Қашықтықтан қайта даярлау курстары
Ұзақ жұмыс тәжірибесі бар дамып келе жатқан компаниялардың немесе сарапшылардың көпшілігі оқу орталығын табу мәселесімен мезгіл-мезгіл кездеседі. Әр түрлі білім беру жобалары пайдаланушылардың өтініштеріне көптеген пікірлер мен мазмұнды жауаптар жиналатын жеке ресурстар немесе форумдар жасайды. Мұндай пікірталастарға білім беру ұйымдарының бұрынғы клиенттері немесе орталықтардың өкілдері қатысады, онда соңғысы аудиторияны курсқа жазылуға ынталандырады. Көбінесе мұндай «жартылай жарнамалық» мәтіндерде нақты тәжірибе мен оқу процесінің құрылымы туралы әсерді қоса алғанда, сындарлы ақпарат өте аз.
Стандартты оқу бағдарламаларының барлығы дерлік қымбат, сондықтан болашақ студенттер бұл мәселеге байыпты және аз қорқынышпен қарайды. Оқу орталығын іздеудегі қорқыныш қаржыны жұмсаудың ұтымдылығында, сондай-ақ оқу аяқталғаннан кейінгі қорытынды нәтижеде жатыр. «Шығу кезінде» сарапшы жаңартылған білім қабатын және жаңа практикалық дағдыларды алуы керек, содан кейін оны әртүрлі жұмыс сәттерінде қолдану керек. Іздеуді бастамас бұрын, кәсіптік қайта даярлау курстарын қашықтықтан және біліктілікті арттыру курстарын бөлу керек, олардың айырмашылығы кейде кадрлар бөлімі ескертпейді. Дәл осындай жағдайлар үшін алдымен ең жақсы оқу орталығын іздеу критерийлері кезең-кезеңімен сипатталатын танысу мақалаларын зерттеу қажет.
Оқу орталығын іздеуге дайындық
Мысалы, егер мұғалім ағылшын тілін онлайн оқытуды іздесе, онда мұғалімдерге қашықтықтан біліктілікті арттыру курстары қажет. Алайда, егер бұрын мұғалім студенттерге испан тілін үйреткен болса, онда мұндай жағдайларда нөлден бастап онлайн режимінде немесе қашықтықтан қайта даярлау (қайта даярлау) курстарын іздеу керек. Сонымен қатар, өзіңізді және өз дағдыларыңызды алдын-ала бағалай отырып, жеке факторлар мен жеке білім деңгейін ескеру маңызды. Көптеген білім беру платформаларында тестілері бар Модульдер орнатылған, сонымен қатар білім деңгейін бастапқы тексеру үшін сынақ сабақтары бөлінген. Мұндай бағдарламалар бірдей жоспар аясында жұмыс істейтін оқушыларды дайындаудағы айтарлықтай айырмашылықты болдырмауға арналған.
Оқу кезінде студенттер сұрақтар қоя алады немесе тәжірибелі студенттер келесі ақпарат блогына өтуі керек болған кезде бұрын зерттелген материалды қайта тапсыра алады. Мұндай жағдайлар аудиторияға Құзыретті көзқарастың жоқтығын жақсы көрсетеді, әсіресе егер басында «жеке қарым-қатынас»кепілдігі болса. Кәсіпті қайта даярлау бойынша қашықтықтан оқыту курстарына өтініш бергеннен кейін менеджермен кеңесуді сұрап, оқу жоспары бойынша барлық тармақтарды айтуға болады. Егер бұрын мұндай жағдайлар болған болса, онда олар туралы тәуелсіз шолу платформаларында оқуға болады.
Көбінесе бұрынғы клиенттер өз пікірлерін қалдырады және айқын кемшіліктері бар күшті жақтарды сипаттай отырып, ұйымға жалпы баға береді. Бұл біліктілікті арттыру немесе қайта даярлау үшін оқу орталығын іздеудің бастапқы кезеңіндегі негізгі сұрақтар. Оларды болашақта ұйымның қалған тізбегі студенттің қалауымен бірге негіз ретінде бөлуге болады. Егер біз білім беру платформасын іздеудің бастапқы кезеңін қысқаша қорытындылайтын болсақ, онда оны мазмұнды тезистермен бөліп көрсету керек:
- Оқытудың нақты бағыты. Орта кәсіптік білім қазірдің өзінде студенттің дипломында жазылған нақты біліктілікті қамтиды. Онлайн қайта даярлау курстарына түсу кезінде студент алдыңғысынан өзгеше жаңа біліктілік беру туралы жазбасы бар басқа құжатты алады. Мысалы, » бастауыш сынып мұғалімі «білім беру орталығында білім алып,»тәрбиеші» жазбасымен қосымша диплом ала алады. Бұған мұғалімдердің бейіндік пәндері, мысалы, «орыс тілі мұғалімі»кіреді. Бұл жағдайда сарапшының жұмыс аясын автоматты түрде кеңейтетін екі біліктілігі болады. Осыған ұқсас мәлімдеме жұмыс саласын инклюзивті біліммен толықтыруға шешім қабылдаған педагог психологқа қатысты.
