Бухгалтерлік курстар
Еңбек нарығы үнемі дамып, қарқын алуда, бұл туралы жұмыс орындарының өсуімен жалпы статистика айтады. Потенциалды үміткерлер күнделікті ұсыныстарды талдайды және көбінесе жалақысы төмен жұмыс орындарын офферлермен бірге әрі қарай жылжытпай елемейді. Мансаптық өсу тенденциясы күшейіп келеді, оған жас және өршіл ұрпақтың «шығуы», жаңа технологиялар, сондай-ақ әлеуметтік даму әсер етеді.
Бұрын танымал мамандықтардың бір бөлігі біртіндеп тарихқа енеді, өйткені мамандардың орындарын автоматтандырылған жүйелер алады. Оның орнына, еңбек нарығына стандартты процестерді жеделдету және компанияның пайдасын арттыру арқылы оны құра және реттей алатын мамандандырылған сарапшылар қажет. Онлайн курстардың немесе бейіндік оқу орталықтарының рейтингтерін қарау осындай динамиканы көруге мүмкіндік береді.
Ағымдағы еңбек нарығының динамикасы
3 жыл ішінде IT индустриясындағы Бос орындар саны едәуір өсті, ал орташа жалақы деңгейі мұндай дағдылардың пайдалылығын көрсетеді. IT пәндерінің көп бөлігі жоғары оқу орындарында немесе колледждерде оқытылмайды, бұл сонымен қатар жалақының жиынтық мөлшеріндегі айырмашылықпен бірге кадрлардың жетіспеушілігін ынталандырады. Жас жұмыс іздеушілер жұмыс іздеу сайттарын қарап, цифрлық технологияны үйрену болашақта көп пайда әкелетінін түсінеді.
Интернеттегі білім беру ресурстарының каталогтары да бұл туралы жақсы айтады-танымал оқу бағдарламалары 90% жағдайда IT саласына жатады. QA инженерлері, Big Data талдаушылары, бағдарламашылар, SEO оңтайландырушылары-бұл мамандықтардың барлығы алдағы 10 жылда перспективалы болып саналады. Көптеген компаниялар жасанды интеллект, толықтырылған шындық, 3D дизайны немесе 2D анимациясымен жұмыс істеу бойынша сарапшыларды іздейді.
Алайда, еңбек нарығында әлі автоматтандырылмаған немесе AI технологиялары оларды алмастыра алмайтын мамандықтар бар және болады. Мысалы, онлайн режимінде ағылшын тілін үйренуге арналған жаңартылған бағдарламалық жасақтама мұғаліммен сабаққа толық балама бола алмайды. Мобильді қосымша немесе онлайн-қызмет оқушыға икемді байланыс пен материалды игеру үшін бекітілуі керек «әлсіз» жерлер туралы нақты түсінік бермейді. Сонымен қатар, мұндай оқыту тірі тәжірибе, кері байланыс, сондай-ақ оқуға қосымша мотивация бермейді. Осы қызметтердің көмегімен өзін-өзі тәрбиелеу Пәнді оқудың негізгі сәттерінің көлемді базасын бере алады. Дегенмен, материалды бекіту және жаттығу үшін тасымалдаушылармен немесе біліктілігі бар мұғалімдермен байланысу пайдалы.
Ұқсас білім деңгейі оқыту әдістемесімен бірге бухгалтерлік есеп пен салық саласына да қатысты. Қаржылық есептілікпен жұмыс жасау бойынша сарапшылар әр кәсіпорынға қажет, ал пәннің өзі алған дағдыларын үнемі жаңартып отыруды қажет етеді. Көптеген коммерциялық ұйымдар бухгалтерлік лауазымға ашық жұмыс туралы хабарландырулар жариялайды, онда жоғары жалақыға кепілдік беру үшін бірқатар талаптар көрсетілген. Ұзақ жұмыс тәжірибесі бар Профильді қызметкер 120 000 рубльге дейін жалақы алады, бұл IT-нарықтағы жетекші позицияларға тең.
