Чаттар мен чатботтар: функционалдылық, артықшылықтар мен кемшіліктер
Бизнестің интернет-өкілдігі үшін клиенттермен қарым-қатынас жасаудың, әлеуметтік желілерде және серіктестік желілерде ілгерілетудің тиімді тәсілдері қажет. Интернеттегі шолуларға сәйкес, компанияның қабылдауы көбінесе компанияның клиенттермен қаншалықты жақсы қарым-қатынаста екендігіне байланысты екендігі айқын көрінеді. «Жауапты қолдау» және «сұрақтарға тиісті жауаптар» нақты бәсекелестік артықшылық болуы мүмкін.
Чатботтардың артықшылықтары мен кемшіліктері
Чатбот-бұл нақты адамдармен хат алмасуды және/немесе кеңесшілердің жұмысын орындау арқылы дауыстық байланысқа еліктеуді білетін бағдарлама. Чатботтарды интернет-бизнестің барлық дерлік бағыттарында қолдануға болады, кез-келген сайттарда, кейде тіпті жеке сайттарда кездеседі, өйткені бұл қарапайым, жиі қайталанатын сұрақтарға жауап беретін келушілерді ескертудің ыңғайлы құралы. Статистикаға сәйкес, адамдардың шамамен 70% – ы боттарға осындай сұрақтармен жүгінеді.
Боттың ең көп таралған нұсқасы-төменгі оң жақ бұрыштағы қалқымалы терезе, онда оператор бірдеңе жазады, бірақ клиент бірдеңе сұрағанда, менеджермен байланысу үшін форманы толтыру ұсынылады және ол күн ішінде жауап беруі мүмкін. Бірақ қазір кез-келген адамға үлкен функционалдығы бар боттар қол жетімді. Мессенджерлердегі чатботтар ең қарқынды дамуды бастан кешуде. Көбінесе боттар әр түрлі тереңдіктегі сұрақтарға жауап беру үшін қажет – ең қарапайымнан бастаңыз және үйді сату, тур, байланыс тарифі, тағамға тапсырыс беру және т.б. шарттармен аяқтаңыз.
Чатбот сұхбаттасуға үміткерге алдын-ала сауалнама жүргізе алады, мүлдем жарамсыз кандидаттарды кесіп тастау және қалғандарын нақты HR-ге шығару мақсатында тесттер ұсына алады.
Чат-бот арқылы сіз акциялар өткізе аласыз, сыйлықтар бере аласыз, жарнамалық кодтар бере аласыз-тұтынушыларды тартуға бағытталған қарапайым жұмысты орындай аласыз. Чат-боттар CRM, e-mail-сервистер, мессенджерлер, әлеуметтік желілер өзара іс-қимылын автоматтандыру, жаңалықтар, ұсыныстар жіберу арқылы сатудың Автоматты шұңқырларын қалыптастыруға көбірек бағдарламалануда. Бірақ қазір боттар жасай алатын барлық нәрсені тізімдеу мүмкін емес. Пайдаланушының көзқарасы бойынша чатбот белсенді қолданылатын сайттарда, ірі компаниялардың ресурстарында өте ыңғайлы, өйткені бұл жағдайда желілер жиі кептеліп қалады, операторға қоңырау шалу қиын, ал егер ол басқа қалада немесе елде болса, онда бұл мағынасы жоқ, әсіресе мәселе қарапайым болса.
Көптеген адамдарға дауыспен емес, хат алмасу ыңғайлы, өйткені бұл түсінікті, сіз жауап ретінде ойлана аласыз, содан кейін маманға қоңырау шалу қажет емес немесе қажет емес, немесе бұл өте қиын сұрақ болады. Бірақ, объективті түрде, көптеген боттар пайдаланушыларды тітіркендіреді, өйткені олар дұрыс конфигурацияланбаған. Жалпы, чатбот маманмен бірге жұмыс істеуі керек, содан кейін ол бизнестің жақсы көмекшісі болады.