Егер ҚКП бағдарламалары туралы айтатын болсақ, онда оқыту шеңберінде тыңдаушы өзінің алған біліктілігі бойынша жаңа бейіндік ақпарат алады. Мысалы, «персоналды басқару, еңбекті қорғау» дипломының түлектері ағымдағы біліктілікті арттыру бойынша оқу орталықтарына жазыла алады. Бағдарлама аяқталғаннан кейін тыңдаушы білім беру ұйымын көрсете отырып, мемлекеттік куәлік алады. Алайда, егер «дене шынықтыру, реабилитология» түлегі «балалар стоматологиясындағы Анестезиология» бағдарламасы бойынша ҚКП-дан өтсе, онда бұл мағынасы болмайды.
- Оқыту құрылымы. Болашақ студенттің талаптарына ғана негізделген курстарды іздеудің неғұрлым тар бағытты критерийі. Білім беру порталдарының көпшілігі жаңа аудиторияны «қатты» тезистермен тартады, бұл тыңдаушыларға жан-жақты көзқарасты, икемді бағдарламаны, сондай-ақ кері байланысты уәде етеді. Курсқа жазылу кезінде менеджерге алдын-ала сұрақтар қойып, ағымдағы бағдарлама туралы толығырақ ақпарат алған дұрыс. Кейде қысқаша сипаттама оқу құрылымын толық ашпайды, ал кейбір тармақтар аудиторияны ұстап тұру үшін әдейі жарияланбауы мүмкін. Сонымен қатар, сіз мектепке немесе оның мұғалімдеріне жаңа шолулар мен шолуларды зерттей аласыз. Бұрынғы студенттердің пікірлері оқу орталығы туралы тар түсінік қалыптастыруға көмектеседі, сонымен қатар сайттардағы ақпаратты растайды немесе жоққа шығарады.
Осы «іргетастың» негізінде студент іздей алады білім беру орталығы алдын-ала белгіленген критерийлерге сүйене отырып.
Оқыту форматы
Елде кадрларға қосымша білім беретін көптеген түрлі ұйымдар мен онлайн-жобалар бар (бұрын). Дегенмен, ҚКП мен БӨП аудиториясы-бос уақыты белгіленген бейінді сарапшылар мен жұмыс кестесі бар қызметкерлер. Бұдан келесі, сонымен қатар орталықты іздеудің маңызды критерийі, атап айтқанда оқыту форматы шығады. Жалпы жүктеме немесе карантин әсер ететін барлық студенттер жоғары білім негізінде күндізгі қайта даярлау курстарына қатыса алмайды. Алайда, біліктілікті арттыру қажеттілігі қалады, сондықтан көптеген тыңдаушылар онлайн сабақтар түрінде балама іздейді. Әр оқушының компьютері немесе смартфоны бар, оның көмегімен екі рет басу арқылы дәріске қосылуға және материалды орынға байланбай үйренуге болады. Сонымен қатар, қашықтықтан оқыту (қайта даярлау курстары) әдетте арзанырақ, өйткені аудиторияға және қосымша кеңсе жабдықтарына шығындар жоқ.
Оқытудың бұл форматы танымал және кез-келген мамандыққа сәйкес келеді, бұл туралы онлайн курстардың жалпы рейтингтері айтады. Тыңдаушылар тәлімгерлермен үнемі байланыста болады, дәрісті тоқтатпай сұрақтар қоя алады, үй тапсырмаларын тапсыра алады, тест тапсыра алады. Егер студент оқуға және жаңа білім алуға ниетті болса, қазіргі онлайн білім стандартты күндізгі формадан іс жүзінде ерекшеленбейді. Сонымен қатар, оқу орталықтары қосымша педагог-практиктерді (компания директорлары, пікір көшбасшылары) тартады. Кәсіптік білім алу үшін ұлттық жоғары оқу орындарындағы сияқты сыртқы құрылымдармен тәжірибе алмасу маңызды.
