Зигмунд қызметінде.интернетте мен психолог Марин Соколов түріндегі өте жағымсыз және зиянды тұлғаға тап болдым. Егер сізде проблема немесе жарақат болса, берілген психологпен байланыста болудан сақ болыңыз. Марина Соколова Клиентті естімейді, керісінше айтылғандарды мағынасына аударады, клиентпен жұмыс істеу ережелерін бұзады, кейбір эмоцияларды ойнауға тырысады (эмпатия немесе керісінше, кейбір эмоциялар), бұл сырттан маймылдың қисаюына ұқсайды. Адам диалогы жұмыс істемейді, өйткені ол бірнеше дәйекті сөйлемдерді қатарынан айту қиынға соғады. Негізінен, бүкіл сеанс оның көзін шапалақтау, үнсіз үнсіздік және күрделілігі бойынша бизнес-тренинг техникасына тең техниканы қолдануға тырысады.
Сервисті техникалық қолдау шағымдарға жауап бере алмады. Психолог өз қызметімен басқа клиенттерге зиян келтіруді жалғастыра отырып, орнында қалды.
Кемшіліктері
корпоративтік саясат өз қызметкерлерін клиенттермен жұмыс істеу регламентін нақты бұзған жағдайда да қорғау
Психолог Марина Соколова
Зигмунд қызметінде.интернетте мен психолог Марин Соколов түріндегі өте жағымсыз және зиянды тұлғаға тап болдым. Егер сізде проблема немесе жарақат болса, берілген психологпен байланыста болудан сақ болыңыз. Марина Соколова Клиентті естімейді, керісінше айтылғандарды мағынасына аударады, клиентпен жұмыс істеу ережелерін бұзады, кейбір эмоцияларды ойнауға тырысады (эмпатия немесе керісінше, кейбір эмоциялар), бұл сырттан маймылдың қисаюына ұқсайды. Адам диалогы жұмыс істемейді, өйткені ол бірнеше дәйекті сөйлемдерді қатарынан айту қиынға соғады. Негізінен, бүкіл сеанс оның көзін шапалақтау, үнсіз үнсіздік және күрделілігі бойынша бизнес-тренинг техникасына тең техниканы қолдануға тырысады.
Сервисті техникалық қолдау шағымдарға жауап бере алмады. Психолог өз қызметімен басқа клиенттерге зиян келтіруді жалғастыра отырып, орнында қалды.