Кез келген бағытта Онлайн билеттер: шындық және перспективалар

Жарияланды: 5 Мамыр 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023 жылғы

Онлайн қызметтер арқылы билеттерді сатып алу-бұл интернет-бизнестің ең жылдам дамып келе жатқан түрлерінің бірі. Бизнестің жоғары қарқынын қамтамасыз ететін артықшылықтарға билеттерді таңдау және сатып алу ыңғайлылығы жатады. Шектеулер ресейліктердің көпшілігінің салыстырмалы түрде төмен сатып алу қабілетімен және онлайн қызметтердің сенімділігіне күмәнмен байланысты.

Сонымен қатар, 2020 жылы Экономика, қызмет көрсету саласы және қазіргі заманғы адам өмірінің басқа салалары коронавируспен байланысты болды, соның салдарынан адамдар сапарларын тоқтатып, үйде отыруға мәжбүр болды, ал билеттерді брондау қызметтерінің өзектілігі өзекті бола бастады, пандемия кезінде де жоспарлау мүмкін емес. Әрине, Билеттерді сатып алу қызметтері бүкіл әлем бойынша туризм индустриясының өзі сияқты шығынға ұшырайды.

 

Ресейдегі туристік нарыққа шолу 2020

Ресейдегі саяхат нарығының көлемі шамамен 13 млрд. долларға жетеді(бағалау 7 млрд. 15 млрд.). Бұл саладағы Онлайн бағыт 30% – ға дейін үлесті алады. Data Insight мәліметтері бойынша, Ресейде саяхатты ұйымдастыруға байланысты онлайн қызметтердің шамамен 10 миллион пайдаланушысы бар. Орташа алғанда, ресейлік туристер бұл қызметтерге бір сапарға шамамен 500 доллар жұмсайды. Бұл шетелдік туристердің орташа тексерісінен айтарлықтай аз.

Ресейлік туристердің саны өте тез өспейді. Егер 2017 жылы 2016 жылға қарай туристік ағын шамамен 40% – ға өссе, 2019 жылы 2018 жылға қарай бұл көрсеткіш 7% – ға өсті. Туроператорлар саны азайып келеді. Сонымен қатар, айналымы үлкен компаниялар аман қалады, ал кішкентайлар нарықтан кетеді. Әуе билеттерін сату қарқыны кем дегенде 2017 жылға дейін жылына шамамен 40% өсті. Ресейлік туристер Билеттерді сатып алатын негізгі авиакомпаниялар-Аэрофлот, S7, Орал авиакомпаниялары, Түрік авиакомпаниялары, UTair.

Билеттерді сатып алу қызметтері Пікірлер

Сурет. 1

Әлемдегі және Ресейдегі туристік саланың негізгі тенденцияларының бірі-сапарлардың ұзақтығын қысқарту, арзан турларға артықшылық беру, туристік белсенділік кезеңдерінің санын азайту, тәуелсіз туризмнің өсуі (адамдар туроператорларсыз маршруттарды өздері жоспарлауды жөн көреді). Мұның бәрі авиабилеттерді және басқа билеттерді сату бойынша онлайн-сервистерді дамытуға ықпал етеді, өйткені интернет арқылы сатып алу көбінесе офлайн билеттерге қарағанда арзанырақ.

Сондай-ақ, ұшақ немесе автобус билеттерін сатып алу ғана емес, саяхатты өз бетінше жоспарлауға мүмкіндік беретін интернет-қызметтер көбейіп келеді (сурет. 1), сонымен қатар тұрғын үйді брондау, автокөлікті жалға алу және т.б. Интернет-қызметтердің барлық осы бағыттары бойынша өсім байқалады, бірақ ағымдағы экономикалық жағдайды ескере отырып, бұл өсім жоғары емес және болашақта әлі де шектеулі. Нарықты дамытудың шектеуші факторы-үйге жақын жерде демалуды қалайтын ресейліктердің ұтқырлығының төмендігі. Ішкі туризм көшпелі туризмнен гөрі нашар дамыған, өйткені ішкі ресейлік инфрақұрылым нашар дамыған және Ресейге саяхат басқа елдерге қарағанда қымбатырақ.

Ресейде билеттермен айналысқысы келетін көптеген кәсіпкерлер жоқ. 300 стартаптың тек 10-ы туризммен байланысты деп есептеледі. Себебі, бүгінгі таңда туристердің негізгі қажеттіліктері қанағаттандырылды-саяхатшы кез-келген көлік түріне билет сатып алып, баспана жалдап, көлікті жалға ала алады. Сондай-ақ, туристік қызмет көрсету саласы, әсіресе халықаралық қатынаста, барлық уақытта күтпеген заңнамалық өзгерістерге қауіп төндіреді. Мұндай өзгерістер күтпеген шығындарға және инвесторларды алшақтататын жаңа жағдайларға үнемі бейімделу қажеттілігіне әкеледі.