Пішім сонымен қатар тар бағыттағы профильдер үшін жарамды, мысалы, онлайн бухгалтерлік курстар. Алайда, ҚКП немесе БӨП курстарына толығымен онлайн-мектепке түсу кезінде алдымен компания туралы ақпаратты зерделеу қажет. Бұған заңды деректер, құжаттарды беру, сондай-ақ ақшаны қайтару саясаты кіреді.
Лицензиялар, оқу орталықтарын аккредиттеу
Құқықтық сипаттағы аталған тармақтардың негізінде білім беру орталығын дұрыс іздеудің келесі кезеңдері бөлінеді. Бұл факторлар Жіктеуіште бар мамандықтар үшін барлық PDA және PDA-ға қатысты. Тегін біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстарының рейтингіне де осындай факторлар әсер етеді:
- Лицензия. Мамандандырылған сарапшыларға арналған білім беру бағдарламалары заңмен реттеледі, сондықтан әр ұйым тиісті құжатқа ие болуы керек. ҚКП немесе БӨП курстарын өткізуге рұқсат «білім туралы» 273-ФЗ Заңына сәйкес беріледі, бұл оқу орталығының атына қолданыстағы лицензиямен расталады. Жақсы Онлайн мектеп пайдаланушыларға компанияның сенімділігіне көз жеткізу үшін құжаттың сканерлеуін немесе оның көшірмесін көпшілікке жариялайды. Егер онлайн оқыту платформасында (сайтында) лицензия болмаса, онда болашақ тыңдаушы оны менеджерден сұрауға құқылы. Мұндай құжат болмаған жағдайда ұйым белгіленген үлгідегі түпнұсқа куәлікті немесе дипломды бере алмайды. Дәл осы құжатты оқу орталығы келесі 60 күн ішінде федералдық тізілімге жүктеуі керек, оның ішінде серия мен диплом (куәлік) нөмірі туралы мәліметтер.
- Аккредиттеу. Студенттердің бір бөлігі қашықтықтан оқыту және дағдыларды жетілдіру курстары аккредитациядан өтуі керек деп қателеседі. Алайда, 2011 жылдан бастап ҚКП мен БӨП міндетті аккредиттеуге жатпайды, сондықтан құжаттарды тек оқу орталығы реттейді. Бұл заң мемлекеттік қызметкерлер мен экономика саласындағы қызметкерлердің кәсіптерін жояды.
- Ақшаны қайтару саясаты. Оқу орталығының күшті жағы-курстарға ақшаны қайтарудың сауатты саясаты. Әдетте, компания бірінші сабақтан кейін қосымша оқудан бас тартуға шешім қабылдаған тыңдаушыларға ақшаны қайтарады. Студент басқа сабақтарға жазылуға шешім қабылдаса да, себебін түсіндірместен қайтару туралы өтініш беруге болады. Егер оқу орталығында мұндай опция болмаса, онда клиент қаржылық тәуекелдерді көтере алады (алдын-ала төлемді ескере отырып). Көбінесе ақшаны қайтару туралы ақпарат сайттарда жарияланады немесе менеджермен алғашқы кеңес кезінде айтылады. Мұндай қызмет компанияның жалпы рейтингін арттырады, сонымен қатар тыңдаушыларға кепілдік береді.
Барлық заңды мәселелерді зерттегеннен кейін ғана болашақ студент оқу құрылымына сенімді түрде ауыса алады. Егер курстың аяқталуы федералды тізілімдегі мемлекеттік құжаттармен және мәліметтермен расталмаса, тәжірибесі бар мұғалімдер мен жаңартылған білім беру бағдарламасы мағынасы болмайды. Егер клиент Лицензиялау туралы деректер, сондай-ақ қажетті аккредиттеу априори қатысатын жоғары оқу орындарының жанындағы қосымша білім беру факультеттеріне түсуді жоспарласа, бұл факторларды ескермеуге болады. Алайда, жеке компанияны іздеу кезінде әрдайым қайта даярлау немесе біліктілікті арттыру процесінің заңды компонентін ескеру қажет. Бейінді сарапшылардың бір бөлігі сертификат бере отырып, Тегін онлайн курстардан өту үшін осындай орталықтарға жүгінеді, содан кейін олар кешенді бағдарламаларға жазылады. Кәсіптік қайта даярлау курстары ОА-ны тарту үшін қашықтан тегін құрылады, өйткені олар тақырыптың бір бөлігін ғана ашады.
