Онлайн оқыту курстарын құруға арналған платформалар
Ақпараттық бизнес әрдайым қызмет көрсету саласында белгілі бір орынға ие, өйткені адам үнемі жаңа білім мен жалпы дамуға ұмтылады. Интернеттің және әртүрлі ішкі платформалардың, соның ішінде әлеуметтік медианың пайда болуымен бизнестің бұл түрі бөлек бағытқа бөлінді. Көптеген коммерциялық емес ұйымдар мен жеке компаниялар трендтер мен маркетингтік болжамдар негізінде жаңа ақпараттық өнімдер құру арқылы сұранысты қалыптастырады.
Сонымен қатар, «нарық» толып, бәсекелестік тудырады. Бұл саладағы көшбасшылар әлеуетті аудиторияны әртүрлі бонустық Оқиғалармен, жеңілдіктермен немесе «айқайлаған» тақырыптармен тартады. Бірте-бірте тар тауашадан және ілеспе қызмет санатынан Ақпараттық бизнес экономиканың дербес бөлігіне, сондай-ақ digital-білім беру саласындағы ірі бөлімге айналды.
Инфобизнестің беделі
Потенциалды аудиторияның бір бөлігі мұндай өнімдерді «ауаны сату»деп атай отырып, дәлелсіз осындай оқу бағдарламаларына қатысты. Мұндай адамдарды түсінуге болады, өйткені желіде көптеген тәжірибесіз немесе қабілетсіз тьюторлар бар, олардың мақсаты тек табысты конверсиямен бірге пайдадан тұрады. «Ауа сатушылары» онлайн оқыту платформасын тез жасайды, материалды орташа қайта жазу арқылы жасайды және дайын сабағын UTP ретінде орналастырады. Бұған жақсы жарнамалық науқан немесе пікір көшбасшылары арасында бірқатар ескертулер қосылады. Мұндай ақпараттық өнімді сатып алғаннан кейін мақсатты аудиторияның көп бөлігі онлайн сабақтар туралы теріс пікір айтады.
Алайда курстың пайдалылығы тек оны толтырудан және кірістірілген ақпараттың» балғындығынан » тұрады. Аудиторияның бір бөлігі мұндай оқыту бағдарламаларының пайдасыздығы немесе әр компанияның алаяқтығы туралы қате айтады. Желіде көптеген білім беру жобалары бар, олардың бағдарламалары тәжірибелі оқытушылар-практиктермен боялған. Мұндай сабақтарға әрдайым тірі кеңес беру, кураторлық қолдау, тесттер, тіпті соңғы жобаны қорғау кіреді. Курстарды аяқтағаннан кейін Онлайн мектеп өтініш берушінің портфолиосымен бірге түйіндемеге пайдалы қосымша болатын сертификат немесе құжат береді.
Офлайн, онлайн білім беру
Ақпаратты Сату офлайн ортада да жүзеге асырылады-тірі тренингтер, семинарлар, конференциялар, марафондар, сондай-ақ түрлі дәрістер. Кез келген ақпаратты автор немесе спикерлер тобы тәжірибе бөлісетін, мысалдар көрсететін, сұрақтарға жауап беретін немесе алған білімдерін тексеретін әртүрлі форматта құрылымдауға және ұсынуға болады. Дегенмен, онлайн курстардың жоғары рейтингтері аудиторияны қашықтықтан оқыту форматына көбірек тартатынын көрсетеді.
Қашықтықтан білім беруді Жұмыспен немесе негізгі оқумен үйлестіру оңайырақ, сабақтарды ауыстыру, жазылған бағдарламалар бойынша өткен материалды қайталау оңайырақ. Алдын ала дайындалған үй тапсырмаларын дәрістермен бірге студент кешке немесе жолда көлікте, сондай-ақ үйде ыңғайлы жағдайда көре алады. Онлайн сабақтардың танымалдылығына әлемдегі жалпы карантиндік жағдай да әсер етеді-ұйымдардың бір бөлігі қашықтан режимге ауысады, ал мектептері бар университеттер «демалысқа»кетеді.
Білім берудің онлайн-цифрлық нарықтың қарқынды дамуына көшуінің тағы бір факторы. Жұмыс іздеу сайттарында сіз IT, интернет-Маркетинг, жарнама, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы ашық жұмыс орындарының көбеюін көре аласыз. Мұндай мамандандырулар жалпы нарықтық көрсеткіш арасында жоғары жалақымен ерекшеленеді, бұл бастаушы сарапшыларды Digital бағытында қозғалуға итермелейді.
