Барлығы пікірлер 7
Тағы да шағым жоқ
2.6
Расталмаған компаниясы
sima-land.ru
Сайтқа өтіңіз
  • Компания туралы пікір Сима-ленд
    2.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тауарлар ассортименті
    100%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    60%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    СИМА-ЖЕР

    Мен ресімдедім және төледім (бұл дүкенде тауарларды 100% алдын-ала төлегеннен кейін ғана жіберуге болады!) Тапсырыс №31838831 сомасына 4441,30 рубль. 25.09.2022 ж. тапсырысты беру пунктіне жеткізу мерзімі маған 02.10.2022 ж. тапсырысты нақты қадағаламады: 01.10.2022 ж. бастап boxberry сайтындағы (дүкен менің тапсырысымды жіберген көлік компаниясы) тапсырыс мәртебесі «беру пунктіне барар жолда» ретінде анықталды және, осы сәттен бастап, 10.10.2022 жылға дейін ол өзгерген жоқ (күніне 2-3 рет тексерілді). Бұл ретте, алдын ала төленген тапсырысты алу үшін boxberry компаниясы маған тапсырыстың беруге дайындығы туралы коды мен хабарламасы бар SMS жолдауы тиіс еді. 06.10.2022 ж. Мен сәлемдемені алмай, boxberry сайтында алынған ақпарат негізінде осы «керемет» дүкенге жағдайды түсінуді және сәлемдемені беру пунктіне жеткізу мерзімдері туралы хабарлауды сұрайтын хат жібердім. Менің хатым еленбеді, мен жауап алмадым (жазбаша да, тіпті ауызша да). 10.10.2022 жылы таңертең, менің шыдамым іс жүзінде құрғаған кезде, мен тағы да boxberry веб – сайтына кірдім, және-о, керемет! Тапсырыс мәртебесі өзгерді! Бірақ ол «қайтаруға жіберілді»болып өзгерді. Бұл ретте менің тапсырысым туралы бұрын «сәлемдемені қадағалау» бөлімінде орналастырылған барлық ақпарат жойылды / түзетілді! Мен дүкенге қоңырау шалдым, бірақ оператор маған көмектесе алмайтынын және ақшаны қайтаруды күтуім керек екенін айтты. Мен шағымды дүкеннің веб-сайтында қалдырдым, барлық құжаттарды тіркедім (!) менің әңгімемді растайды. Нәтиже: менің шағымым сегіз күн бойы «қаралды» (!), 17.10.2022 ж. маған тапсырыс үшін төлеген ақшам қайтарылды. Тіпті дүкеннен кешірім сұрамадым! Енді мен алаяқтық схеманың мәнін ашқым келеді: «СИМА-ЛЕНД» дүкені тауар үшін алдын-ала төлем алады ,іс жүзінде тауар сатып алушыға жіберілмейді (тапсырысты бақылау үшін»Линден» /басқа адамдардың трек нөмірлерін жібереді) бұл ақшаны өз мақсаттары үшін пайдаланады («айналдыру») (менің жағдайда – бұл орын алды 21 күн), содан кейін ол соманы сатып алушыға қайтарады (әрине, басқа адамдардың ақшасын пайдаланғаны үшін пайыздарды өтемей). Мен бұл дүкенге ешқашан хабарласпаймын және ешкімге кеңес бермеймін!

    Кемшіліктері
    • пікірді қараңыз

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Сима-ленд

  • Александр 6 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Айналып өтіңіз

    Бес қораптың біреуі жеткізілмеген. Мен төрт бөлек жөнелтіліммен 4 қорап алдым. Әр қорапқа жеке SMS хабарламасы келді. Сатушы 2798094 шағымын қабылдамады және мен бес қорап алдым және 5 қорапқа қол қойдым деп мәлімдеді. Мен шығару пунктінде болған 4 жөнелтілімге ғана қол қойдым және оларды бейнекамераларды... Бұдан әрі оқып отыру
  • Ек Ек 11 айлар бұрын
    3
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Жексұрын дүкен

    Тапсырыс алдын-ала төленді және бір позициядан тұрды.Бірнеше күннен кейін тапсырыстың бір бөлігі жоқ екендігі туралы SMS келді.Сайтта осындай өнім бар.Қоңырау менеджерлерден жарты сағат бұрын болды.Ақша туралы олар 10-нан 30 күнге дейін қайтарады деді!! Қандай жағымсыз, транзакция нөмірі берілмеді.Яғни... Бұдан әрі оқып отыру
  • Анонимді пайдаланушы 2 жылдар бұрын
    2.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Мен науқанды ұсынбаймын - Sim Land

Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Сима-ленд
2.5
8 отзывов
29%71%
Тауарлар ассортименті
58%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
60%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
43%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
40%
Карта сайта