Оқыту әдістері және педагогтар
Орталықтарда немесе университет базасында оқудың сәттілігін алдын-ала түсіну қиын, өйткені студент тек өз талаптарына назар аударады. Мектептердің немесе білім беру ұйымдарының сайттары мұғалімдер мен олардың тәжірибесін сипаттайтын кадрлар туралы мәліметтерді жариялайды. Осы ақпарат арқылы компанияның оқыту сапасына деген көзқарасын және алынған білімнің құндылығын түсінуге болады. Еңбек өтілі бар практиктер мен кадр құрамындағы ғылым кандидаттары компанияның имиджі, сондай-ақ олардың ҚКП немесе БӨП-ға қатысты құзыреттілігі туралы айтады. Алайда, егер орталықта жас сарапшылар оқытса, қойындыны жабудың қажеті жоқ. Қосымша білім берудің жас педагогтары табысты кейстерге ие және әдістемелік құралдарда жоқ жаңа материалдармен бөлісе алады.
Бұдан алынған дағдылармен білімнің қорытынды деңгейіне бірдей әсер ететін оқыту құрылымы да шығады. Ғылыми-әдістемелік база үнемі жаңартылып отыруы керек, өйткені кәсіптердің көп бөлігі дамып, қызметкерлерден жаңа дағдыларды талап етеді. Оқу бағдарламасын құрастыру кезінде тек жаңа және беделді ғылыми жарияланымдарды, әдебиеттерді, практикалық әзірлемелерді пайдалану қажет. Ескірген деректер тыңдаушының біліктілігін арттыра алмайды, өйткені ол бұл ақпаратты бұрын алған болуы мүмкін. Бұған кәсіптік қайта даярлау курстары да кіреді — ескірген базасы бар «жаңа» кадрлар еңбек нарығындағы сарапшылардан төмен. Сонымен қатар, осындай бағдарламалардан кейін студентке курстарды қайта аяқтау қажет болуы мүмкін.
ЖОО жанындағы ЕПО немесе қашықтықтан қайта даярлау бағдарламасы
Егер компания қызмет саласын дамытуды немесе кеңейтуді жоспарласа, персоналды сырттай оқыту мәселелері жиі пайда болады. Желідегі білім беру ресурстарының каталогы ДПО факультеті қарастырылған жеке тренинг орталықтары мен жоғары оқу орындарымен толтырылған. Тақырыптық HR-ресурстарда директорлар мен кадр бөлімдері бастықтарының білім берудің екі түрінің күшті жақтары туралы пікірлері жарияланады. Олардың көпшілігі жанды қарым-қатынастың маңызды рөлін, сондай-ақ аудиториядағы студенттерге нақты жағдайларды көрсетуді көрсетеді.
Бұл бөлімде басшылар «стандартты» оқыту форматы құпталатын университеттердегі ЕПҰ факультеттеріне сілтеме жасайды. Алайда, ыңғайлылық мәселелері жұмыс кестесімен бірге, егер ЖОО-лар туралы айтатын болсақ, ашық күйінде қалып отыр. Сондықтан Кадрлық сарапшылардың бір бөлігі қашықтықтан оқыту формасын құптайды. Ол жұмыс жүктемесі мен келу мәселесін шешеді, бірақ бұрынғы сападан төмен. Жоғары білімге негізделген қайта даярлау курстарының нарығы үнемі жаңа жобалармен және әртүрлі форматтармен толтырылып, жақсы оқу жағдайларын жасау үшін салауатты бәсекелестік тудырады.
Қорытындылар
Алдын ала білімсіз және тірек нүктелерінсіз жақсы білім беру орталығын табу қиын. «Айқайлаған» тақырыптары бар жаңа ұсыныстардың көптігі болашақ оқушыны шатастыруы мүмкін, ал мұндай орталықтардың бір бөлігі кешенді оқыту үшін мүлдем жарамсыз. Форматтар, лицензиялар, құрылым, мұғалімдер, әдістеме-осы критерийлердің барлығы компанияның жалпы рейтингіне әсер етеді. Бұл мақала бейінді талапкерге дұрыс алғашқы қадам жасауға, сондай-ақ мұндай тәжірибенің болмауына байланысты өзін алдамауға көмектеседі.