Қызмет tutu.ru ол Ресей темір жолдарының өнімдеріне лайықты «бәсекелес» болады. Пайдаланушы үшін ыңғайсыздық. РЖД, дегенмен, алда-РЖД қосымшасында жолаушылар мен тіпті тіркеле алмадым((
Мен бұл қызметті 10 жылдан астам уақыт бойы қолдандым.
Жақында мен уақытты үнемдеп, пойыз билетін алдын ала сатып алуды шештім.
Қала маңындағы пойызға билет сатып алу үшін бөлек қосымша орнату керек екені белгілі болды. Орнатылды. Мен билет сатып алдым. Поштаға чек келді, қосымшада билет пайда болмады.
Қолдау үшін жазды. Жауап 3-те келді (!) түнгі сағат.
Техникалық қолдау-бұл қызметтің жеке «күшті» жағы.
Маман «мен сіздің сұрағыңызды шешемін, күте тұрыңыз» сияқты кезекші сөйлемді және белгісіз уақытқа тұңғиық жазудың қажеті жоқ.
Әр жолы сізге жаңа маман «оралады» деген сезім, ол алдыңғы хат-хабарларды оқуға жалқау, алдымен бәрін шыдамдылықпен түсіндіруі керек.
Нәтижесінде мен қызметтің техникалық қолдауымен байланысуға толық жұмыс күнін жұмсадым: мен шығып кеттім-қосымшаға кірдім, бағдарламалық жасақтаманы жаңарттым, маман менің ақымақ емес екенімді және қайда баратынымды білу үшін экран экрандарын жібердім. Осыған қарамастан, билет менің қосымшамда ешқашан пайда болған емес. Билет үшін ақша маған қайтарылды және мен болашақта қызметпен айналысқаннан гөрі Ресей темір жолдары кассасына кезек күту жақсы деп шештім tutu.ru
Келесі күні мен байланыс орталығының өкілі Ю. Жигалевтен хат алдым, онда маман мені «дұрыс емес жаққа қарадым»деп айыптады.
Менің ойымша, бұл клиентке деген көзқарас қолайсыз.
Қызметтің техникалық проблемалары болумен қатар, клиентпен байланыс деңгейі тақтайшадан төмен түсті.
Менің қарым-қатынасымды жалғастыруға деген құлшынысым болатынына күмәнім бар tutu.ru
Менің пікірім осы қызмет арқылы билеттерге тапсырыс берудің сүйкімділігіне тап болғандарға көмектеседі деп үміттенемін.
Артықшылықтары
Кассаға кезексіз Билет
Кемшіліктері
Қорқынышты қызмет
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Tutu.ru
Марина Белякова4 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сенімді қызмет және мейірімді қызметкерлер
Мен жақында үш ұшақ билетін сатып алдым. Сайтта тіркелгеннен кейін мен оларды электрондық поштадан таба алмадым, мен дүрбелең бастадым. Сатып алу төленді, картадан ақша есептен шығарылды, тіпті спамда да билеттер жоқ. Мен қолдау қызметіне хабарласуды шештім. Муфтахова Анна маған жауап берді, бәрін түсінді... Бұдан әрі оқып отыру
Юрий Глотов5 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Билетте соңғы аялдама дұрыс көрсетілмеген
Мен 10 тамызда сағат 23.45-те Сочидегі Ростовтан Донға баратын автобус билетін сатып алдым. Поштаға билет келгенде, мен соңғы аялдаманың "Лоо"екенін көрдім. Мен сенім телефонына қоңырау шалып, маршрутты неге қысқартқанымды білдім, бірақ оператор ақылға қонымды ештеңе айтқан жоқ. Поштаға жазды. Жауап... Бұдан әрі оқып отыру
Одег5 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жалпыға қол жетімді алаяқтар..
Сайт арқылы Түркияда қонақ брондау Tutu.ru және қатты ренжіді.
Қонақ үйде тұру құны 1500, бірақ Ресейден төлеу мүмкін емес.
В Tutu.ru брондау үшін 200 мың рубль тартылды, бірақ қонақ үйдегі брондау расталмады.
В Tutu.ru ақшаны қайтарудан бас тартып, брондауды төлеу және растау үшін уақыт қажет екенін... Бұдан әрі оқып отыру
Қызмет tutu.ru
Қызмет tutu.ru ол Ресей темір жолдарының өнімдеріне лайықты «бәсекелес» болады. Пайдаланушы үшін ыңғайсыздық. РЖД, дегенмен, алда-РЖД қосымшасында жолаушылар мен тіпті тіркеле алмадым((
Мен бұл қызметті 10 жылдан астам уақыт бойы қолдандым.
Жақында мен уақытты үнемдеп, пойыз билетін алдын ала сатып алуды шештім.
Қала маңындағы пойызға билет сатып алу үшін бөлек қосымша орнату керек екені белгілі болды. Орнатылды. Мен билет сатып алдым. Поштаға чек келді, қосымшада билет пайда болмады.
Қолдау үшін жазды. Жауап 3-те келді (!) түнгі сағат.
Техникалық қолдау-бұл қызметтің жеке «күшті» жағы.
Маман «мен сіздің сұрағыңызды шешемін, күте тұрыңыз» сияқты кезекші сөйлемді және белгісіз уақытқа тұңғиық жазудың қажеті жоқ.
Әр жолы сізге жаңа маман «оралады» деген сезім, ол алдыңғы хат-хабарларды оқуға жалқау, алдымен бәрін шыдамдылықпен түсіндіруі керек.
Нәтижесінде мен қызметтің техникалық қолдауымен байланысуға толық жұмыс күнін жұмсадым: мен шығып кеттім-қосымшаға кірдім, бағдарламалық жасақтаманы жаңарттым, маман менің ақымақ емес екенімді және қайда баратынымды білу үшін экран экрандарын жібердім. Осыған қарамастан, билет менің қосымшамда ешқашан пайда болған емес. Билет үшін ақша маған қайтарылды және мен болашақта қызметпен айналысқаннан гөрі Ресей темір жолдары кассасына кезек күту жақсы деп шештім tutu.ru
Келесі күні мен байланыс орталығының өкілі Ю. Жигалевтен хат алдым, онда маман мені «дұрыс емес жаққа қарадым»деп айыптады.
Менің ойымша, бұл клиентке деген көзқарас қолайсыз.
Қызметтің техникалық проблемалары болумен қатар, клиентпен байланыс деңгейі тақтайшадан төмен түсті.
Менің қарым-қатынасымды жалғастыруға деген құлшынысым болатынына күмәнім бар tutu.ru
Менің пікірім осы қызмет арқылы билеттерге тапсырыс берудің сүйкімділігіне тап болғандарға көмектеседі деп үміттенемін.