Дұрыс конфигурацияланбаған чатбот жауап беруге уәде беріп, жоғалып кетуі мүмкін, монотонды мағынасыз немесе жай ғана қате жауаптар беруі мүмкін. Ботта клиенттердің реакцияларын қабылдау шектеулі болуы мүмкін, сондықтан сөйлесу ұятсыз өрнектерге айналуы мүмкін. Әділеттілік үшін, клиенттер боттың жұмысына наразылықтарын осылай білдіре алады деп айту керек. Сондықтан адам реакцияларының азды-көпті кең спектрін ескере отырып, дұрыс және әртүрлі бот жауаптарын орнату өте маңызды. Қазір чатботтар мессенджерлерге ауысады, онда пайдаланушылар күні бойы отырады немесе кем дегенде сайттарға қарағанда жиі кіреді. Функционалдығы бойынша мессенджерлердегі чат-боттар сайттардағы боттардан ерекшеленбейді және оларға бірдей талаптар қойылуы керек.
Чат-боттар әртүрлі сайттарда пайдалы болуы мүмкін, бірақ әсіресе стандартталған ақпарат көп және пайдаланушылардың тұрақты үлкен ағыны бар ресурстарда, сондықтан чат-боттар банктер мен басқа да қаржы және төлем жүйелерінің, ұялы байланыс операторларының, интернет-провайдерлердің, интернет-дүкендердің және т.б. сайттарында өте белсенді қолданылады. Атап айтқанда, МТС-да чатботтар клиенттермен қарым-қатынастың 60% – на дейін қамтамасыз етеді. Чатботтардың прогрессивті ерекшеліктерінің бірі-олар оқи алады, адамдармен үнемі қарым-қатынаста олар адамның сөйлеуіне еліктеуді үйрене алады, ал боттар командаларды емес, адамның тілін түсінеді, яғни теориялық тұрғыдан чатбот әр диалогтан кейін «ақылды» бола алады. Бизнеске арналған чатботтардың негізгі артықшылықтарына мыналар жатады:
- тәулік бойы қол жетімділік;
- тұрақты қол жетімділіктің арқасында – клиенттерге көбірек қол жетімділік;
- дұрыс конфигурацияланған кезде чатботтар клиенттермен байланыс тиімділігінің жоғары деңгейіне ие;
- байланыс орталықтарына, әсіресе көп тілді орталықтарға шығындар болмаған жағдайда-үлкен үнемділік;
- тұрақты белсенді байланыс жағдайында боттар клиенттер туралы көптеген пайдалы деректерді жинай алады.
Чатботтың басты кемшілігі-бұл әлі де шектеулі функционалдығы бар өте монотонды жұмыс істейтін құрал және салыстырмалы түрде күрделі тапсырмалар туындаған кезде адамдарға жүгіну керек. Бірақ сонымен бірге чатботтар бірнеше пайдалы тапсырмаларды орындайды:
- Клиенттерді кез-келген уақытта типтік сұрақтарға жауап беру арқылы сақтайды;
Шетелдік клиенттердің сұрақтарына жауап береді; - Тауарлар мен қызметтерді сатуды автоматтандырады және дұрыс орнатылған кезде сатып алушыларды тартады;
- Чатты төлем операцияларына бағдарламалауға болады.
Чатбот құруға арналған Жоғарғы қызметтер
Чатботтар арнайы платформа дизайнерлерінің көмегімен жасалады. Чатботты дұрыс орнату үшін конструкторды бағдарламалау дағдыларынсыз пайдалануға болады. Олар танымал мессенджерлермен және сайттармен біріктірілген дайын шешімдерді ұсынады, блоктардан боттар жасауға арналған конструкторлар бар және чатботтарды нөлден бастап өзіңіз жасауға арналған құралдар бар.