Туристік қызметтерді ұсынатын компаниялар нарықтың шектеулі болуына байланысты өте бәсекеге қабілетті және бұл үнемі өсіп келе жатқан қызметтердің сапасына оң әсер етеді. Статистика көрсеткендей, барлық онлайн туристік қызметтердің ішінде әуе билеттерін сатып алу қызметтері ең сұранысқа ие, ал ең жылдам өсіп келе жатқан сегмент – онлайн автобус билеттерін сату. Сондай-ақ, Тур пакеттерін өз бетінше таңдау қызметтеріне деген сұраныс тез өсуде. Біздің рейтингте ең көп оң пікірлері бар билет сатушы компаниялармен танысуға болады. Aviasales, Ozon Travel және KUPIBILET қызметтеріне назар аударуға кеңес береміз.

 

Ресейлік саяхатшылардың туристік қалауы

Статистикаға сәйкес, ресейліктердің 53% – ы туристік қызметтерді онлайн сатып алуды жөн көреді. Яғни, ресейліктердің аз бөлігі офлайн агенттікке жүгінеді. Ресейліктердің 35% – ы қызметтерді шетелдік ресурстардан сатып алуды жөн көреді. Әзірге мобильді қосымшалар (сурет. 2) InfoBus сияқты авиабилеттерді сатып алу үшін ресейліктердің аз бөлігі пайдаланады, ал 55% билеттерді компьютер арқылы онлайн сатып алады. Алдағы жылдары даму динамикасына сүйене отырып, билеттерді смартфондар арқылы сатып алу жұмыс үстелінен гөрі көп болады.

infobus.eu Пікірлер

Сурет. 2

Белгілі себептерге байланысты ресейлік туристердің көпшілігі москвалықтар, олар барлық саяхатшы ресейліктердің 60% – дан астамын құрайды. Алайда, бұл арақатынас бірнеше жыл бойы өзгермейді, өйткені ресейліктер өте консервативті және офлайн қызметтер оларға қауіпсіз болып көрінеді. Бірақ интернет-қызметтерде саяхатшылар қызметтерге Тапсырыс беру үшін ешқайда барудың қажеті жоқ, арнайы дағдылар қажет емес, белгілі бір билеттерді, турларды сатуға мүдделі болуы мүмкін қызмет операторының ұсыныстарын орындамай, қызмет көрсету шарттарын мұқият зерделеуге жұмсалатын уақыт үнемделетінін бағалайды.

Бірақ саяхатшылар интернет-ресурстар дұрыс емес немесе маңызды емес ақпарат бере алады, сұрауларға жедел жауап беру жеткіліксіз деп қорқады. Негізгі алаңдаушылық Қызметтерді төлеуге байланысты-кідірістер, күтпеген шығындар, төлем кезінде қауіпсіздік жүйелеріне сенімсіздік және т.б. Туристік қызметтерді таңдағанда, ресейліктер қызметтердің кеңдігі мен жетілдірілуін, ресурстың сенімділігі мен ең төменгі бағаны қалайды. Сондай-ақ, қызметтің маңызды артықшылықтарына Тапсырысты жою мүмкіндігі, бонустардың болуы және алдын-ала төлемнің болмауы жатады.

Орыстардың 50% – дан астамы бүкіл отбасымен жағажай демалысын қалайды. Дәстүрлі түрде ең көп сұранысқа ие бағыттар-Түркия, Тайланд, Испания, Италия, Греция. Сонымен қатар, ресейліктердің көпшілігі, егер қаражат рұқсат етілсе, АҚШ пен Францияға көбірек саяхаттайтын еді. Отбасылық демалыс-бұл ресейліктердің 50% – ы, ал тек 7% – ы жалғыз саяхаттайды. Саяхатшы ресейліктердің үштен бірінен астамы жағажай демалысымен шектелмейді, бірақ мәдени көрікті жерлерге барады. 18 бен 25 жас аралығындағы саяхатшылардың шамамен 25% – ы романтикалық бағыттағы саяхатты қалайды. Барлық басқа жас топтарында мұндай «романтиктер» шамамен 10% құрайды.

Ресейлік туристер ұстанатын әлемдік трендтердің бірі-демалыс туризміне қатысты туризмге деген талғамның артуы. Саяхатшылар жағажайда жатып қана қоймай, шет ел тұрғындарының өмірімен, олардың дәстүрлерімен және олармен мүмкіндігінше жақынырақ танысуға тырысады. Яғни, туристер бірегей тәжірибе алуға тырысады. Бұл жағажай демалысын ұйымдастырудан гөрі күрделі бизнес түрі, бірақ қымбатырақ. Сонымен қатар, туризмнің бұл түрлеріне бастапқыда төлем қабілетті туристер ұмтылады.

