Интернет-маркетинг курстары
Жаңа бағыттарды қамту және технологияларды дамыту саласындағы трендтерді қадағалап отыру көбінесе қиын. Еңбек нарығы салалық институттармен бірге барлық әлеуетті кандидаттарға таралатын Жаңа ғылыми тәжірибелерден үнемі назар аударуды талап етеді. Бастапқыда болашақ сарапшылар дәстүрлі жоғары оқу орындарында, арнайы мектептерде, сондай-ақ колледждерде бейіндік білім алды.
Дегенмен, оқытудың стандартты форматы да жаңа салалардың пайда болуының және негізгі маманданулардың дамуының динамикалық ағынына ілесе алмайды. Ақпараттық бірлік ретінде кез-келген білім цифрлық технологияларды толық енгізу кезінде тезірек беріле бастады. Әрбір дерлік адам Интернетке қол жеткізе алады, бұл кез келген уақытта қажетті ақпаратты алу мүмкіндігін білдіреді.
Цифрлық коммуникацияны қолдану ғылымға және оның қауымдастығына жаңа біліммен бірден бөлісуге мүмкіндік береді және бұл «толқынды» кідірту немесе баяулату енді мүмкін емес. Бұл туралы еңбек нарығындағы ағымдағы жағдайдың статистикасы жақсы айтады-ашық жұмыс тізімдерінде жаңа мамандықтар пайда болады, ал мұндай сарапшылардың орташа жалақысы тәжірибелі қызметкерлердің ұсыныстарымен бәсекелеседі.
Алайда, мұндай дамудың өзіндік кемшіліктері бар. Сонымен қатар, білім берудің жалпы сапасы төмендейді, өйткені университеттерде оқу базасын жаңартуға уақыт жоқ. Көптеген университеттерде немесе колледждерде көбінесе ашық жұмыс орындары бар жеке мамандықтар болмайды. Бұл біліктілігі бар қызметкерлерге де қатысты, өйткені алынған білім үнемі жаңартылып, жаңа дағдылармен толықтырылуы керек. Әрине, техникалық прогресс мүмкіндіктеріне сүйене отырып, Даму соншалықты серпінді емес бірқатар мамандықтар бар.
Бірақ мұндай салалардың қызметкерлеріне жұмыс орнында құндылығын арттыру үшін қосымша білім қажет. Цифрлық коммуникацияның дамуына байланысты онлайн мектептер мен қашықтықтан оқыту орталықтары белсенді түрде құрыла бастады. Олар жаңадан бастаушыларға жан-жақты білім алуға, ал біліктілігі бар түлектерге бұрын алған білімдерін жаңартуға немесе толықтыруға көмектеседі.
Онлайн білім беруді дамыту және жаңа мамандықтардың пайда болуы
Танымал интернет-мектептер онлайн-университеттермен бірге стандартты жоғары оқу орындарының немесе оқу орталықтарының даму деңгейіне біртіндеп жақындап келеді. Бірқатар компаниялар жеке және ұжымдық оқыту схемаларын әзірлейді, оқушыларды бағалау жүйесін қарастырады, мансапқа көмектеседі. Бұл критерийлерге сонымен қатар қорытынды жобаны қорғау, мұғалімдермен үнемі байланыс, үй тапсырмасы, тағылымдамадан өту кіреді. Алдын ала жұмыс тәжірибесі жоқ жаңадан бастаушылар физикалық қатысусыз онлайн сабақтарға қатысу арқылы кәсіптерге нөлден бастап өтініш бере алады және оқи алады. Онлайн курстармен бірге оқушылар әлеуметтік желілерде мұғалімдермен сөйлесе алады, чат-боттарда мектепке ұсыныстар қалдырып, қарым-қатынастың әдеттегі түрін алмастыра алады.
Сол сияқты, қашықтықтан білім беру сұранысына Әлеуметтік және саяси күн тәртібі әсер етті. Қызметкерлердің көпшілігі карантиндік шектеулерге байланысты қашықтан жұмыс форматына көшті, ал жоғары оқу орындарының студенттері жоспардан тыс демалысқа кетті. Қосымша бос уақыт болашақ студенттерді білім деңгейін «көтеру» немесе жаңа мамандандыруды нөлден үйрену арқылы жаңа білім беру орталықтарын іздеуге ынталандырады. Аудитория қашықтықтан білім беру саласын зерттеу үшін жан-жақты ақылы бағдарламаларды немесе қысқа, ақысыз курстарды іздейді.