Aimylogic (https://aimylogic.com/ru)-бұл орыс және ағылшын тілдерінде жасанды интеллектпен чат-боттарды құруға арналған сервис. Битрикс-24, Вконтакте, Telegram, WhatsApp және басқа да әлеуметтік желілер мен мессенджерлермен дайын интеграциялары бар, сайттармен біріктіруге болады. Қызмет әртүрлі боттарды ұсынады, соның ішінде жетекші генерацияға арналған чат-бот, чат-бот-риэлтор, сонымен қатар чат-ботты жинауға болады.
Bot Kits (https://botkits.ru/) сайттар, Telegram, Facebook, Вконтакте, Viber үшін орыс тілді боттарды әзірлейді. Блок-схема ботының жұмысының негізінде боттар қол жетімді статистиканы жинайды, оны жауап беру үшін талдайды. 14 күндік сынақ кезеңі бар, онда сіз боттың барлық функционалдығын көре аласыз.
Ботмотер (https://botmother.com/ru)-Telegram, WhatsApp, Viber, Facebook, ВКонтакте және Одноклассники үшін орыс тілді чат-боттардың конструкторы, сонымен қатар сіз өзіңіздің чат-ботыңызды жасай аласыз. Бірінші ботты көрсетілген мессенджерлерде тегін тексеруге болады. Сондай-ақ 7 күн ішінде ақшаны қайтару мүмкіндігі бар.
Botsify (https://botsify.com/) – сайттарға, Facebook Messenger, Slack және басқа мессенджерлерге арналған жасанды интеллект боттарының ағылшын тіліндегі конструкторы. Тегін сынақ мерзімі 14 күн болуы мүмкін.
Chatfuel (https://chatfuel.com/)-қолданушылар саны мыңнан аз болса, тегін жұмыс істеу мүмкіндігі бар риэлтерлер, Е-дүкендерге арналған шаблондары бар Facebook Messenger үшін ағылшын тіліндегі бот конструкторы.
Чатгун (https://chatgun.io/)-ВКонтакте үшін орыс тілді чат-бот, онда функционалдылықты тегін тексеруге болады, бот әңгімелесуге қатыса алады және мақсатты жіберулерді жүзеге асыра алады.
Dialogflow (https://dialogflow.cloud.google.com/) – Google-дің табиғи тілді тану қызметі, ағылшын тілі, орыс тілін қолдайды, Google Assistant, Facebook Messenger, Slack, Telegram, Skype, Viber және басқа платформаларға біріктірілген. Стандартты тариф тегін. Оқыту үшін бұлтты технологияны қолданады.
Flow XO (https://flowxo.com/) – Facebook, Slack, SMS және Telegram үшін ағылшын тіліндегі бот құрастырушы. Бес ботқа дейін тегін пайдалануға ұсынылады.
Gupshup (https://www.gupshup.io) – табиғи тілді түсінуге қабілетті Facebook Messenger, Telegram, Viber, Skype, ВКонтакте үшін ағылшын тілді бот конструкторы.
Manyshat (https://manychat.com/) – тегін пайдалану мүмкіндігі бар Facebook Messenger үшін ағылшын тіліндегі бот құрастырушы. Электрондық пошта тізбегін құра алады, конверсияны бақылай алады.
Manybot (https://manybot.io/ru) – Telegram үшін көп тілді тегін боттардың конструкторы. Жазылушыларға жаңалықтар жібере алады, Twitter мен YouTube-тен автоматты түрде жариялауды қамтамасыз етеді, кері байланысты қолдайды.
Morph.ai (https://morph.ai/) – WhatsApp, Facebook Messenger, сайттардағы маркетингтік компанияларға арналған ағылшын тіліндегі бот құрастырушы. Үйренуге қабілетті, табиғи тілді түсінеді, үлкен аналитикалық құралдарға ие.
Robochat.io (https://robochat.io/)-сұрақтарға жауап бере алатын ВКонтакте үшін бот конструкторы, бизнесті автоматтандыру функционалы, квест ойындары, анонимді чат, кейбір коммерциялық функциялар бар. Тегін нұсқасы бар.
Чатботты қалай құруға болатындығын нақты платформада нақтылау қажет, бірақ кез-келген жағдайда, бұл бағдарламалау тәжірибесі жоқ адамдар үшін де ең қиын әрекет емес.
Чатботты қалай таңдауға болады?
Чатбот-Бұл бизнес құралы және оның тиімділігі өлшенуі керек. Чат-боттардың жұмысында келесі параметрлер бағаланады:
- чатбот сайтпен немесе мессенджермен біріктірілген тапсырмаларды орындау тиімділігі;
- ботты пайдаланушылар саны, оның сұранысы;
- боттың клиенттермен қарым-қатынасының тиімділігі.
Орындау тиімділігі тұрғысынан қызметкерлерге жүктеме азайғанын талдау керек, егер солай болса, чатбот өзінің негізгі міндетін орындайды. Сондай-ақ, егер чатботты іске қосқанда сатылым өссе, бұл да айқын нәтиже. Бот арқылы өніммен немесе қызметпен алғаш танысқан пайдаланушылардың қалай әрекет ететінін талдау қызықты ақпарат бере алады, егер олар клиент болса, онда бұл оң нәтиже.
Чатботтың сұранысы пайдаланушылардың саны бойынша бағаланады, оған қандай да бір сұрақ қойылады. Пайдаланушылардың абсолютті саны компанияның көлеміне және оның байланыс арналарының дамуына байланысты, чатботтың орны басқа арналар арқылы – жарнама, тарату және т.б. арқылы қанша пайдаланушының келетіндігімен анықталады.
Чат – ботқа бірінші болып жүгінетін чат-боттың белсенді пайдаланушыларының үлесі маңызды, бұл чат-боттың және жалпы қызметтің пайдалылығының көрсеткіші. Бұл жағдайда чатботтың мағыналы жауаптар беруі өте маңызды. Чатботпен сөйлескеннен кейін қанша пайдаланушы ресурсты ұсынатынын тексеру қиынырақ, бірақ оны сол боттағы арнайы сұрақ арқылы анықтауға болады.
Егер ботпен алғашқы байланыс көптеген пайдаланушылар үшін соңғы болса, бұл теріс нәтиже, егер бот клиенттермен байланыс орнатудың маңызды арнасы болуы керек болса. Чатботқа қайта жүгіну оң нәтиже береді. Тағы да, чатботтың адамдармен түсінікті және тиімді қарым-қатынас жасауы маңызды. Егер бот хабарламаларды жіберу үшін пайдаланылса, онда оқылған хабарламалар санының көрсеткіші маңызды. Шамамен, оқылған хабарламалардың үлесі 35% – дан кем болмауы керек. Бот байланысының тиімділігін ботпен бір «сөйлесудің» ұзақтығы сияқты критерий бойынша анықтауға болады. Ұзақ қарым-қатынас міндетті түрде оң көрсеткіш бола бермейді, керісінше, егер бот «нұсқаушы» ретінде ойластырылған болса, онда оның міндеті бәрін тез және нақты түсіндіру. Бірақ егер боттың міндеті күрделірек болса-Клиентті қарым-қатынасқа тарту болса, онда ұзақ диалог оң болады.
Бұл тұрғыда қарым – қатынас уақыты ғана емес, қарым-қатынастың мәні де маңызды-әңгіме нақты не туралы болып жатқанын талдау қажет. Егер пайдаланушы ұзақ уақыт бойы чатботтан қарапайым сұраққа нақты жауап алуға тырысса, содан кейін чатта ұзақ уақыт ант берсе, онда бұл жақсы көрсеткіш болуы екіталай. Адамның сөйлеуін «түсінетін» боттар үшін қарым-қатынас барысында қателіктердің пайызы маңызды. Адамның сөйлеуін әлі толық танитын боттар жоқ, бірақ сұраныстарды түсінуде қателіктер аз болса, соғұрлым жақсы болады. Диалог бөлігінің ғана емес, сонымен қатар чатботтың жалпы тиімділігінің негізгі көрсеткіші-мақсатқа жету. Егер мақсаттарға қол жеткізілсе, онда бот пайдалы, егер оған қол жеткізілмесе немесе қол жеткізілмесе, бірақ толық болмаса, чатбот жұмысының қай компонентінде ақаулық бар екенін анықтап, жағдайды түзетуге тырысу керек.