Бухгалтерлік есеп негіздері бойынша дағдылары мен білімі бар кадрлар жұмыс орнында практикалық дағдыларды ала отырып, Middle деңгейіндегі лауазымдарды атқара алады. Бірақ кейде университеттерде алынған білім жетіспеуі мүмкін, өйткені оқу бағдарламалары сирек қайта қаралады немесе жаңа материалмен толықтырылады. Оқу орталықтарының түлектері мен осы пәнге жаңадан келгендер үшін бухгалтердің онлайн курстары нөлден бастап қарастырылған. Алайда, сабаққа қатыспас бұрын немесе өтініш берер алдында осындай білім беру бағдарламаларының құрылымын түсіну керек.
Онлайн бухгалтерлік есеп курстарының құрылымы
Интернетте бухгалтерлік пәнді оқыту әдістемесін егжей-тегжейлі сипаттайтын тақырыптық ресурстар аз. Егер сіз «Бухгалтерлік курстарды қашықтықтан» іздеу сұрауын енгізсеңіз, онда сіз әртүрлі ұйымдардан жүздеген ұсыныстар таба аласыз. Әдетте, компаниялар әлеуетті аудиторияны оқу базасын тез үйренуге «қатты» уәделермен ынталандырады немесе болашақта жоғары жалақы кепілдігімен тыңдаушыларды тартады. Жұмыс тәжірибесі жоқ бастаушы бухгалтерлік есепті оқудың қиындығын және курсқа кіру үшін қажетті ақпарат көлемін түсінбеуі мүмкін. Оқыту жылдамдығына оқыту әдістемесі, материалдың балғындығы, тәлімгердің біліктілігі, сондай-ақ оқушының қалауы әсер етеді.
Дегенмен, көптеген бейіндік мектептер итермелейтін негізгі уақыт көрсеткіштері бар. Орташа алғанда, жаңадан бастаушыны қаржылық есеп негіздеріне енгізу үшін шамамен 200 + академиялық сағат қажет болады. Онлайн бухгалтерлік оқыту 1 айдан немесе 2 аптадан аспайтын мұғалімдердің кеңесімен бірге практикалық тәжірибені қажет етеді.
Сонымен қатар, онлайн оқыту платформасын іздеу кезінде оқу бөлімін ұйымдастыруды ескеру қажет. Жұмыс тәжірибесі бар компаниялардың қызметкерлері бухгалтерлік есеп саласындағы жаңадан бастаушылармен бір уақытта оқи алмайды. Егер тәжірибесі бар бухгалтерлер дербес деректерді өңдеу әдістемесіне қызығушылық танытса, онда соңғыларында компанияда бухгалтерлік есепті базалық ұйымдастыру туралы түсінік жоқ.
Алдын ала дайындық деңгейіндегі айырмашылық материалды игеруге, сондай-ақ бүкіл курстың нәтижесіне әсер етуі мүмкін. Жетекші мектептер оқу базасын одан әрі қалыптастыру үшін оқушының дағдыларының жиынтығын анықтауға көмектесетін тестілеуді қамтамасыз етеді. Бухгалтерлік есеп курстарының тағы бір сәті-қосымша өзін-өзі тәрбиелеу. Пәнді жан-жақты зерттеу үшін студент Профильді әдебиеттер мен авторлық әдістемелік материалдарды өзі оқуы керек. Үй тапсырмасы дәрістерде өткізілген материалдарды бекітуге, сондай-ақ оны құрғақ, құрылымдық ақпаратпен толықтыруға көмектеседі.
Бейіндік БҚ (1С даңғылы:Бухгалтерия) оқу кезінде мектептер дербес игеру үшін әдебиеттерді ұсынады немесе береді. Мұндай толықтыруға қорытынды емтихан да кіреді, оның негізінде тиісті құжат беріледі. Курсты аяқтау туралы Сертификат портфолиоға жақсы қосымша болады және үміткердің еңбек нарығындағы құнын автоматты түрде арттырады. Егер біліктілікті арттыру курстары туралы қашықтықтан айтатын болсақ, онда оқуды аяқтағаннан кейін студент нөмірі тізілімде болатын куәлік алады.
