Ақша картадан алынады, бірақ ештеңе болмайды. Қолдау елемейді
Наурыз айында қолдана бастады. Алғашқы күндері бәрі жақсы болды, Мен бірден автотөлемді рәсімдедім.
Сәуір айында төленген қызметтер жай ғана «төленген, іске қосылуды күтуде»күйіне ілінді. Мен автотөлемді алып тастауды және баланстан ақша қалдығын шығаруды шештім, бірақ қызметтен мұны істеудің жолын таппадым. Мен қолдау қызметіне жаздым, онда маған тапсырыстардың бірі толық көлемде орындалды, ал Сіз Жеке кабинетте автотөлемді алып тастай аласыз деп жауап бердім. Бірақ іс жүзінде жеке кабинетте балансты тек толтыруға болады.
Біраз уақыттан кейін картадан Автотөлем қайтадан есептен шығарылды.
Жігіттердің кеңселерінің бірі Мариупольде болғандықтан және кез келген нәрсе болуы мүмкін болғандықтан, мен бұл ақшаны басқа қызмет қызметтеріне — ұнатулар мен көріністерге жұмсамауды шештім. Мен бір данаға 2,5 р «сапалы офферлерді» сатып алдым.және жарияланымдарда түсініксіз атаулары бар ондаған иттер мен боттарды қорқынышпен таптым. Бірнеше күннен кейін де көріністер мүлдем табылған жоқ.
Мен тағы да ақша қалдығын алу үшін қолдауды жаздым, өйткені бір қызмет сапасыз, ал екіншісі мүлдем көрсетілмеген. Қолдау Алгоритмдер өзгереді және олар ештеңеге қарамайды деп жауап берді. Нәтижесінде, ақша есептен шығаруды тоқтату үшін банк картасын мылқау ауыстыруға тура келді, өйткені мен автоматты төлемді алып тастаудың немесе қызметтің балансынан ақша қалдығын алудың жолын таппадым.
Менің ойымша, ақшаңызды алып тастай алмау және автотөлемді алып тастау-бұл жақсы қызметтің үлкен кемшілігі, ал қолдау қызметінің сирек жауаптары көмектеспейді.
Артықшылықтары
Басында жақсы болды
Кемшіліктері
Автотөлемді қайтару мүмкін емес
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері SMOService
Игорь Алексеев6 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқтар
Тапсырыс қабылданбады, тапсырыс туралы барлық ақпарат алынып тасталды, ақша қайтарылмады, тек алаяқтар!!
Zarins Usupova7 айлар бұрын
4
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Smo.plus
Мен тапсырыс бердім, бәрі бірден кетті сенбі мен кешкі уақытқа қарамастан, керемет, бірден жұмыс істейді
Михаил Иванов10 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
БҰЛ АЛАЯҚТАР!
БҰЛ АЛАЯҚТАР! ТАПСЫРЫСТЫ ОРЫНДАМАҢЫЗ-ОЛАР АҚЫМАҚТЫҚПЕН ЕЛЕМЕЙДІ! ҚОЛДАУ ҮНСІЗ! ОЛАРҒА ЖҮГІНУДІ ОЙЛАМАҢЫЗ! ОЛАР АҚШАНЫ ҚАЙТАРМАЙДЫ, АЛ САЙТТА КӨРСЕТІЛГЕН ҚЫЗМЕТТЕР ОРЫНДАЛМАЙДЫ ЖӘНЕ АЛДАНБАЙДЫ!
Ақша картадан алынады, бірақ ештеңе болмайды. Қолдау елемейді
Наурыз айында қолдана бастады. Алғашқы күндері бәрі жақсы болды, Мен бірден автотөлемді рәсімдедім.
Сәуір айында төленген қызметтер жай ғана «төленген, іске қосылуды күтуде»күйіне ілінді. Мен автотөлемді алып тастауды және баланстан ақша қалдығын шығаруды шештім, бірақ қызметтен мұны істеудің жолын таппадым. Мен қолдау қызметіне жаздым, онда маған тапсырыстардың бірі толық көлемде орындалды, ал Сіз Жеке кабинетте автотөлемді алып тастай аласыз деп жауап бердім. Бірақ іс жүзінде жеке кабинетте балансты тек толтыруға болады.
Біраз уақыттан кейін картадан Автотөлем қайтадан есептен шығарылды.
Жігіттердің кеңселерінің бірі Мариупольде болғандықтан және кез келген нәрсе болуы мүмкін болғандықтан, мен бұл ақшаны басқа қызмет қызметтеріне — ұнатулар мен көріністерге жұмсамауды шештім. Мен бір данаға 2,5 р «сапалы офферлерді» сатып алдым.және жарияланымдарда түсініксіз атаулары бар ондаған иттер мен боттарды қорқынышпен таптым. Бірнеше күннен кейін де көріністер мүлдем табылған жоқ.
Мен тағы да ақша қалдығын алу үшін қолдауды жаздым, өйткені бір қызмет сапасыз, ал екіншісі мүлдем көрсетілмеген. Қолдау Алгоритмдер өзгереді және олар ештеңеге қарамайды деп жауап берді. Нәтижесінде, ақша есептен шығаруды тоқтату үшін банк картасын мылқау ауыстыруға тура келді, өйткені мен автоматты төлемді алып тастаудың немесе қызметтің балансынан ақша қалдығын алудың жолын таппадым.
Менің ойымша, ақшаңызды алып тастай алмау және автотөлемді алып тастау-бұл жақсы қызметтің үлкен кемшілігі, ал қолдау қызметінің сирек жауаптары көмектеспейді.