Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Спортмастер
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Спортмастер2 отзыва
0%100%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Дүниеде түкірген клиент туралы әңгімеден гөрі қайғылы оқиға жоқ. Бұл ежелгі Шекспир тілінен аударғанда "негізгі тақтадан төмен клиентке бағдарлану "немесе" жаңа жыл құтты болсын. Нафиг кетті"
Біз «СпортМастер» дүкенінің тұрақты сатып алушысымыз. Келесі сатып алудан кейін поштаға Осы сатып алулар үшін бонустар алуға болатындығы туралы хат келді – әрқайсысы 50 (хаттың скриншотын қараңыз). Олар кері байланыс дайындады, баланы суретке түсірді, ал ойын өмір бойы ізденіспен басталды. Хатта-жұмыс істемейтін түймелер, сайтта-жай шатасулар, қолдау қызметімен сөйлесу – қабырғадағыдай (тіпті ұсақ – түйектерде де: сіз қоңырауға жауап бере алмайтыныңызды ескертесіз және чатта немесе поштада хат жазысуды сұрайсыз – жоқ, олар қоңырау шалады), хаттар-бұршақтың қабырғаға тағы бір бөлігі.
Барлығы.
Олардың жалған ақпараттандыру ұсынысын ескере отырып, мен өз уақытымды (нәтижесіз) олардың веб-сайтында, содан кейін Жеке кабинетте қалай пікір қалдыруға болатындығын анықтауға жұмсадым. Мен не істемейтінін түсіну үшін бәрін өзі жасай алатын адаммын, егер ол мәселені шеше алмаса ғана – ол адамдарды алаңдатады. Не болды – мен чатқа көмек сұрадым. Сонымен, тағы да, мен өз уақытымды олардың веб-сайтында олардың хатындағы ұсынысты пайдалану мүмкіндігін табуға жұмсадым. Мен мұны сайтта да, жеке кабинетте де, хатта көрсетілген сілтемеде де жасай алмадым. Мен тіпті жеке кабинеттегі барлық деректерді тексердім, менің есептік жазбамда бірдеңе дұрыс емес, қате немесе толық емес деп күдіктендім. Мен олардың мәлімдеген 100 ұпайын қалай алуға болатынын анықтауға уақытымды жұмсадым.
Олардың жағында қателік бар екені белгілі болды және бұл ұсыныс мен үшін мүлдем жоқ (дегенмен, менің ойымша, хатта тауарлар дұрыс көрсетілген – дәл біз сатып алған заттар) және түкіру сияқты – қолайсыздық үшін 10 ұпай.
Дауласуды ұнататын пікір білдірушілер үшін (сонымен қатар зардап шеккендер үшін /кешіріңіз, жеке ештеңе жоқ/ олар бергенімен келіседі) құрғақ қалдық:
Олар менің дүкеннен сатып алған заттарымды көрсетті. Мен акцияға қатысу және 100 ұпай алу үшін олар айтқанның бәрін орындадым. Және олар мәлімдеген бонусты алған жоқ.
Мен мұндай дүкеннің (компанияның) беделі соншалықты жақсы деп санаймын (дәлірек айтсам, мен сенемін; енді олай ойламаймын), бұл жағдайда шешім олардың ұсынысында айтылғандай болуы керек еді. Бұл 21 ғасырдың ең шынайы клиентке бағдарлануы болар еді.
P. S. кейін олар үшін тағы бір хат жазылды («дұрыс емес адам» өтінішке жауап берді және жағдайға үңілмеді деген үміт), «ереже» деп аталатындар-соның негізінде сіз ұпай жинай аласыз-олар маған жіберген хатқа қызмет етеді олардың дүкенінен сатып алынған тауарларды көрсете отырып. Бұл реакция «сізге жауап берді». Өкінішке орай, бірақ клиентке бағытталған компания өте үмітсіз.
P. P. S. және Спортмастердің өзі мәлімдейтін қызмет деңгейі – «оңтайлы» (скриншотты қараңыз) – бұл өрескел өтіріктен басқа ештеңе емес. Ұят, балалар, жай ұят.