Әр түрлі онлайн мектептердің ұсыныстарын қарап отырып, IT және digital курстары танымалдығы жағынан айтарлықтай айырмашылықта көшбасшы екенін көруге болады. Бұл деңгейге бұрын көрсетілген факторлар әсер етті — еңбек нарығындағы жалпы жағдаймен бірге технологияның қарқынды дамуы. Интернеттегі мектептердің көпшілігі digital саласына баса назар аударады және жеке кәсіптерді кешенді оқыту үшін жаңа бағдарламалар әзірлейді. Мұндай курстардың танымалдығы туралы оқу орталықтарының каталогтарындағы қаралған позициялардың шыңдары айтады. Мысалы, Яндекс порталында.Практикумды (сайтқа) пайдаланушы бірінші болып кодтау сабақтарын көреді (әзірлеушілер, тест инженерлері, алгоритмдер бойынша сарапшылар). Деректерді талдау курстарында да осындай сұраныс бар, оған Data Science, Jupyter Notebook, SQL, Python және т.б. оқу кіреді.
Сондай-ақ көшбасшылардың позицияларында digital — кәсіптердің неғұрлым көлемді саласы-интернет-маркетинг бойынша курстар орналастырылады. Интернеттегі жарнамалық мамандық желіде өніммен жұмыс істеуге арналған сандық құралдарды қолдана отырып, стандартты маркетингтің негіздерін қамтиды. Интернеттегі мектептердің бір бөлігі жарнаманың барлық әдістері мен кезеңдерін зерттей отырып, интернет-маркетологтарды жан-жақты оқытуды қамтамасыз етеді. Басқа оқу орталықтары мамандандыруды қосымша салаларға бөліп, оларды бөлек, толық бағдарламаларға айналдырды. Сабақтың екі түрінің жалпы пайдалылығы оқу базасының мазмұнымен және болашақ студенттің жеке талаптарымен анықталады. Интернет-маркетингке енудің басталуы осындай курстардың құрылымын түсінуден, сондай-ақ негізгі терминологияны бастапқы талдаудан басталады.
Интернет-маркетинг бойынша онлайн курстардың құрылымы
Digital-маркетинг жеке сала ретінде стандартты өнімді жылжыту технологиясынан тұрады, бірақ онлайн жұмыс істеуге бағытталған. Маркетинг өнімді немесе қызметті сәтті жылжыту және орналастыру және әлеуетті аудиториямен байланыс орнату үшін қолданылады. Егер стандартты маркетинг қоңыраулар мен жарнамалық хаттар арқылы байланыс орнатса, онда оның digital нұсқасы әлеуметтік желілердегі байланысты пайдаланады.
Есептегіштер мен фирмалық салондар интернет-платформаларға ауыстырылады, мұнда іздеудегі көшбасшы позициясы үшін дұрыс оңтайландыру қажет. Әр бағытты бейіндік біліктілігі бар нақты қызметкер қадағалайды, сондықтан желіде өніммен жұмыс істеу үшін компанияларда бүкіл бөлімдер құрылады. Мектептердегі интернет-маркетингті оқыту бағдарламасы әр түрлі болуы мүмкін, бірақ бұл саланың құрылымы барлық жерде бірдей, онда болашақ жұмыс профильдері нақты бөлінген. Танымал ашық бағдарламаларды талдап, тақырыптық ресурстарды көргеннен кейін студент желідегі жарнаманың негізгі әдістері мен бағыттарын бөліп көрсете алады.
Мамандықтардың негізгі салалары интернетті жылжыту
Онлайн-мектептерде интернет-маркетолог мамандығын келесі бағыттар бойынша оқуға болады.
- Жалпы жоспарлау және жылжыту стратегиясы. Осы мамандандыру аясында студент маркетингтік стратегияның негіздері және мақсатқа жету үшін оның барлық салаларын құрастыру әдістері туралы біледі. Мектеп жағдайды кешенді талдауға, ақпарат жинау әдістеріне, сондай-ақ барлық жылжыту арналары бойынша болашақ міндеттерді дұрыс қоюға үйретеді. Жалпы Маркетинг бағдарламасы қызметкерлерді үйлестіру және тапсырмада үйлесімді жұмыс істеу үшін менеджер болуға көмектеседі.
- Электрондық пошта. Пошта негіздерін зерттеуге бағытталған бос жұмыс орындары мен білім беру бағдарламаларының жеке профилі. Электрондық пошта маркетингінің сарапшысы әлеуетті аудитория базасын жинау дағдыларына, сондай-ақ ізбасарларды басқару әдістеріне ие. Сонымен қатар, мектептер студентке «сатылатын» хаттарды құру, дұрыс тарату параметрлері, дайын мазмұнды бейімдеу технологияларын үйретеді. Жұмыс аяқталғаннан кейін бейінді Email-маркетолог ақпарат жинайды және жұмыстың нәтижелілігі туралы есеп қалыптастырады.
