Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Всёсмарт
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Всёсмарт6 отзывов
0%100%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Мен сатып алмағаным үшін төледім
Егер сізде қолма-қол ақша болса, тауарды бірден сатып алып, оны дүкеннен өзіңіз алып кетуге дайын болсаңыз, тамаша дүкен. Алғашқы екі сатып алуда менімен бірге болды. Бірақ мен қымбат және үлкен өнімді сатып алып, «үйге тегін жеткізуді» ұйымдастыруды шешкен кезде көптеген мәселелер туындады. Сатушы тауарды бөліп төлеуге кеңес берді, өйткені сатып алу арзан емес, мен ойланғым келді, бұл сатып алушы ойламауы үшін жасалады. Айына 2 мың тауар үшін 26 мыңды бірден тастағаннан гөрі оңай қабылданады, солай ма? Мен басқа дүкендердегі тауарларға жүз рет бөліп төледім, бірақ мен мұндай қызметке бірінші рет тап болдым! дүкенде тауарды рәсімдегеннен кейін он минуттан кейін маған қызметтен қоңырау шалды. Олар тауарларды 2 күннен кейін әкелуге уәде берді, мен 4-тен кейін әкелуді сұрадым, өйткені прото алдағы күндері үйде болмайды. Телефон арқылы маған жеткізу күні бекітілді мен белгіленген күні таңғы 9-дан кешкі 18-ге дейін үйде отырып, қоңырауды күтуім керек еді. Белгіленген күні сағат 13-те ешқандай ескерту болған жоқ, мен дүкенге өзім қоңырау шалдым және тауар тағы үш күннен кейін, әрине, үйде болмайтын жұмыс күнінде әкелінетіні белгілі болды. Олардың көлік компаниясы осылай жұмыс істейді деп айтылды. Неліктен олардың көлік компаниясының нашар жұмысы мені алаңдатуы керек екенін түсінбеймін. Алдағы демалыс күндері мен үйде болмаймын. Мен тауардан бас тартамын. Апта қайтарылады. Бөліп төлеуді толығымен өтемейтін сома қайтарылды. Мен олардың көлік компаниясының кінәсінен тауар алмадым, сонымен қатар мен алмағаным үшін екі апта ішінде банкке пайыз төледім. Менде тауар жоқ, ақша жұмсалды, оған кім жауап береді? Дүкенге келіп, тауарды қайта сатып алып, оны үйге апаруға кеңес берілді.
Қорытынды: мұндай дүкенге 10 рет хабарласыңыз ба деп ойлаңыз.