Мен 10 тамызда сағат 23.45-те Сочидегі Ростовтан Донға баратын автобус билетін сатып алдым. Поштаға билет келгенде, мен соңғы аялдаманың «Лоо»екенін көрдім. Мен сенім телефонына қоңырау шалып, маршрутты неге қысқартқанымды білдім, бірақ оператор ақылға қонымды ештеңе айтқан жоқ. Поштаға жазды. Жауап телефон қоңырауын сұрап келді. Мен қоңырау шалып, ұзақ күткеннен кейін жауап алдым. Мен бұл келу нүктесін өзім таңдадым. Билетті рәсімдеу кезінде мұндай келу пункті болмаса да, мен сатып алу кезінде Лоо белгіленіп, оны таңдадым деп сендірдім. Тек ғажайыптар және жағдайды шешуге деген ұмтылыстың болмауы.
Артықшылықтары
Жоқ
Кемшіліктері
Билетте соңғы аялдама дұрыс көрсетілмеген
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Tutu.ru
Марина Белякова5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сенімді қызмет және мейірімді қызметкерлер
Мен жақында үш ұшақ билетін сатып алдым. Сайтта тіркелгеннен кейін мен оларды электрондық поштадан таба алмадым, мен дүрбелең бастадым. Сатып алу төленді, картадан ақша есептен шығарылды, тіпті спамда да билеттер жоқ. Мен қолдау қызметіне хабарласуды шештім. Муфтахова Анна маған жауап берді, бәрін түсінді... Бұдан әрі оқып отыру
Одег6 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жалпыға қол жетімді алаяқтар..
Сайт арқылы Түркияда қонақ брондау Tutu.ru және қатты ренжіді.
Қонақ үйде тұру құны 1500, бірақ Ресейден төлеу мүмкін емес.
В Tutu.ru брондау үшін 200 мың рубль тартылды, бірақ қонақ үйдегі брондау расталмады.
В Tutu.ru ақшаны қайтарудан бас тартып, брондауды төлеу және растау үшін уақыт қажет екенін... Бұдан әрі оқып отыру
Куликов Игорь6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жақсы қызмет, тамаша қызметкерлер
Аннаға үлкен рахмет, билетті сауатты, сабырлы және сыпайы түрде қайта рәсімдеуге көмектесті. Егер ол болмаса, мен оны өзім жасай алмас едім. Керемет жұмысшы! Жалпы, Мен мұнда бірнеше рет билеттер алдым және ешқашан шешілмейтін қиындықтар болған емес. Кейде форс-мажорларға байланысты проблемалар туындауы... Бұдан әрі оқып отыру
Билетте соңғы аялдама дұрыс көрсетілмеген
Мен 10 тамызда сағат 23.45-те Сочидегі Ростовтан Донға баратын автобус билетін сатып алдым. Поштаға билет келгенде, мен соңғы аялдаманың «Лоо»екенін көрдім. Мен сенім телефонына қоңырау шалып, маршрутты неге қысқартқанымды білдім, бірақ оператор ақылға қонымды ештеңе айтқан жоқ. Поштаға жазды. Жауап телефон қоңырауын сұрап келді. Мен қоңырау шалып, ұзақ күткеннен кейін жауап алдым. Мен бұл келу нүктесін өзім таңдадым. Билетті рәсімдеу кезінде мұндай келу пункті болмаса да, мен сатып алу кезінде Лоо белгіленіп, оны таңдадым деп сендірдім. Тек ғажайыптар және жағдайды шешуге деген ұмтылыстың болмауы.