- Контекстік жарнамамен жұмыс. Оның синонимі емес, интеграцияланған интернет-маркетингтің бөлігі. Интернет-жарнама бағдарламасы аясында мектептер мақсатты құрылым және PPC негіздері туралы әңгімелейді. Студенттер іздеу жүйелерінің жұмыс әдістемесін, жарнама блогын құрудың негізгі ережелерін, әлеуетті аудиторияны анықтауды үйренеді. Бұл профиль сонымен қатар Google Ads кабинетінің құралдарын, стратегияларды дайындау алгоритмдерін, KPI, кілт сөздерді сегментациялауды және науқан бюджетімен жұмыс істеуді білуді қамтиды.
- Search Engine Optimization. Іздеу нәтижелеріндегі сайттың позицияларын күшейтуді білдіретін PPC бар қосымша сала. SEO жылжыту бойынша сарапшылар платформаға аудит жүргізеді, бәсекелестерді талдайды, семантикалық ядроны дайындау үшін салаларды салыстырады. Осыдан кейін SEO бөлімі сайттың құрылымын дамытады, техникалық оңтайландыруды жүзеге асырады, сонымен қатар жалпы usability үшін мазмұнды модерациялайды. Жақсы онлайн мектептер сонымен қатар студентті сыртқы оңтайландыруға үйретеді (сілтеме массасы, мазмұн сапасы, сайтқа кірушілердің мінез-құлық факторларын талдау және т.б.).
- Мазмұн маркетингі немесе SMM. Бұл сала әлеуметтік желілерде әлеуетті аудиторияны тартудың негізгі құралдарын зерттеуге бағытталған. SMM кейде PPC тренингінде әсер ететін мақсатты жарнамалар туралы көбірек айтады. SMM бойынша бейінді сарапшы сервистердің жұмыс салаларын талдайды, ОА-мен байланыс стилін әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде бизнес-профильдерді конфигурациялайды. Сондай-ақ, SMM маманы Жарияланымдар үшін шығармашылық құрумен бірге аудиториямен кері байланыс жасайды. Компаниялардың бір бөлігі бейінді сарапшылардан адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау үшін landings және Soft-skills дағдыларын жасауды талап етеді.
- Веб-аналитика. Бейінді web-талдаушы статистиканы қалыптастырады және алынған ақпараттан есептер дайындайды. Жалпы нәтижені өлшеу маркетингтік науқанның пайдалылығын бақылауға және оларды шешудің ықтимал мәселелерін тезірек табуға көмектеседі. Интернет-маркетинг курстарында студент сайттардың трафигін, аудиторияның мінез-құлқын, сондай-ақ веб-өнімнің техникалық шешімдерін икемді талдау негіздерімен танысады. Сонымен қатар, оқу орталықтары танымал бағдарламалық жасақтамамен (Power BI, eCommerce, Finteza және т.б.) жұмыс істеуге үйретеді.
Бұл интернет-маркетингтің негізгі құрылымдық элементтері, олар бір бағдарлама немесе жалпы профиль курсы түрінде кездеседі. Сонымен қатар, онлайн мектептерде контент-маркетинг немесе медиа-жарнама жасау бойынша сабақтар бар, олар желідегі жарнаманың бір бөлігі болып табылады. Танымал оқу орталықтарының бір бөлігі digital маркетингіне қатысты UI/UX дизайн (немесе веб-дизайн) және тестілеу, бірақ бұл мамандықтар IT саласына көбірек сәйкес келеді.
Жалпы бағдарламалар болашақ студент одан әрі тар жұмыс профиліне түсуі үшін интернет-маркетингті нөлден бастап оқытуға бағытталған. Интернетті жылжытудың ақысыз курстары да осындай рөл атқарады. Қысқа сабақтардың көмегімен оқушы оқу ақысын төлеуге жұмсалмай, салаға деген қызығушылық дәрежесін анықтайды. Маркетингтің негізгі салаларын талдағаннан кейін сіз ең жақсы мектепті іздеу критерийлерін белгілеуіңіз керек.
Интернет-маркетинг бойынша ең жақсы курстар
Digital-жылжыту бойынша онлайн курстарды іздеу басқа оқу бағдарламаларын шарлаудан өзгеше емес. Болашақ студенттер мектептің беделіне, тақырыптық ресурстардағы рейтингтерге, сондай-ақ курстардың мазмұнына назар аударады. Көптеген форумдарда бұрынғы оқушылар оқыту форматы, мұғалімдердің тыңдаушылармен қарым-қатынасы туралы әңгімелейді, әсерлерімен бөліседі және баға қояды. Алайда сатып алынған түсініктемелер мен әртүрлі басылымдардағы «джинсы» мақалаларын жоққа шығаруға болмайды. Көбінесе интернетте оқу орталығын жергілікті насихаттау үшін жасырын жарнамалары бар жарияланымдар пайда болады. Желідегі басқа пайдаланушылардың пікірлері алдын-ала суретті жасауға көмектеседі, бірақ белгілі бір білім беру материалының сапасын өзіңіз талдауыңыз керек. Танымал онлайн мектептердің ұсыныстарымен бірге егжей-тегжейлі шолуларды қарау болашақ студент ескеруі керек бірқатар критерийлерді құрайды. Интернеттегі маркетингті оқымас бұрын, оқушыға келесі факторларға сүйену маңызды:
- Тыңдаушыларды сауатты бөлу. Бейіндік интернет-маркетинг мектебі студенттермен алдын-ала кеңес жүргізеді және олардың жалпы білім деңгейін қалыптастырады. Осының аясында әр оқушы материалды кезең-кезеңімен зерттеу үшін жеке топтар құрылады.
- Көптеген практикалық жұмыс. Интернетті жылжыту негіздері студент теорияны іс жүзінде қолдана алатындай етіп жобалау жұмыстарымен бекітілуі керек. Бұл digital маркетингінің барлық салаларына, соның ішінде SMM, email поштасына және мазмұнды құруға қатысты.
- Тәжірибе оқытушылары. Онлайн мектеп мұғалімдері тыңдаушыларға маркетингтік дағдыларды қолдану мен жұмыс істеудің нақты мысалын көрсете отырып, өз істерімен бөлісе алады. Интернетте көптеген тақырыптық ақпарат бар, бірақ «ас үй» туралы егжей-тегжейлі айтатындар аз.
- Сертификат немесе диплом беру. Маркетингтік компаниялардың көпшілігі онлайн мектептердің немесе оқу орталықтарының дипломдары (сертификаттары) бар сарапшыларды жұмысқа қабылдайды. Мұндай құжаттар әлеуетті қызметкердің қазіргі білімін растайды және осы лауазымға басқа үміткерлер арасында оның құндылығын автоматты түрде арттырады. Курсты аяқтау туралы Сертификат өтініш берушінің портфолиосын толықтырады және оған жоғары ставкаға ие болуға мүмкіндік береді.
- Оқу жоспары және форматтардың әртүрлілігі. Желіде бірқатар тегін курстар бар, олардың аясында әртүрлі білім беру бағдарламаларынан дәрістердің мұрағаттық жазбалары ғана қарастырылған. Жақсы Онлайн мектеп оқу базасын құрылымдық түрде құрайды, дәрістерді әдістемелік әдебиеттермен, мастер-кластармен, тесттермен немесе жобалық тапсырмалармен сұйылтады.
- Оқушымен үнемі кері байланыс. Интернет-маркетинг мектептерінің студенттері Материалды дұрыс игеруге көмектесетін оқытушылармен үнемі қарым-қатынасты қажет етеді. Бұған диплом алғаннан кейін оқушыны алып жүру — түйіндеме жасау, сұхбаттасу тәртібі туралы ұсыныстар, сонымен қатар жаңа жұмыс орнын табуға көмектесу кіреді.
Қалған факторлар тыңдаушының немесе оны біліктілігін арттыруға жіберген компанияның талаптарына байланысты. Қашықтықтан маркетингтік оқыту көптеген түрлі форматтар мен құралдарды ұсынады, олардың арасында студент неғұрлым тартымды ұсыныс табады. Мұнда интернет-маркетинг мектебін немесе жұмыс профиліне ұқсас мамандандыруды іздеу кезінде ескеру қажет негізгі критерийлер көрсетілген. Критерийлер ақылы және ақысыз онлайн сабақтарға жатады, мұнда әр форматтың өзіндік айырмашылықтары, күшті жақтары мен кемшіліктері бар. Студент маркетингті ақысыз дәрістерден немесе Интернеттегі әдебиеттерден бастай алады, кіріспе сабағын тыңдай алады немесе ашық білім беру платформаларына кіре алады. Егер мамандандыру қызықты болып көрінсе, онда сіз ақылы оқытуға өтініш беріп, digital-маркетинг бойынша сарапшы бола аласыз.
Қорытындылар
Сіз бір күнде жақсы онлайн маркетинг мектебін таба аласыз немесе оған бір ай жұмсай аласыз. Білім беру порталын іздеу және егжей-тегжейлі талдау уақыты тыңдаушының қолданыстағы ұсыныстары мен жеке ұсыныстарына байланысты. Бірінші кезеңде сіз белгілі бір мамандандыруды және зерттеу саласын бөліп көрсетуіңіз керек немесе алға жылжу үшін жалпы кешенді оқытуды іздеуді бастауыңыз керек. Мақсатты жарнама, веб-аналитика, SMM, SEO, PPC курстары-бұл сандық маркетингтің жаһандық саласының құрылымдық бөліктері. Оқу бағдарламасы аяқталады, ал алынған дағдылар жұмыс орнында сәтті көрсетілуі керек, оларды мансап жолындағы жаңа жетістіктермен растау керек.