Мен шын мәнінде мүлдем жұмыс істемейтін қолдау қызметінің нашар жұмысынан бастаймын. Сайтта телефон нөмірінің жанында 24 саны бар, бірақ оларға күндіз де қоңырау шалу мүмкін емес – «сіздің қоңырауыңыз біз үшін өте маңызды, желіде болыңыз», содан кейін бірден қалпына келтіріңіз. Негізінде, бұл кеңсенің өз клиенттеріне қатынасы туралы айтады.
Әрі қарай жүріңіз…маған сыйлады Winline.ru 23 ақпанда фрибет 1000r, бұл туралы қыз телефон қоңырауы арқылы хабарлады. Ескі күндерді еске түсіруге бел буып, осы мыңнан 3000-успешно сәтті көтере отырып, мен, әрине, оларды шығарғым келді, міне, проблемалар басталды. Ақшаны алу үшін маған техникалық қолдау көрсету қызметкері хабарласып, бейнебайланыс арқылы менің жеке басымды анықтау керек болды (дегенмен барлық құжаттар соның ішінде SNILS сайтқа әлдеқашан жүктелген). Қызметкер менімен Вотсапқа бір рет қоңырау шалуға тырысқан көріністі жасайды, Мен оны қабылдауға уақытым жоқ,және бұл туралы. Жауап Сәлем емес, мен оларға пошта арқылы да хат жаздым, телефон арқылы қоңырау шалу шындыққа жанаспайды.
Міне, осы кеңсемен байланысу керек пе деген қорытынды жасаңыз)
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Winline
Денис7 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Маған жеке деректерімді қайтарыңыз
Тіркеу кезінде мен төлқұжатымның суретін жібердім, жеке кабинетімді бұғаттадым. Қолдауға жүгінген кезде менің басқа телефон нөміріне тіркелгенім белгілі болды. Жалған есептік жазбаны жоюдан бас тартады, жою туралы өтінішті толтыру үшін идентификатор береді, жалған тіркелгіге қол жеткізбестен жеке деректерді... Бұдан әрі оқып отыру
Мен шын мәнінде мүлдем жұмыс істемейтін қолдау...
Мен шын мәнінде мүлдем жұмыс істемейтін қолдау қызметінің нашар жұмысынан бастаймын. Сайтта телефон нөмірінің жанында 24 саны бар, бірақ оларға күндіз де қоңырау шалу мүмкін емес – «сіздің қоңырауыңыз біз үшін өте маңызды, желіде болыңыз», содан кейін бірден қалпына келтіріңіз. Негізінде, бұл кеңсенің өз клиенттеріне қатынасы туралы айтады.
Әрі қарай жүріңіз…маған сыйлады Winline.ru 23 ақпанда фрибет 1000r, бұл туралы қыз телефон қоңырауы арқылы хабарлады. Ескі күндерді еске түсіруге бел буып, осы мыңнан 3000-успешно сәтті көтере отырып, мен, әрине, оларды шығарғым келді, міне, проблемалар басталды. Ақшаны алу үшін маған техникалық қолдау көрсету қызметкері хабарласып, бейнебайланыс арқылы менің жеке басымды анықтау керек болды (дегенмен барлық құжаттар соның ішінде SNILS сайтқа әлдеқашан жүктелген). Қызметкер менімен Вотсапқа бір рет қоңырау шалуға тырысқан көріністі жасайды, Мен оны қабылдауға уақытым жоқ,және бұл туралы. Жауап Сәлем емес, мен оларға пошта арқылы да хат жаздым, телефон арқылы қоңырау шалу шындыққа жанаспайды.
Міне, осы кеңсемен байланысу керек пе деген қорытынды жасаңыз)