Бизнеске арналған чаттар
Чат-бұл интернеттегі ең көне, ең көне емес тәсілдердің бірі. Чаттар алдымен Интернеттегі қызығушылық клубы болды, бірақ қазір бұл компаниялардың клиенттермен байланысуының танымал тәсілдерінің бірі. Әдетте, чат ең маңызды байланыс арнасы емес, бірақ ол әрдайым клиенттермен байланыс орнату және қолдау үшін пайдалы және көптеген маңызды ақпарат бере алатын қосымша арна болып табылады.
Чат көбінесе онлайн режимінде клиенттердің сұрақтарына жауап беру үшін, кеңес беру үшін және чатбот үшін қиын, бірақ Қолдау қызметіне хат жазу үшін жеткіліксіз мәселелерді шешу үшін қолданылады. Бірақ чат тек байланыс үшін ғана емес, сонымен қатар көшбасшылықты басқару, қорғасын жасау және сайып келгенде сатылымды арттыру үшін қажет. Сондай-ақ, чат бизнес динамикасы, нақты мәселелер туралы ақпараттың қуатты көзі бола алады, өйткені ол онлайн режимінде клиенттерден тиімді кері байланыс алуға мүмкіндік береді.
Онлайн чаттың артықшылықтары
Пайдаланушылар үшін чат ыңғайлы, өйткені қолдау қызметіне оңай қол жеткізуге болады, көбінесе байланыс уақытына шектеулер жоқ, сондықтан қажет нәрсенің бәрін анықтап, жан-жақты ақпарат алуға болады, ал егер түсініксіз болса, чатқа қайта оралуға болады. Бір маман міндетті түрде жауап бермейді, бірақ чаттарда хабарламалар тарихы сақталады. Сондай-ақ, чат арқылы Құзыретті маманның байланысына шығуды сұрауға болады. Егер мұның бәрі email арқылы жасалса, сіз тым көп манипуляция жасауыңыз керек, сонымен қатар хаттар ақыр соңында кіріс және шығыс таспаның барлығын бітеп тастайды. Телефон әрдайым қол жетімді бола бермейді, шоттағы ақшаның болмауына байланысты қоңырау үзілуі мүмкін, ұзақ әңгіме жай ыңғайсыз және барлық жауаптар, ұсыныстар, тарифтер және т.б. есте сақталмайды және чатта олар жазбаша түрде көрінеді.
Егер сіз операторды телефон арқылы ұзақ күтуіңіз керек болса, онда сіз басқа ештеңе жасай алмайсыз. Чат қосулы болуы мүмкін, жауапты жұмыс істеуді немесе интернетте серфингті жалғастыру арқылы күтуге болады.
Чат-бұл қарым-қатынастың жазбаша тәсілі, ақпаратты сақтауға, оны қайта оқуға, кейде, айтпақшы, оператордың жауаптарында қателерді табуға мүмкіндік береді. Чатта сіз пікірталастарды Мұқият жүргізе аласыз, скриншоттар, файлдар, сілтемелер жібере аласыз, операторға жалпы фразамен байланысты үзу өте қиын, сіз клиенттің мәселесін шешудің жолдарын іздеуіңіз керек.
Екінші жағынан, чат-бұл клиентті Тікелей сөйлесу арқылы бірдеңе сатып алуға сендірудің бірнеше тәсілдерінің бірі: барлық сұрақтарға жауап беру, құзыреттілікті көрсету, тауардың немесе қызметтің артықшылықтарын сипаттау, қосымша ақпарат беру. Чат бизнесі де көп пайда әкеледі. Белгілі бір дәрежеде қолдау қызметіне ақша үнемдеуге болады, өйткені бір қызметкер телефон байланыс орталықтарындағыдай кезек құрмай-ақ бірден бірнеше чатта байланыста бола алады.