Осыған байланысты туристік қызметтерді брондаудың мұндай интернет-ресурстары азды-көпті стандартталған қызметтерді ұсынатын жетекші жаһандық жүйелерге балама болып табылады. HRS сияқты жаһандық жүйелер, Booking.com, Expedia негізінен туристік агенттіктердің өкілдеріне арналған, ал жергілікті Қызметтер нақты туристерге бағытталған.

Жергілікті қызметтер даму динамикасында артықшылыққа ие, өйткені олар интерактивті. Туристер интернет-сервис қызметтерін пайдаланғаннан кейін, олар әлеуметтік желілерде өз бағалары мен әсерлерімен бөліседі. Сапалы қызметтер туралы пікірлер әрдайым сенімді болып көрінеді және қызығушылық танытқандардың үлкен жауабын тудырады, бұл жергілікті туристік интернет қызметтеріне сұранысты арттырады.

 

Онлайн туристік қызметтерді таңдау ережелері

Интернеттегі туристік қызметтердің артықшылықтарын пайдалану үшін Сіз кейбір ережелерді сақтауыңыз керек. Ең маңызды ереже – сапарды жоспарлау және билеттерді алдын ала сатып алу. Пайдалы ұсыныстарды іздеу неғұрлым ертерек басталса, соғұрлым көп параметрлерді таңдауға болады және соғұрлым күрделілікті қамтамасыз етуге болады. Еуропалық елдерге билеттерді ұшудан бірнеше ай бұрын, ал басқа континенттерге ертерек сатып алу оңтайлы болып саналады.

Бірақ бұл ережені орындау оңай емес. Travelpayouts статистикасына сәйкес, ресейліктердің басым көпшілігі билеттерді ұшудан бір апта бұрын ғана сатып алуды жалғастыруда. Кем дегенде, ұшудан бір күн бұрын Билеттерді сатып алу жақсы идея емес. Авиакомпаниялардың ақпараттық бюллетеньдеріне жазылу және оларды үнемі тексеріп отыру пайдалы болады. Содан кейін ең жақсы ұсынысты «аулауға» болады. Ұсыныстарды іздеу және таңдау кезінде сіз әртүрлі қызметтердің ұсыныстарын салыстыруға уақыт бөлуіңіз керек. Билет бағаларын бірнеше ресурстарда тексеру өте маңызды, өйткені әртүрлі ресурстардағы бірдей билеттердің бағасы айтарлықтай өзгеруі мүмкін.

Дәл осындай ұсыныстарды Билеттерді сатып алу кезінде ғана емес, сонымен қатар көрікті жерлерге бару үшін билеттерді сатып алу кезінде де ескерген жөн. Бұл жағдайда әр түрлі операторлардың бағасы әр түрлі болуы мүмкін және сіз сапар бағасына не кіретінін және экскурсия жоспарына не кіретінін зерттеуіңіз керек. Онлайн билеттерді сатып алу онлайн рейстерді сатып алудан да ақталуы мүмкін. Билеттерді тікелей «кіре берісте» сатып алу физикалық тұрғыдан қиын болуы мүмкін – ыстық күн астында, жаңбыр астында, ұзақ кезекте және т.б.

Онлайн Қызметтерді пайдалану кезінде ең бастысы билеттерді төлеу әдістерінің сенімділігіне көз жеткізу болуы мүмкін. Атап айтқанда, төлем қалай жүзеге асырылатынын, төлеушінің деректемелері қалай қорғалатынын, транзакциялар қалай қорғалатынын, шұғыл жағдайлар туындаған жағдайда қайтару қалай жүзеге асырылатынын нақтылау қажет. Мысалы, егер рейс немесе іс-шара тоқтатылса. Немесе турист күтпеген жағдайларға тап болды және олар сапардан немесе сапардан бас тартқысы келеді.

Қазіргі уақытта онлайн-қызметтің мобильді қосымшасы бар-жоғын нақтылау қажет. Бұл өте маңызды, өйткені шетелдік сапарда ноутбукты өзіңізбен бірге алып жүруге деген ұмтылыс әрдайым бола бермейді және кез-келген уақытта төлем немесе сапар барысында сұрақтар туындауы мүмкін. Тиісінше, бұл қолданбаларды сапар алдында алдын ала орнатып, олардың сенімділігін тексеру керек. Және басқа ресурстармен салыстырыңыз. Әрине, кез-келген қызметті пайдалану кезінде сіз клиенттердің пікірлерін зерттеп, кез-келген рейтингтегі орынды және кәсіби және туристік интернет-қауымдастықтардың басқа бағаларын нақтылауыңыз керек.

