Бақытымызға орай, менде осы уақытқа дейін хостинг проблемалары болды деп айта алмаймын. Алайда, 4 мамырда менің VPS серверімде проблема болды-сервер Мәскеу уақытымен 0:50 – де түйінмен байланысын жоғалтты. Мен бұл оқиға туралы хабарлау үшін дереу техникалық қолдауға хабарластым.
Өкінішке орай, мен техникалық қолдаудан алған жауап өте жақсы болды. Олар маған жай ғана «жарайды» деп жауап берді, бұл мені таң қалдырды және олардың кәсібилігіне және клиенттерінің мәселелерін шешуге дайын екендігіне сенімділік бермеді.
Нәтижесінде, мен осы хостинг провайдерінің техникалық қолдау жұмысын жалпы бағалауым өте жоғары емес деген қорытындыға келуге мәжбүрмін. Мен төрт мәселеге тап болдым, бірақ олардың ешқайсысы техникалық қолдаумен шешілген жоқ. Мен неғұрлым білікті және жауап беретін қолдау қызметін ұсына алатын басқа хостинг провайдерлеріне назар аударуды ұсынамын.
Ия, мүмкін мен асығыс жазғаныма кінәлі шығармын және бір нәрсе түсініксіз болуы мүмкін. Бірақ билеттің тақырыбы мен мәтінінен түйіндердің өлгенін жақсы түсінуге болады.
Артықшылықтары
Жақсы темір
Орташа пинг
Кемшіліктері
ҚОРҚЫНЫШТЫ ТЕХ. ҚОЛДАУ
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері SRV.cheap
Влад5 айлар бұрын
1.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сұмдық толық
Мен осы хостердің "артықшылықтарын" тізімдеймін:
Чатта сатып алмас бұрын сізді алдайды.
Серверге ақы төлеңіз, оны "бірнеше күн ішінде"қосыңыз
Қолдау қызметі әдеттегі 4 сағаттық билетке жауап береді.
Ал, торттағы шие олардың жылдамдығы 10 Гбит арнада....
Барлық экрандар қосылды.
Менің #1287 есептік... Бұдан әрі оқып отыру
Анонимді пайдаланушы1 жыл бұрын
2.5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Техникалық қолдау бәрібір
Хостты алды. Пинг қорқынышты секіреді. 400-500 дейін жетеді. Ол қолдау үшін жазды, олар маған аймақты өзгертпейтінімізді, ақшаны қайтармайтынымызды айтты. ... жарайды.. мен кедейленбеймін...
m1 жыл бұрын
3.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Hardly any ticket replies
I couldn't resist coming here and posting about it. Their advantages are only cheap and high performance. Virtually no technical support. For the work order, it has been a few days and only two sentences have been replied. There is no follow-up! They also don't care if I have to spend money... Бұдан әрі оқып отыру
Жеке пікір
Бақытымызға орай, менде осы уақытқа дейін хостинг проблемалары болды деп айта алмаймын. Алайда, 4 мамырда менің VPS серверімде проблема болды-сервер Мәскеу уақытымен 0:50 – де түйінмен байланысын жоғалтты. Мен бұл оқиға туралы хабарлау үшін дереу техникалық қолдауға хабарластым.
Өкінішке орай, мен техникалық қолдаудан алған жауап өте жақсы болды. Олар маған жай ғана «жарайды» деп жауап берді, бұл мені таң қалдырды және олардың кәсібилігіне және клиенттерінің мәселелерін шешуге дайын екендігіне сенімділік бермеді.
Нәтижесінде, мен осы хостинг провайдерінің техникалық қолдау жұмысын жалпы бағалауым өте жоғары емес деген қорытындыға келуге мәжбүрмін. Мен төрт мәселеге тап болдым, бірақ олардың ешқайсысы техникалық қолдаумен шешілген жоқ. Мен неғұрлым білікті және жауап беретін қолдау қызметін ұсына алатын басқа хостинг провайдерлеріне назар аударуды ұсынамын.
Ия, мүмкін мен асығыс жазғаныма кінәлі шығармын және бір нәрсе түсініксіз болуы мүмкін. Бірақ билеттің тақырыбы мен мәтінінен түйіндердің өлгенін жақсы түсінуге болады.