Чат тауарлар мен қызметтер үшін тауарлардың немесе ақшаның қайтарылу пайызына тікелей әсер етуі мүмкін, өйткені чатта клиенттің барлық қажетті ақпаратты анықтауға және құзыретті шешім қабылдауға мүмкіндігі бар. Сонымен қатар, бұл шешім компанияның пайдасына болуы мүмкін, өйткені оператормен барабар байланыс клиентті әр тиын үшін күресуге итермелемейді, нәтижесінде тапсырыстың орташа құны өседі. Бұл жағдайда ең бастысы, оператор тақырыпты жақсы меңгеруі, өнім немесе қызмет туралы бәрін білуі, қолайлы нәрсе туралы кеңес беруі және қажет емес нәрсеге кеңес бермеуі, акциялар, жеңілдіктер және т.б. туралы есеп бере алуы. Кейбір мәліметтерге сәйкес, жақсы құрылған чат конверсияны 15-20% – ға арттыруы мүмкін. Клиенттермен қарым-қатынас негізінде компания мақсатты аудиторияны, оның қажеттілігін зерттеу, бизнес мәселелерін уақытында көру және оларды жою үшін жақсы материал алады. Чаттарды ұйымдастыру бағдарламалары клиенттің қай бетте екенін және оператордың өзі қарым-қатынасты бастай алатынын көруге мүмкіндік береді.
Онлайн чатты ұйымдастыру
Онлайн чаттың негізі бағдарлама емес, ең бастысы-Құзыретті операторлар. Дәл осы аспектіде компаниялар жиі қиындықтарға тап болады. Құзыреттіліктен басқа, қолдау сыпайы және шыдамды болуы керек. Көптеген клиенттер проблемалар туындаған кезде және олардың көпшілігі «взводта»болған кезде ғана сөйлеседі. Егер компания дұрыс болмаса, бұл өте маңызды, содан кейін оператор Клиентті тыныштандырып, мәселенің шешімін іздеуі керек.
Клиент қатты ашуланған және жеке тұлғаға ауысқан жағдайда да Оператор сыпайы болуы керек. Агрессивті клиенттермен қарым – қатынас мәселелерін шешу чат операторларының міндеті емес, сонымен қатар комплименттерге жауап беру. Бұл жағдайда оператор әрдайым мейірімді болуы керек, ал шеттетілмеуі керек, атын, тегін, қалай жүгіну керектігін және т.б. Оператор жіберілмес бұрын клиенттің не жазатынын көрсететін чатта жұмыс істесе де, төзімді болуы керек – кейбір клиенттер хабарламаны қорлайтын тонмен жаза бастауы мүмкін, бірақ содан кейін жуып, салмақты түрде жазады. Командада ең жиі қойылатын сұрақтардың тізімі болуы керек және ботты қосу мүмкіндігі болмаса, оларға әр уақытта дәл және сыпайы жауап беру керек.
Интернеттегі чат сайттың көрнекті және ыңғайлы жерінде орналасуы керек, дәстүрлі түрде бұл интерфейстің төменгі оң жақ бұрышы. Чат маңызды ақпаратты бұғаттамайтынына және сайттың ең жарқын элементі болып көрінбейтініне назар аудару керек. Чат-интрузивті емес көмекші. Чат сайттың стилінде сақталуы керек және дизайн тұрғысынан тартымды болуы керек, бұл ең маңыздыдан алыс, бірақ компанияның қабылдауына қосымша артықшылықтар қосуы мүмкін. Оңтайлы, егер чат тәулік бойы болса, бірақ бұл мүмкін болмаса, сайтқа келушілердің негізгі ағымы келгенде зерттеу керек – бұл кезде операторлар міндетті түрде жұмыс істеуі керек. Егер чат тәулік бойы болмаса, сіз чаттың жұмыс уақытын белгілеп, оны қатаң сақтауыңыз керек.