Дайындалған кадрлар өздері немесе компания үшін жұмыс орнына байланбай жұмыс істей алады, кестені өз бетінше жоспарлай алады немесе ыңғайлы жұмыс уақытын таңдай алады. Танымал интернет-мектептер оқытуды нөлден бастап онлайн режимінде ақысыз ұсынады, бірақ көбінесе мұндай материал қысқартылған нұсқа түрінде сатылады. Пайдалы сабақтар немесе кешенді оқыту бағдарламасы қымбат деп бағаланады, бірақ ол үшін ақша табысты жұмысқа орналасқаннан кейін төленуі мүмкін.
Онлайн оқыту платформалары
Интернеттегі оқыту стандартқа қарағанда басым және білімді үлкен аудиториямен бөліскісі келетін кез-келген энтузиаст өз онлайн сабақтарын құра алады. Ол үшін жеке білім беру бағдарламасын құру үшін конструкторлар немесе сервистер қарастырылған. Олардың көмегімен пайдаланушы оқу жобасы немесе көпшілікке тарату үшін дайындалған нұсқаулар бойынша қызықты және пайдалы курс құра алады.
Мұндай құралдар жоғары оқу орындарының оқытушыларына, компаниялардағы тимлидтерге, бизнес-жаттықтырушыларға, сондай-ақ репетиторларға көмектеседі. Мұндай қызметтер онлайн режимінде ағылшын тілін оқыту бағдарламасын дайындауға жарамды. Шет тілі мұғалімі міндетті материалды оңай және дұрыс игеру үшін әмбебап курс құра алады. Дайын жұмысты мақсатты аудитория ішінде жеке жіберуге немесе қосымша табыс табу үшін жалпыға қол жетімді қызметтерде жариялауға болады.
Білім беру ұйымдарының көпшілігі (университеттер, колледждер, академиялар) өз студенттерін жабық платформаларға қосады. Жарияланған курстарға кіру немесе қарау үшін студенттер авторизация деректерін енгізіп, кіруді растауы керек. Қалған пайдаланушылар дәріске қатыса алмайды немесе тренингті тыңдай алмайды, сонымен қатар оларды іздеу нәтижелерінде көре алмайды. Мысалы, ұқсас қағида бойынша Moodle жүйесі жұмыс істейді, ол тек жеке серверге орнатылады.
Компания ішінде корпоративтік оқыту үшін модульдік платформалар қарастырылған. Онлайн курстар мен оқу материалдарын стандартты орналастырудан басқа, қызмет персоналды бағалау үшін негізгі HR опцияларын алды. Авторлар статистиканы көре алады, сертификаттай алады, Кері байланыс бере алады. Webtutor жобасында Модульдер жиынтығымен ұқсас интерфейс бар.
Бұл тізімге кіріктірілген оқу конструкторлары бар Қызметтерді қосу қажет. Оқыту бағдарламалары үздіксіз презентациялар түрінде жасалады және мәтіні мен суреттері бар стандартты қону беттеріне ұқсайды. Кейде мұндай курстарға көрсетілген ақпаратты түсіндіретін бейне кескіштер немесе қысқа дәрістер қосылады. Функциялардың жалпы жиынтығы ағымдағы тарифтік торға немесе белгілі бір платформадағы модульдердің қол жетімділігіне байланысты. Мысалы, Teachbase немесе iSpring қызметтерінде маркетплейсі бар кіріктірілген конструктор бар. Курсты әзірлеу аяқталғаннан кейін автор оны сатылымға шығарып, қосымша пайыз ала алады.
Егер біз желідегі білім беру ресурстарының жалпы каталогы туралы айтатын болсақ, онда көбінесе олар өздерінің макеттеріне немесе дизайнерлеріне негізделген. Алайда, коммерциялық емес сабақтар үшін Eduardo немесе Etutorium сияқты жеңілдетілген қызмет оқытушыларға жарамды. Ұқсас платформалар курсты терең веб-дизайн, макет, сонымен қатар дизайн дағдыларынсыз жинауға көмектеседі. Бұл стандартты білім беру бағдарламасы немесе қызметкерлер үшін қашықтықтан біліктілікті арттыру курстары болуы мүмкін.
