қолыңызда ұстауға мүмкіндік береді.
    • Телефония интеграциясы. Жүйе 50-ден астам провайдермен интеграцияны ұсынады. Сіз клиентке картадан бір рет басу арқылы қоңырау шалып, қоңырауларды қабылдай аласыз. Сондай-ақ, қоңыраулар тарихы және клиенттің карточкасындағы барлық сөйлесулердің жазбасы сақталады. Қоңыраулар туралы қажетті статистика бар, бұл сату тобының осы байланыс арнасын қалай басқаратынын бақылауға мүмкіндік береді.
    • Қызметкерлерді байланыстыруға арналған кіріктірілген мессенджер. Ол терезелер немесе қолданбалар арасында ауыспай-ақ бағдарлама интерфейсінде байланысуға мүмкіндік береді. Жаңа хабарламалар туралы хабарламалар браузерге және телефонға келеді.

    Амоцрм телефониямен интеграция

    Сондай – ақ, компания бірегей функцияны-digital-шұңқырды жасады. Бұл пайдаланушының байланыс және оқшаулау құралдарының барлық спектрін біріктіруге мүмкіндік береді. Клиенттер арнайы жарнамаларды көріп, хабарлама ала алады, ал менеджерлер олардың реакциясын бақылай алады. Сондықтан әлеуетті клиенттің шұңқыр арқылы алға жылжуы автоматты түрде жүреді. Сонымен қатар, мерзімді сатып алу шұңқыры ұсынылады. Ол адал клиенттердің жағдайын көрсетеді: жақында кім сатып алды және кім қайтадан хабарласуды жоспарлап отыр. Ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнату арқылы оралмағандармен жұмыс істеуге болады.

    амоцрм.RU digital-шұңқыр

    Виджеттер

    Әзірлеуші интерфейсі жүйені өз қажеттіліктеріне сәйкес реттеуге және басқа жүйелермен интеграция құруға мүмкіндік береді. Компанияның қажеттіліктері үшін теңшеу үшін көптеген дайын кеңейтімдер бар. AmoCRM функционалдығын осындай виджеттермен кеңейтуге болады:

    • телефония;
    • сайтпен интеграция;
    • e-mail және SMS-хабарламалар;
    • онлайн чаттар;
    • пайдалы қызметтер: Dropbox-та файлдарды сақтау, Zendesk-пен клиенттердің өтініштерін басқару, 1С, қойма есебі Менің Қоймам, Tranzaptor – мен карточкадан шот-фактура, C MailSputnik клиентін қосу, Calltouch-пен қоңырау көзін анықтау, LeadBack-пен қоңыраулар санын көбейту, сату сценарийлерінің дизайнерлері мен виджеттері, телефонмен сөйлесу алгоритмдері, жарнаманың тиімділігін талдау, қоңырауларды басқару клиенттер, күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру, жетекші генератор, Instagram-мен жұмыс, бизнес динамикасын талдау және т. б.

    Сайттың қосымша мүмкіндіктері amocrm.ru

    Компания өз клиенттеріне бірнеше қосымша мүмкіндіктер ұсынады.

    Корпоративтік мессенджер

    Жұмысқа арналған Мессенджер әртүрлі міндеттерді шешу үшін компания шеңберінде пайдалануға арналған. Команда бір контактілер тізімінде, әртүрлі жобаларды талқылау үшін топтық чаттар мен арналар және автоматтандыру үшін боттар ұсынылады. Сіз әріптесіңізді аты-жөні бойынша, тіпті лауазым атауы бойынша таба аласыз. Қолданба тек компьютерлерде ғана емес, сонымен қатар смартфондар мен планшеттерде де қол жетімді. Бірнеше ерекше шешімдер ұсынылады:

    • әріптестердің дауыстық хабарламаларын бір рет басу арқылы мәтінге айналдыру;
    • қалтадағы арналарға арналған чаттарды өз қалауыңыз бойынша топтау;
    • хабарландырулар мен сұрыптау тәртібін орнату;
    • боттардың көмегімен типтік процестерді автоматтандыру;
    • ыңғайлы конструктордың көмегімен боттарды құру мүмкіндігі;
    • 1С және amoCRM интеграциясы;
    • клиенттермен және әріптестермен бір чатта сөйлесу. Хат алмасу amoCRM мәмілесіне түседі;
    • пайдаланушы тіркелгілерін басшымен басқару. Барлық хат-хабарлар компания ішінде қалады, ал жұмыстан шығарылған қызметкерлер әріптестерінің тізіміне кіре алмайды.

