Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Всёсмарт
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Всёсмарт6 отзывов
0%100%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
ВСЕСМАРТТАҒЫ алғашқы және соңғы "сатып алу"
Қысқа болса:
Мен бұл желіде бірдеңе сатып алуды ұсынбаймын, болашақта Мен бұл позицияны бүкіл қоршаған ортаға таратамын.
Сайттағы қалдықтар дүкендерде болуына сәйкес келмейді.
Сайттағы төлем алынады, Тапсырыс расталады, содан кейін тауардың жоқ екендігі анықталады….
Егер орналастырылған болса:
Мен ресейлік АВРОРА мобильді операциялық жүйесі туралы роликтерді көрдім және fplus (fplus Pro r570e моделі) өндірушісінің смартфонын сатып алуды шештім. IT саласында жұмыс істеймін, Профильді/мамандандыруды мобильді дамуға ауыстыру және уақыт өте келе Аврора ОЖ үшін бағдарламалық жасақтама жазуды бастау туралы ойлар болды. ( бірақ Әлидің тағдыры емес сияқты )
Мәні бойынша:
1. Мен Ленинград облысында тұрамын (бұл контекст үшін маңызды),
2. Rodeo Drive (Санкт-Петербург)ТРК-дан алып кету шарттарында смартфонды таңдады,
3. Төледі (21.11.2023 ж. № 17909 Тапсырыс),
4. Келесі күні сағат 10:11-де мен 8-800-500-7699 нөміріне қоңырау шалдым, қызметкер тапсырысты растады + SMS келді және Email хабарлама тапсырыс бір сағаттан кейін беруге дайын болады.
5. Мен дүкенге бардым, үш трансплантация жасауым керек болды, жол бір бағытта шамамен 1,5 сағатты алды.
6. Мен дүкенге келдім және сол жерде мен төлеген тауардың дүкенде жоқ екендігі анықталды ….. Дүкен қызметкерлері біреумен 10 минут байланысады, содан кейін маған онлайн-дүкен өкілінен қоңырау түседі, ол қате туралы хабарлайды және т.б. … Тапсырыс жойылады, ақша қайтарылады, өтемақы ретінде 500 дана ұпай ұсынылады, оны сатып алудың 50% – на дейін төлеуге болады(нәтижесінде бұл 250 рубльге тең). ) Телефон арқылы сөйлесу барысында мен дүкеннің / компанияның кінәсінен туындаған барлық мәселелерді шешудің нұсқаларын ұсындым, мысалы, телефонға жеңілдік жасау немесе дүкеннің есебінен маған тез жеткізуді рәсімдеу немесе ақыр соңында ақылы телефонды дүкенге әкелу мен оны алып кететін жерде…. Бірақ дүкен өкілі модель жаңа екенін айтты (телефонның өзі бірнеше жыл бұрын ulefone armor x8 атымен шыққан) және оған жеңілдік мүмкін емес, тез тегін(кепілдендірілген) жеткізу мүмкін емес және оны жеке кабинетте рәсімдеуім керек + ол ақылы болуы мүмкін, Мен Төлеген өнімді дүкенге әкеліңіз, олар да жоқ мүмкін, өйткені мұндай мүмкіндік жоқ ….. Жалпы, бұл сырттан: «иә, біз дүкен сияқты «шапалақтадық», бірақ біз бәрібір және мәселені шешу үшін бірдеңе істейміз, біз жай ғана ақшаны қайтарамыз ал Сатып алушы жарты күн Мен жолға біраз ақша жұмсады, бұл оның проблемалары. ! 🙂 »
7. Үйге қайту жолы маған үш ауысыммен шамамен 1,5 сағатты алды…. Нәтижесінде мен 250 рубль жұмсадым. және 3 сағатқа жуық баға жетпес өмір сүру уақытын босқа өткізіп, мені тастап кеткендей сезіндім. (осы шолуды жазу кезінде 22 қарашада ақша әлі оралмады… дүкен қызметкері ақша мүмкін екенін айтты 5 жұмыс күніне дейін қайтарылды средств қаражатты қайтарумен ешқандай проблемалар болмайды деп үміттенемін.) Сонымен қатар, «маған досыңның кім екенін айт, Мен сенің кім екеніңді айтамын» деген сөз бар, мүмкін компанияларға ашық мобильді платформа (Аврора ОЖ әзірлеушісі) және Fplus бренді (F-Plus Mobile компаниясы ) ВСЕСМАРТ сияқты «керемет» сатушымен ынтымақтастықтың беделі мен болашағы туралы ойлануға тұрарлық.
Жалпы, әркім өз қорытындысын шығарады деп үміттенемін.