Курстар құру үшін платформаны қалай таңдауға болады
Танымал қызметтердің тарифтік жоспарлары бар опциялар жиынтығын зерттей отырып, курс авторы әр жобаның айырмашылықтары бар бірқатар санаттарды көре алады. Олар білім беру бағдарламаларын орналастырудың бұлтты шешімі ретінде әрекет етеді немесе жеке ақпараттық өнімді жылжытудың кешенді құралы ретінде қызмет етеді. Онлайн оқыту-бұл сіздің оқу жобаңызды «нарыққа» шығарудың жақсы тәсілі, сонымен қатар қашықтықтан білім алуға көмекші. Әрбір конструктордың немесе қызметтің күшті жақтары мен кемшіліктері бар, олар қолайлы базаны бақылау кезінде ескерілуі керек. Егер жұмыс кезінде құралдар жеткіліксіз болса, онда барлық жобаларды ауыстыру немесе бұрын жасалған әрекеттерді қайталау қажет. Сондықтан тарифтік жоспарды тіркеуден және қосудан бұрын келесі тармақтарды бөліп көрсету керек:
- Курстың даму моделі. Егер дайындалған авторлық бағдарлама студенттердің интерактивтілігін қамтамасыз етсе, онда сіз осындай функциялары бар қызметті іздеуіңіз керек. Ағымдағы платформалардың бір бөлігі көлемді слайдтармен презентация түрі бойынша негізгі бағдарламаларды құруға көмектеседі, бірақ интерактивті модульдерді енгізуді ұсынбайды. Бұл қорытынды тесттер немесе викториналар, кіріктірілген AutoPlay бейнелері, шағын ойындар немесе аудио тректер болуы мүмкін.
- Сынақ мерзімі немесе сынақ нұсқасы. Сынақ мерзімінің болуы әзірлеушіге қызмет құралдарын толық түсінуге, сондай-ақ оның функцияларын тексеруге көмектеседі. Кіріспе сипаттама платформаның жұмысының жалпы көрінісін толық модельдей алмайды, сондықтан оның болмауы мүмкін қаржылық тәуекелдерге әсер етуі мүмкін.
- Төлем моделі, қызмет көрсету саясаты. Төлем моделіне деген көзқарас курс авторының қорытынды мақсаттарына байланысты. Егер әзірлеуші Бағдарламаны жалпы тарату үшін жариялауды жоспарласа, онда бұл үшін сатудан пайыздық шегерім модельдері қарастырылған. Сатып алғаннан кейін платформа комиссия түрінде белгілі бір соманы алады, ал қалдық автоматты түрде иесінің шотына аударылады. Басқа қызметтер айына/ жылына белгіленген бағамен тарифтік жоспарларды ұсынады.
- Статистиканы дайындау, мониторингілеу. Бұл функция білім беру бағдарламаларын сатуға бағытталған коммерциялық жобаларға жарамды.
- Кері байланыс, қолдау. Платформадағы жұмыс анықтамалық орталықтарды немесе практикалық нұсқаулықтарды қоса алғанда, компания тарапынан кешенді техникалық қолдаумен сүйемелденуі тиіс. Клиенттік қолдау болмаған жағдайда, шот иелері қызметтің нақты мәселесін шешуге қосымша уақытты жоғалтуы мүмкін.
Ағымдағы тармақтарға сүйене отырып, оқу бағдарламаларының авторлары онлайн-конструкторлар үшін жеке чек-Парақ жасай алады. Танымал платформалардың көпшілігі стандартты сабақтарды құруға, интерактивті модульдерді енгізуге және статистиканы көруге жарамды. Пайдаланушы стандартты сабақтарды, білім беру марафондарын немесе қашықтықтан қайта даярлаудың бейіндік курстарын жасай алады.
Курстарды құруға, орналастыруға және сатуға арналған қызметтер
Оқу бағдарламаларын құруға және одан әрі ілгерілетуге арналған платформаның ыңғайлылығы автордың жеке талаптарына немесе сабақтың ерекшелігіне байланысты. Мысалы, онлайн – бухгалтерлік курстарға әр сабақтың егжей-тегжейлі сипаттамасы бар жеке сайт қажет болуы мүмкін. Кешенді бухгалтерлік есеп бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу және құжаттаманы дұрыс жүргізу үшін нақты дағдылардан тұрады. Егер біз кодинг немесе QA тестілеу туралы айтатын болсақ, онда мұндай бағдарламаларды бір жалпы санатқа орналастыруға болады. Photoshop сабақтары бар графикалық дизайнды байланысты кәсіптерге де жатқызуға болады, өйткені ұқсас Жұмыс құралдары жиі қолданылады.