Егер клиентпен әңгіме жұмыс күнінің соңына дейін басталса, бірақ оның шеңберінен тыс болса, онда клиентке бағытталған жұмыс күнінің аяқталуына байланысты диалогты тастамау керек. Қарым-қатынасты соңына дейін жеткізіп, мәселені шешуге көмектескен дұрыс, бұл компанияның имиджіне артықшылықтар қосады. Егер чат қандай да бір себептермен өшірілген болса, клиент қайда және қашан жүгінетіні туралы нақты ақпаратты көруі керек, сонымен қатар оператор кейінірек жауап беруі үшін сұрақты чатта қалдыра алуы керек. Кейбір сайттарда мәтіндік чат аудио және бейне чат мүмкіндігімен толықтырылады. Бұл пайдаланушыға «саусақпен көрсету» қажет болған жағдайда қажет болуы мүмкін, яғни мәтіндік ақпарат тым күрделі болып көрінуі мүмкін. Бұл жағдайда контекст оператор сайтты «клиенттің көзімен» көріп, оны сайт арқылы басқара алатын кобраузинг функциясы өте пайдалы болуы мүмкін.
Егер компания жеткілікті үлкен болса немесе қызметтердің алуан түрлілігімен ерекшеленетін болса, онда чаттар бөлімдерге бөлінуі керек, жалпы мәселелер бойынша чаттан маманның чатына ауысу жылдам болуы керек, ешқандай кідіріс пен ілінісу болмауы керек-клиент оны бір қабілетсіз маманнан екіншісіне ауыстырып, күткен сияқты сезінетіндей сәл кідірту жеткілікті клиент » иә, сен!»және чаттан кетеді. Айтпақшы, операторлардан басқа, клиенттермен чатта жұмыс істеуге басқа қызметкерлерді тарту пайдалы болады. Пайдаланушылар чат арқылы нақты маманға, бөлім басшысына және т.б. шығуға болатын кезде жоғары бағалайды, бұл компанияға деген сенімділікті тудырады. Өз кезегінде қызметкерлер тұтынушылардың нақты талаптары туралы хабардар болады.
Чат операторы белгілі бір жағдайда клиентке қажетті ақпаратты беруі керек, бұл мәселені шешу қажет болған жағдайда өте маңызды. Содан кейін мәселеге қатысы жоқ кез-келген ақпарат, тіпті өте қызықты болуы мүмкін, клиенттің тітіркенуін тудырады. Клиентпен толыққанды қарым – қатынас жасау үшін операторға негізгі ақпаратты-клиент қайдан келгенін, бірінші рет немесе жиі сұрақтар қоятынын, сайтта қанша уақыт болғанын, оны қандай беттер қызықтыратынын қарау пайдалы болады. Бұл клиентпен неғұрлым мақсатты байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Алынған ақпаратты есте сақтау керек, чатты CRM-ге қосуға болады, осылайша клиент компания оны және оның жеке қалауын есте сақтайды деген әсер қалдырады.
Айта кету керек, кәсіби чаттар, ең алдымен, клиенттер мен бизнеске көптеген сұрақтар туғызатын күрделі бизнесті жүргізетін бастаушы және орта деңгейдегі компаниялар үшін қажет, олардың жетістігі клиентке бағдарлануға байланысты.
Тәжірибе көрсеткендей, бизнес алыптары үшін, өкінішке орай, чаттар өте маңызды емес, олар қарым-қатынастың бұл әдісіне аз көңіл бөледі, олардың чаттары клиентке бағдарланбайды, операторлар жеткілікті деңгейде ақпаратқа ие емес, мәселені шеше алмайды. Көбінесе чаттар кейбір жарнамалық немесе ақпараттық ақпаратты «ағызу» үшін қолданылады және клиенттің сұрағы мұның бәріне себеп ретінде ғана қолданылады-мұны банктердің, төлем жүйелерінің, рекрутингтік ресурстардың, телекоммуникациялық компаниялардың чаттарында көруге болады.