Интернеттегі бухгалтердің кешенді курсының бастапқы критерийлерін қорытындылай келе, оның құрылымын осындай тармақтармен бөліп көрсетуге болады:
- академиялық сағат саны бар жалпы оқу уақыты;
- оқыту әдістемесі, тәлімгерлердің (педагогтердің)біліктілігі;
- оқу бөлімін ұйымдастыру, оқушыларды білім деңгейі бойынша бөлу;
- тексеру тестілері, алдын-ала кеңес беру;
- қосымша әдебиеттерді, үй тапсырмаларын оқу;
- қорытынды тесттер, бейіндік емтихандар;
- оқу базасын игеруді растайтын сертификат немесе басқа құжат беру.
Жалпы білім беру бағдарламасын немесе қайта даярлау курстарын іздеу кезінде барлық критерийлерді қашықтықтан ескеруге болмайды. Олардың саны нақты дағдылары бар үміткерді іздейтін студенттің немесе компанияның жеке талаптары аймағында. Жақсы Онлайн мектеп тыңдаушыларға қосымша әдебиеттер бере алады, бірақ оның орнына оқушылар өткен сабақтардың мұрағаттарын қайта қарай алады. Бұл ақылы сабақтарға, сондай-ақ онлайн режимінде нөлден бастап ақысыз оқыту бағдарламаларының бір бөлігіне қатысты.
Ақылы және ақысыз онлайн курстар
Болашақ студенттердің бір бөлігі жеке білім деңгейін тексеру үшін бухгалтерлік есепті ақысыз бастағысы келеді. Басқалары ақша жоғалтудан қорқады, өйткені желіде ескірген немесе пайдасыз материалдары бар ақылы ресурстар бар. Сонымен қатар, еркін хостингтерде немесе тақырыптық форумдарда көптеген Профильді материалдарды, соның ішінде Дәрістер мен арнайы әдебиеттерді көруге болады. Әр көзқараста ұтымды астық бар, өйткені көптеген ұсыныстармен сапасыз материалды табу мүмкіндігі де артады.
Алайда, бухгалтерлік есепті игеруді бастамас бұрын қате болжамдар бар. Кейбір студенттер бухгалтер немесе салықтық есеп бойынша сарапшы біліктілігін онлайн мектепке бармай-ақ тегін алуға болады деп санайды. Теорияда бұл көп күш пен уақытты қажет етеді және нәтиже өзін ақтамауы мүмкін. Іс жүзінде барлық дерлік компаниялар бухгалтерді біліктілік куәлігімен немесе университеттің немесе онлайн мектептердің тиісті дипломымен іздейді. Желіде сертификат беретін ақысыз онлайн курстарды ұсынатын ресурстар аз.
Мұндай материалдардың көпшілігі бухгалтерлік есеп пәнінің негіздерін Үстірт сипаттайтын танысу материалдары болып табылады. Тегін сабақтарды көргеннен кейін студент берілген оқу базасын түсінбейді және оны іс жүзінде қолдана алмайды. Тегін курстар бас бухгалтерлерге де жарамайды, өйткені олардың білім деңгейіне қойылатын талаптар жұмыс тәжірибесі жоқ қызметкерлермен салыстырғанда жоғары.
Сонымен қатар, аудитория тегін материал табуда қиындықтарға тап болады. Жалпыға қол жетімді жерде жалақыны есептеу немесе бюджеттік ұйымда есеп жүргізу негіздері туралы аз ақпарат бар. Ұқсас тақырыптар бойынша оқу базасы ақылы негізде шығарылатын және көпшілікке жарияланбайтын бейіндік әдебиеттерде бар. Бастапқы құжаттар, қаржылық есептілік, жалақы-пәннің барлық осы құрылымдық бөліктері көбінесе үзінді түрінде жарияланады.
Бухгалтерлік есепті жан-жақты зерттеу үшін ақысыз ақпарат жеткіліксіз, бірақ ол өткен материалды қайталауға немесе жұмыс кезінде оны еске түсіруге көмектеседі. Ақылы және ақысыз курстардың оң жақтары бар, сонымен қатар дұрыс курсты іздемес бұрын білу керек кемшіліктер бар. Егер студенттің білім алуға уақыты шектеулі болса, онда айырмашылықтарды талдау сізге қажетті оқу бағдарламасын тезірек табуға көмектеседі.
Онлайн бухгалтерлік курстардың артықшылықтары мен кемшіліктері
Бухгалтерлік курстарды нөлден бастап онлайн режимінде қарастыра отырып, алдымен ақылы білім берудің артықшылықтарын атап өту керек:
- Оқу бағдарламасының құрамы, алған білімінің балғындығы. Ақылы оқыту аясында студентке тек тар бағытталған оқу базасы беріледі, оның тақырыбы ағымдағы бағдарламаға қатысты. Мысалы, болашақ бас бухгалтерлер үшін тақырыпта лауазымға кіру негіздері, түсіндіру құжаттарын, бухгалтерлік есеп бөлімінің құрылымын зерттеу қарастырылған.
- Мұғалімдермен байланыс. Жаңа материалды зерделеу кезінде студентте тақырып бойынша сұрақтар туындауы мүмкін, оларды оқу бағдарламасын дұрыс меңгеру үшін түсіндіру қажет. Ақылы курстарда тыңдаушылар оқытушылармен сөйлесе алады, сондай-ақ жаңа ақпаратты бекіту үшін жеке кеңес сұрай алады.
- Оқу базасын үнемі қайта қарау. Тегін курстарды қарау кезінде олардың бір бөлігі бұрыннан жарияланғанын көруге болады. Бухгалтерлік есеп пәнінде қызметкердің жұмысы құрылатын заңдардағы (немесе бюджет саласындағы) жаңалықтар мен өзгерістерді қадағалау маңызды. Ақылы бағдарламаларда тек жаңартылған ақпарат, соның ішінде онлайн-кассалардың жаңа нұсқалары немесе жаңартулары бойынша оқыту ұсынылуы керек.
- Құжаттарды беру. Курс аяқталғаннан кейін ақылы ұйымдар тыңдаушыларға біліктілігін арттыру туралы сертификаттар немесе куәліктер береді. Тізілімге беру үшін оқушылардың барлық жеке деректері онлайн-мектептің Құпиялылық саясатының ережелеріне сәйкес өңделеді. Сонымен қатар, портфолионы толықтыру болашақ мансап үшін плюс болады.
- Жұмысқа орналасуға көмек. Ақылы экспресс курстардан немесе кешенді бағдарламалардан кейін кейбір компаниялар тыңдаушыларға жұмыс табуға көмектеседі. Бұл қаржылық есеп саласына енді ғана ене бастаған бухгалтерлік пәнге жаңадан келгендер үшін қолайлы.
Ақылы бухгалтерлік курстардың немесе біліктілікті арттырудың басқа да күшті жақтары бар. Олардың шәкірті тек өз талаптарына сүйене отырып, жеке қалыптастырады. Егер біз Бухгалтерлік есеп бойынша ақысыз онлайн курстар туралы айтатын болсақ, онда олардың күшті жақтарын келесідей бөлу керек:
- Еркін қол жетімділік. Студент ақысыз курстардан өтіп, басқа, қосымша ақылы бағдарламаларға ақша сала алады. Сонымен қатар, ақысыз материалдардың қол жетімділігі шексіз — Сіз белгіленген кестеге сілтеме жасамай-ақ пәнді оқи аласыз.
- Сұрақтарды нүктелік зерттеу. Егер қызметкер есеп беретін тұлғалармен есеп айырысуды есепке алуға немесе жарғылық капитал туралы мәліметтерге қызығушылық танытса, онда қысқаша ақпаратты желіден табуға болады. Ол үшін нөлден бастап ақылы оқытуға өтініш берудің және қайта белгілі материалдан өтудің қажеті жоқ.
- Пәнмен танысу. Тегін бухгалтерлік курстардың көпшілігі ақылы онлайн мектеп бағдарламасының бөлігі болып табылады. Сынақ сабақтары студенттің сабаққа жазылу базасымен және мотивациясымен танысу үшін құрылады.
Бухгалтерлік форумдардағы немесе тақырыптық ресурстардағы сарапшылар ақылы бағдарламаларға сүйеніп, шешімді таратылатын материалдың сапасымен дәлелдейді. Талқылауға қатысушылар негізгі оқуды бейіндік әдебиеттерді зерттеумен ұштастыру мүмкіндігі туралы айтады, оның бір бөлігі ашық қолжетімділікте орналастырылған. Бас бухгалтерлер ұқсас көзқарасты білдіреді, бірақ сонымен бірге негізгі жоғары білім алуға кеңес береді. Бұл бөлім бастықтарына, бухгалтерлердің көмекшілеріне, сондай-ақ қосымша біліктілігі бар кадр инспекторларына қатысты.
Қашықтықтан оқытушылар мен қызметкерлерге арналған біліктілікті арттыру курстары
Бухгалтерлік есеп және салық саласының маманы көбінесе жұмыс орнында жаңа міндеттерді шешуге тап болады. Алдыңғы білім жетіспеуі мүмкін, сондықтан компания бөлімді біліктілікті арттыруға бағыттайды. Бұл оқу бағдарламасы бухгалтерлік есеп мұғалімдеріне де қатысты, өйткені тыңдаушыларға пән бойынша жаңартылған және егжей-тегжейлі ақпарат қажет. ҚКП курстары кәсіпорынның міндеттеріне бағытталған нақты кіші түрлерге бөлінеді.
Базалық білімнен кейін студент субсидиарлық жауапкершілік немесе IFNS актілеріне сотқа дейін шағымдану бағдарламасынан өте алады. Бұл кіші түрлерге салықты жоспарлау курстары, компанияның есеп саясаты, заңдағы ағымдағы өзгерістер және т.б. кіреді. Қызметкердің құндылығы мен мансаптық өсуін арттыру үшін біліктілік деңгейін арттыру, сондай-ақ қосымша білім алу қажет. Оқу базасын аяқтағаннан кейін тыңдаушыға оның дағдыларын растау үшін міндетті түрде куәлік беріледі.
Білім деңгейін арттыру қызметкердің жеке қалауы немесе бюджеттік ұйымдар үшін кәсіби аттестаттау талабы болуы мүмкін. Білім беру нарығын талдай отырып, біліктілікті арттырудың осындай тәсілдерін бөліп көрсетуге болады:
- бейіндік басылымдар (тақырыптық журналдар, әдістемелік әдебиеттер, бераторлар);
- тікелей дәрістер (вебинарлар, сарапшылармен онлайн-консультациялар, әріптестермен тақырыптық жиналыстар, кері байланыспен бейнеконференциялар);
- кешенді семинарлар (тікелей кездесулер, күндізгі дәрістер, марафондар) ;
- біліктілікті арттырудың стандартты бағдарламалары (күндізгі сабақтар және тексеру тесттерін өткізу);
- онлайн-курстар форматының бағдарламалары (бейінді қызметкерлердің білім деңгейін арттыруға бағытталған базалық оқу орталықтары).
Сипатталған білім беру түрлерінің бір бөлігі біліктілікті растау туралы құжатты беруді көздемеуі мүмкін. Алайда, бұл тақырыпты жақсы түсінуге және жұмыс мәселелерін қосымша қиындықсыз шешуге көмектеседі.
Қорытынды
Бухгалтерлік есепті онлайн оқыту-қашықтықтан білім берудің танымал саласы. Дипломы бар бухгалтерлік курстар жеке дағдыларын жетілдіргісі келетін жаңадан бастаушылар мен жұмыс тәжірибесі бар қызметкерлерге қажет. Сандық оқыту функцияларын қолдана отырып, кадрлар мансаптық формада бола алады, сонымен қатар ұйымның құндылығы мен мәртебесін арттыра алады. Бухгалтерлік есеп және салық сарапшысының жұмысы көбінесе заңдардағы тұрақты өзгерістерге, сондай-ақ жаңа бағдарламалық жасақтамаға көшуге байланысты қиындықтармен толықтырылады.
Бұл мақала қашықтықтан білім берудің құрылымын түсінуге, бухгалтерлік есепті онлайн оқытудың типологиясын, соның ішінде кешенді бағдарламаларды нөлден бастап ашуға көмектеседі. Оқу орталықтарына бару қызметкердің жеке дағдыларын дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар жаңадан бастаушыларға мансап жолында сенімді қадам жасауға және күрделі пәнді үйренуге көмектеседі.