Олар мені ұзақ жылдар бойы қолданғаннан кейін "тастауға" шешім қабылдады
Сәлеметсіз бе! «Теле2» компаниясының қызметтерін мен 2005 жылы пайдалана бастадым. Мен 2020 жылдың желтоқсанына дейін жақсы болдым. Міне, Жаңа жыл қарсаңында олар маған жағымсыз «тосын сый»ұсынуға шешім қабылдады. Алдымен олар мені алдады, содан кейін менің зейнеткер анам бізге қажет емес тарифті ( дәл қазір есімде жоқ), ол әдеттегі тарифтен үш есе қымбат болды. Әрине, біз бірден қайта оралуға тырыстық. Сымның соңында жансыз Робот темір дауыспен ауысу тегін емес екенін хабарлады. Бір ай бойы қажетсіз тарифпен қиналып, ескісін қайтарғаннан кейін ( тариф үшін төлегенімнен елу рубль артық төлеген кезде) мен жаңа, жағымсыз «тосын сый»алдым. Сол кезде маған жұмыстағы байланыс үшін ақы төленді. Мен көп ақша жұмсамадым және жинақталған соманы мезгіл-мезгіл банк картасына алып отырдым. 2021 жылдың қаңтарында мен картаға 2000 рубль алуға тырыстым. Жауап ретінде Мен «менің телефонымнан ақша аударуға тыйым салынады»деген хабарлама алдым. Қызметтің бұғатталуының нақты себебін қолдау қызметі де, жақын жердегі Tele2 кеңсесі де атай алмады. Сол жылдың көктемінде мен Tele2-мен қоштасу туралы шешім қабылдадым. Міне басталды; – олар маған күндіз қоңырау шалып, түнде дерлік қалуға көндірді. Маған олардың «мәңгілік өте тиімді тарифі»қажет емес! Ақыр соңында, олар менің ақшамды ұялы телефонның балансынан қайтарған жоқ, нәтижесінде олар жоғалып кетті! Мен тіпті Tele2 SIM картасынан құтылдым, оларды қазір сирек еске аламын. Мен, әрине, бұл «алаяқтық» деп айтпас едім; әдеттегі алаяқтық сияқты. Немесе бұл маған «бақыттымын» ма? Белгілі себептерге байланысты мен жоғары бағалай алмаймын, Мен де ұсынбаймын!
Артықшылықтары
Арзан тарифтер
Кемшіліктері
Қызметтерді таңу, ақылсыз қолдау қызметі
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Tele2
Анонимді пайдаланушы3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
рп
. 5 минут ішінде операторға "жоқ, Маған жаңа тариф қажет емес, Мен өз қызметтерімді өзім бақылай аламын" деп айтатын қолдаудың обсессивті қоңырауларын тоқтатуды сұраймын, ал сіз ақымақ сұрақтармен аяқтай бересіз, " неге?"сіз мазақ етесіз бе? Тек өзіңізге деген теріс көзқарас тудырады. Әр екі ай сайын... Бұдан әрі оқып отыру
brn design3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Олар ақшаны есептен шығарып, басқа тарифке аударды!Алаяқтар
Маған 100 рубль қайтарылды. және бұл алаяқтар жай ғана жойылды (250р.) және көптеген қызметтерді қосты (((оператормен сөйлесу және чат арқылы сөйлесу ештеңе бермеді! Адамдар жүгіріңіз бұл ескі теле2 емес!
Оксана Измайлова3 жылдар бұрын
4.8
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Арзан, ыңғайлы, қалада жақсы қамту. Кейбір жерлерде...
Арзан, ыңғайлы, қалада жақсы қамту. Кейбір жерлерде жертөлелер сияқты әлсіз сигнал бар. Бірақ іс жүзінде барлық басқа операторлар бар. Әйтпесе, Tele2-де ешқандай проблемалар болған жоқ.
Олар мені ұзақ жылдар бойы қолданғаннан кейін "тастауға" шешім қабылдады
Сәлеметсіз бе! «Теле2» компаниясының қызметтерін мен 2005 жылы пайдалана бастадым. Мен 2020 жылдың желтоқсанына дейін жақсы болдым. Міне, Жаңа жыл қарсаңында олар маған жағымсыз «тосын сый»ұсынуға шешім қабылдады. Алдымен олар мені алдады, содан кейін менің зейнеткер анам бізге қажет емес тарифті ( дәл қазір есімде жоқ), ол әдеттегі тарифтен үш есе қымбат болды. Әрине, біз бірден қайта оралуға тырыстық. Сымның соңында жансыз Робот темір дауыспен ауысу тегін емес екенін хабарлады. Бір ай бойы қажетсіз тарифпен қиналып, ескісін қайтарғаннан кейін ( тариф үшін төлегенімнен елу рубль артық төлеген кезде) мен жаңа, жағымсыз «тосын сый»алдым. Сол кезде маған жұмыстағы байланыс үшін ақы төленді. Мен көп ақша жұмсамадым және жинақталған соманы мезгіл-мезгіл банк картасына алып отырдым. 2021 жылдың қаңтарында мен картаға 2000 рубль алуға тырыстым. Жауап ретінде Мен «менің телефонымнан ақша аударуға тыйым салынады»деген хабарлама алдым. Қызметтің бұғатталуының нақты себебін қолдау қызметі де, жақын жердегі Tele2 кеңсесі де атай алмады. Сол жылдың көктемінде мен Tele2-мен қоштасу туралы шешім қабылдадым. Міне басталды; – олар маған күндіз қоңырау шалып, түнде дерлік қалуға көндірді. Маған олардың «мәңгілік өте тиімді тарифі»қажет емес! Ақыр соңында, олар менің ақшамды ұялы телефонның балансынан қайтарған жоқ, нәтижесінде олар жоғалып кетті! Мен тіпті Tele2 SIM картасынан құтылдым, оларды қазір сирек еске аламын. Мен, әрине, бұл «алаяқтық» деп айтпас едім; әдеттегі алаяқтық сияқты. Немесе бұл маған «бақыттымын» ма? Белгілі себептерге байланысты мен жоғары бағалай алмаймын, Мен де ұсынбаймын!