 

Туристерге арналған онлайн-сервистер нарығын дамыту перспективалары

Саяхатшыларға арналған онлайн-қызметтердің ресейлік нарығы өте үлкен әлеуетке ие. Бұл ерте ме, кеш пе экономика қалпына келетіндігімен анықталады және бұл әрдайым халықтың ұтқырлығының артуына әкеледі – саяхаттағысы келетіндер көбейіп, билеттер мен туристік қызметтер көбірек сатылады. Саяхат индустриясынан айырмашылығы, жалпы онлайн сату саласы көп қиындықсыз дамиды. Бұл саяхатшылар үшін онлайн қызметтер нарығын жедел дамыту үшін жақсы негіз. Интернет қызметтеріне адал аудиторияның көлемі сияқты қызмет көрсету жылдамдығы, әртүрлілігі және онлайн қызметтердің сенімділігі артып келеді.

Бұл бағытта әлемдік интернет-трендтерді ресейлік туристік қызметтерді тұтынушылардың ерекшеліктерімен үйлестіре алатын компаниялар артықшылыққа ие. Билеттерді онлайн сату нарығы Uber, Airbnb, Booker сияқты саяхат индустриясымен тығыз байланысты өте үлкен сала операторларының қысымына ұшырайды. Сондай-ақ, билеттерді сату әлеуметтік желілердің ауқымды дамуына және мобильді технологиялардың дамуына бейімделеді. Техникалық тұрғыдан алғанда, нарық операторлары жасанды интеллект, дауыстық көмекшілер, үлкен деректер сияқты технологияларға сенеді. Операторлар жасанды интеллектке ерекше үміт артады, өйткені бұл технология клиентке кез-келген жеке тілектерді ескере отырып, мүмкін болатын ұсыныстың ішінен егжей-тегжейлі жылдам таңдау жасауға мүмкіндік береді.

Мұның бәрі пайдаланушыға виртуалды және кеңейтілген шындық арқылы өте түрлі-түсті ұсынылған өте үлкен таңдаудың ішінен бір нәрсені таңдауды қамтамасыз етуге бағытталған. Билеттер индустриясын дамытудың бір жолы-көптеген ұсыныстардан жылдам таңдау жасауға мүмкіндік беретін билет агрегаторларын дамыту. Маршруттарды өзіңіз құруға көмектесетін қызметтер пакеттік дайын турларды ұсынатын қызметтерге қарағанда тезірек дамиды.

Тағы бір жол – билет + жалға беру сияқты өте шектеулі қызмет пакеттерін сату. Бұл салыстырмалы түрде арзан қызмет болуы мүмкін, ол Клиентті таңдау еркіндігін ескереді және Ресей нарығында сұранысқа ие болуы мүмкін. Тағы бір ықтимал прогрессивті бағыт-бұл қаржылық мүмкіндіктеріне сәйкес қызықты туристке билеттерді ұсыну.

kupibilet.ru Пікірлер

Сурет. 3

Сол бағытта агрегаторлар, жазылымдар, мамандандырылған іздеу жүйелері дамиды, олардың көмегімен туристер өздері маршруттар жасай алады. Авиабилеттерді сату бағытында авиакомпаниялармен байланыста жұмыс істеп тұрған билеттерді сату технологиясы дамитын болады (сурет. 3), – бұл билеттерді өте қолжетімді бағамен ұсынуға мүмкіндік береді. Авиакомпаниялар билеттерден басқа қосымша теңшелген қосымша қызметтерді сата алады. Туристік саяхат операторлары авиакомпаниялармен бірге оңтайлы маршруттар жасай алады. Ресейде осы технологиялардың барлығын енгізу проблемасы халықтың шектеулі сатып алу қабілеті және осы саладағы төмен инвестициялық белсенділік болады.

Жалпы, 2020 жыл бұрын-соңды болмаған ауқымдағы пандемияға тап болды және бұл саяхат индустриясында да көрініс тапты, қонақүйлерді онлайн брондау, әуе билеттері және т.б. саны азайды. Коронавирус жеңілгенге дейін демалысты, саяхатты жоспарлау, әлемді еркін шарлау мүмкін емес. Алайда, бүгінде белсенді түрде айтылғандай, «коронавирустан кейінгі әлем» өзгереді, көбісі «желіге кетеді» және бұл қазір болып жатыр. Бүгінде әлем бір орында тұрмайды, адамдар интернеттің мүмкіндіктерін игеруде: мысалы, азық-түлік жеткізу қызметтері, онлайн білім беру қызметтері, жұмыс іздеу және т.б. мұның бәрі онлайн брондау қызметтерінің болашағы бар екенін және интернеттің мүмкіндіктері біздің өмірімізге одан да тығыз енетінін дәлелдейді.

5.00 / 2
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта