CRM жүйелері
Бизнесті сәтті жүргізу көбінесе компанияда әртүрлі процестердің қаншалықты автоматтандырылғанына байланысты. Көбінесе бизнес иелері бухгалтерлік есеп пен құжат айналымын автоматтандыру туралы ғана ойлайды және клиенттермен өзара әрекеттесуді есепке алу сияқты маңызды аспектіні елемейді. Егер сіз клиенттермен қарым-қатынас процесін реттеп, автоматтандырғыңыз келсе және сіздің қарым-қатынасыңызды бақылағыңыз келсе, CRM жүйесін қосу керек, бұл сіздің жұмысыңызды мүмкіндігінше жеңілдетеді.
CRM жүйелері: бұл не
CRM жүйесі-бұл басқару құралы клиенттермен қарым-қатынас. Бұл жүйе стандартталған клиенттік базаны құруға және жүргізуге, клиенттермен жұмыс туралы егжей-тегжейлі аналитика алуға, клиенттерді тартудың ең тиімді әдістерін есептеуге, тиімді бизнес стратегиясын жасауға және менеджерлердің жұмысын бақылауға мүмкіндік береді.
Бүгін интернетте сіз клиенттермен тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік беретін көптеген CRM жүйелерін таба аласыз, олардың ішіндегі ең сенімдісі-Amocrm, Bitrix24, YCLIENTS, ListOkCRM, KeepinCRM, Мегаплан, Альфакрм, РосБизнесСофт, Бизнес.RU, Envybox CRM, Pipedrive, Worksection, SugarCRM, MANGO OFFICE және т.б. CRM жүйелері пакеттік және бұлтты екенін ескеріңіз. Бұлтты опциялар ең ыңғайлы, өйткені оларды бірнеше минут ішінде қосуға болады.
CRM тегін
CRM-ді бүгін тегін қосуға болады. Көптеген қызметтер өз клиенттеріне пайдаланудың тегін сынақ мерзімін, сондай-ақ пайдаланушылар саны шектеулі тегін тарифтерді ұсынады. CRM жүйесін таңдағанда, қызметтің функционалдығына назар аударыңыз, өйткені мұндай жүйелер әмбебап және салалық болып табылады. Тегін салалық CRM жүйелерінен мыналарды бөліп көрсетуге болады:
- Сату бөлімі үшін:» Bitrix24″, KeepinCRM, Flowlu, Zadarma,»Мегаплан». Осы және басқа CRM жүйелері сату топтарындағы мәселелерді шешу үшін арнайы жасалған. Олардың көмегімен сіздің менеджерлеріңіз Клиентке қоңырау шалуды ешқашан ұмытпайды, әрдайым тұрақты клиенттермен қарым-қатынасты қадағалай алады, сонымен қатар клиенттің картасындағы келіссөздер тарихын көтере алады.
- Қызмет көрсету саласы үшін: «Арника», SalesapCRM, Worksection, Gincore, U-ON.Travel, StecRealty. Көбінесе қызмет көрсету саласында әмбебап CRM жүйелері тиімсіз. Бұл бизнес тауашасы жүйеден ең жетілдірілген функцияларды талап етеді. Сонымен, компанияның ең тиімді жұмысы үшін қызметкерлерді жұмыспен қамту кестесі немесе материалдарды тұтыну (мысалы, сұлулық салондарында) сияқты қосымша тармақтарды ескеру қажет.
- Интернет-дүкендер үшін: «Бизнес.Ру», «Менің қоймам», RetailCRM. Интернет-дүкендердің қажеттіліктері үшін арнайы жасалған CRM жүйелері компанияны тиімді басқаруға ғана емес, сонымен бірге заңмен проблемаларды болдырмауға көмектеседі. Ecommerce үшін кешенді жүйелер құжат айналымы, қойманы басқару, сату шұңқыры, қараусыз қалған себеттерді бақылау және статистика және т.б. сияқты маңызды мүмкіндіктерді қамтиды. Сіздің бизнесіңіз үшін CRM жүйесін табу қиын емес, біздің рейтингтегі шолуларды қарап шығыңыз, сонда сіз таңдалған платформаның барлық артықшылықтары мен кемшіліктері туралы біле аласыз.
CRM енгізу
Бүгінгі таңда онлайн қызметтердің арқасында CRM енгізу қиын болмайды. Сізден талап етілетін барлық нәрсе-таңдалған сайтқа тіркелу және CRM жүйесін орнату сіздің бизнесіңіздің міндеттері. Қызметке тіркелу кезінде жүйенің барлық қыр-сырын түсінуге және CRM жүйелерінің сайттарында орналастырылған қадамдық нұсқаулармен танысуға мүмкіндік беретін ақысыз нұсқаны немесе сынақ мерзімін таңдаңыз. Егер CRM-ді өз бетіңізше енгізу Сіз үшін тым қиын және түсініксіз болса, кешенді енгізуге тапсырыс беріңіз. Бұл қызметті көптеген қызметтер ұсынады, мысалы, AmoCRM қызметі кез-келген бизнес түріне Жүйені теңшеу және оңтайландыру арқылы кешенді енгізу қызметін ұсынады.
CRM-де жұмыс істеу
CRM жүйелерінің біріне қосылып, оны бизнес мақсаттарына бейімдеу арқылы Сіз Жеке кабинетте онлайн жұмыс істей аласыз. Көбінесе CRM жүйесінің жеке кабинеті мәмілелерді бақылау, міндеттер қою, клиенттер тізімін қалыптастыру, әртүрлі параметрлерді талдау, құжат айналымы және т.б. сияқты мүмкіндіктерді ұсынады.
Егер сіз өзіңіздің бизнесіңіз үшін CRM жүйесін таңдауда қиналсаңыз, сонымен қатар жүйені қалай орнатуға және жеке кабинетте жұмыс істеуге болатындығын білмесеңіз, біздің шолуларымызбен танысыңыз және белгілі бір CRM жүйесімен жұмыс істеу туралы көптеген сұрақтар сізге түсінікті болады. Сондай-ақ, әр қызметтің қосымша мүмкіндіктерінің болуына және қызметке ақы төлеу кезінде жеңілдік алу мүмкіндігіне назар аударыңыз.