Бұрын мұндай жобалар қосымша редакциялаусыз дайын материалды жариялаумен бірге тек негізгі баптауды қарастыратын. Ағымдағы платформалар кірістірілген төлем модульдерін, статистиканы жинау және дайындау опцияларын, кешенді конструкторды және интеграцияны алды. Курстардың авторы тарифтік жоспарға қосылып, бірінші жобаны құруы (жүктеуі) жеткілікті.
Сатылған курстар үшін сыйақылар сервис комиссиясын және тарифтік пакеттің шарттарын ескере отырып, автоматты түрде ішкі шотқа аударылады. Жарияланған сабақтарды көпшілікке қол жеткізу үшін ашуға болады және оларды сыртқы ресурстарда желіде насихаттауға болады. Егер бұл қашықтықтан оқытушыларға арналған біліктілікті арттыру курстарының түрі бойынша мамандандырылған бағдарламалар болса, онда автор қол жетімділікті қолмен шектей алады. Осылайша, ең жақсы қызметтерді курс аудиториясымен автордың талаптарына сүйене отырып, осы тармақтар бойынша бөлуге болады:
- Кіріктірілген құралдар, конструктор, CRM модулі.
- Икемді тарифтік тор немесе төмен сату ақысы.
- Сынақ, ақшаны қайтару кепілдігі.
- Қызметтің мобильді нұсқасы, қосымша.
- Статистика мониторингі, базалық автоматтандыру.
- Анықтамалық материалдар, нұсқаулықтар, техникалық қолдау қызметі.
- Желідегі платформаның жалпы беделі.
- Мазмұнды кеңейтілген қолдау, жеке модульдерді енгізу.
- Оқу материалдарының қауіпсіздігінің жоғары деңгейі, жүктеуден қорғау.
- Жылжыту үшін сыртқы қызметтермен интеграция.
Қолданыстағы платформалардың әрқайсысы әртүрлі мақсатты аудиторияға сүйене отырып, бизнес-модельмен өзіндік құралдар жиынтығын алды.
Қорытынды
Танымал қызметтерді талдай отырып, «сатылатын» тақырыптары бар әдемі дизайнға сенбеңіз. Мұндай платформалар ыңғайлылық, функционалдылық, сондай-ақ әлеуетті мақсатты аудитория тұрғысынан қарастырылуы керек. Дизайнерлер немесе ашық алаңдар желіде теріс рейтингке ие болуы мүмкін, сондықтан ол автоматты түрде жарияланған курстың пайдалылығына қосылады. Егер ағымдағы жоба әртүрлі ресурстарда жоғары бағаланса, онда басқа адамдардың дайын курсқа қатысу және қарау мүмкіндігі айтарлықтай жоғары болады.
Қашықтықтан сабақ құру бойынша тақырыптық мақалаларды қарау статистикасы 100 000 – ға жетеді. Бұл саланың танымалдығы, белсенді бәсекелестік, сондай-ақ осындай жобалардың саны туралы айтады. Бизнес-модельдердің айырмашылығын жаппай интернет-білім беру көшбасшыларының талдауы бойынша анықтауға болады: Нетология (сайтқа өтіңіз), GeekBrains (сайтқа), Skillbox (сайтқа өтіңіз). Олардың тәжірибесіне, сондай-ақ технологияларды қолдануға сүйене отырып, аудитория моделін құруға және табысты портфолио құруға болады.
Ақылы сайттарда курсты жарияламас бұрын немесе жасамас бұрын оны алдын-ала тексеріп алған дұрыс. Бұған сонымен қатар құралдармен жұмыс, қаржылық мәселелер, интерфейстің жалпы ыңғайлылығы, дайын аналитика кіреді. Сонымен қатар, компьютер немесе смартфон арқылы басқа оқу бағдарламаларының дұрыс көрсетілуін тексеру маңызды. Егер платформада қарау ыңғайсыз болса, оқушылар материалды оқудан бас тартуы мүмкін. Болашақ курстың барлық критерийлері ескерілгенде ғана сіз өз жобаңызды жүзеге асыра бастай аласыз.