    Сату блогы

    Сайтта amocrm.ru «сату блогы» бөлімі бар, онда сіз осындай тақырыптар бойынша мақалалармен таныса аласыз:

    • сату бөлімінің зерттеулері;
    • істер;
    • сату құралдары;
    • sales-ходжеподж;
    • амоцрм энциклопедиясы;
    • дизайн;
    • әлеуметтік медиа;
    • табыс тарихы;
    • маркетинг;
    • сату шұңқыры;
    • аналитика;
    • менеджмент;
    • стартаптар;
    • мазмұны;
    • өнімділік.

    Аmocrm блогы

    Істер

    Іс парағында компанияның барлық жобалары жинақталған. Қызықты нұсқаны ашып, сіз тапсырмалармен және жұмыс нәтижелерімен таныса аласыз.

    АмоСРМ жағдайлары

    Енгізу

    «Кешенді енгізу» бөлімінде осы қызметке өтінім қалдыруға болады. Жүйені орнатудағы барлық қиындықтарды АмоЦрм серіктестері өз мойнына алады. Үлкен серіктестік желі Ресейдің көптеген қалаларында жүйені белгілі бір бизнеске тез орнатуға көмектесетін мамандарды табуға мүмкіндік береді. Серіктес бағдарламаның пайдасын көру үшін қажет нәрсенің бәрін жасайды: бағдарламаны жеке мақсаттарға бейімдейді, оқытады және оңтайландырады.

    Іске асыру туралы өтінімде Тегі, Аты, Әкесінің аты, электрондық поштасы, телефоны, компанияның Атауы, қаласы көрсетілуі керек және қаласаңыз, тапсырмаларға түсініктеме қалдырыңыз. Қызмет автоматты түрде дұрыс серіктестерді таңдайды, олардың ішінен сіз қалаған опцияны таңдай аласыз. Сондай-ақ, серіктестер тізімін қаланы және мамандандыруды көрсете отырып зерттеуге болады.

     

    AmoCRM-ді қосу қанша тұрады?

    Компания бағасы, функционалдығы және пайдаланушылар саны бойынша ерекшеленетін бірнеше тарифтік жоспарларды ұсынады. Негізгі – 499 рубль. айына 1 пайдаланушы үшін. Оған келесі құралдар кіреді:

    • әлеуетті клиенттерді есепке алу: кіріс қоңырауларды талдау, визитка сканері, e-mail, телефония, мессенджер, пішіндер және сайтқа батырма;
    • мәмілелер мен келісімшарттардың тізімі;
    • клиенттер базасын импорттау / экспорттау;
    • сату шұңқырлары және көп шұңқырлар;
    • қосымша өрістер құру;
    • дубльдерді іздеу және желімдеу;
    • әрбір клиент бойынша іс-қимылды жоспарлау;
    • пайдаланушымен жұмыс тарихы;
    • бір карточкамен жұмыс;
    • тапсырмаларды басқару;
    • жұмыс күнтізбесі және google күнтізбесімен синхрондау;
    • оқиғалар туралы хабарламалар;
    • клиенттермен сөйлесу;
    • әріптестермен сөйлесуге арналған мессенджер;
    • жауап үлгілері;
    • басшыларға арналған Басқару тақтасы;
    • тұрақты есептер және statsbot;
    • сату туралы жиынтық есеп;
    • қызметкерлердің жұмысы туралы есептер;
    • сайттан өтінімдерді жинауға арналған дайын форма және жинауға арналған форма құрастырушы;
    • кері байланыс түймесі;
    • google analytics интеграциясы;
    • e-mail және IP-телефониямен интеграция (Қоңыраулар туралы есептерден басқа);
    • пайдаланушы құқықтарының аражігін ажырату;
    • деректердің сақтық көшірмесі;
    • виджеттер;
    • 1С интеграциясы: Бухгалтерлік есеп;
    • e-mail және SMS-хабарламалар;
    • онлайн чаттар.

    amocrm.ru тарифтер

    Кеңейтілген – 999 рубль. айына 1 пайдаланушыға. Базалық пакеттің функционалдығынан басқа, тариф бизнес-процестерді автоматтандыруға, сатылымның диджитал-шұңқырын, каталогтарды, мессенджерлерге автоматты жауаптар жасауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, тұтынушылардың адалдық индексі, болашақ сату болжамы, KPI және сату жоспары, менеджерлердің қоңырауларын талдау және жарнама кабинеттерімен интеграция (Facebook, YouTube, ВКонтакте) ұсынылды. Қоңырау шалу тізімдерін құру, Қоңыраулар туралы есептерді қарау, бөлімдер мен командалар, Жеке виджеттер құру және жұмыс үстелін нақтылау мүмкіндігі бар. Есептік жазбаның барлық пайдаланушыларының кіруін тіркеу және IP мекенжайлары бойынша кірулерді шектеу ұсынылады.

