-
-
SOKOLOV Марина Сабирова 28 Сәуір 2023 в 10:59Бағалаңыз жауабы бар 000
Сәлеметсіз бе! Біздің қызметіміз туралы осындай әсер қалдырғаны өкінішті. Біз үнемі өз алаңдарымыз бен қызметтерімізді жақсартумен және жаңартумен айналысамыз, клиенттердің назарынан тыс қалмаймыз және әрқашан тыңдаймыз, сауалнамалар жүргіземіз және оларды бірінші кезекте бағдар ретінде қабылдаймыз. Соңғы уақытта жаппай ақаулар тіркелген жоқ және сайт \ қолданба тек зергерлік бұйымдарды сатып алуға болатын опцияларды ұсынады. Мысалы, егер өнім тек бір дүкенде болса, онда курьерлік жеткізілімге тапсырыс беру мүмкіндігі жоқ. Төлем әдісін төлем кезінде таңдау керек және ол «рахмет бонустары»деп аталады.
Қайтару шарттары бойынша ақпарат ашық көздерде және біздің сайтта «қайтару және айырбастау» бөлімінде жарияланған. Қызмет көрсету сапасы біздің желіні сатып алушылардың көптеген пікірлері бойынша жоғары деңгейде және біз бұл үшін тұтынушыларымызға ризамыз. Егер сұрақтар немесе қиындықтар туындаса, біз әрқашан телефон немесе электрондық пошта арқылы брендті қолдау қызметіне хабарласуды ұсынамыз, онда олар сізге әрқашан қуанышпен көмектеседі және кеңес береді
-
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Соколов
- gohj gohjq20857 6 айлар бұрын3Пікірді бағалаңыз 000
Зергер әуесқой
Өнімнің ассортименті және шындық үлкен. Бірақ кемшіліктері де бар 1. Тауарлардың болуы: тауардың аяқталып, жаңа түсімді күтуге тура келетін жағдайлар бар. 2. Қолдау: кейде оператормен тез байланысу қиын, әсіресе ең жоғары сағаттарда. 3. Өлшем қатары: кейбір өнімдердің өлшемдерін шектеулі таңдау. 4... Бұдан әрі оқып отыру - SatruYi Sat 9 айлар бұрын4.8Пікірді бағалаңыз 000
Бұл интернет-дүкен ұнайды
Тауарлардың өте үлкен ассортименті , бұл тауар дүкенде бар, ал интернет-дүкенде жоқ. Барлығы өте ыңғайлы, Тапсырыс тез жасалады, бұл туралы ешқандай шағымдар жоқ. - isueonc isue 9 айлар бұрын4.5Пікірді бағалаңыз 000
Мен өз тәжірибеммен бөліскім келеді
Жақында Мен бұл дүкенге тап болдым , мені олардың дүкені, дәлірек айтқанда, безендіру қызықтырды. Барлығы қатарға орналастырылған, Бос орындар жоқ. Олар білезікті таңдауға көмектесті, қай металдан, қай жылдан келгенін айтты. Қайтару мүмкін екенін есту де жақсы болды. Ал, бізде әдеттегідей, мен дүкенде... Бұдан әрі оқып отыру
- Жазғы сауда: тамыз айында қандай өнімдерді сатып алу тиімдіTeresaТамыз 7 2023
- Кондиционерлеу техникасы: тамаша шешімді қалай таңдауға және орнатуға боладыTeresaШілде 31 2023
Қызмет көрсетудің жиіркенішті сапасы
Біз сұңқарлар компаниясының жұмысына риза болмадық. Дүкенге жеткізуді таңдау мүмкін болмады. Сәйкес келді, тіпті сіздің дүкеніңіз Ясеневода. Кеңесші дүкенге тапсырыс бере алмады. Тек сырғаларға курьер немесе жеткізу пункттеріне тапсырыс беру мүмкін болмады. Мәскеудің екінші жағында дүкенге бару керек болды. Таңертең жасалған тапсырысты өзгерту керек болды. Өйткені бір нәрсе ұнады, басқа әшекейлермен бірге жеткізілмеді. Бөлек, олар жеткізу үшін бірден ақша алды. Бағдарламада өте ыңғайлы емес. Таңдау бермеді: сбербанкті есептен шығарыңыз рахмет. ДС бірден картадан шығарылды, бонустар таңдалмады. Және бұл үлкен минус!!! Біз рахмет бонустарына сендік, ал телефоннан біз мұны істеуге мүмкіндік бермедік. Кейбір уәделер. Тауарды тапсыру – бұл әлі де қоқыс. Дүкенде олар қабылдамайды, сіз поштаға баруыңыз керек. Ақымақ.