Барлығы пікірлер 17
Тағы да шағым жоқ
1.9
Расталмаған компаниясы
sokolov.ru
Сайтқа өтіңіз
  • Компания туралы пікір Соколов
    1
    Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тауарлар ассортименті
    20%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    20%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Жиіркенішті қызмет

    7.03.2023
    әйелі екі күн бұрын Крылатское метросының сұңқарлар дүкенінде тапсырыс берген, дүкенде кеңесші Полина фирмалық дүкенде бағалар Интернетке қарағанда қымбатырақ екенін айтты, қосымша арқылы өзіңізге ұнайтын тізбектерге тапсырыс беруді ұсынды (барлығы 4 тізбек ұнады) сатушы қандай да бір себептермен 4 түрлі тапсырыс беріп, 6000 бонусты есептен шығарды.оларды тең бөліктерге бөлу арқылы. Тапсырыс келгенде, бізге «бонустар сіздің тапсырыстарыңызға есептен шығарылды» деген сөздермен бонустарды қолданудан бас тартылды, бұл дүкенде бүгін жұмыс істеген ескі әйелдің(7.03) бонустар мен дүкеннің фирмалық жеңілдіктерін(28440 рубль) ескере отырып, тізбектің құнын бірнеше рет атағанын атап өткен жөн. Жаңа қосымшаны және менің телефонымды ақылды түрде орнату арқылы сол баға(28440) брендтік жеңілдік бойынша әдепкі болып шықты. Менің байқауымша, бұл әйел біз оны түсінбегенімізді және бұл бонустарсыз баға екенін айтты, назар аударыңыз, өйткені бонустар бұрын біздің наразылығымызға байланысты алынып тасталды, сатушы әйел жағдайды білмейтінін және біз алдыңғы сатушымен не келіскенімізді айтты, өкінішке орай, алдыңғы сатушы да бұлардың қайда кеткенін түсіндірмеді бонустар. Сондай-ақ, ескі сатушы әйел сұңқарлар дүкеніндегі зергерлік бұйымдардың бағасы жиі өзгеретінін, бірақ бағаның өзгеруінің басталу күнін атай алмайтындығын атап өтті(менің ойымша, fas органдары назар аударуы керек, өйткені бұл заңсыз). Сатушылар бонустарды ұқыпсыз клиенттерден есептен шығарады, қосымша арқылы жоғары бағамен жалған тапсырыстар жасайды(өйткені сіз тапсырыс берген жоқсыз, бірақ сатушы өз қосымшасынан) байыту және бонустарды өз мақсаттары үшін пайдалану үшін.
    Клиенттерді алдайтын жиіркенішті қызмет, осы хабарламаны оқығандардың барлығынан өз қорытындыларын шығаруды және осы ұйымның қызметтерін пайдаланбауды сұраймын.

    Артықшылықтары
    • Олар жоқ
    Кемшіліктері
    • Алдау, дөрекілік, алаяқтық
    • SOKOLOV Сергей О 28 Сәуір 2023 в 15:13
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Сәлеметсіз бе! Болған жағдай үшін кешірім сұраймыз. Біз зергерлік бұйымдардың ең үлкен брендіміз және мұндай жағдайларға жол берілмейді. Біз үшін болған оқиға ерекше жағдай. Мұндай жаппай сәтсіздік немесе «алдау», кемшіліктерде көрсетілгендей, тіркелмеген. Барлық жағдайлар жеке қарастырылады және сұрақтар туындаған кезде біз әрқашан қолдау қызметіне хабарласуды ұсынамыз, онда олар сізге көмектесуге тырысады.

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Соколов

  • Валерия 7 айлар бұрын
    2
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Sokolov жеткізудің бірінші және соңғы қайғылы тәжірибесі

    Мен Sokolov жеткізілімін бірінші рет пайдалануды шештім, кулон өте ұнады, бірақ менің қаламда ол жоқ. 20 шілдеде жеткізу пунктіне жеткізілді, сәйкесінше 24 шілдеде жеткізуге міндеттелді. Күні бойы күтемін, 0 өзгеріс, әлі де "жіберілген" күйінде. Мен қандай да бір проблемалар туындады ма, әлде жеткізілім... Бұдан әрі оқып отыру
  • Мила Скворцова 9 айлар бұрын
    4
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Бөліп төлеу-бұл жақсы жол

    Мен сұңқарлардың зергерлік бұйымдарын жақсы көремін-стильді, қысқа, әр түрлі көріністерге өте ыңғайлы. Егер сіздің отбасыңызда зергерлік бұйымдарды киетін әйелдер көп болса, олар үшін сыйлықтармен проблемалар болмайды. Жалғыз нәрсе-олардың бағасы, әрине, өте жоғары. Сайтта бөліп төлеу мүмкіндігі болғаны... Бұдан әрі оқып отыру
  • Марина Сабирова 11 айлар бұрын
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    -1
    1

    Қызмет көрсетудің жиіркенішті сапасы

    Біз сұңқарлар компаниясының жұмысына риза болмадық. Дүкенге жеткізуді таңдау мүмкін болмады. Сәйкес келді, тіпті сіздің дүкеніңіз Ясеневода. Кеңесші дүкенге тапсырыс бере алмады. Тек сырғаларға курьер немесе жеткізу пункттеріне тапсырыс беру мүмкін болмады. Мәскеудің екінші жағында дүкенге бару керек... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Соколов
1.9
17 отзывов
12%88%
Тауарлар ассортименті
45%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
39%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
32%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
33%
Компания рейтингтері
Карта сайта