    Кәсіби – 1499 рубль. айына 1 пайдаланушы үшін. Бұл пакетте компания әзірлеген барлық қол жетімді мүмкіндіктер бар. Сонымен, арзан Тарифтердің функционалдығынан басқа, онда скоринг, мерзімді сатып алу, динамикалық сегментация, кассалармен интеграция, мұрағатты поштаға жіберу және БЕЛСЕНДІЛІК мониторингі бар деректердің мерзімді сақталуы бар. Микро-Бизнес пакеті – 4999 рубль. жылына 2 қолданушы үшін. Онда базалық тарифтің барлық функциялары бар.

    Амоцрм пакеті микро-бизнес

    Пакет Старт-Ап-14 999 рубль. 5 қолданушы үшін. Қызметкерлердің жұмысы туралы есепті және пайдаланушылардың қол жеткізу құқықтарын шектеуді қоспағанда, базалық тарифтің құралдары ұсынылады. Барлық пакеттерде контактілер санына, ашық мәмілелерге, қосымша өрістерге және дискілік кеңістікке шектеулер бар. Олардың барлығы тарифтік жоспарларды салыстыру парағында сипатталған. Жазылым белгілі бір мерзімге сатып алынғандықтан, жұмыс тоқтап қалмас үшін оны уақытында ұзартуды ұмытпаңыз. Жазылымды тарифті өзгертпестен кез келген уақытта есептік жазбада ұзартуға болады.

    АмоСРМ қалай қосуға болады?

    Тіркелгеннен кейін сайтта 14 күндік сынақ мерзімі ұсынылады. Оның соңында сіз «Параметрлер – шот-фактура және төлем»ішіндегі қолайлы жоспарды таңдауыңыз керек.

    Амосрм тарифін қалай төлеуге болады.ру

    «Шот және төлем» бетінде тариф пен ұзарту мерзімі таңдалады, сондай-ақ пайдаланушылар саны көрсетіледі. Жоспарлардың құны 6 айдан бастап жазылуға белгіленген, қазір ай сайынғы төлем жоқ. Сіз тапсырысты келесі әдістердің бірімен төлей аласыз:

     

    AmoCRM Бонустары

    Серіктестік бағдарламадан басқа, компания арнайы ұсынысты пайдалануды және Қызметті сыйлық ретінде пайдаланудың қосымша айларын алуды ұсынады.

    Сыйлық ретінде айлар

    Компания тиісінше 9, 12 және 24 айлық тарифтік жоспарды төлеген кезде 1, 2 және 3 айды сыйлық ретінде ұсынады. Серіктестік бағдарламаға қатысу арқылы ақша табуға да мүмкіндік бар.

    Серіктестік бағдарламасы

    Компания amoSTART бағдарламасына қатысуды ұсынады. Бұл amoCRM сату және қосымша қызметтер көрсету арқылы ақша табуға мүмкіндік береді:

    • Іске асыру. Қызметкерлерді оқыту және бағдарламаны орнату;
    • Даму. Клиенттің іскерлік міндеттері, шешімдері мен пысықтаулары үшін виджеттер құру;
    • Маркетинг. Жарнамалық қызметтер, интернет-алаңдарды жылжыту, жетекші генерация, жүйе негізінде аналитика жинау;
    • Консалтинг. Сату бөлімін құру, тренинг аудитін жүргізу және басқа да қызметтер.
    • Қызмет серіктестерден ештеңе талап етпейді, қажет нәрсенің бәрін береді. Компания өзінің ерекшеліктерін атайды:
    • Маркетинг және қолдау. Серіктестер барлық #amoCONF конференцияларына қатысады.
    • CRM жүйелерін енгізудің өсіп келе жатқан нарығына шығу мүмкіндігі. Жаңа тауашалар сізге өз бағаңызды белгілеуге және ең көп ақша табуға мүмкіндік береді.
    • Тегін кіріс өтінімдері. Әрбір серіктес дайын клиенттер мен қызықты жобаларды ала алады.
    • Оқыту және сүйемелдеу. Команда бәрін үйретеді және толық ақпараттық қолдау көрсетеді.
    • Бірінші төлемі бар 100% комиссия. Сіз лицензияны бірінші рет төлеген кезде 100% сақтай аласыз.

