Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Соколов
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Соколов25 отзывов
12%88%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Егер сіз оны осылай атай алсаңыз, бұл қорқынышты
Жалпы құны 58430 рубль болатын неке сақиналарын (2 дана) жеңілдіктермен сатып алдық: «рахмет» бонустары және «Соколов»дүкеніне жеңілдік.
09.09.2023 жылы сақиналар сатып алынды.
23.09.2023 жылы қол қойылды.
25.09.2023 жылы шетелге демалуға ұшып кетті. Демалу кезінде бірнеше күннен кейін сақиналарда үлкен сызаттар мен бір сақинада ойық пайда болды. Біз әдеттегі өмір салтын ұстанған кезде 35 мың сақинаның мұндай ақауды қалай алатынына қатты таң қалдық: біз шомылдық, иә, қолдарға (сақиналарға) ешқандай әсер етпеді. Қыз сатушы-кеңесші (Лариса) сатып алу кезінде бізді осы сақинамен адамның бетін сындыруға болады және оған ештеңе болмайды деп сендірді!
08.10.2023 жылы келгеннен кейін сақиналар алынып тасталды және келесі демалыс күндері осы сақиналарды алып кетуді күтті.
15.10.2023 дүкенге келді. Барлық кеңесшілер мұның қалай болатынына таң қалды, өйткені олардың сақиналары сапалы және мұндай ақаулар болмауы керек.
Мен сақиналарға жұмсалған ақшамды қайтаруды және сапасыз өнімді (сақиналарды) дүкенге қайтаруды сұрадым. Біз жай ғана алданып қалдық деді.
Дүкен қызметкерлері сараптамаға сақиналарды алып, тексеруден өткені туралы SMS-хабарлама келіп түсетінін немесе маған қоңырау шалатынын айтты.
04.11.2023 жылы мен сенім телефонына қоңырау шалып: «қыз сізге сақина сараптамасынан қашан келетінін айтпайды?». Ол маған біздің зергерлік бұйымдар дүкенде 26.10.2023 жылдан бері бар деп жауап берді , Мен оған неге маған хабарланбады деген сұрақ қойдым. Бұл сұраққа ол жауап бере алмады.
12.11.2023 жылы біз сараптама нәтижесін білу үшін дүкенге бардық. Дүкенде мен нәтижелердің дайындығы мен сақиналардың келуі туралы неге бізге хабарланбағанын сұрадым. Бізге жауап берді, мүмкін бүгін хабарлама келуі керек еді! (Мен дүкендегі сақиналар екі аптадан астам уақыт болғанына назар аударамын!). Дүкен сізге ақшаны қайтара алмайтынын айтты, өйткені ақау тозу кезінде біздің кінәмізден болды! Мен сатушыға осы сақинамен адамның бетін сындыруға болады және оған ештеңе болмайды деп айтатын адамдарға жұмысқа қалай рұқсат беретініңізді сұрадым). Мен маған шағым кітабын беруімді өтіндім, бірақ сатушы оның жоқ екенін және шағымды дүкеннің веб-сайтына қоңырау шалу арқылы қалдыруға болатынын айтты. Дүкеннен шыққаннан кейін мен одан алыстамай қоңырау шалдым. Қыз менің шағымымды жазып алды, мен оған дәл осындай сұрақ қойдым: сақиналардың беріктігі туралы сөйлесетін адамдарға адамның бетіне соққы беру арқылы қалай жұмыс істеуге болады. Ол не үшін таң қалды, мен дүкенде де, телефон арқылы да сөйлестім, егер олар сатып алушыларды алдап жатса, адамдарды жұмысқа қалай жібересіз! Маған барлық сатушылар оқудан өтіп жатыр деп жауап берді. Маған Директор Сіздің шағымыңызды қарап, қайта қоңырау шалатынын айтты.
27.11.2023 жылы мен сенім телефонына қоңырау шалып, процестің бар-жоғын білдім, өйткені дүкен маған сақиналардың келуі туралы хабарлағандай, мен оларға сенбедім, жауап ала алмайтынымды білдім! Олар менің сатып алуымның кепілдігін аяқтау үшін уақытты тартып жатқандай сезінеді.
04.12.2023 жылы маған қоңырау шалып, ақшаны қайтарудан бас тартты. Мен дөрекі әңгімеге көштім! Ол маған бәрібір деді, Сіздің дүкеніңіздің сатушысы қыз сақиналармен ештеңе болмайды деп сендірді! Олар маған өнімді клиенттерге сатқан кезде сөйлесуді жазатын аудио жазғыш бар деп жауап берді! Мен бұл әңгімені тыңдағаныңызды күтемін деп жауап бердім.
06.12.2023 жылы олар маған қайта қоңырау шалып: «Кешіріңіз, бірақ жазба жоқ!».
Қалай ? Сақиналардың кепілдігі алты айға созылады және жазба бір жерде жоғалып кетті! Рас, бұл өте күлкілі.
Маған сақина айырбастау ұсынылды және қашан келетінімді айтуды өтінді. Мен кешке қоңырау шалатынымды айттым. Мен күйеуіммен сөйлестім, біз 10.10.2023 жылы айырбастауға барамыз деп шештік. Бірақ содан кейін ол маған тиді және мен бұл жағдай туралы ұзақ ойландым.
Сайтта кепілдік бар, мен сатып алынған тауар үшін қолма-қол ақшаны қайтарып алғым келеді. Мен бұл дүкенге сене алмаймын. Кепілдікте көрсетілгендей: тауарда кемшіліктер анықталған жағдайда, егер оларды сатушы ескертпесе, мұндай тауар сапасыз тауар болып танылады, ал сатушы (немесе дайындаушы) тұтынушының заңды талаптарын қанағаттандыруға міндетті.
Менің ойымша, сатушы бізді тауар ретінде алдады.
Чек, құжаттар мен сақиналардың фотосуреттері енді орналастырыла алмады, сайт рұқсат бермейді.