Үздік чат әзірлеушілері
Онлайн чат әзірлеушілері өте көп, функционалы шектеулі байланысы бар чаттар бар, мысалы, сатуды құру үшін кеңейтілген функционалдығы бар чаттар бар.
JivoSite (https://www.jivo.ru/) – сайтқа чаттар мен қоңырау шалу қызметтерін (немесе бір уақытта) танымал әзірлеушілердің бірі. Чат мәтіні жіберілмес бұрын көрінеді, чатты CRM-ге қосуға болады, оны контактілерді жинауға орнатуға болады. Чатта сіз файлдарды жібере аласыз, операторлар мен топтар арасында ауыса аласыз, статистиканы қалыптастыра аласыз.
Carrot quest (https://www.carrotquest.io/)-әр түрлі құралдарды, CRM, электрондық поштаны, веб-аналитиканы және соның ішінде онлайн-чаттарды ұсынатын көп арналы қолдау қызметі, іздеу тапсырмаларында сөйлесуге болатын чаттар бар.
Livechat (https://www.livechat.com) – Рунеттегі ең танымал қызметтердің бірі. Бұл көп тілді қызмет-орыс, ағылшын, сондай-ақ 20-дан астам тілге қолдау көрсетіледі. LiveChat келушінің кететін сәтін қадағалап, Клиентті сайтта ұстауға бағытталған. Қызмет бірнеше чаттарды бақылауға, клиенттерді белсенді түрде шақыруға, чат тарихын сақтауға, клиенттер туралы ақпаратты талдауға, клиенттердің шексіз санымен сөйлесуге және т.б. мүмкіндік береді.
Zoho SalesIQ (https://www.zoho.com/) – тұтынушыларды бақылайтын танымал чат жүйесі. Мобильді құрылғылардан чаттарды басқара алады, клиенттердің геолокациясын және басқа ақпаратты анықтай алады, сапарлар тарихын сақтай алады, офлайн хабарламалар функциясы, CMS және e-commerce байланысы және басқалары бар-көп функциялы чат қызметі.
Freshchat (https://www.freshworks.com/) – сатылымның өсуіне бағытталған коммерциялық бағытталған қызмет, қол жетімділікті басқару, хабарламалар, клиенттерді кеңесшілер арасында бөлу және т.б. функциялары бар.
LiveEngage (https://liveengage.liveperson.net) – көпфункционалды чат, Барлық браузерлермен және мобильді құрылғылармен үйлесімді, Сайттағы кері байланыстың тиімділігін нақты уақыт режимінде өлшей алады.
LiveAgent (https://www.liveagent.com/) – тәулік бойы клиенттік қолдауы бар көп арналы сервис. Жауап үлгілерін, өтінімдердің басымдықтарын орната алады, email-мен біріктіріледі, файлдарды жібере алады және т.б.
Қорытынды
Чаттар мен чатботтар қазіргі уақытта Интернеттегі кез-келген бизнестің мүдделерін білдіру үшін қажетті элементтер болып табылады. Чатботтардың басты артықшылығы-олар бағдарламалық жасақтаманың көмегімен күнделікті тапсырмаларды шешу арқылы шығындарды азайтуға мүмкіндік береді. Ал чаттар клиенттермен байланыс орнату құралы ретінде ең пайдалы.
Отзывы
-
15 Ақпан 2022 в 02:17
Боттар тарту құралы ретінде жақсы жұмыс істейді, бірақ барлық жерде емес. Instagram-да олар жұмыс істей алады, қол жетімділікті арттырады, бірақ көптеген жағдайларда ақпараттық бюллетень немесе бот-мессенджер пайдасыз опция болып табылады
-
26 Сәуір 2021 в 13:37
Боттар-нағыз құтқарушылар. Бизнесте шын мәнінде таптырмас көмекшілер бар