    Серіктеске барлық сұрақтарға жауап беретін және әртүрлі мәселелер бойынша кеңес беретін жеке менеджер қосылады. Сондай-ақ, компания өз қызметтерін ілгерілетуге, іс-шараларды ұйымдастыруға көмектеседі және оларға конференцияларда amoCRM атынан өкілдік етуге мүмкіндік береді.

    амоцрм.ру Серіктестік бағдарламасы

    Бағдарламаға қатысу үшін тіркеу формасын толтырып, өтініш беру керек. Серіктестің жеке кабинетінде оқу материалдарымен танысқаннан кейін тестілеуден, сұхбаттан өтіп, сауалнаманы толтыру қажет. Осыдан кейін серіктестің мәртебесін растау туралы шешім қабылданады (шамамен 3 күн). Егер ол оң болса, клиенттерден amoCRM веб-сайтынан өтінімдер алуға болады.

    Amocrm Серіктестік бағдарламасы

     

    АмоСРМ шағымдары

    Компанияның веб-сайтында шолулар бөлімі бар. Клиенттердің көпшілігі кіріс ағынының конверсиясын арттыруға және қызметкерлердің жауап беру уақытын қысқартуға мүмкіндік беретін жүйенің жұмысына риза болды. Сондай-ақ, AmoCRM клиенттердің есебін жүргізуге және менеджерлердің жұмысын жақсы бақылауға мүмкіндік береді. Пайдаланудың қарапайымдылығы мен ыңғайлылығы бағдарламаның қосымша артықшылықтары болып табылады.

    АмоСРМ Пікірлер

    Үшінші тарап сайттарында қызметті пайдаланған клиенттердің көптеген шағымдары бар. Сонымен, олардың кейбіреулері бағдарламаны ыңғайсыз деп атайды, өйткені ол жиі бұзылады. Сондай-ақ, кемшіліктер-бұл сіздің қажеттіліктеріңізге, хабарландыру мәселелеріне және мобильді қосымшадағы шағын функционалдылыққа бейімделу мүмкін .стігі. Клиенттердің сұраныстарына ұзақ уақыт жауап бермейтін немесе дұрыс емес ақпарат беретін техникалық қолдау мәселелері де бар.

    amocrm.ru Пікірлер

    Егер AmoCRM қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!

     

    Бақылаушы органдар

    Компания Мәскеуде акционерлік қоғам ретінде тіркелген, бұл оның қызметінің заңдылығын көрсетеді. Сайтта жұмыс жағдайларымен танысу үшін барлық қажетті құжаттар бар. Бұл қызметтің ашықтығын көрсетеді. Компания клиенттердің сенімін тудыратын ақпаратты жасырмайды.

    АмоЦРМ деректемелері

    Пайдаланушы келісімі amocrm.ru

    Лицензиялық келісімнің мәтінімен сайтта танысуға болады amocrm.ru. құжатта осындай тармақтар бар:

    • Келісімнің мәні;
    • авторлық құқық және сауда белгілері;
    • пайдалану шарттары мен шектеулері;
    • құқықтарды беру;
    • лицензия түрлері;
    • бағдарламаны пайдалану тәртібі;
    • пайдалану шектеулері;
    • техникалық қолдау;
    • шектеулі кепілдік және жауапкершілік;
    • дербес деректерді өңдеу және пайдалану шарттары;
    • Келісімнің қолданылуы, өзгеруі және бұзылуы;
    • қосымша ережелер.

    Сондай-ақ, бұл бетте компания туралы заңды Ақпарат және электрондық пошта бар.

    амоцрм.ру бағдарламаны пайдалану шарттары

    Сайт қауіпсіздігі

    Компанияның сайтында «қауіпсіздік және сенімділік» бөлімі бар, онда жеке ақпаратты және басқа деректерді қорғау ерекшеліктері егжей-тегжейлі сипатталған:

    • Басқа amocrm клиенттері мен қызметкерлерінде жеке мәліметтер мен әкімшілік тақтаға қол жетімділіктің болмауы.
    • Деректерді резервтеу. Ақпарат автоматты түрде бірнеше сағат сайын сақталады. Ол қорғалған сыртқы медиада сақталады, бұл серверлер істен шыққаннан кейін де жүйені қалпына келтіруге мүмкіндік береді.
    • Ресейде серверлердің географиялық бөлінген желісін пайдалану арқылы жұмыс сенімділігі. Олардың арасындағы мәліметтер интернетте синхрондалады, бұл деректердің жоғалуын болдырмайды. Апат болған жағдайда барлық сұраулар қолжетімді серверге ауыстырылады.
    • Ақпаратты беру арнасын шифрлау. Барлық берілетін мәліметтер SSL қауіпсіздік сертификатымен қорғалады.
    • Авторизацияны қорғау. Клиенттің сессиялары арнайы кестелерде сақталады және өмір сүру ұзақтығы шектеулі, ал идентификатор бірнеше минут сайын өзгереді. Бұл сеансты ұрлауды алаяқтар үшін пайдасыз етеді.

    Қолдау қызметі

    Техникалық қолдаумен байланыс үшін көптеген арналар қарастырылған:

    • электрондық пошта: [email protected];
    • телефон: +7 (495) 134-45-64;
    • әлеуметтік желілер;
    • Телеграм: @amoCRM_Official_bot;
    • Viber: amocrm_support;
    • WhatsApp: +7 (925) 807-48-03;
    • онлайн чат.

    Сондай-ақ, компанияның кеңсесіне мына мекен-жай бойынша баруға болады: Мәскеу, Николоямская көшесі, 26, 3 корпус.

     

    AmoCRM ажырасу ма?

    Amocrm-Ресей Федерациясындағы ең танымал CRM жүйелерінің бірі. Сату топтарына арналған қызметте көптеген пайдалы құралдар бар. Жүйе қызметкерлердің жұмысын бақылауға, клиенттердің сұраныстарын тіркеуге, мәмілелер, клиенттер мен сатылымдардың есебін жүргізуге, сату шұңқырларын құруға мүмкіндік береді. Телефония, электрондық пошта клиенттері және сайттармен интеграция, жұмыс байланысының мессенджері, API және виджеттер қол жетімді. Компания аmoCRM өнімдерін сату және қосымша қызметтер көрсету арқылы ақша табуды ұсынады.

    Жобаның жұмысын және Компанияның веб – сайтындағы шолуларды зерттей отырып, бағдарламамен жұмыс Қарапайым және ыңғайлы деген қорытынды жасауға болады. Бірақ сыртқы сайттардағы түсініктемелер проблемалар туралы, атап айтқанда, техникалық қолдаумен байланыс туралы айтады. Ол сұрақтарға ұзақ уақыт жауап береді немесе клиенттерге мүлдем көмектесе алмайды. Бұл Amocrm-ді алаяқтардың ажырасуы деп атауға мүмкіндік бермейді, бірақ бұл кезеңде қызметке кеңес беруге мүмкіндік бермейді.

     

    Қорытынды

    АмоСРМ компаниясының жұмысын зерттей отырып, біз оны осы кезеңде пайдаланушыларға ұсына алмаймыз. Оның жұмысының артықшылықтары, мысалы, пайдалану ыңғайлылығы, көптеген процестерді автоматтандыру, кіріктірілген мессенджерде байланысу мүмкіндігі, функционалдылықты шектемей сынақ мерзімі, кемшіліктермен қабаттасады. Оларға платформаны техникалық қолдау және тұрақтылық мәселелері, мобильді қосымшаның жұмысындағы шектеулер жатады.

    Әкімшілік клиенттердің шағымдарына назар аударып, туындаған мәселелерді шешуге қамқорлық жасауы керек. Егер сіз қызметті пайдаланған болсаңыз, осы бетте өз пікіріңізді қалдырыңыз. Оң және теріс пікірлер компанияның жұмысын бағалауға және оның қызметтерін пайдалану керек пе, жоқ па, соны шешуге мүмкіндік береді.

    Отзывы

    Компания рейтингтері
    РейтингОрын
    Регистраторы доменов
    КомпанияОрын
    Reg.ru
    1/17
    Хостинг-провайдеры
    КомпанияОрын
    Fornex
    1/83
    Beget
    3/83
    Чаты и чат-боты для сайта
    КомпанияОрын
    Белсенділік
    0шағымдар
    • Жаңа0
    • Шешілді0
    • Емес, шешілді0
    Жаңа компанияның сайтында
    • Sapling
      Пікірлер0
      • CRM жүйелері
    • Agile CRM
      Пікірлер0
      • CRM жүйелері
    Sitemap